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Boletin Oficial del País Vasco

51. zk., 2018ko martxoaren 13a, asteartea

N.º 51, martes 13 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
1366
1366

IRAGARKIA, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen ikastegi eta eraikinetan sor daitezkeen premiei erantzuteko ikasgeletarako altzarien hornikuntzarako prozedura irekiari buruzkoa (20/18 P.I).

ANUNCIO relativo al procedimiento abierto para el suministro, montaje e instalación de mobiliario de aulas, con el fin de cubrir diferentes necesidades que puedan surgir en centros y dependencias de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (20/18 PA).

1.– Kontratua eskaintzen duena.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Euskal Herriko Unibertsitatea. Leioako Campusa.Telefonoa: 94 601 20 03.

a) Organismo: Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea. Campus Universitario de Leioa. Teléfono: 94 601 20 03.

b) Espedientea bideratuko duen atala: Kontratazio eta Erosketetako Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación y Compras.

2.– Kontratuaren gaia.

2.– Objeto del contrato.

a) Deskribapena: goian adierazitakoa.

a) Descripción: indicado en el encabezamiento.

b) Zenbat halako: ez.

b) N.º de unidades: no.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes: no.

d) Emateko lekua: UPV/EHUko ikastegi eta bulegoetan.

d) Lugar de ejecución: centros y dependencias de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

e) Emateko epea: karatulako 5. puntua.

e) Plazo de ejecución: punto 5 de la carátula.

3.– Tramitazioa, prozedura eta era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma.

a) Tramitazioa: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: zenbait balorazio irizpideen araberako esleipena. Prezioa (60 puntu). Berme aldi osagarria (3 puntu). Ekipamenduaren kalitatea (mahaiak 13 puntu eta aulkiak 13 puntu). Elementuen estetika eta diseinua (8 puntu). Hobekuntzak (3 puntu).

c) Forma: adjudicación conforme a varios criterios de valoración. Precio (60 puntos). Estética y diseño de los diferentes elementos (8 puntos). Plazo de garantía adicional (3 puntos). Calidad del equipamiento (mesas 13 puntos) (sillas 13 puntos). Mejoras (3 puntos).

4.– Lehiaketarako oinarrizko aurrekontua: 110.000,00 euros (BEZa barne).

4.– Presupuesto base de licitación: 110.000 euros (IVA incluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez.

5.– Garantía provisional: no.

6.– Dokumentuak eta argibideak.

6.– Documentos e información.

a) Helbidea: ikusi 1-a eta 1-b puntuak.

a) Dirección: véase puntos 1-a y 1-b.

b) Noiz arte eskuratu ahal diren: 2018ko apirilaren 3ra arte.

b) Fecha límite de obtención: hasta el 3 de abril de 2018.

7.– Lehiatzaileak bete beharreko baldintzak: ikus administrazio baldintza zehatzen orria eta karatula.

7.– Requisitos del contratista: véase pliego de cláusulas administrativas particulares y carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Azken eguna: 2018ko apirilaren 3ra arte.

a) Fecha límite: hasta el 3 de abril de 2018.

b) Dokumentazioa: ikus administrazio baldintza zehatzen orria eta karatula.

b) Documentación: véase pliego de cláusulas administrativas particulares y carátula.

c) Lekua: EHUko Erregistro Orokorra (Errektoregoa, Leioako Campusa, Sarriena auzoa, z/g - 48940), Gipuzkoako Campuseko Erregistroan (Ignacio M.ª Barriola Eraikina, Elhuyar plaza – 20018 Donostia), eta Arabako Campuseko Erregistroan (Izardui komandantea, 2 – 01005 Vitoria-Gasteiz). Ordutegi honetan: astelehenetik ostegunera 9:00etatik 13:00era eta 15:00etatik 16:30era, eta ostiraletan, Gabonetako txandetan, Aste Santuan eta udako lanaldi jarraituan.

c) Lugar de presentación: Registro General de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea en el Campus Universitario de Leioa. Edificio Rectorado. B.º Sarriena s/n, 48940, y en los Registros de Campus de Guipúzcoa (Edificio Ignacio M.ª Barriola, Plaza de Elhuyar - Donostia-San Sebastián) y de Álava (c/ Comandante Izarduy, 2 - Vitoria-Gasteiz). En el siguiente horario: de lunes a jueves de 9:00 a 13:00 y de 15:00 a 16:30, los viernes, turnos de Navidad, Semana Santa y jornada continuada de verano, de 9:00 a 13:00.

Lehiatzaileek eskaintzak postaz bidaltzen badituzte adierazitako epearen barruan, posta-bulegoan dataren zigilua jartzeko eskatu beharko dute eta mezu elektroniko bat bidali karatulako 28.5 puntuan adierazitako helbiderak, eskaintza bidali dutela jakinarazteko. Baldintza bi horiek betetzen ez badira, edo eskaintza bidali egin dela jakinarazteko mezua eskaintzak jasotzeko epea amaitutakoan jasotzen bada, eskaintza ez da onartuko. Nolanahi ere, epea amaitu eta hamar egunera proposamena jaso ez bada, ez da inolaz ere onartuko.

Las ofertas que se envíen por correo dentro del plazo de admisión señalado, deberán justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y comunicar la remisión de la oferta mediante envío de un correo electrónico a las direcciones indicadas en el punto 28.5 de la carátula. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, esta no será admitida en ningún caso.

d) Eskaintzari eusteko ezinbesteko epea: bi hilabete, eskaintzak zabaltzen direnetik hasita.

d) Plazo obligatorio de mantener la oferta: dos meses desde el acto de apertura de ofertas.

e) Aldakiak: ez da halakorik jarri.

e) Admisión de variantes: no se establecen.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Erakundea eta lekua: ikusi 1-a puntua.

a) Entidad y lugar: véase punto 1-a.

b) Eguna: 2018ko apirilaren 16a.

b) Fecha: el día 16 de abril de 2018.

c) Ordua: 11:00ak.

c) Hora: 11:00.

10.– Iragarkiaren gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

10.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

11.– Interneteko helbidea: www.contratacion.ehu.es

11.– Dirección de Internet: www.contratacion.ehu.eus

Leioa, 2018ko otsailaren 26a.

En Leioa, a 26 de febrero de 2018.

UPV/EHUko 2017ko urtarrilaren 25eko Ebazpenaz egindako eskuordetzaz sinatua.
Fdo. por delegación efectuada en Resolución de la UPV/EHU de fecha 25 de enero de 2017.

Gerentea,

La Gerente,

LORE BILBAO ARTETXE.

LORE BILBAO ARTETXE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental