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Boletin Oficial del País Vasco

51. zk., 2018ko martxoaren 13a, asteartea

N.º 51, martes 13 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
1363
1363

IRAGARKIA, Administrazio eta Zerbitzu Orokorretarako sailburuordearena, zeinaren bidez deialdia egiten baita Administrazioaren ibilgailu-flotaren zati bat berritzeko gutxienez 24 ibilgailu eskuratzeko kontratua lizitatzeko, 12 urtez gorako antzinatasuna, 250.000 km baino gehiago eginak edo matxura nahiz istripu larriak izan dituzten ibilgailuak ordezkatu nahirik.

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación para el contrato de suministro de un mínimo de 24 vehículos para la reposición parcial de la flota del parque móvil de la Administración, con el objetivo de sustituir vehículos con más de 12 años de antigüedad, más de 250.000 km o que hayan sufrido graves averías y/o accidentes.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publikoa eta Autogobernua Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio zerbitzua.

1) Dependencia. Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal. Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945062001.

4) Teléfono: 945062001.

5) Fax: 945018706.

5) Telefax: 945018706.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Internet Helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna:

8) Fecha límite de obtención de documentación e información:

c) Espediente-zenbakia: KM/2018/033.

c) Número de expediente: KM/2018/033.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: ibilgailuak eskuratzea.

b) Descripción del objeto: suministro de vehículos.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: bai, hiru.

c) División por lotes y número: sí, tres.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Baliabide Orokorretako Ibilgailuen Atala, Donostia kalea 1, Vitoria-Gasteiz.

d) Lugar de ejecución/entrega: Parque Móvil de la Dirección de Recursos Generales, c/ Donostia-San Sebastián, 1 de Vitoria-Gasteiz.

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 2018ko abenduaren 31 arte, eta 60 egunean zatika entregatzeko epea, Ibilgailuen Atalak agindua ematen duenetik.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta el 31 de diciembre de 2018, y con plazo de entrega parcial de 60 días desde la orden emitida por el Parque Móvil.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso). no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 34100000-8.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 34100000-8.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 473.553,55 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 473.553,55 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko gordina: 394.627,96 euro. Zenbatekoa, guztira: 477.499,83 euro.

a) Importe neto 394.627,96 euros. Importe total 477.499,83 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai. Lote bakoitzeko gehienezko lizitazio-aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: sí. 5% del presupuesto máximo de licitación de cada Lote, IVA excluido.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: karatularen 29.2.3 klausulan ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: la establecida en la cláusula 29.2.3 de la carátula.

c) Bestelako betebehar batzuk.

c) Otros requisitos específicos.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko apirilaren 4a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 13 horas del 4 de abril de 2018.

b) Aurkezpen modua: sinplifikatua.

b) Modalidad de presentación: simplificada.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezioa, berme gehigarria, CO² isurpen gutxiago, motorrek Oinarri Teknikoen Pleguan ezarritako gutxieneko potentzia baino gehiago izatea, gurpil-azalek Oinarri Teknikoen Pleguan ezarritako gutxieneko efizientzia baino handiagoa izatea, gurpil-azalaren etiketaren arabera.

a) Criterios basados en fórmulas: precio, garantía adicional, menor emisión de CO², potencia del motor superior al mínimo del Pliego de Prescripciones Técnicas, mayor eficiencia de neumáticos que la mínima requerida en el Pliego de Prescripciones Técnicas (C), según etiqueta de neumático.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak irekitzea: entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2018ko apirilaren 12a, 12:00etan.

Apertura criterios basados en fórmulas: entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 12 de abril de 2018, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioa biltzen duen edo pleguak lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2018ko otsailaren 22a.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 22 de febrero de 2018.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko martxoaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de marzo de 2018.

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental