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Boletin Oficial del País Vasco

47. zk., 2018ko martxoaren 7a, asteazkena

N.º 47, miércoles 7 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1246
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «(OS10) Zuia-Murgiko osasun-zentro berria eraikitzeko lanak» izeneko espedientearen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «Obra de construcción del nuevo centro de salud de Zuia-Murgia (OS10)».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa jasotzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Dokumentazioa eta informazioa lortzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente-zenbakia: «G/000/20/0/0600/O101/0000/022018».

d) Número de expediente: G/000/20/0/0600/O101/0000/022018.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: obrak.

a) Tipo: obras.

b) Azalpena: (OS10) Zuia-Murgiko osasun-zentro berria eraikitzeko lanak.

b) Descripción: obra de construcción del nuevo centro de salud de Zuia-Murgia (OS10).

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Zuia-Murgiko osasun zentroa.

d) Lugar de ejecución/entrega: centro de salud de Zuia-Murgia.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 12 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 12 meses.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 45210000-2.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 45000000-7.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 48.

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 48%:

c.1.1.– Deskripzio-memoria: 33 puntu.

c.1.1.– Memoria descriptiva: 33 puntos.

c.1.2-- Lan-programa: 15 puntu.

c.1.2.– Programa de trabajo: 15 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 52:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 52%:

c.2.1.– Prezioaren irizpidea: 35 puntu.

c.2.1.– Criterio precio: 35 puntos.

c.2.2.– Eskaintzaren barne-koherentzia: 10 puntu.

c.2.2.– Coherencia interna de la oferta: 10 puntos.

c.2.3.– Berme-epea: 7 puntu.

c.2.3.– Plazo de Garantía: 7 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.414.922,12 euro, BEZik gabe. 1.712.055,777 euro BEZa barne. (Hasierako kontratua + aurreikusitako aldaketa).

4.– Valor estimado del contrato: 1.414.922,12 euros IVA excluido. 1.712.055,77 euros IVA incluido. (Contrato inicial + modificación prevista).

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 1.180.922,12 euro, BEZik gabe. 1.428.915,77 euro BEZa barne.

5.– Presupuesto base de licitación: 1.180.922,12 euros IVA excluido. 1.428.915,77 euros IVA incluido.

6.– Bermeak: behin betiko bermea: Esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratugilearen berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: lizitatzaileak sailkapen hau egiaztatuko du:

a) Clasificación: el licitador acreditará la siguiente clasificación:

Taldea: C. Azpitaldea: 4. Kategoria: 4. 773/2015 Errege Dekretuari jarraikiz, edo taldea: C, azpitaldea: 4, kategoria: e), 773/2015 Errege Dekretuaren aurreko arautegiari jarraikiz.

Grupo: C Subgrupo: 4 Categoría: 4, de acuerdo con Real Decreto 773/2015 ó Grupo: C Subgrupo: 4 Categoría: e), de acuerdo con la regulación anterior al Real Decreto 773/2015.

b) Bestelako ekonomiako eta finantzako kaudimenak eta kaudimen tekniko edo profesionala, Europar Batasuneko Estatu kideetako atzerriko enpresetarako eta Europar Batasuneko kide ez diren Estatuetako atzerriko enpresetarako.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea:

b.1.– Ekonomikoa eta finantzakoa:

b.1.– Económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: azken hiru urteotako negozio-bolumena. Bolumen handieneko urteari dagokiona, kontratuaren balio zenbatetsia gutxienez bat eta erdi aldiz biderkatuta.

b.1.1.– Requisito/s: el volumen de negocio de los tres últimos años. La cuantía del año de mayor volumen deberá ser al menos una vez y media el valor estimado del contrato.

b.1.2.– Dokumentuak edo ziurtagiriak. Negozioen urteko bolumena egiaztatuko da urteko kontuen bidez, onartuak eta jasota Merkataritza Erregistroan, edo erregistro ofizialean, baldin eta estatutu moduaren arabera, jasotzera behartuta egonez gero (kooperatibak, lan-sozietateak). Merkataritza Erregistroan inskribatu gabeko enpresaburu indibidualek beren urteko negozioen bolumena inbentario-liburuen eta urteko kontuen bitartez egiaztatuko dute.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, o en el registro oficial en el que según su forma estatutaria estuviera obligado a depositar (Cooperativas, sociedades laborales). Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual mediante libros de inventarios y cuantas anuales legalizadas.

b.2.– Teknikoa edo profesionala:

b.2.– Técnica o profesional:

b 2.1.– Betekizunak: azken hamar urteetan eginiko lanen zerrenda

b.2.1.– Requisito/s: relación de las obras ejecutadas en el curso de los últimos diez años.

b.2.2.– Dokumentuak edo ziurtagiriak: obrarik garrantzitsuenen kasuan ondo egindako ziurtagiriak. Ziurtagiri horiek adieraziko dute obren zenbatekoa, datak eta non egin diren, eta zehaztuko da ea lanbideak dauzkan arauen arabera egin ziren eta normaltasunez burutu ziren.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: certificados de buena ejecución para las obras más importantes. Estos certificados indicarán el importe, las fechas y el lugar de ejecución de las obras y se precisarán si se realizaron según las reglas que rige la profesión y se llevaron normalmente a buen término.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko apirilaren 5ean, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 5 de abril de 2018 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko era: klausula administratibo partikularren pleguan eskatutakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi beharko dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez. Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2018ko apirilaren 12a, 12:30.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 12 de abril de 2018 a las 12:30 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea. Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2018ko maiatzaren 03a, 10:00.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 3 de mayo de 2018 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontura (473,13 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (473,13 euros).

11.– Iragarkia «Europako Erkidegoen Aldizkari Ofizialera» bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Bestelako informazioa: pleguetan. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de febrero de 2018.

Kontratazio Mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental