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Boletin Oficial del País Vasco

47. zk., 2018ko martxoaren 7a, asteazkena

N.º 47, miércoles 7 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1244
1244

IRAGARKIA, zeinaren bidez lizitatzen baita EAEko aisia-espazioetan esku-hartzeak eginez alkohol-kontsumoari lotutako arriskuak aurreikusi eta murrizteko zerbitzua ematea xede duen administrazio-kontratua.

ANUNCIO de licitación del contrato administrativo de servicios cuyo objeto es la prevención y reducción de riesgos asociados al consumo de alcohol mediante intervenciones en espacios de ocio de la CAPV.

1.– Entitate esleitzailea. Datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Helbide elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

6) Correo electrónico: c-diazlezana@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018-03-22.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 22-03-2018.

d) Espediente-zenbakia: 150/2018-S.

d) Número de expediente: 150/2018-S.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del Contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: EAEko aisia-espazioetan esku-hartzeak eginez alkohol-kontsumoari lotutako arriskuak aurreikusi eta murriztea.

b) Descripción: prevención y reducción de riesgos asociados al consumo de alcohol, mediante intervenciones en espacios de ocio de la CAPV.

c) Loteen sailkapena eta lote-kopurua/unitate-kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no.

d) Egikaritze/entrega lekua: esku-hartzeak EAEko zenbait herritan egingo dira, esleipendunak aurkezten duen lan-programaren arabera eta azpiegitura ibiltarien bidez (karpak eta furgonetak edo gisa horretako gauzak).

d) Lugar de ejecución/entrega: las intervenciones se realizarán en diversas localidades de la Comunidad Autónoma de Euskadi, según el programa de trabajo que presente la adjudicataria y mediante infraestructuras adecuadas itinerantes (carpas y furgoneta y similar).

Zerbitzuko jarduerei buruzko eta zerbitzua betetzeko egoki irizten diren beste alderdi batzuei buruzko memoria non aurkeztu behar den: Osasun Saila, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza, Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

La entrega de la memoria relativa a las actividades del servicio y otros aspectos oportunos de la prestación será al Departamento de Salud, Dirección de Salud Pública y Adicciones, c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 01010, Vitoria-Gasteiz.

e) Gauzatzeko epea: kontratua formalizatu eta hurrengo egunetik hasi eta 2018ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución: desde el día siguiente a la formalización del contrato hasta el 31-12-2018.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordiorik ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikorik (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 98133100-5.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 98133100-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: eskaintzak baloratzeko hainbat irizpide daude. Ikusi karatularen 30.2 puntua.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 60.000,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 60.000,00 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 60.000,00 euro. Zenbatekoa, guztira: 72.600,00 euro.

a) Importe neto: 60.000,00 euros. Importe total: 72.600,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten dena.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: sí, ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 22a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 22-03-2018.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua II-ko 4. pisua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta de Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Helbide elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: c-diazlezana@euskadi.eus

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik, karatularen 28.6 klausulan ezarritako baldintzetan.

f) Plazo durante el cual la licitadora estará obligada a mantener su oferta: dos (2) meses a contar desde la apertura de la oferta económica, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak (C gutun-azala) eta automatikoki aplikatzekoak (B gutun-azala) irekitzea.

a) Descripción: apertura ofertas relativas a criterios no automáticos (Sobre C) y automáticos (Sobre B).

b) Helbidea: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dirección: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Eguna eta ordua: «C» gutun-azala: 2018-04-06a, goizeko 11:30ean. «B» gutun-azala: 2018-04-12a, goizeko 11:30ean.

d) Fecha y hora: sobre «C»: 06-04-2018, a las 11:30 horas. Sobre «B»: 12-04-2018, a las 11:30 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera (hala badagokio): ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no.

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 23a.

Vitoria-Gasteiz, a 23 de febrero de 2018.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental