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Boletin Oficial del País Vasco

38. zk., 2018ko otsailaren 22a, osteguna

N.º 38, jueves 22 de febrero de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
977
977

IRAGARKIA, ibilgailu mugikorrei buruzko datuak eskuratzea helburu duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto la «Adquisición de datos de vehículo flotante».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritzaren Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Segurtasun Saila - Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

c) Espediente-zenbakia: T-0015/18.

c) Número de expediente: T-0015/18.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Xedearen deskribapena: EAEko errepide-sareko trafikoari buruzko informazioa biltzea, ibilgailu mugikorren teknikaren bidez, bai denbora errealean, trafikoa monitorizatzeko, bai izaera historikoko informazioa.

a) Descripción del objeto: adquisición de información de tráfico mediante la técnica de vehículo flotante en la red de carreteras de la CAPV, tanto en tiempo real para monitorización del tráfico como de carácter histórico.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Non gauzatuko den: ikusi administrazio-klausula partikularren pleguaren karatulako 10. puntuan adierazitakoa.

c) Lugar de ejecución: véase punto 10 de la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: ikus administrazio-klausula partikularren pleguko karatularen 5.1 puntuan adierazitakoa.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: véase punto 5.1 de la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude.

c) Forma: pluralidad de criterios de valoración de las ofertas.

A.– Formulak aplikatuz automatikoki baloratzen diren irizpideak (70 puntu):

A.– Criterios evaluables de forma automática mediante fórmulas (70 puntos):

a) Eskaintza ekonomiko merkeena: 50 puntu.

a) Oferta económica más barata: 50 puntos.

b) Informazioaren zehaztasunari buruzko balorazioa: 20 puntu.

b) Valoración de la precisión de la información suministrada: 20 puntos.

B.– Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: memoria teknikoa (30 puntu):

B.– Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor: memoria técnica (30 puntos):

a) Emaitzak aurkezteko formatua eta kontsulta historikoak ustiatzea: 10 puntu.

a) Formato de presentación de resultados y explotación de consultas históricas: 10 puntos.

b) Informazio denbora errealean aurkezteko formatua. Trafiko-bisorea: 10 puntu.

b) Formato de presentación de información en tiempo real. Visor de tráfico: 10 puntos.

c) Datu-iturburuen kantitatea eta aukera zabala: 10 puntu.

c) Cantidad y variedad de fuente de datos: 10 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 619.834,71 euro + 130.165,29 euro (BEZarenak): guztira, 750.000,00 euro, urteka honela banatuta:

4.– Presupuesto base de licitación: 619.834,71 euros +130.165,29 euros de IVA, resultando un importe total de 750.000,00.euros, distribuido en las siguientes anualidades:

2018: 158.779,58 euro +33.343,71 euro (BEZarenak). Guztira: 192.123,29 euro.

2018: 158.779,58 euros +33.343,71 (IVA). Total: 192.123,29 euros.

2019: 309.917,36 euro +65.082,60 euro (BEZarenak). Guztira: 375.000,00 euro.

2019: 309.917,36 euros +65.082,60 (IVA). Total: 375.000,00 euros.

2020: 151.137,78 euro +31.738,93 euro (BEZarenak). Guztira: 182.876,71 euro.

2020: 151.137,78 euros +31.738,93 (IVA). Total: 182.876,71 euros.

5.– Bermeak:

5.– Garantías:

Behin betikoa: lizitaziorako aurrekontuaren % 5, Balio erantsiaren gaineko zergarik gabe.

Definitiva: el 5% del presupuesto de licitación, excluido el Impuesto sobre el Valor Añadido.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

a) Entidad: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1- Edificio Lakua I - Zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 87 88.

d) Teléfono: 945 01 87 88.

e) Telefaxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945 01 87 49.

f) Helbide elektronikoa: seg-kontratazioa@euskadi.eus

f) Correo electrónico: seg-kontratazioa@euskadi.eus

g) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

g) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratación.euskadi.net

h) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018ko martxoaren 14a, 10:00ak.

h) Fecha límite de obtención de documentos e información: 10:00 horas del día 14 de marzo de 2018.

7.– Kontratistaren betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez da aplikatzen.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia Económica y financiera y solvencia técnica o profesional:

– Ekonomia-kaudimena: amaitutako azken hiru ekitaldi ekonomikoetatik negozio-bolumen handienekoan, kontratu honi dagokion arloan izandako urteko negozio-bolumena, gutxienez, 300.000,00 eurokoa izan beharko da.

– Solvencia económica: volumen anual de negocios en el ámbito al que se refiere este contrato que en el año de mayor volumen de los tres últimos ejercicios económicos concluidos deberá ser, al menos, el de 300.000,00 euros.

– Gaitasun teknikoa: kontratua kalitate-maila egokiarekin gauzatzeko behar diren esperientzia eta giza baliabideak izan beharko dira. Horretarako, enpresa lizitatzaileak honako esperientzia hau izan beharko du kontratu honen xede diren zerbitzuak ematen (Floating Car Data «FCD» datuak integratzea): azken bost ekitaldi ekonomikoetatik exekuzio handienekoan, gutxienez 300.000,00 euroko kontratuak egoki exekutatu izana.

– Solvencia técnica: poseer la experiencia y los recursos humanos necesarios para ejecutar el contrato con un nivel adecuado de calidad. A tal fin la empresa licitadora deberá tener una experiencia en la prestación de servicios objeto de este contrato (Integración de datos Floating Car Data «FCD») consistente, en el año de mayor ejecución de los últimos cinco ejercicios económicos, en haber ejecutado satisfactoriamente contratos por al menos 300.000,00 euros.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 15a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 12:00 horas del 15 de marzo de 2018.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: ikusi administrazio-klausula partikularren pleguko karatularen 29. eta 31. puntuetan adierazitakoa.

b) Documentación a presentar: véanse puntos 29 y 31 de la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Segurtasun Sailaren erregistroa.

1) Entidad: Registro del Departamento de Seguridad.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, beheko solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – Zona E – planta baja.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz. 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, 15 egun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliando en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Erakundea: Segurtasun Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-mahaia.

a) Entidad: Mesa de Contratación de la Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I - zona E – entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) «C» gutun-azala irekitzeko eguna: 2018ko martxoaren 23a, eta «B» gutun-azala: 2018ko apirilaren 9a:

d) Fecha: sobre «C»: 23 de marzo de 2018 y sobre «B»: 9 de abril de 2018.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

Informazio administratiboa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

Información Administrativa: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

Informazio teknikoa: Segurtasun Saileko Trafiko Zuzendaritza.

Información Técnica: Departamento de Seguridad - Dirección de Tráfico.

11.– Iragarkien gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos de anuncios: serán por cuenta de la empresa adjudicataria.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko urtarrilaren 31.

Vitoria-Gasteiz, a 31 de enero de 2018.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental