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Boletin Oficial del País Vasco

11. zk., 2018ko urtarrilaren 16a, asteartea

N.º 11, martes 16 de enero de 2018


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
199
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2383/2017 EBAZPENA, azaroaren 16koa, Bilbao-Basurto Erakunde Sanitario Integratuko zuzendari gerentearena, zeinaren bidez deialdia egiten baita Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Bilbao-Basurto ESIko Dermatologia Mediko-Kirurgikoko eta Benereologiako (Melanoma Unitatea) atalburu mediko lanpostua lehiaketa bidez betetzeko.

RESOLUCIÓN 2383/2017, de 16 de noviembre, del Director Gerente de la Organización Sanitaria Integrada Bilbao-Basurto, por la que se convoca la provisión, mediante concurso, de un puesto de Jefe/a de Sección Médica de Dermatología Médico-Quirúrgica y Venerología (Unidad de Melanoma) en la OSI Bilbao-Basurto de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Bilbao-Basurto ESIko Dermatologia Mediko-Kirurgikoko eta Benereologiako (Melanoma Unitatea) atalburu mediko lanpostua hutsik dago. Zuzendaritza Gerentzia honek erabaki du lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa egitea, arau hauetan ezartzen denari jarraikiz: Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko 1997ko ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 28. artikuluko Hirugarren Arau Komuna; zerbitzuburu eta atalburu medikoen lanpostuak betetzeari buruzko Osakidetzako zuzendari nagusiaren 1/2016 Jarraibidea; Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituen 2005eko uztailaren 19ko 186/2005 Dekretua; 1997ko azaroaren 11ko 255/1997 Dekretua. Hauek dira oinarriak:

Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Sección Médica de Dermatología Médico-Quirúrgica y Venerología (Unidad de Melanoma) en la OSI Bilbao-Basurto, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28 Norma Común Tercera de la Ley 8/1997 de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, en la Instrucción 1/2016 del Director General de Osakidetza, relativo a la Provisión de Jefaturas de Servicio y Sección Médicas, en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, y en el Decreto 255/1997 de 11 de noviembre, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para su provisión, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes:

OINARRIAK
BASES

1.– Parte hartzeko baldintzak.

1.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan parte hartzeko, baldintza hauek bete behar dira:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos:

a) Estatutupekoa, funtzionario edo lan-kontratudun finkoa izatea Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan edo estatutupeko langile finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko Erakunde Sanitarioetan, eta jarduneko zerbitzuan egotea edo eskainitako lanpostuaren lanbide-talde berari dagokion kategoria bateko lanpostua erreserbatzea dakarren beste administrazio-egoera batean egotea.

a) Ser personal estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza, personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud, y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto respecto a una categoría perteneciente al mismo grupo profesional que el puesto ofertado.

b) Deitutako lanpostuari dagozkion titulua eta espezialitatea edukitzea.

b) Hallarse en posesión de la titulación y especialidad correspondiente al puesto convocado.

c) Gutxienez, 3 urteko lan-esperientzia izatea fakultatibo espezialista mediko gisa Dermatologia Mediko-Kirurgikoan eta Benereologian.

c) Experiencia profesional mínima de 3 años como facultativo/a especialista médico en Dermatología Médico-Quirúrgica y Venerología.

2.– Deialdia argitaratzea.

2.– Publicación de la convocatoria.

Ebazpen hau osorik argitaratuko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Aldizkari Ofizialean (BOE), eta baita Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren web-orrian ere.

La presente Resolución será publicada íntegramente en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV), en el Boletín Oficial del Estado (BOE), en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

3.– Eskaerak egiteko epea eta aurkezteko modua.

3.– Plazo y presentación de solicitudes.

Interesdunek Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko BIlbao-Basurto ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara bidali behar dituzte eskabideak (Montevideo etorbidea 18, Bilbao), 15 egun balioduneko epean, ebazpen hau dagokien aldizkari ofizialetan argitaratu eta biharamunetik aurrera. Halaber, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan ezarritako eran ere aurkeztu ahal izango dira.

Las personas interesadas dirigirán sus solicitudes a la Dirección de Personal de OSI Bilbao-Basurto Avda. de Montevideo, 18, Bilbao, de Osakidetza-Servicio vasco de salud, dentro del plazo de quince días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la resolución de convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes. También podrán presentarse en la forma establecida en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Interesdunek beren datu pertsonal guztiak jarri behar dituzte eskabidean, eta, curriculum vitae dokumentatuarekin batera, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Bilbao-Basurto ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara bidali (Montevideo etorbidea 18, Bilbao). Dokumentazioan honako agiri hauek egon beharko dira:

Las personas interesadas deberán dirigir la solicitud con todos sus datos personales, acompañada de «Curriculum Vitae» documentado a la Dirección de Personal de OSI Bilbao-Basurto, Avda. de Montevideo, 18, Bilbao. La documentación deberá contener:

a) NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.

a) Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

b) Funtzionario edo estatutupeko langile izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkodun langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

b) Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

c) Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua.

c) Fotocopia compulsada de la titulación exigida.

d) Deialdia EHAAn argitaratu arte emandako zerbitzuen jatorrizko ziurtagiri eguneratua, dagokion kategoria adierazita.

d) Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de la convocatoria en el BOPV.

e) Bete nahi den Atala Kudeatzeko Memoria-Proiektua.

e) Memoria-Proyecto de Gestión de la Sección cuya cobertura se pretende.

f) Merezimendu baloragarri guztien fotokopia konpultsatua.

f) Fotocopia compulsada de todos los méritos valorables.

CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak ez dira ziurtatu behar izango aurreko paragrafoan ageri den moduan; hala ere, eskatzaileak horren berri eman behar du eskabidean.

No será preciso acreditar en la forma indicada en el párrafo anterior aquéllos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud que realice la persona aspirante.

4.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda.

4.– Relación provisional de admitidos y excluidos.

Eskabideak aurkezteko epea amaitutakoan, Bilbao-Basurto ESIko zuzendari gerenteak ebazpena emango du, onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda onartzeko, eta, baztertuen kasuan, baztertzeko arrazoia adieraziko du. Horrez gain, horren bidez aginduko du Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko web-orrian eta Bilbao-Basurto ESIko intranetean argitaratzeko, eta hamar egun balioduneko epea emango du, argitaratzen den azken egunaren biharamunetik hasita, erreklamazioak bide administratibotik aurkezteko. Baztertu izanaren arrazoia zuzendu daitekeen akatsa bada, aipatutako behin-behineko zerrenda horren argitalpenarekin interesdunei eskatuko zaie, hamar egun balioduneko epean, ikusitako akatsak zuzentzeko edo derrigorrezko dokumentuak bidaltzeko, eta, jakinaraziko zaie horrela egin ezean prozesutik kanpo geldituko direla behin betikoz.

Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, el Director Gerente de la OSI Bilbao-Basurto dictará resolución aprobando la lista provisional de las personas admitidas y excluidas, con expresión, en su caso, del motivo de exclusión, ordenará su publicación en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud y en la intranet de la OSI Bilbao-Basurto y se establecerá un plazo de 10 días hábiles, contados a partir del siguiente al de la última fecha de publicación, para la presentación de reclamaciones en vía administrativa. Si la causa de exclusión es un defecto subsanable, mediante la publicación de dicha relación provisional se requerirá a las personas aspirantes para que en el plazo de diez días hábiles subsanen las faltas observadas o acompañen los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieran se acordará su exclusión definitiva del proceso.

5.– Onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda.

5.– Relación definitiva de admitidos y excluidos.

Erreklamazioak egiteko edo akatsak zuzentzeko epea amaituta, Bilbao-Basurto ESIko zuzendari gerenteak, Ebazpen bidez, onartutako eta baztertutako hautagaien behin betiko zerrenda argitaratuko du Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko web-orrian eta Bilbao-Basurto ESIko intranetean.

Finalizado el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, por Resolución del Director Gerente de la OSI Bilbao-Basurto se procederá a la publicación de la relación definitiva de las personas admitidas y excluidas en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud y en la intranet de la OSI Bilbao-Basurto.

Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahalko zaio Osakidetzako zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, webean argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Contra esta resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en la web.

6.– Balorazio Batzordea.

6.– Comisión de Valoración.

Bilbao-Basurto ESIko zuzendari gerentearen Ebazpen bidez, Balorazio-batzordea eratuko da eta zuzendari medikoa izango da batzordeburu. Hauek izango dira batzordekide: zuzendariorde medikoa, Pertsonaleko zuzendaria (idazkari-funtzioak ere beteko ditu, ahots eta botoarekin), eta beste hiru kide (horietako bat, IVAPek izendatua). Azken hiru horiek, batetik, hautagaiei eskatutako titulazioa eta espezialitatea izango dute; bestetik, estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-kontratudun finkoak izango dira; eta, hirugarrenik, deitutako lanpostuaren hierarkia-maila bera edo handiagoa duen lanpostu funtzional bat izan beharko dute.

Por Resolución del Director Gerente de la OSI Bilbao-Basurto se constituirá una Comisión de valoración presidida por el/la Director/a Médico, e integrada por el/la Subdirector/a Médico, la Directora de Personal (que actuará como Secretaria con voz y voto) y tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP, que deberán ostentar los tres la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Ebazpen hau Osakidetza – Euskal osasun zerbitzuaren web-orrian argitaratuko da, eta haren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal zaio Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Esta resolución será publicada en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación.

Balorazio Batzordeko kide guztiak norberaren izenean izango dira batzorde horretako kide. Funtzionamenduan, independenteak izango dira eta diskrezionalitate teknikoaren babesean jardungo dute, zuzenbidearekiko menpekotasunari kalterik egin gabe.

Todos los miembros de la Comisión de Valoración pertenecerán a la misma a título individual. En su funcionamiento, serán independientes y actuarán amparados por la discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.

Balorazio Batzordearen osaerak emakumeen eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioari erantzungo dio, Emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren otsailaren 18ko 4/2005 Legean ezarritakoaren arabera, zirkunstantziek hala ahalbidetuz gero. Ordezkapen orekatutzat joko da sexu bakoitza ehuneko berrogeian ordezkatuta dagoenean, gutxienez.

La composición de la Comisión de Valoración responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la igualdad de mujeres y hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada cuando cada sexo esté representado al menos al cuarenta por ciento.

Batzordeko kideek abstenitu egin beharko dute baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren gaineko urriaren 1eko 40/2015 Legeak 23. artikuluan jasotako kasuren batean badaude; eta, deialdia egin duen agintaritzari horren berri eman beharko diote. Kasu horiexek direla kausa, interesdunek errekusazioa abiarazi dezakete edozein unetan, aipatu legearen 24. artikuluan ezarritakoari jarraiki. Era berean, Balorazio Batzordeak bere jarduna egokitu beharko du aipatutako 40/2015 Legearen 15. artikuluan eta hurrengoetan zehaztutako arauen arabera.

Los miembros de la Comisión deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en ellos alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos supuestos, las personas interesadas podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 y siguientes de la citada Ley 40/2015.

Batzordekide guztiek ahots eta botoa izango dute, eta erabakiak boto-gehiengoz hartu, eta aktan jasoko dira.

Todos los miembros de la Comisión participarán con voz y voto y los acuerdos, que deberán ser recogidos en acta, se tomarán por mayoría de votos.

Batzordeak erabateko autonomia funtzionala izango du, prozeduraren legaltasuna zainduko du, eta objektibitatea bermatzeaz arduratuko da. Halaber, deialdiaren oinarriak aplikatzerakoan sortzen diren zalantza guztiak argituko ditu, eta horietan aurreikusi ez diren kasuetan zein irizpide erabili behar den erabakiko du. Gainera, hautagaiak ebaluatu aurretik, aktan jaso beharko dituzte ebaluazioko irizpide espezifikoak, oinarriei eta bertan jasotako meritu-baremoei jarraituz.

La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Asimismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas. Además deberá recoger en acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mismas.

7.– Hautagaiei deitzea.

7.– Convocatoria a las personas aspirantes.

Proiektuaren defentsa publikoa egiteko, 10 egun aurretik, gutxienez, deituko zaie hautagaiei. Deialdian adierazi beharko da bakoitzak zer tokitan, egun eta ordutan egin beharko duen, eta horren iragarki bat argitaratuko da Osakidetzaren web-orrian.

Para la defensa pública del proyecto las personas aspirantes serán convocadas con una antelación mínima de 10 días. En la convocatoria se indicará la fecha, lugar y hora de la intervención, publicándose un anuncio de la misma en la página web de Osakidetza.

Balorazio Batzordeak proiektuen defentsa publikoaren aurretik egiaztatu beharko du hautagaiek bete beharreko baldintzak betetzen dituztela, eta ez dagoela Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. eta 24. artikuluetan jasotako abstentzio- eta errekusazio-arrazoirik.

La Comisión de Valoración, con carácter previo a la defensa pública de los proyectos, comprobará el cumplimiento de los requisitos por parte de las personas aspirantes así como la ausencia de causas de Abstención y Recusación que recogen los artículos 23 y 24 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

Ondoren, hautagai bakoitzari deituko zaio, proiektuaren azalpena eta defentsa egin ditzan. Horren ostean, elkarrizketa bat egingo zaio eta, horren bidez, balorazio batzordeko kideek proiektuan jasotako alderdien inguruko galderak egingo dizkiote, gehiago argitzeko edo gaian sakontzeko. Proiektuaren azalpena eta defentsa, eta baita elkarrizketa ere, publikoak izango dira.

Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada una de las personas aspirantes para que realice la exposición y defensa del proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la Comisión de Valoración efectuarán preguntas acerca de aspectos contenidos en la misma para una mayor aclaración o profundización. Tanto la exposición y defensa del proyecto como la entrevista serán públicas.

Hautagaien azalpen publikoa amaitu ondoren, Balorazio Batzordeak hautagai bakoitza puntuatuko du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera.

Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

8.– Merituen balorazioa.

8.– Valoración de méritos.

Balorazio Batzordeak hautagai bakoitzaren merituen balorazioa eta puntuazioa egingo du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera.

La Comisión de valoración realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

Ezingo dira baloratu, inolaz ere, ebazpen hau EHAAn argitaratzen den egunean eskuratu gabe dauden merezimenduak, ez eta eskaerak aurkezteko epea amaitu aurretik behar bezala alegatu eta ziurtatu ez direnak ere.

En ningún caso podrán valorarse méritos que no se ostenten a la fecha de publicación de la presente Resolución de convocatoria en BOPV, ni tampoco los que no hubieran sido debidamente alegados y acreditados antes de finalizar el plazo de presentación de solicitudes.

Ondoko eranskinean, hautaketa-prozesu honi aplikatu beharreko meritu-baremoa jasotzen da. Gehienezko puntuazioa 66 puntu dira, honela banatzen direnak:

En anexo adjunto se recoge el baremo de méritos de aplicación a este proceso selectivo siendo la máxima puntuación 66 puntos desglosados de la siguiente manera:

● Proiektua eta defentsa (gehienez, 30 puntu).

● Proyecto y defensa (máximo 30 puntos).

● Merituen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

● Valoración de méritos (máximo 30 puntos).

● Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

● Conocimientos de euskera (máximo 6 puntos).

Prozedura bi fasetan garatuko da:

El procedimiento se desarrollará en dos fases:

A) Proiektuaren banakako aurkezpena eta jendaurreko elkarrizketa. Hautagai bakoitzari deialdiaren oinarrien araberako puntuazioa emango zaio.

A) Exposición individual del proyecto y entrevista pública con puntuación individual conforme a lo previsto en las bases de la convocatoria.

B) Merituen balorazioa, deialdiaren oinarrien arabera, banakako balorazio eta puntuazioarekin.

B) Valoración de méritos, de conformidad con las bases de la convocatoria, con valoración y puntuación individual.

Lanpostuaz jabetu ahal izateko, beharrezkoa izango da prozesu osoan 33 puntu lortzea, gutxienez, eta proiektuaren balorazioan eta haren defentsan 15 puntu, gutxienez.

La puntuación mínima exigida para acceder al puesto convocado será de 33 puntos en el conjunto del proceso, siendo necesario un mínimo de 15 puntos en la valoración del proyecto y en su defensa.

9.– Prozeduraren ebazpena.

9.– Resolución del procedimiento.

1) Hautagaiek aurkeztutako proiektuen eta haien curriculum-merituak ebaluatzeko fasea amaituta, Balorazio Batzordeak izendapenaren proposamena bidaliko dio Bilbao Basurto ESIko Gerentzia Zuzendaritzari, puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren alde eginez, eta baremoaren epigrafe bakoitzean hautagaiek lortutako puntuazioak modu xehatuan adieraziz. Ez baldin badago deialdian eskatutako eskakizunak betetzen dituen hautagairik, edo eskatutako gutxieneko puntuazioa lortzen ez badute, Balorazio Batzordeak deialdia hutsik uztea proposatuko du. Proposamen hori Osakidetzako web orrian argitaratuko da.

1) Terminada la fase de evaluación de los proyectos presentados por las personas aspirantes así como de sus méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará propuesta de nombramiento dirigida a la Dirección Gerencia de la OSI Bilbao-Basurto en favor de la persona aspirante que haya obtenido la mayor puntuación con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas por las personas aspirantes en cada epígrafe del baremo. Si ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en la convocatoria, o no obtienen la puntuación mínima requerida, la Comisión de Valoración propondrá que se declare desierta la convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.

2) Zuzendari gerenteak, egindako proposamena ikusita, ebazpena emango du proposatutako hautagaia deitutako lanpostua betetzeko izendatzeko, edo hutsik utziko du. Azkeneko kasu horretan, arrazoia adierazi beharko du. Arrazoia hauetako bat izan beharko da: a) ez da hautagairik aurkeztu, b) ez dago aurkeztutako hautagaien artean deialdiaren oinarrietan eskatutako baldintzak betetzen dituenik, c) ez dago eskatutako gutxieneko puntuazioa lortu duen hautagairik. Aurreko a) atalaren kasuan, Zuzendari Gerenteak deialdia hutsik utzi dezake, onartutako eta baztertutako pertsonen behin betiko zerrenda onartu ondoren, izapide gehiagorik egin gabe.

2) El Director Gerente, en vista de la propuesta efectuada, dictará resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta. En este último caso deberá indicar la causa que deberá ser por alguna de las siguientes: a) falta de presentación de personas aspirantes, b) ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las bases de la convocatoria, c) ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación mínima requerida. En el supuesto del apartado a) anterior, el Director Gerente podrá declarar desierta la convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de más trámites.

3) Izendapenaren Ebazpena interesdunei jakinaraziko zaie, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzako web orrian argitaratuko da. Ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahalko zaio Ente Publikoko Zuzendaritza Nagusiari.

3) La Resolución de nombramiento se notificará a las personas aspirantes y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.

10.– Esleipenaren ondorioak.

10.– Efectos de la adjudicación.

Izendapen-ebazpenak EHAAn argitaratzen den egunetik aurrera izango ditu ondorioak, bertan besterik xedatu ezean behintzat.

La resolución de nombramiento surtirá efectos desde la fecha de su publicación en BOPV, salvo que en ella se disponga otra cosa.

Atalburu fakultatibo gisako izendapena lau urteko eperako izango da; eta hori luzatu egin liteke.

El nombramiento como Jefe de Sección Facultativo, dará lugar a una relación temporal por un plazo de cuatro años prorrogables.

11.– Ebazpen honen aurkako errekurtsoak.

11.– Recursos contra la presente Resolución.

Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkez dakioke Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación.

Bilbao, 2017ko azaroaren 16a.

En Bilbao, a 16 de noviembre de 2017.

Bilbao-Basurto ESIko zuzendari gerentea.
El Director Gerente de la OSI Bilbao-Basurto.
Eskuordetzaz Ekainaren 20ko 1556/2017 Ebazpena.
Por Delegación (Resolución N.º 1556/2017, de 20 de junio).

Bilbao-Basurto ESIko Pertsonaleko zuzendaria,

La Directora de Personal de la OSI Bilbao-Basurto,

AMAYA DE ALLENDE ACHALANDABASO.

AMAYA DE ALLENDE ACHALANDABASO.

ERANSKINA
ANEXO

Merezimenduen baremoa (gehienez, 66 puntu)

Baremo de méritos (máximo 66 puntos)

Merezimenduen balorazioak honako fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

I.– Proiektua eta haren defentsa (gehienez, 30 puntu).

I.– Proyecto y su defensa (máximo 30 puntos).

Fase honetan egin beharrekoak dira, batetik, epaimahai kalifikatzailearen aurrean dagokion atalaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko jendaurreko azalpena, eta, bestetik, hautagaiarekin izandako elkarrizketa.

Consistirá en la exposición pública ante el tribunal calificador de la Memoria Proyecto explicativa sobre la organización y funcionamiento de la Sección y la realización de una entrevista con los aspirantes.

Fase honen puntuazioa bi atal hauetan xehatzen da:

La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:

a) Atalaren kudeaketaz aurkeztutako memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez, 15 puntu).

a) La valoración del contenido de la Memoria-proyecto de gestión de la Sección presentada (máximo 15 puntos).

Kudeaketako memoria-proiektuak, gutxienez, honako atal hauek garatu beharko ditu:

La Memoria-proyecto de gestión deberá desarrollar, al menos, estos apartados:

a.1.– Antolaketa- eta kudeaketa-atala:

a.1.– Apartado Organizativo y de Gestión:

Ataleko organigrama, batetik, buruzagitza-lanpostuaren funtzioak eta, bestetik, hari atxikiriko gainontzeko lanpostuen funtzioak adierazita.

Organigrama de la Sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Atalak eta erakunde bereko beste zerbitzuek elkarren artean duten harremana.

Interrelación de la Sección con otros servicios de la misma Organización.

Ataleko buruzagitzaren kudeaketa-plana, antolamendu-helburuak definituta, hobekuntzako arloak detektatu eta aztertuta, eta horiek lortzeko behar diren neurri egokiak identifikatuta. Eta, horrekin batera, esleitutako giza baliabideak, materialak eta ekonomikoak eraginkortasunez erabiltzeko konpromiso edo plana.

Plan de Gestión de la Jefatura de la Sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello, un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Asistentzia-atala:

a.2.– Apartado Asistencial:

Zerbitzu asistentzialen zorroaren deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Adierazle eta helburu asistentzialak ezartzea, horien jarraipena eta ebaluazioa etengabe egiteko sistemarekin batera.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continuo de los mismos.

a.3.– Irakaskuntzaren eta Ikerkuntzaren atala:

a.3.– Apartado Docencia e Investigación:

Atalean irakaskuntzaren planifikazioa ezartzea.

Establecimiento de una planificación de la docencia en la Sección.

b) Ageriko aurkezpena Balorazio Batzordearen aurrean, eta elkarrizketa, horren ostean (gehienez, 15 puntu).

b) La exposición pública de la misma ante la Comisión de Valoración y posterior entrevista (máximo 15 puntos).

Proiektuaren jendaurreko azalpena baloratzerakoan, proiektua defendatzeko izandako argitasun eta laburtasuna hartuko dira kontuan, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere.

A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.

II.– Merezimenduen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

II.– Valoración de méritos (máximo 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

II.1.– Laneko esperientzia (gehienez, 13 puntu).

II.1.– Experiencia profesional (máximo 13 puntos).

Dagokion espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,050 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Facultativo en la especialidad de que se trate: 0,050 puntos.

Dagokion espezialitatean atalburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,075 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección en la especialidad de que se trate: 0,075 puntos.

Dagokion espezialitatean zerbitzuburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,100 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio en la especialidad de que se trate: 0,100 puntos.

Kontuan hartuko dira, laneko esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia erkidegoetako osasun-zerbitzuetan edo edozein administrazio publikotakoetan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko gainontzeko estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan emandakoak ere.

Se tendrán en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Hilabetea osatzeko, 30 egun naturaleko multzoa hartuko da.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

II.2.– Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena (gehienez, 17 puntu).

II.2.– Formación, Docencia y Difusión del conocimiento (máximo 17 puntos).

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua bakarrik agertzen denean, puntuazioa 0,1 puntukoa izango da kreditu bakoitzeko.

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,1 puntos por crédito.

II.2.1.– Prestakuntza kudeaketa arloan (gehienez, 3 puntu).

II.2.1.– Formación en Gestión (máximo 3 puntos).

Osasun-kudeaketarekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitara de duración:

20-30 ordu: 0,20 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,20 puntos.

31-50 ordu: 0,30 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,30 puntos.

51-100 ordu: 0,40 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,40 puntos.

101-200 ordu: 0,50 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,50 puntos.

200 ordutik gora: 1,25 puntu.

De más de 200 horas: 1,25 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (gehienez, 3 puntu).

II.2.2.– Formación continuada Especialidad (máximo 3 puntos).

Dagokion lanpostuaren espezialitatearekin lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

20-30 ordu: 0,20 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,20 puntos.

31-50 ordu: 0,30 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,30 puntos.

51-100 ordu: 0,40 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,40 puntos.

101-200 ordu: 0,50 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,50 puntos.

200 ordutik gora: 1,25 puntu.

De más de 200 horas: 1,25 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (gehienez, 5 puntu).

II.2.3.– Formación Postgrado (máximo 5 puntos).

Doktorea: 3 puntu.

Doctor: 3 puntos.

Cum laude doktorea: 4 puntu.

Doctor cum laude: 4 puntos.

Gradu ondoko masterra: 2 puntu.

Master Postgrado: 2 punto.

Unibertsitate-aditua edo -espezialista: 1 puntu.

Experto/Especialista Universitario: 1 punto.

Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1 puntu.

Suficiencia Investigadora o Diploma de Estudios Avanzados: 1 punto.

Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (gehienez, 10 ikastaro): 0,10 puntu.

Curso de Doctorado, por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,10 puntos.

Doktore titulua, cum laude doktore titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroak ez dira baloratuko.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum Laude o Suficiencia Investigadora o Diploma de estudios avanzados.

II.2.4.– Jarduera zientifikoa (gehienez, 3 puntu).

II.2.4.– Actividad Científica (máximo 3 puntos).

Dagokion espezialitatearekin lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik, eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,25 puntu.

Por cada Ponencia regional: 0,25 puntos.

Estatuko txosten bakoitzeko: 1 puntu.

Por cada Ponencia nacional: 1 punto.

Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,5 puntu.

Por cada Ponencia internacional: 1,5 puntos.

Eskualdeko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,15 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,15 puntos.

Estatuko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,60 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 0,60 puntos.

Nazioarteko ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 1 punto.

Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,20 puntu.

Por cada Mesa redonda regional: 0,20 puntos.

Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,75 puntu.

Por cada Mesa redonda nacional: 0,75 puntos.

Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,25 puntu.

Por cada Mesa redonda internacional: 1,25 puntos.

Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1 puntu.

Por cada Publicación (primer autor): 1 punto.

Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5 puntu.

Por cada Publicación (otros autores): 0,5 puntos.

Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2 puntu.

Por cada libro (primer autor): 2 puntos.

Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1 puntu.

Por cada libro (otros autores): 1 punto.

Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1 puntu.

Por cada capítulo (primer autor): 1 punto.

Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,5 puntu.

Por cada capítulo (otros autores): 0,5 puntos.

Tesina bakoitzeko: 1,5 puntu.

Por tesina: 1,5 puntos.

II.2.5.– Irakaskuntzako jarduera (gehienez, 3 puntu).

II.2.5.– Actividad Docente (máximo 3 puntos).

Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1 puntu.

Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1 punto.

Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,50 puntu.

Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,50 puntos.

Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,25.

Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año); 0,25.

Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,50 puntu.

Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,50 puntos.

Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,05 puntu.

Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,05 puntos.

III.– Euskararen ezagutza (gehienez, 6 puntu).

III.– Conocimientos de Euskera (máximo 6 puntos).

Horren balorazioa Euskararen erabilera Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuan normalizatzeko den martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuan eta berau garatzen duten arauetan xedatutakoaren arabera egingo da.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de Normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental