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Boletin Oficial del País Vasco

228. zk., 2017ko azaroaren 29a, asteazkena

N.º 228, miércoles 29 de noviembre de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
5781
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1351/2017 EBAZPENA, urriaren 23koa, Osakidetza-euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiarena, zeinaren bidez agintzen baita argitara dadila Debagoieneko ESI-ko arropa zuria garbitzeko ikuztegi-zerbitzua emateko kudeaketa-gomendioa luzatzeko akordioa.

RESOLUCIÓN 1351/2017, de 23 de octubre, de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se dispone la publicación del Acuerdo de Prórroga de la Encomienda de Gestión para la prestación de servicio de lavandería de la lencería de la OSI Debagoiena.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuak eta Indesa 2010 S.L.k kudeaketa-gomendioa luzatzeko akordioa izenpetu dutenez, eta horri beharrezko zabalkundea emateko asmoz, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoa arautzen duen urriaren 1eko 40/2015 Legearen 11.3 artikuluari jarraikiz, hau

Habiéndose suscrito por Osakidetza-Servicio vasco de salud e Indesa 2010, S.L., Acuerdo de Prórroga de la Encomienda de Gestión, y a los efectos de darle publicidad debida, según requiere el artículo 11.3 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Argitara ematea Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian kudeaketa-gomendioa luzatzeko akordioaren testua, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuak eta Indesa 2010 SLk sinatutakoa, Debagoieneko ESIko arropa zuria garbitzeko ikuztegi zerbitzua emateari dagokiona (ebazpen honen eranskinean jasota dago).

Artículo único.– Publicar en el Boletín Oficial del País Vasco el texto del Acuerdo de Prórroga de la Encomienda de Gestión, entre Osakidetza-Servicio vasco de salud e Indesa 2010, S.L. para la prestación de servicio de lavandería de la lencería de la OSI Debagoiena, que figura como anexo a la presente Resolución.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de octubre de 2017.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusia,

La Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

GARBITEGI-ZERBITZUA KUDEATZEKO GOMENDIOA, OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUAK Indesa 2010 SLREN ESKU UZTEN DUENA, LUZATZEA
PRÓRROGA DE LA ENCOMIENDA DE OSAKIDETZASERVICIO VASCO DE SALUD A INDESA 2010, S.L., PARA LA PRESTACIÓN DE SERVICIO DE LAVANDERÍA

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 1a.

En Vitoria-Gasteiz, a 1 de octubre de 2017.

Maria Jesús Gemma Múgica Anduaga andreak, 08900677E NANa duenak, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren ordez eta haren izenean –aurrerantzean, «kudeaketa-gomendioa ematen duena»–, dagozkion eskumenak baliatuta, hala jasota baitago Erakunde Publikoaren Estatutu Sozialak onartzen dituen 1997ko azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuaren 11. artikuluan, honako hau

Doña Maria Jesús Gemma Múgica Anduaga con DNI 08900677E, que actúa en nombre y representación de Ente Público Osakidetza - Servicio vasco de salud, en lo sucesivo «encomendante» en virtud de las facultades conferidas en el artículo 11 del Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por los que se aprueban los Estatutos Sociales del Ente Público,

AZALTZEN DU:
EXPONE:

I.– Indesa 2010 SL, egoitza Vitoria-Gasteizko Arrasate kaleko 3. zenbakian duen eta B-01480334 IFK duen enpresa, Arabako Foru Aldundiaren eta horren baitako udalen mende dagoen Sozietate Publiko bat dela. Orobat adierazten du enpresaren xedea desgaitasunen bat duten arabarrentzat kalitatezkoak eta jasangarriak diren lanpostu-aukerak sortzea dela, gizarte-, ekonomia- eta ingurumen-arloari begira, horri esker gizarteratzen lagunduko zaiela ulertuta. Aldi berean, jomugan pertsona horiek eta, oro har, gizartea edota industria ereduen edozein zerbitzu-jarduera sustatzeko helburua duela, baldin eta jarduerok desgaitasunak dituzten pertsonak lan-mundura bideratzen laguntzen badute. Horrez gain, enplegu-zerbitzu publikoekin elkarlana sustatu nahi duela, desgaitasunak dituztenak trebatzeko eta haiei lan-arloan jarraibideak emateko, eta, azkenik, baita lan-arloko bitarteko izan ere, enplegagarritasun zaileko pertsonek lana lor dezaten, babestutako enpleguaren bitartez zein enplegu arruntaren bitartez.

I.– Que Indesa 2010, S.L., con sede en Vitoria-Gasteiz, calle Arrasate, número 3, y provisto de CIF B-01480334, es una Sociedad Pública dependiente de la Diputación Foral de Álava y de los Ayuntamientos integrados como participes en la misma, que tiene por objeto, crear oportunidades de empleo de calidad y sostenibles social, económica y ambientalmente para personas con discapacidad de Álava, como medio de lograr su integración social y promocionar cualquier actividad de servicios dirigidos a las personas, a la sociedad o a la industria, en general, que sirvan de medio de empleo de personas con discapacidad, e impulsar la colaboración con los servicios públicos de empleo con el fin de capacitar y orientar laboralmente a las personas con discapacidad, así como en la intermediación laboral que procure un empleo a colectivos de difícil empleabilidad, bien en el ámbito del empleo protegido o en el ordinario.

II.– Estatutu Sozialen 2. artikuluan ezarritakoari jarraituz, enpresa badela baliabide instrumental propioa eta zerbitzu teknikoa, Arabako Foru Aldundirako, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrerako eta hala erabakitzen duten udalerrietako Tokiko Administraziorako, baita horiei lotuta dauden eta esleitzeko eskumena duten erakunde, organismo eta entitateetarako ere, Sektore Publikoko Kontratuei buruzko Legearen testu bateginaren 4.1.n artikuluan jasotako ondorioetarako. Hortaz, ulertzen da Indesa 2010 SLk badaukala kudeatzeko gomendioak bere gain hartzeko eskumena, bere helburuak betetzeko orain edo etorkizunean komenigarria den edozein jarduera egiteko.

II.– Que conforme a lo establecido en el artículo 2, de su Estatutos Sociales, tiene la condición de medio propio instrumental y servicio técnico de la Diputación Foral de Álava, de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de la Administración Local de los municipios que así lo dispongan, así como de los entes, los organismos y las entidades vinculadas con aquellos que tengan la consideración de poderes adjudicadores a los efectos previstos en el artículo 4.1.n del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público pudiendo asumir encomiendas de gestión para la realización de cualquier actividad que, actualmente o en el futuro sea conveniente para el cumplimiento de los objetivos de Indesa 2010, S.L.

III.– Kudeaketa-gomendioa ematen duena Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrari lotutako erakunde publikoa dela, zeinak egoitza Araba 45, z.g. - 01006 Vitoria-Gasteizen duen, eta S-5100023J IFK zenbakia.

III.– Que la encomendante, con sede en c/ Álava n.º 45 - 01006 Vitoria-Gasteiz, y provista de NIF S-5100023J tiene la condición de ente público vinculado a la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Sektore Publikoko Kontratuen Legearen testu bateginaren ondorioetarako, 2011ko azaroaren 14ko 3/2011 Legegintzako Errege Dekretuak sektore publikoko erakundetzat hartzen du 3. artikuluko 1.c atalean eta esleitzeko eskumena duen erakundetzat 3.b atalean.

A efectos de la aplicación del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público, el Real Decreto Legislativo 3/2011 de 14 de noviembre la considera en su artículo 3 Entidad integrante del sector Público (apartado 1-c ) y poder adjudicador (apartado 3-b )

IV.– Kudeaketa-gomendioa ematen duenak, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren barne dagoenez eta esleitzeko eskumena duenez, Indesa 2010 SLri (baliabide instrumental propioa eta zerbitzu teknikoa den aldetik, estatutuen 2. artikuluari jarraikiz) kudeaketa-gomendioa egin nahi diola, kontuan hartuta 2011ko azaroaren 14ko 3/2011 Legegintzako Errege Dekretuko 4.1.n) eta 24.6 artikuluetan dioena.

IV.– Que la encomendante, en cuanto integrada en la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y en su condición de poder adjudicador, desea realizar encomienda de gestión, al amparo de lo dispuesto en los artículos 4.1.n) y 24.6 de RDL3/20011 de 14 noviembre, a la Sociedad Foral Indesa 2010, S.L., (en cuanto medio propio instrumental y servicio técnico de aquella conforme el artículo 2 de sus estatutos).

Kudeaketa-gomendio hori Indesa 2010 SLk derrigor bete behar dituen ondoko klausula hauen araberakoa izango da.

Dicha encomienda se regirá por las siguientes cláusulas de obligado cumplimiento para Indesa 2010, S.L.

KLAUSULAK
CLÁUSULAS

1.– Gomendioaren xedea.

1.– Objeto de la encomienda.

Hona hemen kudeaketa-gomendio honen xedea:

El objeto de la presente encomienda de gestión es:

Ikuztegi-zerbitzua ematea, Debagoieneko ESIan (aurrerantzean, «Ospitalean») arropa zuria garbitzeko; hona hemen zerbitzu-ematea zertan datzan:

La prestación del servicio de lavandería de la lencería de la OSI Debagoiena (en adelante «Hospital»), que comprenderá las siguientes prestaciones:

1) Garbiketa- eta lisaketa-zerbitzua.

1) Servicio de lavado, planchado.

Zerbitzu horren eginkizunak:

Este servicio comprende:

– Garbitzea, desinfektatzea, lehortzea eta lisatzea.

– Proceso de lavado, desinfección, secado y planchado.

– Uniformeetako arropak elkartzea erabiltzailearen arabera, edo neurrien arabera, inorenak ez badira.

– Casado de prendas de uniformidad por usuario, o por tallas en caso de que no sean personificadas.

– Uniformeak pertxatan eskegita eta koloreen eta erabiltzailearen zenbakiaren arabera ordenatuta etorriko dira, edo kolore eta neurrien arabera, inorenak ez badira.

– La ropa de uniformidad vendrá colgada en perchas y ordenadas por colores y número de usuario, o por colores y tallas, en caso de no ser personificadas.

2) Joste-zerbitzua.

2) Servicio de costura.

– Garbitzean eta lisatzean arropa nola dagoen begiratzea eta antzemandako urratu edo akatsak konpontzea, eta/edo janzkiak berreskuratzea.

– Este servicio comprende la revisión y reparación de los desperfectos detectados en el proceso de lavado y planchado, y/o la recuperación de las prendas.

– Akatsak dituzten arropak berrerabil baldin badaitezke, txikiago bihurtuta eta, ondorioz, akatsok kenduta, moldatu egin beharko dira.

– Aquellas prendas que poseyendo desperfectos pudieran reconvertirse en otras de menor tamaño desapareciendo los mismos, deberán adecuarse.

– Era berean, zerbitzuaren hornitzailearen ardura izango da banakoentzako uniforme berriak egokitzea erabiliko dituen pertsonarentzat.

– De igual forma, es cometido de este servicio la adecuación de la ropa de uniformidad nueva individual, a la persona a la que se le adjudique.

3) Ospitaleko arropa zuria berriarekin ordezkatu.

3) Servicio de reposición de lencería hospitalaria.

– Kudeatzeko agindua jaso duenaren lana izango da Ospitaleak egunean-egunean dituen beharrak asetzeko beste arropa erostea, Ospitaleak berak zehaztutako kalitate, neurri eta kopurutan behar duen beste.

– La adquisición de las cantidades de ropa necesarias para satisfacer la demanda diaria del Hospital en las calidades, medidas y cantidades definidas por éste, se llevará a cabo por la encomendada.

Zerbitzu nagusiak gehigarri hauek izango ditu:

La prestación complementaria del servicio comprende las siguientes actuaciones:

– Ospitalean zikintzen den arropa jasotzea dagoen lekutik (bertatik eraman dezaten apropos aukeratutako eremutik).

– Recogida de ropa sucia generada en el Hospital en la zona destinada al efecto para su traslado.

– Arropa gomendioa jaso duen enpresako garbitegira eramatea.

– Traslado de la misma a la Lavandería de la empresa encomendada.

– Arropa garbia eramatea eta horretarako egokitutako eremuetan uztea.

– Traslado de ropa limpia y entrega de la misma en las zonas designadas a tal efecto.

4) Kudeaketa-gomendio hau arautuko duten berariazko zehaztapenak honi erantsitako I. eranskinean zerrendatu dira.

4) Las especificaciones particulares que regirán la presente encomienda de gestión están relacionadas en el Anexo I, que se adjunta.

2.– Kudeaketa-gomendioaren prezioa.

2.– Precio de la encomienda.

Kudeatzeko gomendioa ematen duenak Indesa 2010 SLri, kudeatzeko gomendioaren xede den zerbitzua emateagatik, hau ordainduko dio: euro bat eta bi zentimo (1,02 euro) arropa kilo bakoitzeko; urteko 172.000 kg-ko bolumena aurreikusten da. Beraz, ehun eta hirurogeita hamabost mila laurehun eta berrogei euroko (175.440,00 euro) aurreikuspena egin da urte bakoitzerako.

La encomendante abonará a Indesa 2010, S.L. en concepto de contraprestación del servicio objeto de encomienda, un euro y dos centimos (1,02 euros), por kilogramo de ropa, siendo el volumen anual estimado de 172.000 kg., y resultando un importe previsto anual de ciento setenta y cinco mil cuatrocientos cuarenta euros, (175.440,00 euros).

Fakturatuko den zenbatekoak ez du BEZik sortuko, legeak dioen bezala, BEZa ezartzen ez zaien eragiketetako bat delako.

El importe a facturar no devengará IVA al tratarse de una operación no sujeta a IVA conforme a la legislación aplicable.

Indesa 2010 SLk hilean behin bidaliko du faktura, epe horretan kudeatutako arroparen bolumenaren gainekoa.

La facturación por parte de Indesa 2010, S.L. será presentada mensualmente y corresponderá al volumen de ropa tratada en ese período.

3.– Indesa 2010 SLko langileak.

3.– Personal de Indesa 2010, S.L.

Kudeaketa-gomendioa eman duenak ez du inongo harremanik edukiko lan-arloan zein juridikoki Indesa 2010 SLko langileekin, izan langile finkoak, izan behin-behinean Indesa 2010 SLk kontratatzen dituenak. Orobat salbuetsita egongo da, beraz, Indesa 2010 SLren eta harekin azpikontratazioak ezartzen dituen beste edozein enpresaren arteko harreman ekonomiko eta lanekoetan esku hartzeaz.

La encomendante quedará eximida de toda relación laboral y jurídica con el personal de Indesa 2010, S.L., ya sea de plantilla fija o cualquier otro que Indesa 2010, S.L. pudiera contratar con carácter transitorio. Igualmente quedará eximida de intervenir en las relaciones económicas y laborales entre Indesa 2010, S.L. y aquellas otras empresas que pudieran establecer subcontratas con ella.

Kudeaketa-gomendio honen xede den zerbitzua ematen duten langileak Indesa 2010 SLrenak izango dira, eta ez beste inorenak. Horrek esan nahi du kudeaketa-gomendioa eman duena lan-harreman horietatik guztiz kanpo egongo dela. Bide beretik, nagusia bera den aldetik, Indesa 2010 SLrenak izango dira eskubide eta betebehar guztiak, eta berari egokituko zaio, orduan, lan-arloan eta lanpostuetan segurtasuna eta higienea zaintzearen inguruan legeak xedatzen duena betetzea.

El personal que preste el servicio objeto de esta encomienda dependerá exclusivamente de la Indesa 2010, S.L., siendo la encomendante ajena a dichas relaciones laborales, por cuanto Indesa 2010, S.L. tendrá los derechos y obligaciones inherentes a su calidad de patronal y deberá cumplir las disposiciones vigentes en materia laboral y de seguridad e higiene en el trabajo.

Horrez gain, lan-arriskuak prebenitzeko derrigor bete beharrekoak ere bere esku egongo dira, indarrean dauden legeen arabera. Hartara, kontratatutako jarduera hasi aurretik ondoko betekizun hauek betetzen dituela egiaztatu beharko du:

Deberá cumplir asimismo las obligaciones en materia de prevención de riesgos laborales establecidos por la normativa vigente y antes del inicio de la actividad contratada deberá acreditar el cumplimiento de las siguientes obligaciones:

– Arriskuen ebaluazioa eta kontratatutako jarduerari dagokion prebentziozko jardueraren plangintza egitea.

– La evaluación de riesgos y planificación de la actividad preventiva correspondiente a la actividad contratada.

– Kontratua betetzeko erabiliko dituen langileak prebentzio-gaietan informatzea eta trebatzea.

– La formación e información en materia preventiva a los trabajadores que va a emplear en la ejecución del contrato.

– Kasuan-kasuan beharrezkoak diren norberaren babeserako ekipoak eman izanaren ziurtagiria.

– Justificante de la entrega de equipos de protección individual, que en su caso, fueran necesarios.

Indesa 2010 SLk ezingo du gomendioak barnean hartzen duen zerbitzu-emate nagusiari loturiko inolako lanik azpikontratatu; gomendio honetan jarduera gehigarrien artean aipatutakoak bakarrik azpikontratatu ahal izango ditu, eta, horrelakoetan, SPKLTBn ezarritakoa bete beharko du.

Indesa 2010, S.L. no podrá subcontratar ningún trabajo relacionado con la prestación principal del servicio encomendada, únicamente podrá subcontratar aquellos reseñados en esta encomienda como actividad complementaria y en cualquier caso se ajustará a lo establecido en el TRLCSP.

Esandako betekizun horien ziurtagiriak eskatu beharko dizkie nahitaez azpikontratei, eta kudeatzeko gomendioa eman dionari aurkeztu. Indesa 2010 SLk, gainera, lana hasi baino lehen egindako azpikontratazioen berri eman beharko dio derrigor kudeaketa-gomendioa eman dionari.

Asimismo se deberá exigir a las subcontratas los justificantes de las obligaciones anteriores y entregarlos a la encomendante. Indesa 2010, S.L. deberá, así mismo, poner en conocimiento de la encomendante las subcontrataciones realizadas con carácter previo al inicio de los trabajos.

Lanak egiten ari direla langileek edozein istripu edo kalte izaten badute, Indesa 2010 SLk bere erantzukizunpean dauden betekizunekin bat egingo du indarrean dauden legeen arabera, kudeaketa-gomendioa eman dionari ondoriorik eragin gabe.

En el caso de accidente o perjuicio de cualquier género ocurrido a los/las operarios/as con ocasión del ejercicio de los trabajos, cumplirá lo dispuesto en las normas vigentes bajo su responsabilidad, sin que ésta alcance en modo alguno a la encomendante.

Kudeaketa-gomendioaren xede diren lanak egiteko erabiltzen dituen langileei ordaintzeaz Indesa 2010 SL baino ez da arduratuko.

Será de cuenta exclusiva de Indesa 2010, S.L. el pago del personal que emplee para la realización de los trabajos objeto de la encomienda.

Indesa 2010 SLk zuzenean eta gomendioa eman dionaren esku utzi gabe hartuko ditu bere gain lan-baldintzetan edo langileen lansarietan egin beharreko hobekuntzak, Indesa 2010 SLk langileekin sinatzen duen edozein hitzarmenaren ondoriozkoak.

Indesa 2010, S.L. asumirá de forma directa y no trasladable a la encomendante el coste de cualquier mejora en las condiciones de trabajo o en las retribuciones a dicho personal consecuencia de acuerdos o convenios que Indesa 2010, S.L. pueda firmar con los trabajadores.

Gastu sozial guztiak eta esandako langile horien ordainsarien ingurukoak Indesa 2010 SLk ordaindu beharrekoak izango dira.

Todos los gastos de carácter social y los relativos a tributos del referido personal serán por cuenta de Indesa 2010, S.L.

Indesa 2010 SLk zerga-arloko betebeharrak zein Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituela ziurtatzen duen agiria aurkeztu beharko du, eta, sei hilerik behin, gomendioari atxikitako langileen TC 2ak ere aurkeztu beharko ditu.

Indesa 2010, S.L. deberá aportar certificado de estar al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social y semestralmente los TC 2 del personal adscrito a la encomienda.

Arauzko oporren txandak Indesa 2010 SLk antolatuko ditu; bermatuta, betiere, zerbitzua behar bezala eskaintzen dela eta kudeatzeko gomendioa eman dionari kostu gehigarririk ez diola eragiten.

Los turnos de vacaciones reglamentarias serán organizados por Indesa 2010, S.L. garantizando en todo momento la correcta prestación del servicio y sin que supongan un coste adicional para la encomendante.

Txanda-aldaketak zereginak eten gabe egin beharko dira, eta derrigorrezkoa izango da irteten eta sartzen direnen arteko komunikazio egokia ahalbidetzea, elkarri gorabeheren berri eman diezaioten.

Los relevos en los distintos turnos se realizarán sin que se produzcan vacíos en los diversos cometidos y permitan una adecuada comunicación de las incidencias producidas entre entrantes y salientes.

Indesa 2010 SLk kontrolatu beharko du langileek euren betebeharrak betetzen dituztela, akatsik egin den ikusteko eta, baten bat aurkituz gero, dagokion zigorra ezartzeko. Hori guztia, gainera, gomendioari dagokion zerbitzua emateari utzi gabe eta atzeratu gabe.

Indesa 2010, S.L. deberá vigilar el cumplimiento de las obligaciones laborales de los trabajadores, controlando toda falta cometida e imponiendo las sanciones pertinentes, sin que ello suponga demora o falta de prestación del servicio que se encomienda.

Indesa 2010 SLk zerbitzua ematera zuzendutako langileren bat gaixotzen bada edo langile horrek baja hartzen badu edo lan egiteko ezgaitasunen bat badu eta horrek zerbitzua emateari eragin badiezaioke, Indesa 2010 SLren ardura izango da langilea berehala ordezkatzea zerbitzu berak betetzen dituen beste batekin; hau da, zerbitzua ezin izango da eten, edozer gertatzen dela ere gomendioa jaso duenaren eta langileen artean.

Caso de enfermedad, baja, incapacidad o cualquier otro motivo que pudiera afectar a la prestación por parte del personal destinado por Indesa 2010, S.L. a la ejecución de los trabajos, será obligación de Indesa 2010, S.L. su sustitución inmediata por otro personal que cubra tales servicios, debiendo dicho servicio quedar cumplido y estar cubierto en todo momento, con independencia de las incidencias en la relación laboral entre la encomendada y su personal.

Kudeaketa-gomendioa iraungitzen denean, gomendio honen xede den zerbitzuan aritu diren Indesa 2010 SLko langileak ezin izango dira inolako kasutan kudeaketa-gomendioa eman duenaren langile gisa gelditu.

A la extinción de la encomienda, no podrá producirse en ningún caso la consolidación como personal laboral de la encomendante del personal de Indesa 2010, S.L. que hayan realizado los trabajos objeto de esta encomienda.

4.– Gomendioaren xede diren lanak betetzea.

4.– Ejecución de los trabajos objeto de la encomienda.

Lanak gomendio honetan jasotako argibideei zorrotz jarraituta gauzatuko dira, Indesa 2010 SLren gain eta galordean.

Los trabajos se ejecutarán con estricta sujeción a las instrucciones recogidas en la presente encomienda y se ejecutarán a riesgo y ventura de Indesa 2010, S.L.

Indesa 2010 SLren ardurapekoak izango dira egiten dituen lanen kalitate teknikoa eta emandako zerbitzuak, baita gomendioa eman duenarentzat zein hirugarrenentzat sortzen diren ondorioak ere, honako kasu hauetan: zerbitzua ematen ez bada, zerbitzuan hutsegiteak edo akatsak egiten badira, metodo desegokiak erabiltzen badira edo gomendioko lanak burutzean amaiera okerra ematen bazaie; horrelakoetan kalte-ordain guztien erantzule izango da, beraz.

Indesa 2010, S.L. será responsable de la calidad técnica de los trabajos que desarrolle y de las prestaciones y servicios realizados, así como de las consecuencias que se deduzcan para la encomendante o para terceros de las omisiones, errores, métodos inadecuados o conclusiones incorrectas en la ejecución de la encomienda, respondiendo de los daños y perjuicios que se ocasionen.

Indesa 2010 SLk erantzukizuna izango du hirugarrenek kudeatzeko gomendioa eman duenaren aurka jartzen duten edozein erreklamazio judizialaren edo judizioz kanpokoaren gainean, Indesa 2010 SLren jardueraren ondorioz jarri badira.

Indesa 2010, S.L. responderá de cualesquiera reclamaciones judiciales o extrajudiciales de terceros dirigidas contra la encomendante y derivadas de la actividad de Indesa 2010, S.L.

Erantzukizunik ez du izango, berriz, akatsak edo txarto egindako lana gomendioa eman duenaren agindu baten ondorio zuzena badira.

Quedará exenta de responsabilidad cuando el trabajo defectuoso o mal ejecutado sea consecuencia inmediata y directa de una orden de la encomendante.

Enpresak laneko zereginak betetzeko behar diren material eta ekipoez hornituko ditu langileak, eta gastuak bere gain hartuko ditu.

Deberá dotar al personal del material y equipos necesarios para la realización de sus tareas, siendo dichos gastos de su cargo.

5.– Ordainketa.

5.– Pago.

Indesa 2010 SLk eskubidea izango du gomendio honetan jasotako prezioen araberako ordainketa jasotzeko, gomendioari lotuta egiten dituen lanengatik.

Indesa 2010, S.L. tendrá derecho al abono, con arreglo a los precios recogidos en la presente encomienda, de los trabajos que ejecute con sujeción a la encomienda.

Faktura bidali ostean, ordainketa 30 eguneko epe barruan egin beharko da, kudeatzeko gomendioa eman duenaren faktura elektronikoen erregistroan sartzen den egunetik zenbatzen hasita.

El pago se realizará dentro del plazo de 30 días a contar desde la fecha de registro de la factura en el registro de facturas electrónicas de la encomendante.

Ordaintzeko, diru-sarrera bat egin beharko da Indesa 2010 SLren izenean irekitako kontu honetan: IBAN ES16 2095 0611 07 1090829572.

El pago material se efectuará mediante ingreso en la cuenta del IBAN ES16 2095 0611 07 1090829572, abierta a nombre de Indesa 2010, S.L.

Indesa 2010 SLren langileak bertaratu ez direlako edo Indesa 2010 SLri egotz dakiokeen beste edozein arrazoirengatik zerbitzua eman ez bada edo gomendioaren xede den zerbitzua behar bezala egin ez bada, kudeaketa-gomendioa eman duenak ez du bete gabeko zerbitzuari edo behar bezala eskaini ez denari dagokion zenbatekorik ordainduko.

En caso de, falta de prestación del servicio por inasistencia de empleados de la encomendada u otra causa imputable a Indesa 2010, S.L. o de cumplimiento defectuoso de la prestación objeto de la encomienda, la encomendante no abonará las cantidades correspondientes a dichos servicios incumplidos o prestados defectuosamente.

Hori guztia, gomendioa baliogabetzeko eskubideari kalterik egin gabe, eta Debagoieneko ESIak Indesa 2010 SLri kalte-ordainen ordainketa eska diezaiokeela kontuan hartuta.

Todo ello sin perjuicio del derecho a revocación de la encomienda y a la posible exigencia de daños y perjuicios por parte de OSI Debagoiena a Indesa 2010, S.L.

6.– Zerbitzua gauzatzeko epeak.

6.– Plazos de ejecución.

Gomendio honi dagozkion lanak 2017ko urriaren 1ean hasiko dira.

La fecha de comienzo de los trabajos objeto de la presente encomienda será el día 1 de octubre de 2017.

Gomendioak 12 hilabeteko iraupena izango du.

La encomienda tendrá una duración de 12 meses.

Kudeatzeko gomendioa eman duenak urtez urte luzatu ahal izango du, luzapen bakoitzean aplikatzekoak diren baldintzak zehaztuta.

Podrá ser prorrogada expresamente por períodos anuales por la encomendante, fijándose en cada prórroga las condiciones que en cada caso resulte n de aplicación.

Ezin izango da luzatu, berriz, iraungi baino bi hilabete lehenago salaketa jartzen badute kudeaketa-gomendioa eman duenak edo Indesa 2010 SLk berak.

No procederá la prórroga en caso de denuncia de la encomendante o Indesa 2010, S.L. con dos meses de antelación a su fecha de vencimiento.

7.– Kudeaketa-gomendioaren amaiera.

7.– Finalización de la encomienda.

Gomendioa horretarako ezarritako epea iraungi delako amaitu ahal izango da, luzapenik edo ezeztatzerik ez badago.

La encomienda podrá finalizar por expiración de su término sin prórroga de la misma o por revocación.

Hona hemen gomendioa ezeztatzea zerk eragin dezakeen:

Son causas de revocación de la encomienda:

– Indesa 2010 SLren nortasun juridikoa azkentzea.

– Extinción de la personalidad jurídica de Indesa 2010, S.L.

– Konkurtso-adierazpena edo kaudimengabezia-adierazpena egin izana beste edozein prozeduratan.

– La declaración de concurso o la declaración de insolvencia en cualquier otro procedimiento.

– Gomendioa behar bezala ez betetzea behin eta berriz.

– Las reiteradas deficiencias en la ejecución de la encomienda.

– Kontratua dela-eta ezagutzen dituzten datu edo aurrekariak isilpean gordetzeko eginbeharra ez betetzea, Indesa 2010 SLk edo bertako langileek.

– El incumplimiento de la obligación de Indesa 2010, S.L. y su personal de guardar sigilo respecto a los datos o antecedentes que conozca con ocasión del contrato.

– Kontratua gauzatzeaz arduratzen diren langileei ez ordaintzea edo soldaten ordainketa asko atzeratzea, eta, horrez gain, haiekiko dituzten eginbeharrak ez betetzea alor hauetan: gizarte-aseguruak, laneko segurtasuna eta higienea eta lan-arriskuen prebentzioa.

– La falta de pago o retraso continuado en el pago de sus salarios a los trabajadores encargados de la ejecución del contrato, así como el incumplimiento de sus obligaciones en materia de seguros sociales, seguridad e higiene laboral y prevención de riesgos laborales.

Edozein arrazoirengatik kudeaketa-gomendioa amaitzen baldin bada, Indesa 2010 SLk gomendioa eman dionari itzuli beharko dio esku artean duen arropa zuria, azken egunera arte zerbitzu-emateari lotuta egon den guztia.

A la finalización de la encomienda por cualquier causa Indesa 2010 S.L. deberá hace entrega a la encomendante de la dotación de lencería que hasta dicha fecha esté vinculada a la prestación del servicio.

8.– Konfidentzialtasuna.

8.– Confidencialidad.

Indesa 2010 SL derrigortuta dago kudeaketa- gomendioa gauzatzean bere eskura uzten diren datu eta aurrekariak isilpean gordetzera, gomendioaren xedeari lotuta daudenak, ez baitira publikoak ezta zabaltzeko modukoak ere. Hain zuzen ere, Indesa 2010 SLk derrigor bete behar du izaera pertsonaleko datuen babesaren gainean 1999ko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak ezartzen duena.

Indesa 2010, S.L. está obligada a guardar sigilo respecto a los datos o antecedentes que, no siendo públicos o notorios, estén relacionados con el objeto de la encomienda, de los que tenga conocimiento con ocasión del mismo. De forma específica, Indesa 2010, S.L. queda obligado al cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, sobre protección de datos de carácter personal.

Bide beretik, derrigortuta daude kontratua betetzen duten enpresako langileak, zerbitzu ematean gerta baitaiteke zenbait dokumentu eta informazio bere eskura geratzea. Horiek guztiak, beraz, sekretupean gordetzekoak izango dira.

Esta obligación se hace expresamente extensiva al personal que emplee en la ejecución del contrato y con ocasión de la documentación e información de la que aquel pueda tener conocimiento como consecuencia de la prestación de los servicios, debiendo guardar absoluto secreto en relación con dicha documentación e información.

Hortaz, kasu orotan, Indesa 2010 SLk bere gain hartzen du izaera pertsonaleko datuak babesteari dagokionez indarrean dauden arauak errespetatzeko betebeharra.

En todo caso Indesa 2010, S.L. asume la obligación de respetar la normativa vigente en materia de protección de datos de carácter personal.

Orduan, Indesa 2010 SLk Debagoieneko ESIaren jabetzapeko fitxategietara eta han gordetzen diren datu pertsonaletara sartu behar baldin badu, bi erakundeek konfidentzialtasun-kontratua sinatu beharko dute, DPBLaren 12. artikuluan aipatzen dena.

Para los casos en que Indesa 2010, S.L. necesita acceder a datos de carácter personal contenidos en ficheros titularidad del OSI Debagoiena entre ambas entidades deberá firmarse el contrato de confidencialidad al que se hace referencia en el artículo 12 de la LOPD.

Izenpetzen diren klausulak tratatu behar diren datu pertsonalen motaren araberakoak izango dira. Hori dela eta, konfidentzialtasun-kontratuan zehaztu egin beharko da Indesa 2010 SLk erabiliko dituen datu pertsonalen nolakotasunak zer mailatako segurtasun-neurriak hartzera behartzen duen: oinarrizkoak, erdi-mailakoak edo goi-mailakoak.

Estas cláusulas varían dependiendo de la tipología de datos personales objeto de tratamiento. Por ello, en el contrato de confidencialidad se especificará, en cada caso, si Indesa 2010, S.L. va a tratar datos personales que requieren la adopción de medidas de seguridad de nivel: básico, medio o alto.

Eskatzen denaren arabera, bada, klausulei kasuan-kasuan aplikatu beharreko segurtasun-mailari dagozkion neurrien taula erantsiko zaie.

Dependiendo del nivel de seguridad exigido se adjuntará al clausulado la tabla de medidas de seguridad correspondiente al nivel de seguridad de que se trate en cada caso.

9.– Izaera eta araubide juridikoa.

9.– Naturaleza y régimen jurídico.

Hitzarmen honek izaera administratiboa du eta Sektore Publikoko Kontratuei buruzko 3/2011 Legegintzako Errege Dekretuaren (azaroaren 14koa) aplikazio-eremutik kanpo geratzen da, 4.1.n) artikuluan zehaztutakoari jarraikiz. Hortaz, hitzarmena arautuko duten baldintzak bertan berariaz jasotakoak izango dira, eta horiez gain, baita aipatutako Legearen 24.6 artikuluan eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 1992ko azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 15. artikuluan adierazten direnak ere.

El presente Convenio tiene naturaleza administrativa y se encuentra excluido del ámbito de aplicación del RDL 3/2011 de 14 de noviembre de Contratos del Sector Público, en virtud de lo establecido en el artículo 4.1.n), por lo que se regirá por sus propios términos y condiciones, así como por lo previsto en al artículo 24.6 de esta misma Ley, y en el artículo 15 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

10.– Jurisdikzio eskuduna.

10.– Jurisdicción competente.

Kudeaketa-gomendioa emateko akordio honen izaera administratiboa dela eta, administrazioarekiko auzietarako jurisdikzio-ordena izango da kontratua bete bitartean alderdien artean sor daitezkeen gatazkak ebazteko eskumena duena.

Dada la naturaleza administrativa del presente Acuerdo de encomienda de gestión, el orden jurisdiccional contencioso-administrativo será el competente para resolver las cuestiones litigiosas que pudieran suscitarse entre las partes durante la ejecución del mismo.

11.– Argitaratzea.

11.– Publicación.

Kudeaketa-gomendioa emateko hitzarmen hau EHAAn argitaratuko da, indarrean dagoen araudiaren arabera.

El presente Convenio de encomienda de gestión será objeto de publicación en el BOPV en los términos previstos en la normativa aplicable.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 1a.

Vitoria-Gasteiz, a 1 de octubre de 2017.

Kudeaketa-gomendioa eman duena.
Por la Encomendante.

La Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

La Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

Marian Olabarrieta Ibarrondo andreak, 30594790-Y IFZ duenak, Indesa 2010 SLko Administrazio Kontseiluko presidentea den aldetik eta Administrazio-organoaren ordez eta haren izenean ari dela, zera adierazten du, dokumentu honen bidez oso-osorik eta baldintzarik gabe onartzen duela Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuak Indesa 2010 SLri 2017ko urriaren 1ean egin dion kudeatzeko gomendioa, Indesa 2010 SLk Debagoieneko Ospitalean ikuztegi-zerbitzua eman diezaion.

Doña Marian Olabarrieta Ibarrondo, con NIF 30594790Y, en su calidad de presidenta del consejo de administración de Indesa 2010, S.L. y actuando en nombre y representación de este órgano de administración, manifiesta por el presente documento su aceptación íntegra e incondicionada de la encomienda de gestión formulada por Osakidetza - Servicio vasco de salud a Indesa 2010, S.L. con fecha 1 de octubre de 2017 para la prestación del servicio de lavandería del Hospital alto Deba.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 1a.

En Vitoria-Gasteiz, a 1 de octubre de 2017.

Indesa 2010 SLko Administrazio Kontseiluko presidentea,

La Presidenta del Consejo de Administración de Indesa 2010, S.L.

MARIAN OLABARRIETA IBARRONDO

MARIAN OLABARRIETA IBARRONDO.

I. ERANSKINA
ANEXO I

1.– Premiak.

1.– Necesidades.

1.1.– Zerbitzuaren xedeko arropa.

1.1.– Ropa a tratar.

Gomendioaren lehenengo klausulan zehaztutakoa.

La especificada en la cláusula primera de la encomienda.

2.– Kontratatzen diren zerbitzuetan kontuan hartu beharreko zenbait alderdi.

2.– Aspectos particulares de las prestaciones a contratar.

2.1.– Garbitzea.

2.1.– Lavado.

Gomendioa jaso duenak arropa garbitzean zein garraiatzeko orgetan eramatean erabilitako prozesu fisikokimikoen berri emango du.

La encomendada informará de los procesos fisicoquímicos que se utilicen para la limpieza de la ropa, así como para los carros de transporte.

Hilean behin, gutxienez, arropa garbiaren kontrol bakteriologikoa egin beharko du, eta emaitzak gomendioa eman dionari jakinarazi.

Deberá realizar, al menos, un control bacteriológico mensual de la ropa limpia, comunicando sus resultados a la encomendante.

Kontrolak egiteaz gain, prozesuak derrigor bermatu beharko du kudeatutako arroparen higienizazioa behar bezalakoa dela. Horretarako, azpiegituretan «muga sanitario» bat egon beharko da; hots, arropa zikina eta garbia une oro bereizita egongo dira.

Independientemente de los controles, el proceso garantizará la correcta higienización de la ropa tratada. Para ello, la infraestructura deberá estar dotada de una «barrera sanitaria» que separe, en todo momento, la ropa sucia de la limpia.

Kudeaketa-gomendioa eman duen erakundeko arduradunek, jantziren bat ikusita, uste baldin badute arropa hori ez direla behar bezala kudeatzen ari garbiketari dagokionez, berriz garbitzeko eta lisatzeko utziko da, gomendioa jaso duenaren kontura.

La ropa que no se considere en las condiciones de limpieza adecuada por los responsables de la encomendante será envuelta para su nuevo lavado y planchado, siendo a cargo de la encomendada su tratamiento.

2.2.– Lisatzea.

2.2.– Planchado.

Arropa lisatze-fasetik pasatuko da, berriz lohitzen ez dela ziurtatuta. Xede horrekin, beraz, instalazioa behar bezala itxita egongo da, zikinen gunetik datorren airerik sar ez dadin.

La ropa deberá sufrir su fase de planchado sin que se produzca una recontaminación de la misma. A este fin, la instalación impedirá cualquier entrada de aire procedente de la zona sucia.

2.3.– Garraiatzea.

2.3.– Transporte.

Arropa garraiatzea gomendioa jaso duenaren ardura izango da. Nahitaez, arropa zikina eta garbia konpartimentu berean ez eramateko aukera ematen duten ibilgailuak erabiliko dira.

El traslado será por cuenta de la encomendada, en vehículos que garanticen la no presencia simultánea, en el mismo compartimento, de las ropas sucia y limpia.

Gainera, arropa zikina eramateko erabili diren konpartimentuak desinfektatu egin beharko dira beti, arropa zuria bertan eraman aurretik.

No se procederá a la introducción de ropa limpia en un compartimento que haya transportado anteriormente ropa sucia sin una desinfección previa.

2.4.– Arropa entregatzea eta batzea.

2.4.– Entrega y recogida.

Hona hemen non eta zer ordutan entregatu eta batuko den arropa:

La entrega y recogida se realizará en los locales destinados al efecto, y en los horarios siguientes:

Astelehenetik ostiralera, lanegunak direnean: 8:00ak baino lehen.

Lunes a sábados laborables: con anterioridad a las 8:00 horas.

Gomendioa eman duenak nahi duenean alda ditzake ordutegiok.

Estos horarios podrán modificarse a requerimiento de la encomendante.

Arropa garbia eramateko gurpildun orgak gomendioa jaso duenaren kontura izango dira. Erraz garbitzeko eta korrosioaren aurkako materialezkoak izango dira.

La ropa limpia será transportada y entregada en carros con ruedas aportados por la encomendada. Deberán ser de material de fácil limpieza y resistente a la corrosión.

Orgetan garraiatuko den arropa hezetasunik gabe eramango da, pakete homogeneotan –gomendioa eman duenak zehaztuko du sorta bakoitzean zenbat unitate eramango diren–, plastiko gardenen barruan behar bezala paketatuta.

Dicha ropa, exenta de humedad, vendrá dispuesta en paquetes homogéneos del número de unidades que designe la encomendante y correctamente embalada en plástico transparente.

Arropa zikina eramateko orgak arropa garbikoen berdin-berdinak izango dira; horiek ere, gomendioa jaso duenarenak. Orgetan, multzo homogeneoetan eramango da arropa zikina, gomendioa eman duenak esandako moduan sailkatuta. Gelaren arropa guztia (toallak, izarak) poltsa berean sartu ahalko da eta orgak banan-banan pisatuko dira, Indesa 2010 SLk jarritako baskula elektronikoan.

La ropa sucia se depositará en carros idénticos a los de ropa limpia, igualmente aportados por la encomendada, clasificándolos por grupos homogéneos designados por la encomendante, pudiendo toda la ropa de la habitación, (toallas, sábanas), introducirse en la misma bolsa y se realizará el pesaje carro a carro en báscula electrónica aportada por Indesa 2010 S.L.

Indesa 2010 SLk Garbitegitik ekarritako eta entregatutako arroparen emate-agiriak aurkeztuko ditu egunero, arropa laua eta formaduna barne. Orriotan unitate kopurua eta entregatutakoaren guztirako pisua adierazi beharko du.

Diariamente, Indesa 2010 S.L. facilitará los albaranes de la ropa entregada, procedente de la Lavandería, tanto de ropa plana como de forma, donde se reflejará el número de unidades y el peso total de entrega.

Sistema aldatzen baldin bada, gomendioa eman duenak kasuan-kasuan zehazten duen prozeduraren arabera entregatuko da arropa.

De darse una modificación de sistema, las prendas se entregarán según procedimiento que en su momento determine la encomendante.

2.5.– Jostea.

2.5.– Costura.

Indesa 2010 SLk erosi beharko ditu zerbitzu horretarako beharrezkoak diren materialak.

Los materiales necesarios para la realización de esta prestación serán por cuenta de Indesa 2010 S.L.

Arropa entregatzeko epea inoiz ez da astebetetik gorakoa izango, oheko arroparen kasuan, eta gehienez 48 ordukoa izango da formadun janzkietarako.

El plazo de entrega de la ropa nunca será superior a una semana, en lo que se refiere a ropa de lencería de cama, y a 48 horas para la ropa de forma.

2.6.– Arropa ordezkatzea.

2.6.– Reposición de ropa.

Kudeatzeko agindua jaso duenak galdu, hondatu edo beste egoeraren bategatik egondako arropa-galera guztiak jantzi berriekin ordezkatu beharko ditu.

La encomendada estará obligada a reponer con prendas nuevas todas las mermas de ropa motivadas por extravío, deterioro u otras circunstancias.

Arropa ordezkatzeko zerbitzua Ospitaleko arropa formaduna eta laua hartzen du barne, eskalapoiak eta errezelak izan ezik.

El servicio de reposición de ropa se extiende a todo tipo de prendas de ropa de forma y plana del Hospital con excepción de los zuecos y cortinas.

Ordezkapen horiek gomendioa agintzen duenak jakinarazitako kalitate eta zehaztasun teknikoak mantenduko ditu.

Estas reposiciones mantendrán la calidad y especificaciones técnicas que comunique la encomendante.

3.– Jardunean aritzeko bermea.

3.– Garantía de funcionamiento.

Gomendioa jaso duenak neurri egokiak hartu beharko ditu zerbitzua jarraitutasunez eman ahal izateko ezohiko baldintzetan. Horretarako, funtzionamendu akasgabea bermatzeko, honako hauek izango ditu:

La encomendada tomará las medidas oportunas para asegurar el mantenimiento del servicio en caso de circunstancias extraordinarias. Por tanto, deberá garantizar el perfecto funcionamiento en cuanto se refiere a disponer de:

– Beharrezkoak diren langileak, une oro.

– Personal necesario en todo momento.

– Beharrezkoa den arropaz osatutako segurtasuneko stocka.

– Existencia de stock de seguridad de ropa.

– Beste lantegi batzuk edukitzea, enpresarenak, edo beste inorenak direnekin akordioak izatea.

– Existencias de otras plantas propias o acuerdos con ajenas.

Salbuespenezko egoeretan (grebak, matxurak etab.), gutxieneko zerbitzu oinarrizkoak errespetatuko dira.

En caso de producirse situaciones excepcionales (huelgas, averías, etc.) se respetarán los servicios mínimos esenciales.

4.– Hilean behingo informazioa.

4.– Información mensual.

Indesa 2010 SLk txosten bat aurkeztuko dio gomendioa eman dionari hilero, ondoko datu hauekin:

Indesa 2010, S.L. deberá presentar mensualmente a la encomendante un informe que recoja, al menos, los siguientes datos:

– Garbitutako arropa kiloak.

– Kilos de ropa lavados.

– Baja emandako janzki kopurua.

– Número de prendas que se ha dado de baja.

– Zaharrak ordezkatzeko sartu diren janzki berrien kopurua.

– Número de prendas que se ha repuesto nueva.

– Galdutako janzki kopurua.

– Número de prendas extraviadas.

– Gorabeherak edo bestelako oharrak eta jardueraren balorazioak.

– Incidencias u otros comentarios y valoraciones de la actividad.

– Aldian behin egingo diren kontrol bakteriologikoen emaitzak.

– Resultado de los controles bacteriológicos que periódicamente se realizarán.

5.– Ikuskatzea eta inbentarioak egitea.

5.– Inspecciones e inventarios.

Kudeaketa-gomendioa eman duenak beretzat gordetzen du aldian behin zerbitzua ikuskatzeko eskubidea (berak aukeratutako laborategian), janzkiek eskatutako kalitate mailarekin bat datozen egiaztatzeko. Kontrol horiek gomendioa eman duenaren kontura egingo dira.

La encomendante se reserva el derecho de realizar periódicamente inspecciones en el laboratorio que designe, a fin de comprobar el cumplimiento de los niveles de calidad de las prendas exigidos. Los costes de estos controles correrán a cargo de la encomendante.

Hilean behin Indesa 2010 SLk gomendioa eman dionari bidali behar dizkion txostenez gain, gomendioa eman duenak aukera izango du egunero gutxienez prestatu beharreko arropa kopurua benetan prestatzen dela ikuskatzeko.

Al margen de los informes que mensualmente deba enviar Indesa 2010, S.L. a la encomendante, ésta podrá realizar inspecciones acerca del cumplimiento de la cantidad mínima de ropa que se exige disponer diariamente.


Azterketa dokumentala


Análisis documental