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Boletin Oficial del País Vasco

226. zk., 2017ko azaroaren 27a, astelehena

N.º 226, lunes 27 de noviembre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
5742
5742

IRAGARKIA, Administrazio eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordearena, Eusko Jaurlaritzak dituen kudeaketa bateratuko eraikinetarako hainbat aulki eskuratu eta instalatzeko kontratazioaren lizitaziorako deialdia egiten duena.

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación para el contrato de suministro e instalación de diversa sillería en los edificios de gestión unificada del Gobierno Vasco.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia. Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal. Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 85 17.

4) Teléfono: 945 01 85 17.

5) Fax: 945 01 87 06.

5) Telefax: 945 01 87 06.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Internet Helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko abenduaren 5a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 5 de diciembre de 2017.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2017/060.

c) Número de expediente: KM/2017/060.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: hainbat aulki eskuratu eta instalatzea.

b) Descripción del objeto: suministro e instalación de diversa sillería.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia:

c) División por lotes y número:

1. lotea: jardunerako aulkiak.

Lote 1: Sillería de tipo operativo.

2. lotea: kargudunen bulegoetarako aulkiak.

Lote 2: Sillería de despachos de cargos.

3. lotea: entzule eta bilera geletarako aulkiak.

Lote 3: Sillería de confidente y sala de reuniones.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: kudeaketa bateratuko Lakuako eraikina (Vitoria-Gasteiz).

d) Lugar de ejecución/entrega: edificio gestión unificada de Lakua (Vitoria-Gasteiz).

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 2 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 meses.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso). no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 39110000-6.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 39110000-6.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 90.909,09 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 90.909,09 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

– 1. lotea: 37.190,08 euro + 7.809,92 euro (BEZ). Guztira: 45.000,00 euro.

– Lote 1: 37.190,08 euros + 7.809,92 euros (IVA). Total: 45.000,00 euros.

– 2. lotea: 24.793,39 euro + 5.206,61 euro (BEZ). Guztira: 30.000,00 euro.

– Lote 2: 24.793,39 euros + 5.206,61 euros (IVA). Total: 30.000,00 euros.

– 3. lotea: 20.661,16 euro + 4.338,84 euro (BEZ). Guztira: 25.000,00 euro.

– Lote 3: 20.661,16 euros + 4.338,84 euros (IVA). Total: 25.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa (%): lizitazio aurrekontuaren % 5.

Definitiva (%) 5 presupuesto licitación.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa eta gaitasun tekniko eta profesionala: karatularen 29.2.3 klausulan ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: la establecida en la cláusula 29.2.3 de la carátula.

c) Bestelako betebehar batzuk.

c) Otros requisitos específicos.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko abenduaren 12ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 12 de diciembre de 2017.

b) Aurkezpen modua: paperean.

b) Modalidad de presentación: papel.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea, 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastian, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak:

a) Criterios basados en fórmulas:

eskaintza ekonomikoa: 100 puntu.

oferta económica: 100 puntos.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2017ko abenduaren 18ko 12:00ak.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 18 de diciembre de 2017, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko azaroaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de noviembre de 2017.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental