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Boletin Oficial del País Vasco

196. zk., 2017ko urriaren 13a, ostirala

N.º 196, viernes 13 de octubre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4926
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Gorlizko Ospitaleko oheen eta garabien mantentze-zerbitzua kontratatzeko» espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a «contratación de servicio de mantenimiento de camas y grúas del Hospital de Gorliz».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Dokumentazioa eta informazioa lortzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/201/20/1/1422/O571/0000/082017.

d) Número de expediente: G/201/20/1/1422/O571/0000/082017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Gorlizko Ospitaleko oheen eta garabien mantentze-zerbitzua kontratatzea.

b) Descripción: contratación de servicio de mantenimiento de camas y grúas del Hospital de Gorliz.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Gorlizko Ospitalea.

d) Lugar de ejecución/entrega: Hospital Gorliz.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 4 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 4 años.

f) Luzatzeko aukera: bai, 2 urtetik 1.

f) Admisión de prórroga: sí, 1 de 2 años.

g) Esparru akordioa ezartzea (bidezkoa denean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (nomenklatura erreferentzia): 50850000-8.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 50850000-8.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 49:

c.1.– Criterios basados en juicio de valor: 49%:

c.1.1.– Zerbitzua kudeatzeko proiektua: 42 puntu.

c.1.1.– Proyecto de gestión del servicio: 42 puntos.

c.1.2.– Kalitate-planaren proposamena: 2 puntu.

c.1.2.– Propuesta de plan de calidad: 2 puntos.

c.1.3.– Baliabide materialen planaren proposamena: 5 puntu.

c.1.3.– Propuesta de plan de recursos materiales: 5 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 51:

c.2.– Criterios basados en fórmulas: 51%:

c.2.1.– Prezioaren irizpidea: 51 puntu.

c.2.1.– Criterio precio: 51 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 204.000,00 euro, BEZik gabe. 246.840,00 euro, BEZa barne (hasierako kontratua + 2 urteko luzapen 1).

4.– Valor estimado del contrato: 204.000,00 euros, IVA excluido. 246.840,00 euros, IVA incluido (contrato inicial + 1 prórroga de 2 años).

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 136.000,00 euro, BEZik gabe. 164.560,00 euro BEZa barne.

5.– Presupuesto base de licitación: 136.000,00 euros, IVA excluido. 164.560,00 euros, IVA incluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Bestelako ekonomiako eta finantzako kaudimenak eta kaudimen tekniko edo profesionala Espainiako enpresentzat, Europar Batasuneko Estatu kideetako atzerriko enpresentzat eta Europar Batasuneko kide ez diren Estatuetako atzerriko enpresentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomiako eta finantzako kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen bat akreditatu beharko dute, bukatutako azken hiru urteotako negozio-bolumenari dagokionez; gutxienez kontratuaren batez besteko urteko balioa halako bat eta erdi izango beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar el volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, sea, al menos una vez y media el valor anual medio del contrato.

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) onartutako eta Merkataritzaren Erregistroan jasotako urteko kontuen bidez egiaztatuko da, enpresaburua erregistro horretan inskribatuta balego eta, horrela ez balitz, inskribatuta egon behar den erregistro ofizialetan jasotakoen bidez. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek beren inbentarioen eta urteko kontu legeztatuen liburuekin egiaztatuko dute beren urteko bolumena.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken 5 urteetan kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta urteko zenbateko metatua urtekotutako lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa % 70 edo handiagoa izan beharko da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber ejecutado trabajos de naturaleza análoga a la del objeto del presente contrato, realizados en el curso de los últimos 5 años, cuyo importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior al 70% de la anualidad media del valor del contrato (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: interesdunak azken bost urteotan egindako lanen zerrenda, kontratuaren xede den helburuaren izaera berekoak edo antzekoak direnak. Bertan, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publikoak edo pribatuak adierazi beharko dituzte. Hartzailea sektore publikoko erakundea denean, organo eskudunak jaulkitako edo ontzat emandako ziurtagiri bidez kreditatu beharko dira egindako zerbitzuak; hartzailea subjektu pribatu bat denean, berorrek emandako ziurtagiriaren bitartez, eta, halakorik ezean, enpresaburuaren adierazpen baten bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los trabajos efectuados por el interesado en el curso de los cinco últimos años, que sean de igualo similar naturaleza al que corresponde el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatarios públicos o privados. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko urriak 30, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 30 de octubre de 2017, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko era: klausula administratibo partikularren pleguan eskatutakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran mantendu beharko duen eskaintza: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko azaroaren 3a, 12:45ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 3 de noviembre de 2017, a las 12:45 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko azaroaren 17a, 12:45ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 17 de noviembre de 2017, a las 12:45 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (466,14 euro).

10.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia «Europa Batasunaren Aldizkari Ofizialera» bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Bestelako informazioa: pleguetan, hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: www.osakidetza.euskadi.net

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko irailaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de septiembre de 2017.

Kontratazio Mahaiko presidentearen ordezkoa,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental