Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

175. zk., 2017ko irailaren 13a, asteazkena

N.º 175, miércoles 13 de septiembre de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA EKONOMIA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y ECONOMÍA
4441
4441

IRAGARKIA, Ondare eta Kontratazio Zuzendaritzarena, zeinaren bidez iragartzen baita xede hau duen kontratuaren lizitazioa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza garbitzea, Vitoria-Gasteizko Gaztelako Atea kaleko 15. zenbakian (Espedientea:C02/008/2017).

ANUNCIO de la Dirección de Patrimonio y Contratación, por el que se da publicidad a la licitación del contrato que tiene por objeto la limpieza de la sede del Gobierno Vasco, en la calle de Portal de Castilla 15 de Vitoria-Gasteiz (Expediente: C02/008/2017).

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Ogasun eta Ekonomia Saila.

a) Organismo: Departamento de Hacienda y Economía.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 95 88.

4) Teléfono: 945 01 95 88.

5) Telefaxa: 945 01 90 18.

5) Telefax: 945 01 90 18.

6) Posta elektronikoa: i-sola@euskadi.eus

6) Correo electrónico: i-sola@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017-10-05.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 05-10-2017.

d) Espediente-zenbakia: C02/008/2017.

d) Número de expediente: C02/008/2017.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: lanak.

a) Tipo: obras.

b) Deskribapena: Eusko Jaurlaritzaren egoitza garbitzea, Vitoria-Gasteizko Gaztelako Atea kaleko 15. zenbakian.

b) Descripción: limpieza de la sede del Gobierno Vasco, en la calle de Portal de Castilla 15, Vitoria-Gasteiz.

c) Loteen sailkapena eta lote-kopurua/unitate-kopurua: ez

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: no.

d) Gauzatzeko tokia:

d) Lugar de ejecución:

1) Helbidea: Vitoria-Gasteiz.

1) Domicilio: Vitoria-Gasteiz.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 12 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 12 meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 90911200-8.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 90911200-8.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak.

d) Criterios de adjudicación:

d.1.– Formulak aplikatuz automatikoki ebalua daitezkeen irizpideak.

d.1.– Criterios evaluables automáticamente a través de la aplicación de fórmulas.

Haztapena: 90 puntu.

Ponderación: 90 puntos.

Eskaintza ekonomikoa: 90 puntu.

Oferta económica: 90 puntos.

Formula: Eskaintzarik merkeenari esleituko zaio puntuaziorik handiena, eta gainerako eskaintzak modu alderantziz proportzionalean baloratuko dira. Haztapena: 90,00 puntu.

Fórmula: la oferta más económica obtendrá la máxima puntuación, valorándose el resto de forma inversamente proporcional. Ponderación: 90,00 puntos.

Vm = Eskaintza onenaren balioa = 90 puntu.

Vm = Valor mejor oferta = 90 puntos.

Vo = Eskaintzaren balioa = Pm ( eskaintza onenaren prezioa ) x 90.

Vo = Valor oferta = Pm (precio mejor oferta) x 90.

Po ( baloratu beharreko eskaintzaren prezioa).

Po (precio oferta a valorar).

d.2.– Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren irizpideak.

d.2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor.

Haztapena: 10 puntu.

Ponderación: 10 puntos.

– Atazen plan kronologikoa: 6 puntu.

– Plan cronológico de tareas: 6 puntos.

– Hobekuntzak: 4 puntu.

– Mejoras: 4 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 148.762,32 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 148.762,32 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 74.380,17 euro. Zenbatekoa, guztira: 90.000,00 euro.

a) Importe neto: 74.380,17 euros. Importe total: 90.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betikoa (%): 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena (taldea, azpitaldea eta kategoria): hautazkoa Taldea: U, Azpitaldea: 1, Kategoria: 1 edo Taldea: U, Azpitaldea: 1, Kategoria: A.

a) Clasificación (grupo, subgrupo y categoría): optativa. Grupo: U, Subgrupo: 1, Categoría: 1 o Grupo: U, Subgrupo: 1, Categoría: A.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: Administrazio-klausula partikularren pleguan adierazitakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017-10-06, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 06-10-2017.

b) Aurkezteko modua: paperean eta bitarteko elektronikoz.

b) Modalidad de presentación: electrónicamente y papel.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.eus.

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.eus

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de Ofertas:

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak (C gutun-azala) eta automatikoki aplikatzekoak (B gutun-azala) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s no automático/s (sobre C) y automáticos (sobre B).

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

d) Eguna eta ordua: C gutun-azala: 2017-10-19, 11:00etan; B gutun-azala: 2017-11-09, 11:00etan.

d) Fecha y hora: Sobre C: 19-10-2017, a las 11:00 horas; Sobre B: 09-11-2017, a las 11:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko irailaren 4a.

Vitoria-Gasteiz, a 4 de septiembre de 2017.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

El Director de Patrimonio y Contratación,

DAVID ÁLVAREZ MARTÍNEZ.

DAVID ÁLVAREZ MARTÍNEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental