Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

135. zk., 2017ko uztailaren 17a, astelehena

N.º 135, lunes 17 de julio de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
3591
3591

EBAZPENA, 2017ko uztailaren 3koa, Justizia Administrazioko zuzendariarena, zeinaren bidez Auzitegiko Medikuen kidegoko lan-poltsa ireki eta han sartuta daudenen datuak eguneratzen baitira.

RESOLUCIÓN de 3 de julio de 2017, de la Directora de la Administración de Justicia, por la que se procede a la apertura y actualización de datos de todos los integrantes de las bolsas de trabajo del Cuerpo de Médicos Forenses.

Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduaren 2.4.a artikuluan aurreikusten denez, lan-poltsaren bat agortuz gero, ireki eta eguneratu behako da. Agindu horren bidez (2010eko abenduaren 14ko EHAA, 238. zk.), zenbait kidegotan lanpostuak betetzeko bitarteko funtzionarioak aukeratu, proposatu eta izendatzen dira; zehazki, honako kidego hauetan: Auzitegiko Medikuen Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Izapidetzeko Kidegoan eta Laguntza Judizialeko Kidegoan (agindu hori aldatu egin zen Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko maiatzaren 19ko Aginduaren bidez).

La Orden de 16 de septiembre de 2010 (BOPV n.º 238, de 14 de diciembre de 2010), de la Consejera de Justicia y Administración Pública sobre selección, propuesta y nombramiento de personal funcionario interino para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Médicos Forenses, Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial (modificada por la Orden de 19 de mayo de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia) prevé, en su artículo 2.4.a, la apertura y actualización de la correspondiente bolsa de trabajo por agotamiento de la misma.

2010eko irailaren 16ko Aginduan xedatutakoaren arabera, Justizia Administrazioko Zuzendaritzak ebatzi du Auzitegiko Medikuen kidegoko lanpostu hutsak betetzeko sortutako lan-poltsa irekitzea eta han sartuta dauden guztien datuak eguneratzea, honako oinarri hauen arabera:

En virtud de la citada Orden de 16 de septiembre de 2010, esta Dirección de la Administración de Justicia ha resuelto la apertura y la actualización de datos de todos integrantes de la bolsa de trabajo creada para cubrir puestos de trabajo del Cuerpo de Médicos Forenses ajustándose a las siguientes bases:

1.– Deialdiaren xedea.

1.– Objeto de la convocatoria.

1.1.– Deialdi honen xedea da Auzitegiko Medikuen kidegoko lan-poltsa ireki eta han sartuta dauden guztien datuak eguneratzea.

1.1.– La presente convocatoria tiene como objeto la apertura y actualización de los datos de todos los integrantes de la bolsa del Cuerpo de Médicos Forenses.

Deialdian parte hartzen duten guztiei alegatzen dituzten merezimendu guztiak zenbatuko zaizkie, eta horiek egiaztatzeko agiriak aurkeztu beharko dituzte, jadanik administrazioaren esku ez badaude.

A quienes participen en esta convocatoria se les computarán todos los méritos que aleguen, debiendo presentar la documentación para acreditar los mismos, que no obre ya en poder de la Administración.

Merezimenduak eskabideak aurkezteko epea amaitzen den arte zenbatuko dira.

Los méritos se computarán hasta la fecha en que termine el plazo de presentación de solicitudes.

1.2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Administrazioaren Auzitegiko Medikuen kidegoko lan-poltsa ireki eta eguneratuko da.

1.2.– Se procederá a la apertura y actualización de la bolsa de trabajo del Cuerpo de Médicos Forenses de la Administración de Justicia de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

1.3.– Deialdi honetan, honako hauek har dezakete parte:

1.3.– Podrán tomar parte en la presente convocatoria:

● Auzitegiko Medikuen kidegoko egungo lan-poltsan sartuta daudenak, hau da, lehendik lan-poltsan sartzeko eskaera egin zuten eta alegatu gabeko dokumentazioa aurkeztu nahi dutenak edo beren datuak eguneratzea nahi dutenak.

● Todos los integrantes de la actual bolsa del Cuerpo de Médicos Forenses, es decir, aquellas personas que ya solicitaron su inclusión en la bolsa y tengan que aportar documentación acreditativa de otros méritos no alegados o actualización de sus datos.

● Eskabideak aurkezteko epea amaitzen den egunean Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduan ezarritako baldintzak betetzen dituztenak. Agindu horren bidez (2010eko abenduaren 14ko EHAA, 238. zk.), zenbait kidegotan lanpostuak betetzeko bitarteko funtzionarioak aukeratu, proposatu eta izendatzen dira; zehazki, honako kidego hauetan: Auzitegiko Medikuen Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Izapidetzeko Kidegoan eta Laguntza Judizialeko Kidegoan (agindu hori aldatu egin zen Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko maiatzaren 19ko Aginduaren bidez).

● Todos aquellos aspirantes que, en la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes cumplan con los requisitos establecidos en la Orden de 16 de septiembre de 2010 (BOPV n.º 238, de 14 de diciembre de 2010), de la Consejera de Justicia y Administración Pública sobre selección, propuesta y nombramiento de personal funcionario interino para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Médicos Forenses, Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial (modificada por la Orden de 19 de mayo de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia).

2.– Izangaien betekizunak.

2.– Requisitos de los aspirantes.

Egun poltsetan daudenek poltsetan sartzeko eskatutako betekizunei eutsi beharko diete.

Los integrantes actuales de la bolsa deberán mantener los requisitos exigidos para su inclusión en la misma.

Poltsetako izangai berriek, berriz, Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduan ezarritako betekizunak bete beharko dituzte (agindu hori Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko maiatzaren 19ko Aginduaren bidez aldatu zen).

Los nuevos aspirantes de la bolsa deberán cumplir los requisitos establecidos en la Orden de 16 de septiembre de 2010 de la Consejera de Justicia y Administración Pública (modificada por la Orden de 19 de mayo de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia).

3.– Eskabideak aurkeztea.

3.– Presentación de solicitudes.

3.1.– Deialdian parte hartzeko eskabideak ebazpen honen I. eranskineko ereduaren arabera aurkeztuko dira, Justizia Administrazioko zuzendariari zuzenduta, eta 10 eguneko epean aurkeztuko dira, lan-poltsa ireki eta eguneratzeko ebazpena argitaratzen denetik hasita.

3.1.– Las solicitudes, según modelo del Anexo I de la presente Resolución interesando tomar parte en la convocatoria se dirigirán a la Directora de la Administración de Justicia y se presentarán en un plazo de 10 días desde la publicación de la Resolución de apertura y actualización de la bolsa.

3.2.– Eskabideak hurrengo atalean adierazten diren administrazio-bulegoetan aurkeztu behar dira, edo, bestela, posta ziurtatuaren bidez bidali daitezke, gutun-azal irekian, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan zehaztutakoari jarraituz, edo lege horretan zehaztutako beste edozein eratan.

3.2.– Las solicitudes deberán presentarse en las dependencias administrativas que se indican en el apartado siguiente o remitirse por correo certificado en sobre abierto, conforme a lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o por cualquier otra de las restantes modalidades previstas en el referido texto legal.

3.3.– Eskabide-ereduak honako administrazio-bulego hauetan eskuratu daitezke:

3.3.– Los modelos de solicitudes serán facilitados en las siguientes dependencias administrativas:

● Arabako EAT, Gasteiz hiribidea 18 - 01008 Vitoria-Gasteiz.

● Unidad Técnica de Gestión (EAT) de Álava, Avda. Gasteiz, 18. 01008 Vitoria-Gasteiz.

● Bizkaiko EAT, Buenos Aires kalea 6, 6.a - 48001 Bilbao.

● Unidad Técnica de Gestión (EAT) de Bizkaia, Buenos Aires 6-6.º, 48001 Bilbao.

● Gipuzkoako EAT. Kalkutako Teresa plaza 1, 5.a - 20012 Donostia.

● Unidad Técnica de Gestión (EAT) de Gipuzkoa, Plaza Teresa de Calcuta, 1-5.º, 20012-Donostia-San Sebastián.

● Lan eta Justizia Saileko Justizia Administrazioko Zuzendaritza, Donostia kalea 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz.

● Dirección de la Administración de Justicia del Departamento de Trabajo y Justicia, c/ Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

● Zuzenean:

● Zuzenean:

○ Bilbao: Kale Nagusia, 85.

○ Bilbao: c/ Gran Vía, 85.

○ Donostia: Andia kalea 13.

○ Donostia: c/ Andía, 13.

○ Gasteiz: Ramiro Maeztu kalea, 10-behea.

○ Vitoria: c/ Ramiro de Maeztu, 10-bajo.

Halaber, helbide hauetan ere eskuratu ahal izango dira: www.justizia.net eta Justiziako langileen ataria.

También se podrán obtener en las siguientes direcciones www.justizia.net y en el portal del personal de justicia.

3.4.– Izangaiek, eskabidearekin batera, honako agiri hauek aurkeztu behar dituzte:

3.4.– Los aspirantes deberán acompañar a la solicitud los siguientes documentos:

a) Nortasun Agiri Nazionalaren fotokopia.

a) Fotocopia del Documento Nacional de Identidad.

b) Auzitegiko Medikuen kidegoan sartzeko eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua, edo titulazioa eskatu dela egiaztatzen duen agiria.

b) Fotocopia compulsada de la titulación exigida para el ingreso en el Cuerpo de Médicos Forenses o acreditación de haberla solicitado.

c) Beste merezimendu batzuen fotokopia konpultsatuak.

c) Fotocopias compulsadas de otros méritos.

● Euskararen jakite-maila.

● Conocimiento de euskera.

Jakite-maila hori egiaztatzeko, hizkuntza-eskakizunaren edo baliokideen agiriaren fotokopia konpultsatua aurkeztuko beharko da.

Será preciso aportar para acreditar estos conocimientos la fotocopia compulsada de la obtención del perfil lingüístico o sus equivalentes.

● Justizia Administrazioan egindako zerbitzuak.

● Servicios prestados en la Administración de Justicia.

Eskabideak aurkezteko epearen amaierara arte egindako zerbitzu guztiak hartuko dira kontuan. Ez da beharrezkoa izango Euskal Autonomia Erkidegoan egindako zerbitzuen egiaztagiriak aurkeztea, ofizioz sartuko baitira. Dena dela, autonomia-erkidego honetatik kanpo bitarteko funtzionario gisa egindako zerbitzuak egiaztatzeko, Egindako Zerbitzuen Egiaztagiria aurkeztuko da, betiere jatorrizko agiria, Justizia Ministerioko Langileen Unitateko buruak egina, edo Justiziaren alorreko eskumenak transferituta dituzten eta zerbitzuak egin diren autonomia-erkidegoko Langileen Unitateko buruak egina.

Se tendrán en cuenta todos los prestados hasta la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes. No será preciso aportar certificado alguno de los servicios prestados en esta Comunidad Autónoma del País Vasco los cuales serán incluidos de oficio. No obstante para acreditar los servicios como funcionario interino fuera de esta Comunidad Autónoma, se aportará el documento original de la Certificación de Servicios Prestados expedida por el Jefe de la Unidad de Personal del Ministerio de Justicia o de las Comunidades Autónomas con competencias transferidas en materia de Justicia donde los servicios se hubieren prestado.

4.– Baloraziorako prozedura.

4.– Procedimiento de Valoración.

4.1.– Izangaiak merezimendu orokorren araberako hurrenkeran jarriko dira lan-poltsan.

4.1.– Se ordenará a los aspirantes en la bolsa de trabajo según los méritos generales.

Merezimendu orokorrak eta haien baremazioa Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduaren 4. artikuluan jasotzen dira. Agindu horren bidez (2010eko abenduaren 14ko EHAA, 238. zk.), zenbait kidegotan lanpostuak betetzeko bitarteko funtzionarioak aukeratu, proposatu eta izendatzen dira; zehazki, honako kidego hauetan: Auzitegiko Medikuen Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Izapidetzeko Kidegoan eta Laguntza Judizialeko Kidegoan (agindu hori aldatu egin zen Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko maiatzaren 19ko Aginduaren bidez).

Los méritos de carácter general y su baremación aparecen recogidos en el artículo 4 de la Orden de 16 septiembre de 2010 (BOPV n.º. 238, de 14 de diciembre de 2010), de la Consejera de Justicia y Administración Pública, sobre selección, propuesta y nombramiento de personal funcionario interino para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Médicos Forenses, Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial (modificada por la Orden de 19 de mayo de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia).

4.2.– Berdinketarik badago, merezimendu horietan ezarritako hurrenkeraren arabera lortutako puntuazio handienak erabakiko du (2010eko irailaren 16ko Aginduaren 4.4 artikulua). Berdinketa apurtzerik lortzen ez bada, alfabetoaren araberako lehentasuna izango da kontuan, azken enplegu publikoaren eskaintzari dagokion «J» letratik hasita.

4.2.– En caso de empate, este se dirimirá por la mayor puntuación obtenida según el orden establecido en dichos méritos (artículo 4.4 de la Orden de 16 de septiembre de 2010). De persistir dicho empate, se tendrá en cuenta, la prioridad alfabética comenzando por la letra «J» correspondiente a la última oferta de empleo público.

5.– Behin-behineko poltsak.

5.– Bolsas provisionales.

Lan-poltsetan sartutakoen behin-behineko zerrendak eginda daudenean (datuak eguneratuta eta behar bezala ordenatuta eta sailkatuta, honako datu hauekin: izen-abizenak, puntuazioa eta hurrenkera zenbakia), Bilbo, Donostia eta Gasteizko EATetako iragarki-tauletan eta www.justizia.net web orrian eta justiziako langileen atarian jarriko dira. Interesdunek 10 eguneko epea izango dute, behin-behineko ebazpenaren aipamena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik hasita, Justizia Administrazioko Zuzendaritzan lan-poltsetako edozein daturi buruzko erreklamazioak aurkezteko.

Una vez elaboradas las relaciones provisionales de los integrantes de las bolsas con los datos actualizados, debidamente ordenados y clasificados, indicando nombre y apellidos, puntuación, número de orden, serán expuesta en los tablones de anuncios de las EAT de Bilbao, Donostia-San Sebastián y Vitoria-Gasteiz, y en las páginas www.justizia.net y en el portal de personal de justicia. Los interesados tendrán un plazo de 10 días desde la publicación de la reseña de la Resolución Provisional en el Boletín Oficial del País Vasco para reclamar ante la Dirección de la Administración de Justicia sobre cualquiera de los datos contenidos en las bolsas.

6.– Behin betiko poltsak.

6.– Bolsas definitivas.

Alegazioak ebatzi ondoren, behin-behineko zerrendak jarri diren leku beretan jarriko dira behin betikoak, eta behin betiko ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

Una vez resueltas las alegaciones, se expondrán las bolsas definitivas en los mismos tablones que han sido expuestas las relaciones provisionales y la reseña de la Resolución definitiva será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco.

Behin betiko lan-poltsetan ezingo da aldaketarik egin. Nolanahi ere, salbuespen izango dira Justizia eta Herri Administrazioko sailburuaren 2010eko irailaren 16ko Aginduan jasotako kasuak. Agindu horren bidez, zenbait kidegotan lanpostuak betetzeko bitarteko funtzionarioak aukeratu, proposatu eta izendatzen dira; zehazki, honako kidego hauetan: Auzitegiko Medikuen Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Kudeaketako Kidegoan, Prozesu eta Administrazio Izapidetzeko Kidegoan eta Laguntza Judizialeko Kidegoan (agindu hori aldatu egin zen Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko maiatzaren 19ko Aginduaren bidez).

No cabrá modificación alguna en las bolsas definitivas, fuera de los supuestos contemplados en la Orden de 16 septiembre de 2010 de la Consejera de Justicia y Administración Pública, sobre selección, propuesta y nombramiento de personal funcionario interino para cubrir puestos de trabajo de los Cuerpos de Médicos Forenses, Gestión Procesal y Administrativa, Tramitación Procesal y Administrativa y Auxilio Judicial (modificada por la Orden de 19 de mayo de 2014, del Consejero de Administración Pública y Justicia).

7.– Errekurtsoak.

7.– Recursos.

Deialdi honek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari. Haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkez dakioke Justiziako sailburuordeari, hilabeteko epean, deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita.

La presente convocatoria no agota la vía administrativa. Contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Sra. Viceconsejera de Justicia en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Halaber, deialdi honetatik eratorritako administrazio-egintza oro aurkaratu ahal izango da Justiziako sailburuordearen aurrean, betiere Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean ezarritako kasuetan eta moduan.

Asimismo, cuantos actos administrativos se deriven de la presente convocatoria podrán ser impugnados ante la Sra. Viceconsejera de Justicia en los casos y formas establecidos en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko uztailaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de julio de 2017.

Justizia Administrazioko zuzendaria,

La Directora de la Administración de Justicia,

MARÍA ISABEL GABRIEL BELLIDO.

MARÍA ISABEL GABRIEL BELLIDO.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental