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Boletin Oficial del País Vasco

126. zk., 2017ko uztailaren 4a, asteartea

N.º 126, martes 4 de julio de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
3366
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180/2017 DEKRETUA, ekainaren 27koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren sailetako eta erakunde autonomoetako lanpostuen zerrendak onartzen dituen Dekretua aldatzeko dena.

DECRETO 180/2017, de 27 de junio, de modificación del Decreto por el que se aprueban las relaciones de puestos de trabajo de los Departamentos y Organismos Autónomos de la Administración de la Comunidad Autónoma.

Urriaren 14ko 226/1997 Dekretuaren bidez, karrerako funtzionarioei eta langile lan-kontratudunei gordetako lanpostuen zerrendak onartu ziren. Dekretu hori hainbatetan aldatu izan da, eta aldaketa horietako bat ekainaren 26ko 105/2007 Dekretuaren eskutik heldu zen; 105/2007 Dekretuak funtzionarioentzat gordetako lanpostuen zerrendak aldatu zituen, analisi funtzionalen prozesuaren ondorioz sortutakoak.

Mediante Decreto 226/1997, de 14 de octubre, se aprobaron las relaciones de puestos de trabajo reservados a funcionarios de carrera y a personal laboral. Este Decreto ha sido objeto de diversas modificaciones, entre las cuáles se encuentra el Decreto 105/2007, de 26 de junio, que modifica las relaciones de puestos de trabajo reservados a personal funcionario, derivadas del proceso de Análisis Funcionales.

Administrazioko barne-egiturak antolatzeko baliabideak dira lanpostuen zerrendak. Beraz, indarrean dauden prozeduren arabera izapidetu ondoren, aldeko ebazpena jaso duten aldaketak lanpostuen zerrendetan sartu behar dira aldian-aldian, Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 18. artikuluan agindutakoa betetzeko.

Las relaciones de puestos se configuran como un instrumento de ordenación de las estructuras internas de la Administración, por lo que se debe proceder a la incorporación periódica de aquellas modificaciones que tramitadas conforme a los procedimientos vigentes, han sido favorablemente resueltas, todo ello a efectos de dar cumplimiento a lo previsto en el artículo 18 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca.

Alde horretatik, egiten den proposamenaren xedea da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko eta erakunde autonomoetako lanpostu guztietara edo batzuetara sartzeko betekizunen alderdi batzuk aldatzea, titulazioari eta lan-esperientziari dagokienez. Hurrengo puntuetan zehazten dira aldaketok:

En este sentido, la propuesta que se plantea tiene por objeto la modificación de algunos aspectos relativos a los requisitos de acceso de todos o algunos de los puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, en cuanto a requisitos de titulación y años de experiencia, que se concretan en los siguientes puntos:

I.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako kidego, aukera eta eskaletara edo lan-kategorietara sartzeko unibertsitate-tituluak egokitzea.

I.– Adaptación de las titulaciones universitarias referidas a los cuerpos, opciones y escalas y a las categorías laborales de la Administración General de la Comunidad Autónoma del Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta honen erakunde autonomiadunetako kidegoak eta eskalak antolatzeko otsailaren 25eko 1/2004 Legeak xedatutakoaren arabera, Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako kidegoak kidego orokorretan eta kidego berezietan sailkatzen dira, eta, azken horietan eskalak edo aukerak egon daitezke.

De acuerdo a lo dispuesto en la Ley 1/2004, de 25 de febrero, de Ordenación de Cuerpos y Escalas de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, los cuerpos de la Administración General y sus Organismos Autónomos se clasifican en cuerpos generales y cuerpos especiales, y dentro de estos últimos, pueden existir escalas u opciones.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako karrerako funtzionario izatera iristean, parte hartzen den deialdian zehaztutako kidegoan eta, hala badagokio, eskalan edo aukeran sartuko da funtzionarioa.

El acceso a la condición de personal funcionario de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos supondrá el ingreso en el cuerpo y, en su caso, en la escala u opción determinados en la convocatoria por la que se haya participado.

Halaber, lanpostuak, beren ezaugarrien arabera, kidego eta, hala badagokio, eskala edo aukera bati edo gehiagori atxikita egon daitezke. Betiere, lanpostuen zerrenden bidez erabakiko dira atxikitze horiek.

Asimismo, los puestos de trabajo, atendiendo a sus características, podrán, en su caso, estar adscritos a uno o varios cuerpos y, en su caso, escalas u opciones. La adscripción se realizará, en todo caso, a través de la correspondiente relación de puestos de trabajo.

Beraz, administrazio honetan langileak hautatzeari eta lanpostuak betetzeari dagokienez, aukera batera atxikitzeko, aukera horri dagokion titulu ofiziala izatea eskatzen da, eta, jakineko eskala batera atxikitzeko, eskala horri dagozkionetako tituluren bat izatea, aipatu otsailaren 25eko 1/2004 Legean eskatzen direnetatik.

Por consiguiente, en cuanto a la selección de personal y provisión de puestos de esta Administración, la adscripción a una opción implica la exigencia de la titulación oficial correspondiente a dicha opción y la adscripción a una escala implica la exigencia de las titulaciones correspondientes a dicha escala, exigidas en la referida Ley 1/2004, de 25 de febrero.

Testuinguru horretan, eta Bolonia Planeko graduko titulazioak ezartzeko hezkuntza-sisteman gertatu diren aldaketen aurrean, kidego, aukera eta eskala desberdinetara sartzeko eskatzen diren titulazioak eguneratu behar dira; horrela, unibertsitate-sistema zaharrean oinarrituta egun eskatzen diren titulazioak ez ezik, gradu-tituluak ere kontuan izango dira.

En este contexto y ante los cambios producidos en el sistema universitario con la implantación de las titulaciones de grado del Plan Bolonia resulta necesario actualizar las titulaciones exigidas para el acceso a los cuerpos, opciones y escalas, de forma que además de las titulaciones del antiguo sistema universitario, se tengan en cuenta los correspondientes títulos de grado.

Indarrean diren graduko unibertsitate-titulu berriak ezartzeko eta unibertsitate-sistema zaharreko tituluak indargabetzen joateko egin behar den egokitzapena da. Unibertsitate-sistema zaharreko tituluek, dena den, ondorio akademiko eta profesionalak izaten jarraituko dute, honako arau hauetan xedatutakoaren arabera: EBEP Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuko xedapen iragankorretatik hirugarrena eta Unibertsitate-ikasketa ofizialak antolatzen dituen urriaren 29ko 1393/2007 Errege Dekretuaren xedapen gehigarrietatik laugarrena.

Se trata de una adaptación que resulta necesaria por la implantación de los nuevos títulos universitarios de grado en vigor y la progresiva extinción de los títulos del antiguo sistema universitario, que, no obstante, mantienen sus efectos académicos y profesionales, de acuerdo a lo dispuesto en Disposición Transitoria Tercera del Estatuto Básico del Empleado Público (EBEP) y a la Disposición Adicional Cuarta del Real Decreto 1393/2007, de 29 de octubre, por el que se establece la ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales.

Laburbilduz, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuen hautatze- eta hornidura-prozesuetan, dagozkien kidego, aukera eta eskaletara sartzeko eskatzen diren tituluak honako hauek izango dira: lizentzia, ingeniaritza, arkitektura, ingeniaritza teknikoa, arkitektura teknikoa, diplomatura eta Administrazioak baliokidetzat jotzen dituen gradu-tituluak.

En definitiva, a los efectos de selección y provisión en la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, se considerarán válidas para el acceso al Cuerpo, opción o escala correspondiente las titulaciones de Licenciatura, Ingeniería, Arquitectura, Ingeniería Técnica, Arquitectura Técnica y Diplomatura, así como las titulaciones de Grado consideradas equivalentes por la Administración.

Halaber, langile lan-kontratudunen hautatzeari eta hornidurari dagokienez, irizpide berari jarraituko zaio lan-kategoriaren eta bete beharreko lanpostuaren arabera eskatzen diren tituluekiko.

Asimismo, se aplicará el mismo criterio respecto a las titulaciones exigidas de acuerdo a la categoría laboral y el puesto a desempeñar, en relación a la selección y provisión de personal laboral.

Ondorio horietarako, baliokidetze horren aipamena egingo da lanpostuen zerrendak aldatzeko dekretu bakoitzaren eranskinetan.

A los efectos anteriores, se incluirá en los anexos adjuntos a cada Decreto de Modificación de las Relaciones de Puestos de Trabajo, una referencia a esta equivalencia.

II.– Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuetan aritzeko izan beharreko lan-esperientzia.

II.– Años de Experiencia para acceso a los puestos de trabajo de la Administración General y sus Organismos Autónomos.

Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 13. artikuluak hau dio lanpostu-zerrenden inguruan: «Euskal Administrazio Publikoek bere barne-egiturak arrazoibideratu eta eratu, langilego-beharrak finkatu, lanpostuetan jarduteko eskatutako baldintzak zehaztu eta horietako bakoitza sailkatzeko baliabidea dituzte lanpostu-zerrendak».

La Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, en su artículo 13, define las relaciones de puestos de trabajo como «el instrumento mediante el cual las Administraciones Públicas vascas racionalizan y ordenan sus estructuras internas, determinan sus necesidades de personal, definen los requisitos exigidos para su desempeño y clasifican cada uno de ellos».

Aipatu legearen 15. artikuluak zein Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta bere Erakunde Autonomoetako lanpostuen zerrenda arautzen duen apirilaren 12ko 78/2005 Dekretuaren 5. artikuluak jasotzen dute lanpostu-zerrenden gutxieneko edukia.

Tanto el artículo 15 de la citada Ley como el artículo 5 del Decreto 78/2005, de 12 de abril, por el que se regulan las relaciones de puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, recogen el contenido mínimo que han de incluir las Relaciones de Puestos de Trabajo.

Gainera, lanpostu-zerrendetan finkatzen da, lanpostuak betetzeko betekizun bezala, titulazio-taldearen eta berariazko osagarriaren arabera zenbat urteko lan-esperientzia izan behar den.

La Relación de Puestos de Trabajo establece, además, como requisito de provisión de puestos, el cumplimiento de un determinado número de años de experiencia en función del complemento específico y grupo de titulación.

Betekizun horrek ez die erantzuten administrazio honek lanpostuak betetzeko dituen beharrei; izan ere, batetik, ez dio balio erantsirik ematen lan-esperientzia baloratzen den prozedura barematuen bidez egiten diren langile-hautaketei, eta, bestetik, administrazio honen kanpoko langileen hautaketa zaildu dezake.

Este requisito no responde a las necesidades de esta Administración para proceder a la cobertura de los puestos de trabajo, ya que, por una parte, no supone un valor añadido a la selección de personal que se realiza a través de procedimientos baremados en los que se valora la experiencia laboral y, por otra parte, puede dificultar la selección de personal externo a esta Administración.

Esperientzia baloratu behar den alderdi bat bezala hartzea –eta ez zerbait galdagarri moduan– Administrazioaren aldeko zerbait da, azken finean lanpostu bat betetzeko aukerak handitu eta hautagairik onena hautatzea bermatzen baitu.

La consideración de la experiencia como aspecto valorable, pero no exigible, favorece en definitiva a la Administración, ya que amplía las posibilidades de cobertura de un puesto garantizando la óptima elección de la persona candidata.

Halaber, jurisprudentzia askoren arabera, lan-esperientzia funtzio publikora sartzeko hautaketa-prozesuetan betekizun bezala eskatzeak –karrerako funtzionario izateko zein bitarteko langileak hartzeko– arazoak sortu ahalko lituzke enplegu publikora sartzeko berdintasun-printzipioari dagokionez.

Asimismo, y de acuerdo a numerosa jurisprudencia, la exigencia de experiencia como un requisito necesario para el acceso a la función pública, podría plantear problemas en relación al principio de igualdad en el acceso al empleo público, bien a través de procesos selectivos de acceso a la condición de funcionario de carrera como a la selección de personal interino.

Esandakoaren arabera, lanpostuak betetzean eta dagozkien eginkizunak burutzean langileen interesak zein administrazioaren interes orokorra bermatzeko, ez da egokia titulu-taldean lan-esperientzia eskatzea lanpostuan aritzeko betekizun bezala, eta, beraz, lanpostu-zerrenden eranskinetatik kendu da. Dena den, eutsi egiten zaio 511966-Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoko idazkariaren eta 510268-Gizarte Gaietako Arloko arduradunaren lanpostuetan lan-esperientzia eskatzeari, araubide espezifikoan zehaztuta baitator.

Conforme a lo anteriormente expresado, y para garantizar tanto los intereses del personal como el interés general de la Administración en la cobertura de los puestos y el desempeño de las funciones correspondientes, no se considera pertinente la inclusión de un número de años de experiencia en el Grupo de Titulación como requisito para el desempeño de puestos de trabajo, y se procede, por tanto, a su eliminación de los Anexos de las Relaciones de Puestos de Trabajo. Se mantienen, no obstante, los requisitos de experiencia relativos a los puestos 511966-Secretario de Comisión Jurídica Asesora de Euskadi y 510268-Responsable Área Asuntos Sociales, los cuáles vienen determinados por normativa específica.

III.– Ingurumen-zientzietako lizentziadun titulua Goi-mailako Teknikarien Kidegoko Osasun Publikoko Eskalan sartzea.

III.– Inclusión de la titulación de Licenciado en Ciencias Ambientales en la Escala de Salud Pública del Cuerpo Superior Facultativo.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren Erakunde Autonomiadunetako Kidegoak eta Eskalak Antolatzeko otsailaren 25eko 1/2004 Legearen xedea aipatu administrazioaren kidegoak eta eskalak antolatzea eta arrazionalizatzea da, Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legean ezarritako legezko erreserba betetzeko; lege horren 40.1 artikuluak ezartzen du legezko arau baten bidez bakarrik ahalko direla kidegoak eta eskalak sortu, aldatu edo kendu, aipatu artikuluan ezarritako baldintzen arabera.

La Ley 1/2004, de 25 de febrero, de Ordenación de los Cuerpos y Escalas de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, establece la ordenación y racionalización de los cuerpos y escalas de la citada Administración en cumplimiento de la reserva legal contenida en la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca, cuyo artículo 40.1 establece que únicamente mediante norma legal se podrá crear, modificar o suprimir los cuerpos o escalas de conformidad con los requisitos recogidos en el citado artículo.

Alde horretatik, lege horretan jasotzen denez, kidego orokorrak eta bereziak daude eta azken horien barruan eskalak eta aukerak egon ahal dira.

En este sentido, la citada ley contempla la existencia de cuerpos generales y especiales y dentro de estos últimos se indica que podrán existir escalas u opciones.

Aipatu legearen 14. artikuluaren arabera, Goi-mailako Teknikarien Kidegoan, Osasun Publikoko Eskala sortzen da besteak beste, eta, 15.2.g) artikuluan xedatuari jarraituz, honako hauek dira eskala horretan sartzeko nahitaezko betekizun izango diren tituluak: Biologiako lizentziaduna, Elikagaien Zientzia eta Teknologiako lizentziaduna, Farmaziako lizentziaduna, Medikuntzako lizentziaduna, Kimikako lizentziaduna, Albaitaritzako lizentziaduna, Biokimikako lizentziaduna, edo horiekin ofizialki homologatutako tituluak.

Así, en el artículo 14 de la citada Ley, dentro del Cuerpo Superior Facultativo, entre otras, se crea la Escala de Salud Pública, estableciéndose en el artículo 15.2.g) las titulaciones que serán requisito imprescindible para el ingreso en la citada Escala: Licenciado en Biología, Licenciado en Ciencia y Tecnología de los Alimentos, Licenciado en Farmacia, Licenciado en Medicina, Licenciado en Química, Licenciado en Veterinaria o Licenciado en Bioquímica o titulaciones homologadas oficialmente a las anteriores.

Seigarren Xedapen Gehigarriaren arabera, «Legeak sorturiko zenbait eskalari dagozkien funtzioak betetzeko titulazio ofizial berriak onesten badira, Eusko Jaurlaritzak, dekretu bidez, eskala haietan sartzeko gaitzen duten titulazioen artean jarri ahalko ditu titulazio berri horiek».

De conformidad con la Disposición Adicional Sexta, «Se faculta al Gobierno Vasco para que, en el supuesto de que se aprueben nuevas titulaciones oficiales adecuadas para desempeñar las funciones correspondientes a alguna de las escalas creadas por ley, apruebe mediante decreto su inclusión entre las habilitantes para el acceso a aquellas».

2010eko abenduaren 15ean argitaratu zen azaroaren 30eko 327/2010 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko sailetako eta erakunde autonomoetako lanpostuen zerrendak onartu zituen dekretua aldatzen duena. Dekretu horren bitartez Osasun eta Kontsumo Saileko lanpostu-zerrendak aldatu ziren. Dekretu horretan, Goi-mailako Teknikarien A02EU059 Kidegoa sartu da, ingurumen-zientzietako lizentziadunen aukera, zeinetara irekita egongo liratekeen 511110, 511111, 511170, 511171, 511190, 511192 eta 511271 kodeko lanpostuak, baina ingurumen-zientzietako lizentziadunaren titulua Goi-mailako Teknikarien Kidegoko Osasun Publikoko Eskalan sartzeari buruzko aipamenik ez da egiten, Goi-mailako Teknikarien Kidegoa aipatu lanpostuetara sartzeko irekita dauden kidegoetako bat izanik. Beraz, aldaketa-dekretu honen bidez, eskala horretara sartzeko tituluak lanpostuen zerrendan jasotzen diren Goi-mailako Teknikarien Kidegoko aukeretarako berberak izan daitezen nahi da.

Con fecha de 15 de diciembre de 2010 se publica el Decreto 327/2010, de 30 de noviembre, de modificación del Decreto por el que se aprueban las relaciones de puestos de trabajo de los Departamentos y Organismos Autónomos de la Administración de la Comunidad Autónoma, por el que se modifica la Relación de Puestos del Departamento de Sanidad y Consumo. En el citado Decreto se incluye el Cuerpo A02EU059 Superior Facultativo, opción: licenciado en ciencias ambientales, entre los cuerpos a los cuáles estarían abiertos los puestos 511110, 511111, 511170, 511171, 511190, 511192 y 511271, pero no se hace ninguna referencia a la inclusión de la titulación de Licenciado en Ciencias Ambientales en la Escala de Salud Pública, del Cuerpo Superior Facultativo, que es uno de los cuerpos a los que también están abiertos los puestos citados, por lo cual, mediante el presente Decreto de modificación, se pretende que las titulaciones de acceso a la Escala sean las mismas que las opciones del Cuerpo Superior Facultativo que se reflejan en la Relación de Puestos de Trabajo.

Horren ondorioz, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuaren proposamenez, eta Gobernu Kontseiluak 2017ko ekainaren 27an egindako bilkuran proposamena aztertu eta onartu ondoren, honako hau

En su virtud, a propuesta del Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 27 de junio de 2017,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

Lehenengo artikulua.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako kidego, aukera eta eskaletara edo lan-kategorietara sartzeko unibertsitate-tituluak egokitzea.

Artículo primero.– Adaptación de las titulaciones universitarias referidas a los cuerpos, opciones y escalas y categorías laborales de la Administración General de la Comunidad Autónoma del Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Karrerako funtzionarioentzat edo lan-kontratuko langileentzat gordetako lanpostuen zerrendetan egindako aldaketa onartzea. Aldaketa hori dela eta, lanpostuen zerrendak aldatzeko dekretu bakoitzaren eranskinetan testu hau sartuko da:

Aprobar la modificación de las relaciones de puestos de trabajo reservados a personal funcionario y laboral consistente en la inclusión, en los anexos adjuntos a cada Decreto de Modificación de las Relaciones de Puestos de Trabajo, del siguiente texto:

«Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuen hautatze- eta hornidura-prozesuetan, dagozkien kidego, aukera eta eskaletara sartzeko eskatzen diren tituluak honako hauek izango dira: lizentzia, ingeniaritza, arkitektura, ingeniaritza teknikoa, arkitektura teknikoa, diplomatura eta Administrazioak baliokidetzat jotzen dituen gradu-tituluak».

«A los efectos de selección y provisión en la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, se considerarán válidas para el acceso al Cuerpo, Opción o Escala y Categoría Laboral correspondiente, las titulaciones de Licenciatura, Ingeniería, Arquitectura, Ingeniería Técnica, Arquitectura Técnica y Diplomatura, así como las titulaciones de Grado que fueran consideradas equivalentes por la Administración».

Bigarren artikulua.– Administrazio Orokorreko eta haren erakunde autonomoetako lanpostuetan aritzeko izan beharreko lan-esperientzia.

Artículo segundo.– Años de Experiencia para acceso a los puestos de trabajo de la Administración General y sus Organismos Autónomos.

Karrerako funtzionarioentzat gordetako lanpostuen zerrendetan egindako aldaketa onartzea. Aldaketa hori dela eta, lanpostuan aritzeko titulazio-taldearen eta berariazko osagarriaren arabera eskatzen den lan-esperientziaren eskakizuna kentzen da, lanpostuen zerrendak aldatzeko dekretu bakoitzaren eranskinetan jasota dagoena. Dena den, eutsi egiten zaio 511966-Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoko idazkariaren eta 510268-Gizarte Gaietako Arloko arduradunaren lanpostuetan lan-esperientzia eskatzeari, araubide espezifikoan zehaztuta baitator.

Aprobar la modificación de las relaciones de puestos de trabajo reservados a personal funcionario, consistente en la supresión del número de años de experiencia en función del complemento específico y grupo de titulación como requisito para el desempeño del puesto, que aparece en los anexos adjuntos a cada Decreto de Modificación de las Relaciones de Puestos de Trabajo. Se mantendrán, no obstante, los requisitos de experiencia relativos a los puestos 511966-Secretario de Comisión Jurídica Asesora de Euskadi y 510268-Responsable Área Asuntos Sociales, los cuáles vienen determinados por normativa específica.

Hirugarren artikulua.– Ingurumen-zientzietako lizentziadun titulua Goi-mailako Teknikarien Kidegoko Osasun Publikoko Eskalan sartzea.

Artículo tercero.– Inclusión de la titulación de Licenciado en Ciencias Ambientales en la Escala de Salud Pública del Cuerpo Superior Facultativo.

Onartzea Ingurumen-zientzietako lizentziadun titulua Goi-mailako Teknikarien Kidegoko Osasun Publikoko Eskalan sartzeko baliozkoen artean sartzea.

Aprobar la inclusión de la titulación de Licenciado en Ciencias Ambientales, como habilitante para el acceso a la Escala de Salud Pública, del Cuerpo Superior Facultativo.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA.– Errekurtsoak.
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA.– Recursos.

Dekretu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke Gobernu Kontseiluari, hilabeteko epean, dekretua argitaratu eta hurrengo egunetik hasita; edo, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, dekretua argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Contra el presente Decreto que pone fin a la vía administrativa podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejo de Gobierno, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente a aquél en que tenga lugar la publicación, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de la publicación.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA.– Entrada en vigor.

Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

El presente Decreto surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2017ko ekainaren 27an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 27 de junio de 2017.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

El Consejero de Gobernanza Pública y Autogobierno,

JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO.

JOSU IÑAKI ERKOREKA GERVASIO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental