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Boletin Oficial del País Vasco

119. zk., 2017ko ekainaren 23a, ostirala

N.º 119, viernes 23 de junio de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
3171
3171

AGINDUA, 2017ko ekainaren 7koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuarena, Basauri udalerriko Sarratun, 65 babes ofizialeko etxebizitza esleitzeko hautaketa-prozesua hasten duena eta hainbat zehaztasun finkatzen dituena.

ORDEN de 7 de junio de 2017, del Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, por la que se inicia el procedimiento de adjudicación de 65 viviendas de protección oficial en el municipio de Basauri, en Sarratu.

GERTAKARIAK
HECHOS

1.– Etxebizitza-eskatzaileen erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2012ko urriaren 15eko Aginduak babes ofizialeko etxebizitzak esleitzeko prozedura arautzen du. Hori, Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 12. artikuluan jasotzen da.

1.– El procedimiento de adjudicación de las mencionadas viviendas se regirá por lo previsto en la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos de adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico, tal y como se recoge en el artículo 12 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo.

2.– 2008ko abenduaren 10ean, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak eta Basauriko Udalak lankidetza-hitzarmena sinatu zuten Basauriko Sarratu I arearen hirigintza-kudeaketarako. Ondoren, 2012ko apirilaren 24an, Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailak eta Basauriko Udalak lankidetza hitzarmena sinatu zuten, Basauriko Udalak Eusko Jaurlaritzaren Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan sarbidea izan dezan.

2.– Con fecha de 10 de diciembre de 2008, el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales del Gobierno Vasco y el Ayuntamiento de Basauri firmaron un Convenio de Colaboración para la gestión urbanística del Área I Sarratu en el término municipal de Basauri. Posteriormente, con fecha de 24 de abril de 2012, el Departamento de Vivienda, Obras Públicas y Transportes del Gobierno Vasco y el Ayuntamiento de Basauri suscribieron un Acuerdo de Colaboración para el acceso del Ayuntamiento de Basauri al Registro de Solicitantes de Vivienda del Gobierno Vasco.

3.– Bizkaiko Etxebizitzako lurralde-ordezkariaren 2014ko azaroaren 24ko Ebazpenaren bidez, babes ofizialeko behin-behineko kalifikazioa eskuratu zuen Basauri udalerriko Sarratuko 65 babes ofizialeko etxebizitzako sustapenak. Sustapen hau Euskadiko Etxebizitza eta Lurra, S.A. (Visesa) baltzu publikoak sustatzen du, eta EB2-1760/14-LC-000 da bere espediente zenbakia. Etxebizitza horietako hiru, bi logelakoak, 61,72 m²-ko azalera dutenak, mugikortasun urri iraunkorra duten elbarriei egokituta daude. Gainontzeko 62 etxebizitzetatik 22 bi logelakoak dira, eta 52,29 m² eta 62,61 m² bitarteko azalerak dituzte, eta 40 hiru logelakoak dira, eta 75,96 m² eta 79,22 m² bitarteko azalerak dituzte. Etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.

3.– Mediante Resolución del Delegado Territorial de Vivienda de Bizkaia de fecha 24 de noviembre de 2014 se otorgó la calificación provisional de viviendas de protección oficial a la promoción de 65 viviendas de protección oficial sita en Basauri, en Sarratu, promovida por la Sociedad Pública Vivienda y Suelo de Euskadi, S.A. (Visesa), bajo el número de expediente EB2-1760/14-LC-000. Del total de viviendas, tres viviendas de dos dormitorios, con una superficie de 61,72 m² están adaptadas a personas discapacitadas con movilidad reducida de carácter permanente. De las otras 62 viviendas, 22 son de dos dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 52,29 m² 62,61 m²; y 40 son de tres dormitorios y tienen superficies comprendidas entre 75,96 m² y 79,22 m². El régimen de cesión es el de derecho de superficie.

4.– Sustapen horretako etxebizitzetatik 12 esleipen-prozedura orokorretik kanpo utziko dira, Basauriko Hirigintza eta Etxebizitza Gaietarako Sozietate Publikoak 2017ko ekainaren 5ean egindako eskaera aintzat hartuz. Kanpo utziko diren etxebizitzak, behin-behineko kalifikazioaren arabera 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 eta 37 zenbakiak dauzkatenak izango dira; zortzi bi logelakoak eta lau hiru logelakoak.

4.– De las viviendas de la promoción 12 serán excluidas del procedimiento de adjudicación para destinarlas a realojos, atendiendo a la solicitud presentada por la Sociedad Pública de Urbanismo y Vivienda del Ayuntamiento de Basauri con fecha de 5 de junio de 2017. Las viviendas excluidas en concreto serán las relacionadas en la Calificación Provisional con los números 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 y 37; ocho de dos dormitorios y cuatro de tres dormitorios.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

1.– Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuari dagokio honako agindu hau ematea, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuak emandako etxebizitza-eskatzaileen erregistroari eta babes ofizialeko etxebizitzak nahiz araubide autonomikoko zuzkidura-bizitokiak esleitzeko prozedurei buruzko 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 29. artikuluan xedatutakoaren arabera.

1.– Corresponde al Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda dictar la presente Orden, conforme a lo previsto en el artículo 29 de la Orden de 15 de octubre de 2012, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes, del Registro de Solicitantes de Vivienda y de los procedimientos para la adjudicación de Viviendas de Protección Oficial y alojamientos dotacionales de régimen autonómico.

2.– Babes publikoko etxebizitzen erregimenari eta etxebizitzaren eta lurzoruaren inguruko finantza-neurriei buruzko 2008ko martxoaren 4ko 39/2008 Dekretuaren 18. artikuluan jasotzen denaren arabera, lehen eskualdatzeko babes ofizialeko etxebizitzak eskuratu behar direnean, bizikidetza-unitatea osatzen duen titularretako bat gutxienez Euskal Autonomia Erkidegoan erroldatuta egongo da, kasuan kasuko araudiak ezarritako gutxieneko antzinatasunarekin.

2.– Con arreglo a lo previsto en el artículo 18 del Decreto 39/2008, de 4 de marzo, sobre régimen jurídico de viviendas de protección pública y medidas financieras en materia de vivienda y suelo, en los casos de acceso a viviendas de protección oficial en primera transmisión, al menos uno de los futuros titulares que formen parte de la unidad convivencial habrá de estar empadronado en la Comunidad Autónoma del País Vasco, con una antigüedad mínima determinada por la normativa aplicable a cada caso.

3.– Babes ofizialeko etxebizitza eskuratzeko eskatuko diren urteko diru-sarrera haztatuen mugak, Etxebizitza, Herri Lan eta Garraioetako sailburuaren 2011ko irailaren 14ko Aginduan ezarritakoak izango dira.

3.– Los límites de ingresos anuales ponderados exigibles para el acceso a la vivienda de protección oficial deben ajustarse a lo establecido en la Orden de 14 de septiembre de 2011, del Consejero de Vivienda, Obras Públicas y Transportes.

4.– 39/2008 Dekretuaren 22. artikuluan jasotzen denaren arabera, diru-sarrerei dagokienez kontuan hartu beharreko epealdia honako hau izango da: zergaren aitorpena egiteko epea amaitu ondoren, esleipen-prozedurari hasiera emateko aginduaren argitalpen-dataren aurreko azken zergaldia.

4.– Según el artículo 22 del Decreto 39/2008, el período computable a afectos de ingresos debe ser el período impositivo que, vencido el plazo de presentación de la declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas, sea inmediatamente anterior a la fecha de publicación de la orden de inicio del procedimiento de adjudicación.

5.– Arestian aipaturiko 2012ko urriaren 15eko Aginduak ezartzen du, pertsonek edo bizikidetza-unitateek babes ofizialeko etxebizitzen esleipen prozeduretan parte hartzeko, Etxebizitza Babestuen eta Zuzkidura Bizitokien Eskatzaileen Erregistroan inskribatuta egon beharko dutela. Baldintza hau betetzen dela ulertzen da baldin eta agindu hau argitaratzen den datan Etxebiden erosketako eskatzaile moduan alta emanda badaude. Baldintza hori betez gero, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan inskribatzeko eskaeran adierazitako udalerrietan zein horien eremu funtzionaletan egindako esleitze-prozeduretan parte hartu ahal izango dute, hori eragozten duen arau- edo hitzarmen-xedapenik ezean.

5.– La Orden de 15 de octubre de 2012, antes citada, establece que para participar en los procedimientos de adjudicación de viviendas de protección oficial, las personas o unidades convivenciales deben estar inscritas en el Registro de Solicitantes de Vivienda. Se entiende que se cumple el requisito de estar inscrito en el Registro de Solicitantes de Vivienda, si a la fecha de publicación de la presente Orden se está dado de alta en Etxebide demandando vivienda en compra. Una vez cumplido este requisito, pueden participar indistintamente en los procedimientos de adjudicación que se desarrollen en los municipios designados en la solicitud de inscripción y en sus respectivas áreas funcionales, salvo previsión normativa o convencional que lo impida.

6.– Agindu horretan honako hau ere esaten da: prozeduran sartzea borondatezkoa izango dela, eta hasiera aginduan zehaztutako epean eta bitartekoaren bidez egin beharko dela. Etxebizitza egokitua eskuratzeko interesa ere adierazi ahalko du mota horietako etxebizitzak esleitu gabe geratuz gero.

6.– La misma Orden añade que la incorporación al procedimiento será voluntaria y deberá hacerse dentro del plazo y utilizando el medio que se especifique en la orden de inicio. También podrán manifestar su interés en acceder a una vivienda adaptada si quedaran sin asignar viviendas de este tipo.

7.– Esleitzeko modua egoeren araberakoa izango da: prozeduran sartutako eskatzaile kopurua sustapeneko etxebizitza kopurua baino handiagoa bada, esleipena notarioaren aurreko zozketa publiko bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 31 eta 41 bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera. Aldiz, etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak 42 eta 44 bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.

7.– La forma de asignación varía en función de las circunstancias: cuando el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la asignación se realiza por sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012. Si, por el contrario, el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda ordena ante Notario las solicitudes de vivienda y las va asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44.

8.– Etxebizitzaren ekainaren 18ko 3/2015 Legearen 62.2 artikuluan gainokupazioari buruz jasotakoa kontuan hartuta, prozedura honetan bost kide baino gehiagoko bizikidetza unitateek ezingo dute parte hartu.

8.– En aplicación de los criterios de sobreocupación establecidos en el artículo 62.2 de la Ley 3/2015, de 18 de junio, de Vivienda, este procedimiento debe estar dirigido a unidades convivenciales de no más de 5 miembros.

Aipatutako lege-xedapenak eta oro har gai honetan erabilgarri diren gainerakoak aztertu ondoren, honako hau

A la vista de los preceptos legales señalados y demás de general y concordante aplicación.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Basauri udalerriko babes ofizialeko 65 etxebizitzen esleipenari hasiera ematea; udalerri hori Bilbo metropoliko eskualde egituran kokatzen da. Etxebizitzetatik 12 esleipen-prozedura orokorretik kanpo utziko dira, Basauriko Hirigintza eta Etxebizitza Gaietarako Sozietate Publikoak 2017ko ekainaren 5ean egindako eskaera aintzat hartuz.

Primero.– Iniciar el procedimiento de adjudicación de la promoción de 65 viviendas de protección oficial en el municipio de Basauri, perteneciente al área funcional de Bilbao metropolitano. De ellas se detraen 12 para realojos en el municipio de Basauri atendiendo a la solicitud presentada por la Sociedad Pública de Urbanismo y Vivienda del Ayuntamiento de Basauri con fecha de 5 de junio de 2017.

Kanpo utziko diren etxebizitzak, behin-behineko kalifikazioaren arabera 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 eta 37 zenbakiak dauzkatenak izango dira; zortzi bi logelakoak eta lau hiru logelakoak.

Las viviendas detraidas en concreto serán las relacionadas en la Calificación Provisional con los números: 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 y 37; ocho de dos dormitorios y cuatro de tres dormitorios.

Bigarrena.– Sustapen honetako etxebizitzak lagatzeko araubidea azalera-eskubidea izango da.

Segundo.– El régimen de cesión de las viviendas de la presente promoción será el de derecho de superficie.

Hirugarrena.– Esleipen prozeduran honako pertsona edo bizikidetza unitate hauek parte hartu ahal izango dute: agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den datan Etxebizitza Babestuen eta Zuzkidura Bizitokien Eskatzaileen Erregistroan altan egon eta erosketa eskatzen dutenek, betiere, bertan jasotako baldintzak betetzen badituzte.

Tercero.– Podrán participar en el procedimiento de adjudicación las personas o unidades convivenciales que estén dadas de alta demandando vivienda en compra en el Registro de Solicitantes de Vivienda a la fecha de publicación de esta orden en el Boletín Oficial del País Vasco que cumplan los requisitos previstos en los apartados siguientes.

Laugarrena.– Izena emateko eskaeran aukeratutako udalerrietako bat Basauri izan beharko da, horrela jasotzen baita 2008ko abenduaren 10ean sinatutako hitzarmenaren zortzigarren klausulan.

Cuarto.– Al menos uno de los municipios designados en la solicitud de inscripción deberá ser el municipio de Basauri, de conformidad con la cláusula octava del Convenio de Colaboración de fecha 10 de diciembre de 2008.

Bosgarrena.– Etxebizitzaren titular izango diren pertsonetako batek 2 urtez Basaurin erroldatuta egon dela egiaztatu beharko du, agindu hau argitaratzen den datan, horrela jasotzen baita Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza, Herri Lan eta Garraio Sailak eta Basauriko Udalak 2012ko apirilaren 24an sinatutako lankidetza-hitzarmeneko seigarren klausulan.

Quinto.–Alguna o alguno de los futuros titulares habrá de estar empadronado, con una antigüedad mínima de 2 años a la fecha de publicación de la presente Orden de inicio, en el municipio de Basauri, tal y como se recoge en el conveniendo sexto del Convenio de Colaboración suscrito el 24 de abril de 2012.

Seigarrena.– 2015. urteko zergaldiko diru-sarrera haztatuak 9.000 euro baino txikiagoak ez direla eta 39.000 euro baino handiagoak ez direla egiaztatzea eskatzen da. Mugikortasun murriztua duten desgaituak edo desgaitu psikikoek nahikoa dute 3.000 euroko gutxieneko diru-sarrerak egiaztatzea. Genero-indarkeriaren biktima direnek ez dute gutxieneko diru-sarrerarik egiaztatu beharko.

Sexto.– Se requiere acreditar ingresos anuales ponderados no inferiores a 9.000 euros y no superiores a 39.000 euros en el periodo impositivo correspondiente al ejercicio de renta del año 2015. En el caso de personas discapacitadas con movilidad reducida o de discapacitados psíquicos será suficiente con acreditar ingresos mínimos de 3.000 euros. En el caso de víctimas de violencia de género no se exigirá acreditar ingresos mínimos.

Zazpigarrena.– 5 kide edo gehiagoko bizikidetza unitateek ezingo dute honako esleipen-prozedura honetan parte hartu.

Séptimo.– No podrán participar en este procedimiento de adjudicación las unidades convivenciales de más de 5 miembros.

Zortzigarrena.– Esleipen-prozeduran parte hartu ahal izango dute agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den datan agindu honetan eta aplikatu beharreko arauetan aurreikusten diren baldintzak betetzen dituzten pertsonek eta unitateek, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroan erosketa-erregimenean inskribatuta badaude. Aipatutako baldintzak betetzen dituzten pertsonek edo bizikidetza unitateek sustapen honetako esleipen prozeduran parte hartu nahiko balute, 2017ko ekainaren 26a eta uztailaren 10a bitartean (biak barne) dagokion inprimakia aurkeztu beharko dute:

Octavo.– Las personas o unidades convivenciales que cumplan los requisitos previstos en la presente Orden y demás normativa aplicable, y estén interesadas en participar en el procedimiento de adjudicación, deberán incorporarse al mismo presentando el formulario correspondiente entre el 26 de junio y el 10 de julio de 2017 (ambos inclusive) en:

– Aurrez aurre: Zuzenean-Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzua, Kale Nagusia 85, 48011 Bilbao.

– Presencialmente: en el Servicio de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco-Zuzenean, Gran Vía 85 48011 Bilbao.

– Postaz: Bizkaiko Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritza, Kale Nagusia 85, 6. solairua, 48011 Bilbao.

– Por correo postal: en la Delegación Territorial de Vivienda de Bizkaia, Gran Vía, 5, 6.º, 48011 Bilbao.

Bederatzigarrena.– Sustapeneko etxebizitzetatik hiru, 61,72 m²-ko azalera dutenak, mugikortasun mugatu iraunkorra duten pertsonei egokituta daude, etxebizitzak bi logelakoak dira. Etxebizitza horiek mugikortasun mugatu iraunkorra duen pertsona bat dagoen bizikidetza unitateen artean esleituko dira.

Noveno.– Tres de las viviendas, con una superficie de 61,72 m², están adaptadas para personas discapacitadas con movilidad reducida de carácter permanente. Las viviendas son de dos dormitorios. Dichas viviendas serán adjudicadas entre unidades convivenciales en las que haya una persona discapacitada con movilidad reducida de carácter permanente.

Etxebizitza horiek honako ordena honetan esleituko dira: lehenik eta behin, egokitutako etxebizitzak gurpil-aulkian dauden pertsonei esleituko zaizkie, gero bi makulu nahitaez behar dituzten pertsonei eta, azkenik, 1971/1999 Errege Dekretuaren 3. eranskinaren D) eta H) bitarteko paragrafoekin lotuta, 7 puntu edo gehiago dituztenei.

Estas viviendas se asignarán por este orden: en primer lugar a las personas confinadas en silla de ruedas, después a las dependientes de dos bastones y finalmente a las que sumen 7 ó más puntos en relación con los apartados D) a H) del anexo 3 del Real Decreto 1971/1999.

Hamargarrena.– Egokitu gabeko 50 etxebizitzetatik 14 bi logelakoak dira, eta 52,29 m² eta 62,61 m² bitarteko azalerak dituzte, eta 36 hiru logelakoak dira, eta 75,96 m² eta 79,22 m² bitarteko azalerak dituzte. Etxebizitza horiek, Etxebizitzaren ekainaren 18ko 3/2015 Legearen 62.2 artikuluan gainokupazioari buruz jasotakoa kontuan hartuta esleituko dira.

Décimo.– De las 50 viviendas no adaptadas, 14 son de dos dormitorios y cuentan con superficies comprendidas entre 52,29 m² y 62,61 m²; 36 viviendas son de tres dormitorios y cuentan con superficies comprendidas entre 75,96 m² y 79,22 m². Estas viviendas se adjudicarán aplicando los criterios de sobreocupación establecidos en el artículo 62.2 de la Ley 3/2015, de 18 de junio, de Vivienda.

Hamaikagarrena.– Honako agindu hau argitaratu ondoren, Etxebizitza Eskatzaileen Erregistroari jakinarazitako bizikidetza unitateen aldaketak ez dira kontuan hartuko, egun hori baino lehen eman badira ere, indarrean dagoen araudiak ezartzen duen honako hau salbu: ezkontza bidez elkartuta edo Elkarketa Zibilen Erregistroan inskribatuta dauden pertsonek babes ofizialeko etxebizitza eskuratzekotan elkarrekin izan beharko duela.

Undécimo.– No se tendrán en cuenta modificaciones de la unidad convivencial comunicadas al Registro de Solicitantes de Vivienda con posterioridad a la fecha de publicación de la presente Orden aunque se hayan producido con anterioridad, dejando a salvo lo dispuesto en la normativa vigente con respecto al requisito de acceso conjunto a viviendas de protección oficial por personas casadas o inscritas en el Registro de Parejas de Hecho.

Hamabigarrena.– Eskatzaileen kopurua sustapeneko etxebizitzen kopurua baino handiagoa denean, esleipena notarioaren aurreko zozketa bidez egingo da, 2012ko urriaren 15eko Aginduaren 31 eta 41 bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera.

Décimosegundo.– Si el número de demandantes supera al número de viviendas de la promoción, la forma de asignación será el sorteo público ante Notario, siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 31 a 41 de la Orden de 15 de octubre de 2012.

Etxebizitza kopurua eskatzaileena baino handiagoa bada, Bizkaiko Etxebizitzako Lurralde Ordezkaritzak notarioaren aurrean ordenatuko ditu etxebizitza-eskaerak, eta etxebizitzak agindu horretako 42 eta 44 bitarteko artikuluetan jasotzen den prozeduraren arabera esleituko dira.

Si el número de viviendas supera al de demandantes, la Delegación Territorial de Vivienda de Bizkaia ordenará ante Notario las solicitudes de vivienda y las irá asignando conforme a lo previsto en los artículos 42 a 44 de la misma Orden.

Hamahirugarrena.– Onartutakoen eta baztertutakoen zerrendak, etxebizitza-esleipenak eta itxaron-zerrendak Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzuaren (Zuzenean) iragarki-oholetan argitaratuko dira eta baita Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoaren iragarki-ohol elektronikoan ere (www.euskadi.eus > egoitza elektronikoa > iragarki taula).

Decimotercero.– Los lugares de publicación de las listas de admitidos y excluidos, asignación de viviendas y listas de espera serán los Tablones de Anuncios del Servicio de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco-Zuzenean y el tablón electrónico de anuncios de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (www.euskadi.eus > sede electrónica > tablón).

Hamalaugarrena.– Agindu honen aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez dakioke hilabeteko epean, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza sailburuari; edo bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa hasieratik, zuzenean, bi hilabeteko epean, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan. Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean hasiko da errekurtso biak aurkezteko epea.

Decimocuarto.– Contra la presente Orden puede interponerse recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda en el plazo de un mes desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo, ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko ekainaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de junio de 2017.

Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburua,

El Consejero de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda,

IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.

IGNACIO MARÍA ARRIOLA LÓPEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental