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Boletin Oficial del País Vasco

115. zk., 2017ko ekainaren 19a, astelehena

N.º 115, lunes 19 de junio de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3082
3082

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, espediente honen lizitazio prozedura irekiari buruzkoa: «Osakidetzako Zuzendaritza Nagusirako inprimakiak».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «impresos para la Dirección General de Osakidetza».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: ww.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia-Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoetako Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General-Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/127/20/0/1122/O001/0000/052017.

d) Número de expediente: G/127/20/0/1122/O001/0000/052017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: hornidurak.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusirako inprimakiak.

b) Descripción: impresos para la Dirección General de Osakidetza.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Zuzendaritza Nagusia.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: urtebete.

e) Plazo de ejecución/entrega: un año.

f) Luzatzeko aukera: bai, urtebeteko luzapena.

f) Admisión de prórroga: sí. Una prórroga de un año.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 79810000-5.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79810000-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozesura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 35:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 35%:

c.1.1.– Ingurumenaren aldeko irizpideak, paperari dagokionez: 15 puntu.

c.1.1.– Criterios ambientales para el papel: 15 puntos.

c.1.2.– Paperaren ezaugarriak: 20 puntu.

c.1.2.– Características del papel: 20 puntos.

c.2.– Formulen bidez ebaluatu daitezkeen irizpideak: % 65:

c.2.– Criterios evaluables mediante Fórmulas: 65%:

c.2.1.– Prezioa: 65 puntu.

c.2.1.– Precio: 65 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 102.876,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado de contrato: 102.876,00 euros (IVA excluido).

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 42.865,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 42.865,00 euros (IVA excluido).

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko eskakizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez da behar.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen horrek lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoari (BEZik gabe) dagokiona izan beharko du.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los 3 últimos concluidos, deberá ser al menos el correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasuari dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken 5 urteetan kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta urteko zenbateko metatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa edo hori baino handiagoa izan beharko da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado suministros del mismo tipo o naturaleza correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren hornikuntza nagusien zerrenda; bertan adieraziko dira haien zenbatekoa, datak eta hartzailea (publikoa zein pribatua). Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren aitorpenaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales suministros, que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, realizados en los 5 últimos años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los suministros efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko abuztuaren 21a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 21 de agosto de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: administrazio klausula partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko abuztuaren 28a, 13:00ak.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 28 de agosto de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko irailaren 12a, 13:00ak.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álaba), Fecha: 12 de septiembre de 2017 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (466,14 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia «Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera» bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasota daude. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web-orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko ekainaren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de junio de 2017.

Kontratazio-mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental