Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

114. zk., 2017ko ekainaren 16a, ostirala

N.º 114, viernes 16 de junio de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
3031
3031

AGINDUA, 2017ko maiatzaren 25ekoa, Hezkuntzako sailburuarena, Donostiako «Nazaret» Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Pribatuari (Gipuzkoa) bi ikastetxetan banatzeko baimena emateko dena.

ORDEN de 25 de mayo de 2017, de la Consejera de Educación, por la que se autoriza el desdoblamiento del Centro Privado de Educación Secundaria «Nazaret» de San Sebastián (Gipuzkoa).

Donostiako «Nazaret» Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Pribatuaren titularra den «Nazaret Fundazioa» erakundearen ordezkariak hasarazitako espedientea aztertu da, zeinaren bidez ikastetxea bitan banatzeko baimena eskatzen duen: ikastetxe batean Lanbide Heziketako irakaskuntzak baino ez emateko eta, bestean, ikastetxeak baimenduta dituen gainerako irakaskuntzak emateko.

Examinado el expediente iniciado por la representante de la entidad «Nazaret Fundazioa», titular del Centro Privado de Educación Secundaria «Nazaret» de San Sebastián, en solicitud de autorización para desdoblar el centro en dos centros, con objeto de que en uno de ellos se impartan únicamente enseñanzas de Formación Profesional y en el otro el resto de las enseñanzas que tiene autorizadas.

Espediente hori ezarritako prozeduraren arabera izapidetu da, indarreko arauek eskatzen dituzten agiriak erantsi zaizkio, eta arlo horretan eskumena duten erakundeek horri buruzko txostena eman dute.

Resultando que el citado expediente ha sido tramitado de conformidad con el procedimiento establecido, que se ha unido al mismo la documentación exigida por la normativa vigente y que ha sido informado por los organismos competentes en la materia.

Arau hauek ikusi dira: apirilaren 3ko 332/1992 Errege Dekretua, ikastetxe pribatuei araubide orokorreko unibertsitateaz kanpoko irakaskuntzak eskaintzeko baimenak emateari buruzkoa (apirilaren 9ko BOE); otsailaren 12ko 132/2010 Errege Dekretua, Haur Hezkuntzako bigarren zikloko, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako irakaskuntzak ematen dituzten ikastetxeek bete behar dituzten derrigorrezko baldintzak ezartzen dituena (martxoaren 12ko BOE); 2017ko martxoaren 14ko Agindua, Enpleguko eta Gizarte Politiketako sailburuarena, eta Hezkuntzako sailburuarena. Haren bitartez, Euskal Autonomia Erkidegoan ikastetxe baten eraldatze, fusio edo banatze batetik datozen titulartasun pribatuko lanbide-heziketako ikastetxe bateratuak baimentzeko prozedura ezarri da, baita baimen hori aldatzekoa eta iraungitzekoa ere (apirilaren 5eko EHAA), eta gai horretan aplikatu beharreko gainerako legeak. Horiek horrela, hau

Vistos el Real Decreto 332/1992, de 3 de abril (BOE de 9 de abril), sobre autorizaciones de centros docentes privados para impartir enseñanzas de régimen general no universitarias, el Real Decreto 132/2010, de 12 de febrero (BOE de 12 de marzo), por el que se establecen los requisitos mínimos de los centros que impartan enseñanzas del segundo ciclo de la educación infantil, la educación primaria y la educación secundaria; la Orden de 14 de marzo de 2017 (BOPV de 5 de abril), de la Consejera de Empleo y Políticas Sociales y de la Consejera de Educación, por la que se establece el procedimiento para la autorización de centros integrados de formación profesional, de titularidad privada, en la Comunidad Autónoma del País Vasco, procedentes de transformación, fusión o desdoblamiento de centros ya existentes, así como la modificación y extinción de tal autorización, y demás legislación aplicable en la materia,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– 1.– Ondoren zehazten den ikastetxe pribatuaren baimena aldatzen da:

Artículo 1.– 1.– Se modifica la autorización del centro docente que se describe a continuación:

Kode zenbakia: 20004721.

N.º de código: 20004721.

Izen generikoa: Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Pribatua.

Denominación genérica: Centro Privado de Educación Secundaria.

Izen espezifikoa: «Nazaret».

Denominación específica: «Nazaret».

Titularra: Nazaret Fundazioa.

Titular: Nazaret Fundazioa.

Helbidea: Aldakonea kalea, 36.

Domicilio: Aldakonea, 36.

Udalerria: Donostia.

Municipio: San Sebastián.

Lurralde historikoa: Gipuzkoa.

Territorio Histórico: Gipuzkoa.

Baimena:

Autorización:

– Batxilergoko 8 unitate kentzea.

– Supresión de 8 unidades de Bachillerato.

Ikastetxearen osaera:

Composición resultante:

– Lanbide Heziketa:

– Formación Profesional:

● Lanbide-arloa: Administrazioa eta Kudeaketa:

● Familia Administración y Gestión:

○ «Administrazio-kudeaketa» erdi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Medio de Gestión Administrativa. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Administrazio eta Finantzak» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: 2 ziklo.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Administración y Finanzas. Capacidad: 2 ciclos.

○ «Zuzendaritzari laguntza ematea» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Asistencia a la Dirección. Capacidad: 1 ciclo.

● Lanbide-arloa: Merkataritza eta Marketina:

● Familia Comercio y Marketing:

○ «Merkataritza-jarduerak» erdi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Medio de Actividades Comerciales. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Nazioarteko merkataritza» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Comercio Internacional. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Salmentak eta merkataritza-espazioak kudeatzea» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Gestión de Ventas y Espacios Comerciales. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Marketina eta publizitatea» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Marketing y Publicidad. Capacidad: 1 ciclo.

● Lanbide-arloa: Informatika eta komunikazioak:

● Familia Informática y Comunicaciones:

○ «Mikroinformatika-sistemak eta sareak» erdi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Medio de Sistemas Microinformáticos y Redes. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Sareko informatika-sistemen administrazioa» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Administración de Sistemas Informáticos en Red. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Plataforma anitzeko aplikazioak garatzea» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Desarrollo de Aplicaciones Multiplataforma. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Web aplikazioen garapena» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Desarrollo de Aplicaciones Web. Capacidad: 1 ciclo.

● Lanbide-arloa: Gizarte eta Kultura Zerbitzuak:

● Familia Servicios Socioculturales y a la Comunidad:

○ «Mendekotasun-egoeran dauden pertsonei arreta egitea» erdi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: ziklo 1.

○ Ciclo Formativo de Grado Medio de Atención a Personas en Situación de Dependencia. Capacidad: 1 ciclo.

○ «Gizarteratzea» goi-mailako heziketa-zikloa. Edukiera: 2 ziklo.

○ Ciclo Formativo de Grado Superior de Integración Social. Capacidad: 2 ciclos.

2.– «Nazaret» Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Pribatuaren izen espezifikoa aldatzeko baimena ematen da: aurrerantzean «Nazaret Lanbide Heziketa» izango du izena.

2.– Se autoriza el cambio de denominación específica del Centro Privado de Educación Secundaria «Nazaret», que pasará a denominarse «Nazaret Lanbide Heziketa».

2. artikulua.– Aurreko artikuluan aipatutako ikastetxetik bereizteagatik, jarraian zehazten den ikastetxe pribatuaren funtzionamendua baimentzen da:

Artículo 2.– Se autoriza, por segregación del centro descrito en el artículo anterior, el funcionamiento del centro docente privado que se describe a continuación:

Kode zenbakia: 20015329.

N.º de código: 20015329.

Izen generikoa: Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Pribatua.

Denominación genérica: Centro Privado de Educación Secundaria.

Izen espezifikoa: «Nazaret Batxilergoa».

Denominación específica: «Nazaret Batxilergoa».

Titularra: Nazaret Fundazioa.

Titular: Nazaret Fundazioa.

Helbidea: Aldakonea kalea, 36.

Domicilio: Aldakonea, 36.

Udalerria: Donostia.

Municipio: San Sebastián.

Lurralde historikoa: Gipuzkoa.

Territorio Histórico: Gipuzkoa.

Baimendutako irakaskuntzak:

Enseñanzas autorizadas:

Batxilergoa: «Zientziak» eta «Giza eta Gizarte Zientziak» modalitateak. Edukiera: 8 unitate, 280 ikaspostu.

– Bachillerato: Modalidades de «Ciencias» y «Humanidades y Ciencias Sociales». Capacidad: 8 unidades para 280 puestos escolares.

3. artikulua.– Ikastetxeek indarrean dauden legeak bete beharko dituzte, agindu honen bidez baimentzen zaizkien heziketa-zikloak irakasteko eskatzen diren ikaspostuen kopuruari, ekipamenduari eta irakasleen titulazio akademikoari eta hizkuntza-eskakizunari dagokienez. Bestela, emandako baimena baliogabetuta geratuko da.

Artículo 3.– Los centros quedan obligados al cumplimiento de la normativa vigente en cuanto a la titulación académica y perfil lingüístico del profesorado destinado a las enseñanzas autorizadas por la presente Orden. En caso contrario, procedería la revocación de la autorización otorgada.

4. artikulua.– Ikastetxeek Eraikingintzaren Kode Teknikoa bete beharko dute, martxoaren 17ko 314/2006 Errege Dekretuak onartua, bai eta indarreko legeriak ezartzen dituen higiene-, akustika-, bizigarritasun-, segurtasun- eta irisgarritasun-baldintzak ere. Ikastetxeko titularrarena izango da baldintza horiek ez betetzearen erantzukizuna.

Artículo 4.– Los centros deberán cumplir el Código Técnico de la Edificación, aprobado por el Real Decreto 314/2006, de 17 de marzo, así como las condiciones higiénicas, sanitarias, acústicas, de habitabilidad, de seguridad y de accesibilidad que se señalen en la legislación vigente. La responsabilidad por el incumplimiento de dichas condiciones corresponde al titular del centro.

5. artikulua.– Indarrean dauden arauak betetzera behartuta dago ikastetxea, eta, agindu honetan adierazitako daturen bat aldatu behar bada, dagokion berrikusketa eskatzera.

Artículo 5.– El Centro queda obligado al cumplimiento de la legislación vigente y a solicitar la oportuna revisión cuando haya de modificarse cualquiera de los datos que señala la presente Orden.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek 2017-2018 ikasturtetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del curso escolar 2017-2018.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetan dagoen baimen-emateak ez du esan nahi hezkuntza-itunen araubidearen bitartezko laguntzak eman behar direnik.

El otorgamiento de la autorización contenida en la presente Orden no implica la obligatoriedad de concesión de ayudas a través del régimen de conciertos educativos.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honen aurka aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko maiatzaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de mayo de 2017.

Hezkuntzako sailburua,

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental