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Boletin Oficial del País Vasco

110. zk., 2017ko ekainaren 12a, astelehena

N.º 110, lunes 12 de junio de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
2923
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarentzako sinadura biometrikoko soluzioaren mantentze-zerbitzuak kontratatzea» espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la «Contratación de los servicios de mantenimiento de la solución de firma biométrica para Osakidetza-Servicio vasco de salud».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratugilearen Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espedientearen zenbakia: G/204/20/1/1126/OSC1/0000/052017.

d) Número de expediente: G/204/20/1/1126/OSC1/0000/052017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Osakidetzarentzako sinadura biometrikoko soluzioaren mantentze-zerbitzuak kontratatzea.

b) Descripción: contratación de los servicios de mantenimiento de la solución de firma biométrica para Osakidetza.

c) Loteka banatzea eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Zuzendaritza Nagusia.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: urtebete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 1 año.

f) Luzatzeko aukera: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 72000000-5.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 72000000-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.1.– Criterios basados en Juicios de valor: 50%:

c.1.1.– Kalitate teknikoa: 40 puntu.

c.1.1.– Calidad técnica: 40 puntos.

c.1.2.– Proiektuaren kudeaketa: 10 puntu.

c.1.2.– Gestión de proyecto: 10 puntos.

c.2.– Formuletan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 50%:

c.2.1.– Prezioa: 50 puntu.

c.2.1.– Precio: 50 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 140.000,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 140.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 60.000,00 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 60.000,00 euros, IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak. Behin betiko bermea: esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: Enpresa lizitatzaileek azken 3 urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen hori lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoari (BEZik gabe) dagokiona izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los 3 últimos concluidos, deberá ser al menos el correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaburua erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute beren inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken 5 urteetan kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta urteko zenbateko metatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoaren parekoa edo handiagoa izan beharko da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber ejecutado trabajos de naturaleza análoga a la del objeto del presente contrato, realizados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: interesdunak azken bost urteetan gauzatu dituen eta lizitazio-kontratu honen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publiko edo pribatuak adierazita. Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, organo eskudunak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez eta, halakorik ez bada, enpresaburuaren aitorpenaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los trabajos efectuados por el interesado en el curso de los cinco últimos años, que sean de igualo similar naturaleza al que corresponde el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatarios públicos o privados. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko ekainaren 28a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 28 de junio de 2017, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: klausula administratibo partikularren pleguan eskatzen direnak.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiago luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez. Entitatea: Zuzendaritza Nagusia; helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko uztailaren 5a, 12:45ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 5 de julio de 2017, a las 12:45 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea. Entitatea: Zuzendaritza Nagusia; helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko uztailaren 27a, 12:45ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 27 de julio de 2017, a las 12:45 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontura (466,14 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia Europako Erkidegoen Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasota daude. Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo webgunea: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko maiatzaren 31.

En Vitoria-Gasteiz, a 31 de mayo de 2017.

Kontratazio Mahaiko presidentearen ordezkoa,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental