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Boletin Oficial del País Vasco

90. zk., 2017ko maiatzaren 15a, astelehena

N.º 90, lunes 15 de mayo de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
2399
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua. Lizitazio-prozedura irekiari dagokiona, ondoko espedienteari buruzkoa: «Emergentzien mugikortasun-proiektuaren Hardware-a eta Software-a mantentzeko lanak kontratatzea».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la «Contratación del mantenimiento del Hardware y Software del proyecto de movilidad de emergencias».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45 – 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratugilearen Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente zenbakia: G/205/20/1/1009/OSC1/0000/042017.

d) Número de expediente: G/205/20/1/1009/OSC1/0000/042017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Azalpena: Emergentzien mugikortasun-proiektuaren Hardware-a eta Software-a mantentzeko lanak kontratatzea.

b) Descripción: contratación del mantenimiento del Hardware y Software del proyecto de movilidad de emergencias.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Erakunde Zentrala.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: bi urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: dos años.

f) Luzatzeko aukera onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 72260000-5.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 72260000-5.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 45.

c.1.– Criterios basados en Juicios de valor: 45%.

c.1.1.– Kalitate teknikoa: 30 puntu.

c.1.1.– Calidad técnica: 30 puntos.

c.1.2.– Proiektuaren kudeaketa: 15 puntu.

c.1.2.– Gestión de proyecto: 15 puntos.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 55.

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 55%.

c.2.1.– Prezioa: 55 puntu.

c.2.1.– Precio: 55 puntos.

4.– Kalkulatutako kontratuaren balioa: 74.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado de contrato: 74.000,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 37.000,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 37.000,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: Esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez da behar.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: Enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, kontratuaren balio estimatua baino gutxienez halako bat eta erdi handiagoa izan beharko du.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar el volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, sea, al menos una vez y media el valor anual medio del contrato.

b.1.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaburua erregistro horretan inskribatuta badago; bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Gaitasun teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Eskakizunak: Enpresa lizitatzaileek kontratu honetakoen antzeko lanak gauzatu dituztela egiaztatu beharko dute; azken 5 urteetan egindakoak izango dira horiek, eta horrelakoen urteko zenbateko metatua, exekuzio handieneko urtean, kontratuaren balioaren batez besteko urtekoaren % 70 edo handiagoa izango da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber ejecutado trabajos de naturaleza análoga a la del objeto del presente contrato, realizados en el curso de los últimos 5 años, cuyo importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior al 70% de la anualidad media del valor del contrato (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: interesdunak azken bost urteetan egindako lanen zerrenda (kontratuaren helburuari dagokionaren antzeko izaerakoak), haien zenbatekoa, datak eta hartzaile publikoak edo pribatuak zehaztuta. Organo eskudunak eginiko edo ontzat emandako ziurtagirien bidez egiaztatuko dituzte egindako zerbitzuak, haien hartzailea sektore publikoko erakundea denean edo, hartzailea subjektu pribatua denean, horrek emandako ziurtagiriaren bidez edo, ziurtagiririk ezean, enpresaburuaren adierazpenaren bitartez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los trabajos efectuados por el interesado en el curso de los cinco últimos años, que sean de igualo similar naturaleza al que corresponde el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatarios públicos o privados. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko ekainaren 1a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 01-06-2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: administrazio-klausula partikularren pleguan eskatzen dena.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerarik onartu den: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dioten eskaintzari: hamabost egun, proposamen ekonomikoa irekitzen denetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, hamabost egun baliodun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Aplikatzeko balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Entitatea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko ekainaren 1a, 12:30ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 08-06-2017 a las 12:30 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Entitatea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko ekainaren 30a, 13:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava), Fecha: 30-06-2017 a las 13:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52) euro.

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52) euros.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez da behar.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko maiatzaren 5a.

En Vitoria-Gasteiz, a 5 de mayo de 2017.

Kontratazio Mahaiko presidentearen ordezkoa,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental