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Boletin Oficial del País Vasco

84. zk., 2017ko maiatzaren 5a, ostirala

N.º 84, viernes 5 de mayo de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
2243
2243

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, Opentext softwarearen lizentzien mantentze-lana kontratatzeko espedientearen lizitaziorako prozedura irekiari buruzkoa.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Contratación del mantenimiento de licencias del Software Opentext».

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 - 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia - Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General - Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente-zenbakia: G/204/20/1/0925/OSC1/0000/042017.

d) Número de expediente: G/204/20/1/0925/OSC1/0000/042017.

2.– Kontratuaren helburua.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Opentext softwarearen lizentzien mantentze-lana kontratatzea.

b) Descripción: contratación del mantenimiento de licencias del Software Opentext.

c) Loteka banatzea eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Burutzeko/entregatzeko lekua: erakunde zentrala.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central.

e) Burutzeko/entregatzeko epea: 2019ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta el 31 de diciembre de 2019.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 72267000-4.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 72267000-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: administrazio-klausula partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 100:

c.1.– Criterios basados en Fórmulas: 100%:

c.1.1.– Prezioa: 100 puntu.

c.1.1.– Precio:100 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 81.500,00 euro, BEZik gabe.

4.– Valor estimado de contrato: 81.500,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 81.500,00 euro, BEZik gabe.

5.– Presupuesto base de licitación: 81.500,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea esleipenaren zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarretarako, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarretarako eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarretarako.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: enpresa lizitatzaileek azken hiru urteetako urteko negozio-bolumena egiaztatu beharko dute, eta azken hiru urte amaitu horietako negozio-bolumenen artean handienak kontratuaren balio estimatua baino gutxienez halako bat eta erdi handiagoa izan beharko du.

b.1.1.– Requisito/s: Las empresas licitadoras deberán acreditar el volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, sea, al menos una vez y media el valor anual medio del contrato.

b.1.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaburua erregistro horretan inskribatuta badago; bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: El volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Gaitasun teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Eskakizunak: enpresa lizitatzaileek kontratu honetakoen antzeko lanak gauzatu dituztela egiaztatu beharko dute; azken 5 urteetan egindakoak izango dira horiek, eta horrelakoen urteko zenbateko metatua, exekuzio handieneko urtean, kontratuaren balioaren batez besteko urtekoaren % 70 edo handiagoa izango da (BEZik gabe).

b.2.1.– Requisito/s: Las empresas licitadoras deberán acreditar haber ejecutado trabajos de naturaleza análoga a la del objeto del presente contrato, realizados en el curso de los últimos 5 años, cuyo importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior al 70% de la anualidad media del valor del contrato (IVA excluido).

b.2.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: interesdunak azken bost urteetan egindako lanen zerrenda (kontratuaren helburuari dagokionaren antzeko izaerakoak), haien zenbatekoa, datak eta hartzaile publikoak edo pribatuak zehaztuta. Organo eskudunak eginiko edo ontzat emandako ziurtagirien bidez egiaztatuko dituzte egindako zerbitzuak, haien hartzailea sektore publikoko erakundea denean edo, hartzailea subjektu pribatua denean, horrek emandako ziurtagiriaren bidez edo, ziurtagiririk ezean, enpresaburuaren adierazpenaren bitartez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: Relación de los trabajos efectuados por el interesado en el curso de los cinco últimos años, que sean de igualo similar naturaleza al que corresponde el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatarios públicos o privados. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko maiatzaren 22a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 22 de mayo de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: administrazio-klausula partikularren pleguan eskatzen dena.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerarik onartu den: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dioten eskaintzari: hamabost egun, proposamen ekonomikoa irekitzen denetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, hamabost egun baliodun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: quince días, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Haztatzeko formulak erabiltzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea. Entitatea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko maiatzaren 29a, 13:00etan.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 29 de mayo de 2017 a las 13:00 horas.

10.– Iragarki-gastuak: esleipenduank ordainduko ditu (466,14 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: ikusi pleguak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web-orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko apirilaren 26a.

En Vitoria-Gasteiz, a 26 de abril de 2017.

Kontratazio Mahaiko ordezko burua,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental