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Boletin Oficial del País Vasco

32. zk., 2017ko otsailaren 15a, asteazkena

N.º 32, miércoles 15 de febrero de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
841
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IRAGARKIA, Administrazio eta Zerbitzu Orokorretarako sailburuordearena, Vitoria-Gasteizko Lakua IIko bilera-gela berriak altzariz hornitzeko kontratazioaren lizitaziorako deialdia egiten duena

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación para el contrato de suministro de mobiliario para las nuevas salas de reuniones en el edificio de Lakua II, Vitoria-Gasteiz.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-zerbitzua.

1) Dependencia. Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal. Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 85 17.

4) Teléfono: 945 01 85 17.

5) Faxa: 945 01 87 06.

5) Telefax: 945 01 87 06.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante. www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko martxoaren 1a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 1 de marzo de 2017.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2017/040.

c) Número de expediente: KM/2017/040.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: altzarien hornidura.

b) Descripción del objeto: suministro de mobiliario.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia:

c) División por lotes y número:

1. lotea: mahaiak egin eta hornitzea.

Lote 1: suministro con fabricación de mesas de reuniones.

2. lotea: aulkiak hornitzea.

Lote 2: suministro de sillería.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: kudeaketa bateratuko Lakua IIko eraikina, Vitoria-Gasteiz.

d) Lugar de ejecución/entrega: edificio de gestión centralizada de Lakua II en Vitoria-Gasteiz.

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: hilabete, kontratua formalizatzen den egunetik hasita.

e) Plazo de ejecución/entrega: 1 mes desde la formalización del contrato.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 39121200-8 /39112100-0.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 39121200-8 /39112100-0.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 57.355,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 57.355,00 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia 57.355,00 euro. Zenbateko totala: 69.400,00 euro.

a) Importe neto 57.355,00 euros. Importe total 69.400,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lizitazio-aurrekontuaren % 5.

Definitiva: 5% presupuesto de licitación.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: karatularen 29. atalean ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: la requerida en el apartado 29 de la Carátula.

c) Bestelako betebehar batzuk: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko martxoaren 2a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 2 de marzo de 2017.

b) Aurkezpen modua.

b) Modalidad de presentación:

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikina, 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari nahitaez eutsi beharko dion epea: 15 egun, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezio hoberena.

a) Criterios basados en fórmulas: mejor precio.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturikoa irekitzea. Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua), Vitoria-Gasteiz. Gutun-azalak irekitzeko data: 2017ko martxoaren 8a, 12:00etan. 2. loteko B.2 gutun-azalak irekitzea: 2017ko martxoaren 10a, 12:0etan.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 8 de marzo de 2017, a las 12:00 horas. La apertura de los Sobres B.2 del Lote 2 se realizará el 10 de marzo de 2017 a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo agiriak eskuragarri jartzen dituen atari informatikoa edo webgunea: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez dagokio.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko otsailaren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de febrero de 2017.

Administrazio eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental