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Boletin Oficial del País Vasco

221. zk., 2016ko azaroaren 22a, asteartea

N.º 221, martes 22 de noviembre de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
4951
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EBAZPENA, 2016ko azaroaren 8koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura saileko Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordearena, argitara ematen duena Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe publikoetan, unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako irakasle-kidegoetako -maisu-maistren kidegoetako kasuan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehen eta bigarren ikasturteei dagozkienak soilik- lan-legepeko eta funtzionario diren langileen plantillak Lanpostuen Zerrenda berriaren arabera egokitzeko prozesuaren behin betiko emaitza.

RESOLUCIÓN de 8 de noviembre de 2016, de la Viceconsejera de Administración y Servicios, del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se hace público el resultado definitivo del proceso de adecuación de plantillas del personal perteneciente a los Cuerpos docentes de la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco con excepción del Cuerpo de Maestros y Maestras, incluyendo en lo que se refiere a éste Cuerpo el personal afectado que puede ocupar los puestos de trabajo de los cursos primero y segundo de Educación Secundaria Obligatoria, a la nueva Relación de Puestos de Trabajo.

Apirilaren 16ko 86/2002 Dekretuak (apirilaren 19ko EHAA) -urriaren 10eko 198/2006 Dekretuak eta uztailaren 29ko 148/2008 Dekretuak aldatu zuten (2006ko urriaren 25eko EHAA eta 2008ko abuztuaren 14ko EHAA)-, alde batetik, irizpideak ezarri zituen Lanpostuen Zerrendak, ikasturtez ikasturte, unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako irakasle-kidegoetako zein irakaslerengan duen eragina zehazteko; bestetik, irakasleak dagozkien zentroetan berriro atxikitzeko prozesua arautu zuen. Hori guztia, jakina, aipatu ikastetxe publikoen plantilla ikasturte bakoitzean egokitzeko asmoz, gure Autonomia Erkidegoaren errealitate akademiko, demografiko eta soziolinguistiko aldakorrera.

El Decreto 86/2002, de 16 de abril (BOPV de 19 de abril), modificado por los Decretos 198/2006, de 10 de octubre (BOPV de 25 de octubre) y 148/2008, de 29 de julio (BOPV de 14 de agosto), establece los criterios para determinar el personal afectado cada curso escolar por la Relación de Puestos de Trabajo que correspondiente al personal perteneciente a los Cuerpos docentes de la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco con excepción del Cuerpo de Maestros y Maestras, y regula el proceso de readscripción del profesorado en sus respectivos Centros, en un intento de adecuar cada curso escolar la plantilla de dichos Centros Docentes Públicos a la cambiante realidad académica, demográfica y socio-lingüística de nuestra Comunidad Autónoma.

Beste alde batetik, abenduaren 22ko 409/1998 Dekretuak (1999ko urtarrilaren 19ko EHAA) unibertsitateaz kanpoko ikastetxe publikoetako Lanpostuen Zerrendetako aldaketek zein maisu eta maistrari eragiten dieten zehazteko irizpideak ezarri zituen, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehen eta bigarren mailei dagokienez.

Por su parte, el Decreto 409/1998, de 22 de diciembre, (BOPV de 19 de enero de 1999) establece los criterios para determinar a qué Maestros y Maestras afectan las modificaciones de las Relaciones de Puestos de Trabajo en lo referente a los cursos primero y segundo de la Educación Secundaria Obligatoria.

Urriaren 25eko 149/2016 Dekretuaren bidez (azaroaren 2ko EHAA) onartu egin zen Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe publikoetako lanpostu-zerrenda. Hain zuzen ere, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako irakasle-kidegoetako - maisu-maistren kidegoetakoak izan ezik- lan-legepeko eta funtzionario diren irakasleentzat gordetako lanpostuen zerrenda onartzeko dena, 2016-2017 ikasturterako.

Mediante el Decreto 149/2016, de 25 de octubre (BOPV de 2 de noviembre), se aprobó la Relación de Puestos de Trabajo reservados en los Centros Públicos docentes de la Comunidad Autónoma del País Vasco al personal docente de carácter laboral y a funcionarios y funcionarias pertenecientes a los Cuerpos docentes de la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco con excepción del Cuerpo de Maestros y Maestras, para el curso escolar 2016-2017.

Dekretu horretan Maisu-Maistren Kidegoaren funtzionarioek bete ditzakete lanpostuak ere agertzen dira, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehen eta bigarren mailetan daudenak.

En ese Decreto figuran también los puestos de trabajo de los cursos primero y segundo de Educación Secundaria Obligatoria que pueden ser ocupados por los funcionarios y funcionarias del Cuerpo de Maestros y Maestras.

Aipaturiko arauetan jartzen duena betetzearren, eragindako ikastetxe bakoitzean ekin zaio langileak berratxikitzeko prozesuari. Horretarako egindako bileraren baitan gauzatu da prozesu hori, eta bileren aktetan dago jasota prozesuaren emaitza.

En cumplimiento de lo previsto en la normativa de referencia, se ha llevado a cabo en cada Centro afectado el oportuno proceso de redistribución del personal, proceso materializado en el marco de la reunión celebrada a tal efecto, y cuyo resultado se refleja en las correspondientes actas levantadas en cada caso.

Akta horiek esku artean, zuzenketak egiaztatu ondoren edo antzeman diren akatsak konpondu eta gero, bidezkoa da orain prozesuaren behin betiko emaitzaren berri ematea. Eta horretarakoxe da, hain zuzen ere, Agindu hau.

A la vista de dichas actas, una vez verificada la corrección de las mismas o subsanados los defectos observados, procede en estos momentos hacer público el resultado definitivo del proceso, y éste precisamente viene a constituir el objetivo de la presente Orden.

Ondorioz, honako hau

En su virtud,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1.- Argitara ematea unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako irakasle-kidegoetako -maisu-maistren kidegoetako kasuan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehen eta bigarren ikasturteei dagozkienak soilik- lan-legepeko eta funtzionario diren langileen plantillak Lanpostuen Zerrenda berriaren arabera egokitzeko prozesuaren behin betiko emaitza. Honako agiri hauek erabiliko dira horretarako:

1.– Hacer público el resultado definitivo del proceso de adecuación de plantillas del personal de la red pública no universitaria perteneciente a los Cuerpos docentes de la enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco con excepción del Cuerpo de Maestros y Maestras, incluyendo en lo que se refiere a éste último el personal que puede ocupar los puestos de trabajo de los cursos primero y segundo de Educación Secundaria Obligatoria, de acuerdo con la nueva Relación de Puestos de Trabajo mediante los siguientes documentos:

a) I. eranskina: lekuz aldaturik gertatu diren pertsonen zerrenda. Ondokoak adierazten dira horiei buruz: zein lanpostutik aldarazi dituzten, lanpostu horren espezialitatea, hizkuntza-eskakizuna eta derrigortasun-data; zein fasetan parte hartu duten eta atxikipen-mota.

a) Anexo I: relación de personas que han resultado desplazadas, respecto de las cuales se indica la especialidad, el perfil lingüístico y fecha de preceptividad de la plaza de la que han resultado desplazadas, la fase en que han resultado afectadas y el tipo de adscripción.

b) II. eranskina: ezabatuen zerrenda.

b) Anexo II: relación de personas suprimidas.

c) III. eranskina: beste lanpostu batera berratxikitako pertsonen zerrenda. Ondokoak adierazten dira horiei buruz: zein lanpostura berratxiki dituzten, espezialitatea, hizkuntza-eskakizuna eta derrigortasun-data zehaztuz; prozesuaren zein fasetan berratxiki diren eta atxikipen-mota.

c) Anexo III: relación de personas que se han readscrito en otro puesto de trabajo, respecto de las cuales se indica la plaza a la que se han readscrito, de acuerdo con la especialidad, perfil lingüístico y fecha de preceptividad. También se hace constar la fase del proceso en la que se han readscrito y el tipo de adscripción.

d) IV. eranskina: aurreko prozesuetan lekuz aldaturik gertatu eta, orain, atzera plazaren erabateko titularitatea lortu dutenen zerrenda. Behin betiko destinoko plazaren espezialitatea, hizkuntza-eskakizuna eta derrigortasun-data ere zehaztu dira, baita prozesuaren zein fasetan parte hartu duten eta atxikipen-mota ere.

d) Anexo IV: relación de personas que resultaron desplazadas en procesos anteriores y han recuperado la plena titularidad de la plaza, respecto de las que se indica la especialidad, el perfil lingüístico y fecha de preceptividad de la plaza de destino definitivo, así como la fase del proceso en la que han intervenido y el tipo de adscripción.

e) V. eranskina: prozesuan parte hartu duten Maisu-Maistren zerrenda, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako lehen eta bigarren mailetan dauden lanpostuei dagokienez.

e) Anexo V: relación de Maestros y Maestras que han participado en el proceso en lo que respecta a las plazas de los cursos primero y segundo de Educación Secundaria Obligatoria.

2.- Langileak birbanatzeko prozesu honek 2016-2017 ikasturte hasieratik aurrera izango ditu ondorioak.

2.– Los efectos del presente proceso de redistribución del personal serán de comienzo del curso académico 2016-2017.

Ebazpen honen aurka interesdunek gorako errekurtsoa jar diezaiokete Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailburuari, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasi eta hilabeteko epean.

Contra la presente Resolución podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko azaroaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de noviembre de 2016.

Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios,

OLATZ GARAMENDI LANDA.

OLATZ GARAMENDI LANDA.

LABURDUREN ESANAHIA

SIGNIFICADO DE LAS ABREVIATURAS

ALDIA/TXANDA:

FASE/TURNO:

1.1.- Lekuz aldaraziko diren langileak zehaztea.

1.1.– Determinación del personal desplazado.

1.2.- Lekuz aldarazitako langileek titularitatea berreskuratzea.

1.2.– Recuperación de la titularidad por parte del personal desplazado.

2.1.- Espezialitate bereko eta hizkuntza-eskakizun edo derrigortasun-data ezberdineko lanpostuetan berratxikitzea, eta hizkuntza-aldaketak.

2.1.– Readscripción en puestos de trabajo de la misma especialidad y diferente perfil lingüístico o fecha de preceptividad, y transformaciones lingüísticas.

2.2.- Espezialitate ezberdineko lanpostuetan berratxikitzea.

2.2.– Readscripción en puestos de diferente especialidad.

2.3.- Lekuz aldarazitako eta berratxiki gabeko pertsonak berratxikitzea.

2.3.– Readscripción de personas desplazadas y no readscritas.

BT: Lanpostuak baterabiltzea.

IN: Integración de plazas.

FZ: Finkatze zuzena.

FD: Fijación directa.

BE: Ikastetxeen bateratzea.

FU: Fusión de centros.

ZT: Ikastetxeen zatiketa

DV: División de centros

ADSKRIPZIO-MOTA (AM):

TIPO DE ADSCRIPCIÓN (TA):

B: Ongi adskribatuta.

B: Bien adscrito/a.

P: 2. HE egiaztatzeko mugaeguna gaindituta duten lanpostuetan IGArekin aldi baterako ongi adskribatuta.

P: Bien adscrito/a provisional, con IGA en plazas PL 2 vencido.

E: HE egiaztatzeko mugaeguna gaindituta duten lanpostuetan HErik gabe (hizkuntza-aldaketa) aldi baterako ongi adskribatuta.

E: Bien adscrito/a con transitoriedad, sin PL en plazas de PL vencido (transformación lingüística).

T: HE atzeratutako lanpostuetan HErik gabe aldi baterako ongi adskribatuta.

T: Bien adscrito/a con transitoriedad, sin PL en plazas de PL diferido.

OHARRAK:

OBSERVACIONES:

EPEA: Lanpostuari HE ezabatzea, egiaztatzeko epea bete izanagatik.

Plazo: supresión por vencimiento del plazo para acreditar el PL de la plaza.

I. ERANSKINA. LEKUZ ALDARAZITAKOAK
ANEXO I. PERSONAL DESPLAZADO
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
II. ERANSKINA. EZABATU DIRENAK
ANEXO II. PERSONAL SUPRIMIDO
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III. ERANSKINA. BERRATXIKITUAK
ANEXO III. PERSONAL READSCRITO
(Ikus .PDF)
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IV. ERANSKINA. ERABATEKO TITULARITATEA LORTU DUTENAK
ANEXO IV. PERSONAL QUE RECUPERA PLENA TITULARIDAD
(Ikus .PDF)
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IV. ERANSKINA: Maisu-maistrak
ANEXO V: Maestros y maestras
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental