Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

186. zk., 2016ko irailaren 29a, osteguna

N.º 186, jueves 29 de septiembre de 2016


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
4145
4145

IRAGARKIA, EAEko txertaketa-programarako, helduen B hepatitisaren aurkako txertoaren 8.800 dosi, helduen A hepatitisaren kontrako txertoaren 13.000 dosi, haurren A hepatitisaren aurkako txertoaren 4.400 dosi eta txerto hirukoitz birikoaren (elgorria, hazizurriak, errubeola) 33.000 dosi eskuratzeko hornidura-kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de suministro para la adquisición de 8.800 dosis de vacuna frente a Hepatitis B tipo adulto, 13.000 dosis de vacuna frente a Hepatitis A tipo adulto, 4.400 dosis de vacuna frente a Hepatitis A infantil y 33.000 dosis de vacuna triple vírica (Sarampión-Rubeola-Parotiditis), con destino al programa de vacunación de la CAPV.

1.– Erakunde esleitzailea. Datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1-4.ª pl.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: a-urquia@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016ko azaroaren 2a, 10:00ak arte.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: hasta las 10:00 horas del 2 de noviembre de 2016.

d) Espediente-zenbakia: 13/2017-S.

d) Número de expediente: 13/2017-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

B) Deskribapena: EAEko txertaketa-programarako, helduen B hepatitisaren aurkako txertoaren 8.800 dosi, helduen A hepatitisaren kontrako txertoaren 13.000 dosi, haurren A hepatitisaren aurkako txertoaren 4.400 dosi eta txerto hirukoitz birikoaren (elgorria, hazizurriak, errubeola) 33.000 dosi eskuratzea.

b) Descripción: adquisición de 8.800 dosis de vacuna frente a Hepatitis B tipo adulto, 13.000 dosis de vacuna frente a Hepatitis A tipo adulto, 4.400 dosis de vacuna frente a Hepatitis A infantil y 33.000 dosis de vacuna triple vírica (Sarampión-Rubeola-Parotiditis), con destino al programa de vacunación de la CAPV.

c) Loteak: bai, lau (4).

c) División por lotes y número de lotes: sí, 4 lotes.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 2017ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el 1 de enero al 31 de diciembre de 2017.

f) Luzapena onartzea: bai, jatorrizko kontratuak duen iraupen bera.

f) Admisión de prórroga: sí, una por igual periodo que el contrato original.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 33651600-4.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 33651600-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide dago (karatularen 30.2 klausulan zehaztuta daude).

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios, aplicando las fórmulas detalladas en el punto 30.2 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.151.904 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.151.904 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 575.952 euro (BEZik gabe). BEZa: 23.038,08 euro. Zenbatekoa, guztira: 598.990,08 euro, BEZa barne.

5.– Presupuesto base de licitación: 575.952 euros sin IVA. Importe IVA 23.038,08 euros. Total IVA incluido 598.990,08 euros.

6.– Eskatutako fidantzak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lote bakoitzaren lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación sin IVA para cada lote.

7.– Kontratistak berariaz bete beharreko baldintzak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten den moduan.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko azaroaren 2a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 2 de noviembre de 2016.

b) Aurkezteko modalitatea: paperean.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia 1-4. Lakua II.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta edif. Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: a-urquia@euskadi.eus

d) Aldagaiak: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete (2), eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik hasita, zeinari beste hamabost egun baliodun gehituko zaizkion SPKLTBren 152.3 artikuluan aipatutako izapideak (balio anormalak edo neurriz kanpokoak) bete behar badira.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: según el artículo 161 del TRLCSP: dos meses a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: «B» gutun-azalak irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas económicas (sobres B).

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua: 2016ko azaroaren 11, 11:00ak.

e) Fecha y hora: 11 de noviembre de 2016 a las 11:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2016ko irailaren 19a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 19 de septiembre de 2016.

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko irailaren 20a.

Vitoria-Gasteiz, a 20 de septiembre de 2016.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

Mikel Vallejo Aurre.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental