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Boletin Oficial del País Vasco

144. zk., 2016ko uztailaren 29a, ostirala

N.º 144, viernes 29 de julio de 2016


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INDARGABETUTAKO XEDAPENA


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DISPOSICIÓN DEROGADA

XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
3380
3380

AGINDUA, 2016ko uztailaren 19koa, Ogasun eta Finantzetako sailburuarena, Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeetako Bazkideen Fitxategi Orokorraren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituena.

ORDEN de 19 de julio de 2016, del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se regula la organización y el funcionamiento del Fichero General de Socios de las Entidades de Previsión Social Voluntaria.

Urriaren 27ko 203/2015 Dekretuak onartu egin zuen Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeen otsailaren 23ko 5/2012 Legearen Erregelamendua. Erregelamendu horrek, 91. artikuluan, Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeetako Bazkideen Fitxategi Orokorra arautzen du.

El Decreto 203/2015, de 27 de octubre, aprobó el Reglamento de la Ley 5/2012, de 23 de febrero, sobre Entidades de Previsión Social Voluntaria. Este Reglamento regula, en su artículo 91, el Fichero General de Socios de las Entidades de Previsión Social Voluntaria.

Fitxategi hori bi xedetarako sortu da: batetik, balizko onuradunei jakinarazi ahal izateko hildako pertsona bat BGAE bateko bazkide zela; eta, bestetik, BGAEei bazkide edo onuradunen heriotzaren berri eman ahal izateko, ez dagokien prestaziorik ordaintzen jarrai ez dezaten.

El citado Fichero nace con una doble finalidad: por un lado, poder informar a las posibles personas beneficiarias de la condición de socio o socia de una EPSV, de una persona fallecida; y por otro, poder comunicar a una EPSV los socios y socias o personas beneficiarias ya fallecidas para evitar pagos de prestaciones que no correspondan.

5/2012 Legearen erregelamenduak 91.6 artikuluan ezartzen duenez, Bazkideen Fitxategi Orokorraren antolamendua gizarte-aurreikuspeneko erakundeen arloko eskumena duen Eusko Jaurlaritzako sailburuak emandako agindu batek arautuko du.

El Reglamento de la Ley 5/2012, establece en su artículo 91.6 que la organización del Fichero General de Socios se regulará mediante Orden del Consejero del Departamento del Gobierno Vasco competente en materia de entidades de previsión social voluntaria.

Hori guztia aintzat hartuta, honako hauek ematen dizkidaten eskumenak baliatuko ditut: 20/2012 Dekretua –9. artikuluaren 1. zenbakiko g) letra–, abenduaren 15ekoa, Lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituena; eta 192/2013 Dekretua (3. artikulua), apirilaren 9koa, Ogasun eta Finantza Sailaren egitura organiko eta funtzionala ezartzen duena. Eskumen horiek baliatuta, eta Bazkideen Fitxategi Orokorraren funtzionamendua, sarbidea, eta hura mantentzen eta erabiltzen duten eragile guztiekiko harremanak arautzeko xedearekin, hau

En su virtud y en ejercicio de la competencia que me otorga la letra g) del apartado 1, del artículo 9 del Decreto 20/2012, de 15 de diciembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos; el artículo 3 del Decreto 192/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Hacienda y Finanzas; y con la finalidad de regular el funcionamiento, el acceso y las relaciones del Fichero General de Socios con todos los agentes implicados en su mantenimiento y utilización,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Aginduaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la Orden.

Agindu honen bidez arautzen dira Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEetako Bazkideen Fitxategi Orokorraren antolaketa eta funtzionamendua. Fitxategi hori Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeei buruzko otsailaren 23ko 5/2012 Legearen Erregelamendua onartzen duen urriaren 27ko 203/2015 Dekretuaren 91. artikuluan dago jasota.

Por la presente Orden se regula la organización y el funcionamiento del Fichero General de Socios de las EPSV de Euskadi, recogido en el artículo 91 del Decreto 203/2015, de 27 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 5/2012, de 23 de febrero, sobre Entidades de Previsión Social Voluntaria.

2. artikulua.– Izaera eta kokapena.

Artículo 2.– Naturaleza y ubicación.

1.– BGAEetako Bazkideen Fitxategi Orokorra Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEentzako eta BGAEei buruzko otsailaren 23ko 5/2012 Legearen 24.1 artikuluan jasotako kontingentziak aurreikuspen-planen bitartez estaltzen dituzten erakundeentzako Erregistroari atxikita dago. Bazkideen Fitxategi Orokor horretan egiten diren kontsultak ez dira Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEen Erregistroan inskribatzeko moduko egintzak.

1.– El Fichero General de Socios de las EPSV se adscribe al Registro de EPSV de Euskadi y para aquellas Entidades que cubren las contingencias recogidas en el artículo 24.1 de la Ley 5/2012, de 23 de febrero, sobre EPSV, a través de planes de previsión. Las consultas realizadas a este Fichero General de Socios no constituyen hechos inscribibles en el Registro de EPSV de Euskadi.

2.– Informazioa emateko baldintza izango da BGAEek datuak igortzea, eta betiere informazio-ondorio hutsetarako egingo da, BGAEen datu-emate horretan oinarrituta.

2.– La información que se facilite estará condicionada a la remisión de datos que aporten las distintas EPSV y siempre con unos efectos exclusivamente informativos en base a esa aportación de datos por las EPSV.

3. artikulua.– Etengabeko datu-elikatzea.

Artículo 3.– Alimentación de datos permanente.

1.– Gizarte-aurreikuspeneko planen bitartez prestazioak ematen dituzten EAEko borondatezko gizarte-aurreikuspeneko erakunde guztiek fitxategi elektroniko bat bidali beharko dute hilero. Datuen transmisioa XML formatuan egingo da, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren Egoitza Elektronikoko sarbidearen bitartez, eta datu hauek jasoko dira:

1.– Todas las Entidades de Previsión Social Voluntaria de Euskadi que otorguen sus prestaciones a través de Planes de Previsión Social deberán remitir mensualmente un fichero electrónico. La transmisión se realizará en formato XML a través del acceso desde la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el que se incluirán los siguientes datos:

a) BGAEak Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEen Erregistroan duen inskripzio-zenbakia.

a) Número con el que figura inscrita la EPSV en el Registro de EPSV de Euskadi.

b) Lotutako karga-aldia, zeinari baitagozkio informatu beharreko datuak.

b) Periodo de carga asociado al que se corresponden los datos a informar.

c) Gizarte-aurreikuspeneko planen kode-zenbakia. Indarreko aurreikuspen-plan bakoitzaren zenbakia BGAEen Estatistika eta Kontabilitate Dokumentazioko 1. ereduan dago; eredu horretako «Aurreikuspen-planak» atalean ageri den «planaren kodea» da. Eratzen diren plan berrietako bakoitza eratzeko eta Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEen Erregistroan alta emateko ebazpenean zehaztuko da planak Erregistroan izango duen zenbakia, alegia, planaren kodea.

c) Código-número de los diferentes planes de previsión social. La numeración de cada plan de previsión en vigor es la del Código Plan que consta en el apartado Planes de Previsión del modelo 1 de la Documentación Estadístico Contable de las EPSV. Para los nuevos planes que se constituyan, la Resolución de su constitución y alta en el Registro de EPSV de Euskadi incluirá su número Código del Plan del Registro.

d) Bazkide aktibo, pasibo eta etendurapeko guztien nortasun-agiri nazionalen zenbakiak edo atzerritarraren identifikazio-zenbakiak (AIZ) edo pasaporte-zenbakiak, bai eta kobratu gabeko eskubideak dituzten onuradunenak ere; horien (bazkideen eta onuradunen) bajenak ere jasoko dira, aurreko hilabetearekin alderatuta, eta hori guztia aurreikuspen-plan bakoitzarekin.

d) Número del Documento Nacional de Identidad o Número de Identidad de Extranjero NIE o Pasaporte, de todos los socios y socias activos, pasivos y en suspenso, así como de las personas beneficiarias con derechos pendientes de cobro y de las bajas de cualquiera de ellos (socios y beneficiarios) respecto al mes anterior y, todo ello, por cada Plan de Previsión.

e) Datuak igortzeko fitxategi elektronikoan NAN bakoitzaren jabearen egoera zehaztuko da: bazkidea (aktiboa, pasiboa edo etendurapekoa) edo onuraduna; hala badagokio, horien bajak ere jasoko dira, aurreko hilabetearekin alderatuta.

e) En el fichero electrónico de remisión de dichos datos se especificará la situación como socio o socia (activo, pasivo o en suspenso) o persona beneficiaria, de cada DNI y, en su caso, las bajas de los mismos respecto al mes anterior.

2.– Agindu hau argitaratu eta gero eratzen diren BGAEek aurreko paragrafoetan azaldutakoa egin beharko dute, eratzen direnetik hilabeteko epea igaro baino lehen.

2.– Las EPSV que se constituyan tras la publicación de esta Orden deberán proceder del mismo modo al señalado en los párrafos anteriores, en el plazo máximo de un mes desde su constitución.

3.– Informazioa hilero igorriko da, hilabete bakoitzaren azken eguna erreferentzia dela, eta aipatutako egun horren osteko 10 egun naturalen barruan.

3.– La información se remitirá mensualmente con referencia al último día de cada mes y dentro de los 10 días naturales siguientes a la citada fecha.

4. artikulua.– Herritarrek Bazkideen Fitxategi Orokorra kontsultatzea.

Artículo 4.– Consulta por parte de la ciudadanía del Fichero General de Socios.

1.– Interes legitimoa duen edozein herritarrek Euskal Autonomia Erkidegoko BGAEetako Bazkideen Fitxategi Orokorrerako sarbidea izan dezake, informazioa eskuratu ahal izateko, ea hildako pertsona bat BGAE edo aurreikuspen-planen bateko bazkide edo onuradun ote zen.

1.– Cualquier ciudadano o ciudadana con interés legítimo puede tener acceso al Fichero General de Socios de las EPSV de Euskadi a fin de obtener información acerca de si una persona fallecida era socia o beneficiaria de una o más EPSV y de los planes de previsión, en su caso, en que haya estado integrada.

2.– Pertsona interesdunek aurrez aurre edo bitarteko elektronikoen bidez egin ahal izango dituzte prozedura horretako eskaerak, kontsultak eta izapideak.

2.– Las personas interesadas podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento bien por vía presencial, bien utilizando medios electrónicos.

3.– Bitarteko elektronikoak erabili nahi badituzte, euren burua identifikatu beharko dute, identifikazio elektronikorako onartutako bideetatik edozein erabiliz, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan.

3.– En este último supuesto, deberá identificarse con cualquiera de los medios de identificación electrónica admitidos en la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

4.– Interesdunek prozedura horretako eskaerak, kontsultak eta izapideak egiteko erabili ahal izango dituzten baliabide elektronikoak Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuan araututa daude, bai eta Informatika eta Telekomunikazioko zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenean ere, zeinak e-Administraziorako Plataforma Teknologikoa (Platea) onartzen baitu.

4.– Las personas interesadas podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando los medios electrónicos regulados en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–.

5.– Izapideak aurrez aurre edo bide elektronikotik egiteko azalpenak eta eskaera-orriak eskura daude Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan.

5.– Las especificaciones de cómo tramitar, tanto por canal presencial como electrónico, y las solicitudes, están disponible en la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

6.– Eskabidea izapidetzeko eta agiriak aurkezteko bide bat edo bestea erabiltzeak, hau da, aurrez aurrekoa edo elektronikoa erabiltzeak, ez du behartzen aurrerantzean ere prozedurako gainerako izapideak egiteko bide bera erabiltzera, eta edozein momentutan alda daiteke aukeratutako bidea.

6.– El empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento.

7.– Eskaeraren ondorengo izapideak, bide elektronikotik egin nahi badira, «Nire kudeaketak» atalaren bidez egingo dira: https://euskadi.eus/nirekudeaketak

7.– Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de mis gestiones https://euskadi.eus/misgestiones

8.– Identifikazio elektronikoaren ondoren, eta interes legitimoa frogatzeko, interesdunak bere kontsultako bazkide edo onuradunaren heriotzaren ziurtagiria erantsi beharko du. Kontsulta aurrez aurre egiten bada, interesdunak heriotza-ziurtagiria erantsi beharko dio kontsultari.

8.– Tras la identificación electrónica y para justificar un interés legítimo, la persona interesada deberá adjuntar certificado de defunción del socio o persona beneficiaria sobre quien se quiere consultar. Si la consulta se realiza de manera presencial, la persona interesada deberá adjuntar el citado certificado de defunción a su consulta.

9.– Kontsultak egiteko, gutxienez 10 egun naturaleko epea igaro behar da heriotza-datatik.

9.– Para realizar las consultas deberá haber transcurrido al menos un periodo de 10 días naturales desde la fecha de fallecimiento.

10.– Interesdunak erantzuna jasoko du, gehienez ere 30 eguneko epean. Erantzunean adieraziko zaio ezen, kontsultatik hurbilen dagoen datan (datuak dauden datarik hurbilenean), kontsultako bazkide edo onuradun horrek aurreikuspen-planik duen, eta, izanez gero, planen izenak eta zer BGAErenak diren.

10.– La persona interesada recibirá una respuesta en un plazo máximo de 30 días, donde se comunicará, a la fecha en que se tengan datos más cercana a la consulta, si el socio o persona beneficiaria por quien se solicita la información tiene algún Plan de Previsión, el nombre de dichos Planes y la EPSV que los integra.

5. artikulua.– BGAEek kontsulta egitea.

Artículo 5.– Consulta por parte de las EPSV.

1.– BGAEek, bazkide pasiboei edo kobratu gabeko eskubide ekonomikoak dituzten onuradunei dagokienez, horiei buruzko informazioa eman badiote Bazkideen Fitxategi Orokorrari, informazioa eskatu ahal izango dute, euren bazkide pasibo edo onuradunetakoren bat hil den jakiteko.

1.– Las EPSV en relación con los socios y socias pasivos, o personas beneficiarias con derechos económicos pendientes de cobro sobre los que hayan suministrado información al Fichero General de Socios podrán solicitar información acerca de si alguno de sus socios pasivos o beneficiarios hubiera fallecido.

2.– BGAEari igorriko zaion informazioa ez da heriotzaren ziurtagiri izango. Erregistro Zibila da heriotzaren ziurtagiria egiteko eskumena duen erakunde bakarra, indarra duen araudiari jarraituz.

2.– La información que se remita a la EPSV no supondrá una certificación de fallecimiento, siendo el Registro Civil el único organismo competente para la citada certificación de acuerdo con la normativa vigente.

3.– BGAE batek kontsulta egin ahal izateko, gutxienez 3 hilabete igaro behar dira aurreko informazio-eskaera egin zuenetik.

3.– Las consultas por parte de una EPSV sólo podrán realizarse sí, al menos, han transcurrido 3 meses desde la anterior solicitud de información.

4.– BGAEak erantzuna jasoko du, gehienez ere 30 eguneko epean. Erantzunean adieraziko zaio ezen, kontsultatik hurbilen dagoen datan (datuak dauden datarik hurbilenean), kontsultako bazkide edo onuradun hori hil egin den.

4.– La EPSV recibirá una respuesta en un plazo máximo de 30 días, donde se comunicará, si, en la fecha más cercana a la consulta en la que se dispongan datos en el Fichero, el socio o persona beneficiaria por quien se solicita la información hubiera fallecido.

5.– BGAEek prozedura honetako eskaera, kontsulta eta izapide guztiak bide elektronikoak soilik erabiliz egin beharko dituzte. Bide horiek Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuan araututa daude, bai eta Informatika eta Telekomunikazioko zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpenean ere, zeinak e-Administraziorako Plataforma Teknologikoa (PLATEA) onartzen baitu.

5.– Las EPSV deberán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando únicamente medios electrónicos regulados en el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la Plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea–.

6.– Izapideak egiteko azalpenak eta eskaera-orriak eskura daude Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoan.

6.– Las especificaciones de cómo tramitar y las solicitudes, están disponibles en la Sede Electrónica del Gobierno Vasco.

7.– Eskaeraren ondorengo izapideak, bide elektronikotik egin nahi badira, «Nire kudeaketak» atalaren bidez egingo dira: https://euskadi.eus/nirekudeaketak

7.– Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través de mis gestiones https://euskadi.eus/misgestiones

6. artikulua.– Eskaeraren akatsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de la solicitud.

Heriotza-ziurtagiririk eransten ez bada, ziurtagiria irakurtezina bada, edo identifikazio-zenbakiren bat bikoiztuta badago, eskatzaileei akats horiek jakinaraziko zaizkie, zuzen ditzaten.

En los supuestos de no adjuntar certificado de defunción, o resultar estos ilegibles, o bien por encontrarse duplicado un número de identificación, se informará a los solicitantes de tal deficiencia para su subsanación.

7. artikulua.– Datu pertsonalak babestea.

Artículo 7.– Protección de datos de carácter personal.

Agindu honetan xedatutakoa betetzeko biltzen edo lantzen diren datu pertsonalak babestu egingo dira, Izaera Pertsonaleko Datuak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoari jarraituz.

Los datos de carácter personal recogidos o elaborados para el cumplimiento de lo dispuesto en la presente Orden serán objeto de protección de acuerdo con lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre de Protección de Datos de Carácter Personal.

Ondorio horietarako, aldatu egiten da «5.8. BGAEetako bazkideen fitxategi orokorra» izeneko fitxategia, zeina Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2015eko martxoaren 20ko Aginduaren bidez sortu baitzen. Agindu horren bidez, izaera pertsonaleko fitxategiak sortu eta ezabatzen dira, eta Ogasun eta Finantza Sailaren eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoen datu pertsonalen fitxategiak arautzen dituen 2014ko otsailaren 28ko Aginduaren I. eranskina aldatzen da. Horren edukia agindu honen eranskinean dago jasota.

A estos efectos, se modifica el fichero «5.8. Fichero General de personas socias de las EPSV» creado mediante Orden de 20 de marzo de 2015, del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se crean y suprimen ficheros de carácter personal y se modifica el Anexo I de la Orden de 28 de febrero de 2014, de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia, cuyo contenido se recoge en el Anexo a esta Orden.

8. artikulua.– Interesdunei bidali beharreko jakinarazpena.

Artículo 8.– Comunicación a emitir a las personas interesadas.

1.– Herritarrentzako jakinarazpena.

1.– Comunicación a la ciudadanía.

Interesdunak jakinarazpena jasoko du; bertan adieraziko zaio ea, egun jakin batean, bere informazio-eskaeran aipatu duen pertsona zenduak aurreikuspen-planik bazeukan, eta, baiezkoan, planen izenak, eta zein BGAErenak diren.

La persona interesada recibirá una comunicación donde se informará, a una fecha determinada, si la persona fallecida por quien se solicita la información tiene algún Plan de Previsión, el nombre de dichos Planes y la EPSV que los integra.

2.– BGAEentzako jakinarazpena.

2.– Comunicación a las EPSV.

BGAEek, bazkide pasiboei edo onuradunei dagokienez, horiei buruzko informazioa eman badiote Bazkideen Fitxategi Orokorrari, informazioa eskatu ahal izango dute, euren bazkide pasibo edo onuradunetakoren bat hil den jakiteko. BGAE interesdunak fitxategi bat jasoko du, eta bertan informazio hau:

Las EPSV en relación con los socios y socias pasivos o personas beneficiarias sobre los que hayan suministrado información al Fichero General de Socios podrán solicitar información acerca de si alguno de sus socios pasivos o beneficiarios hubiera fallecido. La EPSV interesada recibirá un fichero que contendrá la siguiente información:

Bazkide pasiboaren edo onuradunaren identifikazio-agiriaren zenbaki bakoitzeko:

Por cada número de documento identificativo del socio pasivo o persona beneficiaria:

1) Bazkideen Fitxategi Orokorrean hildakotzat agertzen bada:

1) Si consta como fallecida en el Fichero General de Socios:

Heriotza-eguna: XXXX(e)ko XXaren XX(a).

La fecha de fallecimiento: XX de XX de XXXX.

2) Bazkideen Fitxategi Orokorrean hildakotzat agertzen ez bada, horrela adieraziko da.

2) Si no consta como fallecida en el Fichero General de Socios, se hará constar este extremo.

3) Ez bada agertzen eskaera egin duen BGAEko ez bazkide pasibo gisa ez onuradun gisa, horrela adieraziko da.

3) Si no consta ni como socio pasivo ni como beneficiario de la EPSV solicitante, se hará constar este extremo.

9. artikulua.– Jakinarazpenen hizkuntza.

Artículo 9.– Idioma de las comunicaciones.

Interes legitimoa duten pertsonek eta Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeek Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza ofizialetako edozein erabili ahal izango dute kontsultak egiteko. Zentzu horretan, erantzuna ere kontsula egiteko hautatu den hizkuntzan emango da, Euskararen erabilera normalizatzeari buruzko azaroaren 24ko 10/1982 oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoaren arabera.

Las personas con interés legítimo y las Entidades de Previsión Social Voluntaria podrán utilizar para sus consultas cualesquiera de las lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. En este sentido, la respuesta será ofrecida en la misma lengua que la elegida para la consulta, teniendo en cuenta lo establecido en los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del euskara.

XEDAPEN GEHIGARRIA.– Bazkideen Fitxategi Orokorra abian jartzea.
DISPOSICIÓN ADICIONAL.– Puesta en marcha del Fichero General de Socios.

BGAEetako Bazkideen Fitxategi Orokorra 2017ko urtarrilaren 1ean hasiko da funtzionatzen.

El Fichero General de Socios de las EPSV comenzará su funcionamiento el 1 de enero de 2017.

Bazkideen Fitxategi Orokorra abian jartzeko eta funtzionatzen hasteko, gizarte-aurreikuspeneko planen bitartez prestazioak ematen dituzten EAEko borondatezko gizarte-aurreikuspeneko erakunde guztiek, 2016ko abenduaren 31 baino lehen, Agindu honen 3. artikuluak aipatzen duen XML fitxategia bidali beharko dute Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko sarbidetik.

Para el inicio y puesta en marcha del Fichero General de Socios, todas las Entidades de Previsión Social Voluntaria de Euskadi que otorguen sus prestaciones a través de Planes de Previsión Social, deberán remitir antes del 31 de diciembre de 2016, el fichero XML a que se refiere el artículo 3 de la presente Orden a través del acceso desde la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA.– Datuak Babesteko Euskal Agentziari jakinaraztea.
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA.– Notificación a la Agencia Vasca de Protección de Datos

Agindu hau Datuak Babesteko Euskal Agentziari jakinaraziko zaio, agindu honen eranskinean aldatutako fitxategia inskribatzeko Datuak Babesteko Euskal Agentziaren Datuak Babesteko Erregistroan.

La presente Orden se notificará a la Agencia Vasca de Protección de Datos, a los efectos de la inscripción del Fichero modificado en el Anexo a esta Orden, en el Registro de Protección de Datos de la Agencia Vasca de Protección de Datos.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA.– Entrada en vigor.

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko uztailaren 19a.

En Vitoria-Gasteiz, a 19 de julio de 2016.

Ogasun eta Finantzetako sailburua,

El Consejero de Hacienda y Finanzas,

RICARDO GATZAGAETXEBARRIA BASTIDA.

RICARDO GATZAGAETXEBARRIA BASTIDA.

ERANSKINA, AGINDU HONI DAGOKIONA: AGINDUA, 2016KO UZTAILAREN 19KOA, OGASUN ETA FINANTZETAKO SAILBURUARENA, BORONDATEZKO GIZARTE AURREIKUSPENEKO ERAKUNDEETAKO BAZKIDEEN FITXATEGI OROKORRAREN ANTOLAKETA ETA FUNTZIONAMENDUA ARAUTZEN DITUENA
ANEXO A LA ORDEN DE 19 DE JULIO DE 2016, DEL CONSEJERO DE HACIENDA Y FINANZAS, POR LA QUE SE REGULA LA ORGANIZACIÓN Y EL FUNCIONAMIENTO DEL FICHERO GENERAL DE SOCIOS DE LAS ENTIDADES DE PREVISIÓN SOCIAL VOLUNTARIA

Aldatu egiten da Ogasun eta Finantzetako sailburuaren 2015eko martxoaren 20ko Aginduaren I. eranskinean jasotako datu pertsonalen fitxategi hau, eta honela idatzita geratzen da (agindu horren bidez, izaera pertsonaleko fitxategiak sortu eta ezabatzen dira, eta Ogasun eta Finantza Sailaren eta Euskal Estatistika Erakundea eta Lehiaren Euskal Agintaritza erakunde autonomoen datu pertsonalen fitxategiak arautzen dituen 2014ko otsailaren 28ko Aginduaren I. eranskina aldatzen da):

Se modifica el siguiente fichero de datos de carácter personal recogido en el Anexo I de la Orden de 20 de marzo de 2015, del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se crean y suprimen ficheros de carácter personal y se modifica el Anexo I de la Orden de 28 de febrero de 2014, de ficheros de datos de carácter personal del Departamento de Hacienda y Finanzas y de los organismos autónomos Euskal Estatístika Erakundea / Instituto Vasco de Estadística y Autoridad Vasca de la Competencia, adoptando la siguiente redacción:

5.8.– BGAEetako bazkideen fitxategi orokorra.

5.8.– Fichero General de personas socias de las EPSV.

a) Helburua eta aurreikusitako erabilerak:

a) Finalidad y usos previstos:

Bazkide guztien berri izatea, informatu ahal izateko hildako pertsona bat BGAE bateko bazkide zela.

Tener conocimiento de todas las personas socias en aras a poder informar de la condición de socio o socia de una EPSV de una persona fallecida.

Hala eskatzen dutenean, BGAEei bazkideen heriotzaren berri ematea, ez dagokien prestaziorik ordaintzen jarrai ez dezaten.

Poder comunicar a las EPSV, cuando así lo soliciten, los socios y socias ya fallecidos para evitar pago de prestaciones que no correspondan.

b) Zer pertsona edo talderen datuak jaso nahi diren:

b) Personas o colectivos origen de los datos:

BGAE baten bazkide diren pertsona fisikoak, eta, zehazki, aurreikuspen-plan batekiko atxikipena dutenak, bai eta horien onuradunak ere.

Personas físicas que tengan la condición de socio o socia de una EPSV y en concreto con adhesión a un plan de previsión, así como personas beneficiarias de los mismos.

c) Datuen jatorria eta datuak biltzeko prozedura:

c) Procedencia y procedimiento de recogida de los datos:

Jatorria: bazkideen altak eta bajak, bai eta prestazioen onuradunenak ere, Borondatezko Gizarte Aurreikuspeneko Erakundeek bidalitakoak; gainera, baita heriotzagatiko bajak ere, erakundeek eurek eta erregistroek bidaliak; eta, horiez gain, legez datu horiek lagatzea aurrez ikusita duten fitxategiak.

Procedencia: altas y bajas de socios y socias, así como beneficiarios y beneficiarias de prestaciones, remitidas por las Entidades de Previsión Social Voluntaria y bajas por fallecimiento remitidos tanto de las mismas entidades como de los registros y ficheros en que este prevista legalmente la cesión de esos datos.

Biltzeko prozedura: formularioak.

Procedimiento de recogida: formularios.

d) Fitxategiaren oinarrizko egitura:

d) Estructura básica del fichero:

Identifikazio-datuak: hildako bazkidearen NAN/IFZa, prestazioen onuradunaren NANa, eta informazioa eskatzen duen pertsonaren NANa eta ziurtagiri digitala.

Datos identificativos: DNI/NIF de la persona socia fallecida, DNI de la persona beneficiaria de las prestaciones, DNI y certificado digital de la persona solicitante de la información

Datu ekonomiko-finantzarioak: Beste batzuk: Gizarte-aurreikuspeneko planak (aurreikuspen-planen izena, zer zenbakirekin inskribatuta dagoen EAEko BGAEen erregistroan, erakundearen izena).

Datos económico-financieros: Otros: Planes de Previsión Social (denominación de los planes de previsión, numero con el que figura inscrita en el Registro de EPSVs de Euskadi, denominación de la entidad).

e) Datu-lagapenak:

e) Cesiones de datos:

Interesdunak, onuradun posibleak eta BGAE.

Personas interesadas posibles beneficiarias y EPSV.

f) Fitxategiaren ardura duen organoa:

f) Órgano responsable del fichero:

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza.

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

g) Datuak eskuratu, zuzendu, ezeztatu eta aurkaratzeko eskubidea erabiltzeko aukera ematen duen zerbitzua:

g) Servicio ante el que ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición:

Ogasun eta Finantza Saila.

Departamento de Hacienda y Finanzas

Finantza Politikako eta Erakundeen Baliabideetako Zuzendaritza

Dirección de Política Financiera y Recursos Institucionales.

Donostia kalea 1

C/ Donostia-San Sebastián n.º 1

01010 Vitoria-Gasteiz

01010 Vitoria-Gasteiz.

h) Segurtasun-neurrietan eskatu beharreko maila:

h) Nivel exigible respecto a las medidas de seguridad:

Oinarrizkoa.

Básico.

i) Tratamendu-sistema:

i) Sistema de tratamiento:

Mistoa.

Mixto.


Azterketa dokumentala


Análisis documental