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Boletin Oficial del País Vasco

133. zk., 2016ko uztailaren 13a, asteazkena

N.º 133, miércoles 13 de julio de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
3129
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren jantokiko zerbitzuak ustiatzea» kontratatzeari buruzko espedientea lizitatzeko prozedura irekiari dagokiona.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Explotación de los servicios de comedor de la Dirección General de Osakidetza».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Helbide elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea. Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: M/400/20/1/1001/O001/V001/062016.

d) Número de expediente: M/400/20/1/1001/O001/V001/062016.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren jantokiko zerbitzuak ustiatzea.

b) Descripción: explotación de los servicios de comedor de la Dirección General de Osakidetza.

c) Lote eta zenbakien araberako banaketa: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetzako Zuzendaritza Nagusia.

d) Lugar de ejecución/entrega: Dirección General de Osakidetza.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 2 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 2 años.

f) Luzapena onartzea: bai. 2 urteko luzapen bat.

f) Admisión de prórroga: sí. 1 de 2 años.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 553220000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 553220000.

3.– Izapidetzea eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Administrazio Klausula Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 40:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 40%:

c.1.1.– Menuaren osaera: 20 puntu.

c.1.1.– Composición del menú: 20 puntos.

c.1.2.– Coffee break-aren osaera: 10 puntu.

c.1.2.– Composición del coffee break: 10 puntos.

c.1.3.– Hobekuntza osagarriak (beren ezaugarri dietetiko edo nutrizionalengatik bereziak diren lehengaiak sartuko dira, gatzik gabeko ogia, zeliakoentzako pasta, azukrerik gabeko postreak edo elikadura orekatuaren taulak eta proposatutako menuetan zer maiztasunekin aplikatuko diren): 10 puntu.

c.1.3.– Mejoras adicionales (se incluirán materias primas especiales por sus características dietéticas o nutricionales, pan sin sal, pasta para celiacos, postres sin azúcar, o tablas de alimentación equilibrada y frecuencias que vayan a aplicarse en los menús propuestos): 10 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 60:

c.2.– Criterios evaluables mediante Fórmulas: 60%:

c.2.1.– Menuaren prezioa: 35 puntu.

c.2.1.– Precio del menú: 35 puntos.

c.2.2.– Coffee-break-aren prezioa: 15 puntu.

c.2.2.– Precio del coffee-break: 15 puntos.

c.2.3.– Kanonaren zenbatekoa: 10 puntu.

c.2.3.– Importe del canon: 10 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 153.600,00 euro BEZa kanpo.

4.– Valor estimado de contrato: 153.600,00 euros IVA excluido.

5.– Coffee-break zerbitzuen kostuen araberako lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 10.000,00 euro BEZa kanpo. Menua: 8,00 euro; coffee break: 4,00 euro. Urteko kanonaren kostua: 200 euro (BEZa kanpo).

5.– Presupuesto base de licitación por coste por servicios de coffee -break: 10.000,00 euros IVA excluido. Menú: 8,00 euros, coffee break: 4,00 euros. Coste canon 200 euros (IVA excluido) con periodicidad anual.

6.– Eskatutako bermeak: behin betiko bermea: 500,00 euro.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 500,00 euros.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizuna/k: Enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen hori lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZa kanpo) baino altuagoa izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos superior al importe correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo/eta ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta, bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legeztatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b) 2.– Kaudimen teknikoa:

b) 2.– Solvencia técnica:

b.2.1.– Betekizuna/k: Enpresa lizitatzaileek azken 5 urteetan kontratuaren xedean adierazitako zerbitzuen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta zerbitzu-bolumen handiena egin duten urteko zenbateko metatua lizitazioaren oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa (BEZa kanpo) baino altuagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza al correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución igual o superior al importe correspondiente del presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.2.2 - Agiriak edo/eta ziurtagiriak: Azken bost urteetan egin diren eta lizitazio-kontratu honetan adierazitako zerbitzuen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda, horien zenbatekoa, datak eta hartzaile publiko edo pribatuak zehaztuz. Jasotzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak ikus-onetsitako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako zerbitzuak; jasotzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta, halakorik ez bada, enpresariaren adierazpenaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios efectuados durante los cinco últimos años que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato indicando su importe, fechas y destinatario público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o cuando el destinatario sea un comprador privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016-08-01ean, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 01-08-2016 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Administrazio Klausula Partikularren Pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikus 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a.

d) Prozedura murriztua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 8an, 11:30ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 8 de agosto de 2016 a las 11:30 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko abuztuaren 30ean, 12:00etan.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General. Domicilio: c/ Álava 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 30 de agosto de 2016 a las 12:00 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (461,52 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (461,52 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan ageri direnak. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2016ko ekainaren 29a.

En Vitoria-Gasteiz, a 29 de junio de 2016.

Kontratazio Mahaiko ordezko lehendakaria,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental