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Boletin Oficial del País Vasco

125. zk., 2016ko uztailaren 1a, ostirala

N.º 125, viernes 1 de julio de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
2866
2866

AGINDUA, 2016ko maiatzaren 31koa, Osasuneko sailburuarena, osasun-arloko profesionalak prestatzeko bekak eta laguntzak emateko deialdia egiteko dena.

ORDEN de 31 de mayo de 2016, del Consejero de Salud, por la que se convocan becas y ayudas para la formación de profesionales del ámbito sanitario.

Osasun Sailaren helburuetariko bat osasun zerbitzuen kalitatea hobetzea da, osasun-profesionalen prestakuntza eta osasun arloan, oro har, aritzen diren zentroen kudeaketa hobetuz.

El Departamento de Salud tiene entre sus objetivos promover la mejora de la calidad de los servicios sanitarios mediante una mayor formación del colectivo sanitario y la mejora en la gestión de los centros que actúen en el ámbito de la salud, entendida esta en su acepción más amplia.

Horregatik, Osasun Sailak epe ertain eta luzerako estrategia prestatu du jardun profesionalean osasungintzako langileen lanbide-gaitasuna handitzeko; kudeaketan profesional berriak prestatzea da xedea, gerora osasun-kudeaketako alorrean lan egiteko, zentro publikoetan zein pribatuetan.

Por ello, el Departamento de Salud se ha planteado una estrategia a medio y largo plazo para aumentar la capacitación del personal sanitario en su práctica profesional, la creación de nuevos profesionales que se formen en la gestión para una posterior incorporación en el ámbito de la gestión sanitaria, tanto de centros públicos como privados.

Deialdi hau Osasun Sailaren 2016ko Diru-laguntzen Plan Estrategikoan aurreikusita dago, zeina Osasuneko sailburuaren 2016ko apirilaren 11ko Aginduaren bidez onartu baitzen. Agindu horren arabera, osasun arloko profesionalen prestakuntza diru-laguntzen jarduera-eremu handienekotzat hartzen da.

La presente convocatoria se encuentra incluida en el Plan Estratégico de Subvenciones 2016 del Departamento de Salud, aprobado mediante Orden del Consejero de Salud, de 11 de abril de 2016 que recoge la formación de los profesionales sanitarios como una de las grandes áreas de actividad subvencional.

Kontuak izanik: aplikatzeko oinarrizkotzat jotzen diren manuei dagokienez Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra eta uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaz onartutako lege horren Erregelamendua; Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretua; Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren diru-laguntzen berme eta ordainketen erregimena arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua, eta oro har aplikatu behar diren gainerako arauak,

Por todo ello y teniendo en cuenta, la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y su Reglamento, aprobado por Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, respecto a la aplicación de aquellos preceptos declarados de aplicación básica; el Decreto legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco; el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegro de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco y demás normativa de general aplicación,

Horiek horrela, honako hau

En su virtud

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da osasunaren arloan prestakuntza-planak gauzatzeko bekak eta laguntzak emateko erregimena arautu eta laguntza horietarako deialdia egitea, 2016. urtean hasiko diren prestakuntza-planetarako.

Es objeto de la presente Orden regular el régimen de concesión y efectuar la convocatoria de becas y ayudas para realización de planes de formación el ámbito de la salud, que se inicien en 2016.

Honako beka eta laguntza hauek emango dira:

Se concederán las siguientes becas y ayudas:

– Atzerriko zentroetan ikastaroak eta egonaldiak egiteko bekak eta laguntzak.

– Becas y ayudas para la asistencia a cursos y estancias en centros extranjeros.

– Osasun-kudeaketako edo osasun publikoko alorrean konpetentzia aurreratuak hartzea helburu duten prestakuntza jarduerak Estatuko zentroetan egiteko bekak eta laguntzak.

– Becas y ayudas para actividades formativas dirigidas a la adquisición de competencias avanzadas en gestión sanitaria o en salud pública, realizadas en centros estatales.

Osasun-kudeaketako modalitate honetan, honako prestakuntza-jarduera hauek lagunduko dira diruz: kostu sanitarioak nahiz ospitaletakoak kontrolatzea eta kudeatzea; marketina; giza baliabideak; osasun zerbitzuen produktibitatea eta planifikazioa; kalitatearen kontrola; arreta sozio-sanitarioa; osasun arloko langileen arriskuak; erakunde sanitario motak; osasun kudeaketaren gaineko politika; plangintza estrategikoa eta kudeaketa horren tratamendu informatikoa.

En la modalidad de gestión sanitaria se subvencionaran las siguientes actividades formativas relacionadas con la gestión sanitaria: control y gestión de los costes tanto sanitarios como hospitalarios, marketing, recursos humanos, productividad y planificación de los servicios sanitarios, así como control de la calidad, atención sociosanitaria, riesgos del personal sanitario, tipos de organizaciones sanitarias, política de la gestión sanitaria, planificación estratégica y el tratamiento informático de dicha gestión.

Osasun publikoarekin lotura duten prestakuntza-jarduerei dagokienez, ikerketa-metodologiako eta osasun publikoko hainbat arlotako prestakuntza lagunduko da diruz, esaterako, osasun publikoko tresna metodologikoak –estatistika eta epidemiologia–, plangintzako eta ebaluazioko oinarrizko ezagutzak –beharra, eskaintza eta eskaria, efikazia, eraginkortasuna, efizientzia, ekitatea– eta osasun-indikadoreak eta gaixotasunak prebenitzeko estrategiak baloratzea, osasuna sustatzea eta gaixotasunetik babestea.

En cuanto a las actividades formativas relacionadas con la salud pública se subvencionará la formación en metodología de investigación y en los diferentes campos de la salud Pública, herramientas metodológicas de la salud pública: estadística y epidemiología, conocimientos básicos en planificación y evaluación: necesidad, oferta y demanda, eficacia, efectividad, eficiencia, equidad e identificar y valorar los diferentes indicadores sanitarios y estrategias de prevención de enfermedades, promoción de salud y protección frente a la enfermedad.

2. artikulua.– Pertsona onuradunak.

Artículo 2.– Personas beneficiarias.

1.– Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorreko 11. artikuluan xedatutakoaren arabera, agindu honetan jasotzen diren beka eta laguntzak eskuratu ahal izango dituzte, goi-mailako edo erdi mailako unibertsitate tituluaren jabe izanik, gutxienez, eskabidea aurkeztu baino urtebete lehenagotik, Euskal Autonomia Erkidegoko udalerri batean erroldatuta dauden pertsonek, betiere aurreko artikuluan zehazten direnetako prestakuntza-jardueraren bat burutzen badute, deialdi honetan ezarritako baldintzetan.

1.– De conformidad con lo dispuesto en el artículo 11 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, podrán ser beneficiarias de las becas y ayudas contempladas en la presente Orden las personas con título universitario superior o medio, empadronadas en un municipio de la Comunidad Autónoma del País Vasco con, al menos, un año de anterioridad a la fecha de presentación de la solicitud, que realicen alguna de las actividades formativas que se recogen en el artículo anterior, en las condiciones establecidas en la presente convocatoria.

2.– Ezingo dute deialdi honetan parte hartu prestakuntza-aldian dauden langile egoiliarrek.

2.– No podrá acogerse a esta convocatoria el personal en formación bajo el sistema de residencia.

3.– Beka eta laguntzak emateak eta hartzeak ez du kontratu edo estatutu bidezko inongo harremanik ezarriko onuradunaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren artean.

3.– La concesión y disfrute de las becas y ayudas no establecerá relación contractual o estatutaria alguna entre la persona beneficiaria y la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

4.– Onuradunei ezingo zaie diru-laguntzarik eta bekarik eman edo ordaindu, baldin eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta bere erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen esparruan, itzultze edo zigortze prozeduraren bat amaitu gabe badute.

4.– La concesión y, en su caso, el pago de las becas y ayudas a las personas beneficiarias quedarán condicionados a la finalización de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

3. artikulua.– Onuradun izateko bete behar diren baldintzak.

Artículo 3.– Requisitos para obtener la condición de persona beneficiaria.

1.– Onuradun izan daitezke diru-laguntza ematea oinarritzen duen egoeran edo deialdi honetan ezarritako egoeran dauden pertsona fisikoak.

1.– Podrán obtener la condición de beneficiarias las personas físicas que se encuentren en la situación que fundamenta la concesión de la subvención o en las que concurran las circunstancias establecidas en presente convocatoria.

2.– Ezingo dira izan lege horretan araututako diru-laguntzen onuradun honako egoeraren batean dauden pertsonak:

2.– No podrán obtener la condición de beneficiario de las subvenciones reguladas en la citada ley las personas en quienes concurra alguna de las circunstancias siguientes:

a) Laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren epai irmo batez kondenatuak izan badira, hauetako delituren bat egiteagatik: prebarikazioa, funtzionario-eroskeria, ondasun publikoak bidegabe erabiltzea, eragimen-trafikoa, iruzurrak eta legearen aurkako ordainarazpenak edo hirigintza-delituak.

a) Haber sido condenadas mediante sentencia firme a la pena de pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas o por delitos de prevaricación, cohecho, malversación de caudales públicos, tráfico de influencias, fraudes y exacciones ilegales o delitos urbanísticos.

b) Borondatezko konkurtsoa deklaratzeko eskaria egin dutenak, prozeduraren baten kaudimengabekotzat jota daudenak, hartzekodunen konkurtsoan deklaratuta daudenak, salbu eta horretan itun batek eragingarritasuna hartu, epailearen esku hartzearen menpe daudenak edo uztailaren 9ko 22/2003 Lehiaketaren Legearen arabera desgaituta daudenak, konkurtsoa sailkatzeko epaian finkatutako desgaitze-aldia amaitu gabe dagoelarik.

b) Haber solicitado la declaración de concurso voluntario, haber sido declarados insolventes en cualquier procedimiento, hallarse declarados en concurso, salvo que en éste haya adquirido la eficacia un convenio, estar sujetos a intervención judicial o haber sido inhabilitados conforme a la Ley 22/ 2003, de 9 de julio, Concursal, sin que haya concluido el período de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.

c) Errudun deklaratu izanik, hori eragin duen kausa dela-eta, Administrazioarekin egindako kontratu oro suntsitzea eragin dutenak.

c) Haber dado lugar, por causa de la que hubiesen sido declarados culpables, a la resolución firme de cualquier contrato celebrado con la Administración.

d) Pertsona fisikoa, merkataritza-sozietateetako administratzaileak edo beste pertsona juridiko batzuen legezko ordezkaritza dutenak honako lege hauetan jasotako kasuren batean badaude: martxoaren 30eko 3/2015 Legea, Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunen jarduna arautzen duena; abenduaren 26ko 53/1984 Legea, administrazio publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunena, edo, dela Hauteskunde Erregimen Orokorraren ekainaren 19ko 5/1985 Lege Organikoan araututako hautapenezko karguak direla, lege horretan edo gai horiek arautzen dituen Euskal Autonomia Erkidegoko arauek ezarritako baldintzetan.

d) Estar incursa la persona física, los administradores de las sociedades mercantiles o aquellos que ostenten la representación legal de otras personas jurídicas, en alguno de los supuestos de la Ley 3/2015, de 30 de marzo, reguladora del ejercicio del alto cargo de la Administración General del Estado, de la Ley 53/1984, de 26 de diciembre, de incompatibilidades del Personal al Servicio de las Administraciones Públicas, o tratarse de cualquiera de los cargos electivos regulados en la Ley Orgánica 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General, en los términos establecidos en la misma o en la normativa autonómica que regule estas materias.

e) Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak –indarreango xedapenek ezartzen dituztenak– ez izatea arauz zehazten den bezala beteta eta eguneraturik.

e) No hallarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias o frente a la Seguridad Social impuestas por las disposiciones vigentes, en la forma que se determine reglamentariamente.

f) Arauz zerga-paradisu gisa sailkatutako lurralde edo herrialderen baten izatea egoitza fiskala.

f) Tener la residencia fiscal en un país o territorio calificado reglamentariamente como paraíso fiscal.

g) Ordaindu gabe izatea diru-laguntzak itzultzearen ondoriozko obligazioak, erregelamenduz zehazten denarekin bat etorriz.

g) No hallarse al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones en los términos que reglamentariamente se determinen.

h) Ebazpen irmo baten bitartez galdurik izatea diru-laguntzak jasotzeko aukera, betiere bat etorriz lege honekin edo halakorik ezartzen duten beste batzuekin.

h) Haber sido sancionado mediante resolución firme con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones conforme a ésta u otras leyes que así lo establezcan.

3.– Goragoko puntuetan zehaztu diren galarazpenak balioesteari, justifikatzeari, deklaratzeari eta euren helmenari dagokienez, eta, oro har, deialdi honetan onuradunen betekizunei buruz ezartzen ez denari dagokionez, Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorreko 13. artikulua aplikatu da; izan ere, lege hori oinarrizkoa baita.

3.– La apreciación, justificación, declaración y alcance de las prohibiciones señaladas en los puntos anteriores, así como, en general, para lo no establecido en la presente convocatoria sobre los requisitos de los beneficiarios, será de aplicación, el artículo 13 de la Ley General de Subvenciones en todo lo previsto por aquella, dado su carácter básico.

4. artikulua.– Emateko prozedura.

Artículo 4.– Procedimientos de concesión.

Bekak eta laguntzak ematea 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 51.4 artikuluan aurreikusitako lehiaketa prozeduraren bidez gauzatuko da. Dekretu hori azaroaren 11koa da eta Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen du. Horretarako, aurkeztutako eskabideak erkatuko dira eta, 12. artikuluan finkatutako balorazio-irizpideak aplikatuz, eskabideak lehentasun hurrenkeran jarriko dira. Diru-laguntzak balorazio fasean gutxienez hirurogei (60) puntu lortzen dituzten eskaerei emango zaizkie, horretarako dagoen diru kopurua agortzen den arte.

La concesión de las becas y ayudas se efectuará a través del procedimiento de concurso previsto en el artículo 51.4 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. A estos efectos la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de valoración fijados en el artículo 12, y adjudicando, hasta donde alcancen los créditos asignados, únicamente ayudas a aquellas que alcancen un mínimo de sesenta (60) puntos, en la fase de valoración.

5. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 5.– Recursos económicos.

Deialdi hau finantzatzeko erabiliko diren baliabide ekonomikoak Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan helburu horretarako bideratutako aurrekontu kredituetatik datoz, eta, guztira, ehun eta zortzi mila eta hamar (108.010,00) euro dira.

Los recursos económicos destinados a financiar esta convocatoria proceden de los correspondientes créditos presupuestarios establecidos al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, ascendiendo a la cantidad de ciento ocho mil diez (108.010) euros.

Artikulu honetan adierazitako zenbatekoa handitu egin ahal izango da, eskatutako laguntzen zenbateko osoa kontuan hartuta, Osasun Sailaren beste programa batzuk gauzatu ostean agortu gabe geratu diren aurrekontu-zuzkiduren arabera, indarrean dagoen legediak kreditu-loturarako edo aurrekontuak aldatzeko ezarritako araubideari jarraikiz, eta laguntzak emateko hasiko den prozeduraren ebazpena eman baino lehen. Zirkunstantzia hori gertatuz gero, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian emango da argitara, Osasuneko sailburuordearen ebazpen bidez.

El importe expresado en este artículo podrá ser incrementado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas del Departamento de Salud, conforme al régimen de vinculación crediticia o de modificación presupuestaria previsto en la legislación vigente y con carácter previo a la resolución del procedimiento de concesión de ayudas que se inicia. De producirse dicha circunstancia, se dará publicidad de ello en el Boletín Oficial del País Vasco mediante resolución del Viceconsejero de Salud.

6. artikulua.– Jarduera eta gastu finantzagarriak.

Artículo 6.– Actividades y gastos financiables.

Emandako diru-laguntza beka edo laguntza izan daiteke.

La subvención concedida podrá tener la condición de beca o ayuda.

1.– Bekaren helburua onuradunaren mantenu-gastuak finantzatzea da, prestakuntza-jarduerak irauten duen bitartean.

1.– La beca tiene como finalidad financiar los gastos de manutención de la persona beneficiaria durante el tiempo que dure su actividad de formación.

2.– Laguntza, berriz, onuradunak prestakuntza-planaren garapenean sortutako gastuetarako emango da, esate baterako: bidaia-gastuak, matrikula, ostatua, irakaskuntzako materiala erostea, etab.

2.– La ayuda se concederá para cubrir gastos generados por la persona beneficiaria durante la realización del plan de formación y que incluyen gastos de viaje, de matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

3.– Onuradunak prestakuntzako jarduerarekin batera ordaindutako beste jardueraren bat egiten badu, gastu hauetarako laguntza ekonomikoa baino ezingo du eskuratu: bidaia, matrikula, ostatua eta irakaskuntzako materiala.

3.– En aquellos casos en que la persona beneficiaria simultanee las actividades formativas con el ejercicio de una actividad remunerada, sólo podrá acceder a ayuda económica para gastos de viaje, de matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

4.– Onuradunak ordaindutako jarduerarik egiten ez duenean, mantenu-gastuetarako beka bat eta bidaia, matrikula, ostatua eta irakaskuntzako materiala erosteko laguntza ekonomikoa jaso ditzake.

4.– En aquellos supuestos en que la persona beneficiaria no desarrolle trabajo remunerado alguno, podrá acceder a una beca para gastos de manutención, complementada con una ayuda económica para gastos de viaje, matrícula, alojamiento y de adquisición de material docente.

5.– Emango den beka edo laguntza, gehienez, urtebetekoa izango da. Prestakuntza-planak iraupen luzeagoa izango balu, onuradunak, diru-laguntza edukitzeko epea amaitu ondoren, beste beka bat eskatu ahal izango du, hurrengo aurrekontu-ekitaldirako aurreikusitakoaren arabera.

5.– La beca o ayuda se concederá para un período máximo de un año. Si el plan de formación tuviera una duración superior, la persona beneficiaria podrá, finalizado el período de disfrute de la subvención, solicitar una nueva, de acuerdo a lo que se prevea en el siguiente ejercicio presupuestario.

7. artikulua.– Beken eta laguntzen diru-hornidura.

Artículo 7.– Dotación económica de las becas y ayudas.

1.– Beken zenbatekoa ezingo da izan, hilean, mila eta bostehun (1.500) eurokoa baino handiagoa.

1.– La dotación económica de las becas no podrá superar la cantidad máxima de mil quinientos 1.500 euros mensuales.

Atzerriko egonaldiak edo ikastaroak jarraian hiru hilabetetik gorakoak direnean, familiarekin batera egiten badira, hilero hirurehun (300) euro arteko laguntza gehigarria jaso ahal izango da diru-sarrera propiorik ez duen seme-alaba bakoitzeko. Kasu horretan, eskabide-egileari bakarrik ordainduko zaizkio bidaia-gastuak, eta ez harekin joango diren familia-kideei.

Para cursos o estancias en el extranjero superiores a tres meses continuados, en el caso de desplazamiento con la familia, se podrá contemplar un suplemento adicional de un máximo de trescientos 300 euros mensuales por hija o hijo sin ingresos propios. En este caso los gastos de viaje se abonarán solamente a la persona solicitante y no a las y los miembros de la familia que le acompañen.

2.– Laguntzako diru-hornidurari dagokionez, matrikularako emandako laguntza ez da 8.000 eurotik gorakoa izango, ostaturako emandakoa hilean 1.000 euro edo hortik beherakoa izango da, eta bidaietarako eta materialerako ez da izango 2.000 eurotik gorakoa.

2.– En la dotación económica de la ayuda la cantidad concedida para matrícula no superará la cantidad de 8.000 euros, la de alojamiento será inferior o igual a 1.000 euros mensuales, y la otorgada para viajes y material docente no excederá de 2.000 euros.

8. artikulua.– Beken eta laguntzen bateragarritasun-araubidea.

Artículo 8.– Régimen de compatibilidad de las becas y ayudas.

1.– Agindu honen babesean ematen den bekaren bat eskuratuz gero, ezin izango da ordaindutako lanik egin, ez diruz lagundutako prestakuntza-jarduera bererako erakunde publiko nahiz pribatu batek emandako beste beka edo laguntzaren bat hartu, edo ez beka horiek berez eskatzen duten lana behar bezala burutzea galaraziko duen beste eginkizunen bat izan.

1.– El disfrute de la beca que al amparo de la presente Orden se conceda, será incompatible con la realización de cualquier trabajo remunerado o con la percepción de otra beca que, para la misma actividad formativa subvencionada, pudiera ser otorgada por cualquier otra institución pública o privada y con cualquier ocupación que impida una adecuada dedicación a las actividades formativas subvencionadas.

2.– Bestalde, laguntza hau helburu bereko beste edozein diru-laguntzarekin bateragarria izango da, betiere, finantzatutako jardueratik ez bada gainfinantzaketarik sortzen. Halakorik gertatuz gero, emandako laguntza dagokion gehieneko mugaraino murriztuko da.

2.– Por su parte, la ayuda será compatible con la obtención de cualquier otro tipo de subvención que se pudiera obtener para el mismo fin, siempre que de ello no se derive sobre financiación. Caso de producirse ésta, se reducirá el importe de la ayuda concedida hasta el límite máximo que corresponda.

3.– Ez da bekarik edo laguntzarik emango Osasun Sailak diruz lagundutako prestakuntza-jardueretan parte hartzeko.

3.– No se concederán becas o ayudas para la participación en actividades formativas que hayan sido subvencionadas por el Departamento de Salud.

9. artikulua.– Izapidetze elektronikoa.

Artículo 9.– Tramitación electrónica.

1.– Izapidetze elektronikoa honako hauen bidez dago erregulaturik: Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretua; Informatika eta Telekomunikazioen zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –Platea– ezartzen duen dokumentua onartzen duena.

1.– La tramitación electrónica está regulada por el Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, aprobando el documento que establece la plataforma tecnológica para la E-Administración –Platea–.

2.– Aipatu 21/2012 Dekretuaren 28. artikuluaren arabera, agindu honetako edozein beka edo laguntzarako eskabidea ahal delarik bide telematikotik aurkeztu behar da. Horretarako, eskatzaileak izenpe elektronikoa eta txartel-irakurgailua izan beharko ditu. Hurrengo artikuluan zehazten dira ze egoitza elektroniko erabili behar diren.

2.– En base al artículo 28 párrafo primero del mencionado Decreto 21/2012 la solicitud para cualquiera de las becas y ayudas contempladas en esta Orden, se presentará preferentemente por vía telemática, para ello la persona solicitante deberá contar con firma electrónica y lector de tarjetas. En el artículo siguiente se indica las sedes electrónicas a utilizar.

3.– Eskabide egileek egoitza elektronikoan kontsultatu ahal izango dute euren eskabide-espedientearen egoera administratiboa, https://www.euskadi.net/y22-home/es/ egoitza elektronikoan, eta egoitza horren bitartez eta «Nire kudeaketak» sekziotik bidali ahalko dituzte dokumentu ez normalizatuak, eta, hala badagokio, eskabidea egin eta gero aurkeztu beharreko dokumentuak, eta, orobat, jakinarazpenak jaso eta eskabideari buruzko izapideak egin.

3.– Las personas solicitantes podrán consultar la situación administrativa de su expediente de solicitud en la sede electrónica siguiente https://www.euskadi.net/y22-home/es/, sede a través de la cual y desde la sección «Mis gestiones», podrán enviar los documentos no normalizados y, en su caso, los documentos a aportar posteriores a la solicitud, recibir notificaciones y realizar todo tipo de trámites en relación a la solicitud.

10. artikulua.– Eskabidea aurkezteko lekua, bidali beharreko agiriak eta onartzeko epea.

Artículo 10.– Solicitud: lugar de presentación, documentación a enviar y plazo de admisión.

1.– Eskaera bat aurkeztuko da egin nahi den prestakuntza-jarduera bakoitzeko. Eskabideak honako egoitza elektroniko hauek erabiliz egin beharko dira:

1.– Se presentará una solicitud por cada actividad formativa a realizar. La solicitud se realizará, bien utilizando las sedes electrónicas que a continuación se indican:

Euskara

Euskera

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2016/eu_def/index.shtml

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/eu/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2016/eu_def/index.shtml

Gaztelania

Castellano

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2016/es_def/index.shtml

http://www.osakidetza.euskadi.net/r85-pkproc01/es/contenidos/ayuda_subvencion/becas_formacion_2016/es_def/index.shtml

Halaber, Osasun Saileko Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzara bidali ahal dira eskabideak (Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz); eta horrez gain, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako gainerako moduetan ere aurkez daitezke.

Asimismo se podrán enviar las solicitudes a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación sanitaria del Departamento de Salud, c/ Donostia-San Sebastián, n.º 1, 01010 Vitoria-Gasteiz, o presentarlas en las demás formas indicadas por el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y de procedimiento Administrativo Común.

2.– Eskatzaileek eurek hautatzen duten hizkuntza ofizialean aurkeztu ahal izango dute eskabidea eta harekin batera eskatzen den dokumentazioa. Orobat, eskabidea aurkeztu eta ondorengo jarduketetan, eta prozedura osoan, eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen erabilera normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 6.1 artikuluan ezarritakoari jarraituz.

2.– Las personas solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con el resto de la documentación que se exija, en el idioma oficial de su elección. Así mismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establece el artículo 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

Eskabidean adieraziko du, halaber, ordaindutako lanik egiten duen ala ez, eta ba al daukan beste eginkizunik, bekaz gozatzen hasten den unean diruz lagundutako jarduera behar bezala burutzea galaraziko diona.

Asimismo, a través de la solicitud se hará constar la existencia o inexistencia de trabajo remunerado, así como de cualquier ocupación que impidiese, en el momento de iniciar el disfrute de la beca, una adecuada dedicación a las actividades formativas subvencionadas.

Eskabidearen bidez jasoko da, baita ere, erantzukizuneko deklarazioa, honako hauek jasotzen dituena:

También por medio de la solicitud se recogerá la declaración responsable de:

– Eskabideko xede bera duen beste ezein laguntzarik ez duela jasotzen, edo, kasua bada, erakunde baten laguntza jasotzen duela (zenbatekoa zehaztuaz), edo, ebazteke dagoen laguntza bat eskatu duela.

– Que la persona solicitante no está percibiendo ninguna ayuda para la finalidad objeto de la solicitud o de que, en su caso, está percibiendo una ayuda concedida por una entidad indicando su cuantía o que, en un tercer supuesto, ha solicitado una ayuda que está pendiente de resolución.

– Eskatzaileak ez duela zehapen administratiborik edo penalik, laguntza edo diru-laguntza publikoak lortzeko aukera kentzen dionik, eta ez duela laguntza horiek jasotzen uzten ez dion legezko debekurik.

– No hallarse la persona solicitante, sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas o no estar incursas en alguna prohibición legal que inhabilite para ello.

– Eskabidean eta harekin batera doazen agirietan jarritako datuek benetakoak direla eta laguntzen onuradun izateko baldintzak, indarrean diren arauek ezartzen dituzten horiek, betetzen dituela.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña y que cumple con los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas.

3.– Eskabidearekin batera, honako agiriak ere aurkeztu beharko dira:

3.– A la solicitud deberá adjuntarse la documentación siguiente:

a) Prestakuntza-planaren datuen inprimakia, prestakuntza hori gauzatzeak sortuko dituen gastuen zenbatespena jasoko duena. Eranskin horri prestakuntza-plana erantsiko zaio, non jasoko baitira egitasmoa, edukia eta egingo diren jarduerak.

a) Impreso relativo a los datos del plan de formación en el que se realizará una estimación de los gastos que su realización generará (Anexo I). Se adjuntará a este anexo el plan de formación en el que constará el programa, contenido y actividades a realizar.

b) Curriculum Vitae laburtua (II. eranskina).

b) Curriculum Vitae abreviado (Anexo II).

c) Eskatzaileek eskaera aurkezten duten unean osasun-arloan lanean jarduten badute, euren lantokiko zuzendaritzaren baimena aurkeztu beharko dute, prestakuntza-plana egiteko. Baimen horretan, egin nahi diren ikasketak eskatzailearen jarduerara zenbateraino egokitzen diren adierazi beharko da, kalifikazio hauek emanda: egokitzapen handia, ertaina eta txikia.

c) Las personas solicitantes que se encuentren empleadas en el ámbito sanitario en la fecha de presentación de la solicitud deberán adjuntar autorización, de la Dirección del centro de trabajo al que pertenezcan para realizar el plan de formación, en el que, además constará la valoración correspondiente a la adecuación de los estudios a realizar a la actividad laboral de la persona solicitante, calificándose de alta, media o baja.

d) Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak ofizioz egiaztatuko du errolda-ziurtagiria, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Elektronikoaren bigarren xedapenean ezarritakoaren arabera; agindu honen 2. artikuluan eskatzen da baldintza hori.

d) Se verificara de oficio el certificado de empadronamiento por la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria en base a la Disposición segunda de la Administración electrónica del País Vasco, requisito solicitado en el artículo 2 de la presente Orden.

Eskabideak egiteko agiri normalizatuak eskura daude web-orrian. Aginduan eskatutako beste edozein agiri, edo eskatzaileak aurkeztu nahi dituenak, euskarri informatikoan bidali ahal izango dira, hain zuzen ere «Nire kudeaketak» sekzioaren bitartez.

Los documentos normalizados para realizar la solicitud están disponibles en la página web. Cualquier otra documentación exigida en la Orden o que quiera aportar la persona solicitante, se podrá remitir en soporte electrónico, a través de la sección «Mis gestiones».

4.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hasita.

4.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de esta Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

5.– Deialdiko oinarriren bat ez betetzeak, edo datuak gorde, aldatu edo eskatutako argibideak manipulatzeak, eskaria ezestea ekarriko du. Horrek ez du esan nahi erantzukizun administratiboa, zibila edo penala eskatzeko aukera baztertuko denik.

5.– El incumplimiento de alguna de las bases de la convocatoria, así como la ocultación de datos, su alteración o cualquier manipulación de la información solicitada, será causa de desestimación de la solicitud, sin perjuicio de las responsabilidades administrativas, civiles o penales que pudieran derivarse.

11. artikulua.– Eskabidean egindako hutsen zuzenketa.

Artículo 11.– Corrección de los defectos de la solicitud.

Laguntzen eskabidea ez badago behar bezala beteta edo eskatutako dokumentazioa falta badu, eskatzaileari eskatuko zaio, hamar eguneko epearen barruan hutsa zuzentzeko edo agindutako agiriak aurkezteko, eta hau ohartaraziko zaio: eskatutakoa egiten ez badu, eskabidea bertan behera utzi duela ulertuko dela. Dena den, Administrazioa behartuta dago eskabideen gainean ebazpen adierazi bat hartzera eta ebazpena jakinaraztera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 eta 42.1 artikuluetan xedatutakoa betez.

Si la solicitud no viniera cumplimentada en todos sus términos, o no fuera acompañada de la documentación exigida, se requerirá a la persona solicitante para que en un plazo de diez días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida en su petición, estando obligada la Administración a dictar resolución expresa sobre esta solicitud, así como a notificarla, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 71.1 y 42.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

12. artikulua.– Eskabideen ebaluazioa.

Artículo 12.– Evaluación de las solicitudes.

1.– Aurkeztutako eskabideak ebaluatzeko, balorazio-batzorde bat eratuko da, zeinaren hasierako osaera agindu honetan emango baita aditzera; aldaketak, ostera, 10.1 artikuluan zehazten denaren arabera Osasun Sailaren egoitza elektronikoan jarriko dira, batzordearen kideak errefusatzeko eskubidea baliatu ahalko dutela bermatzeko interesdunei, bat etorriz, betiere Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 29. artikuluan xedatutakoarekin.

1.– Para la evaluación de las solicitudes presentadas se constituirá la correspondiente Comisión de Valoración cuya composición inicial se da a conocer en la presente Orden y sus modificaciones lo serán en la sede electrónica del Departamento de Salud que se señala en el artículo 10.1, a efectos de garantizar a los interesados la efectividad del ejercicio del derecho de recusación de sus miembros, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 29 de la Ley 30/1992, de 27 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

2.– Balorazio Batzordearen osaera.

2.– Composición de la Comisión de Valoración:

a) Lehendakaria: Ignacio Jesús Berraondo Zabalegui, Osasun Saileko Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko zuzendaria.

a) Presidencia: el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria del Departamento de Salud; don Ignacio Jesús Berraondo Zabalegui.

b) Kideak:

b) Vocales:

– Antonio Arraiza Armendariz, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua erakunde publikoko Laguntza Sanitarioko zuzendaria.

– El Director de Asistencia Sanitaria del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud; don Antonio Arraiza Armendariz.

– Sebastian Martin Moreno, Osasun Saileko Irakaskuntza eta Lanbide Garapeneko Zerbitzuko burua.

– El jefe del Servicio de Docencia y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud; don Sebastian Martin Moreno.

c) Idazkaria: Rafael Andrés Barruso, Osasun Saileko Irakaskuntza eta Lanbide Garapeneko Zerbitzuko laguntzen teknikari arduraduna.

c) Secretario: el técnico responsable de ayudas del Servicio de Docencia y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud; don Rafael Andrés Barruso.

Batzordeak, eskabideak behar bezala ebaluatzeko, egoki deritzon orori laguntza eskatu ahal izango dio.

La Comisión podrá solicitar los asesoramientos que considere necesarios para una adecuada valoración de las solicitudes.

2.– Batzordeak eskabideak ondo ulertzeko beharrezkotzat jotzen duen dokumentazio osagarria aurkezteko eskatu ahal izango dio eskatzaileari.

2.– La Comisión podrá requerir a la persona solicitante la presentación de la documentación complementaria necesaria para la correcta comprensión de las solicitudes.

3.– Azkenik, Batzordeak, aurreikusitako balorazio-irizpideak aplikatuz, aurkeztutako eskabideak baloratuko ditu eta Osasuneko sailburuordeari dagokion ebazpen-proposamena helaraziko dio.

3.– Finalmente la Comisión, en aplicación de los criterios de valoración previstos, evaluará las solicitudes presentadas y elevará al Viceconsejero de Salud la correspondiente propuesta de resolución.

13. artikulua.– Esleipen-, haztapen- eta kuantifikazio-irizpideak.

Artículo 13.– Criterios de adjudicación, ponderación y cuantificación.

1.– Beken eta laguntzen esleipena irizpide hauetan oinarriturik eta haztapen honen arabera egingo da:

1.– La adjudicación de las becas y ayudas se realizará sobre la base de los criterios y con la ponderación siguiente:

a) Eskatzailearen curriculum vitaea: 15 puntu gehienez.

a) Curriculum Vitae de la persona solicitante: hasta un máximo de 15 puntos.

b) Eskatzen den prestakuntza-jardueraren kalitatea: 20 puntu.

b) Calidad de la actividad formativa para la que se pide la beca o ayuda: 20 puntos.

c) Egingo diren ikasketek duten egokitasuna honako zerrenda hauetan jasotzen diren lehentasunezko arloekin: 30 puntu gehienez (balorazioak 30, 15 edo 5 puntukoak izango dira, egokitzapenaren arabera, zeina handia, ertaina edo txikia izango baita).

c) Afinidad de los estudios a realizar con las áreas prioritarias que se relacionan a continuación, hasta un máximo de 30, valorándose con 30, 15 y 5 cuando la adecuación sea alta, media o baja:

Zerbitzu sanitarioen antolamendua eta kudeaketa.

Organización y gestión de servicios sanitarios.

Osasun-zerbitzuen eta teknologia berrietako zerbitzuen ebaluazioa.

Evaluación de servicios sanitarios y de nuevas tecnologías.

Osasun Publikoa, osasunaren sustapena eta prebentzioa.

Salud Pública, promoción y prevención de la Salud.

Asistentziaren kalitatea.

Calidad asistencial.

Kronikotasunaren, zahartzaroaren eta menpekotasunaren estrategia.

Estrategia de la cronicidad, vejez y dependencia.

d) Egingo diren ikasketek duten egokitasuna honako zerrenda hauetan jasotzen diren lehentasunezko arloekin: 25 puntu gehienez (balorazioak 25, 10 edo 5 puntukoak izango dira, egokitzapenaren arabera, zeina handia, ertaina edo txikia izango baita).

d) Adecuación de los estudios a realizar a la actividad laboral de la persona solicitante hasta un máximo de 25 puntos valorándose con 25, 10 y 5 cuando la adecuación sea alta, media o baja.

e) Euskadiko osasun-sistemarekin lan-harreman etengabea izatea eskabidea aurkezten denetik deialdia ebazten den arte:

e) Relación laboral ininterrumpida con el sistema sanitario de Euskadi desde el momento de presentar la solicitud hasta la resolución de la convocatoria:

Eskatzailea plantillako langile finkoa izatea, edo osasun-arloko profesionala izanik, bere espezialitatea –egoiliar gisa– amaitua izatea, deialdi hau argitaratu aurreko bi urteetan: 10 puntu

Pertenecer como personal fijo de plantilla o tratarse de profesionales de la salud que hubiesen finalizado su especialización como residentes en los dos años anteriores a la publicación de esta convocatoria: 10 puntos.

Bitarteko langilea izatea: 5 puntu.

Pertenecer como personal interino: 5 puntos.

Behin-behineko edo ordezko langilea izatea: 2 puntu.

Pertenecer como personal eventual o sustituto: 2 puntos.

Sistemaren kanpoko langilea izatea: 0 puntu.

Ser personal externo al sistema: 0 puntos.

2.– 7. artikuluan ezarri diren gehienezko zenbatekoak eta aurkeztutako aurrekontua –gehienez finantza daitekeena– errespetatuz, bekaren zenbatekoa zehaztuko da prestakuntza-planaren iraupenaren eta plana burutuko den tokietan dagoen bizimoduaren kostuaren arabera.

2.– Dentro del respeto a las cuantías máximas establecidas en el artículo 7 y del presupuesto presentado, que tendrá la consideración de máximo financiable, la dotación de la beca se determinará en función de la duración del Plan de Formación y del coste de la vida en los lugares en que vaya a desarrollarse.

Prestakuntza-plana aurrera eramateko egin behar diren gastuen arabera zehaztuko da laguntzaren zenbatekoa.

La dotación de la ayuda se determinará en función de las necesidades de gasto para el desarrollo del Plan de Formación.

14. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 14.– Resolución.

1.– Lehiaketa-prozedura Osasuneko sailburuordeak ebatziko du, Balorazio Batzordearen proposamena aintzat hartuta.

1.– El procedimiento de concurso será resuelto, mediante Resolución, por el Viceconsejero de Salud, a propuesta de la Comisión de Valoración.

2.– Ebazpenak honako hauek adieraziko ditu: onuradunen zerrenda, emandako diru-laguntza mota –beka eta/edo laguntza ekonomikoa– kontzeptuka xehatua eta horren zenbatekoa, bai eta baztertu diren eskabideen zerrenda eta baztertzeko arrazoia ere.

2.– La Resolución expresará la relación de personas beneficiarias, el tipo de subvención concedida, si es beca y/o ayuda económica desglosadas por conceptos y su respectivo importe, así como la relación de solicitudes denegadas y causa de denegación.

3.– Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA) argitaratuko da, eskabideak aurkezteko epea amaitu eta hiru hilabeteko epean. Epe hori igaro eta ebazpenik argitaratu ez bada, interesdunek ulertu ahal izango dute euren eskabidea ezetsi egin dela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan ezarritako ondorioetarako, alde batera utzi gabe Administrazioak berariaz ebazteko duen betebeharra. Era berean, jakinarazpen hau EHAAn argitaratzen da Herri Administrazioen araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 59.6 artikuluan xedatutakoaren ondorioetarako, zeinaren arabera argitaratzeak jakinarazpena ordeztuko baitu, ondorio bertsuekin.

3.– La Resolución será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco (BOPV), en el plazo de tres meses a partir de la finalización del plazo de presentación de solicitudes. Si transcurrido dicho plazo no se hubiese publicado, las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud a los efectos de lo establecido en el artículo 44 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación de la Administración de resolver expresamente. Así mismo esta publicación en el BOPV es también a los efectos del artículo 59.6 de la LRJA y PAC en virtud del cual la publicación sustituirá a la notificación, surtiendo los mismos efectos.

4.– Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak egin diren argitalpenei buruzko abisuak bidali ahalko dizkie pertsona interesdunei, SMS edo posta elektroniko bidez. Nolanahi ere, mezu horiek ez dute izango jakinarazpen balioa.

4.– La Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria podrá remitir a las personas interesadas avisos de las publicaciones producidas, mediante mensajes SMS o de correo electrónico. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

5.– Osasuneko sailburuordearen ebazpen horren aurka, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Osasuneko sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera, betiere azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera.

5.– Contra la Resolución del Viceconsejero de Salud, podrán las personas interesadas, interponer recurso de alzada ante el Consejero de Salud, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el BOPV, de conformidad con lo establecido en los artículos 114 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre.

6.– Agindu honetan ezarritako epeak, uko egiteko eta gora jotzeko errekurtsoa ezartzekoak, agindua EHAAn argitaratu eta biharamunetik aurrera hasiko dira.

6.– Los plazos establecidos en la presente Orden para la renuncia e interposición de recurso de alzada comienzan a correr a partir del día siguiente a su publicación en el BOPV.

7.– Onuradunek 10 egun naturaleko epea izango dute, laguntzak emateko ebazpena EHAAn argitaratu eta biharamunetik aurrera, laguntzari berariaz eta idatziz uko egiteko. Bestela, onartu duela ulertuko da. Uko egiteko dokumentua, ahal bada, aplikazio telematikoaren bidez helarazi beharko da.

7.– La persona beneficiaria, dispondrá de un plazo de 10 días naturales a partir del día siguiente a la publicación de la Resolución de concesión de las ayudas en el BOPV para renunciar expresamente y por escrito a la misma, de no hacerlo así se dará por aceptada. El documento de renuncia se remitirá preferentemente a través de la aplicación telemática.

15. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

a) Helburua betetzea, proiektua burutzea, jarduera gauzatzea edo agindu honetan araututako diru-laguntzak ematea oinarritzen duen jarrera izatea.

a) Cumplir el objetivo, ejecutar el proyecto, realizar la actividad o adoptar el comportamiento que fundamenta la concesión de las subvenciones reguladas en la presente Orden.

b) Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzaren aurrean onuradunak egiaztatu behar du laguntza jasotzeko eta baliatzeko ezarritako betebehar eta baldintza guztiak betetzen dituela, bai eta egin beharreko jarduna egin eta bete beharreko helburua bete dituela ere.

b) Justificar ante la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria, el cumplimiento de los requisitos y condiciones establecidos en la presente Orden, así como la realización de la actividad y el cumplimiento de la finalidad que determinen la concesión o disfrute de la subvención.

c) Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzari jakinaraztea, gertatzen denetik hilabeteko gehienezko epean, eskabidean adierazitako datuetan gerta litekeen edozein aldaketa, bereziki 8. artikuluan ezarritako bateragarritasun araubideari eragiten diotenak.

c) Comunicar a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria, en el plazo máximo de un mes desde que se haya producido, cualquier variación de los datos que se reflejaron en la solicitud, especialmente aquellos que afecten al régimen de compatibilidad contemplado en el artículo 8.

d) Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak egin beharreko egiaztapen-jarduketak onartzea, hala badagokio, baita Kontrol Ekonomikoaren Bulegoak edo Kontu Publikoen Euskadiko Auzitegiak egin beharreko finantzako eta kudeaketako gainerako egiaztapen- eta kontrol-jarduketa guztiak ere, eta jarduketa horien ondorioz eskatzen zaion informazioa ematea.

d) Someterse a las actuaciones de comprobación, a efectuar la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria, en su caso, así como cualesquiera otras de comprobación y control financiero que puedan realizar la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, aportando cuanta información le sea requerida en el ejercicio de las actuaciones anteriores.

e) Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzari jakinaraztea beste diru-laguntza, sarrera edo baliabiderik jaso badu diruz lagundutako jarduerak finantzatzeko.

e) Comunicar a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria la obtención de otras subvenciones, ayudas, ingresos o recursos que financien las actividades subvencionadas.

Hori jakin eta berehala egin beharko da jakinarazpena eta, betiere, lortutako funtsei emandako erabilpena justifikatu aurretik.

Esta comunicación deberá efectuarse tan pronto como se conozca y, en todo caso, con anterioridad a la justificación de la aplicación dada a los fondos percibidos.

f) Egiaztatzea, laguntza emateko ebazpen-proposamena egin aurretik, zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta dituela, arauz zehazten den bezala, eta kalterik egin gabe Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legeko hamazortzigarren xedapen gehigarrian ezarritakoari.

f) Acreditar con anterioridad a dictarse la propuesta de resolución de concesión que se halla al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, en la forma que se determine reglamentariamente, y sin perjuicio de lo establecido en la disposición adicional decimoctava de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

g) Kontabilitate-liburuak, bideratutako erregistratzeak eta gainerako dokumentuak behar bezala ikuskatuak izatea, onuradunari aplikagarri zaion merkataritzako eta sektoreko legeriak exijitutako zehaztapenekin, baita diru-laguntzak emateko oinarri arautzaileek eskatutako kontabilitate-egoerak eta erregistro espezifikoak ere, betiere egiaztatzeko eta kontrolatzeko ahalmenak ondo erabiltzen direla bermatzeko.

g) Disponer de los libros contables, registros diligenciados y demás documentos debidamente auditados en los términos exigidos por la legislación mercantil y sectorial aplicable al beneficiario en cada caso, así como cuantos estados contables y registros específicos sean exigidos por las bases reguladoras de las subvenciones, con la finalidad de garantizar el adecuado ejercicio de las facultades de comprobación y control.

h) Jasotako funtsen aplikazioa egiaztatzeko dokumentuak gordetzea, bai eta dokumentu elektronikoak ere, egiaztapen- eta kontrol-jardueren xede izan baitaitezke.

h) Conservar los documentos justificativos de la aplicación de los fondos recibidos, incluidos los documentos electrónicos, en tanto puedan ser objeto de las actuaciones de comprobación y control.

i) Diruz lagundutako jardueraren izaera publikoa hedatzeko neurriak hartzea, 20. artikuluan ezarrita daudenak.

i) Adoptar las medidas de difusión del carácter público de la actividad subvencionada que se establecen en el artículo 20.

j) Jasotako funtsak itzultzea, Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 37. artikuluan jasotzen diren kasuetan.

j) Proceder al reintegro de los fondos percibidos en los supuestos contemplados en el artículo 37 de la Ley General de Subvenciones.

Hiru hilabete baino gehiagoko prestakuntza-jarduerak egiteko diru-laguntza jaso duten onuradunek, gainera, prestakuntza-jarduerak nola garatu diren jasotzen duen hiruhileko txosten bat bidali beharko dute Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzara.

Las personas beneficiarias cuyas actividades formativas superen los tres meses de duración deberán, además, enviar a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria un informe trimestral sobre el desarrollo de sus actividades de formación.

16. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 16.– Pago.

Ematen diren beka eta laguntzen ordainketa zatika egingo da, honela:

El pago de las becas y ayudas concedidas se efectuará, fraccionadamente, del siguiente modo:

Lehen ordainketa, diru-laguntzaren zenbateko osoaren ehuneko hirurogeita hamabostekoa (% 75), berehala emango da, behin 14.5 eta 14.7 artikuluetan aipatzen den epea igarota.

Un primer pago, por importe equivalente al setenta y cinco (75%) de la cuantía total de la subvención, se librará con carácter inmediato una vez transcurrido el plazo a que se refieren los artículos 14.5 y 14.7.

Gainerakoa, onuradunak bidali ondoren 18. artikuluan zehazten den dokumentazioa, prestakuntza-plana amaitu eta gehienez ere hamabost eguneko epean, betiere, 2018ko urtarrilaren 7a baino lehen.

El resto tras la remisión por la persona beneficiaria de la documentación que se indica en el artículo 18 en el plazo máximo de 15 días después de finalizado el Plan de Formación, y en todo caso no más tarde del 7 de enero del 2018.

17. artikulua.– Beka edo laguntzari uko egitea.

Artículo 17.– Renuncia a la beca o ayuda.

Bekaz baliatzeko aldia hasita badago, onuradunak idazki justifikatua igorri beharko dio Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzari laguntzari uko egiteko, ukoak ondorioak izaten hasi baino 10 egun lehenago. Uko-egitea Osasuneko sailburuordeak onartu beharko du berariaz eta, hala gertatuz gero, onuradunak egonaldi-gastuetarako eskubideak galduko ditu, uko-egiteak ondorioak izango dituen hiruhilekoaren lehenengo egunetik, eta lehen hiruhilekoan egin badio uko laguntzari, bai eta matrikula- eta bidaia-gastuetarako eskubideak ere.

La renuncia una vez iniciado el periodo de disfrute de la beca deberá formalizarse mediante escrito justificado a la Dirección de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria con 10 días de antelación a la fecha de efectos de la renuncia. La renuncia, que deberá ser aceptada expresamente por el Viceconsejero de Salud, implicará la pérdida de los derechos sobre la beca para gastos de estancia de la persona beneficiaria desde el primer día del trimestre en que la renuncia tenga efectos y si ésta se produjese en el primer trimestre de disfrute, también los derechos relativos a los gastos de matrícula y viaje.

18. artikulua.– Beken eta laguntzen justifikazioa.

Artículo 18.– Justificación de las becas y ayudas.

Beka eta laguntzen onuradunak diru-laguntzari emandako erabilera justifikatzera behartuta daude, eta, horretarako, honako agiri hauek bidali beharko dituzte plataforma telematikoaren bitartez:

Las personas beneficiarias de las becas y ayudas quedan obligadas a justificar el destino dado a la subvención mediante el envío a través de la plataforma telemática de la siguiente documentación:

1.– Atzerriko zentroetan ikastaroak eta egonaldiak egiteko bekak eta laguntzak.

1.– Becas y ayudas concedidas para la realización de cursos y estancias en centros extranjeros.

a) Bekak:

a) Becas:

– Azken txostena, egindako prestakuntza-jardueraren deskribapen zehatza jasotzen duena.

– Memoria final, con una descripción detallada de la actividad de formación realizada.

– Galdetegi bat bete beharko da, prestakuntza-jarduerari eta zentroari buruzko gogobetetze-maila adierazteko; horrez gainera, adierazi beharko da prestakuntza zenbateraino izan den baliagarria gaitasuna eta garapen profesionala hobetzeko. Horretarako, plataforma digitalaren bidez eskuragarri jarritako inprimakia erabili beharko da.

– Cuestionario cumplimentado sobre el grado de satisfacción global relativo a la actividad formativa realizada y al Centro receptor, en el que, además conste una valoración personal de la contribución de la formación recibida a su capacitación y desarrollo profesional, utilizando para ello el impreso que se facilita a través de la plataforma telemática.

– Zentroak emandako aprobetxamendu-ziurtagiria edo titulua.

– Certificado de aprovechamiento o título expedido por el Centro.

b) Laguntzak:

b) Ayudas:

Beketarako aipatu diren agiriez gain, prestakuntza-planak sortutako gastuen zerrenda eta justifikatu beharreko gastuen faktura originalak (bidaiak, matrikulak, ostatuak eta diruz lagundutako irakaskuntza-materiala) aurkeztu beharko dira. Agiri originalak postaz bidaliko dira; gainerakoak, berriz, bide telematikoak erabiliz.

Habrá de remitirse, además de la documentación indicada para las becas, la relación de gastos totales generados por el plan de formación y originales de las facturas de los gastos a justificar: viajes, matriculas, alojamientos, y adquisición de material docente subvencionado. Los documentos originales serán enviados por vía postal, el resto de la documentación se enviará por vía telemática.

19. artikulua.– Diru-laguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 19.– Alteración de las condiciones de la subvención.

Beka edo laguntza emateko aintzat hartutako baldintzen aldaketa orok –betiere horien xedea betetzat jotzen denean– eta, aldi berean beste laguntza batzuk lortzeak, diru-laguntzaren aldaketa ekar dezake. Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko zuzendariak izango du aldatze-espedientea hasteko eta izapidetzeko eskumena, eta Osasun sailburuordeak hura ebaztekoa.

Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la beca o ayuda, siempre que se entienda que no se incumple el objetivo de ellas, y la obtención concurrente de otras ayudas, podrán dar lugar a la modificación de la subvención. A estos efectos será competente para el inicio y tramitación del expediente de modificación, el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria y el Viceconsejero de Salud para su resolución.

20. artikulua.– Diruz lagundutako prestakuntzaren ondorioen hedapena.

Artículo 20.– Difusión de las conclusiones del estudio formativo subvencionado.

Onuradunek berariaz adieraziko dute Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailetik jasotako laguntza, diruz lagundutako ikasketak sorburu dituen edozein argitalpen eta hitzezko zein idatzizko jakinarazpenetan.

Las personas beneficiarias harán constar expresamente la ayuda recibida por parte del departamento de Salud del gobierno Vasco en cualquier publicación o comunicación oral o escrita derivada de sus estudios subvencionados.

Prestakuntza-ikasketak gauzatzeko aldia amaitzean, langile onuradunari eskatu ahalko zaio Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak antolatutako jardunaldietan, foroetan edo emaitzak jakinarazteko ekintzetan parte hartzeko, deialdi honetako gainerako langile onuradunekin batera. Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko Zuzendaritzak, bestalde, hautatutako prestakuntza-proiektuaren informazioa eta ondorioak erabili ahalko ditu bere hedapen eta komunikazio korporatiboko planetan.

Al término del periodo de desarrollo del estudio formativo, el personal beneficiario podrá ser llamado a participar en jornadas, foros o actos de comunicación de resultados, organizados por la Dirección de Planificación Ordenación y Evaluación Sanitaria, junto con el resto de personal beneficiario de la presente convocatoria. Por otra parte la Dirección de Planificación y Evaluación Sanitaria podrá utilizar la información del proyecto formativo seleccionado y las conclusiones del mismo en sus planes de difusión y comunicación corporativa.

21. artikulua.– Ez-betetzeak.

Artículo 21.– Incumplimientos.

1.– Ez-betetzea eragingo duten kasuak izango dira ondokoak, zeintzuk ekarriko duten jasotako diru-laguntzak itzuli beharra:

1.– Constituirán causa de incumplimiento, con la consiguiente obligación de reintegro de las ayudas concedidas:

a) Emakida-ebazpenaren baliorik eza, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 36. artikuluan xedatutakoaren arabera.

a) La invalidez de la resolución de concesión, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 36 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

b) Laguntza lortzea hartarako eskatzen diren baldintzak faltsutuz.

b) La obtención de la subvención falseando las condiciones requeridas para ello.

c) Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan ezarritakoak.

c) Aquellas otras establecidas en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren diru-laguntzen berme eta ordainketen erregimena arautzen duen abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean eta 38/2003 Legearen erregelamendua onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuan ezarritakoari jarraikiz, erakunde onuradunak ezarritako baldintzak eta epeak betetzen ez baditu, laguntza beste helburu baterako erabiltzen badu, edota Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen 53.1 eta 53.2 artikuluetan ezarritako betebeharrak betetzen ez baditu (lege horren Testu Bategina Osasun sailburuordearen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen), laguntza eskuratzeko eskubidea galdu egingo du, eta, hala badagokio, jasotako zenbatekoak eta legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko dizkio, bidezkoak diren prozedura-izapideak egin ondoren. Nolanahi ere, horrek ez du eragotziko bidezko diren beste egintza batzuk gauzatzea. Aipatutako zenbatekoak diru-sarrera publikotzat joko dira ondorio guztietarako.

2.– De acuerdo con lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el reglamento de la Ley 38/2003, en el supuesto de que la entidad beneficiaria incumpliere los requisitos, plazos establecidos, el destino de la ayuda o, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el artículo 53.1 y 2 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, cuyo texto refundido se aprobó mediante Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, se declarará, previa la sustanciación de los trámites procedimentales oportunos, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las referidas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

Osasuneko sailburuordeak izango du eskumena ez-betetze espedientea hasi eta ebazteko, eta honako prozedura honen arabera egingo da:

Será competente para el inicio, tramitación y resolución del expediente por incumplimiento, el Viceconsejero de Salud y se efectuará de acuerdo al siguiente procedimiento:

a) Organo eskudunak itzulketa-prozedura hasi dela eta zergatik hasi den adieraziko dio interesdunari, eta 15 eguneko epea emango dio egoki iritzitako alegazioak aurkez ditzan.

a) El órgano competente comunicará al beneficiario el inicio del procedimiento de reintegro y las causas que lo fundamentan concediéndole un plazo de 15 días para que formule las alegaciones que estime oportunas.

b) Alegazioak jasota edo batere alegaziorik aurkeztu gabe igaro bada epea, organo eskudunak ebazpena emango du, zeinetan, kasua bada, xedatuko baita kopuru egokiak EAEko Diruzaintza Nagusiari itzultzeko obligazioa; horretarako epea bi hilabetekoa izango da, ebazpena jakinarazten denetik hara. Epe hori borondatezko aldiaren epea izango da.

b) Recibidas las alegaciones o transcurrido el plazo sin que se hubiesen formulado, el órgano competente dictará Resolución por la que se declare la obligación, en su caso, de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades que procedan en un plazo máximo de dos meses a contar desde la notificación de esta resolución. Este plazo se considerará como plazo de periodo voluntario.

c) Borondatezko epearen barruan ez bada egiten itzulketa, Ogasun eta Finantza Saileko organo eskudunari jakinaraziko zaio zirkunstantzia hori, premiamendu-bidez ekin dezan, indarrean dauden xedapenen arabera.

c) La falta de reintegro en periodo voluntario será puesta en conocimiento del órgano competente del Departamento de Hacienda y Finanzas a fin de que se proceda por la vía de apremio según establezcan las disposiciones vigentes.

3.– Goragoko paragrafoetan aurreikusi gabekoari dagokionez, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorreko 37. artikuluan ezarritakoa bete beharko da; izan ere, lege hori oinarrizkoa baita.

3.– En lo no previsto en los puntos anteriores se deberá cumplir con lo establecido en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, a la vista de su carácter básico

22. artikulua.– Datu pertsonalak babestea.

Artículo 22.– Protección de datos de carácter personal.

Deialdi honetan parte hartzen duten lagunen datu pertsonalak Osasun Saileko Ikerkuntza, Ebaluazio Sanitarioa eta Garapen Profesionaleko fitxategi automatizatu batean sartuko dira, datuen tratamendua egiteko, eta prozesua kudeatzeko baino ez da erabiliko. Fitxategi horren erabilerak bat egingo du datu pertsonalen babesari eta jabetza publikoko datu pertsonaleko fitxategiei buruzko legediarekin (Datu Pertsonalen Babesari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoa). Datuak eskuratu, zuzendu, deuseztatu edo aurkatzeko eskubideak Eusko Jaurlaritzako Osasun Saileko Plangintza, Antolamendu eta Ebaluazio Sanitarioko zuzendariaren aurrean baliatu ahal izango dira (Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz).

Los datos personales de quienes participen en esta convocatoria serán incorporados para su tratamiento al fichero automatizado de Investigación, Evaluación Sanitaria y Desarrollo Profesional del Departamento de Salud, cuyo uso se limitará a la gestión de ese proceso. El uso y funcionamiento de este fichero se ajustará a las precisiones de la legislación relativa a protección de datos de carácter personal y ficheros de datos de carácter personal de titularidad pública (Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal). Los derechos de acceso, rectificación o cancelación podrán ejercitarse ante el Director de Planificación, Ordenación y Evaluación Sanitaria del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, c/ Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari; beronen aurka, interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Osasuneko sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik zenbatzen hasita; edo bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahalko dute, Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean, aldizkari ofizial horretan argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Salud, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetan aurreikusi gabeko alderdi guztietarako, aplikagarria izango da oinarrizko xedapen hauetan ezarritakoa: azaroaren 17ko 38/2003 Legea; 38/2003 Legearen erregelamendua onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretua; Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen 1/1997 Legegintzako Dekretua, eta Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak emandako idazkeraren arabera.

En todo lo no previsto en la presente Orden será de aplicación lo establecido en la legislación básica de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, en el Decreto Legislativo 1/1997, Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común en la redacción dada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko maiatzaren 31.

En Vitoria-Gasteiz, a 31 de mayo 2016.

Osasuneko sailburua,

El Consejero de Salud,

JON DARPÓN SIERRA.

JON DARPÓN SIERRA.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental