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Boletin Oficial del País Vasco

97. zk., 2016ko maiatzaren 24a, asteartea

N.º 97, martes 24 de mayo de 2016


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
2195
2195

EBAZPENA, 2016ko maiatzaren 6koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren aldaketaren ingurumen-txosten estrategikoa egiten baita, «Al. 17 Esnabide» hiri-eremuari buruzkoa, Donostiako Udalak sustatuta.

RESOLUCIÓN de 6 de mayo de 2016, de la Directora de Administración Ambiental, por la que se formula el informe ambiental estratégico de la modificación del Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián referida al A.U. «Al. 17 Esnabide», promovido por el Ayuntamiento de San Sebastián.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2016ko otsailaren 8an, Donostiako Udalak eskatu zuen Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren aldaketaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura izapidetzen hasteko, «Al. 17 Esnabide» hiri-eremuari buruzkoa (aurrerantzean, Plana), Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoaren arabera (aurrerantzean, 21/2013 Legea). Eskaerarekin batera, Planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa aurkeztu ziren, 21/2013 Legearen 29. artikuluan ezarritako edukiarekin.

Con fecha de 8 de febrero de 2016, el Ayuntamiento de San Sebastián, solicitó el inicio de la tramitación del procedimiento de evaluación ambiental estratégica de la Modificación del Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián referida al A.U. «Al. 17 Esnabide» (en adelante Plan), en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental (en adelante, Ley 21/2013). La solicitud se acompañaba del borrador del Plan y del documento ambiental estratégico con el contenido establecido en el artículo 29 de la Ley 21/2013.

21/2013 Legearen 30. artikulua betez, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak oharrak egiteko eskatu zien hainbat erakunderi 2016ko otsailaren 24an, ohar horiek oinarritzat hartuz zegokion ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan ingurumen-organo horrek. Zehazki, erakunde hauei egin zitzaien kontsulta: Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritza, Lurralde Plangintzaren eta Hirigintzaren Zuzendaritza, Larrialdiei Aurre Egiteko eta Meteorologiako Zuzendaritza, Kultura Ondarearen Zuzendaritza, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza (horiek guztiak Eusko Jaurlaritzaren erakundeak); Ihobe - Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoa, eta Uraren Euskal Agentzia; Ingurumen Zuzendaritza, Mugikortasuneko eta Garraio Publikoko Zuzendaritza, Kultura Zuzendaritza (horiek guztiak Gipuzkoako Foru Aldundiaren erakundeak); Errenteriako Udala, eta Ekologistak Martxan.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, con fecha de 24 de febrero de 2016, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco solicitó a diferentes organismos que realizaran las observaciones que consideraran oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental, del correspondiente informe ambiental estratégico. En concreto se consultó a Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental, a la Dirección de Planificación Territorial y Urbanismo, a la Dirección de Atención de Emergencias y Meteorología, a la Dirección de Patrimonio Cultural, a la Dirección de Salud Pública y Adicciones, todos ellos organismos del Gobierno Vasco; a Ihobe, Sociedad Pública de Gestión Ambiental, y a la Agencia Vasca del Agua, Ura; a la Dirección de Medio Ambiente, a la Dirección de Movilidad y Transporte Público, a la Dirección de Cultura, todos ellos organismos de la Diputación Foral de Gipuzkoa, al Ayuntamiento de Errenteria y a Ekologistak Martxan.

Halaber, espedientean jasotzen den dokumentazioa eskuragarri ipini zen Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko webgunean, interesa zuen edonork ingurumen arloan egokitzat jotzen zituen oharrak egiteko.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerasen oportunas.

Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaitu ostean, erakunde hauen txostenak jaso dira: Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko Natura Ingurunearen eta Ingurumen Plangintzaren Zuzendaritza, Osasun Saileko Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza, eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saileko Kultura Ondarearen Zuzendaritza (horiek guztiak Eusko Jaurlaritzako erakundeak); Ihobe - Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoa, eta Errenteriako Udala. Txosten horien emaitza espedientean dago jasota. Hartarako, araudian jasotzen denez, espedientean diren txostenak kontuan izanik, ingurumen-organoak baditu aski judizio-elementu ingurumen-txosten estrategikoa egiteko.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, se han recibido los informes de la Dirección de Medio Natural y Planificación Ambiental del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, de la Dirección de Salud Pública y Adicciones del Departamento de Salud y de la Dirección de Patrimonio Cultural del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, todos ellos organismos del Gobierno Vasco, de Ihobe, Sociedad Pública de Gestión Ambiental y del Ayuntamiento de Errenteria con el resultado que obra en el expediente. A tal efecto y tal y como se recoge en la normativa, se constata que, a la vista de los informes que obran en el expediente, el órgano ambiental cuenta con los elementos de juicio suficientes para elaborar el informe ambiental estratégico.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua hau da: ingurumenean ondorio adierazgarriak eragin ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea. Eta, horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzea, garapen jasangarria sustatzeko.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013 constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Halaber, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuen ebaluazioek, besteak beste, honako hau bermatu beharko dute egokiro: planifikazio-prozesuaren lehen faseetan jasotzea, betiere alternatiba egokienak hautatzeko, ingurumenaren gaineko eraginei buruzko azterketa, jardueren ondoriozko eragin metatzaile eta sinergikoak kontuan izanik.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

21/2013 Legearen 6.2 artikuluan aurreikusten dira ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren plan eta programak, betiere, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoaren arabera, edo plan edo programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako.

La Ley 21/2013, en su artículo 6.2, prevé los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

6.2 artikuluan, besteak beste, honako hauek espezifikatzen dira: etorkizunean proiektuak baimentzeko esparrua ezartzen duten planak eta programak izanik, 6.1 artikuluan aipatutako betekizunak betetzen ez badituzte, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatu batetik pasa beharko dira, zeinaren prozedura 29.etik 32.erako artikuluetan arautzen baita; guztia ere, V. eranskinean ezarritako irizpideekin bat etorriz.

El citado artículo 6.2 especifica que, entre otros supuestos, los planes o programas que estableciendo un marco para la autorización en el futuro de proyectos, no cumplan los demás requisitos mencionados en el artículo 6.1 serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada, cuyo procedimiento se regula en los artículos 29 a 32, y de conformidad con los criterios establecidos en el anexo V.

Dokumentazio teknikoa eta planaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta hasierako dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela ikusirik, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du, hau da, Planaren proposamenean ingurumen-arloko alderdiak sartzearen alde egiten duena eta plana aplikatzearen ondorio adierazgarrien aipamena jasotzen duena, baita sartu beharreko azken oharrak ere, soilik ingurumen arlokoak. Zuzendaritza hori eskumeneko organoa da Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legearen arabera, eta baita Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 9ko 196/2013 Dekretuaren arabera ere.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del plan, y a la vista de que el documento inicial estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, y con el Decreto 196/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Ikusirik: 3/1998 Legea, otsailaren 27koa, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko Lege Orokorra; 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, Ingurumen-ebaluazioari buruzkoa; 196/2013 Dekretua, apirilaren 9koa, Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko dena; eta 30/1992 Legea, azaroaren 26koa, Herri Administrazioaren Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoa; bai eta gainerako arau aplikagarriak ere, hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 196/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de régimen jurídico de las administraciones públicas y del procedimiento administrativo común y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorra aldatzeko ingurumen-txosten estrategikoa egitea, «Al. 17 Esnabide» hiri-eremuari buruzkoa, Donostiako Udalak sustatuta, honako hauen arabera:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico para la Modificación del Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián referida al A.U. «Al. 17 Esnabide» promovido por el Ayuntamiento de San Sebastián, en los términos que se recogen a continuación:

A.– Planaren xedea da «AL. 17 Esnabide» hirigintza-esparruari buruz Donostiako HAPOan ezarrita dauden zehaztapenak aldatzea. HAPO horren testu bategina 2010eko ekainaren 25ean onetsi zen behin betiko. Esparru hori Altza auzoaren ekialdeko muturrean dago. 50.910 m2 inguruko azalera du, eta, indarreko legediaren arabera, lurzoru urbanizagarri sektorizatu gisa sailkatuta dago.

A.– El Plan consiste en la modificación de las determinaciones referidas al ámbito urbanístico A.U. «AL. 17 Esnabide» establecidas en el PGOU de Donostia-San Sebastián cuyo texto refundido fue aprobado definitivamente el 25 de junio de 2010. El ámbito se encuentra localizado en el extremo este del barrio de Altza, con una superficie aproximada de 50.910 m2 y se corresponde, en la legislación vigente, con suelo clasificado como suelo urbanizable sectorizado.

Planaren helburua da lurzoruaren aprobetxamendu arrazionala optimizatzea. Lurzorua okupatzeko eta garatzeko estrategia jasangarriagoa hartu nahi da, horrela, azpiegiturak eraikitzeko eta mantentzeko kostuak arrazionalizatzeko eta mugikortasunaren eta garraio publikoaren sareen funtzionamendua optimizatzeko.

El objetivo del Plan es optimizar el aprovechamiento racional del suelo. Se trata de adoptar una estrategia de desarrollo y ocupación del suelo más sostenible que permita racionalizar los costes de construcción y mantenimiento de infraestructuras, y optimice el funcionamiento de las redes de movilidad y transporte público.

Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorrean ezarritako zehaztapenen aldaketa nagusi hauek planteatzen dira proposamenean:

Las principales modificaciones de las determinaciones establecidas en el Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián que se plantean en la propuesta son:

– Esparruaren guztizko azalera zuzentzen da, hiri-multzoan integratzeko, eta, berariaz, Errenteriako Esnabide sektorearekin integratzeko.

– Se rectifica la superficie total del ámbito a fin de integrarlo en el conjunto urbano y específicamente con el sector Esnabide de Errenteria.

– Erabilera bakoitzera bideratutako azalerak aldatu egiten dira: bizitegi-erabilerarako azalera txikitu egiten da, eta eremu libreetarako azalera, berriz, handitu.

– Se altera las superficies destinadas a cada uso: disminuye la destinada a residencial y aumenta la de espacios libres.

– Handitu egiten dira partzelaren dentsitatea (29,07 etxeb/ha-tik 49,31 etxeb/ha-ra pasatzen da) eta eraikigarritasuna.

– Se aumenta la densidad de la parcela que pasa de 29,07 viv/ha a 49,31 viv/ha, y la edificabilidad.

– Etxebizitzaren araubidea aldatu egiten da, eta babes ofizialekoa izatera pasatzen da.

– Se cambia el régimen de la vivienda que pasa a ser protección oficial.

– Zehaztapen xehatuak gehitzen dira.

– Se incorporan las correspondientes determinaciones pormenorizadas.

B.– Planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta 21/2013 Legearen 31. artikuluaren arabera, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aplikatuko dira, plan edo programa bati ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin behar zaion zehazteko.

B.– Una vez analizadas las características del Plan y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, se procede a aplicar los criterios que están establecidos en el Anexo V de la citada Ley para determinar si un plan o programa debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

1. Planaren ezaugarriak, bereziki honako hauek kontuan hartuta:

1. Las características del Plan, considerando en particular:

a) Planak proiektuetarako ezartzen duen esparrua: Planaren xedea da, zehazki, partzelaren urbanizazioa eta eraikuntza ahalbidetzea. Ingurumenean eragin kaltegarri nabarmenak prebenitzeko, murrizteko eta, ahal den neurrian, zuzentzeko xedearekin ingurumen-agiri estrategikoak proposatzen dituen neurriak gidalerro egokitzat jotzen dira Planak ezarritako esparruko proiektuak garatzeko. Horien artean, honako hauek aipa genitzake:

a) La medida en que el Plan establece un marco para proyectos: el Plan tiene por objeto, concretamente, posibilitar la urbanización y edificación de la parcela. Las medidas previstas para prevenir, reducir y, en la medida de lo posible, corregir cualquier efecto negativo relevante en el medio ambiente que propone el documento ambiental estratégico se consideran directrices adecuadas para el desarrollo de los proyectos para los que el Plan establece el marco. Entre ellas cabe destacar:

– Azterlanaren xede den esparrua Donostiako hego-ekialdeko Babes Akustiko Bereziko Eremuaren parte da. Beraz, Planak dagokion Zonako Plan Akustikoaren neurriak hartu beharko ditu, eta, edonola ere, eraikuntza-proiektuek beharrezko isolamendu akustikoko neurriak gehituko dituzte, etxebizitzetarako eta bizitegi-erabilerarako barrualdeko kalitate-helburuak bete daitezen.

– El ámbito objeto de estudio forma parte de la Zona de Protección Acústica Especial Sureste de Donostia-San Sebastián. Por tanto, el Plan deberá asumir las medidas del Plan Zonal Acústico correspondiente y, en todo caso, los proyectos de edificación incorporarán las medidas de aislamiento acústico necesarias para que se cumplan con los objetivos de calidad en interiores para viviendas y uso residencial.

– Sor daitekeen paisaia-eragina murrizteko, organo sustatzaileak proposatzen du, neurri zuzentzaile gisa, urbanizazio-proiektuak paisaia-integrazioko azterlana jasotzea. Azterlan horretan, obra eta jarduera horiek paisaian egokitasunez integratzeko onartutako irizpideak eta neurriak azalduko dira. Planak azterlan hori eskatzea proposatzen da, Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde-antolamenduan paisaia babestu, kudeatu eta antolatzearen gaineko ekainaren 3ko 90/2014 Dekretuaren 7.3.b) artikulua aplikatuz.

– Para disminuir el posible impacto paisajístico, el órgano promotor propone como medida correctora que el proyecto de urbanización incluya un estudio de integración paisajística que exponga los criterios y las medidas adoptadas para la adecuada integración de las obras y actividades en el paisaje. Se propone que Plan requiera este estudio, en aplicación del artículo 7.3.b) del Decreto 90/2014, de 3 de junio, sobre protección, gestión y ordenación del paisaje en la ordenación del territorio de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

– Landaredia-afektazioa garrantzi gutxikoa eta onargarria bada ere, Planak hau jaso beharko du bere araudian: urbanizazio-proiektuak beharrezko neurriak hartu beharko ditu, berroneratzen ari diren zuhaitz/zuhaixka masen kontserbazioa bermatzeko; horrez gain, eremu libreen zonan, harizti-baso misto atlantikoko serieko zuhaitz-espezieak landatzea bermatuko da, eta, hori diseinatzean, ahalegina egingo da landaketa horiek elkarri lotuta geratzeko, erretikula berde modura, eta zuhaizti gune mugakideekin.

– Aunque la afección a la vegetación es poco significativa y asumible, el Plan deberá recoger en su normativa que el proyecto de urbanización deberá incorporar medidas para garantizar la conservación de las masas arboladas/arbustivas en regeneración, así como la plantación en la zona de espacios libres de especies arbóreas de la serie robledal—bosque mixto atlántico, procurando en su diseño que estas plantaciones queden unidas entre sí a modo de retícula verde y con las manchas de arbolado colindantes.

– Planak jaso beharko du, baita ere, proiektuan honi buruzko berariazko azterlana egin beharko dela: arroken eta lurren soberakinen kudeaketaren eraginez sortutako ingurumen-afektazioak.

– El Plan deberá recoger que el proyecto deberá aportar un estudio específico de afecciones ambientales generadas por la gestión de los excedentes de rocas y tierras.

– Azkenik, ingurumen-agiri estrategikoak ezarritakoaren arabera aplikazio-eremuko baldintza geoteknikoak aldekoak badira ere, Planak egiaztatu beharko du behar besteko neurriak jasotzen direla, kota-diferentziak ingurumen-arazo kaltegarririk sor ez dezan.

– Por último, aunque el documento ambiental estratégico establece que las condiciones geotécnicas del ámbito de aplicación son favorables, el Plan deberá comprobar que se recogen las medidas suficientes para que la diferencia de cota no genere problemas ambientales no deseables.

b) Planak zer neurritan eragiten dien beste plan edo programa batzuei: ingurumen-agiri estrategikoak aztertzen ditu Planean eragina duten plan sektorialen eta lurralde-planen zehaztapenak, eta bateragarriak direla ondorioztatzen du.

b) La medida en que el Plan influye en otros planes o programas: el documento ambiental estratégico analiza las determinaciones de Planes Sectoriales y Territoriales con incidencia en el Plan, y concluye que es compatible.

c) Plana egokia den edo ez ingurumen-gogoetak integratzeko, garapen jasangarria sustatzearren, bereziki. Izatez, proposatutako zehaztapenak onartzearen azken ondorioa eraikigarritasuna handitzea da, eta horren ondorio nagusiak lurzoruaren optimizazioa eta erabilera arrazionala dira, horrek dituen eragin guztiekin: lurzoru berriak arrazoirik gabe ez okupatzea; urbanizazioaren eta azpiegituren eraikuntza- eta mantentze-kostuak murriztea; zerbitzu publikoen funtzionamendua optimizatzea, eta abar. Beraz, Planak ingurumen-gogoetak integratzen ditu, garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin.

c) La pertinencia del Plan para la integración de consideraciones ambientales con el objeto, en particular, de promover el desarrollo sostenible. En realidad, la última consecuencia de la aprobación de las determinaciones propuestas, consiste en un aumento de edificabilidad cuyo principal efecto es la optimización y uso racional del suelo con todos los efectos que ello supone: evitar la ocupación injustificada de nuevos suelos, reducción de costes de construcción y de mantenimiento de la urbanización e infraestructuras, optimización en el funcionamiento de servicios públicos y por tanto el Plan integra las consideraciones ambientales con el objetivo de promover el desarrollo sostenible.

d) Ingurumen-arazoak: ez da Planarekin lotutako arazo adierazgarririk atzematen, betiere segurtasunari eta osasunari, ingurumenari, paisaiari eta kutsadura akustikoari dagokienez indarrean dagoen araudia betez gauzatzen badira afektazioarekin lotutako esku-hartze eta jarduerak.

d) Problemas ambientales: no se detectan problemas significativos relacionados con el Plan, siempre y cuando las actuaciones y actividades que se lleven a cabo en el ámbito de afección se realicen atendiendo a la normativa vigente en materia de seguridad y salud, medio ambiente, paisaje, contaminación acústica.

Ildo horretan, Planaren dokumentazioan jasota dauden eta aurreko a) epigrafean aipatu diren zenbait zehaztapen betetzea egokitzat jotzen da.

En este sentido, se valora positivamente el efectivo cumplimiento de una serie de determinaciones que aparecen recogidas en la documentación del Plan y que se han destacado en el epígrafe a) anterior.

e) Era berean, Plana egokitzat jotzen da ingurumen-arloko erkidego- edo nazio-mailako legedia txertatzeko.

e) Asimismo, el Plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

2. Eraginen ezaugarriei eta ziurrenera ukitutako eremuari dagokienez, ukitutako kokalekuaren inguruan ez dago espazio natural adierazgarririk, ezta ingurumenari dagokionez balio handikoa edo zaurgarria den eremurik ere.

2. En cuanto a las características de los efectos y del área probablemente afectada, no existe en el entorno del emplazamiento afectado espacios naturales relevantes, ni ámbitos de valor y vulnerabilidad ambiental especialmente significativos.

Bigarrena.– Ingurumen-agiri estrategikoan eta ebazpen honetan ezarritako baldintzen arabera, adieraztea Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren «Al. 17 Esnabide» hiri-eremuari buruzko aldaketak ez duela eragin garrantzitsurik izango ingurumenean.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en el documento ambiental estratégico y en esta Resolución, la Modificación del Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián referida al A.U. «Al. 17 Esnabide», no se prevén efectos significativos sobre el medio ambiente.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia Donostiako Udalari jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de San Sebastián.

Laugarrena.– Ebazpen hau eman eta bidaltzea, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadin.

Cuarto.– Remitir esta Resolución para su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko maiatzaren 6a.

En Vitoria-Gasteiz, a 6 de mayo de 2016.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

La Directora de Administración Ambiental,

Alejandra Iturrioz Unzueta.

ALEJANDRA ITURRIOZ UNZUETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental