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Boletin Oficial del País Vasco

62. zk., 2016ko apirilaren 4a, astelehena

N.º 62, lunes 4 de abril de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
1405
1405

IRAGARKIA, ondoko helburua duen zerbitzutako administrazio-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: Euskal Autonomia Erkidegoko justiziako profesionalen atari korporatiboa (e-kolabora) dinamizatzea eta hobetzea, eta, orobat, aipatu profesionalen artean, kanpoko zein barruko komunikazioa eta lankidetza kudeatzeko eredua.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto: «mejora y dinamización del portal corporativo (e-kolabora) de los profesionales de la justicia en el País Vasco y del modelo de gestión colaborativa y comunicación interna-externa entre dichos profesionales».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Herri Administrazio eta Justizia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Administración Pública y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Herri Administrazio eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Administración Pública y Justicia.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono 945 01 84 96.

5) Telefaxa: 945 01 90 29.

5) Telefax: 945 01 90 29.

6) Posta elektronikoa: b-ortiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: b-ortiz@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2016-04-18.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 18-04-2016.

d) Espedientearen zenbakia: A-003-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: A-003-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko justiziako profesionalen atari korporatiboa (e-kolabora) dinamizatzea eta hobetzea, eta, orobat, aipatu profesionalen artean, kanpoko zein barruko komunikazioa eta lankidetza kudeatzeko eredua.

b) Descripción del objeto: mejora y dinamización del portal corporativo (e-kolabora) de los profesionales de la justicia en el País Vasco y del modelo de gestión colaborativa y comunicación interna-externa entre dichos profesionales.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoko egoitza judizialak.

d) Lugar de ejecución: Sedes judiciales de Euskadi.

e) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hamabi (12) hilabete.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: doce (12) meses.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 80510000-2.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 80510000-2.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude, administrazio-klausula berezien pleguko karatulan ezarritakoarekin bat etorriz:

c) Forma: varios criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

1.– Formulak aplikatuz automatikoki balora daitezkeen irizpideak: haztapena, guztira: 51 puntu.

1.– Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: Ponderación total: 51 puntos.

– Eskaintza ekonomikoa: 51 puntu. Formula: Ikusi karatularen 30.2 puntua.

– Oferta económica: 51 puntos. Fórmula: ver punto 30.2 de la carátula.

2.– Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren beste irizpide batzuk: haztapena, guztira: 49 puntu:

2.– Otros criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor: ponderación total: 49 puntos:

● Zenbait mailatan lankidetza sustatzeko, kanpoko eta barruko komunikazioa eta lankidetza kudeatzeko eredua sortzeko lan-egitasmoa; betiere, sustapen hori hauekin egitekotan: lan-taldeak, on-lineko zein era presentzialeko batzarrak, on-lineko zein era presentzialeko mintegiak, eta e-kolabora lankidetza-atariaren kudeaketa. Haztapena: 30 puntu.

● Plan de trabajo para la creación un modelo de gestión colaborativa y de comunicación interna-externa para fomentar el trabajo colaborativo en distintos niveles, a través de herramientas como los grupos de trabajo, reuniones tanto presenciales como on-line, seminarios tanto presenciales como on-line, así como la gestión del portal colaborativo e-kolabora. Ponderación: 30 puntos.

● Komunikazio-egitasmoa bat prestatzea eta berori exekutatzea, zeinetan sartzen baitira atari korporatiboan abiarazitako jarduerak garatzeari lotutako ekintzak. Haztapena: 15 puntu.

● Elaboración de un plan de comunicación, así como su ejecución, que englobe todas las acciones de comunicación ligadas al desarrollo de las actividades de puesta en marcha del portal corporativo. Ponderación: 15 puntos.

● Metodologiak eta mekanismoak definitzea, honako hauek zehazten direlarik: kalitatea ziurtatzeko eta zerbitzuen gaineko segimendua eta kontrola egiteko jarduerak, entregatzekoak eta emaitzak, eta, orobat, mantentze- eta kudeaketa-taldea laguntzeko euskarria, eta atari korporatiboaren bilakaera. Haztapena: 4 puntu.

● Definición de mecanismos y metodologías, con detalle concreto de actividades, entregables y resultados propuestos para realizar el control y seguimiento de los servicios y aseguramiento de la calidad, así como el soporte al apoyo del equipo de gestión y mantenimiento y la evolución del portal corporativo. Ponderación: 4 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 211.570,26 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 211.570,26 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 105.785,12 euro. Zenbatekoa, guztira: 128.000 euro.

a) Importe neto: 105.785,12 euros. Importe total: 128.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas:

● Behin-behinekoa: ez.

● Provisional: no.

● Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

● Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA no incluido.

7.– Kontratistarentzako berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatzen den sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa eta gaitasun teknikoa eta profesionala: kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa: betekizunak: kontratuaren helburuari doazkion jardueren arloan –halakotzat jotzen dira atari korporatiboak dinamizatu eta hobetzea–, azken hiru urtetan, urteko gutxienez 80.000 milako negozio-bolumena izatea (BEZa gabe). Egiaztapenak egiteko baliabideak; azken hiru urteetan, kontratuaren helburuari doazkion jardueretan izandako negozio-bolumenari buruzko deklarazioa. Gaitasun teknikoa eta profesionala: kontratu honetako antzeko eta berdinak diren zerbitzuetan, azken bost urteetarik exekuzio handienekoan, gutxienez. 100.000 euro exekutatu izana lizitatzaileek, gutxienez; halakotzat jotzen dira irakaskuntzako eta prestakuntzako zerbitzuak. Egiaztatzeko modua: azken bost urteetan egindako zerbitzu edo lan nagusien zerrenda, honako hauek adieraziz: zenbatekoa; datak eta zerbitzu edo lan horien hartzaile publiko edo pribatuak. Emandako zerbitzuak edo egindako lanak egiaztatzeko, jasotzailea sektore publikoko erakundea denean, eskumena duen organoak emandako edo ikus-onetsitako ziurtagiria aurkeztu behar da; jasotzailea subjektu pribatua denean, berriz, hark emandako ziurtagiriaren bidez egiaztatu behar da, eta halakorik ezean, enpresaburuaren aitorpen bidez.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: solvencia económica y financiera: requisitos: los licitadores deben disponer de un volumen anual de negocios en los tres últimos años en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato entendiendo como tal mejora y dinamización de portales corporativos por un importe mínimo de 80.000 euros (sin IVA). Medios de acreditación: declaración sobre el volumen anual de negocios en el ámbito de actividades correspondientes al objeto del contrato en los tres últimos años. Solvencia técnica o profesional: requisitos: los licitadores deberán haber ejecutado, al menos, 100.000 euros en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años en servicios de igual o similar naturaleza que al del presente contrato, entendiéndose como tales aquellos servicios de enseñanza y formación. Medios de acreditación: relación de los principales servicios o trabajos realizados en los últimos cinco años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko apirilaren 22ko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 22 de abril de 2016 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A», «B» eta «C» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse dos sobres «A», «B» y «C» con el contenido que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «C» gutun-azalak irekitzea: balio-judizioen bidez neurtzekoak diren irizpideak:

a) Apertura de los sobres «C» referente a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor:

● Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritzan kokatua.

● Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia.

● Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

● Domicilio: C/ San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

● Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Eguna eta ordua: «C» gutun-azala: 2016-05-04ko 10:00ak.

● Fecha y hora: sobre «C»: 04-05-2016 a las 10:00.

b) «B» gutun-azalak irekitzea: formulak aplikatuz zenbatu daitezkeen irizpideak.

b) Apertura de los sobres «B» referente a los criterios cuantificables mediante la utilización de fórmulas:

Erakundea: Kontratazio Mahaia. Herri Administrazio eta Justizia Saileko Zerbitzu Zuzendaritzan kokatua.

Entidad: Mesa de contratación, sita en la Dirección de Servicios, del Departamento de Administración Pública y Justicia.

– Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua, erdiko M eraikina, 2. solairua).

– Domicilio: C/ San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

– Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

– Eguna eta ordua: «B» gutun-azala: 2016-05-11ko 10:00ak.

– Fecha y hora: sobre «B»: 11-05-2016 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

12.– Portal informático o página web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 21a

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de marzo de 2016.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental