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Boletin Oficial del País Vasco

60. zk., 2016ko martxoaren 31, osteguna

N.º 60, jueves 31 de marzo de 2016


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EBAZPENA, 2016ko martxoaren 21ekoa, Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiarena, kanpoko Euskal Gizatalde eta Etxeen eremuan pertsonak espezializatzeko beken deialdia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 21 de marzo de 2016, de la Secretaria General de Acción Exterior, por la que se convocan becas de especialización en el ámbito de las Colectividades y Centros Vascos en el exterior.

Uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuak kanpoko Euskal Gizatalde eta Etxeen eremuan pertsonak espezializatzeko bekak arautzen ditu. Martxoaren 18ko 36/2014 Dekretuak aldatu egiten du aurrekoa, beken iraupenari dagokionean, lehengo 24 hilabeteak 12 hilabetean utziz.

El Decreto 172/2011, de 26 de julio, regula las becas de especialización de personas en el ámbito de las Colectividades y Centros Vascos en el exterior. Por Decreto 36/2014, de 18 de marzo, se ha visto modificado en relación a la duración de las becas, pasando de 24 a 12 meses.

172/2011 Dekretuaren 2. artikuluaren 1 paragrafoan ezarritakoaren arabera, bidezkoa da kanpoko Euskal Gizatalde eta Etxeen eremuan pertsonak espezializatzeko bekak deitzea 2014. urteko ekitaldirako.

De conformidad con lo establecido en el artículo 2, apartado 1, del Decreto 172/2011, procede convocar las becas de especialización de personas en el ámbito de las Colectividades y Centros Vascos en el exterior para el ejercicio 2016,

Ondorioz, honako hau

En su virtud,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

Ebazpen honen helburua da kanpoko Euskal Gizatalde eta Etxeen eremuan pertsonak espezializatzeko eta prestatzeko beken deialdia egitea 2016. urteko ekitaldirako.

Es objeto de la presente Resolución convocar, para el ejercicio 2016, becas para impulsar la especialización y formación de personas en el ámbito de las Colectividades y Centros Vascos en el exterior.

2. artikulua.– Deitutako bekak.

Artículo 2.– Becas convocadas.

1.– 12 hilabeteko iraupena duten lau beken deialdia egiten da.

1.– Se convocan cuatro becas de 12 meses de duración.

2.– Bekadunek beraien eginkizunak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren honako bulego hauetan burutuko dituzte:

2.– Las personas beneficiarias de las becas llevarán a cabo su actividad en las siguientes dependencias de la Administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi:

Bik, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Vitoria-Gasteizen.

Dos en la Secretaría General de Acción Exterior, en Vitoria-Gasteiz.

Batek, Argentinan.

Una en la Delegación de Euskadi en Argentina-Mercosur.

Batek, Estatu Batuetan.

Una en la Delegación de Euskadi en Estados Unidos.

3. artikulua.– Dotazioa.

Artículo 3.– Dotación.

1.– Vitoria-Gasteizen burutu beharreko beka bakoitzak 16.000 euroko dotazioa izango du; eta Argentinan eta Estatu Batuetan burutu beharreko beka bakoitzak, 24.000 eurokoa.

1.– La dotación de cada beca será de 16.000 euros para las becas cuyo destino es Vitoria-Gasteiz y de 24.000 euros para las becas a desarrollar en las Delegaciones de Euskadi en Argentina-Mercosur y Estados Unidos.

2.– Zenbateko horrek dagokion atxikipen fiskala izango du.

2.– Este importe estará sujeto a la retención fiscal correspondiente.

4. artikulua.– Ordainketa.

Artículo 4.– Pago.

1.– Beka zatika ordainduko da; honela, hain zuzen:

1.– La beca se abonará fraccionadamente, del siguiente modo:

Lehenengo ordainketa beka onartu ondoren egingo da eta esleitutako diru-laguntzaren % 50ekoa izango da. Bekadunek hasierako txostenak aurkeztu beharko dituzte aurretik.

Un primer pago se efectuará tras la aceptación de la beca, por un importe equivalente al 50% de la ayuda adjudicada, previa presentación por las personas becadas de los correspondientes informes iniciales.

Bigarren ordainketa, diru-laguntzaren % 40koa, bekaldia hasi eta sei hilabete igarotakoan egingo da, bekadunek zatikako txostenak aurkeztu ondoren.

El segundo pago, por el 40%, se efectuará transcurridos seis meses desde la incorporación, tras la presentación por las personas becadas de los correspondientes informes parciales.

Hirugarren ordainketa, geratzen den % 10ekoa, beka bukatzen denean egingo da, bekadunek amaiera txostenak aurkeztu ondoren. Bekadunaren aprobetxamenduaren aldeko txostena egin beharko du aurretik Kanpoan diren Euskal Herritarrentzako eta Gizataldeentzako Zuzendaritzak.

El tercer pago, por el 10% restante, se efectuará una vez finalizada la beca, tras la presentación por las personas becadas de los correspondientes informes finales y previo informe favorable del aprovechamiento de la persona becaria, emitido por la Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior.

2.– Ordezkoei ordainduko zaien diru-zenbatekoa uko egin duen bekadunak erabili ez duen bekaldiaren araberakoa izango da. Ordainketa egiteko, artikulu honen 1. paragrafoan aurreikusitako ordainketa zatikatuak eta ehunekoak erabiliko dira.

2.– El montante de la beca abonable a las personas suplentes será proporcional al período de la misma no consumido por la persona becada renunciante. El abono se efectuará en el mismo número de pagos fraccionados y por los mismos porcentajes respectivos que los previstos en el párrafo 1 de este artículo.

5. artikulua.– Eskabideak aurkezteko tokia, modua eta epea.

Artículo 5.– Lugar, modo y plazo de presentación de solicitudes.

1.– Interesa dutenek, uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuan eskatutakoak betetzen badituzte, aukeraketa prozeduran parte hartzeko eskabideak aurkezteko aukera izango dute. Eranskinean jaso da horretarako inprimaki eredua.

1.– Las personas interesadas que cumplan los requisitos exigidos en el Decreto 172/2011, de 26 de julio, podrán presentar las solicitudes para participar en el procedimiento de selección, conforme al modelo de impreso que consta en el anexo.

2.– Eskabideak helbide honetara zuzendu beharko dira:

2.– Las solicitudes deberán dirigirse a la siguiente dirección postal:

Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako Zuzendaritza.

Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior.

Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusia.

Secretaría General de Acción Exterior

Lehendakaritza - Eusko Jaurlaritza.

Lehendakaritza – Gobierno Vasco

Nafarroa kalea, 2.

c/ Navarra, 2

01007 Vitoria-Gasteiz.

01007 Vitoria-Gasteiz

Eskabideak honako toki hauetan aurkez daitezke: aurreko paragrafoan adierazitako helbidean, Euskadiren kanpoko ordezkaritzetan, Eusko Jaurlaritzaren Herritarrei Laguntzeko bulegoetan edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 30/1992 Legean zehaztutako tokietan.

Se podrán presentar en la dirección indicada en el párrafo anterior, en las Delegaciones de Euskadi en el exterior, de forma presencial en las oficinas de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco o en los lugares especificados en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunetik kontatzen hasita.

3.– El plazo de presentación de solicitudes se establece en un mes a partir de la fecha de publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

6. artikulua.– Aurkeztutako eskabidean egindako akatsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

1.– Uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuaren 5.1 artikuluan ezarritakoari jarraiki, aurkeztu den dokumentazioa osorik ez badago Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako Zuzendaritzak eskatzaileari dokumentazio osagarria hamar eguneko epean bidaltzeko eskatuko dio.

1.– De conformidad con lo establecido en el artículo 5.1 del Decreto 172/2011, de 26 de julio, en el supuesto de que la documentación fuera incompleta, la Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior requerirá a la persona solicitante para que en el plazo de diez días remita la documentación complementaria.

2.– Eskatutako dokumentazioa aurkezten ez badu epe horretan –jakinarazi zaion egunaren biharamunetik kontatzen hasita–, eskaera bertan behera utzi duela pentsatuko da; aldez aurretik horretarako ebazpena eman beharko da, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legeak 42. artikuluan xedatutakoari jarraituz.

2.– Transcurrido dicho plazo a contar desde el día siguiente al de su notificación sin que se hubiera presentado la documentación requerida, se le tendrá por desistida de su petición previa resolución dictada en los términos previstos en el artículo 42 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

7. artikulua.– Onartutako eta baztertutakoen zerrenda argitaratzea.

Artículo 7.– Publicación de personas admitidas y excluidas.

1.– Uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuaren 5.3 artikuluan xedatutakoari jarraituz, onartutako eta baztertutako pertsonen zerrenda www.euskadi.eus/euskaldunak web gunean eta Irekian argitaratuko da. Baztertutako pertsonek hamar egun izango dituzte erreklamazioak aurkezteko.

1.– Tal y como se recoge en el artículo 5.3 del Decreto 172/2011, de 26 de julio, el listado de las personas admitidas y excluidas será publicado en www.euskadi.eus/euskaldunak y en Irekia. Las personas excluidas contarán con diez días para presentar reclamaciones.

2.– Epe horretan erreklamaziorik aurkezten ez bada, zerrenda behin betikotzat joko da.

2.– Finalizado dicho plazo sin que se hubieran presentado reclamaciones, el listado se dará por definitivo.

3.– Erreklamaziorik aurkeztu bada, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendariak ebatzi beharko ditu horiek. Aurkeztutako erreklamazioen ondorioz zerrenda hori aldatzea ebazten bada, www.euskadi.eus/euskaldunak web gunean eta Irekian argitaratuko da behin betiko zerrenda.

3.– En caso de presentarse reclamaciones, éstas serán resueltas por el Director para la Comunidad vasca en el Exterior. Si como consecuencia de las reclamaciones presentadas se resuelve modificar dicho listado, la relación definitiva será publicada en www.euskadi.eus/euskaldunak y en Irekia.

8. artikulua.– Hautaketa Batzordea.

Artículo 8.– Comisión de Selección.

Uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuaren 6. artikuluan izendatutako Hautaketa Batzordea honako kide hauek osatuko dute:

La Comisión de Selección, en aplicación del artículo 6 del Decreto 172/2011, de 26 de julio, estará compuesta por los siguientes miembros:

Asier Vallejo Itsaso jauna, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendaria, batzordeburua.

D. Asier Vallejo Itsaso, Director para la Comunidad Vasca en el Exterior, que actuará como Presidente de la Comisión.

Andoni Martín Arce jauna, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako Zuzendaritzari atxikitako goi teknikaria.

D. Andoni Martín Arce, Técnico Superior de la Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior.

Benan Oregi Iñurrieta jauna, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako Zuzendaritzari atxikitako goi teknikaria.

D. Benan Oregi Iñurrieta, Técnico Superior de la Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior.

M.ª Isabel Etxabarria Pérez andrea, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako Zuzendaritzari atxikitakoa; bera izango da idazkaria, eta hitza bai baina botorik ez du izango.

Dña. M.ª Isabel Etxabarria Pérez, adscrita a la Dirección para la Comunidad Vasca en el Exterior, que desempeñará funciones de secretaria de la Comisión, con voz pero sin voto.

9. artikulua.– Balorazio irizpideak eta azpi-irizpideak eta horien ponderazioa.

Artículo 9.– Criterios y subcriterios de valoración y su ponderación.

1.– Ibilbide akademikoa gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

1.– La trayectoria académica se valorará con hasta 15 puntos, del siguiente modo:

a) Ikasketa-espedientearengatik gehienez ere 5 puntu emango dira, unibertsitate ikasketen azken hiru urteetako batez besteko nota kontuan hartuta. Agirien bidez egiaztatu beharko da nota hori. Honela banatuko dira puntuok:

a) Por expediente académico se concederán hasta 5 puntos, teniendo en cuenta la nota media de los tres últimos años de los estudios universitarios acreditada documentalmente. Así se concederán:

1 puntu, batez besteko nota 5etik 5,99ra artean badago.

1 punto cuando la nota media se encuentre entre el 5 y el 5,99.

2 puntu, batez besteko nota 6tik 6,99ra artean badago.

2 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 6 y el 6,99.

3 puntu, batez besteko nota 7tik 7,99ra artean badago.

3 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 7 y el 7,99.

4 puntu, batez besteko nota 8tik 8,99ra artean badago.

4 puntos cuando la nota media se encuentre entre el entre 8 y el 8,99.

5 puntu, batez besteko nota 9tik 10era artean badago.

5 puntos cuando la nota media se encuentre entre el 9 y 10.

b) Diaspora edo emigrazioari buruzko gradu-ondoko ikastaro edota masterrengatik gehienez ere 10 puntu emango dira; honela, hain zuzen:

b) Por cursos de postgrado o masters relacionados con el tema de la diáspora o la emigración se concederán hasta 10 puntos, concediéndose:

2 puntu, gutxienez 50 orduko iraupena izan duen ikastaro bakoitzeko.

2 puntos por cada curso de duración mínima de 50 horas.

5 puntu, gutxienez 100 orduko iraupena izan duen ikastaro bakoitzeko.

5 puntos por cada curso de duración mínima de 100 horas.

2.– Atzerriko hizkuntzak ahoz zein idatziz menderatzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

2.– El nivel de conocimiento oral y escrito de lenguas extranjeras se valorará con hasta 15 puntos, del modo siguiente:

a) Ingelesa menderatzeagatik gehienez ere 15 puntu emango dira; honela, hain zuzen:

a) Por conocimiento de inglés se concederán hasta 15 puntos, del siguiente modo:

10 puntu esleituko zaizkie B1 mailako ingeles ezaupideak egiaztatzen dituztenei.

10 puntos a quienes acrediten unos conocimientos de inglés correspondientes al nivel B1.

Beste 5 puntu esleituko zaizkie B2 edota goragoko bat egiaztatzen dutenei.

5 puntos adicionales a quienes acrediten unos conocimientos correspondientes al nivel B2 o superior.

Unibertsitate ikasketak ingelesez egin dituztenek 15 puntu lortuko dituzte.

Las personas que hayan realizado sus estudios universitarios en inglés obtendrán 15 puntos.

Ezagutza horiek egiaztatzeko, agiriak aurkeztu beharko dira edo, bestela, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak horretarako antolatzen duen proba egin beharko da.

La acreditación de dichos conocimientos se realizará mediante presentación de documentación o, en su caso, a través de la prueba que a tal efecto organice el Instituto Vasco de Administración Pública.

b) Atzerriko beste hizkuntza batzuk: 5 puntu esleituko zaizkie B1 mailako edota goragoko ezaupideak egiaztatzen dituztenei.

b) Otros idiomas extranjeros: se concederán 5 puntos a quienes acrediten conocimientos de nivel B1 o superiores.

Ezagutza horiek egiaztatzeko, agiriak aurkeztu beharko dira.

La acreditación de dichos conocimientos se realizará mediante presentación de documentación.

3.– Ibilbide profesionala eta ikerketa lanak gehienez ere 10 punturekin baloratuko dira; honela, hain zuzen:

3.– La trayectoria profesional y los trabajos de investigación se valorarán con hasta 10 puntos, que se obtendrán del modo siguiente:

2 puntu, diaspora eta emigrazioari buruzko gaietan lanean emandako urte oso bakoitzeko.

2 puntos por cada año completo trabajado en temas relacionados con la diáspora o la emigración.

2 puntu, diaspora eta emigrazioari buruzko ikerketa lan bakoitzeko (5 puntu, lanok argitaratu badira).

2 puntos por cada trabajo de investigación realizado relacionado con la diáspora o la emigración (5 puntos si han sido publicados).

4.– Nazioarteko gaurkotasuna behar bezala ezagutzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da eta hurrengo artikuluan jasotako proban ebaluatuko da.

4.– El conocimiento satisfactorio de la actualidad internacional se valorará con hasta 15 puntos y se evaluará en la prueba recogida en el artículo siguiente.

5.– Kanpoan dauden euskal gizataldeen gaiak behar bezala ezagutzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da eta hurrengo artikuluan jasotako proban ebaluatuko da.

5.– El conocimiento satisfactorio de la temática de las colectividades vascas en el exterior se evaluará con hasta 15 puntos y se acreditará en la prueba recogida en el artículo siguiente.

6.– Euskara menderatzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

6.– El conocimiento de euskera se valorará con hasta 15 puntos, del modo siguiente:

B1 titulua edo baliokidea: 5 puntu.

Titulación B1 o equivalente: 5 puntos.

B2 titulua edo baliokidea: 10 puntu.

Titulación B2 o equivalente: 10 puntos.

C1 titulua edo baliokidea edo goragokoa: 15 puntu.

Titulación C1 o equivalente o superior: 15 puntos.

Atzerriko herrialdeetakoak diren pertsonek euskarazko ezagupenak badituztela alegatu eta ez badute horren titulurik, ezagutza horiek egiaztatzeko aukera izango dute Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak horretarako antolatzen duen proban.

Las personas nacionales de países extranjeros que aleguen tener conocimientos de euskera y no dispongan de dicha titulación, podrán acreditar sus conocimientos en la prueba que a tal efecto organice el Instituto Vasco de Administración Pública.

7.– Pertsonaren profil akademiko-profesionala bekaren xedeari egokitzea gehienez ere 15 punturekin baloratuko da; honela, hain zuzen:

7.– La adecuación del perfil académico-profesional de la persona al contenido del objeto de la beca se valorará con hasta 15 puntos, del siguiente modo:

a) Profil akademikoa:

a) Perfil académico:

10 puntu, espezializazioaren helburuarekin zerikusi zuzenagoa duten unibertsitate ikasketengatik (profil juridikoa, gizarte alorreko edo ekonomia eta enpresa alorreko ikasketak).

10 puntos por estudios universitarios que tienen una relación más directa con el objeto de la especialización (perfil jurídico, estudios de ramas sociales o económico-empresariales).

5 puntu, unibertsitate ikasketa orokorragoengatik.

5 puntos por estudios universitarios generalistas.

b) Profil profesionala:

b) Perfil personal:

Gasteizen eta Argentinan burutu beharreko bekak: 5 puntu talde-lanetan esperientziak izateagatik.

Becas cuyos destinos son Vitoria-Gasteiz y Argentina: hasta 5 puntos por acreditar experiencias colaborativas en equipos humanos.

Estatu Batuetan burutu beharreko beka: 5 puntu ikerketa historikoko lanak egin izanagatik.

Beca cuyo destino son los Estados Unidos: hasta 5 puntos por trabajos de investigación histórica.

10. artikulua.– Egin beharreko probak.

Artículo 10.– Pruebas a realizar.

1.– Hautaketa Batzordeak dei egingo die hautagaiei ahozko proba baten bitartez egiazta ditzaten bederatzigarren artikuluko 4. eta 5. puntuetan aipatutako ezagupenak.

1.– La Comisión de Selección convocará a los aspirantes para realizar una prueba oral con el objeto de acreditar los conocimientos a que se hace referencia en los puntos 4 y 5 del artículo noveno.

2.– Proba hori hamarna galderako bi sortak osatuko dute, eta horretarako berariaz prestatutako galderen artetik itsu-itsuan aterako dira.

2.– Dicha prueba consistirá en dos baterías de 10 preguntas cada una, que se extraerán a ciegas de entre las preguntas preparadas al efecto.

3.– Aurreikusitakoaren arabera, bestalde, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeak ahozko probak egingo dizkie atzerriko herrialdeetakoak diren pertsonei, euskarazko ezagupenak badituztela alegatu eta ez badute agiririk Euskadin balioa duenik ezagutza horiek egiaztatzeko.

3.– Asimismo, se prevé que el Instituto Vasco de Administración Pública, pueda examinar oralmente a las personas nacionales de países extranjeros que aleguen tener conocimientos de euskera y no acrediten documentalmente su nivel de conocimientos que tenga valor en Euskadi.

11. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 11.– Resolución.

1.– Uztailaren 26ko 172/2011 Dekreturen 10. artikuluan ezarritakoaren arabera, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendariak eman beharreko ebazpena emango du, hautaketa batzordeak egindako proposamena ikusi ondoren. Ebazpen horren bitartez, beken onuradunak eta, hala badagokie, ordezkoak izendatuko ditu, beka aldia noiz hasi eta non burutuko den zehaztuko du, edo esleitu gabe utziko ditu hautagai egokirik ez dutenak. Ebazpena arrazoitu egin beharko da.

1.– Atendiendo a lo establecido en el artículo 10 del Decreto 172/2011, de 26 de julio, el Director para la Comunidad Vasca en el Exterior, a la vista de la propuesta formulada por la Comisión de Selección, adoptará la correspondiente Resolución, que será motivada, designando las personas beneficiarias de las becas, los destinos y la fecha de incorporación y, en su caso las personas suplentes, o declarando desiertas las que carecieran de candidaturas aptas.

2.– Esleipen ebazpena eskatzaileei banan-banan jakinaraziko zaie eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta www.euskadi.net argitaratuko da, guztiek horren berri izan dezaten.

2.– La Resolución se notificará personalmente a las personas solicitantes y se publicará, para general conocimiento, en el Boletín Oficial del País Vasco y en www.euskadi.eus

3.– Administrazio bidea agortzen ez duen Ebazpen horren aurka gora jotzeko errekurtsoa aurkez daiteke Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiaren aurrean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hilabeteko epean.

3.– Contra dicha Resolución, que no agota la vía administrativa, se podrá interponer recurso de alzada ante la Secretaría General de Acción Exterior, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

4.– Ebazpen hori gehienez ere 6 hilabeteko epean eman eta jakinarazi beharko da, deialdi hau argitaratzen den egunean kontatzen hasita.

4.– Dicha Resolución deberá dictarse y notificarse en el plazo máximo 6 meses, a contar desde el día de publicación de la presente convocatoria.

5.– Epe hori igaro eta interesatuei inolako ebazpenik jakinarazi ez bazaie, eskabideak ezetsi direla ulertu beharko dute.

5.– Transcurrido dicho plazo sin haberse notificado a las personas interesadas resolución alguna, podrán entenderse desestimadas sus solicitudes.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honetan eta uztailaren 26ko 172/2011 Dekretuan aurreikusita ez dagoen guztian, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da.

En lo no previsto en la presente Resolución y en el Decreto 172/2011, de 26 de julio, será de aplicación lo dispuesto en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek administrazio bidea agortzen du; hala ere, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkez daiteke organo berean hilabeteko epean; edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko apean. Epeok ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera hasiko dira kontatzen.

Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, se podrá interponer potestativamente recurso de reposición ante el mismo órgano, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta www.euskadi.net web gunean argitaratuko da eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

La presente Resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en www.euskadi.eus y surtirá efectos desde el día siguiente al de la fecha de publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2016ko martxoaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de marzo de 2016.

Kanpo Harremanetarako idazkari nagusia,

La Secretaria General de Acción Exterior,

MARÍA ÁNGELES ELORZA ZUBIRÍA.

MARÍA ÁNGELES ELORZA ZUBIRÍA.

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(Véase el .PDF)

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