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Boletin Oficial del País Vasco

37. zk., 2016ko otsailaren 24a, asteazkena

N.º 37, miércoles 24 de febrero de 2016


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
824
824

ERABAKIA, 2016ko otsailaren 4koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gobernu Kontseiluarena, zeinen bidez onartzen baita administrazio modernizazioaren arloan batzorde batzuen eguneratze eta berregituratzeko arautegia.

ACUERDO de 4 de febrero de 2016, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por el que se aprueba la Normativa de Actualización y Reestructuración de determinadas Comisiones en el ámbito de la Modernización Administrativa.

Lehenengoa.– Administrazio modernizazioaren arloan batzorde batzuen eguneratze eta berregituratzeko arautegia 2015eko abenduaren 17an aurkeztu zen Gobernu Kontseiluan, eta epea ireki zen zuzenketak aurkezteko; guztia bat etorrita UPV/EHUko Gobernu Kontseiluaren Funtzionamendu Arautegian zehaztutakoaren babesean (2009ko maiatzaren 26ko EHAA).

Primero.– La Normativa de Actualización y Reestructuración de determinadas Comisiones en el ámbito de la Modernización Administrativa fue presentada a este Consejo en sesión de 17 de diciembre de 2015, y quedó abierto el plazo de enmiendas, según dispone el artículo 19 del Reglamento de Funcionamiento del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU (BOPV de 26 de mayo de 2009).

Bigarrena.– Aipatutako arautegiko 20. artikuluan eta hurrengoetan jasotako prozedurari jarraituz, Administrazio modernizazioaren arloan batzorde batzuen eguneratze eta berregituratzeko arautegiari aurkeztutako zuzenketen alde agertu da Estatutuak eta Arautegiak Garatzeko Batzordea, eta azken testua Gobernu Kontseilu honetara onartzeko aurkeztutakoa da.

Segundo.– Siguiendo el procedimiento previsto en los artículos 20 y siguientes del citado Reglamento, las enmiendas a la Normativa de Actualización y Reestructuración de determinadas Comisiones en el ámbito de la Modernización Administrativa han sido dictaminadas en sentido favorable por la Comisión de Desarrollo Estatutario y Normativo, dando como resultado el texto que se presenta para su aprobación a Consejo de Gobierno.

Horregatik guztiagatik, kontuan hartuta legezko oinarrietan adierazitako arrazoiak, eta idazkari nagusiak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak honako hau

Por todo lo anterior, y por los motivos que se expresan en el apartado expositivo de la Normativa, a propuesta del Secretario General, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

Lehenengoa.– Onartzea Administrazio modernizazioaren arloan batzorde batzuen eguneratze eta berregituratzeko arautegia, honi erantsitakoa.

Primero.– Aprobar la Normativa de Actualización y Reestructuración de determinadas Comisiones en el ámbito de la Modernización Administrativa, que se acompaña.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Leioa, 2016ko otsailaren 4a.

Leioa, a 4 de febrero de 2016.

Errektorea,

El Rector,

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.

JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.

BATZORDE BATZUEN EGUNERATZE ETA BERREGITURATZEKO, ADMINISTRAZIO MODERNIZAZIOAREN ARLOAN
ACTUALIZACIÓN Y REESTRUCTURACIÓN DE DETERMINADAS COMISIONES EN EL ÁMBITO DE LA MODERNIZACIÓN ADMINISTRATIVA
ZIOEN AZALPENA
EXPOSICIÓN DE MOTIVOS

UPV/EHUren 2012-2017 plan estrategikoak dio gobernantza eta gestioari buruzko IV. ardatz estrategikoan, UPV/EHUk erakunde egitura bat izan behar duela bere helburuak lortzen laguntzeko. Honetarako, zenbait ekintza espezifiko zehazten ditu, besteak beste, informazio eta komunikazio teknologien erabilera sustatuko lukeen administrazio elektronikorako planaren garapena, unibertsitatearen gestiorako prozesuak hobetzeko gai eta datuen segurtasun eta babeserako indarreko arautegira moldatua; prozesukako gestioaren sistema baten ezarpena, unibertsitateko antolakuntza unitate guztietan eta zerbitzuen karten berariazko eredua inplementatzea.

El Plan Estratégico 2012-2017 de la UPV/EHU establece, en su eje estratégico IV – Gobernanza y Gestión que la UPV/EHU debe disponer de una estructura institucional que facilite la consecución de sus objetivos. Para ello, establece diversas acciones específicas tales como el desarrollo de un plan de administración electrónica que potencie el uso de las tecnologías de la información y las comunicaciones, adecuado a la normativa vigente sobre seguridad y protección de datos que sea capaz de optimizar los procesos de gestión de la universidad, la implantación de un sistema de gestión por procesos en todas las unidades organizativas universitarias así como implementar un modelo propio de carta de servicios.

Administrazioaren berrikuntza eta modernizazioaren zerbitzua abian jarri berria delarik, berrantolatu behar dira egun aipatutako ardatz honen garapenean parte hartu zein harekin erlazionatutako kide anitzeko organoak eta egitura egokiagoa ezarri plan estrategikoan ezarritakoa aintza hartuz eta, planean aurreikusitako eginkizunak aipatutako ardatz estrategikoan ezarritakoaren arabera beteko direla bermatuz.

Tras la reciente puesta en marcha del Servicio de Innovación y Modernización Administrativa se hace necesario reorganizar los órganos colegiados actualmente existentes que participan o tienen relación con el desarrollo de dicho eje así como establecer una estructura más acorde con lo establecido en el Plan Estratégico que garantice que las funciones previstas en dicho plan se llevan a cabo de acuerdo con lo establecido en el citado eje estratégico.

TESTU ARTIKULATUA
TEXTO ARTICULADO

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

Honako arautegi honen helburua da lehenagoko arautegi eta akordioetan administrazioaren modernizazioaren arloan ezarritako batzorde batzuen eguneratu eta berregituratzea, besteak beste, unibertsitatearen administrazio elektronikoa eta zerbitzuen erabilera elektronikoa, sinadura elektronikoa, administrazio eta dokumentuen gestioa, datuen babesa, gardentasun eta elkarreragingarritasuna, informazioaren segurtasuna eta dokumentuen artxiboa hartzen dituena.

Es objeto de la presente normativa la actualización y restructuración de determinadas comisiones establecidas en Reglamentos y Acuerdos anteriores en el ámbito de la modernización administrativa que, entre otras materias, comprende la administración electrónica y el acceso electrónico a los servicios universitarios, la firma electrónica, la gestión administrativa y documental, la protección de datos, la transparencia y la interoperabilidad, la seguridad de la información y archivo de documentos.

2. artikulua.– Egitura.

Artículo 2.– Estructura.

1.– Pertsona bakarreko bestelako organo edo instantzien eskumen eta eginkizunak ezertan ukitu barik, administrazio modernizatzeko egitura bilduak hiru mailatan zehazten da.

1.– Sin perjuicio de las competencias y funciones de otros órganos o instancias unipersonales, la estructura colegiada para la modernización administrativa se concreta en tres niveles.

2.– Egituron arteko eta gainerako organo eta enplegatuekiko izan beharreko koordinazio eta eraginkortasuna lortu ahal izateko, bertako kideek maila batean baino gehiagotan hartuko dute parte, bai eta unibertsitateko bestelako pertsonalak ere, baldin eta bere eginkizunak arlo honetan garatzen badituzte.

2.– La coordinación y operatividad necesaria entre los mismos y con los restantes órganos y personal empleado se procura mediante la participación de algunos de sus miembros en más de un nivel, así como por la participación de otro personal de la Universidad cuyas funciones se desarrollan en este ámbito.

3.– Honako hauek dira antolakuntza bildua egituratzen duten mailak:

3.– Los niveles en que se estructura la organización colegiada son:

– Administrazioa modernizatzeko batzorde estrategikoa.

– La Comisión Estratégica de Modernización Administrativa.

– Administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboa.

– La Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa.

– Batzordeak, aldi baterako zein iraunkor.

– Los Comités, que podrán ser de carácter permanente o temporal.

3. artikulua.– Administrazioa modernizatzeko batzorde estrategikoa.

Artículo 3.– Comisión Estratégica de Modernización Administrativa.

1.– Administrazio modernizatzeko batzorde estrategikoak UPV/EHUk arlo honetan izango duen estrategia garatzeko ardura.

1.– La Comisión Estratégica de Modernización Administrativa es la encargada de desarrollar la estrategia de la UPV/EHU en dicho ámbito.

2.– Honako kide hauek izango ditu:

2.– Se compone de los siguientes miembros:

– Idazkari nagusia, bertako buru.

– El/la Secretario/a General que la preside.

– Unibertsitateko gerentea.

– El/la Gerente de la Universidad.

– Kalitatearen ardura duen arloko errektoreordea.

– El/la Vicerrector/a encargado en materia de Calidad.

– Errektorearen gobernu taldeko bi kide, berorrek izendatuta.

– Dos miembros del equipo de Gobierno del Rector a quienes éste designe.

Batzordeko idazkaria batzordeak egingo duen lehenengo bileran izendatuko da.

La Secretaría de la Comisión será acordada en la primera sesión que celebre la misma.

3.– Eginkizunak:

3.– Funciones:

– Aholkuak eman UPV/EHUren gobernu kontseiluari eta errektoreari, administrazio berrikuntza eta modernizazioaren arloan, UPV/EHUk bere jarduera guztietan eskainitako administrazio zerbitzuen hobe beharrez, hauen izaera edozein delarik (fisikoa zein elektronikoa), aplika litezkeen alderdi guztiak modu integralean harturik.

– Asesorar al Consejo de Gobierno y al Rector de la UPV/EHU en materia de innovación y modernización administrativa para la mejora de los servicios administrativos ofrecidos por la UPV/EHU en todas sus actividades, y en cualquiera de sus vertientes (tanto física y como electrónica), considerando de manera integral todos los aspectos aplicables.

– Bermatu administrazio modernizazioari loturiko plan estrategikoaren ildoak betetzen direla.

– Velar por el cumplimiento de las líneas del plan estratégico relacionadas con la modernización administrativa.

– Proposatu gobernu kontseiluari administrazioa modernizatzeko planak, onets ditzan.

– Proponer al Consejo de Gobierno los planes de modernización administrativa, para su aprobación.

– Proposatu gobernu kontseiluari, administrazio elektronikorako plan estrategikoa, onets dezan.

– Proponer al Consejo de Gobierno, para su aprobación, el plan estratégico de administración electrónica.

– Lehenetsi administrazioaren modernizazioaren arloan izan beharreko jardun ildoak, arreta berezia eskainiz prozedura elektronikoak sortzeko arloari.

– Priorizar las líneas de actuación en materia de modernización administrativa, prestando especial atención al desarrollo de los procedimientos electrónicos.

– Sustatu IKTen erabilera unibertsitate administrazioa hobetu eta modernizatzeko eta areagotu hiritarren eta unibertsitateko kideen eskubide eta bermeekiko errespetua.

– Impulsar la utilización de las TIC para mejorar y modernizar la administración universitaria e incrementar el respeto de los derechos y garantías de la ciudadanía y de los miembros de la comunidad universitaria.

– Balioetsi urtero modernizatzeko neurriak eta jarri jakinaren gainean gobernu kontseilua ekintzen memoria eta jarduera planaren inguruan.

– Evaluar anualmente las medidas de modernización e informar al Consejo de Gobierno de la memoria de actuación y del plan de actividades.

4.– Administrazioa modernizatzeko batzorde estrategikoak, gutxien dela, birritan egin ditu bilerak urtean.

4.– La Comisión Estratégica de Modernización Administrativa se reunirá al menos dos veces al año.

4. artikulua.– Administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboa.

Artículo 4.– La Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa.

1.– Administrazio modernizatzeko batzorde exekutiboak arlo honetan garatu beharreko ekintzak zuzentzeko ardura, bai eta ekintzok gainbegiratzeko ere.

1.– La Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa se encarga de dirigir las acciones que se desarrollen en este ámbito así como de la supervisión de las mismas.

2.– Honako kide hauek izango ditu:

2.– Se compone de los siguientes miembros:

– Idazkari nagusia, bertako buru.

– El/la Secretario/a General que la preside.

– Idazkaritza nagusiko koordinaziorako arduraduna.

– El/la Responsable de Coordinación de la Secretaría General.

– Idazkaritza nagusiko berrikuntza eta modernizaziorako arduraduna.

– El/la Responsable de Innovación y Modernización de la Secretaría General.

– IKTen gerenteordea.

– El/la Vicegerente de TICs.

– Informazioaren segurtasuneko arduraduna.

– El/la Responsable de Seguridad en la Información.

– Arautegi eta prozesuen arloko aholkularia.

– El/la Asesor/a del Área de Normativa y Procesos.

– Kalitate zerbitzuko zuzendaria.

– El/la Directora/a del Servicio de Calidad.

Batzordeko idazkari gisa arituko da idazkaritza nagusiko burua izango da, ahotsaz baina botorik gabe.

Actuará como Secretario/a del Comité el /la Jefe/a de Secretaría General con voz pero sin voto.

3.– Eginkizunak:

3.– Funciones:

– Garatu administrazioa modernizatzeko planak, administrazioa modernizatzeko batzorde estrategikoak ezarritako irizpide eta lehentasunei begiratuta.

– Desarrollar los planes de modernización administrativa, atendiendo a los criterios y priorizaciones establecidas por la Comisión Estratégica de Modernización Administrativa.

– Eraman gobernu kontseiluari bere arloan ezarri beharreko arautegia eta proiektuak, onar ditzan.

– Elevar al Consejo de Gobierno, para su aprobación, las normativas y proyectos que procedan en su ámbito.

– Planteatu bestelako unibertsitate, erakunde eta enpresekin sinatu beharreko lankidetza hitzarmen eta akordioak.

– Plantear convenios y acuerdos de colaboración con otras universidades, instituciones y empresas.

– Bermatu legeak ezarritako eskakizun guztiak bete daitezela, administrazio elektronikoari eta unibertsitate zerbitzuen erabilerari, sinadura elektronikoari, administrazio eta dokumentuen gestioari, datuen babesari, gardentasun eta elkarreragingarritasunari, informazioaren segurtasunari eta dokumentuen artxiboari loturiko arlo guztietan.

– Velar por el debido cumplimiento de las exigencias legales en todos aquellos ámbitos relacionados con la administración electrónica y el acceso electrónico a los servicios universitarios, la firma electrónica, la gestión administrativa y documental, la protección de datos, la transparencia y la interoperabilidad, la seguridad de la información y archivo de documentos.

– Erabaki UPV/EHUk aipatu arlootan burututako jarduerak hobetu eta modernizatzeko beharko liratekeen ekintzen linea espezifikoak.

– Acordar las líneas específicas de acción necesarias para mejorar y modernizar la actividad de la UPV/EHU en los ámbitos citados.

– Jarraipena egin, administrazioa modernizatzeko eta administrazio elektronikorako planetan ezarritako ekintzei, leudekeen desbideraketak zuzentzeko hartu beharreko neurriak hartuz.

– Hacer el seguimiento de las actuaciones contempladas en los planes de modernización administrativa y administración electrónica determinando las medidas necesarias para corregir las desviaciones.

– Sortu, aldi baterako taldeak edo, hala beharko balitz, batzordeak, batzorde iraunkor hauez gain, beharreko iritziko balie.

– Crear grupos temporales de trabajo o en su caso comités, adicionales a los permanentes, que considere oportunos.

– Proposatu idazkari nagusiari aldi baterako sortuko lituzkeen lan talde edo batzordeetako kideen izendapena.

– Proponer al/a la Secretario/a General el nombramiento de los miembros temporales de los grupos de trabajo o de los comités que cree.

– Koordinatu talde eta batzordeen lana, horietako bakoitzaren eta guztien baterako jarduera ahal denik eta hobe izan dadin.

– Coordinar las tareas de los de los grupos y comités, de cara a optimizar la actividad de cada uno y los resultados en conjunto.

– Berrikusi eta probatu, aipatutako eremuetan zehaztuko liratekeen prozesu eta eragiketa prozedurak.

– Revisar y aprobar los procesos y procedimientos operativos que se determinen en cualquiera de los ámbitos contemplados.

– Gainbegiratu UPV/EHUren zerbitzuen kartaren bilakaera, administrazio elektronikoaren eta definitutako prozesu eta prozeduren garapenarekiko koherentziaz moldatuko bada.

– Supervisar la evolución de la carta de servicios de la UPV/EHU con el fin de que sea coherente con el desarrollo de la administración electrónica y los procesos y procedimientos definidos.

– Integratu modernizazio planetan zeresanik duten arloen zerbitzuen kartak.

– Integrar las cartas de servicios de las áreas implicadas con los planes de modernización.

– Diktaminatu UPV/EHUren dokumentazioaren sailkapenaren inguruan, bai eta berori artxibatze eta bizitza zikloaren inguruan ere.

– Dictaminar sobre la clasificación de la documentación de la UPV/EHU así como sobre su archivado y ciclo de vida.

– Bermatu administrazioaren modernizazioari loturiko arlo guztietan ezarritako jarraibideak betetzen direla.

– Velar por el cumplimiento de las directrices establecidas en todo lo relacionado con la modernización administrativa.

– Aztertu, administrazioa modernizatzeko planaren ezarpenean sortzen doazen problematika eta gorabehera esanguratsuenak, hobekuntzak proposatuko badira.

– Estudiar las problemáticas e incidencias relevantes que se vayan produciendo en la implantación del plan de modernización administrativa, de cara a proponer mejoras.

– Sustatu unibertsitate administrazioaren etengabeko hobekuntza, berori hobetzeko burutu beharreko ekintza espezifikoa definituz, kasuan kasuko adierazleei jarraipena eginez.

– Promover la mejora continua de la administración universitaria, definiendo las acciones específicas a llevar a cabo para su optimización, haciendo seguimiento de los indicadores asociados.

– Interpretatu eta ebatzi bere jardun arloan sor litezkeen gatazkak, barne bere arloko organo eta/edo pertsonalaren funtzioak burutzearen ondorioz sortutakoak.

– Interpretar y resolver los conflictos que puedan surgir en su ámbito de actuación incluyendo los derivados del ejercicio de las funciones de los órganos y /o del personal en su mismo ámbito.

– Jakinaren gainean jarri organo eskudunak, indarreko politika eta arautegian arau hausteak eta eskatu, hala balegokio, hartu beharreko neurriak har ditzan.

– Comunicar a los órganos competentes los incumplimientos de las políticas y normativas vigentes e instar, en su caso, la adopción de las medidas disciplinarias correspondientes.

– Zabaldu bere arloko eremuari loturiko alderdi guztiak eta eman unibertsitateko kideei honi loturiko jakintzaren berri.

– Divulgar todos aquellos aspectos relativos a su ámbito de actuación y difundir entre la comunidad universitaria los conocimientos asociados.

– Gobernu organoek emanen lizkiokeen beste edozein eginkizun eta, bere arloan, bestelako organoei esleituta ez direnak, bai eta, behar denean, arautegi honek ezabatutako batzordeenak ere, arauotan jasotzen ez diren beste maila batzuei esleituta ez badaude.

– Cuantas otras le sean encomendadas por los Órganos de Gobierno y, aquellas que en su ámbito no estén atribuidas a otros órganos, así como en su caso, las de las Comisiones y Comités suprimidos por esta normativa y que no corresponda a otros niveles contemplados en la misma.

4.– Batzordea batzordeburuak dei egin bestetan bilduko da.

4.– La Comisión se reunirá cuantas veces disponga su Presidente.

Batzordeko kideez gain, bileretan parte ahal izango dute batzordeburuak gonbidatu gisa dei egingo lituzketen pertsonek.

Además de sus miembros en las sesiones podrán participar como invitados las personas que el Presidente convoque.

5. artikulua.– Batzordeak.

Artículo 5.– Los Comités.

1.– Lau batzorde iraunkor eratuko dira, ondoko artikuluetan aurreikusitako osaera eta funtzioekin. Hona batzordeak:

1.– Se establecen cuatro Comités de carácter permanente con la composición y funciones previstas en los artículos siguientes. Dichos Comités son:

– Zerbitzu elektroniko eta elkarreragingarritasunaren batzordea.

– El Comité de Servicios Electrónicos e Interoperabilidad.

– Administrazio Prozeduren batzordea.

– El Comité de Procedimientos Administrativos.

– Dokumentuen gestio, gardentasun eta artxiboaren batzordea.

– El Comité de Gestión Documental, Transparencia y Archivo.

– Informazioaren Segurtasun eta DBLOren batzordea.

– El Comité de Seguridad de la Información y LOPD.

2.– Batzordekideen izendapena idazkari nagusiak egingo ditu eta idazkariak ere izendatuko ditu. Osaera idazkari nagusiak aldatu ahal izango du.

2.– El nombramiento de sus miembros corresponde al/a Secretario/a General que también designará al secretario/a. Su composición podrá ser modificada por el/la Secretario/a General.

3.– Bileretan parte hartzea besterenganaezina izango da, batzordeburuak dei egindako gonbidatuak bertan daitezkeelarik.

3.– La participación en las sesiones será indelegable pudiendo contar con los invitados que el/la presidente convoque.

6. artikulua.– Zerbitzu elektroniko eta elkarreragingarritasun batzordea.

Artículo 6.– Comité de Servicios Electrónicos e Interoperabilidad.

1.– Honako hau da UPV/EHUren zerbitzu elektroniko eta elkarreragingarritasun batzordearen osaera:

1.– La composición del Comité de Servicios Electrónicos e Interoperabilidad de la UPV/EHU es la siguiente:

– IKTen gerenteordea izango da batzordeburua UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboaren ordezkari eta harreman bide eta UPV/EHUren bitarte elektronikoen arduradun gisa.

– Estará presidida por el/la Vicegerente de las TICs como representante y enlace de la Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa y como responsable de los medios electrónicos de la UPV/EHU.

– Administrazio elektronikoko teknikari bat.

– Un/a técnico/a de la Administración Electrónica.

– IKTen gerenteordetzari dagokion kide bat, IKTen gerenteordeak proposatutakoa.

– Un miembro que pertenezca a la Vicegerencia de las TICs propuesto/a por el/la Vicegerente de TICs.

– Akademi antolaketaren zerbitzuari dagokion kide bat, arloan eskumena duen errektoreordeak proposatuta.

– Un miembro que pertenezca al Servicio de Ordenación Académica, propuesto/a por el/la Vicerrector/a competente en la materia.

– Gestioa hobetzeko teknikari bat.

– Un técnico de Mejora de la Gestión.

2.– Eginkizunak.

2.– Funciones.

Honako eginkizun hauek izango ditu UPV/EHUren zerbitzu elektroniko eta elkarreragingarritasun batzordeak:

El Comité de Servicios Electrónicos e Interoperabilidad de la UPV/EHU ostenta las siguientes funciones:

– Administrazioa modernizatzeko planak artikulatu eta burutu, zerbitzu elektronikoen ezarpen eta zehaztapenari dagokienean eta kanpo eta barruko elkarreragingarritasunari dagokionean.

– Articular y llevar a cabo los planes de modernización administrativa relacionados con la implantación y despliegue de servicios electrónicos así como con su interoperabilidad interna y externa.

– Bermatu zerbitzu elektronikoen ezarpen eta zehaztapenari eta beroriek inplementatzen dituzten aplikazioen elkarreragingarritasunari loturiko ekintzetan gertatutako desbideraketak behar bezala identifikatu eta zuzen daitezela.

– Velar por que las desviaciones de las actuaciones relacionadas con la implantación y despliegue de servicios electrónicos y con la mejora de la interoperabilidad de las aplicaciones que los implementan sean adecuadamente identificadas y corregidas.

– Jakinaren gainean jarri aldian aldi administrazio modernizatzeko batzorde exekutiboa zerbitzu elektroniko elkarreragileen ezarpen eta zehaztapenaren inguruan burututako ekintzen emaitzei buruz.

– Reportar periódicamente a la Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa los resultados de las actuaciones que se van ejecutando en torno a la implantación y despliegue de servicios electrónicos interoperables.

– Egokitu UPV/EHUren zerbitzuen karta, ezarritako modernizazio planen arabera.

– Adaptar la carta de servicios de la UPV/EHU de acuerdo a los planes de modernización establecidos.

– Bultzatu, oro har, UPV/EHUren zerbitzu elektronikoen eta, zehazkiago, egoitza elektronikoaren erabilera.

– Potenciar el uso de los servicios electrónicos de la UPV/EHU en general y de la sede electrónica en particular.

– Zaindu garatutako zerbitzu elektronikoak zeharo erabilgarri eta elkarreragingarri izan daitezela, indarrean diren estandar eta arauekin bat etorrita.

– Velar por que los servicios electrónicos desarrollados sean completamente accesibles e interoperables, de acuerdo a los estándares y regulaciones vigentes.

– Ezarri UPV/EHUren sinadura eta ziurtagiri elektronikoen politikak bete behar dituen gutxieneko baldintzak, legezko betebeharren ikuspuntutik eta segurtasun eta elkarreragingarritasunean aplikatu beharreko alderdi teknikoen arloan.

– Establecer las condiciones mínimas que debe cumplir la Política de Firma Electrónica y Certificados de la UPV/EHU desde el punto de vista del cumplimiento de los requisitos legales y técnicos aplicables en materia de seguridad e interoperabilidad.

– UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboak aginduko liokeen beste edozein.

– Cuantas otras le sean encomendadas por la Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa de la UPV/EHU.

7. artikulua.– Administrazio Prozeduren Batzordea.

Artículo 7.– Comité de Procedimientos Administrativos.

1.– Honako hau da UPV/EHUko Administrazio Prozeduren Batzordearen osaera:

1.– La composición del Comité de Procedimientos Administrativos de la UPV/EHU es la siguiente:

– Administrazioaren berrikuntza eta modernizazioaren arduraduna izango da batzordeburua, administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboaren ordezkari eta harreman bide eta UPV/EHUko administrazio prozedurak automatizatzeko arduraduna izanik.

– Estará presidida por el/la Responsable de Innovación y Modernización Administrativa como representante y enlace de la Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa y como responsable de la automatización de los procedimientos administrativos de la UPV/EHU.

– Gestioa hobetzeko teknikari bat.

– Un/a técnico/a de Mejora de la Gestión.

– Tekniko letratuen burua.

– El/La Jefe/a de Técnicos-Letrados.

– IKTen gerenteordetzari dagokion kide bat, IKTen gerenteordeak proposatutakoa.

– Un miembro que pertenezca a la Vicegerencia de las TICs propuesto/a por el/la Vicegerente de TICs.

– Kalitatearen zerbitzuari dagokion kide bat, arloan eskumena duen errektoreordeak proposatuta.

– Un miembro que pertenezca al Servicio de Calidad, propuesto/a por el/la Vicerrector/a competente en la materia.

2.– Eginkizunak:

2.– Funciones:

Honako eginkizun hauek izango ditu UPV/EHUren administrazio prozeduren batzordeak:

El Comité de Procedimientos Administrativos de la UPV/EHU ostenta las siguientes funciones:

– Artikulatu eta burutu administrazioa modernizatzeko planak, administrazio prozedurak hobetu eta automatizatzeko ekintzei loturik.

– Articular y llevar a cabo los planes de modernización administrativa relacionados con la mejora y automatización de procedimientos administrativos.

– Bermatu administrazio prozeduren hobekuntza eta automatizazioari loturiko ekintzetan sor litezkeen desbideraketak identifikatu eta zuzen daitezela.

– Velar por que las desviaciones de las actuaciones relacionadas con la mejora y automatización de procedimientos administrativos sean adecuadamente identificadas y corregidas.

– Jakinaren gainean jarri aldian aldi administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboa administrazio prozeduren hobekuntza eta automatizazioaren inguruan egindako ekintzan emaitzei dagokienean.

– Reportar periódicamente a la Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa los resultados de las actuaciones que se van ejecutando en torno a la mejora y automatización de procedimientos administrativos.

– Moldatu UPV/EHUren administrazio prozeduren katalogoa, ezarritako modernizazio planekin bat eginez.

– Evolucionar el catálogo de procedimientos administrativos de la UPV/EHU de acuerdo a los planes de modernización establecidos.

– Garatu, UPV/EHUk sortutako serie eta mota dokumentalak abiapuntu hartuta, administrazio informazioaren katalogoa.

– Desarrollar el catálogo de información administrativa a partir de las series y tipos documentales de la UPV/EHU.

– Garatu zehaztuko liratekeen prozesu eta prozedura eragileak, bai eta leudekeen beste sistema edo aplikazioekiko integrazioa ere.

– Desarrollar los procesos y procedimientos operativos que se determinen, así como su integración con otros sistemas u aplicaciones existentes.

– UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboak aginduko liokeen beste edozein.

– Cuantas otras le sean encomendadas por el Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa de la UPV/EHU.

8. artikulua.– Dokumentuen gestio, gardentasun eta artxiboaren batzordea.

Artículo 8.– Comité de Gestión Documental, Transparencia y Archivo.

1.– Dokumentuen gestio, gardentasun eta artxiboaren batzordeak honako osaera hau izango du:

1.– La composición del Comité de Gestión Documental, Transparencia y Archivo de la UPV/EHU es la siguiente:

– Idazkaritza nagusiko koordinazio arduraduna izango da batzordeburua, administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboaren ordezkari eta harreman bide eta idazkaritza nagusiko arduradun gisa.

– Estará presidida por el/la Responsable de la Coordinación de la Secretaría General como representante y enlace del Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa y como responsable de Secretaria General.

– Administrazioaren Berrikuntza eta Modernizazioaren Zerbitzuko burua.

– El/la jefe del Servicio de Innovación y Modernización Administrativa

– Artxibo nagusiko teknikari bat.

– Un miembro técnico de Archivo General.

– Administrazio elektronikoko teknikari bat.

– Un/a técnico/a de Administración Electrónica.

– IKTen gerenteordetzari dagokion kide bat, IKTen gerenteordeak proposatutakoa.

– Un/a miembro que pertenezca a la Vicegerencia TIC, propuesto/a por el/la Vicegerente de TICs.

2.– UPV/EHUren dokumentuen gestio, gardentasun eta artxiboaren batzordeak honako eginkizun eta eskumen hauek izango ditu:

2.– El Comité de Gestión Documental, Transparencia y Archivo de la UPV/EHU debería ostentar las siguientes funciones y competencias:

– Artikulatu eta burutu administrazioa modernizatzeko planak, gestioaren, dokumentu artxiboaren eta gardentasunaren hobekuntzari loturik.

– Articular y llevar a cabo los planes de modernización administrativa relacionados con la mejora de la gestión, el archivo documental y la transparencia.

– Bermatu gestioaren eta dokumentu artxiboaren hobekuntzari loturiko ekintzetan sor litezkeen desbideraketak identifikatu eta zuzen daitezela.

– Velar por que las desviaciones de las actuaciones relacionadas con la mejora de la gestión y el archivo documental sean adecuadamente identificadas y corregidas.

– Jakinaren gainean jarri aldian aldi administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboa gestioaren eta dokumentu artxiboaren hobekuntzaren inguruan egindako ekintzan emaitzei dagokienean.

– Reportar periódicamente al Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa los resultados de las actuaciones que se van ejecutando en torno a la mejora de la gestión y el archivo documental.

– Identifikatu UPV/EHUk sortutako serie eta mota dokumentalak.

– Identificar las series y tipos documentales generados por la UPV/EHU.

– Zehaztu, sortutako serie eta mota dokumental bakoitzaren bizi zikloa, UPV/EHUren dokumentuen sailkapen koadroa eta kontserbazio egutegia garatuz.

– Determinar el ciclo de vida de cada una de las series y tipos documentales generados, desarrollando el Cuadro de Clasificación y los Calendarios de Conservación de los documentos de la UPV/EHU.

– Koordinatu Euskal Autonomia Erkidegoko Herri Administrazioko Dokumentazioaren Balioespen, Hautapen eta Sarbide Batzordearekin, edo hura ordezkatuko duen organoarekin, UPV/EHUrenak diren eta Euskadiko Dokumentu Ondarea osatzen duten dokumentuen eta horiek ebaluatzeko, gordetzeko eta eskuratzeko arauen inguruko gaietan.

– Coordinarse con la Comisión de Valoración, Selección y Acceso a la Documentación de Euskadi, u órgano que le sustituya, en temas relacionados con la documentación de titularidad de la UPV/EHU e integrante del Patrimonio Documental de Euskadi y sus normas reguladoras de evaluación, conservación y acceso.

– Proposatu unibertsitatearen publizitate aktibo eta informaziorako eta serie eta mota dokumental bakoitza erabili eta tratatzeko prozeduretarako jarraibideak.

– Proponer los criterios para la información y publicidad activa de la Universidad y para los procedimientos de acceso y tratamiento de cada una de las series y tipos documentales.

– UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboak aginduko liokeen beste edozein.

– Cuantas otras le sean encomendadas por la Comisión Ejecutiva de Modernización Administrativa de la UPV/EHU.

9. artikulua.– Informazioaren Segurtasun eta DBLOren batzordea.

Artículo 9.– Comité de Seguridad de la Información y LOPD.

1.– UPV/EHUren Informazioaren Segurtasun eta DBLOren batzordeak honako osaera hau izango du:

1.– La composición del Comité de Seguridad de la Información y LOPD de la UPV/EHU es la siguiente:

– Informazio segurtasuneko arduraduna izango da batzordeburua UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboaren ordezkari eta harreman bidez eta UPV/EHUren segurtasunaren arduradun gisa.

– Estará presidida por el/la Responsable de Seguridad de la información como representante y enlace del Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa y como responsable de la seguridad de la UPV/EHU.

– Idazkaritza Nagusiaren burua.

– El/la jefe/a de Secretaría General.

– IKTen gerenteordetzari dagokion kide bat, IKTen gerenteordeak proposatutakoa.

– Un miembro que pertenezca a la Vicegerencia TIC, propuesto por el/la Vicegerente de TICs.

– Segurtasunaren arduraduna (DBLO).

– El/la Responsable de Seguridad LOPD.

– Idazkaritza Nagusiko teknikari bat.

– Un/a Técnico de Secretaría General.

2.– Honako eginkizun hauek izango ditu UPV/EHUren Informazioaren Segurtasun eta DBLOren batzordeak:

2.– El Comité de Seguridad de la Información y LOPD de la UPV/EHU ostentará las siguientes funciones:

– Artikulatu eta burutu administrazioa modernizatzeko planak, UPV/EHUren informazio segurtasunaren hobekuntzaren inguruan.

– Articular y llevar a cabo los planes de modernización administrativa relacionados con la mejora de la seguridad de la información de la UPV/EHU.

– Bermatu informazio segurtasunaren, oro har, eta, zehazkiago, datu pertsonalen arlo ekintzetan sor litezkeen desbideraketak behar bezala identifikatu eta zuzen daitezela.

– Velar por que las desviaciones de las actuaciones relacionadas con la mejora de la seguridad de la información en general y los datos personales en particular sean adecuadamente identificadas y corregidas.

– Jakinaren gainean jarri aldian aldi administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboa informazio segurtasunaren hobekuntzaren inguruan egindako ekintzan emaitzei dagokienean.

– Reportar periódicamente al Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa los resultados de las actuaciones que se van ejecutando en torno a la mejora de la seguridad de la información de la UPV/EHU.

– Bermatu informazio segurtasunaren arloan indarren legokeen legeria bete dadila eta, zehazkiago, datuak babesteko lege organikoa eta segurtasunerako eskema nazionala behar bezalako bete daitezen.

– Velar por el cumplimiento de la legislación vigente en materia de seguridad de la información, y en particular por que las exigencias de la Ley Orgánica de Protección de Datos y el Esquema Nacional de Seguridad sean apropiadamente satisfechas.

– Laboratu, informazio segurtasunaren arloan diren politikak eta arautegiak garatzeko hartu beharreko segurtasun prozedura eta jarraibide teknikoak.

– Elaborar los procedimientos e instrucciones técnicas de seguridad necesarias para desarrollar las políticas y normativas existentes en materia de seguridad de la información.

– Jarraipena egin ezarritako segurtasun neurrien betetze mailari orokorrean eta, espezifikoki, UPV/EHUren datuen babeserako arautegia, atzemandako arau hausteak administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboari jakinaraziz.

– Hacer el seguimiento del nivel de cumplimiento de las medidas de seguridad establecidas tanto de manera general como de forma específica por el Reglamento de protección de datos de la UPV/EHU, comunicando al Comisión Ejecutivo de Modernización Administrativa los incumplimientos identificados.

– Jarraipena egin, datu pertsonaletan sartzeko, horiek zuzentzeko, ezerezteko edo horien aurka egiteko eskubideak baliatzeko eskaerei, bai eta egin litezkeen balorazioen inpugnazioei eta adostasun baliogabetzeei ere.

– Realizar el seguimiento de las solicitudes de ejercicio de derechos de acceso, rectificación, cancelación u oposición, así como de las revocaciones de consentimientos e impugnaciones de valoraciones que se puedan realizar.

– Gainbegiratu segurtasun gorabeheren gestioa, horiek erregistratu, ebatzi eta balioets daitezela bermatuz.

– Supervisar la gestión de incidentes de seguridad, velando por que sean registrados, resueltos y evaluados.

– UPV/EHUren administrazioa modernizatzeko batzorde exekutiboak aginduko liokeen beste edozein.

– Cuantas otras le sean encomendadas por el Comité Ejecutivo de Modernización Administrativa de la UPV/EHU.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA

Baliogabeturik geratzen dira:

Quedan suprimidos.

– Administrazio elektronikoaren batzordea.

– La Comisión de Administración Electrónica.

– Dokumentuen artxibo edo balioetsi eta garbitzeko batzordea.

– La Comisión de Archivo o de Valoración y Expurgo.

– Informazio segurtasunaren batzordea.

– El Comité de Seguridad de la Información.

– Datuen babeserako batzordea.

– La Comisión para la Protección de Datos.

– Segurtasun informatiko eta gestio dokumentalaren batzordea.

– El Comité de Seguridad Informática y Gestión Documental.

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA

Honako arautegi hau EHAAn argitaratu eta biharamunean sartuko da indarrean.

El presente Reglamento entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el BOPV.


Azterketa dokumentala


Análisis documental