Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

145. zk., 2015eko abuztuaren 3a, astelehena

N.º 145, lunes 3 de agosto de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
3413
3413

155/2015 DEKRETUA, uztailaren 27koa, Euskal Autonomia Erkidegoko zenbait ikastetxe publiko sortzea, bat egitea eta kentzea xedatzen duena.

DECRETO 155/2015, de 27 de julio, por el que se dispone la creación, fusión y supresión de determinados centros públicos docentes de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Autonomia Estatutuko 16. artikuluaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoak eskuduntzak ditu irakaskuntza osoan, maila, modalitate eta espezialitate guztietan, betiere bazter utzi gabe Konstituzioaren 27. artikulua, azken hori garatzen duten lege organikoak, Konstituzioaren 149.1.30 artikuluak Estatuari aitortzen dizkion ahalmenak, eta Konstituzioa betetzeko eta bermatzeko beharrezkoa den goi ikuskaritza.

De acuerdo con el artículo 16 del Estatuto de Autonomía es competencia de la Comunidad Autónoma del País Vasco la enseñanza en toda su extensión, niveles y grados, modalidades y especialidades, sin perjuicio del artículo 27 de la Constitución y Leyes Orgánicas que lo desarrollen, de las facultades que atribuye al Estado el artículo 149.1.30 de la misma y de la alta inspección necesaria para su cumplimiento y garantía.

Autonomia Estatutuarekin bat etorriz, Euskal Autonomia Erkidegoari dagokio unibertsitateaz kanpoko ikastetxe publikoak sortzea, aldatzea, zabaltzea, bat egitea, sailkatzea eta kentzea.

De conformidad con el Estatuto de Autonomía, corresponde a la Comunidad Autónoma del País Vasco la creación, transformación, ampliación, fusión, clasificación y supresión de centros docentes públicos de enseñanza no universitaria.

Bestalde, Euskal Eskola Publikoaren otsailaren 19ko 1/1993 Legeko 5. artikuluan xedatzen denez, Euskal Autonomia Erkidegoko botere publikoei dagokie irakaskuntzaren programazio orokorra egitea eta Euskal Eskola Publikoa osatzen duten ikastetxeak sortzea, aldatzea eta kentzea, hori guztia kalitatezko hezkuntza emango dela bermatzen duen planifikazio demokratikoaren eta parte-hartzailearen markoan.

Por otra parte, el artículo 5 de la Ley 1/1993, de 19 de febrero, de la Escuela Pública Vasca, establece que corresponde a los poderes públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco la programación general de la enseñanza, la creación, modificación y supresión de los centros que configuran la Escuela Pública Vasca, en el marco de una planificación democrática y participativa que asegure la prestación de una enseñanza de calidad.

Ildo horretatik, Eraikuntza eta Obra Zibilaren lanbide-arloari beste ikuspegi bat emate aldera, komenigarria da ikasketa horiek eskainiko dituen ikastetxe berri bat sortzea.

Al objeto de dar un nuevo enfoque a la familia de Edificación y Obra Civil se considera conveniente la creación un nuevo centro que aborde esas enseñanzas.

Bestalde, Itsas-arrantza eta elikagai-industriaren lanbide-arloen irakaskuntza behar bezala planifikatzeko, arlo horiek irakatsiko dituen ikastetxe espezifiko bat sortu beharra dago.

Por otra parte, la correcta planificación de las enseñanzas de las familias profesionales Marítimo-pesquera e industrias alimentarias aconseja la creación de un centro específico que aborde las enseñanzas correspondientes a las mismas.

Gainera, oinarrizko lanbide-heziketako zikloetan ikasten dutenei prestakuntza ematen jarraitzeko eta laneratzen lagunduko dien prestakuntza-ibilbideak, euren trebakuntzarekin bat datozenak, eskaintzeko, beharrezkotzat jotzen da Gizarte Berrikuntzako lanbide-heziketako ikastetxe integratua sortzea.

Con objeto de dar continuidad en su formación de los alumnos que cursen los ciclos de formación profesional básica, ofertando itinerarios formativos acordes a su preparación que contribuyan a facilitar inserción profesional, se estima necesario la creación del Centro integrado de formación profesional de Innovación social.

Azkenik, Ermuan bigarren hezkuntza publiko osoa behar bezala planifikatzeko, komenigarria da udalerri horretako bigarren hezkuntzako bi institutuak batzea.

Por último, la correcta planificación del conjunto de la enseñanza secundaria pública en el municipio de Ermua hace conveniente proceder a la fusión de los dos Institutos de Educación Secundaria de dicho municipio.

Horregatik, Hezkuntza, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren proposamenez, eta Gobernu Kontseiluak 2015eko uztailaren 27an egindako bilkuran proposamena aztertu eta onartu ondoren, honako hau

En su virtud, a propuesta de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 27 de julio de 2015,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Eraikin adimendunen garapen iraunkorrerako Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua sortzen da (kodea: 20015056; EAEko kodea: 013532), helbide honetan: Iñigo de Loyola kalea 6, 20160 Lasarte-Oria. Ikastetxe horrek ziklo hauek eskainiko ditu: eraikuntzako teknikaria; barnealdeko, dekorazioko eta birgaitzeko obretako teknikaria; eraikuntza-proiektuetako goi-mailako teknikaria, eta instalazio termiko eta fluidodunen proiektuak garatzeko teknikaria.

Artículo 1.– Se crea el centro denominado Centro Integrado de Formación Profesional de Desarrollo Sostenible en Edificación Inteligente Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua (Código:20015056; Código CAPV:013532),C/ Iñigo de Loyola 6, 20160 Lasarte-Oria. Este centro ofertará los ciclos de Técnico en construcción, Técnico en obras de interior, decoración y rehabilitación, Técnico superior en proyectos de construcción, Técnico superior en desarrollo de proyectos de instalaciones térmicas y de fluidos.

2. artikulua.– 1.– Elikagai-industrien eta akuikulturaren garapen iraunkorrerako Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua sortzen da (kodea: 20015068; EAEko kodea: 013533), helbide honetan: Muelle kalea z.g., 20830 Mutriku.

Artículo 2.– 1.–Se crea el centro denominado Centro Integrado de Formación Profesional de Desarrollo Sostenible en Industrias Alimentarias y Acuicultura Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua (Código:20015068; Código CAPV:013533), C/Muelle s/n, 20830 Mutriku.

2.– Akuikulturako goi-mailako teknikarien zikloa kentzen da IES MUTRIKU BHI ikastetxetik, eta Elikagai-industrien eta akuikulturaren garapen iraunkorrerako Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratuan sartzen da. Ikastetxe horrek, gainera, elikagai-industriaren prozesuetako eta kalitateko goi-mailako teknikarien zikloa emango du.

2.– Se desagrega del IES Mutriku BHI el ciclo formativo de Técnico superior en acuicultura integrándose en el Centro Integrado de formación profesional de Desarrollo Sostenible en Industrias Alimentarias y Acuicultura. Dicho centro también impartirá el ciclo de Técnico superior en procesos y calidad en la industria alimentaria.

3. artikulua.– 1.– Gizarte Berrikuntzako Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua sortzen da (kodea: 20015071; EAEko kodea: 013534), helbide honetan: Karmelo Labaka kalea 7, 20120 Hernani.

Artículo 3.– 1.– Se crea el centro denominado Centro Integrado de Formación Profesional de Innovación Social Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratua (Código:20015071; Código CAPV:013534), C/Karmelo Labaka 7, 20120 Hernani.

2.– IES Hernani BHI-tik honako prestakuntza-ziklo hauek kentzen dira: sistema elektroteknikoak eta automatizatuak, fabrikazio mekanikoko diseinua eta animazio sozio-kulturala eta turistikoa goi-mailako zikloak; mantentze-lan elektromekanikoa erdi-mailako zikloa, eta fabrikatzea eta muntatzea oinarrizko lanbide-heziketako zikloa. Horiek guztiak Gizarte Berrikuntzako Lanbide Heziketako Ikastetxe Integratura pasatuko dira.

2.– Se desagregan del IES Hernani BHI los ciclos formativos de grado superior Sistemas Electrotécnicos y Automatizados, Diseño en Fabricación Mecánica y Animación Socio Cultural y Turística y el de grado medio Mantenimiento Electromecánico así como el de formación profesional básica Fabricación y Montaje integrándose en el Centro Integrado de Formación Profesional de Innovación Social.

4. artikulua - IES Ermua BHI ikastetxea sortzen da (kodea: 48018944; EAEko kodea: 015779). Ikastetxe hori sortzeko, Ermuko (Bizkaia) udalerriko ikastetxe publikoak hauek kendu eta batu dira:

Artículo 4.– Se crea el centro denominado IES Ermua BHI, (Código: 48018944; Código CAPV: 015779). Este centro es consecuencia de la fusión de los siguientes centros públicos docentes del municipio de Ermua (Bizkaia) que se suprimen.

– IES Ongarai BHI (kodea: 48011858; EAEko kodea: 015085).

– IES Ongarai BHI, (Código: 48011858; Código CAPV: 015085).

– IES Anaitasuna Ikastola BHI (kodea: 48011861; EAEko kodea: 015086).

– IES Anaitasuna Ikastola BHI, (Código: 48011861; Código CAPV: 015086).

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

El presente Decreto surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2015eko uztailaren 27an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 27 de julio de 2015.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental