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Boletin Oficial del País Vasco

122. zk., 2015eko uztailaren 1a, asteazkena

N.º 122, miércoles 1 de julio de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
2920
2920

EBAZPENA, 2015eko ekainaren 24koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena, Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatutako hirigintzako ikastaroen erakundeetako eta/edo enpresetako praktika-aldia arautzen duena.

RESOLUCIÓN de 24 de junio de 2015, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se regula el período de prácticas en instituciones y/o empresas previsto en los Cursos de Urbanismo organizados por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU).

2014ko ekitaldian, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak 2014ko ekainaren 9ko Ebazpena eman zuen, eta, horren bidez, dei egin zen Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen (IVAP) mendean dagoen Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatutako Hirigintzako XXXIX. (39) Ikastaroa (Bilbon egitekoa, 2014-2015) eta Hirigintzako XL. (40) ikastaroa (Donostian egitekoa, 2014-2015) egiteko. Horrekin batera, deialdia egin zen ikastaro horietako 5 matrikula-beka eskatzeko (Ebazpena 2014ko ekainaren 20ko EHAAn argitaratu zen, 116. zk.an).

En el ejercicio 2014, se dictó la Resolución de 9 de junio de 2014, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se convocaron el «XXXIX (39) Curso de Urbanismo » (Bilbao, 2014-2015) y el «XL (40) Curso de Urbanismo» (Donostia-San Sebastián, 2014-2015), organizados por la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP). Igualmente se convocaron 5 becas de matrícula para su realización (Resolución publicada en el BOPV n.º 116 de 20 de junio de 2014).

Ikastaro horien barruan, erakundeetan eta/edo enpresetan praktikak egiteko denboraldia ezarri da, hirigintza-arloan hamabi hilabete baino gehiagoko esperientziarik ez duten ikasleentzat.

En la estructura de estos cursos se establece un periodo de prácticas en instituciones y/o empresas para los alumnos y alumnas que no tengan experiencia urbanística profesional superior a doce meses en materia urbanística.

Horregatik guztiagatik, hau

Por todo ello,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdia.

Artículo 1.– Convocatoria.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen menpekoa den Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak (LHIEE) antolatu dituen Hirigintzako XXXIX. (39) eta XL (40) Ikastaroetako ikasleek erakundeetan eta/edo enpresetan egiteko praktika-aldien deialdia onartzea.

Aprobar la convocatoria del período de prácticas en instituciones y/o empresas del « XXXIX (39) y el «XL (40) Curso de Urbanismo» de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos (EVETU), que depende del Instituto Vasco de Administración Pública.

2. artikulua.– Helburuak.

Artículo 2.– Objetivos.

Ikasleek modulu bidezko Hirigintzako ikastaroetan eskuratutako ezagutzak erabil ditzaten sustatzea eta bultzatzea, zehazki, 2014-2015 ikasturteko Hirigintzako XXXIX. (39) Ikastaroari begira (Bilbon egitekoa) eta Hirigintzako XL. (40) ikastaroari begira (Donostian egitekoa). Horretarako, aukerako eta borondatezko praktika-aldiak antolatu dira erakunde publikoetan eta/edo enpresetan, ikasleek zuzenean izan dezaten arlo publikoko hirigintzako jardueraren berri.

Promover e impulsar la aplicación de los conocimientos en materia urbanística adquiridos por las alumnas y alumnos de los cursos de Urbanismo modulares, en concreto del «XXXIX (39) Curso de Urbanismo» (Bilbao) y el «XL (40) Curso de Urbanismo» (Donostia-San Sebastián) durante el curso 2014-2015, con la realización optativa y voluntaria de prácticas en instituciones públicas y/o empresas, para que puedan disponer de un conocimiento directo de la actividad urbanística en el ámbito público.

Diru-laguntzak ezarri dira, ikasleek laguntza izan dezaten praktikak egiteko eta praktika-tokietarako joan-etorriak egiteko.

Para posibilitar la realización de las prácticas y el desplazamiento al lugar en el que se desarrollen las prácticas, se establece una subvención para el alumnado que deba cursar las mismas.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Destinatarias y destinatarios.

Ikasleek praktikak egin ahal izango dituzte, hala nahi izanez gero. Hirigintzako XXXIX. (39) eta Hirigintzako XL. (40) ikastaroetako ikasleak izango dira onuradunak, betiere, deialdi hauetako edo aurreko deialdietako sei moduluak edo ikastaro osoa gainditu badituzte eta hirigintza-arloan hamabi hilabeteko esperientziarik ez badute. Baldintza horiek bete behar dituzte eskabide-epea bukatzean.

Las alumnas y alumnos podrán realizar unas prácticas que serán optativas. El alumnado es, exclusivamente, el del « XXXIX (39) y el «XL (40) Curso de Urbanismo» que haya realizado y superado todos los módulos de éstas o anteriores convocatorias o el curso completo y que no disponga de experiencia profesional superior a doce meses en materia urbanística. Estas condiciones deberá cumplirlas al finalizar el plazo de presentación de instancias.

Praktikak egiteko ikasleak aukeratzerakoan, azterketak balioesteko sei moduluetako puntuak gehituta puntuaziorik onenak lortu dituzten ikasleak hautatuko dira. Horretarako, eskabidea egin duten erakunde eta/edo enpresen zerrenda jakinaraziko zaie, eta ondoren egingo da esleipena, ikasleek egindako hautespena kontuan hartuta. Berdinketarik baldin badago, zozketa egingo da.

Se seleccionará a los alumnos para realizar las prácticas atendiendo a la mejor puntuación obtenida en la suma de la valoración de los exámenes de los seis módulos. Para ello se les comunicará la relación de instituciones y/o empresas solicitantes para proceder posteriormente a su adjudicación atendiendo a la selección por ellos realizada, resolviéndose los empates por sorteo.

Dena dela, praktikak egin ahal izateko, instituzioek eta/edo erakundeek praktikako langileak edukitzeko eskabidea aurkeztu beharko dute lehendabizi. Aurreko deialdian betebehar guztiak bete arren haurdunaldia zela-eta praktikak egin ezin izan zituzten ikasleek ere aukera izango dute oraingo deialdi honetan jarduteko.

Ahora bien la realización de las prácticas estará condicionada a la existencia de solicitudes de instituciones y/o empresas. Podrán también acceder a las prácticas las alumnas que cumpliendo todos los requisitos para la realización de las mismas en la convocatoria anterior, no pudieron realizarlas por causa de embarazo.

Praktika-aldiak 300 orduko iraupena izango du. Irailaren 28tik urriaren 5era bitartean hasiko dira, eta 2015eko abenduaren 31 baino lehen amaituko dira. Ikasleak hartzen dituzten erakundeek eta/edo enpresek eta LHIEEk egingo dute praktika-aldien ebaluazioa. Praktikak egiteko esleipendun izan den ikasleak praktika horiek amaitzeko konpromisoa hartu behar du.

El periodo de prácticas tendrá una duración de 300 horas. Comenzará entre el 28 de septiembre y el 5 de octubre y concluirá siempre antes del 31 de diciembre de 2015, tras haber realizado las 300 horas. Las mismas serán evaluadas por la institución y/o empresa receptora y por la EVETU. El alumnado que haya sido adjudicatario/a de las prácticas se compromete a concluir las mismas.

Diru-laguntzak edo laguntza publikoak eskuratzea galarazten duen debekuren bat edo administrazio-zehapenen bat edota zigor-zehapenen bat izan duten pertsona fisikoak ezin dira deialdi honetara aurkeztu –kontuan izanda zehapen horien barruan direla emakume eta gizonen arteko berdintasunari buruzko 2005eko otsailaren 18ko 4/2005 Legean sartutako debekuak eta zehazpenak–.

No podrán concurrir a la presente convocatoria quienes estén incursos o incursas en prohibición al efecto, o en sanción administrativa o penal que conlleve la imposibilidad de obtención de subvención o ayuda pública, incluida la introducida por la Ley 4/2005 de 18 de febrero de 2005, para la igualdad de mujeres y hombres.

4. artikulua.– Praktiketako ikasleak hartu ditzaketen erakundeak/enpresak.

Artículo 4 – Instituciones/empresas que pueden recibir alumnado en prácticas.

Erakunde hartzaileei dagokienez, goi-mailako unibertsitateko titulazioa eta hirigintzako prestakuntza duten ikasleak praktiketan hartu nahi dituzten euskal administrazio publikoak edo enpresak izango dira. Praktika-aldia 300 ordukoa izango da.

En lo que afecta a las entidades receptoras, son aquellas administraciones públicas vascas y/o empresas que quieran recibir a alumnado en prácticas durante 300 horas con titulación universitaria superior y formación urbanística.

Erakunde eta/edo enpresa hartzaileak ez du inolako erantzukizunik izango praktiketako ikasleak hartzeagatik.

La institución y/o empresa receptora estará exenta de cualquier responsabilidad derivada del hecho de acoger alumnado en prácticas.

Goi-mailako unibertsitateko titulazioa eta hirigintzako ezagutza teoriko egokiak dituen pertsonaren bat hirigintzaren eta/edo ingurumenaren arloan praktikak egiteko hartu nahi duten EAEko erakunde publikoek lehentasuna izango dute praktiketako ikasleak hartzeko, kontuan hartuta praktika-aldia 300 ordukoa izango dela eta dagokion eskaera egin beharko dutela. Ondorio horretarako, Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolak toki- eta foru-erakundeei eta Eusko Jaurlaritzaren beste sail batzuei aukera emango die praktiketako ikasleak edukitzeko. Era berean, hirigintzaren eta/edo ingurumenaren esparruari lotutako enpresek praktiketako ikasleak eduki ahal izango dituzte, erakundeen baldintza berberekin.

Pueden recibir alumnos y alumnas en prácticas prioritariamente aquellas instituciones públicas de la CAPV que quieran disponer de una persona con titulación universitaria superior y conocimientos urbanísticos teóricos adecuados para realizar prácticas en el área de Urbanismo y/o Medio Ambiente durante 300 horas y curse la solicitud correspondiente. A tal efecto la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos, dará a conocer a las instituciones locales, forales y a otros departamentos del Gobierno Vasco la posibilidad de contar con alumnado en prácticas. También podrán disponer de alumnado en prácticas las empresas vinculadas al ámbito urbanístico y/o medioambiental, en las mismas condiciones que las instituciones.

Ikaslea hartzen duen erakundeak edo enpresak praktiketako arduraduna izendatuko du; praktiketako arduraduna praktikak bideratzeaz, zuzentzeaz eta ikuskatzeaz arduratuko da.

La institución y/o empresa receptora designará una persona responsable de las prácticas que encomendará, dirigirá y supervisará el desarrollo de las mismas.

Praktikak bukatzean, arduradunak txosten bat egingo du alderdi hauek azaltzeko: praktiketako pertsonak bete duen zereginaren zer-nolakoak, erakutsi duen prestakuntza-maila eta egindako lanaren balorazioa. Txosten hori Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolara bidali beharko du, hilabeteko epean, praktika-aldia bukatzen denetik hasita.

La persona responsable realizará un informe especificando la labor desarrollada por la persona acogida en prácticas, el grado de preparación mostrado y la valoración que le ha merecido su desempeño, remitiéndolo a la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos en el plazo de un mes desde la finalización del periodo de las prácticas.

5. artikulua.– Praktiken funtzioak eta egitura.

Artículo 5.– Funciones y estructura de las prácticas.

Praktiketako ikasleek laguntza teknikoa eta/edo juridikoa emango dute –nork bere unibertsitateko titulazioaren arabera– hirigintzako gaietan eta, salbuespenez, ingurumeneko gaietan ere bai, erakundeak eta/edo enpresak horrela agintzen badie.

El alumnado en prácticas deberá realizar labores de apoyo técnico y/o jurídico, según su titulación universitaria, en materia urbanística, y excepcionalmente medioambiental, que le sea encomendada por la institución y/o empresa receptora.

Nolanahi ere, lanbide-jarduera eta funtzionarioen jarduna arautzen dituzten arauak errespetatu beharko dituzte ikasleek; bereziki, bete-betean gorde beharko dute lanbide-isilpekotasuna. Hala ere, praktiketan egindako lanak ez dio ikasleari lanbide-erantzukizunik sortuko.

En todo caso, los alumnos y alumnas deberán respetar las normas que regulan el ejercicio profesional y funcionarial y, muy especialmente, habrán de guardar escrupulosamente el secreto profesional. Ahora bien, no podrán incurrir en responsabilidad profesional como consecuencia de la actividad prevista en las prácticas.

Praktiken ordutegiak, erakundearen edo enpresaren lan-ordutegiarekin bat etorrita, praktikak egiteko aukera eman behar du; ikasleak gehienez sei orduko lanaldia egin behar du egunean, guztira 300 orduko praktika-aldia bete arte.

El horario de las prácticas será aquél que, conforme al horario laboral de la institución/empresa, permita la realización de dichas prácticas, debiendo desarrollar el alumno/a una jornada obligatoria como máximo de seis horas diarias, hasta completar el periodo de 300 horas.

Ikasleak bi txosten egin behar ditu, praktikaldi horretako erakundean edo enpresan zer zeregin bete duen azaltzeko. Lehendabiziko txostena 2015eko urriaren azken astean entregatu behar du; bigarrena, berriz, 2015eko abenduaren 10etik 16rako tartean bidali behar du Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolara.

El alumno/a deberá realizar dos informes sobre la labor desarrollada en la institución y/o empresa receptora. El primero lo deberá entregar la última semana de octubre de 2015. El último lo hará llegar a la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos entre el 10 y 16 de diciembre de 2015.

6. artikulua.– Praktiketako ikasleen poltsa.

Artículo 6.– Bolsa de alumnas y alumnos en prácticas.

300 orduko praktikaldia egiteko moduan diren ikasleen zerrenda eskatu ahal izango diote erakundeek eta/edo enpresek IVAPen menpe dagoen LHIEEri.

Las instituciones y/o empresas podrán solicitar a la EVETU que depende del IVAP, una relación de alumnos y alumnas que puedan efectuar las prácticas durante 300 horas.

7. artikulua.– Baliabide ekonomikoak eta praktiken ordainketa.

Artículo 7.– Recursos económicos y pago de las prácticas.

2015eko ekitaldian, 20.000 euro bideratuko dira «Hirigintzako XXXIX. (39) Ikastarorako» eta «Hirigintzako XL (40) Ikastarorako», EAEko Aurrekontu Orokorretan horretarako ezarrita dagoen partidaren kargura.

Se destina, en el ejercicio 2015, al objeto de subvenir a esta iniciativa la cantidad máxima de 20.000 euros para el «XXXIX (39) y el «XL (40) Curso de Urbanismo» con cargo a las partidas presupuestarias establecidas al efecto en los Presupuestos Generales de la CAPV.

Aurreikuspenen arabera, guztira 9 ikaslek egingo dituzte praktikak «Hirigintzako XXXIX. (39) Ikastaroan» eta «Hirigintzako XL (40) Ikastaroan», eta, hortaz, ikasle bakoitzak 2.000 euro jasoko ditu gehienez. Bi ikastaroen eskaeren kopurua batuta, eskaerak 9 baino gehiago badira, laguntzetarako bideratutako zenbatekoa hainbanatu egingo da onartutako eskabide guztiko kopuru horretan.

Está prevista la asistencia a las prácticas de un total de 9 alumnas o alumnos en el «XXXIX (39) y el «XL (40) Curso de Urbanismo», por lo que cada persona percibirá como máximo un total de 2.000 euros. Cuando en la suma de los dos cursos se superen las 9 solicitudes recibidas, el importe total destinado a estas ayudas, se prorrateará entre el número total de solicitudes admitidas.

Praktikak aldi bakarrean ordainduko dira, praktika-aldiaren bukaeran, praktikei buruz ikasle bakoitzak egingo duen txostena aurkeztu ondoren.

El pago de las prácticas se realizará de una sola vez, al final del periodo total de realización de las mismas tras la presentación del informe final sobre la realización de las prácticas que se elaborará por cada alumno/a.

Oro har, arau orokor modura, praktikei dagokien laguntza jasotzeko eskubidea izateko, beharrezkoa izango da praktikak erabat bukatzea; gainerakoan, ez da horretarako inolako eskubiderik izango.

Como regla general, el derecho a la percepción de la ayuda correspondiente a las prácticas requerirá que las mismas hayan sido realizadas en su totalidad, no generándose derecho alguno en caso contrario.

Ildo beretik, praktikak hasi eta lehendabiziko hamar egunen barruan ikasleren batek praktikak egiteari uko egiten badio eta haren ordez praktikak egitera doan ikasleak geratzen den praktikaldi osoa burutzen badu, ulertuko da praktikak erabat amaitu direla.

En este sentido, en el supuesto de que mediare la renuncia de algún alumno o alumna dentro de los diez primeros días de prácticas, y la persona suplente correspondiente completase el período de prácticas restante, se entenderá que las mismas han sido realizadas en su totalidad.

Salbuespen modura, praktiken zati bat egin dela onar daiteke, baldin eta ikasleak ezinezkoa izan badu praktikak amaitzea ikaslea hartzeko eta praktikak egiteko ardura duen erakundeari eta/edo enpresari egotz dakizkiokeen arrazoiak direla-eta. Horrelakoetan, egindako praktika-aldiari dagokion zati proportzionala ordainduko zaio.

Excepcionalmente se admitirá la ejecución parcial de las prácticas, y en consecuencia se procederá a abonar al alumno/a la parte proporcional del periodo de prácticas realizado, cuando no pudieran completarse por motivos atribuibles a la institución y/o empresa receptora y responsable de su ejecución.

Praktikak egiteko laguntza horrek eta, orobat, ikaslearen egonaldiak eta egiten duen jarduerak ez dute inolako lan-, lanbide- edo zerbitzu-harremanik sortuko ikaslearen eta Herri Ardulararitzaren Euskal Erakundearen artean (azken horren barruan dago Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskola) ezta ikaslearen eta erakunde/enpresa hartzailearen artean ere; izan ere, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea bera da erakunde horrekin lankidetza hitzartu duena.

La citada ayuda, así como la estancia y actividad que desarrolle la alumna o alumno no supone relación laboral, profesional o de servicio del alumno/a con el Instituto Vasco de Administración Pública, de quien depende la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos o del alumno/a con la institución y/o empresa colaboradora, siendo el propio Instituto Vasco de Administración Pública el que acuerda la colaboración con dicha entidad.

8. artikulua.– Gizarte Segurantzako araubide orokorrean sartzea. Aseguruak.

Artículo 8.– Inclusión en el Régimen General de la Seguridad Social. Seguros.

Praktiketako ikasleak Gizarte Segurantzako araubide orokorrean sartuko dira, ondorengo dekretuan araututako moduan eta baldintzetan: 1493/2011 Errege Dekretua, urriaren 24koa, prestakuntza programetan parte hartzen duten pertsonak Gizarte Segurantzaren Araubide Orokorrean sartzeko baldintzak arautzen dituena, abuztuaren 1eko 27/2011 Legeak, Gizarte Segurantzaren sistema eguneratu, egokitu eta modernizatzeari buruzkoak, hirugarren xedapen gehigarrian ezarritakoa garatzeko.

El alumnado en prácticas será incluido en el Régimen General de la Seguridad Social en los términos y condiciones regulados en el Real Decreto 1493/2011, de 24 de octubre, por el que se regulan los términos y las condiciones de inclusión en el Régimen General de la Seguridad Social de las personas que participen en programas de formación, en desarrollo de lo previsto en la disposición adicional tercera de la Ley 27/2011, de 1 de agosto, sobre actualización, adecuación y modernización del sistema de la Seguridad Social.

Era berean, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioak istripu, baliaezintasun eta heriotzaren kontrako asegurua egingo die praktiketako ikasleei.

Así mismo, la administración de la Comunidad Autónoma de Euskadi procederá a asegurar al alumnado en prácticas contra los riesgos de accidente, invalidez o muerte.

9. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 9.– Órgano de gestión de la subvención.

LHIEE menpe duen Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen zuzendaritzari dagokio deialdi honetan aurreikusitako diru-laguntzak kudeatzea.

Corresponde a la Dirección del Instituto Vasco de Administración Pública, de la que depende la EVETU, la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolako koordinatzaileak izango du, azken batean, ikasleen goi-mailako zuzendaritzaren ardura.

La coordinadora de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos posee, en última instancia, la alta dirección del alumnado.

10. artikulua.– Prozedura. Epaimahaia, jakinarazpenak, eskabideak eta esleipenaren ebazpena.

Artículo 10.– Procedimiento: Tribunal Calificador, Notificaciones, Solicitudes, y Resolución de adjudicación.

1.– Epaimahaia:

1.– Tribunal Calificador:

LHIEEko Kontseilu Errektorea da.

Está constituido por el Consejo Rector de EVETU.

2.– Epaimahaiaren akordioen jakinarazpenak:

2.– Notificación de los acuerdos:

www.ivap.euskadi.eus / EVETUri dagokion helbide elektronikoan eta, ondoren, aipatzen diren lekuetako iragarki-tauletan argitaratu dira Epaimahaiaren akordio guztiak:

Todos los acuerdos del Tribunal Calificador serán publicados en la página web del IVAP, www.ivap.euskadi.eus, en el área relativa a EVETU así como en los tablones de anuncios de las dependencias que se indican a continuación:

a) Vitoria-Gasteiz: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea, Donostia kalea 1 (Lakua), 01010 PK.

a) En Vitoria-Gasteiz: Instituto Vasco de Administración Pública; c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua) CP: 01010.

b) Bilbao: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea, Errekalde zumarkalea 18, 48009 PK.

b) En Bilbao: Instituto Vasco de Administración Pública; Alameda de Recalde, 18. CP: 48009.

c) Donostia: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea, San Bartolome kalea 28, 20007 PK.

c) En Donostia-San Sebastián: Instituto Vasco de Administración Pública; c/ San Bartolomé, 28. CP: 20007.

d) Oñati: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundea, Unibertsitate Zaharra, 20560 PK.

d) En Oñati: Instituto Vasco de Administración Pública; Antigua Universidad. CP: 20560.

3.– Eskabideak aurkezteko epea.

3.– Plazo de presentación de solicitudes:

Ikasleek 31 egun naturaleko epea izango dute deialdi honetako eskabideak aurkezteko; erakundeek eta enpresek, berriz, 35 egun naturaleko epea, betiere, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita.

El alumnado dispondrá de 31 días naturales, y las instituciones y/ o empresas dispondrán de 35 días naturales, a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

4.– Eskabidearen eredua:

4.– Modelo de solicitud:

Ikasleek I. eranskinean jasotako ereduari jarraikiz aurkeztu beharko dute eskabidea. Erakundeek eta/edo enpresek, berriz, II. eranskinean jasotako eskabidea bete beharko dute.

Los alumnos y alumnas de las prácticas y ayudas a las que se refiere la presente Resolución deberán cumplimentarlas conforme al modelo que se incluye como anexo I. Las instituciones y/o empresas cumplimentarán la solicitud que se incluye como anexo II.

5.– Aurkeztu beharreko agiriak.

5.– Documentación a presentar:

Ikasleek honako agiri hauek gehitu behar dituzte eskabidean:

El alumnado adjuntará a la solicitud:

a) Errolda-egiaztagiria.

a) Certificado de empadronamiento.

b) Eguneratutako curriculum vitae.

b) Curriculum-vitae actualizado.

c) Erantzukizunpeko adierazpenak (eskabide-ereduaren barruan gehituta).

c) Diversas declaraciones responsables (incluidas en el modelo de solicitud).

6.– Eskabideak aurkezteko lekua:

6.– Lugar de presentación de las solicitudes:

Eskabideak Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariari bidaliko dizkiote, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearen menpekoa den Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Eskolaren egoitzara (helbidea: Errekalde Zumarkalea 18, 1.a, 48009, Bilbao; Tel.: 944 03 16 16 00 / 04; Faxa: 944 03 16 01; www.ivap.euskadi.eus

Las instancias se dirigirán a la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, a la sede de la Escuela Vasca de Estudios Territoriales y Urbanos, dependiente del Instituto Vasco de Administración Pública, en la c/ Alameda de Recalde, 18-1.º; 48009 Bilbao, Tfno.: 94 403 16 00 / 04, Fax: 944 03 16 01, www.ivap.euskadi.eus.

Halaber, honako leku hauetan ere aurkeztu ahal izango dira: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko edozein bulegotan, Eusko Jaurlaritzako Herritarren Arretarako bulegoetan (Zuzenean) edo Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean 38.4 artikuluan aipatzen diren moduetatik edozeinetan.

Asimismo, las solicitudes podrán presentarse en cualquiera de las dependencias del Instituto Vasco de Administración Pública, en las Oficinas de Atención Ciudadana (Zuzenean), o en cualquiera de las formas indicadas en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

7.– Onartukoen eta bazterturikoen behin-behineko eta behin betiko zerrenda.

7.– Relación provisional y definitiva de admitidos y excluidos:

Eskabideak aurkezteko epea amaiturik, IVAPeko zuzendariak onartuko du hartu diren eta bazter utzi diren ikasleen behin-behineko zerrendak eta erakundeen behin-behineko zerrendak, epaimahai kalifikatzaileak ebazpen-proposamena aurretiaz hartu ostean. Hamar egun balioduneko epea emango du zerrenda horien aurkako erreklamazioak aurkezteko. Egon litezkeen erreklamazioak azterturik, epaimahaiak onartuen eta bazter utzitakoen behin betiko zerrendak onartuko ditu.

Finalizado el plazo de presentación de las solicitudes, previa propuesta del Tribunal calificador, la Directora del IVAP aprobará la relación provisional de personas admitidas y excluidas, ordenada según puntuación, e igualmente la relación provisional de instituciones y/o empresas admitidas y excluidas. Se establecerá un plazo de diez días hábiles para formular alegaciones a la relación provisional de admitidos y excluidos o, en su caso, para subsanar la solicitud. Si no se presentaren alegaciones la relación provisional de admitidos y excluidos devendrá definitiva.

Erreklamaziorik bada, erreklamazioak ebatzi eta IVAPeko zuzendariak onartuko ditu hartu diren eta bazter utzi diren behin-betiko zerrendak.

En el caso de presentarse alegaciones, se procederá a la resolución de las mismas y a la aprobación por la Directora del IVAP de la relación definitiva de admitidos y excluidos.

Alegazioak egiteko epea amaitzen denean, edo, alegaziorik aurkeztuz gero, horiek ebazten direnean, praktikak egin ahal izango dituzten enpresa eta/edo erakundeen zerrenda jakinaraziko zaie ikasleei, lortutako puntuazio-hurrenkeraren arabera horietako bat hauta dezaten.

Transcurrido el plazo de alegaciones o, en su caso, resueltas las mismas, se comunicará al alumnado la relación de instituciones y/o empresas en las que se van a poder realizar las prácticas, para que según el orden de puntuación obtenido procedan a la elección de las mismas.

8.– Praktikak esleitzeko ebazpena.

8.– Resolución de adjudicación de las prácticas:

Diru-laguntzen ebazpena Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariak emango du, LHIEEko Kontseilu Errektorearen proposamena ikusita, gehienez bi hilabeteko epean, eskabideak aurkezteko epea bukatzen denetik hasita.

La resolución de adjudicación de las prácticas será dictada, a la vista de la propuesta elevada por el Consejo Rector de la EVETU, por la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública en el plazo máximo de cuatro meses a contar desde la finalización del plazo de presentación de solicitudes.

Ebazpenak, ikasle esleipendunekin batera, ordezkoen zerrenda bat ere jasoko du, ikasleren batek uko egiten badu ere. Sei moduluen azterketetan lortutako emaitzak batuko dira, eta horren arabera ordenatuko da zerrenda. Halaber, ordezko erakunde eta/edo enpresen zerrenda bat ezarriko da ebazpenean, nahikoa ikasle ez badago ere edo eskatutako titulazioarekin nahikoa jende ez badago ere.

Dicha Resolución recogerá, en su caso, junto a los/as alumnos/as adjudicatarios/as, una lista de suplentes, ordenada según la suma de la valoración de los exámenes de los seis módulos, para el supuesto de que se produjera alguna renuncia por parte de aquellos/as. Así mismo, en el caso de que no hubiese suficiente alumnado o no hubiese suficiente número de personas con la titulación solicitada se establecerá en dicha Resolución la lista de instituciones y/o empresas suplentes.

Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie interesdunei; era berean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko da, jendeak horren berri izan dezan.

La Resolución además de en la página web del IVAP, y en los tablones de anuncios de las dependencias del IVAP. Será notificada individualmente a los interesados/as y publicada, a efectos de general conocimiento, en el Boletín Oficial del País Vasco.

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44.1 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, epe hori amaitu ondoren interesdunari ebazpenaren berri eman ez bazaio, eskabideari uko egin zaiola ulertuko da.

De conformidad con lo establecido en el artículo 44.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, si una vez transcurrido dicho plazo no se hubiera notificado a la persona interesada Resolución alguna, las personas interesadas podrán entender desestimada su solicitud.

11. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 11.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

Esleipendunek praktikak erakunde edo enpresa zehatz batean egiteko proposamenak jasoko dituzte, eta proposamen horiek onartu beharko dituzte; izan ere, erakundeek eta/edo enpresek LHIEEri egindako eskaera ere kontuan izan behar da. Hortaz, norbaitek proposamenen bati ezezkoa ematen baldin badio, praktikak egiteko eskabidea atzera botako zaio. Praktika-aldia onartzeaz batera, onuradunak onartu egiten du eman zaion diru-laguntza.

La persona adjudicataria se compromete a aceptar las propuestas que se le realicen de incorporación a una determinada institución y/o empresa, ya que debe tener en cuenta la demanda que realicen las propias instituciones y/o empresas a la EVETU. Por ello, en el caso de rechazar alguna propuesta, se le desestimará en su solicitud de prácticas. Junto con la aceptación del periodo de prácticas, la persona beneficiaria hará aceptación expresa de la ayuda concedida.

Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50.2. artikuluan jasotako eginbeharrak bete behar ditu.

Debe cumplir con todas las obligaciones recogidas en el artículo 50.2 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

Orobat, diru-laguntzen helburua bete beharko du, eta, praktiketara joateaz gain, etekina atera beharko die praktikei.

Deberán cumplir la finalidad para la que se concedió la subvención, la asistencia a las prácticas y el aprovechamiento de las mismas.

Onuradunek zorrotz bete beharko dute bidegabe jasotako diru-kopuruak itzultzeko beharra ezartzen duen araubide orokorra; eta, era berean, dagozkien berandutza- interesak ordaindu beharko dituzte, eta berezkoak dituzten eginbeharrak ez betetzeagatik finkatutako zigorrak ezarriko zaizkie.

Las personas beneficiarias están sujetas al régimen general sobre obligaciones de reintegro de cantidades indebidamente percibidas, pago de los intereses de demora correspondiente y régimen sancionador aplicable a los supuestos de incumplimiento de las obligaciones que le son propias.

Hargatik, praktikak egin bitartean arazoren bat sortzen bada eta, hori dela-eta, ikasleak praktikak egiten jarraitzerik ez badu, horren berri eman beharko dio Lurralde eta Hiri Ikasketetarako Euskal Eskolako koordinatzaileari, gehienez egutegiko hamar eguneko epean. Jakinarazpena idatziz egingo du. Hamar eguneko epean berariazko jakinarazpenik egiten ez bada, emandako adjudikazioa baliogabetuta geratuko da.

Por ello si a lo largo de la ejecución de las prácticas surgiera algún problema que impida la continuidad de las mismas, el alumno o alumna deberá notificar en el plazo máximo de diez días naturales a la coordinadora de EVETU tal circunstancia. Esta notificación se realizará de forma escrita. La falta de notificación expresa en el plazo de los diez días, supondrá la revocación de la adjudicación realizada.

12. artikulua.– Bateraezintasuna.

Artículo 12.– Incompatibilidad.

Praktikak egiteko laguntzarik ezin izango da eman, baldin eta eginkizun berbera egiteko laguntzak jasotzen badira diru publikoetatik.

La concesión de esta ayuda es incompatible con la obtención de cualquier otra subvención o ayuda proveniente de fondos públicos para la misma causa.

13. artikulua.– Datu pertsonalen tratamendua.

Artículo 13.– Tratamiento de datos personales.

Deialdi honetako parte-hartzaileen datu pertsonalak «Euskal Arduralaritzaren Euskal Erakundeak antolatutako formakuntza eta hobekuntza ikastaroak» izeneko fitxategian sartuko dira, behar den moduan tratatzeko eta, hartara, kudeatu ahal izateko. Fitxategi horrek datu pertsonalak babesteari buruzko legeriak xedatzen duena bete beharko du. Datuen kontra agertzeko, eta datuak eskuratzeko, zuzentzeko edo ezabatzeko eskubidea baliatu nahi duten pertsonek IVAPen Koordinazio eta Kudeaketako Idazkaritzara jo dezakete.

Los datos personales de quienes participen en esta convocatoria serán incorporados para su tratamiento en el fichero «Cursos de formación y perfeccionamiento organizados por el Instituto Vasco de Administración Pública», con el objeto de gestionar la misma. El fichero está sujeto a lo dispuesto en la legislación relativa a la protección de datos de carácter personal. Para ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición las personas interesadas podrán dirigirse a la Secretaría de Coordinación y Gestión del IVAP.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariaren ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluan eta hurrengoetan ezarritakoaren arabera. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik hasita. Errekurtsoa ebazpen hau eman duen organoari jar dakioke edota, bestela, Herri Administrazio eta Justiziako sailburuari. Errekurtsoari buruz berariaz ebazpenik ematen ez bada, ukatutzat joko da.

Contra la presente Resolución de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública podrá interponerse recurso de alzada, según lo dispuesto en el artículo 114 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común en el plazo de un mes contado desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. El recurso podrá interponerse ante el órgano emisor de esta Resolución o ante el Consejero de Administración Pública y Justicia. La falta de resolución expresa a dicho recurso tendrá carácter desestimatorio.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de junio de 2015,

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental