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Boletin Oficial del País Vasco

112. zk., 2015eko ekainaren 17a, asteazkena

N.º 112, miércoles 17 de junio de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
2699
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IRAGARKIA, ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein bertan sortutako hondakinak kudeatzeko zerbitzuaren lizitaziorako (espedientea: 018SV/2015).

ANUNCIO para la licitación del servicio para la gestión de incidencias/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas (Expediente: 018SV/2015).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Director de Servicios del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 018SV/2015.

c) Número de expediente: 018SV/2015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein bertan sortutako hondakinak kudeatzea.

a) Descripción del objeto: gestión de incidencias/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas.

b) Loteak eta kopurua: bai, 2.

b) División por lotes y número: sí, 2.

1. lotea: aste bakoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bakoitiak.

Lote 1: semanas impares: las 26 semanas impares de duración del contrato.

2. lotea: aste bikoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bikoitiak.

Lote 2: semanas pares: las 26 semanas pares de duración del contrato.

c) Burutzeko lekua: enpresa esleipendunaren egoitzan eta gorabeherak edota istripuak gertatzen diren tokietan egingo da lan, eta Ingurumen eta Lurralde Politika Sailean entregatu.

c) Lugar de ejecución: en la sede de la contratista y en los lugares donde se produzcan los incidentes/emergencias, y la entrega en el Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

d) Burutzeko epea: 52 aste.

d) Plazo de ejecución: 52 semanas.

1. lotea: 26 aste bakoitiak, kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik aurrera.

Lote 1: las 26 semanas impares, a partir del día siguiente a la firma del contrato.

2. lotea: 26 aste bikoitiak, kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik aurrera.

Lote 2: las 26 semanas pares, a partir del día siguiente a la firma del contrato.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren gehieneko aurrekontua: ehun eta hirurogeita bost mila berrehun eta laurogeita bederatzi euro eta hogeita sei zentimo (165.289,26) gehi BEZaren hogeita hamalau mila zazpiehun eta hamar euro eta hirurogeita hamalau zentimo (34.710,74). Beraz, guztira, berrehun mila (200.000 euro), bi lotetan banatuta:

4.– Presupuesto máximo de licitación: ciento sesenta y cinco mil doscientos ochenta y nueve euros con veintiséis céntimos (165.289,26), al que corresponden treinta y cuatro mil setecientos diez euros con setenta y cuatro céntimos (34.710,74) de IVA, resultando un importe total de doscientos mil euros (200.000), divididos en 2 lotes:

1. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi BEZaren hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37). Beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

Lote 1: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil (100.000) euros.

2. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi BEZaren hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37). Beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

Lote 2: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil (100.000) euros.

5.– Behin-behineko bermea: ez dago jarri beharrik.

5.– Garantía provisional: no se exige garantía provisional.

6.– Agiriak eta argibideak lortzeko:

6.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1.

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 26.

d) Teléfono: 945 01 98 26.

e) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko uztailaren 17a.

e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 17 de julio de 2015.

f) Kontratu honi buruzko informazio guztia webgune honetan eskura daiteke: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

f) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

7.– Kontratistaren betekizunak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

Sailkapena: ez.

Clasificación exigida: no.

Kaudimenari buruzko eskakizunak eta egiaztatzeko modua:

Requisitos de solvencia y medios de acreditación:

A) Ekonomia- eta finantza-kaudimena: azken bi urteei dagokien urteko fakturazioaren guztizkoaren gaineko adierazpena. Azken bi ekitaldietako bakoitzean, gutxienez, fakturazioaren guztizkoak lizitazio honen zenbatekoaren parekoa izan behar du.

A) Solvencia económica y financiera: declaración sobre el volumen de facturación anual de los últimos dos años, debiendo acreditar una facturación mínima en cada uno de los ejercicios del presupuesto de licitación.

B) Kaudimen teknikoa:

B) Solvencia técnica:

B.1.– Lan-taldea osatuko duten pertsonen zerrenda eta horien titulua edo Elkargoen ziurtagiria, zein curriculumak. Gutxieneko lan-taldea hiru pertsonak osatu behar dute, eta horiek erdi-mailako edo goi-mailako titulazioa izan behar dute. Hiru pertsona horiek gorabeherak edota hondakinak kudeatzen 2 urteko eskarmentua dutela egiaztatu behar dute.

B.1.– Relación nominal de las personas integrantes del equipo de trabajo y títulos o certificados de los Colegios respectivos, así como sus currículos detallados, donde se acredite la experiencia exigida. Como mínimo, el equipo de trabajo estará compuesto por tres personas que tengan titulaciones de grado medio o superior y experiencia acreditada de, al menos, dos años en la gestión de incidentes/emergencias y/o residuos.

B.2.– Kontratuaren egikaritzan enpresak honako baliabide hauek izango dituela adierazi behar du: tanga-kamioi bat eta isuriak xurgatzeko gaitasuna, garabi-kamioi bat, material xurgatzaileak eta ontziak.

B.2.– Declaración indicando estar en posesión de los siguientes medios materiales: camión cisterna y capacidad de succión de derrames, camión grúa, materiales absorbentes y recipientes.

B.3.– Azken hiru urteetan parte hartutako gorabehera- edo larrialdi-egoera nagusien zerrenda aurkeztu beharko dute enpresek, lan edo zerbitzu horien zenbatekoa, datak eta onuradunak (publikoak nahiz pribatuak) zehaztuko dituena. Zerbitzuak egiaztatzeko organo eskudunak egindako edo bisaturiko ziurtagiriak aurkeztu beharko dira, hartzailea sektore publikokoa izan bada; eta pertsona pribatua bada, pertsona horrek egindako ziurtagiria edo enpresaburuaren aitorpena. Azken 3 urteetan, gorabehera eta larrialdi-egoerak nahiz horrelakoetan sortutako hondakinak kudeatzen gutxienez urtebeteko esperientzia duela egiaztatu behar du enpresak; gainera, halako egoeren ezaugarriak eta kontratu hau betetzean enpresak aurkeztu ditzakeenak antzekoak izan behar dira.

B.3.– Relación de las intervenciones en situaciones de incidentes/emergencias relevantes en los tres últimos años, que incluyan importe, fechas y el destinatario público o privado de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario. La empresa tendrá que acreditar una experiencia mínima de un año, en tres últimos, en gestión de situaciones de incidentes/emergencias con generación de residuos, siendo estas situaciones equivalentes en características a las que se puede encontrar en la ejecución del contrato.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2015eko uztailaren 20a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 20 de julio de 2015, antes de las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

c.1.– Elektronikoki lizitatuz gero, honako web orriaren bidez egin daiteke aurkezpena: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

c.1.– Si se licita electrónicamente, puede presentarse a través de la página Web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion.

c.2.– Paperean lizitatuz gero, honako leku honetan:

c.2.– Si se licita en papel:

1) Erakundea: Ingurumen eta Lurralde Politika Saila.

1) Entidad: Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial.

2) Helbidea: eskuan eraman beharko dira Ingurumen eta Lurralde Politika Sailaren Erregistro Nagusira, Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1era (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia), goian aipatutako epean. Postaz ere bidali ahal izango dira, eta eskaintza postan zein egunetan jarri den, egun berean (eta betiere eskaintzak aurkezteko muga-ordua baino lehen) kontratazio organoari telex, telekopia, edo telegrama bidez jakinarazi eta egiaztatu beharko zaio. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo eskaintza bidali izanaren jakinarazpenak eskaintzak jasotzeko finkatutako epea amaitutakoan jasotzen badira, ez dira onartuko. Nolanahi ere, eskaintza postaz bidali, eta hamar egun naturaleko epean jasotzen ez bada, inolaz ere ez da onartuko.

2) Domicilio: serán entregados en mano en el Registro del Departamento de Medio Ambiente y Política Territorial, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II, 2.ª planta (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco), o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día y antes de la hora límite de presentación de ofertas. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3) Herria eta posta kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

3) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik aurrera kontatuta.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez da aldaera edo alternatibarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua bada, eskaintzak aurkezteko gonbita egin nahi zaien enpresen kopurua edo gutxienezko edo gehienezko kopurua: ez dago horrelakorik.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

9.– Esleitzeko irizpideak:

9.– Criterios de adjudicación:

a) Formulak aplikatuz automatikoki balioestekoak diren irizpideak. Ponderazioa, guztira: 70 puntu.

a) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas: ponderación total: 70 puntos.

Eskaintza ekonomikoa. Ponderazioa: 70 puntu. Formula: ikus karatularen 30.1.a puntua.

Oferta económica. Ponderación: 70 puntos. Fórmula: ver punto 30.1.a) de la carátula.

b) Balio-judizioan oinarrituta aplikatu behar diren irizpideak: ponderazioa, guztira: 30 puntu.

b) Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor: ponderación total: 30 puntos.

Zerbitzuaren kalitatea. Ponderazioa: 30 puntu. Ikus karatularen 30.1.b puntua.

Calidad del servicio. Ponderación: 30 puntos. Ver punto 30.1.b) de la carátula.

10.– C gutun-azalak irekitzeko ekitaldi publikoa:

10.– Apertura pública de los sobres C:

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 – Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2015eko uztailaren 29a.

c) Fecha: 29 de julio de 2015.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

11.– B gutun-azalak (formulen bidez baloratu beharreko irizpideak) irekitzeko ekitaldi publikoa:

11.– Apertura de los sobres B (criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas):

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2015eko abuztuaren 11.

c) Fecha: 11 de agosto de 2015.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea, 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no es el caso.

13.– Iragarpen-gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

13.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidalitako eguna: 2015eko ekainaren 8a.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 8 de junio de 2015.

15.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo webgunea: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion

15.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

Vitoria-Gasteiz, 2015eko ekainaren 10a.

En Vitoria-Gasteiz, a 10 de junio de 2015.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.

JOSÉ IGNACIO BAÑUELOS IBÁÑEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental