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Boletin Oficial del País Vasco

89. zk., 2015eko maiatzaren 15a, ostirala

N.º 89, viernes 15 de mayo de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
2134
2134

IRAGARKIA, honako xede hau duen zerbitzu-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpeko zentro publikoetako kudeaketa zuzeneko eskola-jantokietan janariak prestatzea, lehengaiak eskuratzea, garraiatzea eta jantokien funtzionamendurako prestazio osagarriak egitea. C02/010/2015.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios de elaboración de comidas preparadas, entrega de materias primas, transporte de las mismas y prestaciones complementarias para el funcionamiento de los comedores de gestión directa de los centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura. C02/010/2015.

1.– Entitate esleitzailea. Datu orokorrak eta informazio lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora. Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

1) Dependencia: Comisión Central de Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 89 27.

4) Teléfono: 945 01 89 27.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Helbide elektronikoa: n-garechana@euskadi.eus

6) Correo electrónico: n-garechana@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-05-29.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 29-05-2015.

d) Espedientearen zenbakia: C02/010/2015.

d) Número de expediente: C02/010/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren menpeko zentro publikoetako kudeaketa zuzeneko eskola-jantokietan janariak prestatzea, lehengaiak eskuratzea, garraiatzea eta jantokien funtzionamendurako prestazio osagarriak egitea.

b) Descripción: elaboración de comidas preparadas, entrega de materias primas, transporte de las mismas y prestaciones complementarias para el funcionamiento de los comedores de gestión directa de los centros públicos dependientes del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

c) Loteak eta kopurua: bai, hemezortzi (18).

c) División por lotes y número de lotes / número de unidades: sí, dieciocho (18).

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma del País Vasco.

e) Gauzatzeko epea: hogeita lau (24) hilabete.

e) Plazo de ejecución: veinticuatro (24) meses.

f) Luzapenik: bai, hiru (3); guztira gehienezko iraupena: 2019-06-30a arte.

f) Admisión de prórroga: sí, tres (3); duración total máxima hasta el 30-06-2019.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 55524000-9 eta 85312110-3.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 55524000-9 y 85312110-3.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: murriztua.

b) Procedimiento: restringido.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: zenbait irizpide. Begiratu administrazio-klausula zehazten pleguko karatularen 30.2 klausula.

d) Criterios de adjudicación: pluralidad de criterios. Ver cláusula 30.2 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 342.024.978,92 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 342.024.978,92 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 171.012.489,46 euro. Zenbateko osoa: 180.995.757,84 euro.

a) Importe neto: 171.012.489,46 euros. Importe total: 180.995.757,84 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva: 5%.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: M, 6, d.

a) Clasificación: M, 6, d.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikusi administrazio klausula zahatzen pleguaren karatularen 40.1 klausula.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver la cláusula 40.1 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-06-01, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 01-06-2015.

b) Aurkezteko era: paperean edo elektronikoki; interesdunak aukeratuko du.

b) Modalidad de presentación: papel o electrónica, a elección del interesado.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritzaren erregistroan.

1) Dependencia: Registro de la Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Aurkezpen elektronikoa: www.contratacion.euskadi.eus

4) Presentación electrónica: www.contratacion.euskadi.eus

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: ikus Sektore Publikoko Kontratuen Legearen Testu Bateginaren 161. artikulua.

f) Plazo durante el cual la licitadora estará obligada a mantener su oferta: según el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskripzioa: automatikoak ez diren irizpideei («C» gutun-azala) eta irizpide automatikoei («B» gutun-azala) buruzko eskaintzak irekitzea.

a) Descripción: apertura ofertas relativas a criterios no automáticos (Sobre «C») y automáticos (Sobre «B»).

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: gonbidapenean azalduko dira.

d) Fecha y hora: se indicarán en la invitación.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez da bidali behar.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Bestelako informaziorik: ez.

12.– Otras informaciones: no.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko maiatzaren 12a.

Vitoria-Gasteiz, a 12 de mayo de 2015.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental