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Boletin Oficial del País Vasco

81. zk., 2015eko maiatzaren 5a, asteartea

N.º 81, martes 5 de mayo de 2015


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA, HIZKUNTZA POLITIKA ETA KULTURA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN, POLÍTICA LINGÜÍSTICA Y CULTURA
1945
1945

AGINDUA, 2015eko martxoaren 24koa, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuarena, 2014-2015 ikasturteko Batxilergoko Sari Bereziak deitzeko dena.

ORDEN de 24 de marzo de 2015, de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, por la que se convocan los Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso académico 2014-2015.

Batxilergoko Sari Nazionalak arautzen dituen uztailaren 13ko EDU/2058/2010 Aginduaren bidez, Batxilergoko Sari Bereziak sortu nahi dira, Hezkuntzako maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan zehazten diren batxilergoko modalitateetako edozein aprobetxamendu bereziz burutu duten ikasleak saritzeko. Gainera, haren laugarren artikuluak xedatzen du hezkuntza-administrazio eskudunek Batxilergoko Sari Bereziak deitu eta eman ahal izango dituztela.

La creación de los Premios Nacionales de Bachillerato, como reconocimiento del especial aprovechamiento del alumnado que haya cursado cualquiera de las modalidades del Bachillerato establecidas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, es el objetivo de la Orden EDU/2058/2010, de 13 de julio, por la que se regulan los Premios Nacionales de Bachillerato. Además, en su artículo cuarto dispone que las Administraciones educativas competentes podrán convocar y conceder Premios Extraordinarios de Bachillerato en sus respectivos ámbitos de competencias.

Otsailaren 19ko 166/2013 Dekretuak, martxoaren 15eko 35/2011 Dekretua aldatzen duenak, Euskal Autonomia Erkidegoko Batxilergoko Sari Bereziak arautzen ditu, eta horiek emateko baldintzak ezartzen. Proba urtero deituko dela xedatzen du lege horrek, eta urteroko deialdiak nola gauzatu behar diren ere azaltzen du.

El Decreto 166/2013, de 19 de febrero, que modifica el Decreto 35/2011, de 15 de marzo, por el que se regulan las bases reguladoras de los Premios Extraordinarios de Bachillerato de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se establecen los requisitos para su concesión, establece que la prueba se convocará anualmente y recoge las condiciones en las que se han de desarrollar las convocatorias anuales.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren xedea da 2014-2015 ikasturtean Batxilergoko ikasketak ibilbide akademiko bikain batekin burutu dituzten ikasleen esfortzua eta lana onartzea eta sustatzea.

El Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, pretende así reconocer e incentivar el esfuerzo y la dedicación del alumnado que ha finalizado sus estudios de Bachillerato con una trayectoria académica excelente, en el curso académico 2014-2015.

Horretarako, eta Hezkuntza Berrikuntzako zuzendariaren proposamenari jarraikiz, honako hau

En su virtud, a propuesta de la Directora de Innovación Educativa

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Batxilergoko Sari Berezien deialdia onestea 2014-2015 ikasturterako, agindu honen oinarriekin bat etorriz.

Artículo único.– Aprobar la convocatoria de Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso 2014-2015, de conformidad con las bases de la presenta Orden.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek aurreikusten ez duenerako, hemen aurreikusitakoa aplikatuko da: martxoaren 15eko 35/2011 Dekretua, otsailaren 19ko 166/2013 Dekretuak aldatua, hor baitaude beren oinarri arautzaileak. Era berean, agindu honek aurreikusten ez duenerako, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko azaroaren 26ko 30/1992 Legea ezarriko da. Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Printzipio Antolatzaileen Legearen Testu Bateratuak, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartuak, VI. tituluan xedatutakoaren arabera arautuko da deialdi-agindu hau, aginduan bertan ezarritakoa betetzeaz gain.

En todo lo no previsto en la presente Orden será de aplicación lo dispuesto en el Decreto 35/2011, de 15 de marzo, modificado por el Decreto 166/2013, de 19 de febrero, en los que se establecen sus bases reguladoras. Asimismo, en todo lo no previsto en la presente Orden en materia de procedimiento será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del procedimiento Administrativo Común, y, por lo establecido en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa jar diezaiokete interesdunek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuari, hilabete bateko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, las personas interesadas podrán interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial.

AZKEN XEDAPENETATIK HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan eta Datu Pertsonalen Fitxategi Publikoei eta Datuak Babesteko Euskal Agentzia sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean ezarritakoarekin bat etorriz, sarien deialdiko parte-hartzaileek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatu eta argitaratzeko. Datuok, bestalde, «Batxilergoko Sari Berezia» izeneko fitxategi batean sartuko dira deialdi hau kudeatzeko, bai eta deialdira biltzen direnei deialdiaren garapenaren berri emateko ere. Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritza izango da fitxategiaren arduradun. Datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko, ezerezteko eta horien aurka egiteko eskubideak betetzeko, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara, hain zuzen ere: Donostia kalea 1; 01010 Vitoria-Gasteiz. Era berean, deialdi honetan parte hartzen duten pertsonek baimena ematen diote Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari aurkeztutako dokumentuak egiazkoak diren egiaztatzeko beste erakunde publiko batzuetan.

De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y con la Ley 2/2004, de 25 de febrero, Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero denominado Premios Extraordinarios de Bachillerato cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo. La responsable de este fichero es la Dirección de Innovación Educativa. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Innovación Educativa, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENETATIK LAUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL CUARTA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko martxoaren 24a.

En Vitoria-Gasteiz, a 24 de marzo de 2015.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburua,

La Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

2014-2015 IKASTURTEKO BATXILERGOKO SARI BEREZIEN DEIALDIAREN OINARRI arautzaileak
BASES REGULADORAS DE LA CONVOCATORIA DE PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHILLERATO PARA EL CURSO ACADÉMICO 2014-2015

Lehenengoa.– Xedea eta aplikazio-eremua.

Primera.– Objeto y ámbito de aplicación.

1.– 2014-2015 ikasturteko Batxilergoko Sari Berezietarako deialdia egiten da, uztailaren 13ko EDU/2058/2010 Aginduan, martxoaren 15eko 35/2011 Dekretuan – otsailaren 19ko 166/2013 Dekretuaren bidez aldatua – eta deialdi honetan xedatutakoaren arabera.

1.– Se convocan los Premios Extraordinarios de Bachillerato correspondientes al curso académico 2014-2015, en los términos establecidos en la Orden EDU/2058/2010, de 13 de julio, en el Decreto 35/2011, de 15 de marzo, modificado por el Decreto 166/2013, de 19 de febrero, y en la presente convocatoria.

Bigarrena.– Betekizunak.

Segunda.– Requisitos.

1.– Ikasleek, deialdian parte hartzeko, Batxilergoko edozein modalitateko bigarren maila EAEko ikastetxeren batean eginda eta gaindituta izan beharko dute, presentziazko edo urrutiko erregimenean. Modalitate horiek Hezkuntzarako maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan ezarrita daude. Ikasleek Batxilergoko bi ikasturteetan gutxienez 8,75 puntuko kalifikazioa izan beharko dute, batez beste.

1.– Podrá participar el alumnado que haya cursado y aprobado en algún centro de la CAPV, en el curso académico 2014-2015, el segundo curso de cualquiera de las modalidades de Bachillerato, en régimen presencial o a distancia, establecidas en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, y haya obtenido en el conjunto de los dos cursos de Bachillerato una nota media igual o superior a 8,75 puntos.

Hirugarrena.– Sarien kopurua.

Tercera.– Número de premios.

1.– 2014-2015 ikasturtean, Batxilergoko 15 Sari Berezitarako deia egiten da EAEn.

1.– En el curso académico 2014-2015, se convocan 15 Premios Extraordinarios de Bachillerato en la CAPV.

2.– Batxilergoko Sari Berezia lortzen dutenek egiaztagiria jasoko dute. Gainera, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailak antolatzen duen bidaia-programan parte hartu ahal izango dute, atzerrian ingelesezko ikastaroak egiteko, dagokion deialdian zehaztutakoaren arabera.

2.– Quienes obtengan el Premio Extraordinario de Bachillerato recibirán un Certificado acreditativo del mismo. Además, podrán participar en el programa de viajes que organiza el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, para la realización de cursos de inglés en el extranjero, conforme se establezca en la correspondiente convocatoria.

3.– Sari Berezia jasotzen duten ikasleak Batxilergoko Sari Nazionala jasotzeko hautagai izan daitezke, aurrez horretarako izena emanez gero.

3.– El alumnado que obtenga Premio Extraordinario podrá optar, previa inscripción, al Premio Nacional de Bachillerato.

Laugarrena.– Izena emateko prozedura eta epea.

Cuarta.– Procedimiento y plazo de inscripción.

1.– Batxilergoko bigarren mailari dagokion azken ebaluazioko saioa egin ondoren, eta ikasleei azken kalifikazioak jakinarazi eta gero, ikastetxeek agindu honetan ezarritako betekizunak eta baldintzak betetzen dituzten ikasleei informazioa emango diete Batxilergoko Sari Berezietara aurkezteko aukerari buruz.

1.– Una vez celebrada la sesión de evaluación final correspondiente al segundo curso de Bachillerato y, comunicadas al alumnado las calificaciones finales, los centros educativos informarán al alumnado que reúna los requisitos y las condiciones establecidas en la presente Orden sobre la posibilidad de presentarse a los Premios Extraordinarios de Bachillerato.

Deialdi honetan aurreikusitako data eta jardueren egutegia I. eranskinean jasota dago.

El calendario de la convocatoria con las fechas y actuaciones previstas en la presente convocatoria es el que figura en el anexo I.

2.– Agindu honen bigarren oinarrian xedatutako baldintzak betetzen dituzten eta Batxilergoko Sari Berezia jasotzeko hautagai izan nahi duten ikasleek, izena eman nahi badute, «on line» eskabidea aurkeztu beharko dute beren ikastetxeko idazkaritzan, II. eranskineko ereduari jarraituz, Hezkuntza Administrazioak horretarako prestatuko duen aplikazioaren bidez.

2.– El alumnado que, reuniendo los requisitos establecidos en la base segunda de esta Orden, desee optar al Premio Extraordinario de Bachillerato, deberá realizar la solicitud de inscripción «on line» en la Secretaría de su centro, en la aplicación que a tal objeto dispondrá la Administración educativa, según el modelo del anexo II.

Ikasle bakoitzak dagokion ikastetxearen idazkaritzan aurkeztuko du eskabidea, behar bezala sinatuta, eta hark sarrera-erregistroa emango dio.

El alumnado entregará la solicitud debidamente firmada en la Secretaría del centro correspondiente, que le dará registro de entrada.

3.– Halaber, ikastetxeak Batxilergoko bi ikasturteen egiaztagiri akademiko ofiziala egingo du ikasle bakoitzarentzat, horretarako prestatutako aplikazio informatikoaren bidez, honako datu hauek adierazita: Batxilergoko modalitatea, ikasgaietan lortutako kalifikazioak eta ateratako batez besteko nota (erlijioa kontuan hartu gabe), III. eranskineko ereduari jarraituz.

3.– Asimismo, el centro educativo, a través de la aplicación informática habilitada al efecto, expedirá para cada alumno/a la certificación académica oficial correspondiente a los dos cursos de Bachillerato en la que conste: la modalidad de Bachillerato, las calificaciones obtenidas en las materias cursadas, así como la nota media (sin religión) obtenida, según el modelo del anexo III.

4.– Hautagai bakoitzak sinatutako eskabidea eta ikastetxeko zuzendariak behar bezala bete eta sinatutako agiri akademikoa ikastetxeko idazkaritzan gordeko dira, probaren epaimahaiaren eskura. Epaimahai horrek dokumentazio hori eskatu ahal izango du, bai proba egiten den bitartean, bai proba amaitu ostean.

4.– Tanto el formulario de inscripción firmado por cada solicitante como la certificación académica debidamente cumplimentada y firmada por el/la director/a del centro, quedarán depositados en la secretaría del centro correspondiente a disposición del Tribunal de la prueba. Éste podrá requerir dicha documentación durante el transcurso de la prueba o tras la finalización de la misma.

5.– Minusbaliotasunen bat duten ikasleek proba egiteko egokitzapenen bat behar badute, II. eranskinean aipatutako dokumentazioa aurkeztu beharko dute.

5.– El alumnado con alguna discapacidad que precise determinado tipo de adaptación para la realización de la prueba, adjuntará la documentación a la que se hace referencia en el anexo II.

6.– Izena emateko epea amaitu eta hurrengo egunean, ikastetxe bakoitzak iragarki-taulan argitaratuko du izena eman duten ikasleen zerrenda, IV. eranskineko ereduaren arabera.

6.– Al día siguiente de haber finalizado el plazo de solicitud, cada centro hará público en el tablón de anuncios un listado con el alumnado que hubiere formalizado su inscripción, según el modelo del anexo IV.

7.– I. eranskinean adierazitako egunean, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian argitaratuko da onartutako eta baztertutako ikasleen behin-behineko zerrenda, eta baztertutakoen kasuan adieraziko da horren zergatia eta zer epe dagoen balizko akatsak edo adierazi gabeko datuak zuzentzeko, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen uztailaren 26ko 30/1992 Legearen 71. artikuluaren arabera.

7.– En la fecha que figura en el anexo I se publicará, en la página web del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, la relación provisional del alumnado admitido y excluido, haciendo constar en este caso la causa, y el plazo para subsanar posibles errores u omisiones, de conformidad con el artículo 71 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

8.– Epaimahaiburuari bidalitako balizko akatsak edo adierazi gabeko datuak zuzentzeko epea bukatu ostean, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian argitaratuko da onartutako ikasleen behin betiko zerrenda, bai eta, hala badagokio, baztertutako ikasleena ere, erabaki hori zergatik hartu den adierazita.

8.– Finalizado el plazo de subsanación de los posibles errores u omisiones que hubieran podido elevarse al Presidente/Presidenta del Tribunal, se publicará en la página web del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, la relación definitiva del alumnado admitido y, en su caso, excluido con indicación de la causa que la haya motivado.

9.– Sarituren batek agindu honetan jasotako baldintzaren bat betetzen ez badu, saria galduko du, eta sari hori puntuaziorik altuena lortu duen hurrengo hautagaiari emango zaio.

9.– El incumplimiento de cualquiera de los requisitos contemplados en la presente Orden dará lugar a la pérdida de la condición de persona premiada, recayendo ésta en la siguiente persona candidata con mejor puntuación.

Bosgarrena.– Probaren edukia eta balioestea.

Quinta.– Contenido y valoración de la prueba.

1.– Batxilergoko Sari Berezia jasotzeko hautatutako ikasleek euskaraz edo gaztelaniaz egin ahal izango dute proba, eskabidean eskatutakoari jarraituz.

1.– Las personas aspirantes a los Premios Extraordinarios de Bachillerato podrán realizar la prueba en euskera o castellano, según opción efectuada en la solicitud.

Probaren egitura honako hau izango da:

La estructura de la prueba es la siguiente:

Lehen zatia:

Primera parte:

Batxilergoko 2. mailan dagokion modalitateko irakasgai gisa egindako hiru irakasgaietako batean jasotako edukiei buruzko galderei erantzutea edo ariketa praktikoak ebaztea idatziz, izena emateko II. eranskinean jasota daudenen artean parte-hartzaileak egindako aukeraren arabera.

Resolución por escrito de cuestiones o ejercicios prácticos sobre los contenidos de una de las tres materias propias de su modalidad que hayan sido cursadas en 2.º de bachillerato y que figuren en el anexo II de la solicitud de inscripción, a elección de la persona participante.

Bigarren zatia:

Segunda parte:

a) Gai orokor bati buruzko testu baten gaineko idazlana eta/edo iruzkina; testua zientifikoa edo literarioa izango da, gaztelaniaz edo euskaraz idatzia (parte-hartzaileak izena emateko eskabidean adierazitako aukeraren arabera).

a) Composición y/o comentario sobre un texto de carácter general, científico o literario, de lengua española o de lengua vasca según opción elegida y hecha constar en la solicitud de inscripción por la persona participante.

b) Gai orokor bati buruzko testu baten gaineko idazlana eta/edo iruzkina; testua zientifikoa edo literarioa izango da, Batxilergoan nahitaezko irakasgai gisa ikasitako atzerriko hizkuntzan idatzia. Hiztegirik gabe egingo da ariketa, dagokion hizkuntzan.

b) Composición y/o comentario sobre un texto de carácter general, científico o literario en la lengua extranjera cursada como obligatoria en el bachillerato. El ejercicio se realizará sin diccionario, en el idioma correspondiente.

2.– Honako hau balioetsiko da ariketetan: erantzunak zuzenak izatea, garbi eta ongi azalduta egotea, ongi egituratuta, hiztegia egokia izatea, eta hizkuntza behar bezala erabiltzea.

2.– En los ejercicios se valorará: la corrección de las respuestas, la claridad y calidad de la exposición, la estructuración, la propiedad del vocabulario y la corrección lingüística.

3.– Epaimahaiak ez dio hautagaiari aukerarik emango aurrez izena emateko inprimakian aukeratutako irakasgaiak edo proba-aukerak aldatzeko.

3.– No se permitirá cambio alguno en ninguna de las materias u opciones de la prueba previamente elegidas por la persona candidata en el formulario de inscripción.

4.– Probako ariketa bakoitza 0tik 10era bitarteko puntuekin balioetsiko da, bi hamartarrekin gehienez ere. Saria jasotzeko aukera izateko, ariketa bakoitzeko kalifikazioa gutxienez 5,00 puntukoa izango da, eta guztira 32 puntutik gorakoa.

4.– Cada ejercicio de la prueba se calificará de 0 a 10 puntos, con un máximo de dos cifras decimales. Para poder optar al premio, las personas aspirantes deberán haber obtenido al menos 5 puntos en cada ejercicio y una calificación global superior a 32 puntos.

5.– Probaren azken kalifikazioa honela kalkulatuko da: lehenengo zatiko ariketan (modalitateko gaia) lortutako kalifikazioa bider bi, gehi bigarren zatiko ariketetan lortutako kalifikazioen batura.

5.– La calificación final de la prueba será el resultado de la suma de la calificación obtenida en el ejercicio de la primera parte (materia de modalidad) multiplicado por dos, más la suma de las calificaciones obtenidas en cada uno de los ejercicios de la segunda parte.

6.– Sariak proban lortutako kalifikaziorik altuena lortzen duten hautagaiei emango zaizkie.

6.– Los premios se otorgarán a las personas candidatas que hubieran obtenido mayor calificación en la prueba.

7.– Berdinketarik egonez gero, lehenengo, bigarren eta hirugarren ariketetan eskuratutako puntuazioa hartuko da kontuan, ordena horretan. Berdinketak jarraitzen badu, zozketa bidez ebatziko da; epaimahaiko presidenteak emango du horren berri.

7.– Los posibles empates se dirimirán por la mejor puntuación en el primero, segundo, y tercer ejercicio por este orden. De persistir el empate se resolverá mediante sorteo, de cuya realización informará la persona que presida el tribunal.

8.– Ariketak anonimoak izango dira, eta dagozkion neurriak hartu beharko ditu epaimahaiburuak hori bermatzeko.

8.– Los ejercicios serán anónimos y corresponderá a la persona que presida el tribunal tomar las medidas oportunas para garantizar el anonimato.

9.– Deialdi honetan, honela banatuko da ariketak egiteko denbora:

9.– En la presente convocatoria la distribución temporal de los ejercicios será la siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Seigarrena.– Proba egitea.

Sexta.– Realización de las prueba.

1.– Proba, EAErako bakarra, I. eranskinean adierazitako egoitzan, egunean eta orduan egingo da.

1.– La prueba, única para la CAPV, se realizará en la sede, día y hora que figuran en el anexo I.

2.– Proba egiteko, hautagaiek beren NAN, AIZ edo beste egiaztagiri bat ekarri beharko dute, bai eta probaren ariketak egiteko behar diren tresnak ere, V. eranskinean ezarritakoaren arabera.

2.– Para la realización de la prueba, las personas aspirantes deberán aportar su DNI, NIE u otro documento acreditativo, así como los útiles necesarios para desarrollar los ejercicios de la prueba, según lo establecido en el anexo V.

3.– Hala eta guztiz ere, epaimahaiak komenigarria dela iritziz gero, aurreko puntuak zabaltzen dituen informazio gehigarriaren berri emango du Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian.

3.– No obstante, si el tribunal lo considerara conveniente, dará a conocer mediante instrucciones adicionales cualquier ampliación a los puntos anteriores en la página web del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura.

4.– Proba egin aurretik, Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian argitaratuko dira ariketa bakoitzaren ebaluazio- eta kalifikazio-irizpideak.

4.– Previamente a la realización de la prueba, se publicarán los criterios de evaluación y calificación de cada uno de los ejercicios en la página web del Departamento de Educación Política Lingüística y Cultura.

5.– Agindu honi lotutako informazio guztia Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian hedatuko da: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus, Ikasleak - Batxilergoko Sari Bereziak atalean edo www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/akademik atalean.

5.– La página de la web del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura, en la que se colgará toda la información referente a esta Orden es: www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus, apartado de Alumnado-Premios Extraordinarios de Bachillerato o www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/akademik

Zazpigarrena.– Kalifikazioak argitaratzea.

Séptima.– Publicación de las calificaciones.

1.– Parte-hartzaileek beren notak ikusi ahal izango dituzte horretarako prestatutako aplikazioaren bidez, NANaren zenbakia gako gisa eta haren iraungitze-data pasahitz gisa erabilita.

1.– Las personas participantes podrán consultar sus notas en la aplicación habilitada al efecto utilizando como clave su número de DNI y como contraseña la fecha de caducidad del mismo.

2.– Epaimahaiak Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren web-orrian argitaratuko ditu behin-behineko kalifikazioak, I. eranskinean adierazitako egunean.

2.– El tribunal publicará en la web del Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura las calificaciones provisionales, en la fecha que figura en el anexo I.

Balizko alegazio eta/edo akatsak zuzendu ostean, Hezkuntza Sailaren web-orri berean argitaratuko dira behin betiko kalifikazioak, baita saritzeko proposatutako izangaiak ere.

Una vez resueltas las posibles alegaciones y/o errores, se publicarán, en la misma web del Departamento de Educación, las calificaciones definitivas, así como la propuesta de personas aspirantes premiadas.

3.– Epaimahaiak sari-kopuru jakin bat proposatuko du guztira (deialdi honetan adierazitakoa, gehienez ere).

3.–El tribunal propondrá un número total de premios no superior al expresado en la presente convocatoria.

Zortzigarrena.– Erreklamazioak.

Octava.– Reclamaciones.

1.– Ikasleek edo haien legezko ordezkariek, adingabeak izanez gero, egoki iritzitako alegazioak aurkeztu ahal izango dizkiote epaimahaiburuari, I. eranskinean ezarritako epean.

1.– El alumnado o sus representantes legales, caso de que sean menores de edad, podrán presentar las alegaciones que consideren oportunas a la persona que preside el Tribunal en el plazo establecido en el anexo I.

2.– Erreklamazioek arrazoituak izan beharko dute, eta Hezkuntza Administrazioak deialdi hau kudeatzeko sortutako aplikazioaren bidez egin beharko dira.

2.– Las reclamaciones, que deberán ser argumentadas, deberán realizarse a través de la aplicación habilitada al efecto por la Administración educativa para la gestión de la presente convocatoria.

3.– Erreklamazio-eskaera eragin duten ariketak berrikusi egingo dira, galdera guztiak ebaluatu direla eta horretarako ebaluatzeko irizpide orokorrak eta zuzentzeko berariazko irizpideak ongi aplikatu direla ziurtatzeko. Gainera, azken nota kalkulatzerakoan akats materialik ez dagoela egiaztatuko da.

3.– Los ejercicios sobre los que se haya presentado la solicitud de reclamación serán revisados con el objeto de verificar que todas las cuestiones han sido evaluadas y lo hayan sido con una correcta aplicación de los criterios de evaluación y corrección, así como la comprobación de que no existen errores materiales en el proceso del cálculo de la calificación final.

Bederatzigarrena.– Ebazpena.

Novena.– Resolución.

1.– Deialdia Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak ebatziko du, epaimahaiak proposatuta. Eskaerak aurkezteko epea bukatzen den egunetik hiru hilabeteko epean ez bada ebazpenik jakinarazi, eskaerak ezetsitzat jo daitezke, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legeko 44.1 artikuluan xedatutakoaren arabera.

1.– La convocatoria será resuelta por la Directora de Innovación Educativa, a propuesta del Tribunal. Si en el plazo máximo de tres meses, a contar desde el día de finalización del plazo de presentación de las solicitudes, no ha sido notificada dicha resolución, las solicitudes podrán entenderse desestimadas, según lo dispuesto en el artículo 44.1 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

2.– Ebazpen horren aurka, gorako errekurtsoa jar dezakete interesdunek, 30/1992 Legeak, azaroaren 26koak, Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, 114. artikuluan xedatutakoari jarraituz.

2.– Contra dicha resolución podrá interponerse recurso de alzada de conformidad con lo dispuesto en el artículo 114 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental