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Boletin Oficial del País Vasco

81. zk., 2015eko maiatzaren 5a, asteartea

N.º 81, martes 5 de mayo de 2015


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

INGURUMEN ETA LURRALDE POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE Y POLÍTICA TERRITORIAL
1942
1942

35/2015 DEKRETUA, martxoaren 17koa, Arabako Lurralde Historikoko bost ibai Kontserbazio Bereziko Eremu izendatzen dituena.

DECRETO 35/2015, de 17 de marzo, por el que se designan Zonas Especiales de Conservación cinco ríos del Territorio Histórico de Álava.

Jaurlaritzaren Kontseiluak, 1997ko abenduaren 23an, 2000ko azaroaren 28an eta 2003ko ekainaren 10ean egindako bilkuretan hartutako Erabakien bidez, Hegaztientzako Babes Bereziko 6 Eremu (HBBE) izendatu ziren, eta 52 gune proposatu ziren Batasunaren Garrantzizko Leku (BGL) izateko. Proposamena Europako Batzordera eraman zen, eta han ontzat eman zuten BGLen zerrenda, 2004/813/EE eta 2006/613/EE Erabakien bidez. Erabakiok Atlantikoko eta Mediterraneoko eskualde biogeografikoei dagozkie, hurrenez hurren, eta hortxe kokatzen da gure autonomia-erkidegoa. Horien artean daude ibai hauek: Baia (ES2110006), Zadorra (ES2110010), Ihuda/Ayuda (ES2110012), Omecillo-Tumecillo (ES2110005) eta Ebro (ES2110008).

Mediante los Acuerdos de Consejo de Gobierno de 23 de diciembre de 1997, 28 de noviembre de 2000, y 10 de junio de 2003, se declararon 6 Zonas de Especial Protección para las Aves (ZEPA) y se propusieron 52 espacios para ser designados como Lugares de Importancia Comunitaria (LIC). Esta propuesta se elevó a la Comisión Europea, que aprobó la Lista de Lugares de Importancia Comunitaria (LIC) mediante las Decisiones 2004/813/CE y 2006/613/CE, correspondientes a las regiones biogeográficas atlántica y mediterránea respectivamente, a las cuales pertenece nuestra Comunidad Autónoma. Entre ellos, se encuentran los ríos Baia (ES2110006), Zadorra (ES2110010), Ihuda/Ayuda (ES2110012), Omecillo-Tumecillo (ES2110005) y Ebro (ES2110008).

Europako Kontseiluaren 1992ko maiatzaren 21eko 92/43/EE Zuzentarauak habitat naturalak eta flora eta fauna basatiak nola kontserbatu arautzen du, eta, zehazki, 4. artikuluaren bitartez, eta Natura Ondareari eta Biodibertsitateari buruzko abenduaren 13ko 42/2007 Legearen 44. eta 45. artikuluen bitartez, xedatuta geratu da autonomia-erkidegoek BGL guztiak Kontserbazio Bereziko Eremu izendatu behar dituztela eta eremuok behar bezala kontserbatzeko neurri guztiak ezarri behar dituztela, lekuan lekuko habitat naturalaren eta espezieen berezitasunen arabera. Kontserbazio-neurri horiek izango dira, alde batetik, kudeaketako planak eta tresnak, eta, bestetik, erregelamenduzko neurriak, neurri administratiboak edo kontratuzkoak.

Conforme a lo establecido en el artículo 4 de la Directiva 92/43/CEE del Consejo, de 21 de mayo de 1992, relativa a la conservación de los hábitats naturales y de la fauna y flora silvestres, y en los artículos 44 y 45 de la Ley 42/2007, de 13 de diciembre, del Patrimonio Natural y de la Biodiversidad, las Comunidades Autónomas, previo procedimiento de información pública, declararán todos los LIC como Zonas Especiales de Conservación (ZEC) y fijarán las medidas de conservación necesarias, que respondan a las exigencias ecológicas de los tipos de hábitats naturales y de las especies presentes en tales áreas. Las medidas de conservación implicarán planes o instrumentos de gestión y medidas reglamentarias, administrativas o contractuales.

Natura Ondareari eta Biodibertsitateari buruzko 42/2007 Legearen 42.3 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, Mediterraneoko eskualde biogeografikoan lehenetsi da ibaietako KBEak izendatzea, eta, ildo horretatik, toki horietako habitatak eta espezieak kontserbatzeko neurriak finkatu dira, honako alderdi hauek aintzat hartuta:

Conforme a lo establecido en el artículo 42.3 de la Ley 42/2007, del Patrimonio Natural y de la Biodiversidad, se ha priorizado, dentro de la zona biogeográfica mediterránea, la designación de las ZEC en ríos, fijando las medidas para restablecer el estado de conservación de hábitats y especies de estos lugares, atendiendo a los siguientes factores:

a) Euskal Autonomia Erkidegoko ibaietan Batasunaren intereseko habitatak eta espezieak daude –Habitati buruzko 92/43/EEE Zuzentarauaren I. eta II. eranskinetan daude jasota–, bai eta hegazti-espeziak ere –Basa-hegaztien kontserbazioari buruzko 2009/147/EE Zuzentarauaren I. eranskinean daude jasota–. Ibai horiek, halaber, gure erkidegora aldian-aldian heltzen diren hegazti migratzaileen atseden- eta elikagai-guneak dira.

a) Los ríos de la Comunidad Autónoma del País Vasco albergan hábitats y especies de interés comunitario, incluidos en los anexos I y II de la Directiva 92/43/CEE, de Hábitat, especies de aves del anexo I de la 2009/147/CE relativa a la conservación de las aves silvestres y constituyen asimismo lugares de reposo y alimentación para las aves migratorias con llegada regular a esta Comunidad.

b) Bestalde, ibaiek berebiziko garrantzia dute Natura 2000 Sarearen koherentzian, ibai-korridoreak lotura-funtzioa betetzen baitu. Funtzio hori luzetara gauzatzen dute –ibai-sarean zehar– bai eta zeharkako noranzkoan ere, hau da, ibaiertzeko basoek malda-basoekin eta sare ekologikoko beste mendi-inguru batzuekin duten loturetan.

b) Por otra parte, los ríos juegan un papel crucial en la coherencia de la Red Natura 2000, por el carácter conector del corredor fluvial. Esta función conectora se manifiesta tanto en sentido longitudinal, a lo largo de la red hidrográfica, como en sentido transversal, en las conexiones de los bosques ribereños con los bosques de ladera y con otros espacios de montaña de esta red ecológica.

c) Halako tokietako berezko habitatak –hala nola, lehentasunezko zenbait habitat, esaterako: 91E0 habitata (haltzadiak eta lizardiak)–, zatikatuta daude oso, EAEko toki jakin eta murritz batzuetan baino ez daude, kontserbazio-egoera kaskarrean eta atzera egiteko bidean.

c) Los hábitats propios de estos ambientes, entre los que se incluyen varios hábitats prioritarios, como el hábitat 91E0 –alisedas y fresnedas, se encuentran muy fragmentados, tienen una distribución muy localizada y reducida en la Comunidad y presentan un estado de conservación en general desfavorable y con tendencia a la regresión.

d) Badira Batasunaren intereseko zenbait espezie, habitat horiei lotuta daudenak, eta haien populazioa mehatxatuta dago eta, kasu gehienetan, atzera-bidean, hala nola Mustrela Lutreola (bisoi europarra), Galemys pyrenaicus (Pirinioetako desmana), Lutra lutra (igaraba), Austropotamobius italicus (ibai-karramarroa); horien artean, flora-espezieak ere badira, esaterako: Woodwardia radicans, Soldanella villosa eta Trichomanes speciosum.

d) Hay varias especies de interés comunitario ligadas a estos hábitats cuyas poblaciones están muy amenazadas y en la mayoría de los casos en regresión, como Mustrela Lutreola (visón europeo), Galemys pyrenaicus (desmán del Pirineo), Lutra lutra (nutria), Austropotamobius italicus (cangrejo de río), y especies de flora, tales como Woodwardia radicans, Soldanella villosa y Trichomanes speciosum.

e) Halako habitatak eta espezieak oso kalteberak dira, eta etengabeko presioen eraginpean daude (erabilera urbanistikoek eta nekazal eta baso-erabilerek ibai-ertzak okupatzea, batez ere, bai eta ibaietako emarien erregimenean gorabeherak izatea ere).

e) Estos hábitats y especies son muy vulnerables y están expuestos a continuas presiones (ocupación de las vegas con usos urbanísticos, agrarios y forestales fundamentalmente y alteraciones en el régimen de caudales de los ríos).

92/43/EEE Zuzentarauak Kontserbazio Bereziko Eremu izendatzeko ezarritako eskakizunak betetze aldera, sakon aztertu dira Mediterraneoko eskualde biogeografikoko ibaiak, eta eskala egokian adierazi da Europar Batasunaren intereseko habitaten kokalekua. Horretaz gain, ibai horietako fauna- eta flora-espezie bereizgarrien kokapena eta kontserbazio-egoera ere aztertu dira.

Para dar cumplimiento a los requerimientos de la Directiva 92/43/CEE en lo relativo a la designación de las Zonas Especiales de Conservación, se ha profundizado en el estudio de los ríos de la región biogeográfica mediterránea y se ha representado a escala adecuada la distribución de los hábitats de interés comunitario. Asimismo, se ha trabajado en el estudio de la distribución y del estado de conservación de las especies de fauna y flora características de estos ríos.

Eremu horien mugapena lan-eskala hobetuz lortu da, eta ez ditu modu esanguratsuan aldatzen ez eremuaren mugak, ez eta Batasunaren intereseko diren flora- eta fauna-espezieen populazioak ere. Europako Batzordeari bidaliko zaio mugapen hori, eguneratze aldera. Ildo beretik, xehetasun-lanei esker lortu diren habitat moten azalerari buruzko datuak, zenbait kasutan, ez datoz bat Europako Batzordera –Euskal Autonomia Erkidegoko tokien zerrendaren proposamenarekin batera– igorri eta jakinarazitako datuekin. Alde horiek habitatak identifikatzeko metodologiaren ondorio dira, baita hasierako proposamena egiteko unean erabili zen lan-eskalaren ondorio ere. Xehetasun-azterketari esker, habitat jakin batzuen interpretazioa zuzendu da. Esate baterako, egiaztatu ahal izan da, eremu batzuetan, formularioan adierazitako zenbait habitat-mota ez zeudela; eta, aitzitik, hasierako proposamenean adierazi ez ziren habitat-mota batzuk izan bazirela.

La delimitación de estas zonas, fruto de una mejora de la escala de trabajo, y que no supone una modificación significativa de los límites del espacio, ni de las poblaciones de especies de flora y fauna de interés comunitario, se enviará a la Comisión Europea a efectos de su actualización. En este sentido, los trabajos de detalle han arrojado datos de superficie de los tipos de hábitats que en algunos casos difieren de los datos consignados y comunicados a la Comisión Europea junto con la propuesta de la lista de lugares de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Estas diferencias obedecen a la metodología de identificación de los hábitats y la escala de trabajo utilizada en el momento de elaborar la propuesta inicial. El estudio en detalle ha permitido corregir asimismo la interpretación de determinados hábitats. Así se ha constatado que en algunos lugares hay tipos de hábitats citados en el formulario que finalmente han resultado no estar presentes y, por el contrario, se ha detectado la presencia de tipos de hábitats no registrados en la propuesta inicial.

Kontserbazio Bereziko Eremu izendapenerako prozeduran, ondo bete da, egoki denez, parte-hartze sozialaren prozesua, uztailaren 18ko 27/2006 Legearen printzipioei jarraikiz (lege horrek ingurumenaren alorrean informazioa eskuratzeko, herritarrek parte hartzeko eta justiziara heltzeko eskubideak arautzen ditu). Prozesu horretan, gizarte- eta ekonomia-interesen ordezkari diren hainbat eragilek hartu dute parte. Parte hartzeko bideak irekita egon dira tramitazioan zehar, bai interesdunei jakinarazpenak bidalita, bai horretarako sortutako web gunearen bidez: http://www.euskadi.eus/natura2000. Izendapen-prozesu honi buruzko informazioa eguneratuko da etengabe web gune horretan.

El procedimiento para la designación de las Zonas Especiales de Conservación ha incluido el correspondiente proceso de participación social, conforme a los principios de la Ley 27/2006, de 18 de julio, por la que se regulan los derechos de acceso a la información, de participación pública y de acceso a la justicia en materia de medio ambiente. En este proceso han tomado parte diferentes agentes representativos de los intereses sociales y económicos. Los canales para la participación se han mantenido abiertos a lo largo de la tramitación mediante comunicaciones al público interesado y a través de la página web habilitada al efecto: http://www.euskadi.eus/natura2000, lugar en el que se mantendrá actualizada la información relativa a este proceso de designación.

Bost ibai horiek kontserbatzeko tresnak Europako Batzordeak ezarritako printzipioei jarraituz prestatu dira, hain zuzen ere 92/43/EEE Zuzentarauan jasota daudenetatik ibai horien inguruan ageri diren habitaten eta taxonen eskakizun ekologikoei erantzuna emateko.

Los instrumentos para la conservación de estos cinco ríos se han elaborado siguiendo los principios establecidos por la Comisión Europea, con el objeto de dar respuesta a las exigencias ecológicas de los hábitats y taxones recogidos en la Directiva 92/43/CEE y presentes en el lugar.

Horretaz, gainera, ingurune hidrikoari lotutako eremuak direla kontuan hartuta, Natura 2000 Sareko arau orokorrak aplikatuko zaizkie eremu horretako inguru guztiei. Arau horiek martxoaren 17ko 34/2015 Dekretuaren bidez onartu ziren (34/2015 Dekretua, Ingurune hidrikoari lotutako Kontserbazio Bereziko Eremuetarako (KBE) eta Hegaztientzako Babes Bereziko Eremuetarako (HBBE) Arau Orokorrak onartzen dituena). Bestalde, halako eremuetarako jarraibide eta arau espezifikoak arroko erakundeekin eta administrazio sektorial eskudunekin lankidetzan prestatu dira.

Adicionalmente, dado que se tratan de espacios vinculados al medio hídrico, es de aplicación las normas generales para todos los espacios Red Natura 2000 vinculados a dicho medio aprobadas por el Decreto 34/2015, de 17 de marzo, por el que se aprueban las Normas Generales para las Zonas Especiales de Conservación (ZEC) y Zonas de Especial Protección para las Aves (ZEPA) vinculadas al medio hídrico. En cuanto a las directrices y regulaciones específicas para estos lugares, cabe señalar que se han elaborado en estrecha conexión con los Organismos de Cuenca y las administraciones sectoriales competentes.

Horrenbestez, alde batetik, apirilaren 15eko 1/2014 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutako Euskal Herriko Natura Babesteko Legearen Testu Bateginaren 22.5. artikuluan eta, bestetik, Natura Ondareari eta Biodibertsitateari buruzko abenduaren 13ko 42/2007 Legearen 44. eta 45.1 artikuluetan ezarritakoa betez, jendaurrean jarri ondoren, Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburuak proposatuta, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2015eko martxoaren 17an egindako bilkuran proposamena eztabaidatu eta onartu ondoren, honako hau

En su virtud, de conformidad con lo establecido en el artículo 22.5 del texto refundido de la Ley de Conservación de la Naturaleza del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/2014, de 15 de abril, y de los artículos 44 y 45.1 de la Ley 42/2007, de 13 de diciembre, del Patrimonio Natural y de la Biodiversidad, previo procedimiento de información pública, a propuesta de la Consejera de Medio Ambiente y Política Territorial, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 17 de marzo de 2015,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Helburua eta lurralde-eremua.

Artículo 1.– Objeto y ámbito territorial.

1.– Arabako Lurralde Historikoko Natura 2000 Sareko honako ibai hauek izendatzen dira Kontserbazio Bereziko Eremu (aurrerantzean, KBE):

1.– Se declaran como Zonas Especiales de Conservación (en adelante, ZEC) los siguientes ríos de la Red Natura 2000 en el Territorio Histórico de Álava:

ES2110006 Baia ibaia.

ES2110006 Baia ibaia/Río Baia.

ES2110010 Zadorra ibaia.

ES2110010 Zadorra ibaia/Río Zadorra.

ES2110012 Ihuda ibaia (Ayuda).

ES2110012 Ihuda ibaia/Rio Ihuda (Ayuda).

ES2110005 Omecillo-Tumecillo ibaia.

ES2110005 Omecillo-Tumecillo ibaia/Río Omecillo-Tumecillo.

ES2110008 Ebro ibaia.

ES2110008 Ebro ibaia/Río Ebro.

2.– KBE horien mugapena dekretu honetako kartografian dago jasota, eta bat dator Europako Batzordearen 2006ko uztailaren 19ko Erabakian bildutako BGL Batasunaren Garrantzizko Lekuen mugapenarekin. Erabaki horren bidez, Mediterraneoko eskualde biogeografikoko Batasunaren garrantzizko lekuen zerrenda onartzen da, Batzordearen 92/43/EEE Zuzentarauarekin bat etorriz.

2.– La delimitación de las ZEC es la que se recoge en la cartografía de los anexos a este Decreto y se corresponde con la delimitación de los Lugares de Importancia Comunitaria de la Decisión de la Comisión, de 19 de julio de 2006, por la que se adopta, de conformidad con la Directiva 92/43/CEE del Consejo, la lista de lugares de importancia comunitaria de la región biogeográfica mediterránea.

3.– Onartzen dira aipatutako Kontserbazio Eremu Bereziak kontserbatzeko neurriak (I. eranskinetik V.era bitartean daude jasota) dekretu honetako 3. artikuluan adierazitako edukia dutela.

3.– Se aprueban las medidas de conservación de las citadas Zonas Especiales de Conservación recogidas en los anexos I al V, con el contenido señalado en el artículo 3 de este Decreto.

2. artikulua.– Xedea.

Artículo 2.– Finalidad.

1.– Arau honen xedea honako hau da: Kontserbazio Bereziko Eremuetan (KBE) bermatzea Europar Batasunaren intereseko habitat naturalak eta basoko fauna- eta flora-espezieen habitatak kontserbazio-egoera onean mantentzen direla edo egoera horretara berriro ekarriko direla. Habitat horiek ezarrita daude Kontseiluak 1992ko maiatzaren 21ean emandako 92/43/EEE Zuzentarauan, Habitat naturalak eta basoko fauna eta flora babesteari buruzkoan. Horretaz gain, arauaren helburua da hegazti-espezieen biziraupena eta ugalketa ziurtatzea dagokion kokaleku-eremuan, eta, bereziki, Europako Parlamentuak eta Kontseiluak basoko hegaztien kontserbaziori buruz 2009ko azaroaren 30ean emandako 2009/147/EE Zuzentarauaren I. eranskinean adierazitako espezieena, bai eta eranskin horretan adierazten ez diren baina gurera iritsi ohi diren espezie migratzaileena ere. Horren guztiaren azken helburua da ahalegina egitea Europako lurraldean biodibertsitatea kontserbatuko dela bermatzeko.

1.– La finalidad de esta norma es garantizar en las ZEC el mantenimiento o el restablecimiento, en un estado de conservación favorable, de los tipos de hábitats naturales y de los hábitats de las especies silvestres de la fauna y de la flora de interés comunitario, establecidos en la Directiva 92/43/CEE del Consejo, de 21 de mayo de 1992, relativa a la conservación de los hábitats naturales y de la fauna y flora silvestres. Asimismo, tiene por objeto asegurar la supervivencia y reproducción en su área de distribución de las especies de aves, en particular las incluidas en el anexo I de la Directiva 2009/147/CE del Parlamento Europeo y del Consejo de 30 de noviembre de 2009 relativa a la conservación de las aves silvestres, y de las especies migratorias no contempladas en dicho anexo cuya llegada sea regular, todo ello con el objeto último de contribuir a garantizar la conservación de la biodiversidad en el territorio europeo.

2.– Kontserbazio Bereziko Eremuetan araubide orokor hau aplikatuko da: 92/43/EEE Zuzentarauan ezarritakoa eta Natura Ondareari eta Biodibertsitateari buruzko abenduaren 13ko 42/2007 Legean ezarritakoa.

2.– En las ZEC es de aplicación el régimen general establecido en la Directiva 92/43/CEE y en la Ley 42/2007, de 13 de diciembre, del Patrimonio Natural y de la Biodiversidad.

3. artikulua.– Kontserbazio-neurriak.

Artículo 3.– Medidas de conservación.

1.– KBEak arautzen dituzten arau orokorrak martxoaren 17ko 34/2015 Dekrektuan daude bilduta. Dekretu horren bidez, onartzen dira ingurune hidrikoari lotuta dauden Kontserbazio Bereziko Eremuetarako (KBE) eta Hegaztien Babes Bereziko Eremuetarako (HBBE) arau orokorrak.

1.– Las normas generales que rigen en estas ZEC son las establecidas en el Decreto 34/2015, de 17 de marzo, por el que se aprueban las Normas Generales para las Zonas Especiales de Conservación (ZEC) y Zonas de Especial Protección para las Aves (ZEPA) vinculadas al medio hídrico.

2.– Bat etorrita Euskal Autonomia Erkidegoko Natura Kontserbatzeko Legearen Testu Bateginaren 22.4 artikuluarekin (lege hori apirilaren 15eko 1/2014 Legegintzako Dekretuaz onetsi zen), honako hauek jasotzen dituzte I, II, III, IV eta V. eranskinek, eremu bakoitzerako: tokiko kartografia, mugapena eta guzti; deklarazioa justifikatzen duten Batasunaren intereseko habitat-motak eta animalia- eta landare-espezieak; haien kontserbazio-egoerari buruzko balorazioa; tokiaren kontserbazio-helburuak, eta jarraipen-programa.

2.– De conformidad con el artículo 22.4 del texto refundido de la Ley de Conservación de la Naturaleza del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/2014, de 15 de abril, los anexos I, II, III, IV y V señalan, para cada uno de los espacios, la cartografía del lugar con su delimitación, los tipos de hábitats de interés comunitario y especies animales y vegetales que justifican la declaración, junto con una valoración del estado de conservación de los mismos, los objetivos de conservación del lugar y el programa de seguimiento.

3.– VI, VII, VIII, IX eta X. eranskinetan, argitara ematen dira eremu horietarako kudeaketa-jarraibideak eta -neurriak, Arabako Foru Aldundiak onartuak apirilaren 15eko 1/2014 Legegintzako Dekretuaz onetsitako Euskal Autonomia Erkidegoko Natura Kontserbatzeko Legearen Testu Bateginaren 22.5 artikuluarekin bat etorriz.

3.– En los anexos VI, VII, VIII, IX y X se publican las directrices y medidas de gestión para estos lugares, aprobadas por la Diputación Foral de Álava, de conformidad con lo establecido en el artículo 22.5 del texto refundido de la Ley de Conservación de la Naturaleza del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/2014, de 15 de abril.

4. artikulua.– Funtsezkoa ez den berrikuspena edo aldaketa.

Artículo 4.– Revisión o modificación no sustancial.

Eranskin horietan funtsezkoa ez den berrikuspen edo aldaketarik behar izanez gero, egoerak berak edo eskura dauden ezagutza tekniko eta zientifikoek hala egitea eskatzen badute, ingurumenaren arloan eskumena duen sailburuak emango duen agindu baten bidez egingo da, eta, betiere, 92/43/EEE Zuzentarauaren 11. eta 17. artikuluetan ezarritakoa betez. Izan ere, helburua baita kontserbazio eta kudeaketa moldaerraz, etengabe eta malgu baterantz joatea. Prozedura horretan, gainera, bermatu beharko da herritarrek benetan parte-hartzeko aukera dutela –betiere uztailaren 18ko 27/2006 Legean ezarritakoari jarraikiz (lege horrek ingurumenaren alorrean informazioa eskuratzeko, herritarrek parte hartzeko eta justiziara heltzeko eskubideak arautzen ditu). Prozeduran, halaber, kontsulta egingo zaie eragindako administrazio eta erakundeei, eta Naturzaintza-ri txostena emateko eskatuko zaio.

La revisión o modificación de carácter no sustancial de estos anexos se realizará mediante Orden de la Consejera o Consejero competente en medio ambiente cuando así lo aconseje la situación o los conocimientos técnico-científicos disponibles, y siempre atendiendo a lo dispuesto en los artículos 11 y 17 Directiva 92/43/CEE, en aras de avanzar hacia la conservación y gestión adaptativa, continua y flexible. En este procedimiento deberá garantizarse una participación pública real y efectiva del público en los términos de la Ley 27/2006, de 18 de julio, por la que se regulan los derechos de acceso a la información, de participación pública y de acceso a la justicia en materia de medio ambiente, se consultará a las administraciones y entidades afectadas y se recabará el informe de Naturzaintza.

5. artikulua.– Arau-hausteen eta zehapenen erregimena.

Artículo 5.– Régimen de infracciones y sanciones.

Plan honen aplikazio-eremuaren eraginpeko gune babestuetan honako zehapen-erregimen hau aplikatu behar da: Euskal Herriko Natura Kontserbatzeko Legearen Testu Bateginean ezarritakoa (apirilaren 15eko 1/2014 Legegintzako Dekretuaren bidez onartu zen lege hori) eta Natura Ondareari eta Biodibertsitateari buruzko abenduaren 13ko 42/2007 Legean ezarritakoa.

El régimen sancionador aplicable a los espacios protegidos que resultan del ámbito de aplicación del este Decreto será el establecido en el texto refundido de la Ley de Conservación de la Naturaleza del País Vasco aprobado por Decreto Legislativo 1/2014, de 15 de abril, y en la Ley 42/2007, de 13 de diciembre, del Patrimonio Natural y de la Biodiversidad.

XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL

Baimena ematen zaio Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburuari, Eusko Jaurlaritzaren izenean bete ditzan legeak ezarritako tramite eta komunikazio guztiak, bai Estatuaren Administrazio Orokorrean, bai Europar Batasunean, eta, hala badagokio, neurriak ezartzeak eragingo duen kostu ekonomikoa zenbatekoa den kalkulatu dezan, 92/43/EEE Zuzentarauaren 8. artikuluak ezarritakoa betetze aldera.

Se autoriza a la Consejera de Medio Ambiente y Política Territorial para que realice en nombre del Gobierno Vasco todos los trámites y comunicaciones legalmente precisos ante la Administración General del Estado y la Unión Europea junto con, en su caso, las estimaciones del coste económico preciso para la aplicación de las medidas, a los efectos previstos en el artículo 8 de la Directiva 92/43/CEE.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2015eko martxoaren 17an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 17 de marzo de 2015.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburua,

La Consejera de Medio Ambiente y Política Territorial,

ANA ISABEL OREGI BASTARRIKA.

ANA ISABEL OREGI BASTARRIKA.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental