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Boletin Oficial del País Vasco

80. zk., 2015eko maiatzaren 4a, astelehena

N.º 80, lunes 4 de mayo de 2015


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Prestatu eta trebatzeko ikastaroak

Cursos de formación y perfeccionamiento

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
1928
1928

EBAZPENA, 2015eko apirilaren 23koa, Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendariarena. Honen bidez, euskara ikastaroetarako deia egiten zaie Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta bere Erakunde Autonomoetako langileei, 2015-2016 ikasturterako.

RESOLUCIÓN de 23 de abril de 2015, de la Directora del Instituto Vasco de Administración Pública, por la que se convocan cursos de euskera durante el curso 2015-2016 para el personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma y de sus Organismos Autónomos.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta bere Erakunde Autonomoetako langileentzako 2015-2016 ikasturterako 1., 2., 3. eta 4. hizkuntza-eskakizunetarako ikastaro-deialdia onartzea, I., II. eta III. eranskinetan ezarritakoarekin bat etorriz.

Artículo único.– Aprobar la convocatoria de cursos para los perfiles lingüísticos uno, dos, tres y cuatro, dirigidos al personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma y de sus Organismos Autónomos durante el curso 2015-2016, de acuerdo con lo dispuesto en los anexos I, II y III.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko apirilaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de abril de 2015.

Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria,

La Directora del Instituto Vasco de Administración Pública,

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

MARÍA TERESA IRURETAGOYENA IBARGUREN.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Helburua.

Primera.– Objetivo.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko langileen hizkuntza-gaikuntzan eragitea eta bultzatzea.

Promover e impulsar la capacitación lingüística del personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca.

Bigarrena.– Parte-hartzaileak nortzuk diren.

Segunda.– Personal destinatario.

Euskadiko Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskara erabiltzeko normalizazio-prozesua arautzen duen 86/1997 Dekretuaren ildotik, deialdian parte hartzea izango dute:

De acuerdo con el Decreto 86/1997, que regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi, podrá participar en esta convocatoria:

Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko eta bere Erakunde Autonomoetako langileek.

El personal de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Ez dute deialdi honetan parte hartzerik izango Hezkuntzako irakasleek, ertzainek, Justizia Administrazioko langileek eta Osakidetzako langileek.

Queda excluido de la presente convocatoria: el personal perteneciente al Sector Docente, la Ertzaintza, la Administración de Justicia y Osakidetza.

Lanorduetan euskarako hizkuntza-gaikuntza ikastaroetako baimenak emateko, sailek aplikatuko dituzte Funtzio Publikoaren Sailburuordetzaren 2004ko maiatzaren 27ko Instrukzioan zehaztutako irizpideak.

En la concesión de autorización para la formación lingüística en euskera dentro del horario laboral, los departamentos aplicarán los criterios fijados en la Instrucción del 27 de mayo de 2004 de la Viceconsejería de Función Pública.

Edonola ere, IVAPek hizkuntza-prestakuntza bere aurrekontu bitartekoen barruan emango du.

En todo caso, el IVAP ofertará la formación lingüística dentro de sus disponibilidades presupuestarias.

Hirugarrena.– 2015-2016 ikasturterako ikastaro-deialdiak.

Tercera.– Convocatorias para el curso 2015-2016.

2015-2016 ikasturterako, IVAPek bi deialdi argitaratuko ditu.

El IVAP publicará dos convocatorias para el curso 2015-2016.

Honako hau 2015-2016 ikasturteko deialdi nagusia da, ikasturte osoa arautzen duena. Deialdi honetan lanorduetan eta lanorduz kanpo egiteko ikastaroak eskaintzen dira.

La presente convocatoria es la principal del curso 2015-2016, y lo regula en su totalidad. La oferta de cursos se extiende tanto al horario laboral como al horario extralaboral.

4.– hizkuntza-eskakizuna prestatzeko ikastaroei dagokienez, deialdi hau da 2015-2016 ikasturterako egingo den deialdi bakarra.

En lo referente a los cursos de PL4, ésta es la única convocatoria para el curso 2015-2016.

Autoikaskuntzako ikastaroei dagokienez ere, hau izango da deialdi bakarra.

En lo que a los cursos de autoaprendizaje se refiere, ésta es también la única convocatoria para el curso 2015-2016.

Datorren azaroan oraingo honen osagarri den deialdia argitaratuko du IVAPek, eta 2015-2016 ikasturteko bigarren lauhilekorako eskaintza egingo du.

La oferta para el segundo cuatrimestre del curso 2015-2016 se llevará a cabo mediante una convocatoria complementaria que se publicará en el mes de noviembre.

Azaroko deialdian otsailetik ekainera arteko eskaera egin ahal izango dute interesatuek, betiere baldintza hauen pean:

En dicha convocatoria de noviembre se podrá solicitar la escolarización a partir de febrero, en las siguientes condiciones:

– Ikastaroa urrian hasi ez duten langileek, salbuespen oso berezirik ezean, ezingo dute bi orduko ikastarorik hasi otsailean. Urrian hasi ez direnek, beraz, bost orduko ikastaroa edo barnetegiko ikastaroa egin beharko dute otsailean.

– Salvo en casos excepcionales, quienes no hayan iniciado el curso en octubre tampoco podrán comenzar un curso de dos horas en febrero. Quienes no inicien el curso en octubre, en febrero únicamente podrán solicitar cursos intensivos, es decir, cursos de cinco horas o de internado.

– Urrian hasten diren ikasleek, aldiz, ikastaro trinkoa nahiz modulu aldaketa eskatu ahal izango dute azaroko deialdian otsaileko ikastaroetarako, hau da, ikastaro trinkotik bi ordukora aldatzea, edo alderantziz.

– Las personas que inicien el curso en octubre podrán solicitar en la convocatoria de noviembre tanto un curso intensivo como un cambio de módulo para los cursos de febrero, es decir, el cambio de un módulo intensivo a uno de dos horas, o viceversa.

Laugarrena.– Lanorduetako eskolen antolaketa.

Cuarta.– Organización de los cursos en horario laboral.

Deialdi honetan lanorduetan egiteko ikastaroak II. eranskinean adierazitakoak dira.

El anexo II recoge la oferta de cursos en horario laboral de la presente convocatoria.

IVAPek ondoen iritzitako egokitzapenak egin ditzake II. eranskinean zehazten diren hasiera eta bukaera egunetan nahiz ordutegietan.

El IVAP está facultado para realizar las adecuaciones que estime oportunas tanto en las fechas de inicio y finalización como en los horarios indicados en el anexo II.

4.1.– Mailaketa probak.

4.1.– Pruebas de nivel.

Langileren baten euskara ezagupena neurtu behar bada, IVAPek mailaketa proba egitera deituko du. Horretarako, IVAPek zerbitzu zuzendaritza bakoitzari jakinaraziko dizkio mailaketa proba egiteko toki-egunak.

Si fuera necesario, el IVAP requerirá al interesado/la interesada, a través de su dirección de servicios, la realización de una prueba de nivel destinada a determinar su conocimiento de euskera.

Ekaineko mailaketa proba egitera deitu arren, langileren bat ez bada ezarritako egun eta orduan aurkezten, IVAPek bazter utziko du haren eskaera.

El IVAP desestimará las solicitudes de aquellas personas que no acudan a realizar la prueba de nivel de junio, en el día y a la hora en que hayan sido convocadas.

IVAPek aurkeztu ez den langileari bigarrenez deitzeko aukera aztertuko du, baldin eta aurkeztu ez izana idatziz eta egokiro arrazoitzen badio IVAPi dagokion zerbitzu zuzendariak, beranduen ere proba egunetik bi egun balioduneko epean.

De manera excepcional, el IVAP considerará la posibilidad de convocar nuevamente al interesado/la interesada cuando ésta justifique su inasistencia a la prueba de nivel en un plazo máximo de dos días a contar desde la realización de la misma, mediante notificación razonada al IVAP a través de su dirección de servicios.

Bigarren dei horretara ere aurkezten ez den langilearen eskaera bertan behera utziko du IVAPek.

El IVAP dará de baja la solicitud de quien no se presente a esta convocatoria excepcional.

4.2.– Administrazioko taldeak antolatzea.

4.2.– Organización de los grupos de la administración.

Mailaketa probak egin ondoren, administrazioko langileez osaturiko taldeak antolatuko ditu IVAPek hiriburuetan. Taldeak osatzean, ikasle bakoitzari zerbitzu zuzendariak baimendutako modulua gordeko dio IVAPek, ahal den neurrian.

Una vez realizadas las pruebas de nivel, el IVAP tratará de conformar grupos compuestos por personal de la administración en las tres capitales. Al organizar los grupos, el IVAP procurará reservar a cada alumno/a el módulo que, desde su dirección de servicios, le haya sido autorizado.

Administrazio-taldeen ordutegia eta egutegia II. eranskinean daude zehaztuta.

El horario y el calendario de los grupos de la administración se recogen en el anexo II.

Nolanahi ere, baliabideen erabilera egokia bermatzeko eta taldeen osaketak hala eskatzen badu, aldaketak egin ahal izango ditu IVAPek baimendutako eskaeren moduluetan, ordutegietan nahiz ikasteko tokietan.

El IVAP podrá proponer las modificaciones que estime convenientes en el caso de que no exista un número de alumnos/ alumnas suficiente para formar grupo en un módulo u horario determinados.

Administrazioko taldeen ordutegia eskatu arren talderik osatu ezin denean, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere eskatu eta baimendutako moduluan.

Si a pesar de haber solicitado el horario para un grupo de la administración éste no llegara a formarse, el IVAP enviará una hoja de matrícula a las/los solicitantes para que se matriculen en un euskaltegi homologado, siempre en el módulo que han solicitado y para el que les ha sido concedido el permiso.

Taldeak osatu eta euskaltegiak izendatuta daudenean, sail bakoitzari helaraziko dio IVAPek administrazioko taldeetan eskolatuko diren langileen zerrenda, langile bakoitzak non eta noiz eskolatu behar duen zehaztuta.

Una vez conformados los grupos y asignados los correspondientes euskaltegis, el IVAP hará llegar a los departamentos la lista de personas que se escolarizarán en grupos de la administración, especificando dónde y cuándo iniciarán las clases.

4.3.– Administrazioko talderik ez duten langileak. Matrikula-orriak.

4.3.– Solicitantes sin grupo de la administración. Hojas de matrícula.

Administrazio talderik ez duten langileek euskaltegietako gainerako taldeetan egin ahal izango dute ikastaroa. IVAPek matrikula-orria bidaliko du langilearen zerbitzu zuzendaritzara, honek bakoitzari berea helarazi diezaion.

Los alumnos / las alumnas que no tengan grupo de la administración podrán realizar el curso en un euskaltegi homologado. Para ello, el IVAP facilitará una hoja de matrícula al solicitante a través de su dirección de servicios.

Matrikula-orriaren bitartez, homologatutako edozein euskaltegi publiko edo pribatutan matrikulatu ahal izango da langilea.

Mediante dicha hoja de matrícula el interesado/la interesada podrá matricularse en el euskaltegi público o privado homologado que elija.

Matrikulazioa gauzatzeko, ezinbestekoa da langileak matrikula-orria euskaltegian entregatzea.

Para realizar la matriculación será imprescindible entregar la hoja de matrícula en el euskaltegi.

Matrikula-orriaren bitartez eskolatzen den langileak euskaltegiaren egutegia eta ordutegia beteko ditu.

Las alumnas/los alumnos escolarizados con hoja de matrícula se ceñirán el horario y al calendario del euskaltegi.

Langilea inon matrikulatzen ez bada, bere sailak / erakundeak ahalik eta lasterren itzuli behar du matrikula-orria IVAPera.

Si la alumna / el alumno no se matrícula en ningún euskaltegi, el departamento/organismo en que presta sus servicios deberá devolver la hoja de matrícula al IVAP lo antes posible.

4.4.– Matrikula-orria ordaintzea.

4.4.– Pago de la hoja de matrícula.

Langilearen matrikula IVAPek ordainduko du, betiere ondorengo baldintza hauek betetzen badira:

El IVAP se encargará del pago de la hoja de matrícula siempre y cuando se cumplan las siguientes condiciones:

1) Matrikula-orria garaiz entregatzea: ikastaroa hasten denerako matrikula-orria euskaltegian aurkeztu behar da. 2015eko urriaren 23a baino geroago entregatzen bada, IVAPek ez du matrikula ordainduko.

1) Entrega de la hoja de matrícula: la hoja de matrícula deberá entregarse en el euskaltegi antes del inicio del curso. El IVAP no se hará cargo del pago de aquellas hojas de matrícula entregadas con posterioridad al 23 de octubre de 2015.

2) Gutxieneko iraupena: ikastaroek urritik ekainera bitartekoak izan behar dute. Barnetegiko eta bost orduko ikastaroek, gutxienez, lauhileko iraupena izan behar dute.

2) Duración mínima: los cursos comenzarán en octubre y finalizarán en junio. Los cursos intensivos que se realicen en internado o los cursos de cinco horas serán cuatrimestrales.

3) Homologazioa: matrikula-orriaren bidez egingo den ikastaroak HABEk homologatua izan behar du.

3) Homologación: los cursos deben estar homologados por HABE.

4) Matrikula-orrian bertan zehaztuta dagoen ikastaroa egiteko bakarrik erabili ahal izango da.

4) La hoja de matrícula servirá para matricularse únicamente en el curso que en la misma se detalla.

Baldintza horiek betetzen direla egiaztatu ondoren, langilearen matrikula onartu eta dagokion kostua ordainduko du IVAPek. Barnetegiko ikastaroen kasuan, barnetegiko ostatua eta mantenua ere bai. Aldiz, bestelako gastuak ez ditu IVAPek bere gain hartuko (joan-etorriak, materialak, etab.).

Tras comprobar que se cumplen todas estas condiciones, el IVAP aceptará la hoja de matrícula del trabajador/la trabajadora y se hará cargo de su coste. En el caso de los cursos en régimen de internado, asumirá también el coste del alojamiento y la manutención. Por el contrario, el IVAP no asumirá otros gastos derivados de los cursos (desplazamientos, materiales, etc.).

Aldiz, langileak egin duen matrikulak ez baditu aurreko baldintzak betetzen, IVAPek ez du ordainduko. Kasu horretan, IVAPek ukapenaren berri emango dio langilearen saileko zerbitzu zuzendaritzari.

Por el contrario, en el caso de que la matriculación realizada por el trabajador/la trabajadora no cumpla las condiciones anteriormente señaladas, el IVAP no realizará el pago y notificará su decisión a la dirección de servicios correspondiente.

4.5.– Autoikaskuntzako ikastaroak lanorduetan.

4.5.– Autoaprendizaje en horario laboral.

Sail bakoitzak autoikaskuntzarako duen eskaera kopuruak ez du gaindituko lanorduetan hizkuntza-prestakuntza hartzeko baimendutako eskaeren % 20.

El número de autorizaciones de acceso al sistema de autoaprendizaje en horario laboral no podrá ser superior al 20% del total de solicitudes autorizadas por cada departamento para la formación lingüística en dicho horario.

4.5.1.– Autoikaskuntzako eskolen antolaketa.

4.5.1.– Organización de las clases de autoaprendizaje.

Autoikaskuntza-sistemaren barruan hiru atal bereizten dira:

En el sistema de autoaprendizaje se contemplan tres aspectos:

– Metodo honetan, ordu gehienak norberaren lanpostuko ordenagailuaren bidez egiten dira.

– La mayor parte del curso se desarrolla trabajando desde el ordenador del propio puesto de trabajo.

– Mintza-saioak: ikasle bakoitzak astean ordu beteko aurrez aurreko saioa izango du, mintzamena lantzeko. Ikasturte amaieran ere, astebeteko ikastaro trinkoa antolatuko du IVAPek, betiere ikasle kopuruak eta horien mailak horretarako aukera ematen badute.

– Práctica oral: los alumnos/las alumnas dispondrán de una hora semanal para la práctica oral. Al final de curso el IVAP organizará un curso intensivo de una semana, siempre que el número de alumnos y su nivel lo permitan.

– Tutoretzak: ikasturtean zehar ikasleak lau tutoretza izango ditu tutorearekin. Tutoretzetan ikasleari bere ikas-prozesuaren berri emango dio tutoreak, eta zalantzak argitu ere bai.

– Tutorías: a lo largo del curso el tutor se reunirá con el alumno/la alumna para contrastar su proceso de aprendizaje y resolver las dudas que surjan.

Horregatik, autoikaskuntza-sistema hautatzeak hauxe dakar bere baitan: langilearen aldetik mintza-saioetara eta tutoretzetara joatea, eta sailaren aldetik erraztasunak ematea langilea joan dadin.

Por ello, la aceptación del uso del sistema de autoaprendizaje implica el compromiso del empleado/la empleada de asistir a la mencionada formación, y el del departamento de facilitar la asistencia.

4.5.2.– Autoikaskuntzako mailaketa probak.

4.5.2.– Pruebas de nivel en autoaprendizaje.

Mintza-saioetarako talde homogeneoak antolatzearren, autoikaskuntzaz baliatzen diren langileek bi mailaketa proba egin behar dituzte ikastaroaren hasieran:

Con el fin de crear grupos homogéneos para la práctica oral semanal, quienes vayan a acceder a la formación lingüística mediante autoaprendizaje deberán realizar dos pruebas de nivel antes del inicio del curso:

Autoikaskuntza-programaren hasierako maila zehazteko proba (internet bidez egingo da).

Una prueba específica para determinar el nivel de inicio correspondiente al programa de autoaprendizaje (dicha prueba se realiza por internet).

Mailaketa proba estandarra, beti ere IVAPek ikasle horren mailari buruzko erreferentziarik ez badu.

Una prueba de nivel estándar, en caso de que el IVAP no tenga referencia del nivel del alumno/la alumna.

Bosgarrena.– Lanorduz kanpoko ikastaroen araubidea.

Quinta.– Régimen de los cursos en horario extralaboral.

5.1.– Ikastaroen ezaugarriak.

5.1.– Características de los cursos.

Matrikulazioa matrikula-orriaren bidez egingo da. Matrikula-orria euskaltegian edo autoikaskuntzako zentroan entregatu behar da ikastaroa hasi baino lehen. IVAPek ez ditu bere gain hartuko 2015eko urriaren 23a baino geroago entregatuko diren matrikula-orriak

La matriculación se realizará mediante una hoja de matrícula. La hoja de matrícula debe entregarse en el euskaltegi o en el centro de autoaprendizaje antes del comienzo del curso. El IVAP no se hará cargo de las hojas de matrícula entregadas con posterioridad al 23 de octubre de 2015.

5.1.1.- Aurrez aurreko ikastaroak.

5.1.1.– Cursos presenciales.

Lanorduz kanpoko aurrez aurreko ikastaroak homologatutako euskaltegi publiko edo pribatu batean egin beharko dira, eta baldintza hauek bete behar dituzte:

Los cursos presenciales en horario extralaboral se desarrollarán en euskaltegis públicos o privados homologados, y deberán reunir las siguientes características:

a) Gutxieneko iraupena: ikastaroek urritik ekainera bitartekoak izan behar dute. Barnetegiko eta bost orduko ikastaroen kasuan, ikastaroek lauhileko iraupena izan behar dute, gutxienez.

a) Duración mínima: los cursos comenzarán en octubre y finalizarán en junio. Los cursos intensivos que se realicen en internado o los cursos de cinco horas serán cuatrimestrales.

b) Homologazioa: ikastaroak, derrigor, HABEk homologatua izan behar du.

b) Homologación: los cursos deben estar homologados por HABE.

5.1.2.- Autoikaskuntzako ikastaroak.

5.1.2.– Cursos de autoaprendizaje.

Lanorduz kanpoko autoikaskuntzako ikastaroak homologatutako euskaltegi publiko edo pribatu batean edo homologatutako autoikaskuntzako zentro batean egin ahal izango dira, eta baldintza hauek bete beharko dituzte:

Los cursos de autoaprendizaje en horario extralaboral se realizarán en euskaltegis públicos o privados homologados, así como en centros homologados de autoaprendizaje, y deberán reunir las siguientes características:

a) Gutxieneko ordu kopurua: ikastaroek, gutxienez, 190 orduko iraupena izan behar dute.

a) Duración mínima: los cursos deben tener una duración mínima de 190 horas.

b) Ikastaroak urrian hasi behar dira.

b) Los cursos comenzarán en octubre.

c) Matrikula non egin: langileak homologatutako euskaltegi publiko edo pribatu batean edo autoikaskuntzako zentro homologatu batean matrikulatu behar du.

c) Matriculación: el alumno/la alumna deberá realizar su matriculación en un euskaltegi público o privado homologado, o en un centro homologado de autoaprendizaje.

d) Homologazioa: autoikaskuntzako ikastaroek HABEk homologatuak izan behar dute.

d) Homologación: los cursos deben estar homologados por HABE.

e) Autoikaskuntzako ikastaroen ordenagailu bidezko lana zentroko ordenagailuak eta baliabideak erabilita egin daiteke, edo norberaren ordenagailua erabilita, edo bata zein bestea erabilita. Mintza-saioak euskaltegian edo autoikaskuntzako zentroan jasoko dira.

e) En los cursos de autoaprendizaje el alumno / la alumna podrá desarrollar el trabajo personal utilizando su propio ordenador, o con el ordenador y los medios de que dispone el centro de autoaprendizaje, o usando tanto el ordenador personal como el del centro. Las clases de conversación se llevarán a cabo en el euskaltegi o en el centro de autoaprendizaje.

IVAPek matrikula-orri bakar bat emango die eskaera onartu zaien langileei.

El IVAP entregará una sola hoja de matrícula al alumno/la alumna cuya solicitud haya sido admitida.

Matrikula-orrian bertan zehaztuta dagoen ikastaroa egiteko bakarrik erabili ahal izango da.

La hoja de matrícula servirá para matricularse únicamente en el curso que en la misma se detalla.

5.2.– IVAPen baldintzak lanorduz kanpoko ikastaroetan.

5.2.– Condiciones del IVAP en cursos extralaborales.

Lanorduz kanpoko ikastaroetan matrikulatzea.

Matriculación en cursos en horario extralaboral.

Langileak egindako eskaera IVAPek aztertu eta, hala badagokio, onartu ondoren, IVAPek matrikula-orria bidaliko du langilearen zerbitzu zuzendaritzara, honek langile bakoitzari berea helarazi diezaion.

Una vez analizada por el IVAP y, en su caso, admitida la solicitud, el IVAP facilitará al alumno/la alumna una hoja de matrícula, a través de su dirección de servicios.

Matrikula gauzatzeko, ezinbestekoa da matrikula-orria euskaltegian edo autoikaskuntzako zentroan entregatzea.

Para realizar la matriculación será indispensable entregar la hoja de matrícula en el euskaltegi o centro de autoaprendizaje.

Langilea inon matrikulatzen ez bada, ahalik eta lasterren itzuli behar du bere matrikula-orria IVAPera.

Aquellas alumnas/alumnos que no se matriculen en ningún curso mediante la hoja de matrícula deberán devolverla al IVAP lo antes posible.

Langileak egin duen matrikularen kostua IVAPek ordainduko du, betiere deialdi honetan ezarritako baldintzak betetzen badira.

El IVAP se encargará del pago de la hoja de matrícula siempre y cuando se cumplan las condiciones establecidas en esta convocatoria.

Kontuan izan behar da langileak euskaltegian egin duen matrikula IVAPek onartzeak berekin dakarrela matrikula horri dagokion kostu osoa ordaintzea.

Es preciso tener en cuenta que la aceptación por parte del IVAP de la matrícula formalizada en el euskaltegi implica el pago íntegro del coste de la misma.

Ondorioz, diru-baliabideen erabilera zentzuzkoa eta arrazoizkoa ziurtatu ahal izateko, ikasleari eskatuko zaio gutxieneko aprobetxamendu-irizpidea betetzea.

Por esta razón, y al objeto de garantizar un uso racional de los recursos económicos, se exige al alumnado el cumplimiento de los criterios de aprovechamiento establecidos.

Seigarrena.– Eskabideak noiz eta nola egin.

Sexta.– Cómo y cuándo realizar las solicitudes.

6.1.– Eskabideak nola egin.

6.1.– Cómo realizar las solicitudes.

a) Eskabide telematikoak. Norberaren ordenagailutik bete ahal izango dira, intraneten bidez. Horretarako, Eusko Jaurlaritzaren intraneteko Jakina atarian IVAPek ezarritako helbide honetara jo beharko da:

a) Por vía telemática. Las trabajadoras/los trabajadores podrán formalizar la solicitud desde su propio ordenador, a través de la siguiente dirección electrónica que el IVAP ha dispuesto en el portal Jakina de la intranet del Gobierno Vasco:

www.ivap.jakina

www.ivap.jakina

Sistema hori erabili ahal izateko, eskatzaileak lehenik XL-Nets segurtasun sistemaren bitartez identifikatu behar du bere burua.

Para hacer uso de este medio, el/la solicitante deberá identificarse previamente en el sistema de seguridad XL-Nets.

b) Paperezko eskabideak. Inprimakiak eskura daude ondorengo helbide elektroniko honetan:

b) Mediante el impreso de solicitud. Los impresos se encuentran disponibles en la siguiente dirección electrónica:

www.ivap.euskadi.eus

www.ivap.euskadi.eus

(Euskara > Euskara ikastaroak > 1-2-3-4HE prestatzeko ikastaroak > Eusko Jaurlaritza > Izena emateko inprimakia).

(Euskera > Cursos de euskera > Oferta de cursos 1-2-3-4PL > Gobierno Vasco > Impreso de solicitud).

6.2.– Lanorduetako eskabideak.

6.2.– Solicitudes en horario laboral.

Epea: 2015eko maiatzaren 4tik 20ra, biak barne.

Plazo de solicitud: desde el 4 hasta el 20 de mayo de 2015, ambos incluidos.

a) Eskabide telematikoak. Sail bakoitzak kudeatuko ditu horretarako duen IVAPen aplikazio informatikoan eta, era berean, sail bakoitzak emango die baimena edo ukapena jasotako eskaerei, IVAPek berariaz adierazitako epean.

a) Por vía telemática. Las solicitudes realizadas por ordenador serán gestionadas por cada departamento mediante la aplicación informática del IVAP, instalada a tal efecto. Cada departamento autorizará o denegará dichas solicitudes dentro del plazo que le será expresamente comunicado por el IVAP.

b) Paperezko eskabideak. Langileak bere saileko zerbitzu zuzendariari bidali behar dio eskabidea, epearen barruan.

b) Mediante impreso de solicitud. Las personas interesadas harán llegar la solicitud a la dirección de servicios de su departamento dentro del plazo establecido.

Sail bakoitzean jasotako hizkuntza-prestakuntzarako eskabideak sailak berak grabatuko ditu horretarako duen IVAPen aplikazio informatikoan eta, era berean, sail bakoitzak emango die baimena edo ukapena jasotako eskaerei, IVAPek berariaz adierazitako epean.

Cada departamento grabará en la aplicación informática instalada por el IVAP a tal efecto las solicitudes remitidas por las trabajadoras/los trabajadores, y las autorizará o denegará dentro del plazo que le será expresamente comunicado por el IVAP.

6.3.– Lanorduz kanpoko eskabideak.

6.3.– Solicitudes en horario extralaboral.

Epea: 2015eko ekainaren 1etik 17ra bitartean egin ahal izango dira lanorduz kanpoko eskaerak.

El plazo para realizar las solicitudes de cursos en horario extralaboral será del 1 al 17 de junio de 2015.

Eskabideak egiteko bi bide hauek erabil daitezke:

Las solicitudes podrán realizarse por estas dos vías:

a) Eskabide telematikoak: norberaren ordenagailutik, intraneten bidez, bete ahal izango dira.

a) Telemáticamente. Los trabajadores y las trabajadoras podrán formalizar la solicitud desde su propio ordenador.

b) Paperezko eskabideak. Eskatzaileak IVAPeko zuzendariari bidaliko dio eskaera ondorengo helbidera: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

b) Mediante el impreso de solicitud. Cada solicitante remitirá su solicitud a la Directora del IVAP en la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

6.4.– Aldi baterako langileak.

6.4.– Personal temporal.

Aldi baterako langileek Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrarekin gutxienez 2015eko abenduaren 31ra arte lan-hitzarmena dutela egiaztatu beharko dute. Horretarako, eskaera orriarekin batera, izendapena edo lan-kontratuaren kopia aurkeztu beharko dute.

El personal temporal deberá acreditar que está contratado por la Administración General de la Comunidad Autónoma al menos hasta el 31 de diciembre de 2015. Para ello deberá presentar, junto al impreso de solicitud, copia de su nombramiento o contrato laboral.

Lanorduetako eskaeren kasuan, lan-hitzarmenen iraupena egiaztatzea sailen / erakundeen ardura izango da; sailek / erakundeek onartzen dituzten eskaerek, beraz, baldintza hori betetzen dutela ulertuko du IVAPek.

En el caso de las solicitudes de cursos en horario laboral, será responsabilidad de los departamentos / organismos autónomos verificar el cumplimiento del mencionado requisito. El IVAP entenderá que toda solicitud aceptada por un departamento / organismo autónomo efectivamente lo cumple.

Zazpigarrena.– Asistentzia eta aprobetxamendua.

Séptima.– Asistencia y aprovechamiento.

7.1.– Eskolan hastea.

7.1.– Inicio de los cursos.

Ikastaroa hasten den egunean bertan hasi beharko du langileak eskolan. Didaktika eta antolakuntza arrazoiak direla medio, IVAPek ez du onartuko urriaren 23a baino geroago hasterik eskolan.

El alumnado deberá incorporarse a clase el primer día del curso. Por razones tanto didácticas como organizativas, el IVAP no aceptará las incorporaciones posteriores al 23 de octubre.

Urriaren 23a iragan ondoren, IVAPek baja emango die eskolan hasi ez diren langileen eskaerei.

El IVAP dará de baja las solicitudes de quien no se haya incorporado a los cursos con fecha 23 de octubre.

Eskola-hutsegiteak ikastaroaren hasiera egunetik bertatik zenbatuko dira, nahiz eta ikaslea berandu hasi ikastaroan.

Las faltas de asistencia a clase se contabilizarán desde el inicio del curso, aunque el alumno/la alumna se incorpore posteriormente.

7.2.– Eskolan berandu hastea.

7.2.– Incorporación tardía.

IVAPek arrazoi hauengatik onartuko du eskolan berandu hastea: gaixotasunagatik, erditzeagatik, adopzio edo harreragatik eta aitatasunagatik. Nolanahi ere, beranduko eskolatzea bideratzeko, baldintza hauek bete beharko dira:

El IVAP aceptará la incorporación tardía a los cursos cuando concurra alguno de estos motivos: baja por enfermedad, parto, adopción o acogimiento y paternidad. En cualquier caso, se deberán cumplir los siguientes requisitos:

a) IVAPek aldez aurretik jakin behar du langilea ez dela eskolan garaiz hasiko aurreko arrazoiren bat dela medio. Horretarako, ikastaro hasieran, zerbitzu zuzendariek arrazoi horiengatik berandu hasiko diren langileen zerrenda bidali behar dute IVAPera. Zerrendan NAN zenbakia eta izen-abizenak zehaztu behar dira.

a) El IVAP deberá tener constancia con antelación de aquellas personas que no puedan incorporarse al inicio del curso por alguno de los motivos anteriormente citados. Las directoras/los directores de servicio deberán enviar al IVAP al inicio del curso un listado de las personas que se encuentren en esa situación. En dicho listado tendrán que especificar el número del DNI, además del nombre y los apellidos.

b) Eskolan hasi ahal izateko eskaera egitea: langilea eskolan hasteko prest dagoenean, bere zerbitzu zuzendariak eskolatzea eskatu beharko dio IVAPi, idatziz.

b) Solicitar la incorporación tardía a los cursos. Una vez que el alumno/la alumna se encuentre en disposición de incorporarse al curso, su dirección de servicios deberá solicitar por escrito al IVAP dicha incorporación.

c) Galdutako eskola-orduen muga igaro gabe egotea: ikastaro osoaren eskola-orduen % 20 igaro aurretik hasi beharko du langileak eskolan.

c) El número de horas de clase perdidas no podrá superar el máximo establecido: el alumno/la alumna deberá incorporarse a las clases antes de que transcurra el 20% de la totalidad del curso.

IVAP saiatuko da gaixotasunak edo amatasunak eragindako beranduko eskolatze hauek bideratzen, horretarako dituen bitartekoen mugapean.

El IVAP, atendiendo a su disponibilidad material, tratará de posibilitar la escolarización de estas personas.

Ikastaro hasieran galdutako orduak zenbatu egingo dira ordu-kreditua eguneratzean, eta kontuan hartuko dira aprobetxamenduari dagokionez.

Las horas perdidas a principio del curso se computarán a los efectos del crédito horario y del aprovechamiento del mismo.

7.3.– Egunez eguneko asistentzia.

7.3.– Asistencia diaria.

Ikasleek eta sailek asistentziaren jarraipen zehatza egin ahal izateko, IVAPek, bere aplikazio informatikoaren bidez, ikasleen egunez eguneko asistentziaren berri emango du eta ikasleak eskolara joan ez diren egunak zehaztuko ditu.

Para que tanto las alumnas/los alumnos como sus correspondientes departamentos puedan realizar un seguimiento específico de la asistencia, el IVAP facilitará dicha información a través de su aplicación informática, concretando los días de inasistencia del alumnado.

7.3.1.– Lanorduetako ikastaroen asistentziari buruzko arauak.

7.3.1.– Normas de asistencia a los cursos en horario laboral.

Ondorio guztietarako, ikastegia lantokia da langilearentzat. Beraz, eskolatze eta puntualtasun huts guztiak zerbitzu zuzendaritzaren aurrean justifikatu beharrekoak dira, beste edozein laneratze-huts zuritu ohi den bezalaxe.

A todos los efectos el centro donde se imparte el curso será considerado como centro de trabajo. Por consiguiente, las faltas de asistencia y puntualidad deberán ser justificadas ante la dirección de servicios correspondiente, al igual que se hace con todo incumplimiento laboral.

Euskara ikastaroetara joateko baimena ematea zerbitzu zuzendaritzaren ardura denez, beroni dagokio baimendutako epean langileen etenik gabeko eskolatzea bermatzea.

Dado que la concesión de la autorización para la asistencia a los cursos es competencia de la dirección de servicios, compete también a ésta garantizar la escolarización ininterrumpida del personal durante el período autorizado.

Era berean, sailen ardura izango da ikastaroetan parte hartuko duten langileek oporrak ikastarotik kanpo hartzea, ikastaroen aprobetxamendua eten ez dadin.

Del mismo modo, los departamentos garantizarán que las trabajadoras/los trabajadores matriculados en los cursos de euskera adecúen sus vacaciones al calendario lectivo, a fin de no perjudicar el aprovechamiento de los mismos.

7.4.– Autoikaskuntzako asistentziak.

7.4.– Asistencias en cursos de autoaprendizaje.

Autoikaskuntza ikastaroetan dabiltzan ikasleen kasuan, asistentzia-datuak hiru hilez behin jasotzen dira. Ondorioz, ikasle horiei ezin zaie ordu-kredituaren saldoa eguneratu hiruhilekoa amaitu arte.

Dado que los datos de asistencia del personal que estudia en cursos de autoaprendizaje se reciben trimestralmente, el saldo del crédito horario se actualizará con esa misma frecuencia.

7.5.– IVAPen aprobetxamendu-irizpidea euskara ikastaroetan.

7.5.– Criterio de aprovechamiento del IVAP en los cursos de euskera.

Lanorduz kanpoko ikastaroetan matrikulatutako ikasleek aprobetxamendu-irizpidea bete beharko dute.

Las personas matriculadas en cursos de euskera en horario extralaboral deberán cumplir el criterio de aprovechamiento.

IVAPek honako irizpide hau ezartzen du euskara ikastaroen aprobetxamendua gainditzeko: ikasturteko asistentzia % 80tik gorakoa izatea. Ondorioz, asistentziaren ehuneko hori betetzen ez duten ikasleek ez dute ikastaroen aprobetxamendua gaindituko.

EL IVAP establece como criterio de aprovechamiento de los cursos una asistencia mínima del 80%. En consecuencia, quienes no alcancen ese porcentaje no cumplirán dicho criterio.

Administrazio Orokorraren zerbitzura diharduten funtzionarioek aprobetxamendu-irizpide hori bete beharko dute, era berean, lan baldintzak arautzen dituen akordioaren 11. artikuluan aipatzen den baimena lortzeko. Sail bakoitzak eskura izango du bere langileen asistentziari eta ebaluazioei buruzko informazioa IVAPen aplikazio informatikoan, sailak dagokion balorazioa egin dezan.

Este criterio de aprovechamiento es, a su vez, el exigible para la concesión del permiso contemplado en el artículo 11 del vigente Acuerdo regulador de las condiciones de trabajo del personal funcionario al servicio de la Administración General. Los departamentos podrán acceder a los datos de asistencia y evaluación a través de la aplicación informática que el IVAP pone a su disposición a tal efecto, a fin de que puedan realizar la valoración correspondiente.

Langileak urratsak gainditzeko ezarritako aldizkako ebaluazio-probak egiteko konpromisoa hartzen du.

El alumnado se compromete a realizar las evaluaciones periódicas para la superación de niveles.

Aprobetxamendu-irizpidea betetzen ez duten ikasleei ez zaie hurrengo ikasturtean lanorduz kanpoko eskaerarik onartuko. Ondorioz, 2015-2016 ikasturtean IVAPek ez die lanorduz kanpoko eskaera onartuko 2014-2015 ikasturtean aprobetxamendu-irizpidea gainditu ez duten eskatzaileei.

En el caso de que alguna persona no cumpla dicho criterio de aprovechamiento, el IVAP le denegará la solicitud extralaboral para el próximo curso. En consecuencia, el IVAP no admitirá las solicitudes extralaborales para el curso 2015-2016 de aquellos solicitantes que no hayan superado el criterio de aprovechamiento durante el curso 2014-2015.

Zortzigarrena.– Eskolara joateari uztea.

Octava.– Abandono de los cursos.

Eskolan hasi ondoren, ikasleak ikastaroa behin betiko uzten badu, horren berri eman behar dio IVAPi eskola uztea gertatzen den une berean.

Si una vez comenzado el curso alguna persona opta por abandonarlo de manera definitiva, deberá comunicarlo al IVAP de forma inmediata.

Horretarako, «Jakinarazpena: eskoletara joateari uztea» (III. eranskina) izeneko inprimakia bete eta IVAPera bidali behar du ikasleak.

Para ello, deberá remitir al IVAP el impreso denominado «Notificación: abandono de los cursos de euskera» (anexo III) debidamente cumplimentado.

Eskola-uztearen data, inprimakia IVAPen erregistroan sartu den egunekoa izango da. Inprimakia IVAPera iritsi arte, ez da ordu-kredituaren kontaketa etengo.

La fecha del abandono escolar será la fecha de entrada de la notificación en el registro del IVAP. En consecuencia, en tanto no se notifique el abandono del curso al IVAP, no se detendrá el cómputo del crédito horario.

Beraz, ordu-kredituaren eta aprobetxamenduaren ondorioetarako, oso garrantzitsua izango da inprimakia IVAPera lehenbailehen bidaltzea.

Así pues, a efectos tanto del crédito horario como del aprovechamiento del curso, es muy importante enviar la notificación de abandono al IVAP lo antes posible.

Inprimakia honako helbide elektroniko honetan eskura daiteke:

El impreso se encuentra disponible en la siguiente dirección electrónica:

www.ivap.euskadi.eus

www.ivap.euskadi.eu

(Euskara > Euskara ikastaroak > Informazio orokorra > Zer egin behar dut ikastaroan baja eskatzeko? > Eskola uztea jakinarazteko inprimakia).

(Euskera > Cursos de euskera > Información general > ¿Qué hay que hacer para darse de baja en el curso? > Notificación de abandono de curso).

Azkenik, IVAPen zeregina izango da ikaslearen sailari eskola-uztearen berri ematea.

El IVAP notificará el abandono escolar de la alumna / el alumno a su departamento.

Bederatzigarrena.– Ordu-kreditua.

Novena.– El crédito horario.

Lanorduetako ikastaroei dagokienez, ordu-kredituak ezartzen dituen Aginduari jarraituko zaio (Agindua, 2004ko apirilaren 30ekoa, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioko langileen euskalduntzean aplikatuko diren ordu-kredituak ezartzen dituena; EHAA: 2004-05-07; 85. zk.).

En los cursos dentro del horario laboral será de aplicación la Orden que establece el sistema de créditos horarios (Orden de 30 de abril de 2004, de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, por la que se establece la aplicación de créditos horarios en la euskaldunización de los empleados públicos de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca; BOPV: 07-05-2004; n.º 85).

Agindu horren bosgarren artikuluari jarraikiz, euskara ikastaroa lanorduetan hasi ahal izateko beharrezkoa izango da ordu-kredituaren saldoa aldekoa izatea ikasturte hasieran.

De conformidad con lo establecido en el artículo quinto de dicha Orden, para poder iniciar un curso de euskera en horario laboral será necesario tener un saldo de crédito horario positivo al inicio del curso.

Ikasle berriaren ordu-kreditua ezartzeko orduan kontuan hartuko den hasiera-maila urrikoa izango da, edo otsailekoa urrian ikastarorik egin ez badu. Udako hasiera maila kontuan hartuko da, bakar-bakarrik, ikasle berriak udan ikasten badu, baina hurrengo urrian edo otsailean ez.

Con el objeto de establecer el crédito horario correspondiente, el nivel de inicio del nuevo alumno/alumna será el referido al mes de octubre, o al de febrero si es que no ha cursado en octubre. El nivel de inicio de verano será considerado únicamente si la alumna / el alumno no cursa en los meses de octubre y febrero inmediatamente posteriores.

Ordu-kredituaren kontrolari begira, 2015-2016 ikasturtearen hasiera urria izango da eta hurrengo hiru deialdiak bilduko ditu:

A efectos de control del crédito horario, el mes de octubre será considerado como comienzo del curso 2015-2016, que englobará las siguientes convocatorias:

1) Urrian eskolatzeko deialdia (maiatzean argitaratzen dena).

1) Convocatoria para cursos de octubre (se publica en mayo).

2) Otsailean eskolatzeko deialdia (azaroan argitaratzen dena).

2) Convocatoria para cursos de febrero (se publica en noviembre).

3) Udako ikastaroak egiteko deialdia (maiatzean argitaratzen dena).

3) Convocatoria para cursos de verano (se publica en mayo).

Beraz, IVAPek honela aplikatuko du ordu-kredituaren kontrola:

En consecuencia, el IVAP aplicará el control sobre el crédito horario como sigue:

a) Urrian lanorduetan hasten diren ikasleei ikasturtea hasi aurretik aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira urrian hasi. Aldeko ordu-kreditua dutenak, aldiz, hasi ahal izango dira, eta ez zaie ordu-kredituaren kontrola aplikatuko ez otsaileko deialdian, ez udakoan. Ondorioz, ikasle horiek parte hartu ahal izango dute lanorduetan bai otsaileko deialdian bai udakoan, nahiz eta ordurako ordu-kreditua negatiboa izan.

a) A quienes comiencen el curso dentro del horario laboral en octubre se les aplicará el control del crédito horario antes de comenzar el curso, y quienes tengan su saldo agotado no podrán comenzarlo. Por el contrario, quienes tengan un saldo positivo podrán comenzar el curso, y no se les volverá a aplicar el control del crédito horario ni para la convocatoria correspondiente a los cursos de febrero, ni para la convocatoria de verano. Por lo tanto, podrán acceder tanto a la convocatoria de los cursos de febrero como a la de verano en horario laboral, aun teniendo en esos momentos saldo negativo.

b) Otsailean lanorduetan hasten diren ikasle berriei otsaileko ikastaroa hasi baino lehen aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola, eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira otsailean hasi. Aldeko ordu-kreditua dutenak, aldiz, hasi ahal izango dira, eta ez zaie ordu-kredituaren kontrola aplikatuko udako deialdian. Ondorioz, parte hartu ahal izango dute udako deialdian lanorduetan, nahiz eta ordurako ordu-kreditua negatiboa izan.

b) A los alumnos nuevos que comiencen el curso dentro del horario laboral en febrero se les aplicará el control del crédito horario antes de comenzar el curso de febrero, y quienes tengan saldo negativo no podrán comenzar el curso. Por el contrario, quienes tengan saldo positivo podrán comenzarlo, y no se les volverá a aplicar el control del crédito horario para los cursos de verano. Por lo tanto, podrán acceder a la convocatoria de verano en horario laboral, aun teniendo en ese momento saldo negativo.

c) Udan lanorduetan hasten diren ikasle berriei, udako eskaera IVAPen jaso orduko aplikatuko zaie ordu-kredituaren kontrola, eta saldo negatiboa dutenak ezin izango dira udako ikastaroan lanorduetan hasi; udako ikastaroa lanorduetan egin ahal izateko aldeko saldoa izan beharko dute, bestela IVAPek bazter utziko du eskaera.

c) A los alumnos nuevos que comiencen el curso dentro del horario laboral en verano se les aplicará el control del crédito horario cuando se reciba en el IVAP su solicitud para el verano. Dichas personas deberán contar con un saldo positivo para realizar el curso de verano en horario laboral ya que, en caso contrario, el IVAP denegará su solicitud.

Bestalde, lanorduetako ikastaroa arratsaldez egiten duten ikasleen kasuan, gerta daiteke ikastaroko ordu batzuk lanorduz kanpo hartzea (lanaldi mistoa duten langileak, udako ordutegian arratsaldeetan eskola duten langileak, etab.). Horrelakoetan, sail bakoitzaren ardura da soilik lanorduetan hartutako orduak ordu-kreditutik deskontatzeko IVAPi eskatzea.

Por otra parte, cuando se realice un curso correspondiente al horario laboral por la tarde, puede suceder que algunas horas del mismo correspondan en realidad al horario extralaboral (por ejemplo, en el caso de quienes desarrollan una jornada laboral mixta o de quienes cursan por las tardes en horario de verano). En tales casos corresponde a cada departamento solicitar al IVAP el descuento del crédito horario del alumno/la alumna únicamente para aquellas horas que haya cursado en horario laboral.

Hamargarrena.– 4. hizkuntza-eskakizuna prestatzeko ikastaroen berezitasunak.

Décima.– Características específicas de los cursos de PL4.

10.1.– Helburua.

10.1.– Objetivo.

Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoetako langileen hizkuntza gaitasunean eragitea eta bultzatzea, 64/2008 Dekretuaren eranskinean azaltzen den C2 mailako gaitasunak lortze aldera.

Promover e impulsar la capacitación lingüística del personal al servicio de las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma, de cara a la consecución de las competencias lingüísticas del nivel C2 establecidas en el anexo del Decreto 64/2008.

10.2.– Eskaerak onartzeko baldintzak eta lehentasunak.

10.2.– Requisitos y prioridades en la aceptación de las solicitudes.

Eskatzaileak 3. HE egiaztatuta edo horren baliokidetza erregistratuta izan behar du, eta bere lanpostuaren hizkuntza eskakizunak 3.a edo 4.a izan behar du.

Las/los solicitantes deberán tener acreditado el PL3 o poseer algún título equivalente convalidado y registrado, y el perfil de su puesto deberá ser el 3 o el 4.

Lanpostuaren hizkuntza eskakizuna 1.a edo 2.a den kasuetan langileek gutxienez unibertsitate-diplomatuak izan behar dute.

Las/los solicitantes cuyo perfil del puesto sea el 1 o el 2 deben acreditar, al menos, una titulación de diplomatura universitaria.

Apirilaren 3ko 47/2012 Dekretuko baldintzak betetzen dituztenek ere parte hartu ahal izango dute 4. HEko ikastaroetan.

Así mismo podrán participar en los cusos de PL4 quienes cumplan las condiciones establecidas en el Decreto 47/2012 de 3 de abril.

Ikastaroa egiteko baimena emateak berekin dakar ikastaro teorikorako baimena ez ezik, proiektuaren tutoretzako 15 orduko baimena ere ematea.

Al autorizar estos cursos, se autoriza tanto la asistencia al curso teórico como a las 15 horas de tutoría destinadas a realizar el proyecto individual.

Lanpostuan 4. HE ezarrita duten langileek izango dute ikastaroan parte hartzeko lehentasun osoa.

Tendrán prioridad absoluta para participar en los cursos quienes tengan asignado en su puesto de trabajo el PL4.

10.3.– Ikastaroen ezaugarriak eta modalitateak.

10.3.– Características de los cursos; modalidades.

Ikastaro honetan HABEren curriculumeko 4. maila prestatzeko formakuntza eskainiko da. Ikastaroak bi alderdi izango ditu: batetik, ikastaro teorikoa, 170 ordu ingurukoa, eta, bestetik, nork bere proiektua prestatzeko 15 orduko tutoretza-saio pertsonalizatuak.

En estos cursos se ofrecerá formación para preparar el cuarto nivel del currículum de HABE. El curso consta de dos partes: por un lado, un curso teórico de 170 horas aproximadamente; por otro lado, 15 horas de tutoría personalizada para realizar un proyecto individual.

Ikastaroan parte hartzen duen ikasleak proiektu indibidual bat prestatu beharko du ikasturtean zehar eta horrek, eskola-orduez gain, lan pertsonala egitea ere eskatuko dio ikasleari.

Quienes asistan a dichos cursos deberán desarrollar un proyecto individual, lo cual requerirá un trabajo personal adicional a las horas de clase.

Ikastaro hauetan norbere lanak dauka garrantzi gehien. Beraz, ikastaro hau egin nahi duen langileak jabetu behar du, ikastaroa gainditzeko eta proiektua garatzeko, ezinbestekoa dela aparteko lan pertsonala egiteko prest egotea eta eskola orduez haratago doan dedikazio pertsonal gehigarria eskaintzea.

En estos cursos es básico el trabajo personal. Por lo tanto, las/los solicitantes deben saber que para realizarlos es fundamental una dedicación añadida, imprescindible para desarrollar su proyecto, más allá de las horas recibidas en clase.

Proiektu indibiduala garatzeko ikasle bakoitzari dagozkion 15 orduko tutoretza saioak noiz izango diren, irakasle eta ikasleen artean adostuko dute.

El profesorado acordará con cada alumna/alumno las fechas y horas en las que se impartirán las 15 horas de tutoría destinadas al proyecto.

10.3.1.– Aurrez aurreko ikastaroak administrazioko taldeetan.

10.3.1.– Curso presencial en grupo de la administración.

Administrazioko taldeek aurrez aurreko ikastaroa egingo dute. Eskolak astean hiru egunetan izango dira: astelehenetan, asteazkenetan eta ostiraletan; goizeko 08:00etatik 10:00etara.

Los cursos en grupos de la administración serán presenciales, impartidos los lunes, miércoles y viernes, en horario de 08:00 a 10:00.

Administrazioko taldeak Bilbon, Donostian eta Vitoria-Gasteizen osatuko dira.

Se conformarán grupos en Vitoria-Gasteiz, Bilbao y Donostia-San Sebastián.

Ikastaro hauek 2015eko urriaren 2an hasiko dira, eta 2016ko maiatzaren 27an amaituko dira. Iraupena 170 ordu ingurukoa izango da.

Los cursos comenzarán el 2 de octubre de 2015 y finalizarán el 27 de mayo de 2016. Tendrán una duración aproximada de 170 horas.

Ordutegi eta toki berean nahiko ikasle baldin badago, IVAPek taldea osatuko du administrazioko langileekin. Halere, taldea osatzeko nahiko ikaslerik ez dagoenean, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, HABEko 4. mailako ikastaroak ematen dituen edozein euskaltegi homologatutan matrikulatu daitezen.

Cuando exista un número suficiente de solicitudes para el mismo horario y lugar, el IVAP formará grupos de la administración; sin embargo, cuando no sea posible conformar grupo, el IVAP enviará a cada solicitante una hoja de matrícula para que pueda matricularse en cualquier euskaltegi homologado por HABE.

10.3.2.– Aurrez aurreko ikastaroa, edo autoikaskuntzakoa, HABEk homologatutako euskaltegietan matrikula-orriarekin.

10.3.2.– Curso presencial o de autoaprendizaje, en euskaltegi homologado por HABE, mediante hoja de matrícula.

Euskaltegi batzuek autoikaskuntza modulua ere eskaintzen dute. Hori hautatuz gero, kontuan izan behar da HABEk homologatutako ikastaroa izan behar duela.

Algunos euskaltegis ofrecen la posibilidad de realizar el curso mediante el sistema de autoaprendizaje. En caso de elegir esta opción, ha de tenerse en cuenta que el curso debe estar homologado por HABE.

Ikastaro horietan matrikula egiteko, IVAPek matrikula-orria emango dio eskatzaile bakoitzari bere zerbitzu zuzendaritzaren bitartez.

El IVAP remitirá la hoja de matrícula a las / los solicitantes a través de su dirección de servicios, con el fin de que puedan inscribirse en un euskaltegi homologado que ofrezca cursos de nivel 4 de HABE.

Matrikula-orriaren bitartez eskolatzen den langileak euskaltegiaren egutegia eta ordutegia jarraituko ditu.

Las alumnas / alumnos escolarizados con hoja de matrícula se ceñirán al horario y al calendario del euskaltegi.

Hamaikagarrena.– Ikasleei buruzko informazioa eta datuen babesa.

Decimoprimera.– Información sobre el alumnado y protección de datos.

Euskara ikastaroa kudeatu ahal izateko ezinbestekoa da ikasleei buruzko hainbat datu pertsonal jasotzea, tratatzea, fitxategi batean biltzea eta dagokion sailari lagatzea. Horrela, IVAPek lanorduetan nahiz lanorduz kanpo ari diren ikasleen asistentzia eta ebaluazio datuak jasoko ditu eta sail bakoitzari bere ikasleei dagozkienak jakinaraziko dizkio.

Al objeto de gestionar los cursos de euskera resulta imprescindible recoger, procesar, reunir en un fichero y poner a disposición de los departamentos correspondientes datos personales de los alumnos y las alumnas. Por este motivo, el IVAP recogerá los datos de asistencia y evaluación de cada persona que reciba formación en euskera tanto en horario laboral como en horario extralaboral.

Ebazpen honen ondorioz jasoko diren datu pertsonalen tratamendua, bai Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak, bai datu pertsonalak gordetzen dituzten fitxategi automatizatuen segurtasun-neurrien Araudiak (ekainaren 11ko 994/1999 Errege-dekretuaren bidez onartutakoa) xedatutakoaren arabera egingo da.

El tratamiento de los datos personales recogidos como consecuencia de esta Resolución se llevará a cabo según lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, que regula la Protección de Datos de Carácter Personal, así como en la normativa sobre medidas de seguridad de los ficheros automatizados que contienen datos personales, aprobada mediante RD 994/1999, de 11 de junio.

Deialdi honetara biltzen diren langileek onartu egiten dute Ebazpenaren helburua betetzeko jasoko diren datu pertsonalen tratamendua. Beraz, onartu egiten dute IVAPek datuak jasotzea eta dagozkien sailei jakinaraztea, euren asistentziari eta ebaluazioari dagokienez. Onartu egiten dute, era berean, datu-lagapenak egitea Kultura Saileko Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzari, normalkuntza planaren betetze maila ebaluatzeko txostenak egin ditzan (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren 6. artikulu). Onartu egiten dute, azkenik, datu-lagapenak egitea Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzeko Erakundeari -HABEri- (Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen apirilaren 15eko 86/1997 Dekretuaren seigarren xedapen gehigarrian ezarritakoaren arabera).

Las personas que participen en esta convocatoria autorizan el procesamiento de datos personales llevado a cabo para el cumplimiento del objetivo de esta Resolución. De igual manera, autorizan la recogida de datos y puesta a disposición de los departamentos correspondientes de la información de su asistencia y evaluaciones. Autorizan, asimismo, la cesión de estos datos a la Viceconsejería de Política Lingüística del Departamento de Cultura para la elaboración del informe de evaluación sobre el nivel de cumplimiento del plan de normalización (Artículo 6 del Decreto 86/1997 de 15 de abril, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi). Por último, autorizan la cesión de datos a HABE –Instituto de Alfabetización y Reeuskaldunización de Adultos– (en cumplimiento de lo establecido en la disposición adicional sexta del Decreto 86/1997, de 15 de abril, por el que se regula el proceso de normalización del uso del euskera en las administraciones públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi).

Ikasleei buruzko datu pertsonalak Datuak Babesteko Agentzian erregistratutako «Funtzionarioak euskalduntzea» izeneko fitxategian egongo dira. Ikasleek fitxategiko datuetara sartzeko, datuok aldatzeko edota deuseztatzeko eskubidea erabili nahi izanez gero, IVAPeko Idazkaritza Nagusira jo dezakete: Donostia kalea, 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales sobre los alumnos y las alumnas estarán incluidos en el fichero denominado «Euskaldunización de funcionarios» registrado en la Agencia de Protección de Datos. Todas las personas implicadas podrán ejercer su derecho al acceso a los datos del fichero, a la modificación de dichos datos o a su anulación, para lo cual deberán dirigirse a la Secretaría General del IVAP: calle Donostia-San Sebastián, 1; 01010 Vitoria-Gasteiz.

II. ERANSKINA
ANEXO II
BARNETEGIKO IKASTAROAK ETA ADMINISTRAZIOKO TALDEAK
CURSOS DE INTERNADO Y GRUPOS DE LA ADMINISTRACIÓN

1.1.– Barnetegiko ikastaroak.

1.1.– Cursos en régimen de internado.

Barnetegiko ikastaroak Zornotzako barnetegian eta Lazkaoko Maizpide euskaltegian egin ahal izango dira.

Los cursos de internado se podrán realizar en el barnetegi de Zornotza y en el euskaltegi Maizpide de Lazkao.

Barnetegiko ikastaroen egutegia nahiz ordutegia euskaltegien eskaintzaren arabera alda daitezke.

Los cursos en régimen de internado se adecuarán al horario y al calendario de estos euskaltegis.

IVAPek bere gain hartuko ditu matrikula eta egonaldiaren gastuak.

El IVAP se hará cargo de los gastos de matrícula así como de la estancia y el hospedaje.

1.2.– Bost orduko ikastaroak.

1.2.– Cursos de cinco horas.

Modulu honek egun osoko lan-liberazioa eskatzen du, eskola orduei ikasleak lan pertsonalerako behar duen denbora gehitu beharra dagoelako.

Este módulo precisa de una liberación laboral de jornada completa, dado que a las horas lectivas hay que añadir el tiempo que necesita el alumno para el trabajo personal.

Ikastaroek, betiere, lauhileko iraupena dute. Lehenengo lauhilekoaren iraupena ondorengoa da: urriak 1 – otsailak 12.

Los cursos tendrán siempre una duración cuatrimestral, siendo la del primer cuatrimestre la siguiente: 1 de octubre – 12 de febrero.

Otsailetik aurrera modulu honetan aritu ahal izateko, maiatzeko deialdian izena eman dutenek ere, azaroko deialdian izena eman beharko dute.

Para poder cursar este módulo a partir de febrero es preciso inscribirse en la convocatoria de noviembre, también en el caso de quienes se inscribieron en la convocatoria de mayo.

Abenduaren 31tik urtarrilaren 6ra artekoak, biak barne, ez dira eskola egunak izango.

El periodo comprendido entre el 31 de diciembre y el 6 de enero, ambos incluidos, no será lectivo.

Modulu honetan hiru ebaluazio egingo dira.

En este módulo se realizarán tres evaluaciones.

1.3.– Bi orduko ikastaroak.

1.3.– Cursos de dos horas diarias.

IVAPeko taldeen ordutegia 08:00-10:00 izango da Bilbon, Donostian eta Gasteizen.

El horario en los grupos del IVAP será de 08:00-10:00 tanto en Bilbao como en Donostia y en Vitoria-Gasteiz.

Ordutegi hori eskatu arren talderik osatu ezin denean, IVAPek matrikula-orria emango die ikasleei, nahi duten euskaltegi homologatuan matrikulatzeko, betiere eskatu eta baimendutako moduluan.

Si a pesar de solicitar dicho horario no se llegara a formar grupo, el IVAP enviará una hoja de matrícula a las/los solicitantes para que se matriculen en el euskaltegi que elijan, siempre en el módulo solicitado y concedido.

IVAPeko taldeen egutegia: 2015eko urriaren 1etik 2016ko maiatzaren 27ra.

Calendario para los grupos del IVAP: 1 de octubre de 2015 – 27 de mayo de 2016.

Abenduaren 24tik urtarrilaren 6ra artekoak, biak barne, ez dira eskola egunak izango.

El periodo comprendido entre el 24 de diciembre y el 6 de enero, ambos incluidos, no será lectivo.

Era berean, ez dira eskola egunak izango martxoaren 19tik apirilaren 3ra artekoak, biak barne.

Asimismo, no será lectivo el periodo comprendido entre el 19 de marzo y el 3 de abril, ambos incluidos.

Modulu honetan bi ebaluazio egingo dira.

En este módulo se realizarán dos evaluaciones.

Laugarren urratsetik gorako administrazioko taldeek astebeteko ikastaro trinkoa (egunean bost ordukoa) egin ahalko dute, horretarako dauden baliabideen arabera.

A partir del cuarto nivel todos los grupos podrán realizar un curso intensivo (cinco horas diarias) de una semana de duración, en función de la disponibilidad existente para ello.

Talderen batek astebeteko trinkoa egitea erabakitzen badu, IVAPek horren berri emango die ikasleei dagokien zerbitzu zuzendariei.

Cuando un grupo esté dispuesto a realizar un intensivo semanal, el IVAP informará de ello a los departamentos correspondientes.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental