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IRAGARKIA, «+Digital@» programaren araudia onartzeko dena.
ANUNCIO de aprobación de la normativa por la que se regirá el Programa «+Digital@».
Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea SAren Administrazio Kontseiluak, 2014ko urtarrilaren 24an egindako bileran, «+Digital@» programan ezarritako laguntzak emateko araudia onartzea erabaki zuen. Hona hemen araudiaren testua, oso-osorik.
El Consejo de Administración de Sociedad para la Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. en su reunión de 24 de enero de 2014 adoptó el acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá la concesión de las ayudas contempladas en el programa «+Digital@», cuyo texto íntegro a continuación se indica.
Europako Batzordeak Europa 2020 Estrategia diseinatu zuen, 2010eko martxoan, hain zuzen ere, krisialditik ateratzeko eta EBko ekonomia hurrengo hamarkadaren erronken aurrean prestatzeko. Europa 2020 Estrategiaren ekimen nabarmenen artean, Europako Agenda Digitala daukagu: «Europarentzako agenda digital bat».
La Comisión Europea diseñó en marzo de 2010 la Estrategia Europa 2020 para salir de la crisis y preparar a la economía de la UE para los retos de la próxima década. La Agenda Digital para Europa se enmarca dentro de las iniciativas emblemáticas de la Estrategia Europa 2020: «Una agenda digital para Europa».
Agenda horren helburua plangintza bat lantzea da, Elektronikaren, Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien (EIKT) –eta, bereziki, Interneten– ahalmen sozioekonomikoa indartzeko, jarduera ekonomiko eta sozialetarako ezinbesteko bitartekoak baitira, negozioak egiteko, lan egiteko, jolasteko, komunikatzeko eta askatasunez hitz egiteko.
El objetivo de esta Agenda es trazar un plan para maximizar el potencial socioeconómico de las Tecnologías de la Electrónica, la Información y la Comunicaciones (TEICs), en especial de Internet, como medio vital de actividad económica y social para hacer negocios, trabajar, jugar, comunicarse y expresarse libremente.
Agenda hori eraginkortasunez aplikatzen bada, berrikuntza bultzatuko da. Agenda, hortaz, garrantzitsua da, tresna bat eskaintzen baitu, Europako herritarren eta enpresen interesak iraultza digitalaren lehentasunen artean jartzen dituena. Hartara, EIKTek lanpostu-sorrera, iraunkortasuna eta gizarteratzea areagotzeko duten ahalmena indartu egiten da. Asmo handiko estrategia horrek argi adierazten du norantz zuzendu behar ditugun gure ahaleginak datozen urteetan.
La aplicación eficaz de esta Agenda dará un impulso a la innovación. Su importancia reside en servir de herramienta para situar los intereses de los ciudadanos y las empresas europeos entre las prioridades de la revolución digital y, de esta manera, maximizar el potencial de las TEICs para incrementar la creación de empleo, la sostenibilidad y la inclusión social. La ambiciosa estrategia señala claramente hacia dónde tenemos que dirigir nuestros esfuerzos en los próximos años.
Estrategiaren xedea da etekin ekonomiko eta sozial iraunkorrak lortzea, eta horretarako, merkatu digital bakar bat behar da, Interneterako sarbidea eta aplikazio interoperatibo azkarrak eta ultraazkarrak eskainiko dituen merkatu bat, alegia: denontzako banda zabala; abiadura askoz ere handiagoko sarbide unibertsala –2020an 30 Mpbs-koa, gutxienez–; eta Europako etxebizitzen % 50ek edo gehiagok 100 Mbps-tik gorako Interneteko konexioa izatea.
Su fin es lograr beneficios económicos y sociales sostenibles, gracias a un mercado único digital basado en un acceso a Internet, y unas aplicaciones interoperativas rápidas y ultrarrápidas, con banda ancha para todos, acceso universal a velocidades muy superiores al menos 30 Mbps en 2020, y un 50% o más de hogares europeos abonados a conexiones a Internet superiores a 100 Mbps.
Agenda digitalak zenbait ekintza proposatzen ditu, lehentasunezko zazpi arlotan: merkatu digital bakarra sortzea, elkarreragingarritasuna areagotzea, kontsumitzaileen konfiantza eta Interneten segurtasuna hobetzea, Interneterako sarrera bizkorragoa eskaintzea, eta ikerketan eta garapenean inbertsio handiagoa egitea. Horretaz gainera, kulturaren eta gaitasun digitalen alde egitea, eta EIKTak erabiltzea, zenbait erronkari aurre egiteko; hala nola, klima-aldaketari edo biztanleriaren zahartzeari.
La Agenda Digital propone acciones en siete campos prioritarios: la creación del mercado único digital, incrementar la interoperabilidad, mejorar la confianza de los consumidores y la seguridad en Internet, permitir el acceso a Internet de mayor velocidad, y aumentar la inversión en investigación y desarrollo. Además, favorecer a la cultura y las competencias digitales, y emplear las TEICs para afrontar retos como el cambio climático o el envejecimiento de la población.
Enpresek EIKTak eraginkortasunez erabiltzen badituzte, berrikuntzari bultzada emango diote, eta, hartara, bezeroei eskaintzen dizkieten produktu eta zerbitzuak hobetuko dituzte, eta komunikazio- eta salmenta-bide berriak irekiko dira, teknologia berrien erabilera bizian oinarritutako merkatu-hobi berrietara sartzeko.
El uso eficiente de las TEICs entre las empresas ha de ser una palanca para la innovación que permita mejorar los productos y servicios ofrecidos a sus clientes, abriendo nuevos canales de comunicación y venta para acceder a nuevos nichos de mercados basados en uso intensivo de las Nuevas Tecnologías.
Testuinguru horretan, eta EAEn Informazio Gizarteari laguntzeko politiken barruan, garrantzizkoa da oso Elektronikaren, Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien erabilerari bultzada ematea, bai ETEen artean, bai enpresa- eta profesional-elkarteen artean ere.
En este contexto, y dentro de las políticas de impulso a la Sociedad de la Información en el País Vasco, toma especial relevancia el impulso al uso de las Tecnologías de la Electrónica, la Información y las Comunicaciones tanto entre las PYMEs como entre las Asociaciones de empresas y profesionales.
Ildo horretatik, programa honen helburuetako bat da ETEei eskuragarri jartzea teknologia berri horiek arrakastaz txertatzeko beharrezkoak diren ezagutzak eta tresnak.
En este sentido, entre los objetivos de este programa se encuentra poner a disposición de las PYMEs los conocimientos y herramientas necesarios para incorporar con éxito estas Nuevas Tecnologías.
«+Digital@» programa EAEn aplikatu den urteetan, emaitza ona izan da. Urte horietan, zenbait ekintza ezartzea sustatu da: ERPak, CRMak, RFID, web transakzionalak, merkataritza elektronikoa, intranet/extranet eta abar. Hori dela-eta, beharrezkotzat jotzen da programa horrek indarrean jarraitzea Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailaren esparruan.
Los buenos resultados obtenidos tras los años de aplicación del Programa +Digital@ en la Comunidad Autónoma del País Vasco, en los que se han apoyado la implantación de ERPs, CRMs, RFID, Webs transaccionales, Comercio Electrónico, Intranets/Extranets, etc., hacen necesario mantener la vigencia del presente programa en el ámbito del Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad.
SPRI Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea SAk «+Digital@» programa martxan jartzea proposatzen du, EIKTen erabilera sustatzeko bai ETEetan («Hobeki +digital@» ekimena), bai enpresa- eta profesional-elkarteetan («Lankidetza +digital@» ekimena).
Desde Sociedad para la Transformación Competitiva - Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. (SPRI), se propone la puesta en marcha del programa denominado «+Digital@» con el doble objetivo de impulsar la utilización de las TEICs entre las PYMEs (Iniciativa Hobeki +digital@) y entre las asociaciones de empresas y profesionales (Iniciativa Lankidetza +digital@).
1. artikulua.– Xedea.
Artículo 1.– Objeto.
1.– Programa honen helburua da, batetik, EIKTen bidez, ETEen barne prozesuak eta ETEek bezeroekin, hornitzaileekin eta administrazioekin dituzten harremanak digitalizatzen laguntzea, ETE horien lehiakortasuna ahalbidetu eta sendotzeko. Helburu hori erdiesteko, «Hobeki + Digital@» ekimena baliatuko da.
1.– El presente Programa tiene por objeto por un lado, impulsar el avance en la digitalización de los procesos internos de las PYMES y los procesos de relación con sus clientes, proveedores y las administraciones, mediante la utilización de las TEICs para facilitar y consolidar la competitividad de las mismas, a través de la iniciativa denominada «Hobeki +Digital@».
2.– Bestetik, programa honen helburua da EIKTak euskal enpresa-ehunaren eskura jartzen laguntzea; horretarako, laguntza emango zaie enpresa-taldeek Euskal Autonomia Erkidegoan garatutako eta enpresa- eta/edo profesional-elkarteek sustatutako lankidetza-proiektuei, «Lankidetza + Digital@» ekimenaren bitartez.
2.– Así mismo, por otro lado, es objeto de este programa favorecer la incorporación de las Tecnologías de la Electrónica, la Información y las Comunicaciones (TEICs) en el tejido empresarial vasco a través del apoyo a proyectos en cooperación desarrollados por un conjunto de empresas e impulsados por Asociaciones de empresas y/o de profesionales dentro de la Comunidad Autónoma del País Vasco, mediante la iniciativa denominada «Lankidetza +Digital@».
Araudi honen bidez finkatzen dira programaren baldintzak eta bertan parte hartzeko prozedura.
La presente norma reguladora establece las condiciones y el procedimiento de acceso al Programa.
2. artikulua.– Araudi aplikagarria.
Artículo 2.– Normativa aplicable.
Programa honi araudi hau aplikatuko zaio:
Al presente Programa le es de aplicación la siguiente normativa:
1.– 1/1997 Legegintza Dekretua, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzkoa (1/1997 Legegintza Dekretua).
1.– Decreto Legislativo 1/1997 de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. (Decreto legislativo 1/1997).
2.– Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra. 13. artikulua eta aplikagarri den guztia. (38/2003 Legea).
2.– Ley 38/2003 de 17 de noviembre General de Subvenciones. Artículo 13 y todo aquello que resulte de aplicación. (Ley 38/2003).
3.– Europako batzordearen 1407/2013 Erregelamendua (EB), Europar Batasunaren Funtzionamenduari buruzko Tratatuaren 107. eta 108. artikuluak minimis laguntzei aplikatzeari buruzkoa (EBEO L-2013-82949).
3.– Reglamento (UE) n.º 1407/2013 de la Comisión relativo a la aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratado de Funcionamiento de la Unión Europea a las ayudas de mínimis (DOUE L-2013-82949).
4.– Kategoriakako salbuespenen Erregelamendu Orokorrari buruzko Batzordearen 800/2008 (EE) Erregelamendua. I. eranskina.
4.– Reglamento (CE) n.º 800/2008 de la Comisión relativo al Reglamento General de exención por categorías. Anexo I.
5.– 14/2007 Legea, abenduaren 28koa, Herrialde Txirotuekiko Justizia eta Elkartasunerako Gutunari buruzkoa.
5.– Ley 14/2007, de 28 de diciembre, de Carta de Justicia y Solidaridad con los Países Empobrecidos.
3. artikulua.– Terminoak eta definizioak.
Artículo 3.– Términos y definiciones.
Programa honi dagokionez, definizio hauek finkatzen dira:
A efectos del presente Programa se establecen las siguientes definiciones.
1.– «SPRI». Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. sozietatearen izen komertziala (Eusko Jaurlaritzaren Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailari atxikitako sozietate publikoa).
1.– «SPRI». Nombre comercial de Sociedad para la Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. (SPRI), sociedad pública adscrita al Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad del Gobierno Vasco.
2.– Enpresa- eta/edo profesional-elkartea. Enpresa- eta/edo profesional-elkarte diren pertsona juridikoak; elkarte horiek zuzenean enpresa-jarduerak egin behar dituzte edo, bestela, jarduera horietan aritzen diren enpresa eta/edo profesionalak bildu.
2.– Asociación de empresas y/o profesionales. Personas jurídicas que sean asociaciones de empresas y/o profesionales que realicen directamente actividad empresarial, o bien que agrupen a empresas y/o profesionales que realicen dicha actividad.
3.– Kluster nagusiak eta aurrekluster sektorialak. Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailarengandik akreditazio hori eskuratu dutenak.
3.– Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales. Los acreditados como tales por el Departamento de Desarrollo Económico y Competitividad del Gobierno Vasco.
4.– Erantzukizunpeko aitorpena. Erakundearen legezko ordezkariak egindako erantzukizunpeko aitorpena, hauek egiaztatzen dituena:
4.– Declaración responsable. Declaración realizada por el representante legal de la entidad en la que se hagan constar las siguientes circunstancias:
a) Erakundearen legezko ordezkariaren izen-abizenak eta NAN zenbakia edo Atzerritarraren Identifikazio Zenbakia.
a) Nombre y apellidos y Número del Documento Nacional de Identidad (DNI) o Número de Identificación de Extranjero (NIE) del representante legal de la entidad.
b) Erakundearen izena, Identifikazio Fiskaleko Zenbakia (IFZ), sozietatearen helbidea eta eratze-data.
b) Denominación de la entidad, Número de Identificación Fiscal (NIF), domicilio social y fecha de constitución.
c) Euskal Autonomia Erkidegoan gutxienez jarduera-zentro bat izan, eta laguntza-eskabidean zehaztutako jarduera diruz lagungarriak bertan gauzatzea.
c) Existencia de al menos un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco en el que se realizarán las actuaciones subvencionables descritas en la Solicitud de Ayuda.
d) Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergan, kasu bakoitzari dagokion epigrafean, alta emanda egotea.
d) Alta en el correspondiente epígrafe del Impuesto de Actividades Económicas del País Vasco.
e) Zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharretan egunean egotea, bai eta SPRI Taldeko edozein enpresarekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebehar oro beteta edukitzea ere.
e) Al corriente de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con cualquiera de las empresas del Grupo SPRI y del Gobierno Vasco.
f) Jasotako minimis laguntzak.
f) Ayudas de minimis concedidas.
g) Proiektu bera egiteko beste erakunde publiko zein pribatu batzuek emandako diru-laguntzak.
g) Ayudas que para el mismo proyecto hayan sido concedidas por instituciones públicas o privadas.
h) Enpresaren tamaina neurtzeko zehaztasunak.
h) Datos para la determinación del tamaño de la empresa.
i) Araudi honen 5.2.e artikuluan adierazitako egoeretakoren batean ez egotea.
i) No encontrarse en alguna de las situaciones previstas en el artículo 5.2.e de esta norma.
j) Armak egiten, merkaturatzen eta finantzatzen ez aritzea, betiere, abenduaren 28ko 14/2007 Legean, Herrialde Txirotuekiko Justizia eta Elkartasunerako Gutunari buruzkoan, ezarritakoarekin bat etorriz.
j) No dedicarse a la producción, comercialización y financiación de armas, de conformidad con lo dispuesto en la Ley 14/2007, de 28 de diciembre, de Carta de Justicia y Solidaridad con los países empobrecidos.
5.– Software librea kudeatzeko aplikazio informatikoak garatzea. Elkarteko enpresek erabiltzeko diseinatutako aplikazioak, software libreko tresnen bidez garatuak eta GPL (General Public License) aplikazio moduan erregistratuak.
5.– Desarrollo de aplicaciones informáticas de gestión en Software Libre. Aplicaciones que estén diseñadas para ser utilizadas por las empresas de la Asociación y que hayan sido desarrolladas con herramientas de Software Libre, y sean registradas como aplicaciones GPL (General Public License).
6.– Enpresa. Jarduera ekonomikoa gauzatzen duen pertsona fisiko edo juridikoa.
6.– Empresa. Persona física o jurídica que realiza actividad económica.
7.– Kanpoko aholkularitza espezializatuaren gastuak. Aurkeztutako proiektuaren eremuan adituak diren eta proiektua aurrera eraman behar duten kanpoko enpresak azpikontratatzeko gastua.
7.– Gastos de consultoría externa especializada. Gasto de subcontratación a empresas externas expertas en el ámbito del proyecto presentado y efectivamente involucradas en la ejecución del mismo.
Kanpoko enpresa adituek baldintza hauek bete behar dituzte:
Las empresas externas expertas deben cumplir las siguientes condiciones:
a) Ez izatea herri-administrazioen menpeko edo horiei lotutako nortasun juridiko propiodun entitateak. Nolanahi ere, salbuespen izango dira sektore-, enpresa- edo lurralde-mailako agenteak, soilik araudi honetako jarduera-eremuan.
a) No tener la consideración de entidades con personalidad jurídica propia, dependientes o vinculadas a las Administraciones Públicas, a excepción de los Agentes de carácter sectorial empresarial o territorial y exclusivamente para el ámbito de actuación descrito en la presente norma.
b) Akzioen edo partaidetzen bidezko loturarik ez izatea, ez zuzenik ez zeharkakorik, laguntza eskatu duenarekin edo lankidetza-proiektu batean sartutako enpresaren batekin.
b) No tener vinculación, vía acciones o participaciones, directa o indirectamente, con la solicitante de la ayuda o con alguna de las empresas incluidas en un proyecto de cooperación.
c) Enpresak nahiz haien langileak eta lankideak ezin dira egon SPRIren deshomologatze-prozedura baten barruan.
c) Tanto las empresas como sus empleados y colaboradores deberán no estar incursos en procedimientos de deshomologación por parte de SPRI.
8.– Enpresa handiak. 11. puntuan aditzera emandako mugak gainditzen dituzten enpresak.
8.– Grandes empresas. Empresas que superan los umbrales establecidos en el punto 11.
9.– Laguntza zenbatekoa den. Laguntzaren zenbatekoa, gastu hautagarrien ehunekoaren arabera.
9.– Intensidad de la ayuda. El importe de la misma expresado en porcentaje de los gastos elegibles.
10.– Proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa. Hornitzaileak egindako txostena, honako informazio hau jasoko duena:
10.– Oferta técnica y económica del proyecto. Informe elaborado por el proveedor que recoja la siguiente información:
a) Egin beharreko lanak, eta produktuaren/zerbitzuaren nahiz proiektuan sortuko diren dokumentuen deskribapena.
a) Trabajos a realizar y descripción del producto / servicio y documentos que se espera generar en el proyecto.
b) Lanak gauzatzeko egutegia.
b) Calendario de ejecución.
c) Aurrekontu zehatza, kostu hauek bereiztuko dituena: lizentzia-kostuak, prestakuntza-kostuak, hardware-aren kostua eta proiektuko zeregin bakoitzaren kostua. Horretaz gain, zeregin bakoitzari zenbat ordu eskainiko zaion eta zeregin horiek egiten dituzten lanbide-profilen ordu-kostua ere jasoko ditu.
c) Presupuesto detallado, desglosando el coste de las licencias si las hubiera, coste de formación, coste del hardware y coste de cada una de las tareas a desarrollar en el proyecto, incluyendo las horas de dedicación a cada una y el coste horario de los perfiles profesionales que ejecuten esas tareas.
11.– Enpresa txiki eta ertainak (ETEak).
11.– Pequeñas y medianas empresas (PYMES).
a) 250 pertsona baino gutxiagori lana ematen dieten enpresak, eta, gehienez ere, 50 milioi euroko urteko negozio-bolumena dutenak, edo, gehienez ere, 43 milioi euroko urteko balantze orokorra dutenak.
a) Empresas que ocupan a menos de 250 personas y cuyo volumen de negocio anual no excede de 50 millones de euros, o cuyo balance general anual no excede de 43 millones de euros.
b) Langile kopurua, finantza-zenbatekoak eta erreferentziazko epea zehazteko, Batzordearen 800/2008 (EE) Erregelamenduaren I. eranskinean xedatutakoa izan beharko da kontuan.
b) Para la determinación del número de trabajadores, de los importes financieros y del período de referencia, se tendrá en cuenta lo dispuesto en el anexo I del Reglamento (CE) n.º 800/2008 de la Comisión.
12.– Proiektu bikainak. Proiektu bikaintzat hartuko dira ezaugarri hauetako bat betetzen dutenak:
12.– Proyectos excelentes. Aquellos en los que se dé alguna de las siguientes situaciones:
a) Enpresaren sektorearen barruan berrikuntza argia dakarten proiektuak,
a) Proyectos que supongan una clara innovación dentro del sector al que pertenece la empresa.
b) EIKTak ezarrita aldaketa kualitatiboa eta enpresaren lehiakortasuna nabarmen hobetzea dakarten proiektuak.
b) Proyectos en los que la implantación de las TEICs suponga un cambio cualitativo y que incremente significativamente la competitividad de la empresa.
c) Teknologikoki aurreratuak diren proiektuak. EIKTak ezartzeko proiektu berritzaile eta eredugarriak, hau da, gizartean informazio-teknologien erabilera sustatzeko balio dezaketen proiektuak. Proiektu horiek berekin ekarri behar dute halako teknologiak lehenengo aldiz ezartzea Euskal Autonomia Erkidegoan; gainera, era horretako proiektuen arrakastak lagundu egin behar du EAEko beste enpresa batzuetan antzeko proiektuak ezartzen.
c) Proyectos tecnológicamente avanzados. Proyectos de implantación de las TEICs de carácter innovador y ejemplar, esto es, proyectos cuya implantación sirvan para traccionar del uso de las Tecnologías de la Información en la sociedad. Estos proyectos deben suponer la primera implantación de estas tecnologías dentro del ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco y debe entenderse que el éxito de este proyecto debería contribuir a extender la implantación de proyectos similares dentro de esta Comunidad en otras empresas.
d) Txikizkako merkataritza-banaketaren sektoreko proiektuak, merkataritza elektronikoko plan integralak garatzen dituztenak, prozesu osoa hartzen dutenak (logistika, marketina, merkatu-azterketa, salmenta-aurreikuspena, Interneteko kokapena,...). Horretarako, enpresak proposatu behar du produktibitate eta lehiakortasun-maila handiagoa lortzea, modu jasangarri batean.
d) Proyectos en el sector de la distribución comercial minorista que desarrollen planes de comercio electrónico integrales que aborden todo el proceso (logística, marketing, estudio de mercado, previsión de ventas, posicionamiento en Internet, etc.) a través de los que la empresa plantee conseguir de forma sostenible un mayor nivel de productividad y competitividad empresarial.
13.– Mugikortasunarekin lotutako proiektuak. Mugikortasunarekin lotutako proiektutzat hartuko dira enpresaren kudeaketa-sistemarekin informazioa trukatzeko aukera ematen dutenak, mugikortasun-gailuen bitartez, banda zabalarekin eta PDA erako ekipoetan edo hirugarren belaunaldiko edo hortik gorako telefono mugikorretan instalatutako aplikazioen bitartez. Halako proiektuetatik kanpo geratzen dira mugikorrei edo PDAei lotutako gailu periferikoak; hala nola, barra-kodeen irakurgailu edo inprimagailu erakoak.
13.– Proyectos relacionados con la movilidad. Se entiende como aquellos en los que se permita el intercambio de información con los sistemas de gestión de la empresa mediante dispositivos en movilidad, en condiciones de banda ancha y mediante aplicaciones instaladas en equipos tipo PDA o teléfonos móviles de tercera generación o superior. Quedan excluidos en este tipo de proyectos los dispositivos periféricos conectados a los Móviles o PDAs, tipo lectores de código de barras o impresoras.
4. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.
Artículo 4.– Recursos económicos.
1.– Programa hau gauzatzeko erabiliko diren baliabide ekonomikoak SPRIk Informazio Gizartearen Atalean horretarako ezarritako aurrekontu-zuzkiduretatik etorriko dira.
1.– Los recursos económicos destinados al objeto de este Programa provendrán de las correspondientes dotaciones presupuestarias establecidas al efecto por SPRI en el Departamento de Sociedad de la Información.
2.– Programa honen bidez 2014an emango diren diru-laguntzen zenbateko osoak ezingo du gainditu SPRIren urteko aurrekontuetan horretarako ezarritako aurrekontu-kredituaren muga, edo egozketa urtekotua aurrekontuan jasotzeko jarriko den muga, betiere proiektuak gauzatzeko epeak edo diru-laguntzen zenbatekoak aintzat hartuta.
2.– El importe total de subvenciones que se concedan en el año 2014 al amparo de este programa no superará el límite del crédito presupuestario consignado al efecto en los presupuestos anuales de SPRI, o del que resulte necesario para la cobertura presupuestaria de la imputación anualizada, según los plazos previstos de desarrollo de los proyectos y de los importes de subvención que se concedan.
3.– Programa honen bitartez lortu nahi da ahalik eta denbora-tarte txikiena igarotzea laguntza eskatzen denetik ematen den arte, eta horrenbestez, espedientea osorik denean eta era ordenatuan egingo da esleipena. Aurreko atalean zehaztutako laguntzen guztizko zenbatekoa gainditzen duten laguntzei ezezkoa emango zaie, ebazpen baten bidez.
3.– El programa pretende que exista la mayor rapidez posible entre la petición y la concesión de las ayudas, por lo que la adjudicación de las mismas se efectuará ordenadamente en función del momento en que el expediente esté completo, procediéndose, mediante resolución, a denegar las ayudas en caso de que éstas superen el importe total de ayudas a conceder especificado en el apartado anterior.
4.– Aipatutako zenbatekoa agortzen bada, hori jakinarazteko, SPRIko zuzendari nagusiak ebazpena emango du, eta zein egunetan agortu den adieraziko. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta SPRIren web-gunean emango da argitara, eta egun horretatik aurrera ez da eskabide berririk onartuko.
4.– Si se agotara el importe total antes señalado, al objeto de dar publicidad a esta circunstancia, SPRI emitirá resolución en la que se señalará la fecha en que se ha producido este hecho, publicándose la misma en el Boletín Oficial del País Vasco y en la web de SPRI, no admitiéndose nuevas solicitudes de ayuda con posterioridad a esa fecha.
5.– Aurrekontu-kreditua agortutakoan, ezin izango da beste diru-laguntzarik eman, eta, hori dela-eta, aurkeztuta baina ebazteko dauden eskabideak ezetsi egingo dira berariaz.
5.– Una vez agotado el crédito presupuestario no se podrán conceder nuevas ayudas, desestimándose por tal motivo expresamente, aquellas solicitudes presentadas y pendientes de resolución.
5. artikulua.– Erakunde onuradunak.
Artículo 5.– Entidades beneficiarias.
1.– Honako hauek izan daitezke programa honetan –«Hobeki +Digital@» ekimenean– bilduriko laguntzen onuradun: jarduera ekonomikoren bat egiten duten enpresa txiki eta ertainak (ETEak).
1.– Tendrán la condición de entidades beneficiarias de las ayudas contempladas en el presente Programa, dentro de la iniciativa «Hobeki +Digital@», las PYMEs que realicen actividad económica.
«Lankidetza +Digital@» ekimenaren onuradun izan daitezke enpresa- eta/edo profesional-elkartearen izaera duten pertsona juridikoak.
Dentro de la iniciativa «Lankidetza +Digital@», podrán ser beneficiarias las personas jurídicas que sean asociaciones de empresas y/o profesionales.
2.– Erakunde onuradunek baldintza hauek bete beharko dituzte:
2.– Las entidades beneficiarias deberán cumplir los siguientes requisitos:
a) ETEak izatea.
a) Que cumplan la condición de PYME.
b) Euskal Autonomia Erkidegoan, jarduera ekonomikoko zentro bat edukitzea.
b) Disponer de un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco.
c) Diruz lagun daitekeen jarduera Euskal Autonomia Erkidegoan egitea.
c) Realizar la actuación subvencionable en la Comunidad Autónoma del País Vasco.
d) Zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharretan egunean egotea, bai eta SPRI Taldearekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebehar oro beteta edukitzea ere.
d) Estar al corriente de las obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con el Grupo SPRI y con el Gobierno Vasco.
e) Armak egiten, merkaturatzen eta finantzatzen ez aritzea, betiere, abenduaren 28ko 14/2007 Legean, Herrialde Txirotuekiko Justizia eta Elkartasunerako Gutunari buruzkoan, ezarritakoarekin bat etorriz.
e) No dedicarse a la producción, comercialización y financiación de armas, de conformidad con lo dispuesto en la Ley 14/2007, de 28 de diciembre, de Carta de Justicia y Solidaridad con los países empobrecidos.
f) Honako egoera hauetako batean ez egotea:
f) No encontrarse en alguna de las siguientes situaciones.
Lehenengoa.– Diru-laguntza publikoak lortzeko edo Euskal Autonomia Erkidegoarekin kontratuak egiteko debekua edo gaitasungabetzea izatea.
Primero.– Incursas en prohibición o inhabilitación para la obtención de ayudas públicas o para contratar con la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.
Bigarrena.– Laguntzak berreskuratzeko agindu baten menpe egotea, baldin eta Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta barne-merkatuarekin bateraezina dela.
Segundo.– Sujetas a una orden de recuperación de ayudas pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado interior.
Hirugarrena.– 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50. artikuluko eta 38/2003 Legearen 13. artikuluko kasuetan egotearen ondorioz, onuradun izatea ezinezkoa suertatzea.
Tercero.– En los supuestos del artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997 y en los del artículo 13 de la Ley 38/2003 por el que no pueda obtenerse la condición de beneficiario.
Laugarrena.– Krisi-egoeran den enpresa izatea, krisian dauden enpresak egoera horretatik ateratzeko eta berregituratzeko estatuko laguntzei buruzko Europar Batasunaren jarraibideak betez.
Cuarto.– En situación de empresa en crisis en el sentido de las Directrices comunitarias sobre ayudas estatales de salvamento y de reestructuración de empresas en crisis.
Bosgarrena.– Agintaritza eskudunak egiaztatzea ezen erakunde horrek, lehia galarazten, murrizten edo faltsutzen duten jarduerak egiten dituela.
Quinto.– Que por la autoridad competente se halla constatado que desarrolla prácticas que puedan impedir, restringir o falsear el juego de la competencia.
Seigarrena.– Armak egiten, merkaturatzen eta finantzatzen aritzea, betiere abenduaren 28ko 14/2007 Legean, Herrialde Txirotuekiko Justizia eta Elkartasunerako Gutunari buruzkoan, ezarritakoari jarraikiz.
Sexto.– Dedicarse a la producción, comercialización y financiación de armamento, de conformidad con lo dispuesto en la Ley 14/2007 de 28 de diciembre de Carta de Justicia y Solidaridad con los Países Empobrecidos.
Zazpigarrena.– Oraindik bete gabe izatea edozein administraziotatik edo sektore publikoko edozein erakundetatik jasotako laguntza edo diru-laguntzei dagozkien zenbatekoak itzultzeko betebeharrak. Ezingo dute, halaber, deialdi honetan parte hartu zehapen-prozedura batean zehapen irmo bat jaso dutenek (betiere, laguntza publiko batetik datorren zehapena bada), edo horrelako programetan lehiatzea galarazten duten zehapenak dituztenek, baldin eta zehapena betetzen ari badira. Eskatzailea dirua itzultzeko edo mota horretako zehapen-prozedura baten barruan badago, horren emaitza ikusita emango –edo, hala badagokio– ordainduko da laguntza.
Séptimo.– Tener pendientes obligaciones de reintegro de cantidades correspondientes a ayudas o subvenciones provenientes de Presupuestos públicos de cualquier Administración o entidad perteneciente a sus sectores públicos. Tampoco podrán concurrir a la presente convocatoria quienes hubieren sido sancionados con carácter firme en un procedimiento sancionador que tuviere por origen la concesión de ayudas públicas o cualquier otro que impida la concurrencia a programas de esta naturaleza y se encuentren en el tiempo de cumplimiento de la sanción. Si el solicitante se encuentra incurso en un procedimiento de reintegro o sanción de esta naturaleza, la concesión o en su caso el pago de la ayuda quedará condicionado al resultado del mismo.
Zortzigarrena.– Prozedura batean kaudimengabetzat joak izatea, konkurtsoa eskatu izana, konkurtsoan egotea, esku-hartze judizial batean egotea edo Konkurtso Legearen arabera desgaituak izatea, konkurtsoko kalifikazio-epaian finkatutako desgaitze-aldia amaitu gabe egonda.
Octavo.– Haber sido declaradas insolventes en procedimiento alguno, solicitado la declaración de concurso, hallarse declaradas en concurso, estar sujetas a intervención judicial o haber sido inhabilitadas conforme a la Ley Concursal sin que haya concluido el periodo de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.
Bederatzigarrena.– Diru-laguntzen deialdi hau egin aurreko bost urteetan, enpresa edota haren legezko ordezkariak epai irmo baten bidez kondenatuak izatea, laneko osasunaren aurkako delituren bat egiteagatik, eta, halaber, zehapen irmoa jasotzea, arlo horretan arau-hauste administratibo oso larria egiteagatik.
Noveno.– Ni la empresa ni sus representantes legales podrán haber sido condenados mediante sentencia firme por cometer delitos contra la salud laboral o sancionada con carácter firme por cometer infracción administrativa muy grave en dicha materia en el periodo de 5 años anteriores a la fecha de la presente convocatoria.
«Lankidetza +Digital» ekimenari dagokionez, beste baldintza hau ere bete beharko da:
Para el caso de la de la iniciativa «Lankidetza +Digital@» se deberá cumplir el siguiente requisito adicional:
a) Enpresa- eta/edo profesional-elkarte bat izatea, elkartekideen artean Elektronikaren, Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologiak ezartzen laguntzen duena eta horretarako erraztasunak ematen dituena, eta, gutxienez, 10 entitate elkartzen dituen proiektu bat aurkeztea; entitate horiek proiektuan sartuta daudela egiaztatu beharko dute, eta helbide soziala edo, gutxienez, jarduera-zentro bat Euskal Autonomia Erkidegoan izan. Merkataritza-sektoreko enpresa- eta profesional-elkarteen kasuan, proiektuan inplikatuko diren erakunde elkartuen gutxieneko kopurua 30ekoa izango da.
a) Que sean Asociaciones de empresas y/o de profesionales que apoyen y faciliten la implantación de Tecnologías de la Electrónica, la Información y las Comunicaciones entre sus asociados y que presenten proyectos que agrupen al menos a 10 entidades asociadas que acrediten estar involucradas en el proyecto y que acrediten tener su domicilio social en la Comunidad Autónoma del País Vasco o que tengan al menos un centro de actividad en la misma. En el caso de asociaciones de empresas o profesionales del sector comercial, el número mínimo de entidades asociadas implicadas en el proyecto deberá ser de al menos 30 entidades.
3.– «Hobeki +Digital@» ekimenari dagokionez, honako hauek ezingo dira onuradun izan:
3.– Quedan excluidas de la condición de beneficiaria dentro de la iniciativa «Hobeki +Digital@».
a) Sozietate publikoak eta zuzenbide publikoko erakundeak.
a) Las Sociedades Públicas y Entidades de Derecho Público.
b) Zentro teknologikoak, kluster nagusiak eta aurreklusterrak.
b) Los Centros Tecnológicos, los Clusters prioritarios los Precluster.
c) Aholkularitza informatikoko enpresak.
c) Las empresas de Consultoría Informática.
d) Araudi honetan ezarritako diru-laguntzen esparruetan zerbitzuak ematen dituzten aholkularitza informatikoko enpresekin akzio- edo partaidetza-lotura zuzenik edo zeharkakorik duten entitateak.
d) Las entidades que tengan vinculación, vía acciones o participaciones, directa o indirectamente con empresas de Consultoría Informática que presten servicios en los ámbitos objeto de subvención contemplados en esta normativa.
4.– Honako hauek ezingo dira izan «Lankidetza +Digital@» ekimenaren onuradun: sozietate publikoak, elkarteak – nagusiki jarduera ekonomikorik egiten ez duten bazkideak eta/edo entitateak biltzen dituztenak–, eta zentro teknologikoak.
4.– Quedan excluidas de la condición de beneficiarias dentro de la iniciativa «Lankidetza +Digital@» las Sociedades Públicas, las Asociaciones que agrupen fundamentalmente a asociados y/o entidades que no realicen actividad económica y los Centros Tecnológicos.
5.– Laguntza- eta- likidazio-eskabideak aurkezten diren unean bete egin beharko dira laguntzen onuradun izateko baldintzak.
5.– El cumplimiento de los requisitos para ser beneficiaria de las ayudas habrán de mantenerse en el momento de presentación de las solicitudes de ayuda y de liquidación.
6. artikulua.– Diruz lagundu daitezkeen jarduerak.
Artículo 6.– Actuaciones subvencionables.
«Hobeki +Digital@» ekimena.
Iniciativa Hobeki +Digital@.
Honako hauek joko dira diruz laguntzeko moduko jardueratzat:
Tendrán la consideración de actuaciones subvencionables:
1.– Beharren diagnosia edo enpresetan EIKTak ezartzeko planak egitea, betiere enpresa espezializatuek egiten badituzte. Halako planak egiteko, SPRIk emandako metodologia jarraitu beharko du enpresa espezializatuak, edo, bestela, enpresetan EIKTak ezartzeko metodologia propioa duela egiaztatu (hori ere SPRIk berariaz onartutakoa).
1.– El Diagnóstico de necesidades y/o elaboración de Planes de Implantación de las TEICS en las empresas, realizados por empresas especializadas. Para la elaboración de dicho Plan deberá seguir la metodología facilitada por SPRI o en su caso acreditar disponer de una metodología propia, aceptada expresamente por SPRI, para la Implantación de las TEICS en las empresas.
Metodologia propioa erabiliz gero, ETEak izan beharko dira haren hartzaileak, eta metodologia horrek negozio-ikuspegia bermatu beharko du, EIKTak era parte-hartzailean eta kontsultore eta enpresariaren arteko lankidetzaren bitartez txertatzean. Metodologia hori aplikatuz, gutxienez honako atal hauek jasoko dituen agiri bat lortuko da:
En el caso de utilizar una metodología propia, ésta deberá estar orientada a PYMEs, garantizando el enfoque de negocio en la adopción de las TEICs de una forma participativa mediante el trabajo conjunto del consultor y el empresario. Mediante su aplicación, se obtendrá un documento que incluya al menos los siguientes apartados:
a) Negozioa hobetzearren, EIKTak ezartzeko aukerak identifikatzea.
a) Identificación de oportunidades de implantación de TEICs para la mejora del negocio.
b) Aukerak hautatzea, aurrez baloratu eta lehenetsi ondoren.
b) Selección de oportunidades mediante la valoración y priorización de las mismas.
c) Ezarpen horretatik sortuko diren etekin ekonomikoak zenbatzea.
c) Cuantificación de los beneficios económicos derivados de su implantación.
d) Ezarpena planifikatzea, edukien, kostuen eta gauzatzeko epeen arabera.
d) Planificación de la implantación en contenidos, coste y plazo de ejecución.
2.– EIKTak ezartzeko planak gauzatzea. Plan horiek enpresako negozio-prozesu guztiak edo zati bat digitalizatzera jo beharko dute (prozesuok I. eranskinean zehazten dira).
2.– La ejecución de los Planes de Implantación de las TEICS que tiendan a digitalizar todos o parte de los procesos de negocio de la empresa relacionados en el anexo I.
3.– Proiektu bat lehenago SPRIri aurkeztu bazaio, eta SPRIren programa honen edo beste baten laguntza jaso badu, proiektu hori eguneratzea edo mantentzea ez da diruz laguntzeko moduko jardueratzat hartuko. Laguntza-programa honetan berriro parte hartu ahal izango du proiektu batek, baldin eta 7 urte behintzat pasa baldin badira SPRIK laguntza eman zionetik, eta teknologiaren ikuspuntutik, jauzi kualitatibo handia eman dutela egiaztatzen badu.
3.– No tendrán la consideración de actuaciones subvencionables la actualización o mantenimiento de aquellos proyectos que hayan sido presentados con anterioridad en SPRI y hayan recibido ayuda de este o cualquier otro programa de SPRI. Aquellos proyectos que hayan sido apoyados por SPRI con anterioridad a un plazo de 7 años contados a partir de la fecha de presentación de la nueva Solicitud de Ayuda podrán acogerse nuevamente a este programa de ayudas siempre que acrediten un salto cualitativo desde el punto de vista tecnológico.
4.– Artikulu honetan deskribatzen diren produktu edo zerbitzuak enpresa onuradunaren produktu eta zerbitzuen katalogoko parte badira, ez dira diruz laguntzeko moduko jardueratzat hartuko.
4.– No se admitirán como actuaciones subvencionables aquellos productos o servicios descritos en el presente artículo que formen parte del propio catálogo de productos/servicios de la entidad beneficiaria.
«Lankidetza + Digital@» ekimena.
Iniciativa Lankidetza +Digital@.
Honako hauek joko dira diruz laguntzeko moduko jardueratzat:
Tendrán la consideración de actuaciones subvencionables:
1.– Dagokion jarduera-eremuko enpresetan, beharren diagnosia eta/edo EIKTak ezartzeko planak egitea.
1.– El diagnóstico de necesidades y/o elaboración de Planes de Implantación de las TEICS en las entidades de su ámbito de actuación.
Diagnostiko horretan, honako atal hauek jorratuko dira:
Este diagnóstico contendrá al menos los siguientes apartados:
a) Negozioa hobetzearren, EIKTak ezartzeko aukerak identifikatzea.
a) Identificación de oportunidades de implantación de TEICs para la mejora del negocio.
b) Aukerak hautatzea, aurrez baloratu eta lehenetsi ondoren.
b) Selección de oportunidades mediante la valoración y priorización de las mismas.
c) Ezarpen horretatik sortuko diren etekin ekonomikoak zenbatzea.
c) Cuantificación de los beneficios económicos derivados de su implantación.
d) Ezarpena planifikatzea, edukien, kostuen eta gauzatzeko epeen arabera.
d) Planificación de la implantación en contenidos, coste y plazo de ejecución.
2.– Informazio eta Komunikazio Teknologiak Ezartzeko Planak gauzatzea; zehazki, elkartrukea sustatzen duten prozesu interaktibo bidez elkarteko kideek proiektuan zuzenean parte hartzea ekarriko duten planak (I. eranskinean zehazten dira).
2.– La ejecución de los Planes de Implantación de las TEICS que impliquen la participación directa de sus asociados en el proyecto a través de procesos interactivos, que fomenten la transaccionalidad, relacionados en el anexo I.
3.– Elkarteko enpresek erabiltzeko moduko aplikazio informatikoak garatzea. Software libreko tresnak erabiliz garatu beharko dira aplikazio informatiko edo kudeaketa-tresna horiek, eta GPL (General Public License) aplikazio gisa erregistratu beharko dira, edozein enpresak mugarik gabe erabil ditzan.
3.– El desarrollo de aplicaciones informáticas que puedan ser utilizadas por las empresas de la Asociación. Estas aplicaciones informáticas o herramientas de gestión deberán ser desarrolladas con herramientas de Software Libre, y deberán ser registradas como aplicaciones GPL (General Public License) al objeto de que cualquier empresa pueda utilizarlas sin limitaciones.
4.– Proiektu bat lehenago SPRIri aurkeztu bazaio, eta SPRIren programa honen edo beste baten laguntza jaso badu, proiektu hori eguneratzea edo mantentzea ez da diruz laguntzeko moduko jardueratzat hartuko. Laguntza-programa honetan berriro parte hartu ahal izango du proiektu batek, baldin eta 7 urte behintzat pasa baldin badira SPRIK laguntza eman zionetik, eta teknologiaren ikuspuntutik, jauzi kualitatibo handia eman dutela egiaztatzen badu.
4.– No tendrán la consideración de actuaciones subvencionables la actualización o mantenimiento de aquellos proyectos que hayan sido presentados con anterioridad en SPRI y hayan recibido ayuda de este o cualquier otro programa de SPRI. Aquellos proyectos que hayan sido apoyados por SPRI con anterioridad a un plazo de 7 años contados a partir de la fecha de presentación de la nueva Solicitud de Ayuda podrán acogerse nuevamente a este programa de ayudas siempre que acrediten un salto cualitativo desde el punto de vista tecnológico.
7. artikulua.– Gastu hautagarriak.
Artículo 7.– Gastos elegibles.
«Hobeki +Digital@» ekimena.
Iniciativa Hobeki +Digital@.
1.– Gastu hautagarritzat hartuko dira 6. artikuluan deskribatutako aholkularitza-gastuak, baldintza hauek betetzen badituzte:
1.– Tendrán la consideración de gastos elegibles los gastos de consultoría descritos en el artículo 6 y que cumplan los siguientes requisitos:
a) Laguntza-eskabidea SPRIri aurkeztu eta 12 hilabeteko epean sortutakoak edo fakturatutakoak izatea.
a) Devengados o facturados a partir de la presentación de la Solicitud de Ayuda en SPRI y durante los 12 meses siguientes a dicha fecha.
b) Eskaera egiten duen enpresarekin inolako loturarik (ez zuzenekorik, ez zeharkakorik, ezta akzio edo partizipazio bidezkorik) ez duten erakunde eta/edo enpresa espezializatuek eginak izan beharko dute, eta ez dira izango ez sozietate publikoak, ez zuzenbide publikoko erakundeak, ez elkarteak, ezta profesionalen elkargoak ere.
b) Realizados por entidades y/o empresas especializadas que no tengan vinculación, vía acciones o participaciones, ni directa ni indirectamente con la empresa solicitante y que no tengan la consideración de Sociedades Públicas, Entidades de Derecho Público, Asociaciones o Colegios Profesionales.
2.– SAAS formatuko kudeaketa-aplikazioak ezartzea aurreikusten duten proiektuei dagokienez, diruz laguntzeko modukotzat hartu ahal izango dira, orobat, softwarea eta/edo era horretako aplikazioei egozteko moduko lizentziak erosteko gastuak, baldin eta artikulu honetan deskribatutako baldintzak betetzen badituzte eta 6. artikuluan deskribatutako proiektu motaren barruan badaude. Konektibitate-gastuak, berriz, kanpoan gelditzen dira. Halaber, konektibitate-gastuak kanpoan gelditzen dira.
2.– Para proyectos que contemplen la implantación de aplicaciones de gestión en formato tipo SAAS, también podrá ser considerado como gasto elegible el coste imputable a este tipo de servicio, durante un plazo máximo de 12 meses, siempre que cumplan las condiciones descritas en este artículo y que estén incluidos en la tipología de proyectos descrita en el artículo 6. Así mismo, quedan excluidos los gastos de conectividad.
3.– Batzorde Betearazleak bikaintzat jo dituen proiektuen kasuan, honako hauek hartu ahal izango dira gastu hautagarritzat: proiektuari egozten zaizkion hardware-ko eta software-ko gastu eta inbertsioak.
3.– Para el caso de proyectos catalogados por la Comisión Ejecutiva como excelentes podrán ser considerados como gastos elegibles los gastos e inversiones de Hardware y Software imputables al Proyecto.
4.– Mugikortasunarekin lotutako proiektuei dagokienez, proiektuaren mugikortasunari egozten zaizkion hardware-ko eta software-ko gastu eta inbertsioak jo ahalko dira gastu hautagarritzat.
4.– En el caso de proyectos relacionados con la movilidad podrán ser considerados como gastos elegibles los gastos e inversiones de Hardware y Software imputables a la movilidad del Proyecto.
«Lankidetza + Digital@» ekimena.
Iniciativa Lankidetza +Digital@.
Gastu hautagarritzat hartuko dira, 6. artikuluan deskribatutako aholkularitza-gastuak, baldintza hauek betetzen badituzte:
Tendrán la consideración de gastos elegibles los gastos de consultoría descritos en el artículo 6 y que cumplan los siguientes requisitos:
a) Laguntza-eskabidea SPRIri aurkeztu eta 12 hilabeteko epean sortutakoak edo fakturatutakoak izatea.
a) Devengados o facturados a partir de la presentación de la Solicitud de Ayuda en SPRI y durante los 12 meses siguientes a dicha fecha.
b) Erakunde eta/edo enpresa espezializatuek eginak izatea; erakunde eta enpresa horiek ezingo dira izan ez sozietate publikoak, ez zuzenbide publikoko erakundeak, ez elkarteak, ezta profesionalen elkargoak ere.
b) Realizados por entidades y/o empresas especializadas y que no tengan la consideración de Sociedades Públicas, Entidades de Derecho Público, Asociaciones o Colegios Profesionales.
8. artikulua.– Gastu hautagarriei aplika dakizkieken baldintzak.
Artículo 8.– Requisitos aplicables a los gastos elegibles.
1.– Gastu hautagarriak balioesteko, honako irizpide hauek izango dira kontuan:
1.– En la valoración de los gastos elegibles se tendrán en cuenta los siguientes criterios:
a) Programa honen helburu den lankidetza-jarduerari zuzenean loturik egon beharko dute gastu hautagarriek.
a) Los gastos elegibles deberán estar directamente relacionados con la actividad que constituye el objeto de este Programa.
b) Deskontuak eta antzekoak izanez gero, fakturan sartuta egon zein ez, gastua gutxitu egingo da.
b) Los descuentos y similares, incluidos o no en factura, supondrán un menor valor del gasto.
c) Gastu hautagarriaren balioespena kutxa-irizpidearen araberakoa izango da.
c) La valoración del gasto elegible será en función del criterio de caja.
d) Programaren Batzorde Betearazleak uste badu proiektuaren gasturako aurrekontua, antzeko proiektuetako batezbesteko gastuen kostuarekin konparatuta, gehiegizkoa dela, gastu hautagarrien zenbatekoa txikitu ahal izango du, eta gastu egoki eta proportzionatu batera egokitu.
d) Si la Comisión Ejecutiva del Programa considera que el presupuesto de gasto del proyecto es excesivo en comparación con el coste medio de gastos en proyectos de análoga naturaleza, se reducirá la cuantía de los gastos elegibles a lo que se considere un gasto ajustado y proporcionado.
e) Fakturari aplikatzen zaion Balio Erantsiaren gaineko Zerga ez da gastu hautagarritzat joko.
e) No tendrá la consideración de gasto elegible el Impuesto sobre el Valor Añadido repercutido en factura.
f) Halaber, honako hauek ere ez dira gastu hautagarriak izango: eskatzaileak berak edo taldeko enpresaren batek egindako lanak, aholkulariak egindako joan-etorrietako gastuak, material didaktikoak egitea edo aretoak alokatzea.
f) En ningún caso tendrán la consideración de gastos elegibles trabajos realizados por el propio solicitante o por empresas del grupo, los gastos de desplazamiento del consultor, la elaboración de materiales didácticos y el alquiler de salas.
g) Ez dira diruz lagundu daitezkeen gastuak izango kanpo-aholkulariek Community Manager zereginetan eta ezarritako informazio-sistemen ustiapenean ematen dituzten orduak.
g) No tendrán la consideración de gasto subvencionable las horas de dedicación de consultores externos en tareas de Community Manager así como las horas de dedicación a la explotación de los Sistemas de Información implantados.
9. artikulua.– Laguntzen modalitateak eta zenbatekoak.
Artículo 9.– Modalidad y cuantía de las ayudas.
1.– Laguntzak diru-laguntza gisa antolatuko dira, hain zuzen ere, gastu hautagarrien gaineko ehuneko hauetan:
1.– Las ayudas se instrumentarán en forma de subvenciones en los siguientes porcentajes sobre los gastos elegibles.
«Hobeki +Digital@» ekimena.
Iniciativa Hobeki +Digital@:
EIKTak ezartzeko planen diagnosiak egitea, ezarpen-planak lantzea eta gauzatzea.
La realización de Diagnósticos, Elaboración de Planes de Implantación y Ejecución de los Planes de Implantación de las TEICS.
a) Mikroenpresetan eta enpresa txikietan, % 35.
a) Micro y Pequeña Empresa, 35%.
b) Enpresa ertainetan, % 20.
b) Mediana Empresa, 20%.
c) EIKTen ezarpen-planak lantzeko eta/edo diagnosiak egiteko, urtean 2.000 euroko diru-laguntza emango da, gehienez.
c) Subvención máxima anual de 2.000 euros para la realización de Diagnósticos y/o Elaboración de Planes de Implantación de las TEICs.
d) Ekitaldian zehar diruz laguntzeko moduko jarduera bat edo gehiago egiteko, urtean 12.000 euroko diru-laguntza emango da, gehienez.
d) Subvención máxima anual de 12.000 euros para la realización de una o más actuaciones subvencionables a lo largo del ejercicio.
e) Salbuespen gisa, programaren Batzorde Betearazleak beste 33.000 euro gehitu ahal izango dizkio, gehienez, diru-laguntzari, bikaintzat jotzen diren proiektuetarako.
e) Excepcionalmente, la Comisión Ejecutiva del Programa podrá ampliar la subvención máxima anual hasta los 33.000 euros para aquellos proyectos que puedan ser catalogados como excelentes.
Halako proiektuetarako, diru-laguntza % 50ekoa izango da, edozein dela ere enpresaren tamaina.
Para dichos proyectos, el porcentaje de subvención será del 50%, independientemente del tamaño de la empresa.
Bikaintzat jotzen diren proiektuen kasuan, SPRIk, enpresa onuradunarekin lankidetzan, proiektuak ezagutarazi ahal izango ditu, eta jardunbide egokiei buruzko argitalpenetan edo web-orrietan haien berri eman.
En estos proyectos SPRI, en colaboración con la empresa beneficiaria, podrá hacer difusión del mismo e incluirlo en las publicaciones o páginas web en las que se hace referencia a buenas prácticas.
«Lankidetza + Digital@» ekimena.
Iniciativa Lankidetza +Digital@:
a) Orokorrean, % 50.
a) Con carácter general, el 50%.
b) «Software libre bidez kudeaketa-aplikazio informatikoak garatzeko» proiektuak: aplikazioak garatzeko gastuen % 75.
b) Proyectos de «Desarrollo de aplicaciones informáticas de gestión en Software Libre», el 75% de los gastos de desarrollo de las aplicaciones.
Izan ere, halako aplikazio informatikoek zabalkunde handia izango dute hainbat enpresa-sektoretan, eta, ondorioz, bultzada handia emango diete enpresei, informazio-teknologiak erabil ditzaten.
Atendiendo a que estas aplicaciones informáticas tendrán una difusión amplia en diferentes sectores empresariales, y por lo tanto un impacto importante en cuanto al impulso del uso de las Tecnologías de la Información por parte de las empresas.
Software libre bidez garatutako kudeaketa-aplikazioetarako laguntza-eskaerei dagokienez, lehendik aurkeztutako garapen berberak eskaintzen dituzten proiektuak baldin badira, ez zaie diru-laguntzarik emango, helburua baita lehendik egindako aplikazioak berrerabiltzea sustatzea.
En el caso de Solicitudes de Ayuda de aplicaciones de gestión en Software Libre, no se subvencionarán proyectos que contemplen desarrollos iguales a los ya presentados, al objeto de potenciar la reutilización de las aplicaciones ya realizadas.
c) Txikizkako merkataritza-elkarteek aurkeztutako proiektuak: diruz lagundu daitezkeen gastuen % 75.
c) Proyectos presentados por «Asociaciones de comercio minorista», el 75% de los gastos subvencionables.
d) Proiektu bakoitzari, gehienez, 33.000 euroko diru-laguntza emango zaio.
d) La subvención máxima concedida a cada proyecto será de 33.000 euros.
e) Urtebeteko epean, elkarteek hainbat proiektu aurkeztu ahal izango dute, eta urtebete horretan ez da inolako mugarik ezarriko metatutako diru-laguntzen gainean. Nolanahi ere, elkarte batek urte berean aurkeztutako proiektuak ez dira onartuko, baldin eta horietan erakunde elkartu berak parte hartu badu.
e) Las Asociaciones podrán presentar diferentes proyectos durante un año, sin que les afecte un límite máximo de subvención anual acumulada. No obstante para una misma Asociación no se admitirán proyectos presentados durante el mismo año en los que participe una misma entidad asociada.
2.– Programa honetako laguntzak eskuratzen dituzten entitateek beste laguntza bateragarri batzuk edo Europako beste finantzabide batzuk eskuratu ahal izango dituzte, betiere, metaketa horren bidez, gastu hautagarri berberetarako gehienezko laguntza-mugak gainditzen ez badira.
2.– Las ayudas a las que se acojan las entidades previstas en el presente Programa podrán acumularse con otras ayudas compatibles o con otras formas de financiación comunitaria, siempre que se respeten para los mismos gastos elegibles la intensidad de ayuda máxima.
10. artikulua.– Laguntzak metatzea eta mugak.
Artículo 10.– Acumulación y límites de las ayudas.
1.– Laguntzaren zenbatekoa ez da inola ere izango erakunde onuradunak garatzeko asmoa duen jardueraren kostua baino handiagoa, soilik laguntza hori aintzat hartuta edo edozein administraziok edo horien sektore publikoek xede bererako emandako beste laguntza batzuk gehituta. Beste laguntza publikoak eta programa honen bidez emandakoa aintzat harturik metatutako zenbatekoak kostu hori gainditzen badu, murriztu egingo da programa honetan araututako laguntzaren zenbatekoa, jardueraren gehiegizko finantzaketa saihesteko behar den beste murriztu ere.
1.– El importe de la ayuda en ningún caso podrá ser de tal cuantía que, aisladamente o en concurrencia con otras otorgadas por cualquier Administración o sus respectivos sectores públicos para la misma finalidad, supere el coste de la actividad a desarrollar por la entidad beneficiaria. De producirse que con la acumulación entre otras ayudas públicas y la otorgada en virtud de este Programa se supere dicho coste, el importe de la ayuda regulada en este Programa será minorado en la medida necesaria para evitar la sobrefinanciación de la actividad.
2.– Programa hau aplikatuz emandako laguntzak garrantzia txikiko laguntzak edo minimis laguntzak dira.
2.– Las ayudas concedidas en aplicación de este Programa tienen la consideración de ayudas de menor importancia o de mínimis.
3.– Erakunde onuradun bakarrak jaso dezakeen minimis laguntza ezin izango da 200.000 euro baino gehiagokoa izan, egungo ekitaldi ekonomikoa eta aurreko biak aintzat hartuta. Onuraduna errepideko garraio sektorean diharduen enpresa bada, gehiengo hori 100.000 eurora jaitsiko da. Hori dela-eta, programa honetan xedatutako laguntzarik ez da emango baldin eta emandako laguntza, onuradunak aurretik lortu dituen beste minimis laguntza batzuei gehituta (edozein izanik ere laguntza eman duen administrazioa edo administrazioak), muga horretatik gorakoa bada.
3.– La ayuda total de mínimis que puede percibir una misma entidad beneficiaria no podrá ser superior a 200.000 euros contabilizados a lo largo del período que comprende el ejercicio económico en curso y los dos ejercicios anteriores. Este máximo se reduce a 100.000 euros si el beneficiario es una empresa activa en el sector del transporte por carretera. Por este motivo, no se concederán las ayudas previstas en el presente Programa cuando la ayuda concedida agregada a otras ayudas de mínimis que hubiese percibido el beneficiario, con independencia de la administración o administraciones concedentes, excediera dicho límite.
4.– Muga hori edo programa honek zehazten dituen beste batzuk gaindituz gero, programa hau betez emandako laguntzatik gehiegizko zenbatekoa murriztuko da.
4.– En caso de superarse dicho límite u otros que establezca este Programa, la ayuda concedida en virtud del mismo se minorará en la cantidad correspondiente al exceso.
5.– Minimis laguntzak emandakotzat joko dira enpresari aitortzen zaionean laguntza jasotzeko legezko eskubidea duela.
5.– Las Ayudas de minimis se consideraran concedidas en el momento en que se reconozca a la empresa el derecho legal a recibir la ayuda.
6.– Epeka ordaintzekoak diren laguntzak ematen diren unean duten balioaren arabera eguneratuko dira.
6.– Las ayudas pagaderas en varios plazos se actualizarán a su valor en el momento en que se concedan.
11. artikulua.– Laguntzak eskatzea.
Artículo 11.– Solicitud de Ayuda.
1.– Baldintzak betetzen dituzten erakundeek laguntzak jaso nahi badituzte, SPRIren web-gunean ezarritako laguntza-eskabidea bete beharko dute.
1.– Las entidades que reúnan las condiciones para poder acceder a las ayudas previstas deberán cumplimentar los formularios de Solicitud de Ayuda habilitados en la página web de SPRI.
2.– Izenpe elektronikoaren bidez erakundea ordezkatzeko ahalorde nahikoa duen pertsonak izenpetu beharko du eskabide hori. Izenpe elektronikoaren eguna hartuko da aurkezpen-egun modura.
2.– Dicha solicitud deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la de la firma electrónica.
3.– Erakunde eskatzailearen eta haren legezko ordezkariaren identifikazio-datuak jaso beharko dira laguntza-eskabidean.
3.– La Solicitud de Ayuda deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.
4.– Laguntza-eskabidearekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:
4.– La Solicitud de Ayuda habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:
a) Erakundearen legezko ordezkariaren erantzukizunpeko aitorpena.
a) Declaración responsable del representante legal de la entidad.
b) Legezko ordezkariaren notario-ahalordearen kopia.
b) Copia del poder notarial del representante legal.
Onuraduna langile autonomo baldin bada, dagokion foru-aldundiaren edo udalaren ogasun-sailaren ziurtagiri eguneratua, jarduera ekonomikoa egiaztatuko duena.
En el caso de que el beneficiario sea un trabajador autónomo, Certificado del Departamento de Hacienda de la Diputación Foral o Ayuntamiento correspondiente, actualizado, que acredite la actividad económica.
Elkarteen kasuan, elkarteko idazkariak egindako ziurtagiria ere onartuko da.
En el caso de asociaciones se admitirá certificado emitido por el Secretario de la asociación.
c) Erakunde onuradunaren IFK edo IFZ.
c) CIF o NIF de la entidad beneficiaria.
d) Proiektuaren eskaintza teknikoa eta ekonomikoa.
d) Oferta técnica y económica del proyecto.
e) Enpresa onuraduna eratua izan bada laguntza-eskabidea aurkeztu aurreko 12 hilabeteetan zehar, daukan «negozio-plana» aurkeztu beharko du.
e) En el caso de que la empresa beneficiaria haya sido constituida en los 12 meses anteriores a la fecha de presentación de la solicitud de ayuda, deberá presentar su «Plan de Negocio».
f) Lankidetza + Digital@ ekimenera aurkeztutako proiektuen kasuan, proiektuan parte hartzen duten erakundeen zerrenda eta proiektuan duten inplikazio-maila.
f) En el caso de proyectos presentados a la iniciativa Lankidetza + Digital@, listado de entidades participantes en el proyecto y grado de implicación en el mismo.
5.– Laguntza-eskabidean enpresak harremanetarako izendatutako pertsonaren helbidera e-mail bidez bidalitako komunikazio guztiak baliozkotu egingo dituzte enpresa onuradunak eta SPRIk.
5.– La empresa beneficiaria y SPRI darán validez a todas las comunicaciones emitidas vía email a la cuenta de correo electrónico de la persona de contacto declarada por la empresa en la Solicitud de Ayuda.
12. artikulua.– Laguntza-eskabideak aurkezteko epea.
Artículo 12.– Plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda.
«+Digital@» programan «Hobeki +Digital@» ekimenari laguntzeko ezarritako neurriak indarrean egongo dira, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik, 2014ko irailaren 23ra arte, eta «Lankidetza +Digital@» ekimenaren kasuan, berriz, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik, 2014ko urriaren 30era arte.
La vigencia de las medidas de apoyo del Programa «+Digital@» para la Iniciativa Hobeki +Digital@ será desde el día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco hasta el 23-09-2014, y para la Iniciativa Lankidetza +Digital@ será desde el día siguiente a su publicación en Boletín Oficial del País Vasco hasta el 30-10-2014.
Laguntza-eskabidea eta aurreko atalean eskatutako agiriak diruz lagundu beharreko jarduera hasi baino lehen aurkeztu beharko dira. Salbuespenez, izapideak egiteko onartu ahal izango dira 2014ko urtarrilaren 1etik aurrera hasitako proiektuen laguntza-eskabideak, baldin eta eskabidea aurkezterakoan aribidean badaude, eta betiere, araudi hau EHAAn argitaratu eta bi hilabeteko epean aurkezten badira eskabideak.
La presentación de la Solicitud de Ayuda junto con la documentación requerida en el apartado anterior deberá efectuarse antes de haberse iniciado la actuación subvencionable. Excepcionalmente, se podrán admitir a trámite Solicitudes de Ayuda de proyectos iniciados a partir del 1 de enero de 2014 y que estén en curso en el momento de presentar la Solicitud, siempre que estas Solicitudes sean presentadas dentro de los dos meses contados a partir de la fecha de la publicación de esta normativa en el BOPV.
13. artikulua.– Ebaluatzeko eta ebazteko prozedura.
Artículo 13.– Procedimiento de evaluación y resolución.
1.– +Digital@ programaren Batzorde Betearazleak, zeina Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, SAren Administrazioko Kontseiluak 2013ko urtarrilaren 23an hartutako erabakiaren bidez eratu baitzen, gaitasuna du araudi honetan oinarrituta aurkeztutako laguntza-eskabideak ebaluatu eta ebazteko, eta hartutako erabakiak akta batean jasoko dira.
1.– La Comisión Ejecutiva del Programa +Digital@, ya constituida en base al acuerdo adoptado por el Consejo de Administración de Sociedad para la Transformación Competitiva – Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. el 23 de enero de 2013, está facultada para la evaluación y resolución de las solicitudes de ayuda presentadas en base a esta normativa, y cuyas deliberaciones se plasmarán en la correspondiente acta.
2.– Laguntza-eskabideak ebaluatzea. Espedientea osorik den unearen arabera.
2.– Evaluación de las Solicitudes de Ayuda. En función del momento en que el expediente esté completo.
3.– Ebaluazio-irizpideak. Laguntza-eskabideak onartzeko irizpideak 6. eta 7. artikuluetan daude jasota.
3.– Criterios de evaluación. Los criterios determinantes de aprobación de las Solicitudes de Ayuda presentadas quedan recogidos en los artículos 6 y 7.
4.– Batzorde Betearazleak emango du ebazpena, zuzeneko esleipen bitartez.
4.– La resolución se hará por la Comisión Ejecutiva del programa en régimen de adjudicación directa.
5.– Ebazteko epea. 120 eguneko epea ezartzen da, agiri guztiak aurkezten diren egunetik.
5.– Plazo de resolución. Se establece un plazo máximo de resolución de 120 días desde la fecha de presentación de la documentación completa.
6.– Epe horretan ebazpenik ematen ez bada, ezetsi egin dela ulertuko da.
6.– La falta de resolución en plazo se entenderá como resolución denegatoria.
7.– Batzorde Betearazleko idazkariak emango die erakunde eskatzaileei ebazpenen berri, eta diruz lagunduko den jarduera gauzatzeko zenbateko diru-laguntza ematen den, eta zein baldintzatan eta zein epetan ematen den ere adieraziko du. Era berean, jarduera hori garatzeko beharrezkoa den beste edozein baldintza ere zehaztuko du.
7.– La comunicación a las entidades solicitantes de las resoluciones las realizará el Secretario de la Comisión Ejecutiva e indica la cuantía de subvención que se concede, las condiciones de la misma y los plazos para la realización de la actuación subvencionable, así como cualquier otra condición que sea necesaria para el desarrollo de la misma.
8.– Aipatu ebazpena, gehienez, 15 eguneko epean jakinaraziko zaio erakunde eskatzaileari, Batzorde Betearazleak batzarra egin eta hurrengo egunetik aurrera. Aipatutako epea zenbatzeko, abuztua ez da kontuan hartuko.
8.– La citada resolución se dictará y se notificará por email a la entidad solicitante en un plazo máximo de 15 días contados desde el día siguiente al de la celebración de la Comisión Ejecutiva. A efectos de cómputo de dicho plazo, no se considera el mes de agosto.
9.– Aurrekoa eragotzi gabe, ebazpena SPRIren web-gunean argitaratuko da, eman diren laguntzen berri denek izan dezaten.
9.– Sin perjuicio de lo anterior, para general conocimiento de las ayudas concedidas se procederá a su publicación en la página web de SPRI.
14. artikulua.– Likidazio-eskabidea. Aurkezteko epea.
Artículo 14.– Solicitud de Liquidación. Plazo de presentación.
1.– Diruz lagundutako jarduera amaitu eta 90 eguneko epean, erakunde onuradunek jarduera justifikatu beharko dute, SPRIren web-gunean horretarako ezarri diren likidazio-eskabideko inprimakiak betez.
1.– Una vez finalizada la actuación subvencionable, y en el plazo de 90 días para la justificación del mismo, las entidades beneficiarias deberán justificar la misma utilizando los formularios de Solicitud de Liquidación habilitados en la página web de SPRI.
2.– Sinadura elektronikoaren bidez erakundea ordezkatzeko ahalorde nahikoa duen pertsonak izenpetu beharko du likidazio-eskabide hori. Izenpe elektronikoaren eguna izango da aurkezpen-eguna.
2.– La Solicitud de Liquidación deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la de la firma electrónica.
3.– Likidazio-eskabidean adierazi beharko dira erakunde eskatzailearen eta legezko ordezkariaren identifikazio-datuak.
3.– La Solicitud de Liquidación deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.
4.– Likidazio-eskabidearekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:
4.– La Solicitud de Liquidación habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación.
a) Gastu hautagarrien fakturen kopia.
a) Copia de las facturas de los gastos elegibles.
b) Finantza-erakundearen ordainketa-frogagirien kopia.
b) Copia de los justificantes de pago de la Entidad Financiera.
c) Erakundeak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta dituela egiaztatzen duten ziurtagiri eguneratuak, gehienez ere hiru hilabeteko antzinatasuna dutenak.
c) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.
d) Egindako lanak egiaztatzen dituen memoria teknikoa. Software libreko proiektuen kasuan, egindako garapen-lanak biltzen dituzten fitxategiak bidaliko zaizkio SPRIri.
d) Memoria técnica que acredite los trabajos realizados. En caso de proyectos de Software Libre se remitirá a SPRI ficheros con los desarrollos realizados.
e) Finantza-erakundearen ziurtagiriaren kopia, kontu korrontearen titulartasuna onuradunari dagokiola eta zenbaki hori duela egiaztatzen duena.
e) Copia del certificado de la entidad financiera que acredite la titularidad y número de la cuenta corriente a nombre del beneficiario.
15. artikulua.– Laguntza ordaintzea.
Artículo 15.– Pago de la ayuda.
1.– Diru-laguntzak SPRIk formalizatu eta emango ditu, laguntzaren erakunde onuradunari ordainketa bakarra eginez, betiere onuradunak aurreko artikuluan adierazi diren egiaztagiriak eta likidazio-eskabidea aurkeztu ondoren.
1.– Las subvenciones serán formalizadas y entregadas por SPRI mediante un único pago a la entidad beneficiaria de la ayuda, tras la oportuna presentación de la Solicitud de Liquidación y documentación justificativa exigida en el artículo anterior.
2.– Gastu hautagarria txikiagoa baldin bada Programaren Batzorde Betearazleak laguntza emateko ebazpenean onartutako aurrekontua baino, diru-laguntza proportzionalki doituko da.
2.– En el supuesto de que el gasto elegible realizado sea inferior al presupuesto aprobado por la Comisión Ejecutiva del Programa en la resolución de concesión de la ayuda, ésta se ajustará proporcionalmente.
3.– Likidazio-eskabidean eskatutako egiaztagiriak aurkeztu eta, gehienez, 60 eguneko epean, egingo dizkie ordainketak SPRIk erakunde onuradunei, betiere Informazio Gizartearen Atalak egiaztagiri horiek ebaluatu eta oniritzia eman ondoren. Zenbaketa hori egiteko ez da kontuan hartuko SPRIren ikuskapenak eragindako epea, ez eta abuztua ere, baliogabea dela joko baita.
3.– SPRI procederá al libramiento de los pagos a la entidad beneficiaria de las ayudas en un plazo máximo de 60 días a partir de la presentación de la documentación justificativa exigida en la Solicitud de Liquidación y una vez evaluada y conforme por parte del Departamento de Sociedad de la Información. A efectos de este cómputo no se tendrá en cuenta el plazo motivado por la revisión de SPRI ni el mes de agosto que se considerará inhábil.
16. artikulua.– Laguntza- edo/eta likidazio-eskabideak zuzentzea.
Artículo 16.– Subsanación de las Solicitudes de Ayuda y/o Liquidación.
1.– Laguntza- eta/edo likidazio-eskabidea puntu guztietan behar bezala beteta ez badago, edo eskatutako dokumentazio osoa aurkezten ez bada, 10 egun balioduneko epean akatsa zuzentzeko edo beharrezko agiriak helarazteko eskatuko dio SPRIk enpresaren legezko ordezkariari.
1.– En el caso de que la Solicitud de Ayuda y/o de Liquidación no vinieran cumplimentadas en todos sus términos o no fueran acompañadas del resto de la documentación exigida, SPRI requerirá al representante legal de la entidad, para que, en un plazo máximo de 10 días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos.
2.– Epe hori igaro eta onuradunak ez badu zuzenketarik egiten, SPRIk espedientea deuseztatu ahalko du, eta horren berri eman beharko dio erakunde eskatzaileari.
2.– Transcurrido dicho plazo sin haber procedido el beneficiario a la subsanación, SPRI podrá proceder a la cancelación del expediente, comunicándose tal circunstancia a la entidad solicitante.
17. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.
Artículo 17.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.
1.– Erakunde onuradunek honako hauek ere bete beharko dituzte, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren 50. artikuluan xedatutakoaz gain:
1.– Las entidades beneficiarias están obligadas, además de lo previsto en el artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, a lo siguiente:
a) Emandako laguntza onartzea. Alde horretatik, erakunde onuradunak, laguntza esleitu izanaren jakinarazpena jaso eta 15 eguneko epean, espresuki –eta SPRIn– horri uko egiten ez badio, laguntza onartu duela ulertuko da.
a) Aceptar la ayuda concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la notificación de concesión de la subvención, la entidad beneficiaria no renuncia expresamente a la misma ante SPRI, se entenderá que ésta queda aceptada.
b) Esleitu den diru-laguntza jarduera-plan jakin bat garatzeko eman da, eta horretarako erabili beharko da, ez beste ezertarako.
b) Destinar la ayuda otorgada al desarrollo del plan de actuación para el que ha sido concedida.
c) SPRIk agiri osagarriak eska ditzakeela onartzea, eta, lagundu den proiektua burutu dela eta eskatutako baldintzak bete direla egiaztatzeko, SPRIk izendatutako pertsonalak instalazioetan beharrezko eta komenigarri jotzen dituen egiaztapen eta azterketak egin ditzakeela onartzea.
c) Aceptar que SPRI pueda requerir toda aquella documentación adicional que estime precisa, así como que personal designado por SPRI pueda realizar en cualquiera de sus instalaciones, cuantas comprobaciones y verificaciones considere necesarias y convenientes, con el fin de constatar la realización del proyecto objeto de la ayuda concedida y el cumplimiento de los requisitos exigidos.
d) Faktura osoak gordetzea, eta SPRIren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eskura jartzea bost urtez, gastu hautagarriak burutzen direnetik aurrera.
d) Conservar las facturas completas y tenerlas a disposición de SPRI y de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de cinco años a contar desde el momento de la realización de los gastos elegibles.
e) Eusko Jaurlaritzako Kontrol Ekonomikoko Bulegoak edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatutako informazio guztia ematea, betiere, laguntzen zertarakoaren fiskalizazio-eginkizunen jardunean ari badira.
e) Facilitar a la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.
f) SPRIri lehenbailehen jakinaraztea honako hauek: xede berbererako beste administrazio edo erakunde publiko edo pribatu batzuei eskatutako edo horiek emandako laguntzak eta diru-laguntzak, edota beste edozein diru-sarrera edo baliabide.
f) Comunicar inmediatamente a SPRI la solicitud u obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma o similar finalidad que las ayudas aquí reguladas, procedentes de cualquier otra Administración o ente público o privado.
g) Diru-laguntza esleitzeko aintzat hartu den arrazoiren bat aldatu bada, SPRIri horren berri ematea.
g) Notificar a SPRI la modificación de cualquier circunstancia que haya sido tenida en cuenta para el otorgamiento de la ayuda.
18. artikulua.– Laguntzen aldaketa.
Artículo 18.– Modificación de las ayudas.
1.– Diru-laguntzak emateko baldintzetan edozein aldaketa gertatzen bada eta, edozein kasutan, xede berbererako beste administrazio edo erakunde publiko zein pribatu batzuetatik laguntzak edo diru-laguntzak edota beste edozein diru-sarrera edo baliabide jaso bada, diru-laguntza esleitzeko ebazpena aldatu ahal izango da, betiere programa honetan ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira.
1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la ayuda, y en todo caso, la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión de la ayuda, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en el presente Programa.
2.– Halaber, programaren kudeatzaileak jarduerak gauzatzeko luzapen bat eman dezake, baldin eta erakunde eskatzaileek hala eskatu eta behar bezala justifikatzen badute; luzapen horren ondorioz, gehienez, 3 hilabetez atzeratu ahal izango da programak gauzatzeko epea, (12 hilabetekoa da epe hori). Salbuespenez, SPRIk epe-luzapen osagarriak onar ditzake, betiere, behar bezala justifikatuta badaude.
2.– Asimismo, previa solicitud y justificación por parte de las entidades solicitantes, se podrá conceder por parte del responsable de la gestión del programa un aplazamiento en la ejecución de las actividades a realizar, siempre que no se supere en más de 3 meses del plazo máximo de ejecución de los programas, establecido en 12 meses de duración. Excepcionalmente, SPRI podrá admitir ampliaciones de plazo adicionales siempre que estén debidamente justificadas.
3.– Laguntza-eskabidean eta agiri osagarrietan jasotako jarduerak bete beharko dira, ezinbestean; hala ere, Batzorde Betearazleak jarduera horietan aldaketak egiteko baimena eman dezake, baldin eta erakunde onuradunak, jarduerak amaitu aurretik, aldaketak erabat justifikatzen baditu eta jarduera horien izaera eta helburuak –programa honetan hasieratik ezarritakoak– aldatzen ez badira.
3.– Las actuaciones comprenderán necesariamente las contempladas en la Solicitud de Ayuda y documentación complementaria aportada, pudiendo autorizarse cambios en las mismas por parte de la Comisión Ejecutiva del Programa, siempre que estos cambios hayan sido previamente justificados por la entidad beneficiaria con anterioridad a su finalización, y no se desvirtúe la naturaleza de las actuaciones y los objetivos perseguidos inicialmente por este Programa.
19. artikulua.– Ez-betetzeak.
Artículo 19.– Incumplimientos.
1.– Erakunde onuradunek ez badute betetzen programa honetan eta diru-laguntzen arloan aplikagarria den araudi orokorrean ezarritako baldintzaren bat, edo laguntza emateko ebazpenean ezar daitekeen baldintzaren bat, emandako diru-laguntza jasotzeko eskubidea galduko dute. Halakorik gertatuz gero, SPRIri itzuli beharko dizkiote une horretara arte jasotako zenbatekoak eta legezko interesak. Beharrezkoa izanez gero, legezko ekintzak bideratu ahal izango dira, zenbateko horiek itzularazteko. Halaber, halakorik gertatuz gero, enpresa aholkulariari eragotzi egin ahal izango zaio programa honi atxikitako bestelako proiekturik egitea.
1.– En el supuesto de que las entidades beneficiarias incumplieran alguno de los requisitos establecidos en el presente Programa o en la normativa general aplicable en materia de subvenciones, así como alguna de las condiciones que, en su caso, se establezcan en la resolución de concesión de la ayuda, perderán el derecho a la misma, con obligación de reintegrar a SPRI el montante de las ayuda que hubieran percibido hasta ese momento, más los correspondientes intereses legales que correspondan, procediéndose, en caso necesario, a ejercitar las acciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro. Así mismo, se podrá imposibilitar a la empresa consultora a realizar nuevos proyectos acogidos al presente programa, si se comprobase falta de la misma.
2.– Zehazki, erakundeak laguntza exijitzeko eskubidea galduko du, edo, hala badagokio, jasotako zenbatekoak itzuli beharko ditu, honako kasu hauetan:
2.– En particular, la entidad perderá el derecho a exigir la ayuda o, en su caso, deberá proceder al reintegro de las cantidades ya percibidas en los siguientes casos:
a) Ez betetzea programan ezarritako xedea edo laguntzaren xede den jardueraren garapena justifikatzeko betebeharrak.
a) Haber incumplido la finalidad establecida en el Programa o las obligaciones de justificación del desarrollo de la actividad objeto de la ayuda.
b) Laguntza lortzea programa honetan ezarritako betekizun eta baldintzak bete gabe, edota laguntza ematean ezarritakoak bete gabe.
b) Haber obtenido la ayuda sin reunir las condiciones y requisitos establecidos en el presente Programa o incumpliendo las establecidas con motivo de la concesión de la ayuda.
c) Programan edo laguntza ematean aurreikusitako edozein kontrol-neurritan ez parte hartu nahi izatea, edo prozesu horietakoren bat eragoztea.
c) Negarse u obstruir cualquiera de las medidas de control previstas en el Programa o en la concesión de la ayuda.
d) Gastu hautagarrien frogagiriak epean ez aurkeztea, edo programa honetan zein laguntzak emateko ebazpenean ezarritako baldintzak ez betetzea.
d) La no justificación en plazo de los gastos elegibles o el incumplimiento de los requisitos exigidos en este Programa o en la resolución de concesión de la ayuda.
e) Diruz lagundutako jarduera burutzeko epeak gainditzea, betiere, aldatzeko baimena edo luzapena eman gabe.
e) Sobrepasar los plazos establecidos para la realización de la actividad subvencionada, siempre que no medie autorización de modificación o de prórroga.
f) Proiektua beste zerbaitera desbideratzea edo laguntza emateko ebazpenean ezarritako beste edozein betebehar ez betetzea.
f) Cualquier otra desviación del proyecto o el incumplimiento de cualquier otra obligación que se disponga en la resolución de concesión de la ayuda.
3.– Bidegabe jasotako zenbatekoak hilabete bateko epean itzuli beharko dira, erakundeari horren berri emandako egunean zenbatzen hasita. Horrez gain, hilabete hori igaro ondoren eragindako legezko interesak ere ordaindu beharko dira.
3.– El reintegro de las cantidades indebidamente percibidas deberá realizarse en el plazo de un mes desde que la entidad sea notificada a tal efecto, debiendo además abonar el interés legal del dinero a partir del trascurso de dicho mes.
4.– Halaber, programak helburu duen jardueraren kostua gainditzen duen laguntza-zatia itzuli beharko da, 10. artikuluan araututakoari jarraikiz gainfinantziazioa gertatuz gero, ordainketaren ostean beste laguntza batzuk ere jaso izanaren ondorioz. Kasu horretan itzuli beharreko zenbatekoa zehaztuko da gertaera hori adierazteko eta itzulketa erabakitzeko emango den ebazpenean.
4.– Procederá también el reintegro de la parte de la ayuda que exceda el coste de la actividad objeto del Programa cuando resulte la sobrefinanciación de la misma por motivo de la acumulación de otras ayudas regulada en el artículo 10, en momento posterior al cobro de la misma. La cantidad a reintegrar en este supuesto se determinará en la resolución que declare el hecho y acuerde el reintegro.
5.– Itzuli beharreko zenbatekoak zuzenbide publikoko sarreratzat hartuko dira, eta 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 64. artikuluan ezarritako erantzukizunen araubidea aplikatuko da.
5.– Las cantidades a reintegrar tendrán la consideración de ingreso de derecho público aplicándose el régimen de responsabilidades previsto en el artículo 64 del Decreto Legislativo 1/1997.
Lehenengoa.– Programa honi dagokionez, erakunde onuradunek argitalpen- eta sustapen-jarduera orotan adierazi beharko dute laguntza jaso dutela SPRItik.
Primera.– Las entidades beneficiarias harán constar en todas las actividades editoriales o promocionales en relación con este Programa el apoyo recibido de SPRI.
Bigarrena.– Abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoarekin bat etorriz, helarazten diren izaera pertsonaleko datuak «Laguntzak» izeneko fitxategian bilduko dira. Horren guztiaren arduraduna SPRI da (Urkixo zumardia 36-4. solairua, Bizkaia Plaza eraikina, 48011 Bilbao).
Segunda.– De conformidad con lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, los datos de carácter personal que se faciliten serán recogidos en un fichero denominado «Ayudas», del que es responsable SPRI, con domicilio en Alameda Urquijo, 36-4.ª planta, Edificio Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao.
Fitxategi horren xedea da SPRIren bidez diseinatutako eta/edo kudeatutako laguntzen/diru-laguntzen espedienteak kudeatzea. Informazio hori eman ahal izango zaie enpresa laguntzaileei, dagokion arloan eskumena duen Administrazio Publikoari eta SPRI Taldeko enpresei, behar izanez gero.
Este fichero tiene como finalidad gestionar los expedientes de ayudas/subvenciones diseñados y/o gestionados desde SPRI. Dicha información podrá ser facilitada a empresas colaboradoras, Administración Pública con competencia en la materia y empresas del Grupo SPRI si fuera necesario.
Fitxategi horren berri eman zaio Datuak Babesteko Espainiako Bulegoari, eta datuen erabateko segurtasuna bermatzeko beharrezkoak diren segurtasun-neurriak hartu dira.
Dicho fichero, ha sido notificado a la Agencia Española de Protección de Datos y cuenta con las medidas de seguridad necesarias para garantizar la total seguridad de los datos.
Gogorarazten dizugu datu horiek eskuratzeko aukera duzula, eta hala behar izanez gero, datuok zuzentzeko, aurka egiteko edo baliogabetzeko, aipatu legean xedatzen den moduan. Horretarako, idatzizko komunikazioa helarazi beharko zaio SPRIko Segurtasuneko arduradunari, helbide honetara: lopd@spri.es
Le recordamos la posibilidad de acceder a los datos facilitados, así como de solicitar, en su caso, su rectificación, oposición o cancelación, en los términos establecidos por la Ley indicada, dirigiendo una comunicación escrita al Responsable de Seguridad de SPRI, a la dirección lopd@spri.es
Hirugarrena.– SPRIren erabakiak merkataritza-izaera du, eta jurisdikzio-eskumena epaileena eta auzitegi zibilena da. Erakunde onuradunek berariaz uko egiten diete dagozkien eskumenei eta Bilboko Auzitegi eskudunen mende jartzen dira espresuki, laguntzen programa honen interpretazioari edo gauzatzeari buruz zuzenean nahiz zeharka sor daitekeen edozein auzi, desadostasun edo erreklamazio erabakitzeko.
Tercera.– La decisión de SPRI es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las entidades beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente programa de ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.
Laugarrena.– SPRIren zuzendari nagusiari ahalmena ematen zaio, araudi hau gauzatzeko eta garatzeko behar diren xedapenak eman ditzan.
Cuarta.– Se faculta al Director General de SPRI para dictar las disposiciones que sean necesarias para la ejecución y desarrollo de la presente normativa.
Bilbao, 2014ko urtarrilaren 27a.
Bilbao, a 27 de enero de 2014.
Zuzendari nagusia,
El Director General,
ALEXANDER ARRIOLA LIZARRITURRI.
ALEXANDER ARRIOLA LIZARRITURRI.
a) Negozio elektronikoa (e-Business): kudeaketako eta bezeroekiko sistema integratuak (ERP eta CRM) eta finantza eta diruzaintza kudeaketarako sistemak eta garapenak ezartzea, enpresan faktura elektronikoa erabili ahal izateko.
a) Negocio Electrónico (e-Business): implantación de Sistemas Integrados de Gestión y de Clientes (ERP y CRM) y Desarrollos y Sistemas de Gestión Financiera y de Tesorería que faciliten la implantación de la factura electrónica en la entidad beneficiaria.
b) On-line marketina: bezeroen fidelizazioa optimizatzeko sistemak ezartzea, eta on-line erreputazioarekin, gizarte-komunikabideekin eta kokapenarekin lotutako proiektuak.
b) Marketing On-line: implantación de Sistemas que optimicen la fidelización con los clientes así como proyectos relacionados con reputación online, social-media y posicionamiento.
c) Erosketak (e-Procurement): erakunde onuradunak modu elektronikoan produktuak eta zerbitzuak erosteko kudeaketa-sistemak ezartzea.
c) Compras (e-Procurement): implantación de Sistemas de Gestión de Compras de productos y servicios por parte de la entidad beneficiaria de forma electrónica.
d) Merkataritza elektronikoaren webak (e-Commerce): erakunde onuradunak bezeroei modu elektronikoan produktuak eta zerbitzuak saltzeko sistemak ezartzea. Sistema horiek ordainketa segururako sistemak sartuko dituzte erosketa-prozesuan. Txikizkako merkataritzaren eremuan, proiektu mota honetarako, erreferentziatzat hartu ahal izango da «Merkataritzan IKTak ezartzeko gida», zeina eskuragarri baitago +Digital@ programaren webean.
d) Webs de Comercio Electrónico (e-Commerce): implantación de Sistemas de Ventas de productos y servicios a los clientes por parte de la entidad beneficiaria de forma electrónica que incorporen en el proceso de compra sistemas de pago seguro. En el ámbito de comercio minorista, en este tipo de proyectos se podrá tomar como referencia la «Guía de implantación de las TIC´s en el comercio» que está disponible en la web del programa +Digital@.
e) Merkatu Birtualen webak (e-Marketplaces): erosle eta saltzaileen artean modu elektronikoan egingo den negoziazioa erraztuko duten plataformak garatzea. Plataforma horiek ordainketa segururako sistemak sartuko dituzte erosketa-prozesuan.
e) Webs de Mercados Virtuales: desarrollo de plataformas que facilitan la negociación entre compradores y vendedores de forma electrónica que incorporen en el proceso de compra sistemas de pago seguro.
f) Enpresaren Intraneta edo/eta Extraneta diseinatzea eta ezartzea, erakunde onuradunaren langileen artean eta erakundearen eta bere bezero zein hornitzaileen artean izango den komunikazioa eta egingo diren transakzioak optimizatzeko. Sistema horiek ez dira mugatuko soil-soilik agiriak trukatzera.
f) Diseño e implantación de la Intranet y/o Extranet de la empresa que optimicen la comunicación y la realización de transacciones entre los trabajadores de la entidad beneficiaria y la de esta con sus clientes y/o proveedores. Estos sistemas no se deberán limitar exclusivamente al intercambio de documentación.
g) Wiki erako tresnetan oinarritutako barne komunikazioko sistemak diseinatzea eta ezartzea.
g) Diseño e implantación de Sistemas de Comunicación Interna basados en herramientas tipo wiki.
h) Teknologia-zaintzarako tresnak ezartzeko proiektuak.
h) Proyectos de implantación de Herramientas de Vigilancia Tecnológica.
i) Enpresa baten informazio-sistemak egokitzeko proiektuak, enpresa nazioartera zabaltzeko proiektuen ondoriozkoak, hots, enpresa beste herrialde batzuetan ezartzearen ondoriozkoak.
i) Proyectos de Adaptación de los Sistemas de Información de una empresa como consecuencia de proyectos de internacionalización de la misma, vía implantación en otros países.
j) RFID teknologia edo antzekoak erabilita, enpresako prozesuak hobetzeko proiektuak.
j) Proyectos que mejoren los procesos de la empresa mediante la utilización de tecnología RFID o similares.
k)– Informazio-sistemen segurtasun-sistemak diseinatzea eta ezartzea.
k) Diseño e implantación de Sistemas de Seguridad de los Sistemas de Información.
Halaber, HOBEKI +DIGITAL@ programarako:
Adicionalmente para la Iniciativa HOBEKI +DIGITAL@:
a) EIKTak ezartzeko bestelako proiektuak, teknologikoki aurreratuak eta berritzaileak, eta programaren Batzorde Betearazleak «bikaintzat» jotzen dituenak.
a) Otros proyectos de implantación de las TEICs tecnológicamente avanzados e innovadores y catalogados por la Comisión Ejecutiva del programa como «excelentes».