Boletin Oficial del País Vasco

209. zk., 2013ko azaroaren 4a, astelehena

N.º 209, lunes 4 de noviembre de 2013


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

ENPLEGU ETA GIZARTE POLITIKETAKO SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y POLÍTICAS SOCIALES
4730
4730

433/2013 DEKRETUA, urriaren 29koa, Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordearena.

DECRETO 433/2013, de 29 de octubre, sobre el Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

Azaroaren 15eko 4/1984 Legearen bitartez Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea sortu zen, Jaurlaritza eta Legebiltzarrarentzako kontsulta-organoa izateko, eta, betiere, Euskal Autonomia Erkidego politika ekonomikoan, interes ekonomikoek eta sozialek parte hartzea gauza dadin.

Mediante Ley 4/1984, de 15 de noviembre, se creó el Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, como órgano consultivo del Gobierno y del Parlamento, a fin de hacer efectiva la participación de los distintos intereses económicos y sociales en la política económica del País Vasco.

Geroztik, ekainaren 30eko 15/1984 Legearen bitartez aldatu egin zen aipatu 4/1984 Legea, hain zuzen ere Batzordearen blokeo egoera kentzeko eta hura behin betiko martxan jartzeko.

Posteriormente, a través de la Ley 15/1994, de 30 de junio, se procedió a la modificación de la citada Ley 4/1984 al objeto de lograr el desbloqueo y definitiva puesta en marcha de este Consejo.

Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko ekainaren 27ko 9/1997 Legearen bitartez, lehenago aipatu legeak indargabetu egin ziren, eta beste erregulazio bat ezarri zen, zeina, batez ere, hauteskunde sindikaletarako sisteman (maiatzaren 19ko 11/1994 Legea) gertatutako aldaketetan oinarritzen baita.

La Ley 9/1997, de 27 de junio, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, derogó las leyes anteriormente mencionadas, y estableció una nueva regulación con base, particularmente, a las modificaciones producidas en el sistema de elecciones sindicales (Ley 11/1994, de 19 de mayo).

Azkenik, Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legearen bitartez, finkatu egin zen erakunde hura, eta operatibitatea hobetzearen alde egin zen; hartarako, haren funtzioak, osaera eta funtzionamendua erregulatzen dituen araudian aldaketak egin ziren.

Finalmente, la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, vino a consolidar este ente, y persiguió mejorar su operatividad mediante la introducción de determinadas modificaciones en la normativa que hasta el momento ha venido regulando sus funciones, composición y funcionamiento.

Hortaz, orain arte indarrean dagoen lege-testuak detailez arautzen ditu honako hauek: Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeak nola baliatuko dituen bere funtzioak, batzorde horren osaera ezarri eta berritzea eta Osoko Bilkurak nola hartuko dituen erabakiak; eta oraingo dekretu honen bitartez, zenbait alderdi konkretatu egiten dira, eta, bestalde, garatu egiten dira honako alderdi hauek: izaera kontuan izanik, erregelamendu bidez garatzeko zirenak.

Por ello, y si bien el propio texto legal hoy vigente regula con cierto detalle el ejercicio por el Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea de sus funciones, su composición y renovación y la adopción de acuerdos por parte de su Pleno, este Decreto viene a concretar ciertos aspectos al tiempo que desarrolla otros que, por su naturaleza, se reservaron para su desarrollo reglamentario.

Ondorioz, Enplegu eta Gizarte Gaietako sailburuaren proposamenez, dagozkion nahitaezko txostenak eman eta gero, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoaren adostasunarekin eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2013ko urriaren 29an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

En su virtud, a propuesta del Consejero de Empleo y Políticas Sociales, habiendo sido previamente emitidos los informes correspondientes, de acuerdo con la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 29 de octubre de 2013,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legea garatzea da dekretu honen helburua, zehazki, Batzordearen irizpenak emateari buruzko alderdiei, kideen agintaldiari eta kideak ohiko bidetik izendatu eta berritzeko prozedurari dagokienez.

El presente Decreto tiene por objeto el desarrollo de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, en los aspectos relativos al plazo de emisión de los dictámenes del Consejo, el mandato de sus miembros, y el procedimiento para la designación y la renovación, tanto ordinaria como extraordinaria, de aquéllos.

2. artikulua.– Nahitaezko txostenak ematea.

Artículo 2.– Emisión de los informes preceptivos.

1.– Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 3. artikuluaren a) eta b) idatzi-zatietan aurreikusitako nahitaezko txostena galdegiteko eskabidea, lege-proiektu edo dekretu egokia onartu aurreko unean egin beharko da; betiere, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoaren irizpenaren ondorioetarako eta haren arautegi espezifikoetan kontrol ekonomiko eta arauzkoari buruzko txostenaren ondorioetarako ezarritzakoa errespetatuaz.

1.– La solicitud del informe preceptivo previsto en los apartados a) y b) del artículo 3 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, se efectuará en el momento inmediatamente anterior a la aprobación del respectivo proyecto de ley o decreto, respetando en todo caso lo establecido a efectos del dictamen de la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi y del informe de control económico-normativo en sus normativas específicas.

2.– Eusko Jaurlaritzaren legeen eta egitasmo orokorren kasuan hogeita hamar egun igarotakoan, era gainontzeko kasuetan hamabost egun igarotakoan, txostenik eman ez bada, jarduketetan aurrera egin ahal izango da; baina, Batzordeak (egoki baderitzo) Eusko Jaurlaritzari igorri ahal izango dio. Eusko Jaurlaritzak nahitaezko txostena eskatzen duenetik hara zenbatuko dira epe bi horiek.

2.– Transcurridos treinta días en el supuesto de las leyes y de los planes generales del Gobierno Vasco, y quince en el resto de los casos, desde la solicitud por parte del Gobierno Vasco de informe preceptivo, sin que el mismo se hubiese emitido, se podrán seguir las actuaciones, sin perjuicio de que el Consejo pueda remitirlo al Gobierno Vasco con posterioridad, si lo estima oportuno.

3. artikulua.– Batzordeko kideen agintaldiaren iraupena.

Artículo 3.– Duración del mandato de las y los miembros del Consejo.

1.– Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 7. artikuluan zehazten denez, Batzordeko kideen agintaldiaren iraupena lau urtekoa izango da, eta haien izendapena ofizialki argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatuko da iraupen hura; hargatik eragotzi gabe izendatu dituenak haiek ordezteko duen ahalmena (aurreikusia dagoena).

1.– La duración del mandato de las y los miembros del Consejo será de cuatro años como prevé el artículo 7 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, que se contarán a partir del día de la publicación oficial de su nombramiento, sin perjuicio de la facultad, igualmente prevista, de sustitución por quien los hubiera designado.

2.– Batzordeko kideen agintaldia amaitutakoan, euren funtzioak gauzatzen jarraituko dute, harik eta euren kargu-uztea xedatzen duen dekretua ofizialki argitara eman arte.

2.– Expirado el mandato, las y los miembros del Consejo continuarán en el desempeño de sus funciones hasta la publicación oficial del decreto que disponga su cese.

4. artikulua.– Batzordeko lehendakariaren eta idazkari nagusiaren agintaldiaren iraupena.

Artículo 4.– Duración del mandato del presidente o presidenta y del secretario o secretaria general del Consejo.

1.– Lehendakariaren agintaldiaren iraupena lau urtekoa izango da, eta bi agintaldiz bakarrik baliatu ahal izango da kargu hori. Baina, Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 7. artikuluko 1. paragrafoan ezarritakoa epea bete dela-eta, Batzordeko gainontzeko kideak berritu arte, karguan jarraitu ahal izango du.

1.– La duración del mandato del presidente o la presidenta será de cuatro años, y podrá permanecer en su cargo hasta un máximo de dos mandatos, sin perjuicio de que permanezca en el mismo hasta que se produzca la renovación del resto de miembros del Consejo por haberse cumplido el plazo establecido en el párrafo 1 del artículo 7 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

2.– Batzordeko idazkari nagusiaren agintaldiak lau urtez iraungo du, halaxe baitago xedatua Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 17. artikuluan.

2.– La duración del mandato del secretario o la secretaria general del Consejo será de cuatro años según dispone el artículo 17 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

3.– Aipatu epeak amaituz gero, lehendakariak eta idazkariak euren funtzioak betetzen jarraituko dute, harik eta euren kargu-uztea xedatzen duen dekretua ofizialki argitara eman arte; baina, hargatik eragotzi gabe lehendakariari dagokionez artikulu honetako 1. paragrafoan xedatutakoa.

3.– Vencidos los términos anteriores, el presidente o la presidenta y el secretario o secretaria proseguirán igualmente en el desempeño de sus funciones hasta la publicación oficial del decreto que disponga su cese, sin perjuicio de lo dispuesto en el párrafo 1 de este artículo en relación al presidente o la presidenta.

5.– artikulua.– Agintaldiak amaitu dituztela-eta Batzordeko kideak berritzea ohiko bidetik.

Artículo 5.– Renovación ordinaria de las y los miembros del Consejo por expiración de sus mandatos.

Lau urteko agintaldia amaitu dutela-eta, Batzordeko kideak ohiko bidetik berritzea alde batera egingo da. Hortaz, Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legean aurreikusitako kausetarikoren baten ondorioz, kargu uzten dutenen ordez Batzordean integratzen direnen agintaldiak iraun egingo du, harik eta ordeztutako pertsonak –ohiko bidetik– kargua utziko zuen arte.

La renovación ordinaria del Consejo por expiración del plazo de cuatro años de los mandatos de sus miembros tendrá lugar de modo conjunto. En razón de lo anterior, el mandato de quienes se integren en el Consejo, en sustitución de quienes cesen de modo anticipado por cualquiera de las causas previstas en la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, expirará en el momento en que lo hubiera hecho ordinariamente el de la persona sustituida.

6. artikulua.– Batzordeko kideak ohiko bidetik berritzeko prozedura.

Artículo 6.– Procedimiento de la renovación ordinaria de las y los miembros del Consejo.

1.– Batzordeko kideen agintaldiak amaitu baino lehen, lehendakariak berritze-prozedura hasiko du, eta, bestetik, Sindikatu Hauteskundeen Bulego Publikoari –lan-agintaritza autonomikoaren menpeko denari– sindikatu-erakunde eta –konfederazien ordezkaritzari buruzko egiaztapena eskatu dio. Eta bulego horretan dauden datuekin bat etorriaz, prozedura irekitzen denean, egiaztapenean honako sindikatu hauei buruzkoak jasoko dira: ordezkaritza handiena dutenak; edo EAEren eremuan, herri-administrazioen organo eta enpresa-batzordeetako kide eta langileen delegatuetarik % 10 edo hortik gora lortu dutenak.

1.– Antes del vencimiento de los mandatos de las y los miembros del Consejo, el presidente o presidenta iniciará el procedimiento para su renovación, solicitando de la Oficina Pública de Elecciones Sindicales dependiente de la autoridad laboral autonómica, certificación sobre la representatividad de las organizaciones y confederaciones sindicales que, según los datos que obren en la citada Oficina, en la fecha de apertura del procedimiento ostenten la condición de más representativas o hayan obtenido el 10% o más de los delegados y delegadas de personal y miembros de comités de empresa y de los correspondientes órganos de la administraciones públicas en el ámbito de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.– Behin ziurtagiria hura jasotakoan eta agintaldiak amaitu aurreko hilabetearen barruan, ohiko berritze-prozedura irekitzeko iragarkia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da. Eta iragarki horren bitartez, beherago zehazten direnei jakinaraziko zaie euretariko bakoitzari dagozkion kideak izendatzeko eskubidea baliatu dezaketela: Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 5. artikuluan eskatutako ordezkaritza duten sindikatuen zein enpresen erakundeak eta konfederazioak, eta bai aipatu legeko 4. artikuluan jasotako instituzioak, erakundeak eta elkarteak ere, baldin eta euretariko bakoitzari dagozkion kideak izendatzeko eskubidea baliatu ahal badute.

2.– Recibida la anterior certificación y dentro del mes anterior al vencimiento de los mandatos, se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco el anuncio de la apertura del procedimiento de renovación ordinaria, en el que se hará saber a todas las organizaciones y confederaciones empresariales y sindicales que ostenten la representatividad requerida en el artículo 5 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, así como a las instituciones, organizaciones, entidades y asociaciones recogidas en el artículo 4 de la ley citada, que pueden ejercitar su derecho a designar miembros y el número de miembros que le corresponde a cada una.

Era berean, kideak ohiko bidetik berritzeko prozedura hasi dela jakinaraziko beharko dio lehendakariari Batzordeko lehendakariak, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 5.1.d) artikuluan zehaztutako ondorioetako.

Asimismo, el presidente o presidenta del Consejo comunicará al o a la Lehendakari el inicio del procedimiento de renovación ordinaria a los efectos del artículo 5.1.d) de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

3.– Bi hilabeteko epearen barruan aurkeztu beharko da ordezkarien izendapena, agintaldia amaitzen denetik hara; eta izendapen hartan honako hauek jaso beharko dira: izenak, titularrak eta ordezkoak, hau da, kide legez erakunde, konfederazio, instituzio, entitate edo elkarte bakoitzari dagozkionak.

3.– La designación de sus representantes deberá ser presentada en el plazo máximo de dos meses, a contar desde que se produzca el vencimiento del mandato, y deberá incluir tantos nombres, titulares y suplentes, como miembros le corresponda a cada organización, confederación, institución, entidad o asociación.

Hartarako eskubide izanik ere, ezarritako epearen barruan, erakunde, konfederazio, instituzio, entitate edo elkarteren batek ez baditu izendatzen bere ordezkariak, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 5.1.a) artikuluko bigarren paragrafoan xedatutakoa errespetatu beharko da.

Si alguna de las organizaciones, confederaciones, instituciones, entidades o asociaciones con derecho a ello no designara a sus representantes en el plazo establecido, se estará a lo dispuesto en el artículo 5.1.a) párrafo segundo de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

4.– Jasotako komunikazioak eta izendapenak ikusita, kideei (titular zein ordezkoei) buruzko proposamena prestatuko du lehendakariak, eta bai irtetera doan Batzordeko kideen kargu-uzteen zerrenda ere.

4.– A la vista de las comunicaciones y designaciones recibidas, el presidente o la presidenta elaborará la propuesta de nombramientos de miembros titulares y suplentes, así como la relación de ceses de las y los miembros del Consejo saliente.

5.– Batzordeko lehendakariak honako hauek helaraziko dizkio lehendakariari: proposamena, komunikazioak eta aurkeztutako zerrendak, eta, beharrezkoa bada, egindako alegazioak ere bai; betiere, guzti hori ikusita, izendapen egokiak egin ditzan, horren barruan direlarik honako hauek ere: Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 4.1 artikuluko d) idatzi-zatiko pertsona adituak.

5.– El presidente o la presidenta del Consejo elevará al o a la Lehendakari la propuesta, las comunicaciones y relaciones presentadas y, en su caso, las alegaciones efectuadas, para que, a la vista de todo ello, lleve a cabo los nombramientos que procedan, incluidos los correspondientes a las personas expertas del apartado d) del artículo 4.1 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

7. artikulua.– Ezohiko berritze partziala

Artículo 7.– Renovación parcial extraordinaria.

1.– Agintaldiaren barruan, erakunde, konfederazio, instituzio, entitate edo elkarteren batek edo batzuek uko egiten badiote Batzordean parte hartzeari, uko egiteko erabakia formalki jakinarazi beharko zaio Batzordearen Lehendakaritzari

1.– En el supuesto de que una o varias organizaciones, confederaciones, instituciones, entidades o asociaciones, durante la vigencia del mandato, renunciaran a participar en el Consejo, la decisión de renuncia deberá ser comunicada formalmente a la Presidencia del Consejo.

2.– Instituzioaren funtzionamendu normalari eragiten dion behin eta berriro egindako asistentzia-falta, zehazki, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 5.1 artikuluan aipatutakoa kasu honetan gauzatu da: bata bestearen osteko bi bileretara ez azaltzea Batzordeko kideren bat edo batzuk, eta hori ez justifikatzea, eta, halaber, urte bateko epean bata bestearen osteko ez diren hiru bileretara ez azaltzea, betiere haiek ez badira ordezten erakunde edo konfederazio berdinaren proposamenez izendatutako ordezko kideekin, salbu eta halako ordezpena egiteko ezintasun osoa egiaztatu.

2.– Se considerará falta de asistencia reiterada que afecta al normal funcionamiento de la institución del citado artículo 5.1 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, la inasistencia no justificada de una o varias de las personas integrantes del Consejo durante dos sesiones consecutivas, o tres alternas en el plazo de un año, sin que sea sustituida por las personas nombradas como vocales suplentes a propuesta de la misma organización o confederación, salvo que se acredite causa de imposibilidad plena para tal sustitución.

3.– Aurreko paragrafoetan zehaztutako kasuetan, erakundeari, konfederazioari, instituzioari, entitateari edo elkarteari ohartaraziko zaie ezen entzunaldirako 7 eguneko epea izango dutela arazoaz nahi dutena adierazteko; eta ohartarazpena gorabehera, ukoari eusten bazaio edo honako hau ere gertatzen bada: parte diren organoen hurrengo edozein bileretara ez badira azaltzen lehen ere ez direnak azaldu, gainontzeko kideei kontsulta egin eta eragiten zaion antolakundeari komunikaturik, ofizioz ekingo zaio Batzordea partzialki berritzeko prozedurari, ukoa edo asistentzia-falta dela-eta jazotako bakante(ak) betetzeko.

3.– En los supuestos contemplados en los párrafos anteriores se advertirá a la organización, confederación, institución, entidad o asociación, quien tendrá un plazo de audiencia de 7 días para manifestarse al respecto, y si a pesar de la advertencia se persistiera en la renuncia o se repitiera la inasistencia de la misma persona o personas y de sus suplentes en alguna de las siguientes sesiones de cualquiera de los órganos de los que forme parte, el presidente o presidenta, previa consulta con los demás miembros y comunicación a la organización afectada, iniciará de oficio el procedimiento de renovación parcial del Consejo, para la cobertura de la vacante o vacantes producidas como consecuencia de la renuncia o de la inasistencia.

4.– Batzordearen azken berriztapenerako egiaztatutako ordezkaritzen arabera, kide berriak izendatzea dagokien gainontzeko erakunde, konfederazio, instituzio, entitate eta elkarteei jakinarazpena egin ostean hasiko da berriztapen partzialerako prozedura. Jakinarazpena egiten denetik harako 7 egunen barruan egingo dira izendapenak.

4.– El procedimiento de renovación parcial se iniciará con la notificación a las demás organizaciones, confederaciones, instituciones, entidades y asociaciones, a las que corresponda la designación de nuevas y nuevos miembros según la representatividad respectiva certificada para la última renovación del Consejo. En los 7 días siguientes a la notificación se efectuarán las designaciones.

5.– Haietakoren baten ez bada egiten izendapena, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 5.1.a) artikuluan xedatutakoa errespetatu beharko da.

5.– Si alguna de ellas no efectuara designación, se estará a lo dispuesto en el artículo 5.1.a) de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea.

6.– Prozedura amaitutakoan, Batzordeko lehendakariak kargu-uzteen eta izendapenen gaineko proposamena helaraziko zio lehendakariari, eta bai edozein erakundeetarik edozeinek alegazioak ere; betiere, lehendakariak, kargurik kentzeak eta izendapenak egin ditzan

6.– Concluido este procedimiento, el presidente o la presidenta elevará al o a la Lehendakari las propuestas de ceses y de designaciones, así como las alegaciones que pudieran haberse efectuado, en su caso, por cualquier organización, para que a la vista de todo ello realice los ceses y nombramientos que procedan.

7.– Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordeari buruzko maiatzaren 17ko 8/2012 Legeko 7.4 artikuluan xedatutakoarekin bat etorriaz, Batzordeko kide bat eta batzuk berritzea beharrezko gertatzen den kasuetan, artikulu honetan erregulatutako prozedura subsidiarioki aplikatu beharko da.

7.– El procedimiento regulado en este artículo será de aplicación subsidiaria en todos aquellos supuestos en los que conforme a lo dispuesto en el artículo 7.4 de la Ley 8/2012, de 17 de mayo, del Consejo Económico y Social Vasco/Euskadiko Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordea, sea necesaria la renovación parcial de uno o varios miembros del Consejo.

AZKEN XEDAPENA.– Indarrean jartzea.
DISPOSICIÓN FINAL.- Entrada en vigor.

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2013ko urriaren 29an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 29 de octubre de 2013.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

IÑIGO URKULLU RENTERIA.

Enplegu eta Gizarte Politiketako sailburua,

El Consejero de empleo y Políticas Sociales,

JUAN MARÍA ABURTO RIQUE.

JUAN MARÍA ABURTO RIQUE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental