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ERABAKIA, 2013ko uztailaren 18koa, Gobernu Kontseiluarena, UPV/EHUren graduondoko batzordearen arautegiko 1.2 artikulua aldatzeko dena.
ACUERDO de 18 de julio de 2013, del Consejo de Gobierno, por el que se modifica el artículo 1.2 del Reglamento de la Comisión de Postgrado de la UPV/EHU.
Gobernu kontseiluaren 2012ko irailaren 27ko bileran, onartu zen UPV/EHUren Graduondoko Batzordearen arautegia (2012ko urriaren 29ko EHAA), bertako 1.2 artikuluak estatutu batzorde horren osaera arautzerakoan dioelarik ezen «Idazkari teknikoa Akademia Antolakuntza Zerbitzuko burua izango da, eta ahotsa izango du, baina ez botorik. Kargua utzi, gaixotu edo kanpoan balego, Akademi Gestioko Zerbitzuko teknikari legelariak beteko du haren lekua».
En el Consejo de Gobierno de 27 de septiembre de 2012, se aprobó el Reglamento de la Comisión de Postgrado de la UPV/EHU (BOPV de 29 de octubre de 2012) cuyo artículo 1.2 al regular la composición de dicha comisión estatutaria establece que «Actuará como Secretaría Técnica, con voz pero sin voto, quien ostente la Jefatura del Servicio de Gestión Académica. En caso de cese, enfermedad o ausencia, le sustituirá un o un Técnico letrado del Servicio de Gestión Académica».
Idazkari teknikoaren irudiak, kide anitzeko organoaren bilerak antolatu eta gestionatzeaz harago, batzordeko kideei aholkuak ematea du helburu nagusi, hala eskatuko balitzaio.
La figura de la Secretaría Técnica tiene como misión principal no sólo organizar y gestionar las reuniones del órgano colegiado, sino también la de asesorar, en caso de ser requerida, a las y los miembros de la Comisión.
Graduondoko Ikasketen eta Nazioarteko Harremanen arloko errektoreordearen egitura antolakuntza ikusita, iritzi da idazkaritza tekniko hori osoago eta hobeki garatu ahal dela baldin eta graduondoko ikasketen zerbitzuburuak egiten badu, berori kargutik at, gaixotu edo kanpoan egonez gero, akademi gestiorako zerbitzuburua arituko delarik bere ordezko.
A la vista de la organización de la estructura del Vicerrectorado de Estudios de Postgrado y de Internacionalización se considera que las labores de esa secretaría técnica pueden ser desarrolladas de una manera más completa por quien ostente la jefatura del Servicio de Estudios de Postgrado, siendo sustituida en caso de cese, enfermedad o ausencia, por la persona que ostente la Jefatura del Servicio de Gestión Académica.
Honako aldaketa hau Estatutuak eta Arautegiak Garatzeko Batzordeak diktaminatu du (jada dei egindakoa eta biltzeke denak).
La presente modificación ha sido dictaminada por la Comisión de Desarrollo Estatutario y Normativo (ya convocada y pendiente de reunirse).
Horregatik guztiagatik, idazkari nagusiak proposatuta, Gobernu Kontseiluak honako hau
Por todo ello, a propuesta del Secretario General, el Consejo de Gobierno
Lehenengoa.– Aldatzea UPV/EHUren Graduondoko Batzordearen arautegiko 1.2 artikuluaren idazketa, honako era honetara jarriz:
Primero.– Modificar la redacción del artículo 1.2 del Reglamento de la Comisión de Postgrado de la UPV/EHU que a partir de ahora pasará a tener la siguiente redacción:
«Idazkari teknikoa Graduondoko ikasketen Zerbitzuko burua izango da, eta ahotsa izango du, baina ez botorik. Kargua utzi, gaixotu edo kanpoan balego, Akademi Gestioko Zerbitzuko buruak beteko du haren lekua».
«Actuará como Secretaría Técnica, con voz pero sin voto, quien ostente la Jefatura del Servicio de Estudios de Postgrado. En caso de cese, enfermedad o ausencia, le sustituirá quien ostente la Jefatura del Servicio de Gestión Académica».
Bigarrena.– Agindua ematea aldaketa hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko, bertan argitaratu eta biharamunean indarrean sartuko delarik.
Segundo.– Ordenar que esta modificación se inserte en el Boletín Oficial del País Vasco, entrando en vigor al día siguiente de su publicación.
Leioa, 2013ko uztailaren 18a.
Leioa, a 18 de julio de 2013.
Errektorea,
El Rector,
IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.
IÑAKI GOIRIZELAIA ORDORIKA.
Idazkari nagusia,
El Secretario General,
JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.
JOSE LUIS MARTÍN GONZÁLEZ.