Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

94. zk., 2013ko maiatzaren 17a, ostirala

N.º 94, viernes 17 de mayo de 2013


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
2317
2317

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, «Arabako Unibertsitate Ospitaleko kanpo-kontsultetako eraikineko laborategia altzariz hornitzea» espedienteari dagokion lizitaziorako prozedura irekiari buruz.

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente referido al «suministro de mobiliario para el laboratorio ubicado en el edificio de consultas externas del Hospital Universitario Araba».

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzua, Arabako Unibertsitate Ospitalea, Jose Atxotegi kalea, z.g., 01009 Vitoria-Gasteiz. Telefono-zenbakia: 945 00 70 93, faxa: 945 00 70 87.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, Hospital Universitario Araba, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz. Teléfono: 945 00 70 93, fax: 945 00 70 87.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Administratiboko Atala.

b) Dependencia que tramita el expediente: Sección de Contratación Administrativa.

c) Espedientearen zenbakia: G/140/20/0/0720/O101/0000/042013.

c) Número de expediente: G/140/20/0/0720/O101/0000/042013.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministros.

b) Xedearen deskribapena: Arabako Unibertsitate Ospitaleko kanpo-kontsultetako eraikineko laborategia altzariz hornitzea.

b) Descripción del objeto: suministro de mobiliario para el laboratorio ubicado en el edificio de consultas externas del Hospital Universitario Araba.

c) Loteak eta kopurua: lote bakarra.

c) División por lotes y número: lote único.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: ikuspegi ekonomikotik onena den eskaintza, zenbait balorazio-irizpide betez.

c) Forma de adjudicación: la oferta económicamente más ventajosa conforme a varios criterios de adjudicación.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 124.000 euro (BEZik gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 124.000 euros (IVA excluido).

5.– Behin betiko bermea: bai. esleipenaren zenbatekoaren % 5.

5.– Garantía definitiva: si. 5% del importe de adjudicación.

6.– Agiriak eta argibideak: ikus 1.a) puntua.

6.– Obtención de documentación e información: véase punto 1.a).

7.– Kontratistaren berariazko eskakizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Bestelako kaudimen ekonomiko eta finantzarioak eta kaudimen tekniko eta profesionala: ikus oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2013ko ekainaren 3a, 15:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 3 de junio de 2013, antes de las 15:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: klausula administratibo partikularren pleguan eskatzen dena.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: AUO-Txagorritxu Egoitzako Kontratazio Administratiborako Unitatea, José Achotegui kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de presentación: Unidad de Contratación Administrativa del HUA-Sede Txagorritxu, calle José Achótegui, s/n, 01009 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ikusi oinarriak.

e) Admisión de variantes: ver bases.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: 45 puntu.

a) Criterios basados en Juicio de Valor: 45 puntos.

– Proiektua eta aurkeztutako irtenbideen koherentzia/integrazioa: 10 puntu.

– Proyecto y coherencia/integración de las soluciones presentadas: 10 puntos.

– Altzariak: 35 puntu.

– Mobiliario: 35 puntos.

b) Formuletan oinarritutako irizpideak: 55 puntu.

b) Criterios basados en Fórmulas: 55 puntos.

– Prezioa: 45 puntu.

– Precio: 45 puntos.

– Entregatu eta instalatzeko epea: 5 puntu.

– Plazo de entrega e instalación: 5 puntos.

– Berme-epea: 5 puntu.

– Plazo de garantía: 5 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Entitatea: AUO-Txagorritxu Egoitza, José Achotegui kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2013ko ekainaren 10a, 10:00ak.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: HUA-Sede Txagorritxu, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 10 de junio de 2013 a las 10:00 horas.

b) Eskaintzak irekitzea, alderdi ekonomikoari eta formula bidez balioztatu daitezkeen irizpideei dagokienez: Entitatea: AUO-Txagorritxu Egoitza, José Achotegui kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2013ko ekainaren 25a, 10:00ak.

b) Apertura económica y criterios evaluables mediante fórmulas: Entidad: HUA-Sede Txagorritxu, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz (Araba). Fecha: 25 de junio de 2013 a las 10:00 horas.

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web-orria: www.osakidetza.euskadi.net.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.net

Vitoria-Gasteiz, 2013ko apirilaren 26a.

En Vitoria-Gasteiz, a 26 de abril de 2013.

Kontratazio Mahaiko presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental