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Boletin Oficial del País Vasco

127. zk., 2012ko ekainaren 29a, ostirala

N.º 127, viernes 29 de junio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA, NEKAZARITZA ETA ARRANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL, AGRICULTURA Y PESCA
2989
2989

IRAGARKIA, Natura 2000 Sareko (3. fasea) 12 Bereziki Zaindu beharreko Gune (BZG) izendatzeko eta 12 BZG horien eta 3 Hegaztientzako Babes Bereziko Guneren (HBBG) eta 2 Baliabide Naturalak Antolatzeko Planen kontserbazio-tresnak prestatzeko zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzeko dena (Espedientea: 0024A/2012).

ANUNCIO para la adjudicación del contrato administrativo de servicios de «Proceso de designación de 12 Zonas Especiales de Conservación (ZEC) de la Red Natura 2000 (fase 3) y la elaboración de los instrumentos de conservación de las 12 ZEC y de 3 ZEPA y de 2 Planes de Ordenación de los Recursos Naturales» (Expediente: 0024A/2012).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saila.

a) Organismo: Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación – Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza, Kontratazio Zerbitzua. Eusko Jaurlaritzako Egoitza Nagusiaren eraikina.

1) Dependencia: Dirección de Servicios-Servicio de Contratación. Edificio Sede Central del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 Lakua.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

4) Telefonoa: 945 01 98 26.

4) Teléfono: 945 01 98 26.

5) Telefaxa: 945 01 98 56.

5) Telefax: 945 01 98 56.

6) Posta elektronikoa: contratacion.maptap@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion.maptap@ej-gv.es.

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.info eta www.euskadi.net.

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.info y www.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko uztailaren 19a.

8) Fecha límite de obtención de documentos e información: 19 de julio de 2012.

d) Espediente-zenbakia: 0024A/2012.

d) Número de expediente: 0024A/2012.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: «Natura 2000 Sareko (3. fasea) 12 Bereziki Zaindu beharreko Gune (BZG) izendatzeko eta 12 BZG horien eta 3 Hegaztientzako Babes Bereziko Guneren (HBBG) eta 2 Baliabide Naturalak Antolatzeko Planen kontserbazio-tresnak prestatzeko prozesua».

b) Descripción: «Proceso de designación de 12 Zonas Especiales de Conservación (ZEC) de la Red Natura 2000 (fase 3) y la elaboración de los instrumentos de conservación de las 12 ZEC y de 3 ZEPA y de 2 Planes de Ordenación de los Recursos Naturales».

c) Loteak: 6

c) División por lotes y número: 6:

– 1. lotea. Arabako eskualde hezeak (2 LIC):

– Lote 1. Zonas húmedas alavesas (2 LIC):

ES2110007 Arreo-Caicedo-Yusoko aintzira (Araba), 136,21 ha, Gesaltza-Añanako Haran Gazian dagoena (Araba, 1.495 ha), eta, horretarako, NBAP prestatu beharra dago.

ES2110007 Lago de Arreo-Caicedo-Yuso (Araba) 136,21 ha, incluida en el ámbito del Área del Diapiro de Añana (Araba) 1.495 ha para la que es necesario elaborar el PORN.

ES2110021 Guardiako aintzirak (Araba), 45,3 ha, Guardiako aintziretako Biotopoarekin bat datorrena (Araba, 45,3 ha), eta, horretarako, NBAP prestatu beharra dago.

ES2110021 Lagunas de Laguardia (Araba) 45,3 ha, coincidente con el Biotopo de Lagunas de Laguardia (Araba) 45,3 ha, para el que hay que elaborar el PORN

– 2. lotea. Valderejo-Sobron-Arcena (2 GKL + 1 HBBG):

– Lote 2. Valderejo-Sobron-Arcena (2 LIC + 1 ZEPA):

ES0000245 Valderejo-Artzenako mendizerra (HBBG) (Araba, 6.674 ha).

ES0000245 Valderejo-Sierra de Arcena (ZEPA) (Araba) 6.674 ha.

ES2110001 Valderejo (Araba) 3.418,67 ha.

ES2110001 Valderejo (Araba) 3.418,67 ha.

ES2110002 Sobron (Araba) 1.760 ha.

ES2110002 Sobron (Araba) 1.760 ha.

– 3. lotea. Ordunte eta Armañon (2 GKL):

– Lote 3. Ordunte y Armañon (2 LIC):

ES2130002 Ordunte (Bizkaia) 3.869,24 ha.

ES2130002 Ordunte (Bizkaia) 3.869,24 ha.

ES2130001 Armañon (Bizkaia) 2966,46 ha.

ES2130001 Armañon (Bizkaia) 2966,46 ha.

– 4. lotea. Arabako hegoaldeko mendialdealdea (2 GKL + 2 HBBG):

– Lote 4. Montaña sur alavesa (2 LIC + 2 ZEPA):

ES2110018 Kantauri Mendizerra (Araba) 11.284,84 ha.

ES2110018 Sierra Cantabria (Araba) 11.284,84 ha.

ES0000246 Arabako hegoaldeko mendizerrak (HBBG) (Araba, 16.402,1 ha).

ES0000246 Sierras meridionales de Álava (ZEPA) (Araba) 16.402,1 ha.

ES2110019 Izki (Araba) (GKL eta HBBG) (GKL eta HBBG) 9.005,12 ha.

ES2110019 Izki (Araba) (LIC y ZEPA) (LIC y ZEPA) 9.005,12 ha.

– 5. lotea. Urkiola eta Gorbeia (2 GKL):

– Lote 5. Urkiola y Gorbeia (2 LIC):

ES2110009 Gorbeia (Araba eta Bizkaia) 20.211,38 ha.

ES2110009 Gorbeia (Araba y Bizkaia) 20.211,38 ha.

ES2130009 Urkiola (Araba eta Bizkaia) 5.958,3 ha.

ES2130009 Urkiola (Araba y Bizkaia) 5.958,3 ha.

– 6. lotea. Aizkorri-Aratz eta Aralar (2 GKL):

– Lote 6. Aizkorri-Aratz y Aralar (2 LIC):

ES2120002 Aizkorri-Aratz (Araba eta Gipuzkoa) 14.947,26 ha.

ES2120002 Aizkorri-Aratz (Araba y Gipuzkoa) 14.947,26 ha.

ES2120011 Aralar (Gipuzkoa) 10.962,31 ha.

ES2120011 Aralar (Gipuzkoa) 10.962,31 ha.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: esleipendun enpresaren helbidean, salbu eta lan-bilerak, mahai teknikoak eta parte hartzeko prozesuarekin lotutako ekitaldiak badira, eta Eusko Jaurlaritzaren aplikazioetan datuak sartu behar badira; horrelako kasuetan, litekeena da aholkularitza-enpresako langileek lan puntualak egin behar izatea Biodibertsitaterako eta Ingurumen Partaidetzarako Zuzendaritzaren egoitzan.

d) Lugar de ejecución/entrega: en el domicilio de la empresa adjudicataria, excepto reuniones de trabajo, mesas técnicas, eventos relacionados con el proceso de participación y cuando sea necesario introducir datos en las aplicaciones del Gobierno Vasco, en cuyo caso puede ser necesario que el personal de la consultora realice tareas puntuales en la sede de la Dirección de Biodiversidad y Participación Ambiental.

1) Helbidea.

1) Domicilio:

2) Herria eta posta-kodea:

2) Localidad y código postal:

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 27 hilabete, kontratua izenpetzen denetik aurrera.

e) Plazo de ejecución/entrega: 27 meses desde la firma del contrato.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia). Nomenklatura nagusia: 90712400-5.

i) CPV (referencia de nomenclatura). Nomenclatura principal: 90712400-5.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

2., 3., 4., 5. eta 6. loteen kasuan:

En el caso de los lotes 2, 3, 4, 5 y 6:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

1. lotearen kasuan:

En el caso del lote 1:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.020.000 eurokoa, kontratuaren 1. aurrekontuari dagokiona, BEZik gabe. Aldatzeko gehienezko aurrekontua: 510.000, BEZik gabe (SPKLTB, 106. artikulua). Gehienezko aurrekontua, prozedura hitzartu bidez esleitzeko dena: 510.000, BEZik gabe (174.c artikulua).

4.– Valor estimado del contrato: 1.020.000 euros, que corresponde al presupuesto 1 del contrato, excluido el IVA. Presupuesto máximo de modificación: 510.000,00, excluido el IVA (artículo 106 del TRLCSP). Presupuesto máximo de adjudicación mediante procedimiento negociado: 510.000, excluido el IVA (artículo 174.c).

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: milioi bat eta hogei mila (1.020.000) euro. BEZa (% 18): ehun eta laurogeita hiru mila eta seiehun (183.600) euro. Zenbatekoa, guztira: milioi bat berrehun eta hiru mila eta seiehun (1.203.600) euro.

a) Importe neto: un millón veinte mil (1.020.000) euros. IVA (18%): ciento ochenta y tres mil (183.600) euros. Importe total: un millón doscientos tres mil seiscientos (1.203.600) euros.

6.– Bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai, lote bakoitzaren esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: sí, el 5% del importe de adjudicación sin IVA de cada uno de los lotes.

7.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez da beharrezkoa.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se exige.

b) Ekonomia– eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso:

– A) Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

– A) Solvencia económica y financiera:

Egiaztatu beharko da azken urteotan (2010ean eta 2011n) izandako fakturazio-bolumena enpresa aurkezten den aurrekontu handieneko lotearen lizitazio-aurrekontua baino handiagoa dela. Bestela, lanbide-arriskuengatiko kalteordain-aseguru bat aurkeztu beharko da, lehenago aipatutako balio bera duena.

Deberá acreditarse un volumen de facturación en cada uno de los últimos años (2010 y 2011) por importe superior al presupuesto de licitación del lote de mayor presupuesto al que se presente la empresa o un seguro de indemnización por riesgos profesionales por el mismo valor anteriormente señalado.

B) Gaitasun teknikoa:

B) Solvencia Técnica:

B.1.– Enpresak egiaztatuko du bi lantalde koordinatu dituela:

B.1.– La empresa acreditará la disposición de dos equipos de trabajo coordinados:

– 1 lantaldea, agiriak eta kartografía idatzi, bestelako administrazioekin egiten diren laneko bilera teknikoetara joan eta izapidetze-aholkuak emateko ardura duena. Lantaldea ondokoek osatuko dute: ingurune fisikoko azterlanen eremuan, Ondare Natural eta Biodibertsitatearen kontserbazioa antolatu eta kudeatzeko eremuan (biologia, geologia, geografia, mendi-ingeniaritza, nekazaritza-ingeniaritza, ingurumen-zientzien lizentziatura eta kartografia), betiere taulan adierazten den espezializazio-profila baldin badute. Lantaldea gutxienez 3 pertsonek osatuko dute, eta pertsona horietako bakoitzak espezializazio bat baino gehiago egiaztatu ahal izango du.

– Equipo 1, encargado de redactar los documentos y la cartografía, asistir a las reuniones de trabajo técnicas con otras administraciones y asesorar durante la tramitación. Estará compuesto por profesionales entre las titulaciones que habitualmente trabajan en el campo de los estudios del medio físico y la planificación y gestión de la conservación del Patrimonio Natural y la Biodiversidad (biología, geología, geografía, ingeniería de montes, ingeniería agrícola, licenciatura en ciencias ambientales y cartografía), con los perfiles de especialización que se indican en la tabla. El equipo estará formado al menos por 3 personas, pudiendo una misma persona acreditar más de una especialización.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Lantaldeko kideek bete beharreko espezializazio-baldintzak:

Requisitos de especialización requeridos para los miembros del equipo:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

– 2 lantaldea, jendeak parte hartzeko prozesua planifikatu eta dinamizatzeko ardura duena. Talde horretan, lizentziatura, ingeniaritza teknikoa edo gradua duten bi pertsona egongo dira gutxienez. Pertsona horiek egiaztatu beharko dute azken hiru urteotan gutxienez parte-hartzeko prozesu bana egin dutela, kontratuaren gaiarekin zerikusia duena. Pertsona horietako bat lantaldeko arduradun izendatuko du enpresak, lanen zuzendaritzarekin eta agiri teknikoa egiteko ardura duen taldearekin koordinatzeko.

– Equipo 2, encargado de planificar y dinamizar el proceso de participación del público. Este equipo estará formado al menos por 2 personas con licenciatura, ingeniería técnica, o grado. Estas personas deberán acreditar que en los últimos 3 años ha realizado al menos 1 proceso de participación relacionado con el objeto del contrato. La empresa designará a una de estas personas como responsable de este equipo, para la coordinación con la dirección de los trabajos y con el equipo encargado de elaborar el documento técnico.

B.2.– Enpresak egiaztatu beharko du informazio geografikoarekin lan egiteko ekipamendu informatikoa duela, eta ekipamendu informatiko horrek ezaugarri hauek izango ditu: gutxienez 4 GB-ko memoria, TB 1eko barne-memoria, gutxienez GB 1eko txartel grafikoa, eta gune bikoitzeko eta informazio geografikoa duen sistemako ordenagailua.

B.2.– La empresa deberá acreditar que dispone de equipo informático para trabajar con información geográfica con un mínimo de memoria instalada de 4 GB, memoria interna de 1 TB, tarjeta gráfica de un mínimo de 1GB, ordenador de doble núcleo y Sistema de Información Geográfica.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no procede.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko uztailaren 26a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 26 de julio de 2012, antes de las 12:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: eskura edo postaz.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Departamentua: Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren Erregistro Orokorra. Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia.

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Medio Ambiente Planificación Territorial Agricultura y Pesca, Edificio Sede Central del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 Lakua.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

4) Helbide elektronikoa: contratacion.maptap@ej-gv.es.

4) Dirección electrónica: contratacion.maptap@ej-gv.es.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

A) Aplikatzeko, balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azalak irekitzea (C gutun-azala):

A) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor (sobre C):

a) Erakundea: 1 bilera-gela.

a) Entidad: Sala de Reuniones 1.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 Lakua.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

d) Eguna: 2012ko abuztuaren 7a, 11:00etan.

d) Fecha: 7 de agosto de 2012 a las 11:00.horas.

B) Eskaintza ekonomikoa irekitzea eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz (B gutun-azala):

B) Apertura de la oferta económica y criterios evaluable de forma automática mediante aplicación de fórmulas (Sobre B):

a) Erakundea: 1 bilera-gela.

a) Entidad: Sala de Reuniones 1.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 Lakua.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

d) Eguna: 2012ko irailaren 17a, 11:00etan.

d) Fecha: 17 de setiembre de 2012 a las 11:00.horas.

10.– Publizitate-gastuak.

10.– Gastos de publicidad.

EHAA: laurehun eta berrogeita zazpi euro eta laurogeita hemeretzi zentimo (447,99).

BOPV: cuatrocientos cuarenta y siete euros con noventa y nueve céntimos (447,99).

BOE: dagokiona.

BOE: lo que corresponda.

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2012ko ekainaren 15a.

11.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso). 15 de junio de 2012.

12.– Bestelako argibideak.

12.– Otras informaciones.

Kontratua sei lotetan banatuko da. Lizitatzaileak lote guztiei eskaintza aurkeztu ahal izango die, eta beren proposamenetan adierazi beharko dute beren lehentasunezko hurrenkera, lote batean baino gehiagotan gehienezko puntuazioa lortzen badute ere, gehienez ere 2 lotetan izan ahal izango baitira esleipendun.

El contrato está dividido en 6 lotes. Los licitadores podrán presentar oferta a todos los lotes, indicando en sus proposiciones el orden de preferencia en caso de obtener la máxima puntuación en más de un lote, dado que sólo podrán ser adjudicatarios de un máximo de 2 lotes.

Lizitatzaile batek lote batean baino gehiagotan lortzen badu gehienezko puntuazioa, kontratazio-mahaiak esleipen-proposamen bat aurkeztuko du lizitatzaileak bere proposamen ekonomikoan lehentasunezkotzat jo dituen loteen alde, eta gainerako loteak puntuazio-hurrenkeran hurrengoak diren lizitatzaileei esleituko zaizkie.

En caso de que un licitador obtenga la máxima puntuación en más de un lote, la mesa de contratación formulará propuesta de adjudicación a favor de los lotes que el licitador haya indicado como preferentes en su proposición económica, adjudicándose los otros lotes a los licitadores inmediatamente siguientes en el orden de puntuación.

Aplikagarria da 174.c) artikuluan aurreikusitako prozedura hitzartua. Honako kasu hauetan, lizitazio honen gai diren lanen errepikapena direlakoan:

Posibilidad de aplicar el procedimiento negociado previsto en el artículo 174.c). En los siguientes supuestos, al considerarse una repetición de los trabajos objeto de la presente licitación:

a) BZG/HBBG direlakoen helburuei eta neurriei dokumentuei buruzko txostenak egin, entzunaldia eman eta jendaurrean jarri ondoren, edo biodibertsitateari edo naturaren zaintzari buruzko xedapen berrien ondorioz, aldaketak badatoz, lanen irizpideetan eta konponbideetan sakonki eragiten dutenak, eta horren ondorioz, dokumentuak eta kartografia berrikusi behar badira edota jendaurreko informazio-aldi berri bat egin behar bada.

a) En el supuesto de que tras los trámites de informes, audiencia e información pública de los documentos de objetivos y medidas de las ZEC/ZEPA y de los PORN, o si como resultado de la nuevas disposiciones en materia de biodiversidad y conservación de la naturaleza, se derivasen modificaciones que supongan un cambio sustancial en los criterios y soluciones de los trabajos y, por lo tanto, fuera necesario revisar en profundidad los documentos y la cartografía y/o realizar un nuevo trámite de información pública.

b) PORNen dokumentuak eguneratu eta behin-behineko eta behin betiko onartu behar diren tramiteen artean egokitzeko.

b) Para la actualización y adaptación de los documentos de los PORN entre los trámites de aprobación provisional y definitiva.

Lan osagarrien zenbatekoaren aurrekontua gehienez ere lotearen lizitazio-aurrekontuaren % 50 izango da (ikus baldintza teknikoen orriak) edo lote bakoitzaren esleipen-zenbatekoarena. Kalkulua egiteko, lote bakoitzaren lekuak balio berekotzat joko dira.

El importe de estos trabajos complementarios tendrá como presupuesto máximo el 50 % del presupuesto de licitación del lote (ver pliego de Prescripciones Técnicas), o en su caso del importe de adjudicación de cada lote. Para su cálculo se considerará que los lugares de cada lote tienen el mismo valor.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Vitoria-Gasteiz, 2012ko ekainaren 15a.

Vitoria-Gasteiz, a 15 de junio de 2012.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JOSÉ LUIS BARRENA MARTÍNEZ.

JOSÉ LUIS BARRENA MARTÍNEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental