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Boletin Oficial del País Vasco

127. zk., 2012ko ekainaren 29a, ostirala

N.º 127, viernes 29 de junio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRIZAINGO SAILA
DEPARTAMENTO DE INTERIOR
2987
2987

LEHIAKETA. ERP bat garatu eta egokitzeko eta biltegiak, hornidurak eta aurrekontuak kudeatzeko eta kudeaketa analitikoa egiteko sistema ezartzeko lizitazioari dagokiona (Espedientea: E-120/2012).

CONCURSO para la licitación del desarrollo, adaptación de un ERP e implantación del sistema de gestión de almacenes, aprovisionamientos, gestión presupuestaria y analítica (Expediente: E-120/2012).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Herrizaingo Saila.

a) Organismo: Departamento de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.ejgv.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.ejgv.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko abuztuaren 24a, 15:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 24 de agosto de 2012, a las 15:00 horas.

d) Espediente-zenbakia: E-120/2012.

d) Número de expediente: E-120/2012.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: ERP bat garatu eta egokitzeko eta biltegiak, hornidurak, aurrekontuak eta analitika kudeatzeko sistema ezartzea.

b) Descripción: desarrollo, adaptación de un ERP e implantación del sistema de gestión de almacenes, aprovisionamientos, gestión presupuestaria y analítica.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote/unitate dauden: ez.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Erandio (Bizkaia).

d) Lugar de ejecución/entrega: Erandio (Bizkaia).

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 54 aste, edo kontratistak eskaintzen duena, baldin eta hura baino txikiagoa bada, baina inola ere ez 44 aste baino gutxiako.

e) Plazo de ejecución/entrega: 54 semanas, o el que oferte el contratista, si fuera menor que aquél, teniendo en cuenta que, en ningún caso, será inferior a 44 semanas.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 72212430-2.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 72212430-2.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago:

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

● Eskaintza ekonomikoa: 50 puntu.

● Oferta económica: 50 puntos.

● Ezarpen-epea (lanak hasten direnetik ekoizpenera pasatzen den artekoa): 10 puntu.

● Plazo de implantación (desde inicio de los trabajos al paso a producción): 10 puntos.

● Prestazioak nola gauzatuko diren zehazteko txosten teknikoa: 40 puntu, honako sailkapen honen arabera:

● Memoria técnica en la que se detallará la forma de ejecución de las prestaciones: 40 puntos, conforme a la siguiente distribución:

– Kalitate teknikoa: 10 puntu.

– Calidad técnica: 10 puntos.

– Lantaldearen antolaketa-eredua: 7 puntu.

– Modelo organizativo del equipo de trabajo: 7 puntos.

– Proiektuaren plangintza: 4 puntu.

– Plan de proyecto: 4 puntos.

– Proiektuaren kudeaketa eta aldaketaren kudeaketa: 12 puntu.

– Gestión de proyecto y gestión del cambio: 12 puntos.

– Hobekuntzak: 7 puntu.

– Mejoras: 7 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 2.000.000,00 euro. BEZa: % 18. Zenbatekoa, guztira: 2.360.000,00 euro.

a) Importe neto: 2.000.000 de euros. IVA: 18%. Importe total: 2.360.000 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: Esleipen-aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del presupuesto de adjudicación, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se requiere.

b) Ekonomia– eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuaren agiriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ikus kontratuaren agiriak.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko abuztuaren 27a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 27 de agosto de 2012, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikus lehiaketako agiriak.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Eusko Jaurlaritza - Herrizaingo Saila - Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza - Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Interior - Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras - Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez da halakorik.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, gutun-azalak irekitzen direnetik.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2012ko irailaren 7a, 12:00ak.

c) Fecha y hora: 7 de septiembre de 2012, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2012ko ekainaren 13a.

10.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 13 de junio de 2012.

11.– Bestelako argibideak.

11.– Otras informaciones.

«C» gutun-azalak (Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak), lehenago aipatutako helbidean irekiko dira, jendaurrean, 2012ko abuztuaren 30ean, 12:00etan.

La apertura pública de los sobres «C» (criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor) se realizará en la dirección anteriormente indicada, el día 30 de agosto de 2012, a las 12:00 horas.

Erandio, 2012ko ekainaren 13a.

Erandio, a 13 de junio de 2012.

Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios,

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental