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Boletin Oficial del País Vasco

127. zk., 2012ko ekainaren 29a, ostirala

N.º 127, viernes 29 de junio de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

HERRIZAINGO SAILA
DEPARTAMENTO DE INTERIOR
2986
2986

IRAGARKIA, «Grabazio-sistemen lehenengo maila mantentzea» helburutzat duen zerbitzu-kontratu administratiboa lizitatzeko dena (Espedientea: E-134/2012).

ANUNCIO relativo a la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto el mantenimiento de primer nivel de sistemas de grabación (Expediente: E-134/2012).

1.– Entitate esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Herrizaingo Saila.

a) Organismo: Departamento de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion@hsdi.ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net.

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2012ko abuztuaren 20a, 10:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 20 de agosto de 2012, a las 10:00 horas.

d) Espediente-zenbakia: E-134/2012.

d) Número de expediente: E-134/2012.

2.– Kontratuaren helburua.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: grabaketa-sistemen lehen mailako mantentze-lanak.

b) Descripción: mantenimiento de primer nivel de sistemas de grabación.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: ikus kontratuaren agiriak.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: ikus kontratuaren agiriak.

e) Plazo de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí se contempla.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 50334400-9.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 50334400-9.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago:

d) Criterios de adjudicación, en su caso:

– Eskaintza ekonomikoa: % 90.

– Oferta económica: 90%.

– Eskainitako zerbitzuen garrantzia eta ezaugarriak: % 10a.

– Alcance y detalle de los servicios ofertados: 10%.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 120.000 euro. BEZa: % 18. Zenbatekoa, guztira: 141.600 euro.

a) Importe neto: 120.000 euros. IVA: 18%. Importe total: 141.600 euros.

5.– Bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no se requiere.

Behin betikoa: lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación, IVA excluido.

6.– Kontratistaren betebehar espezifikoak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ikusi kontratuaren agiriak.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): véase la documentación del contrato.

b) Ekonomia– eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuaren agiriak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2012ko abuztuaren 20a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 20 de agosto de 2012, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikus kontratuaren agiriak.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del contrato.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Herrizaingo Saila –Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza– Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Interior –Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras– Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez da halakorik.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, gutun-azalak irekitzen direnetik.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2012ko abuztuaren 29a, 12:00etan.

c) Fecha y hora: 29 de agosto de 2012, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2012ko ekainaren 11.

10.– Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso): 11 de junio de 2012.

11.– Bestelako argibideak:

11.– Otras informaciones:

«C» gutun-azalak jendaurrean irekitzea (balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak), 2012ko abuztuaren 23ko 12:00etan izango da.

La apertura pública de los sobres «C» (criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor) será el 23 de agosto de 2012, a las 12:00 horas.

Erandio, 2012ko ekainaren 12a.

Erandio, a 12 de junio de 2012.

Administrazio eta Zerbitzuetako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios,

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.

NÉLIDA SANTOS DÍAZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental