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Boletin Oficial del País Vasco

36. zk., 2012ko otsailaren 20a, astelehena

N.º 36, lunes 20 de febrero de 2012


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Sociedad para la Transformación Competitiva-Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A.
Sociedad para la Transformación Competitiva-Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A.
802
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IRAGARKIA, Compite Programaren araudia onartzeko dena.

ANUNCIO de aprobación de la normativa por la que se regirá el Programa Compite.

Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea SAren Administrazio Kontseiluak batzarra egin zuen 2011ko abenduaren 21ean, eta bertan, Compite programan jasotako laguntzak emateko araudia onartu zen. Honen ondoren ematen da, osorik, testua.

El Consejo de Administración de Sociedad para la Transformación Competitiva-Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A. en su reunión de 21 de diciembre de 2011 adopto el acuerdo de aprobar la normativa por la que se regirá la concesión de las ayudas contempladas en el programa Compite, cuyo texto íntegro a continuación se indica.

Bi urtetan aplikatu da Compite programa Euskal Autonomia Erkidegoan, eta emaitza onak izan direnez, beharrezkotzat jotzen da programari indarrean eustea Industria, Berrikuntza, Merkataritza eta Turismo Sailaren esparruan.

Los buenos resultados obtenidos tras dos años de aplicación del programa Compite en la Comunidad Autónoma del País Vasco hacen necesario mantener la vigencia del presente programa en el ámbito del Departamento de Industria, Innovación, Comercio y Turismo.

Gaur egungo globalizazio-egoeran, ezin da lehiatu lehengai edo soldaten kostu baxuetan oinarritutako ohiko baldintzetan.

En las actuales circunstancias de globalización no es posible competir en los términos tradicionales de bajos costes de materias primas o de salarios.

Horregatik, enpresek euren produktibitatea handitu behar dute. Horretarako, ekoizpen-prozesuak hobetuko dituzte, ekoizpen-sistema aurreratuak ezarriko dituzte, beste enpresa batzuekin lankidetzan jardungo dute, sare bidezko ekoizpen-ereduak abian jarriko dituzte, eta merkatu berriak aurkituko dituzte. Gainera, enpresa askok dibertsifikazio-prozesuak abian jartzeko beharra dute, beren eskaintzari beste produktu eta/edo zerbitzu batzuk gehitzeko.

Por ello, las empresas deben incrementar su productividad mediante mejoras en sus procesos productivos, implantación de sistemas avanzados de producción, cooperación con otras empresas, puesta en marcha de modelos productivos en forma de red y búsqueda de nuevos mercados. Además, muchas empresas precisan abordar procesos de diversificación para incorporar a su oferta nuevos productos y/o servicios.

Epe ertain eta luzerako erronka izango da euskal enpresa ingurunearen aldaketetara egokitzea.

El reto a medio y largo plazo es adaptar la empresa vasca al nuevo cambio de entorno, con unas condiciones de competencia cada vez más exigentes.

Horretarako, SPRIk, Eskualde Garapeneko Agentzia denez, EAEko ehun enpresariala eraldaketa lehiakorraren bidean kokatzen jarraitu behar du, eta zeregin horretan, kapilarizazio- eta dinamizazio-funtzioak egin ditzaketen eragileen laguntza izango du.

A tal fin, SPRI, como Agencia de Desarrollo Regional, debe continuar con su esfuerzo de Transformación Competitiva del tejido empresarial vasco, siendo coadyuvado por aquellos Agentes que pueden ejercer funciones de mayor capilarización y dinamización.

Eraldaketaz ari garenean, enpresek beren abantaila konparatiboei sistematikoki eusteko duten gaitasuna hobetzeaz ari gara; hots, lehiakide globalen aurrean kokatzea, kokapen hori hobetzea eta/edo hari eustea ahalbidetzen dieten abantailak hobetzeaz.

Esta transformación se entiende como mejora de la capacidad de las empresas para mantener sistemáticamente ventajas comparativas que les permitan alcanzar, mejorar y/o sostener su posición respecto a los competidores globales.

Testuinguru horretan, enpresen lurraldekako edo sektorekako taldeen lankidetza bultzatzea du helburu Compite programak, hartara lehiakortasunaren aldeko jarduera eta proiektu bateratuak bultzatzeko. Ekimen horien buruzagitza enpresa bultzatzaileek ere bereganatu ahal izango dute, behar-beharrezkoa den buruzagitza hori beren gain hartzeko prest badaude.

En este contexto, el Programa Compite se propone, además, promocionar la cooperación de grupos territoriales y/o sectoriales de empresas, con el propósito de fomentar actuaciones y proyectos conjuntos de mejora de la competitividad. Unas iniciativas que también podrán ser lideradas por empresas tractoras que estén dispuestas a asumir el necesario liderazgo.

Laburbilduz, programa honek bi helburu ditu:

En resumen, el presente Programa tiene un doble objetivo:

1.- Euskal Autonomia Erkidegoko enpresen lehiakortasuna hobetzea.

1.- La mejora de la competitividad de las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y

2.- Programa honen kapilarizazioa eta dinamizazioa gauzatzea helburu duten —sektore, enpresa eta lurralde mailako—eragileei laguntzea.

2.- El apoyo a los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial cuyo objetivo es hacer efectiva la capilarización y dinamización de este Programa.

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

Programaren helburua:

El presente Programa tiene por objeto:

1.- Enpresaren eremuan, Euskal Autonomia Erkidegoko enpresen lehiakortasuna hobetzeko ekintzak bultzatzea; horretarako, bai kanpoko aholkularien laguntza pertsonalizatua, bai finantzaketa eskainiko ditu, hartara, eremu globaletan lehiakortasuna hobetzeko proiektuak errazago gauza daitezen.

1.- En el ámbito empresarial, apoyar el desarrollo de actuaciones de mejora competitiva en las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco, a través de diferentes acciones de acompañamiento personalizado por consultores externos y financiación, dirigidas a facilitar la ejecución de aquellos proyectos que busquen un mejor posicionamiento competitivo en entornos globales.

2.- Sektore, enpresa eta lurralde mailako eragileen eremuan, eragile horiek gauzatutako dinamizazio-jarduerak bultzatzea, euskal enpresen ehunaren kapilartasuna areagotzeko, eta ahalik eta enpresa gehienei Compite programako diru-laguntzak —eta, oro har, SPRIrenak— eskuratzeko ahalmena emateko.

2.- En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial, apoyar las actividades de dinamización llevadas a cabo por dichos Agentes, con el fin de potenciar la capilaridad del tejido empresarial vasco en su conjunto y facilitar el acceso del mayor número de empresas a las ayudas del Programa Compite Empresas, en particular, y de SPRI, en general.

Programan sartzeko baldintzak eta prozedura ezartzen ditu araudi honek.

La presente norma reguladora establece las condiciones y el procedimiento de acceso al Programa.

2. artikulua.- Aplikatzeko araudi nagusia.

Artículo 2.- Principal normativa aplicable.

Programa honi honako arau hauek aplikatuko zaizkio:

Al presente Programa le es de aplicación la siguiente normativa:

1.- Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen 1/1997 Legegintzako Dekretua.

1.- Decreto Legislativo 1/1997 de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

2.- Prozesu administratiboetan bitarteko elektroniko, informatiko eta telematikoak erabiltzeari buruzko 232/2007 Dekretua.

2.- Decreto 232/2007 de utilización de medios electrónicos, informáticos y telemáticos en los procedimientos administrativos.

3.- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra. 13. artikulua eta aplikatu daitezkeen guztiak.

3.- Ley 38/2003 de 17 de noviembre General de Subvenciones. Artículo 13 y todo aquello que resulte de aplicación.

4.- Minimis laguntzak aplikatzeari buruzko Europako Batzordearen 1998/2006 (EE) Erregelamendua.

4.- Reglamento (CE) n.º 1998/2006 de la Comisión relativo a la aplicación de las ayudas de minimis.

5.- Kategoriakako salbuespenen Erregelamendu Orokorrari buruzko Batzordearen 800/2008 (EE) Erregelamendua. I. eranskina.

5.- Reglamento (CE) n.º 800/2008 de la Comisión relativo al Reglamento General de exención por categorías. Anexo I.

6.- Europar Batasunaren Funtzionamendu Ituna. 101. eta 102. artikuluak.

6.- Tratado de Funcionamiento de la Unión Europea. Artículos 101 y 102.

3. artikulua.- Zehaztapenak eta definizioak.

Artículo 3.- Términos y definiciones.

Programa honi dagokionez, definizio hauek finkatzen dira:

A efectos del presente Programa se establecen las siguientes definiciones.

1.- SPRI. Eusko Jaurlaritzaren menpeko Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea SAren izen komertziala.

1.- SPRI. Nombre comercial de Sociedad para la Transformación Competitiva - Eraldaketa Lehiakorrerako Sozietatea, S.A., dependiente de Gobierno Vasco.

2.- Enpresa. Jarduera ekonomikoa gauzatzen duen pertsona fisiko edo juridikoa.

2.- Empresa. Persona física o jurídica que realiza actividad económica.

3.- Eusko Jaurlaritzaren Administrazioa. Eusko Jaurlaritza eta bere menpeko erakunde eta entitateak barne hartzen ditu.

3.- Administración del Gobierno Vasco. Incluye al Gobierno Vasco y organismos y entidades que de él dependan.

4.- Enpresa txiki eta ertainak (ETEak).

4.- Pequeñas y medianas empresas (PYMEs).

a) 250 pertsona baino gutxiagori lana ematen dioten enpresak, baldin eta urteko negozio-bolumena, gehienez ere, 50 milioi eurokoa badute, edo urteko balantze orokorra, gehienez ere, 43 milioi eurokoa badute.

a) Empresas que ocupan a menos de 250 personas y cuyo volumen de negocio anual no excede de 50 millones de euros, o cuyo balance general anual no excede de 43 millones de euros.

b) Langile kopurua zehazteko, finantza-zenbatekoak zehazteko eta erreferentzia epea zehazteko, Batzordearen 800/2008 (EE) Erregelamenduaren I. eranskinean xedatutakoa izan beharko da kontuan.

b) Para la determinación del número de trabajadores, de los importes financieros y del período de referencia, se tendrá en cuenta lo dispuesto en el anexo I del Reglamento (CE) n.º 800/2008 de la Comisión.

5.- Enpresa handiak. Aurreko puntuan aditzera emandako mugak gainditzen dituzten enpresak.

5.- Grandes empresas. Empresas que superan los umbrales establecidos en el punto anterior.

6.- Enpresa bultzatzailea. Enpresa bultzatzailearen hornitzaile edo kolaboratzaile diren enpresen jokabidean eragin nabarmena duen enpresa handia.

6.- Empresa tractora. Aquella gran empresa que tiene influencia significativa sobre los comportamientos de otras empresas por ser éstas suministradoras o colaboradoras suyas.

7.- Bitarteko Eragileak. Eskualde- edo herri-garapeneko agentziak eta ekonomia sustatzeko eta enpresak dinamizatzeko bestelako erakundeak.

7.- Agentes Intermedios. Agencias de desarrollo comarcal o local y otros organismos de promoción económica y dinamización empresarial.

8.- Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileak. Eskualde edo Herri Garapeneko Agentziak, Kluster Nagusiak eta Aurrekluster Sektorialak eta Compite Merkataritza Eragileak.

8.- Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial. Incluye a las Agencias de Desarrollo Comarcal o Local, a los Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales y a los Agentes Compite Comercio.

9.- Kluster Nagusiak eta Aurrekluster Sektorialak. Eusko Jaurlaritzako Industria, Berrikuntza, Merkataritza eta Turismo Sailarengandik akreditazio hori eskuratu dutenak.

9.- Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales. Los acreditados como tales por el Departamento de Industria, Innovación, Comercio y Turismo del Gobierno Vasco.

10.- Compite Merkataritza eragileak.

10.- Agentes Compite Comercio.

a) Merkataritza-enpresen erakundeak; gutxienez, probintzia-mailakoak izango dira, eta lankidetzako proiektuak abian jartzeko behar beste elkarte bilduko dituzte.

a) Las Organizaciones Empresariales de Comercio de, al menos, ámbito provincial y que integren un número suficiente de Asociaciones para poner en marcha proyectos de cooperación.

b) Guztira, 2.000 merkataritza-establezimendutik gora dituzten herrietan dauden hiri-merkataritzako plataformak, lankidetza-proiektu garrantzitsuak abian jarri ahal izateko masa kritiko nahikoa bermatu ahal izateko.

b) Las plataformas de comercio urbanos de municipios que en conjunto superen los 2.000 establecimientos comerciales, con el fin de garantizar la masa crítica suficiente para abordar proyectos de cooperación significativos.

8., 9. eta 10. puntuetan definitutako erakundeek, honako baldintza hauek ere bete behar dituzte:

Las entidades definidas en los puntos 8, 9 y 10 deben cumplir, además, los siguientes requisitos:

a) Egoitza soziala Euskal Autonomia Erkidegoan edukitzea, eta jarduera ere bertan garatzea.

a) Domicilio social en la Comunidad Autónoma del País Vasco y desarrollo de la actividad en el ámbito de la misma.

b) Herri-interesekoak diren xede eta jarduerak izatea, ekonomia—oro har— bultzatzea eta/edo geografia-eremu edo sektore bereko enpresen lehiakortasuna hobetzea, eta euren helburu izatea, batetik, euskal enpresa-ehunaren kapilartasuna areagotzea, eta, bestetik, sektore guztietako ahalik eta enpresa gehienei laguntzak ematea—zehazki, Compite Enpresak programarenak, eta, oro har, SPRIrenak—.

b) Objeto y actividad orientados hacia el interés público y a la promoción económica de carácter general y/o a la mejora de la competitividad de las empresas de su área geográfica y/o sector de actividad y que tengan entre sus fines el potenciar la capilaridad del tejido empresarial vasco y facilitar el acceso del mayor número de empresas a las ayudas del Programa Compite Empresas en particular, y de SPRI, en general.

c) Irabazi asmorik gabeko erakundea izatea, edo bestela, haren kapitalaren gehiengoa publikoa izatea.

c) Entidad sin ánimo de lucro o, en caso contrario, que la mayoría de su capital sea público.

1.- Krisialdian dagoen enpresa. Hurrengo baldintzetako bat betetzen badu enpresa batek, krisian dagoela ulertuko da:

1.- Empresa en crisis. Se considera que una empresa está en crisis si cumple alguno de los requisitos siguientes:

a) Erantzukizun mugatudun bazkideak dituzten sozietateak. Harpidetutako kapitalaren erdia baino gehiago desagertu bada eta kapital horren laurdena baino gehiago galdu bada azken hamabi hilabeteetan.

a) Sociedades cuyos socios tienen responsabilidad limitada. Ha desaparecido más de la mitad de su capital suscrito y se ha perdido más de una cuarta parte del mismo en los últimos doce meses.

b) Erantzukizun mugagabedun bazkideak dituzten sozietateak. Berezko funtsen erdia baino gehiago desagertu bada eta kapital horren laurdena baino gehiago galdu bada azken hamabi hilabeteetan.

b) Sociedades cuyos socios tienen una responsabilidad ilimitada. Ha desaparecido más de la mitad de sus fondos propios y se ha perdido más de una cuarta parte de los mismos en los últimos doce meses.

c) Enpresa-forma guztietarako. Porrot edo kaudimen-gabeziako prozedurari heltzeko baldintzak betetzen ditu.

c) Para todas las formas de empresa. Reúne las condiciones para someterse a un procedimiento de quiebra o insolvencia.

Hiru urte baino gutxiagoko ETEak ez dira krisialdian diren enpresatzat hartuko, aurreko «c» hizkian ezarritakoa betetzen dutenean salbu.

Una PYME con menos de tres años de antigüedad no se considerará en crisis salvo que cumpla lo establecido en la letra «c» anterior.

2.- Enpresen banakako proiektua. ETE batek -berak bakarrik- aurkeztutakoa.

2.- Proyecto individual de empresas. El presentado exclusivamente por una PYME.

3.- Eragileen banakako proiektua. Eragile batek -berak bakarrik- aurkeztutakoa.

3.- Proyecto individual de agentes. El presentado exclusivamente por un agente.

4.- Enpresen lankidetza-proiektua. Hainbat ETEk, enpresa bultzatzaile batek eta ETE batek, edo bitarteko eragile batek eta zenbait ETEk aurkeztutakoa (erakunde guztiek osatzen dute lankidetzaren perimetroa). Bi enpresen artean ez da lankidetzarik egongo, elkartutako edota elkarri lotutako enpresak badira.

4.- Proyecto en cooperación de empresas. El presentado por varias PYMEs, por una empresa tractora y varias PYMEs, o por un Agente Intermedio y varias PYMEs, cuyo conjunto de entidades constituye el perímetro de la cooperación. Se estima que no existe cooperación en el caso de empresas asociadas y/o vinculadas.

5.- Eragileen lankidetza-proiektua. Zenbait eragilek aurkeztutakoa (denek batera osatzen dute, halaber, lankidetzaren perimetroa).

5.- Proyecto en cooperación de agentes. El presentado por varios agentes, cuyo conjunto constituye, asimismo, el perímetro de la cooperación.

6.- Langile-gastuak. Horren barruan sartzen dira soldata gordina —zergak kontuan hartu gabe— eta legez beharrezkoak diren kotizazioak.

6.- Gastos de personal. Incluye el salario bruto, antes de impuestos, y las cotizaciones obligatorias por ley.

7.- Enpresen proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa. Erakundeak gauzatutako txostena, honako informazio hau jasoko duena:

7.- Memoria técnica y económica del proyecto de empresas. Informe elaborado por la entidad que recoge la siguiente información:

a) Proiektuaren helburuak eta programarekiko adostasuna.

a) Objetivos del proyecto y conformidad con el Programa.

b) Proiektuaren kalitatea. Hasiera eta amaiera.

b) Calidad del proyecto. Indicación de inicio y fin del mismo.

c) Emaitzen eragina.

c) Impacto de los resultados.

d) Talde sustatzailearen kalitatea eta gaitasuna.

d) Calidad y capacidad del equipo promotor.

e) Proiektuaren kudeaketa-kalitatea.

e) Calidad de la gestión del proyecto.

f) Izendatutako baliabideen egokitzapena.

f) Adecuación de los recursos asignados.

8.- Eragileen proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa. Erakundeak gauzatutako txostena, honako informazio hau jasoko duena:

8.- Memoria técnica y económica del proyecto de agentes. Informe elaborado por la entidad que recoge la siguiente información:

a) Erakunde eskatzailearen izaera.

a) Naturaleza de la entidad solicitante.

b) Proiektuaren helburuak eta programarekiko adostasuna.

b) Objetivos del proyecto y conformidad con el Programa.

c) Eskualdeko eta sektoreko Lehiakortasunerako Jarduera Planeko ekintzen kalitatea. Hasiera eta amaiera.

c) Calidad de las Actividades del Plan de Actuación de Competitividad comarcal o sectorial. Indicación de Inicio y fin del mismo.

d) Emaitzek ehunean izango duten eragina.

d) Impacto de los resultados en el tejido.

e) Proiektuaren kudeaketaren kalitatea, eta, kasua bada, talde sustatzailearen gaitasuna.

e) Calidad de la gestión del proyecto y, en su caso, capacidad del equipo promotor.

f) Izendatutako baliabideen egokitzapena.

f) Adecuación de los recursos asignados.

9.- Laguntza gardena. Aldez aurretik diru-laguntza gordin baliokidea (DLGB) zehazki kalkulatzeko aukera ematen duena, arriskuaren ebaluazioa egiteko beharrik gabe.

9.- Ayuda transparente. Aquella en la que es posible calcular previamente con exactitud el equivalente en subvención bruta (ESB) sin necesidad de efectuar una evaluación del riesgo.

10.- Laguntzaren intentsitatea. Laguntzaren zenbatekoa, diruz laguntzeko moduko gastuen ehunekoetan adierazia.

10.- Intensidad de la ayuda. El importe de la misma expresado en porcentaje de los gastos elegibles.

11.- Eskatzailearen plantillako langileen gastuak. Ikertzaileen eta proiektuari zuzenean laguntza ematen dieten beste langile batzuen gastua.

11.- Gastos de personal perteneciente a la plantilla de la solicitante. Gasto de personal investigador y otro personal de apoyo directo al proyecto.

12.- Kanpoko aholkularitza espezializatuaren gastuak. Aurkeztutako proiektuaren arloan, kanpoko aholkulari adituak azpikontratatzeak eragindako gastua.

12.- Gastos de asesoría externa especializada. Gasto de subcontratación a consultoría externa experta en el ámbito del proyecto presentado.

Enpresaren kasuan, gastu horiek izango dira, hain zuzen ere, lehiakortasunaren hobekuntzari, berrikuntzari, dibertsifikazioari eta/edo merkatu berriak aurkitzeari dagozkienak; gastu horietan sartu ahal izango dira, halaber, saiakuntza teknikoak egitea, sektore mailako erreferentzialak ezarri eta lehenengoz egiaztatzea, hornitzailearen homologazioak egitea, teknologia, produktu edo merkatu jakin bateko garapen-maila gorenari buruzko irizpenak eskatzea, edo herrialde lehiakideetako enpresen planteamendu estrategikoei buruzko irizpenak eskatzea.

En el caso de empresa serán los correspondientes a mejora competitiva, innovación, diversificación y/o búsqueda de nuevos mercados y, asimismo, se podrán incluir la realización de ensayos técnicos, la implantación y primera certificación de referenciales sectoriales específicos, las homologaciones de proveedor, la solicitud de dictámenes sobre el estado del arte de cierta tecnología, producto o mercado, y sobre los planteamientos estratégicos de las empresas de países competidores.

Kanpo-aholkularitzako enpresek honako baldintza hauek bete behar dituzte:

Las empresas de consultoría externa deben cumplir las siguientes condiciones:

a) Ez dira izango herri-administrazioekin lotutako edo haien mende dauden eta nortasun juridikoa duten erakundeak.

a) No tener la consideración de entidades con personalidad jurídica propia dependientes o vinculadas a las Administraciones Públicas.

b) Ez du izango akzio- edo partaidetza-lotura zuzen edo zeharkakorik laguntza-eskatzailearekin edo lankidetza-perimetroan sartutako enpresen batekin.

b) No tener vinculación, vía acciones o participaciones, directa o indirectamente, con la solicitante de la ayuda o con alguna de las empresas incluidas en el perímetro de la cooperación.

13.- Bidaia-gastuak: Hegaldiak, tren-bidaiak eta hoteletako egonaldiak.

13.- Gastos de viaje. Incluyen gastos de avión, tren y estancia en hotel.

14.- Erantzukizunpeko aitorpena. Erakundearen legezko ordezkariak egindako erantzukizunpeko aitorpena, hauek egiaztatzen dituena:

14.- Declaración responsable. Declaración realizada por el representante legal de la entidad en la que se hagan constar las siguientes circunstancias:

a) Erakundearen legezko ordezkariaren izen-abizenak, Nortasun Agiri Nazionaleko zenbakia (NAN) edo Atzerritarraren Identifikazio Zenbakia (AIZ).

a) Nombre y apellidos y Número del Documento Nacional de Identidad (DNI) o Número de Identificación de Extranjero (NIE) del representante legal de la entidad.

b) Erakundearen izena, Identifikazio Fiskaleko Zenbakia (IFZ), helbide soziala eta eraketa-eguna.

b) Denominación de la entidad, Número de Identificación Fiscal (NIF), domicilio social y fecha de constitución.

c) Euskal Autonomia Erkidegoan gutxienez jarduera-zentro bat izan eta laguntza-eskabidean zehaztutako jarduera diruz lagungarriak bertan gauzatzea.

c) Existencia de al menos un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco en el que se realizarán las actuaciones subvencionables descritas en la Solicitud de Ayuda.

d) Diru-laguntza ebatzi eta —gutxienez— hiru urtez, diruz lagundutako jarduerak Euskal Autonomia Erkidegoan jarraitzeko konpromisoa.

d) Compromiso de permanencia de las actividades subvencionables en la Comunidad Autónoma del País Vasco durante al menos 3 años contados a partir de la fecha de resolución de la ayuda.

e) Jarduera Ekonomikoen Zergan kasu bakoitzari dagokion epigrafean alta emanda egotea.

e) Alta en el correspondiente epígrafe del Impuesto de Actividades Económicas.

f) Zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzarekikoetan egunean egotea, bai eta SPRI taldeko edozein enpresarekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebehar oro beteta edukitzea ere.

f) Encontrarse al corriente de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con cualquiera de las empresas del Grupo SPRI y del Gobierno Vasco.

g) Emandako minimis laguntzen zerrenda.

g) Relación de ayudas de minimis concedidas.

h) Proiektu hori gauzatzeko beste erakunde publiko zein pribatu batzuk emandako diru-laguntzak.

h) Relación de ayudas que para el mismo proyecto hayan sido concedidas por instituciones públicas o privadas.

i) Enpresaren tamaina neurtzeko zehaztasunak.

i) Datos para la determinación del tamaño de la empresa.

j) Araudi honen 5. artikuluko 3.c idatzi-zatian adierazitako egoeraren batean ez egotea.

j) No encontrarse en alguna de las situaciones previstas en el artículo 5, apartado 3 c de esta norma.

4. artikulua.- Baliabide ekonomikoak.

Artículo 4.- Recursos económicos.

1.- Programa hau gauzatzeko erabiliko diren baliabide ekonomikoak Enpresa Eraldaketako Sailean horretarako ezarritako aurrekontu-zuzkiduretatik etorriko dira.

1.- Los recursos económicos destinados al objeto de este Programa provendrán de las correspondientes dotaciones presupuestarias establecidas al efecto en el Departamento de Transformación Empresarial.

2.- Programa honen babespean, 2012. urtean, 9.762.500 euro emango dira gehienez ere, edo kopuru hori eguneratu ondoren sortzen den zenbatekoa. Kopurua eguneratzeko, SPRIko zuzendari nagusiaren ebazpena argitaratu beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.

2.- El importe total de subvenciones que se concedan en el año 2012 al amparo de este Programa no superará la dotación de 9.762.500 euros o la que resulte de su actualización, precisándose, en este caso, resolución del Director General de SPRI, que deberá publicarse en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.- Aipatutako zenbatekoa agortzen bada, hori jakinarazteko, SPRIko zuzendari nagusiak ebazpena emango du, eta zein egunetan agortu den adierazi. Ebazpen hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta SPRIren webgunean emango da argitara eta egun horretatik aurrera ez da eskabide berririk onartuko.

3.- Si se agotara el importe total antes señalado, al objeto de dar publicidad a esta circunstancia, SPRI emitirá resolución en la que se señalará la fecha en que se ha producido este hecho, publicándose la misma en el Boletín Oficial del País Vasco y en la web de SPRI, no admitiéndose nuevas solicitudes de ayuda con posterioridad a esa fecha.

4.- Aurrekontu-kreditua agortutakoan, ezin izango da beste diru-laguntzarik eman, eta, hori dela-eta, aurkeztuta baina ebazteko dauden eskabideak ezetsi egingo dira berariaz.

4.- Una vez agotado el crédito presupuestario no se podrán conceder nuevas ayudas, desestimándose por tal motivo expresamente, aquellas solicitudes presentadas y pendientes de resolución.

5. artikulua.- Erakunde onuradunak.

Artículo 5.- Entidades beneficiarias.

A) Enpresaren eremua.

A) En el ámbito empresarial.

Honako hauek izan ahalko dira programa honetako laguntzen onuradun: ETEak, bitarteko eragileak eta enpresa bultzatzaileak.

Tendrán la condición de entidades beneficiarias de las ayudas contempladas en el presente Programa, las PYMEs, los Agentes Intermedios y las empresas tractoras.

Erakunde onuradunek honako baldintza hauek bete behar dituzte:

Las entidades beneficiarias deberán cumplir los siguientes requisitos:

a) ETEek, banako proiektuetarako, gutxienez, 10 langile izango dituzte plantillan; tamaina berekoak edo handiagoak diren beste ETE batzuekin egingo dituzten lankidetza-proiektuetarako, berriz, 5 langile izango dituzte. Bitarteko eragileek eta enpresa bultzatzaileek laguntza-eskabide hauek bakarrik aurkez ditzakete: gutxienez bi ETErekin egingo dituzten lankidetza-proiektuei dagozkienak, baldin eta ETE horiek, gutxienez, 5 langile badituzte enpresako.

a) Disponer, las PYMEs, de una plantilla de, al menos, 10 trabajadores para proyectos individuales y 5 trabajadores para proyectos en cooperación con otras PYMEs de igual o mayor tamaño. Los Agentes Intermedios y las empresas tractoras solo pueden presentar solicitudes de ayuda para proyectos en cooperación con al menos dos PYMEs y que posean, como mínimo, 5 trabajadores por empresa.

b) Honako jarduera hauetako bat izatea: industria, erauzketa eta/edo eraldaketa, ekoizpena, produktu-prozesuari lotutako zerbitzuak (logistika), aurrekoekin lotura dutenak eta informazio- eta komunikazio-gizartearen eta handizkako merkataritzaren arloekin lotutakoak.

b) Realizar, las empresas, actividades industriales extractivas, transformadoras, productivas, de servicios técnicos ligados al producto-proceso conexos a las anteriores, del ámbito de la sociedad de la información y las comunicaciones y de comercio mayorista.

c) Euskal Autonomia Erkidegoan jarduera ekonomikorako zentro bat edukitzea.

c) Disponer, las empresas, de un centro de actividad económica en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

B) Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremua.

B) En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial:

Programa honetako laguntzen onuradun honako hauek izango dira: eskualde- edo herri-garapeneko agentziak, Kluster Nagusiak eta Aurrekluster Sektorialak, eta Compite Merkataritza Eragileak.

Tendrán la condición de entidades beneficiarias de las ayudas contempladas en el presente Programa, las Agencias de Desarrollo Comarcal o Local, los Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales y los Agentes Compite Comercio.

C) Bi onuradunek bete beharrekoak:

C) Requisitos comunes a ambos beneficiarios:

a) Diruz lagundu daitekeen jarduera Euskal Autonomia Erkidegoan burutzea.

a) Realizar la actuación subvencionable en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

b) Zerga-betebeharretan eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharretan egunean egotea, bai eta SPRI Taldearekiko eta Eusko Jaurlaritzarekiko betebehar oro beteta edukitzea ere.

b) Estar al corriente de las obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social, así como de las obligaciones que mantenga con el Grupo SPRI y con el Gobierno Vasco.

c) Honako egoera hauetako batean ez egotea:

c) No encontrarse en alguna de las siguientes situaciones.

Lehenengoa.- Diru-laguntza publikoak lortzeko edo Euskal Autonomia Erkidegoarekin kontratuak egiteko debekua edo gaitasun-gabetzea izatea.

Primero.- Incursas en prohibición o inhabilitación para la obtención de ayudas públicas o para contratar con la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarrena.- Laguntzak berreskuratzeko agindu baten menpe egotea, baldin eta Europako Batzordeak aurretiaz erabaki badu laguntza bat legez kanpokoa eta merkatu bateratuarekin bateraezina dela.

Segundo.- Sujetas a una orden de recuperación de ayudas pendiente tras una decisión previa de la Comisión Europea que haya declarado una ayuda ilegal e incompatible con el mercado interior.

Hirugarrena.- 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50. artikuluko eta 13/2003 Legearen 13. artikuluko kasuetan egotearen ondorioz, onuradun izatea ezinezkoa suertatzea.

Tercero.- En los supuestos del artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997 y en los del artículo 13 de la Ley 13/2003, por el que no pueda obtenerse la condición de beneficiario.

Laugarrena.- Krisi-egoeran dagoen enpresa izatea, salbu eta egoera hori 2008ko uztailaren 1az geroztik jazotako ekonomia- eta finantza-krisi globalaren ondoriozkoa bada.

Cuarto.- En situación de empresa en crisis, salvo que dicha situación se haya dado como consecuencia de la crisis económica y financiera global sobrevenida con posterioridad al 1 de julio de 2008.

Bosgarrena.- Lehia galarazi, mugatu eta faltsutu dezaketen praktikak.

Quinto.- Prácticas que puedan impedir, restringir o falsear el juego de la competencia.

a) Ezin dira onuradun izan honako hauek: Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sareko eragileak—horretarako akreditazioa dutenak—eta Enpresa eta Berrikuntza Zentroak (EBZ).

a) Quedan excluidas de la condición de entidades beneficiarias los agentes de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación, acreditados a tal efecto y los Centros de Empresas e Innovación (CEIs).

b) Laguntza- eta- likidazio-eskabideak aurkezten diren unean bete egin beharko dira laguntzen onuradun izateko baldintzak.

b) El cumplimiento de los requisitos para ser beneficiaria de las ayudas habrá de mantenerse en el momento de presentación de las solicitudes de ayuda y de liquidación.

6. artikulua.- Jarduera diruz lagungarriak.

Artículo 6.- Actuaciones subvencionables.

1.- Enpresaren eremua.

1.- En el ámbito empresarial.

Diruz lagundu ahal izango da honako jarduera-mota: lehiakortasuna hobetzea, berrikuntza, dibertsifikazioa eta/edo merkatu berriak aurkitzea helburu duten enpresa-prozesuak aurrera eramatea, bakarka edo lankidetzaren bidez; izan ere, prozesu horiek nabarmen baldintzatuko dute enpresak eremu globaletan zein leku hartuko duen. Eremu hauek hartuko dituzte jarduera horiek:

Tendrán la condición de actuaciones subvencionables la realización, individualmente o en cooperación, de procesos empresariales de mejora competitiva, innovación, diversificación y/o búsqueda de nuevos mercados que impacten significativamente en el posicionamiento de la empresa en entornos globales y que estén formulados en los siguientes ámbitos:

a) Bakarkako proiektuak. Lehiakortasuna hobetzea.

a) Proyectos individuales. Mejora de la competitividad.

b) Lankidetzako proiektuak. Enpresa guztientzat interesgarriak diren jarduerak identifikatzea eta jarduera horiek ezartzeko plana.

b) Proyectos en cooperación. Identificación de actuaciones de interés para el conjunto de las empresas y el plan para implementar las mismas.

Lehiakortasuna hobetzeko prozesuan zehar, enpresek kanpoko eragileen laguntza pertsonalizatua jaso ahal izango dute, eta hala suertatzen bada, Compite programak jarriko ditu eragile horiek haien eskura.

A lo largo de todo el proceso de mejora competitiva, las empresas podrán contar con una asistencia personalizada prestada por agentes externos, en su caso puestos a su disposición por el Programa Compite.

Aurreko paragrafoan aipatutakoa betetzeko, SPRIk Kanpoko Eragileen Erregistroa sortuko du, eta bertan erregistratuko dira SPRIk homologatzeko eskatutako gutxieneko baldintzak (beregaintasuna, esperientzia eta gaikuntza) betetzen dituzten aholkulariak, baldin eta hala eskatzen badute. Baldintza horiek objektiboki, gardenki eta diskriminaziorik gabe ezarriko ditu SPRIk.

A los efectos de lo previsto en el párrafo anterior, SPRI podrá crear un Registro de Agentes Externos en el que se inscribirán aquellos especialistas externos que, solicitándolo, cumplan los requisitos mínimos de independencia, experiencia y capacitación exigidos por SPRI para su homologación. Estos requisitos serán establecidos por SPRI de forma objetiva, transparente y no discriminatoria.

Proiektuek izan behar dute hausnarketa estrategikoko prozesu baten ondorio; hain zuzen ere, enpresak —bere baitan edo kanpoko espezialisten laguntzarekin— lehiakortasuna hobetzeko abiarazitako prozesu baten ondorio. Halaber, proiektuek, enpresa eskatzaile(ar)en zuzendaritzek dokumentatu eta onartuta egon behar dute, eta laguntza-eskabidearen xede diren jarduerak zeintzuk diren jaso behar dituzte.

Los proyectos deben ser el resultado de la realización de un proceso de reflexión estratégica de mejora competitiva acometido por la empresa, internamente o con el apoyo de especialistas externos, estar documentados y asumidos por la dirección de la(s) empresa(s) solicitante(s), y deben incluir las actuaciones objeto de la Solicitud de Ayuda.

Ez dira onartuko kanpoko aholkularitzaren gastuak sartzen ez dituzten proiektuak.

Los proyectos que no incluyan gastos de asesoría externa no serán admitidos.

2.- Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremua.

2.- En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

Diruz lagundu ahal izango da —onuradun bakoitzeko eta urteko— jarduera-plan bakarra burutzea; honako ekintza hauek jaso behar ditu plan horrek:

Tendrán la condición de actuación subvencionable, la ejecución de un único plan de actuación por beneficiario y año, que contemple las siguientes acciones:

Eskualde- edo herri-garapeneko agentziak.

Las Agencias de Desarrollo Comarcal o Local.

a) Compite programaren edo SPRIren beste programa batzuen bidez, diruz laguntzeko modukoak izan litezkeen proiektuak dituzten enpresa edo enpresa-taldeak identifikatu eta dinamizatzea.

a) Identificación y dinamización de las empresas o grupos empresariales con proyectos potencialmente subvencionables en el marco del Programa Compite u otros Programas de SPRI.

b) Laguntza pertsonalizatua duten enpresek, lehiakortasuna hobetzeko jarduerak bultzatzea; zeregin horretan sartu behar da: egon daitezkeen programak identifikatzea, ezagutzaren hornitzaileak aurkitzea (esate baterako, unibertsitateak, zentro teknologikoak edo aholkularitzak).

b) Promoción de actuaciones de mejora competitiva por parte de las empresas con acompañamiento personalizado que incluirá la identificación de posibles Programas de apoyo y la búsqueda de los proveedores de conocimiento tales como universidades, centros tecnológicos o consultorías.

c) Aurkeztutako lehiakortasun-proiektuak nola garatzen eta gauzatzen ari diren aztertu eta balioestea.

c) Seguimiento y valoración de la marcha y ejecución de los proyectos de mejora competitiva presentados.

Kluster Nagusiak eta Aurrekluster Sektorialak.

Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales.

a) Sektore arteko lankidetzarako proiektuak, interes komuneko eremu zehatz bati —edo batzuei— buruzko proiektuak lantzeko helburua dutenak. Proiektu horiek aukera eman behar dute Compite Enpresak Programaren baitan laguntza jaso dezaketen jarduerak sortzeko.

a) Proyectos de cooperación intersectorial, que traten de abordar proyectos sobre una o varias áreas concretas de interés común. Estos proyectos deberán permitir la generación de actuaciones susceptibles de ser apoyadas en el ámbito del Programa Compite Empresas.

b) Inplikatutako enpresen lehiakortasuna hobetzea helburu duten jarduerak garatzea, lankidetza-proiektuak martxan jarrita. Hartara, enpresa horien plan estrategikoetan jasotako erronkei erantzun ahal izango zaie.

b) Desarrollo de actuaciones que, dando respuesta a los retos y desafíos contenidos en sus respectivos planes estratégicos, traten de mejorar la competitividad de las empresas implicadas mediante la puesta en marcha de proyectos en cooperación.

a) idatzi-zatian adierazitako proiektuek lehentasuna izango dute baliabideak banatzerakoan, baldin eta Eusko Jaurlaritzako Industria, Berrikuntza, Merkataritza eta Turismo Sailaren Interkluster Ekimenaren baitan garatzen badira.

Los proyectos señalados en el apartado a) tendrán carácter prioritario en el reparto de los recursos cuando se desarrollen en el seno de la Iniciativa Intercluster del Departamento de Industria, Innovación, Comercio y Turismo del Gobierno Vasco.

Jarduera horiek ez dira bakar-bakarrik izango informazioa estrategikoa biltzeko eta/edo inplikatutatako enpresen artean sinergiak aurkitu eta identifikatzeko.

Estas acciones no podrán limitarse a la recogida de información estratégica y/o a la búsqueda o identificación de sinergias entre las empresas implicadas.

Compite Merkataritza eragileak.

Agentes Compite Comercio.

Enpresen arteko lankidetza-prozesuen diagnosia, hausnarketa, ezarpena, ebaluazioa eta zabalkundea, euren lehiakortasuna hobetzeko.

Diagnosis, Reflexión, Implantación, Evaluación y Difusión de procesos de cooperación entre empresas, dirigidas a la mejora de su competitividad.

Erakunde horiek aldiro-aldiro erakunde eta korporazio gisa dituzten helburuak betetzeko egiten dituzten lehiakortasun-jarduerak baino haratago iritsi beharko dute diruz lagundu beharreko jarduera horiek.

Las actuaciones subvencionables deberán ir más allá de las actuaciones de fomento de la competitividad que realicen estas entidades de forma regular en cumplimiento de sus propios fines y objetivos institucionales y/o corporativos.

3.- Bi onuradunek bete beharrekoak:

3.- Requisitos comunes a ambos beneficiarios:

a) Prozesu horiek ezingo dituzte Eusko Jaurlaritzako Administrazioaren beste programa batzuetako laguntzak eskuratu, haien onuradunen izaeragatik, gastuen izaeragatik, jarduera motagatik edo duten izaera integralagatik.

a) Los proyectos no podrán ser, por la naturaleza de sus beneficiarios, por el tipo de actuaciones, por la naturaleza de sus gastos o por su carácter integral susceptibles de apoyo en otros Programas de la Administración del Gobierno Vasco.

b) Programa honetara proiektu bakarra aurkeztu ahal izango da, urteko. Enpresa bakartzat hartuko dira elkartutako edota elkarri lotutako enpresak, betiere Europako Batzordearen 2008ko abuztuaren 6ko 800/2008 (EE) Erregelamenduaren I. eranskinean (2008ko abuztuaren 9ko L214 EBAO) edota hori ordezkatzen edo aldatzen duten xedapenetan ezarritakoaren arabera.

b) Al presente Programa sólo podrá presentarse un proyecto por empresa y año. Se considerará como la misma empresa a las empresas asociadas y vinculadas tal y como se definen en el anexo I del Reglamento 800/2008 de la Comisión Europea de 6 de agosto de 2008 (DOUE L214 de 9 de agosto de 2008) o las disposiciones que lo sustituyan o modifiquen. Este límite no es aplicable a los Agentes Intermedios en el marco de su labor.

c) Proiektuei hasiera emango zaie laguntza-eskabidearen aurkezpen elektronikoa egin eta gero, betiere urte naturalaren barruan; eta proiektuari hasiera ematen zaionetik aurrera, 12 hilabete izango dira, gehienez, proiektua gauzatzeko.

c) La ejecución de los proyectos deberá comenzar con posterioridad a la presentación electrónica de la Solicitud de Ayuda, dentro del año natural, así como realizarse antes del plazo de doce meses contados a partir de la fecha de inicio del proyecto.

7. artikulua.- Gastu hautagarriak.

Artículo 7.- Gastos elegibles.

Honako hauek izango dira gastu hautagarriak:

Tendrán la consideración de gastos elegibles los siguientes:

1.- Enpresaren eremua.

1.- En el ámbito empresarial.

a) Enpresa eskatzailearen plantillako langileen gastuak.

a) Gastos de personal perteneciente a la plantilla de la empresa solicitante.

Bakarkako proiektuak. Onartutako gastu hautagarria, zeinen muga artikulu honen 3.a atalaren % 30 izango baita.

Proyectos individuales. El gasto elegible aprobado con un límite del 30% del apartado 3 a de este artículo.

Lankidetza-proiektuak. Onartutako gastu hautagarria, zeinen muga artikulu honen 3.a atalaren 3/7 izango baita.

Proyectos en cooperación. El gasto elegible aprobado con un límite de 3/7 partes del apartado 3 a de este artículo.

b) Softwarea eta agiriak.

b) Software y documentación.

c) Barne-gastuak, lankidetza-proiektuetan parte hartzen duten bitarteko eragileen dedikazio eta/edo laguntzari dagozkionak; enpresen kasuan, proiektuaren gainerako gastu hautagarrien % 10eko muga izango dute.

c) Gastos internos de dedicación y/o acompañamiento de los Agentes Intermedios participantes en los proyectos en cooperación con el límite del 10% del resto de los gastos elegibles del proyecto, en el supuesto de empresas.

2.- Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremua.

2.- En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

a) Erakunde eskatzailearen plantillako langileen gastuak.

a) Gastos de personal perteneciente a la plantilla de la entidad solicitante.

b) Compite programa hedatu, haren gaineko sentsibilizazioa bultzatu, programa animatu eta bultzatzeko jardunaldi eta gainerako ekimenak egin eta antolatzearekin lotutako gastuak.

b) Gastos asociados a la organización y celebración de jornadas y demás iniciativas de divulgación, sensibilización, animación y promoción del Programa Compite.

3.- Bi onuradunen gastuak:

3.- Gastos comunes a ambos beneficiarios:

a) Kanpoko aholkularitza espezializatuaren gastuak.

a) Gastos de asesoría externa especializada.

b) Bidaia-gastuak:

b) Gastos de viaje.

8. artikulua.- Gastu hautagarriei aplikatzeko baldintzak.

Artículo 8.- Requisitos aplicables a los gastos elegibles.

Gastu hautagarriak baloratzeko, honako irizpide hauek hartuko dira kontuan:

En la valoración de los gastos elegibles se tendrán en cuenta los siguientes criterios:

a) Programa honen helburu den lankidetza-jarduerari zuzenean loturik egon beharko dute gastu hautagarriek.

a) Los gastos elegibles deberán estar directamente relacionados con la actividad que constituye el objeto de este Programa.

b) Deskontuak eta antzekoak izanez gero, fakturan sartuta egon zein ez, gastua gutxitu egingo da.

b) Los descuentos y similares, incluidos o no en factura, supondrán un menor valor del gasto.

c) Gastu hautagarriek zentzuzkoak izan behar dute, eta Batzorde Betearazlearen iritziz murriztu ahal izango dira.

c) Los gastos elegibles deben ser razonables, pudiendo limitarse los mismos a juicio de la Comisión Ejecutiva.

d) Honako hauek ez dira izango gastu hautagarraik: egitura egonkorrak sortu eta abian jartzea; aldizkako aldaketa normalak, hots, planetan, antolaketan, produktuetan, ekoizpen-lerro eta -prozesuetan eta lehendik dauden zerbitzuetan egin ohi direnak, eta ohikoak diren beste operazio batzuk; Eusko Jaurlaritzako beste programa batzuen laguntza jaso duten bestelako jarduera, kontzeptu eta gastuak, diruz laguntzeko modukoak.

d) No se incluyen como gastos elegibles la creación y puesta en marcha de estructuras estables, las modificaciones periódicas normales de planes, organización, productos, líneas y procesos de producción, servicios existentes y otras operaciones corrientes, así como las actuaciones, conceptos y/o gastos subvencionables que hayan sido objeto de apoyo a través de otros Programas de la administración del Gobierno Vasco.

e) Fakturan aplikatutako Balio Erantsiaren gaineko Zerga ez da inolaz ere gastu hautagarritzat joko. Nolanahi ere, Balio Erantsiaren gaineko Zerga berreskuratu ezin duten erakunde onuradunek egiaztatu egin beharko dute hori, dagokien Foru Aldundiko Ogasun Sailaren ziurtagiri bidez.

e) En ningún caso tendrá la consideración de gasto elegible el impuesto sobre el valor añadido repercutido en factura. No obstante, las entidades beneficiarias en las que el IVA no es recuperable deberán acreditar tal condición vía certificado del Departamento de Hacienda de la Diputación Foral correspondiente.

f) Ez dira gastu hautagarritzat joko honako hauek: kanpo-aholkulariaren joan-etorri gastuak, materialen lanketa, aretoen alokairua eta dietak.

f) En ningún caso tendrán la consideración de gastos elegibles los siguientes: gastos de desplazamientos del asesor externo, la elaboración de materiales, el alquiler de salas y las dietas.

g) Compite Merkataritza Eragileei onartutako proiektuen diagnosi-, hausnarketa- eta zabalkunde-gastuak ez dira izango gastu hautagarrien % 40 baino gehiago.

g) Los gastos de diagnosis, reflexión y difusión de los proyectos aprobados a los Agentes Compite Comercio no podrán superar el 40% de los gastos elegibles.

9. artikulua.- Laguntza-motak eta zenbatekoak.

Artículo 9.- Modalidad y cuantía de las ayudas.

Deialdi honen xede diren laguntzak diru-laguntza gisa antolatuko dira, hain zuzen ere, gastu hautagarriekiko portzentaje hauetan:

Las ayudas objeto de esta convocatoria se instrumentarán en forma de subvenciones en los siguientes porcentajes sobre los gastos elegibles:

1.- Enpresaren eremua.

1.- En el ámbito empresarial.

a) Bakarkako proiektuak. % 50, eta enpresa eta urte bakoitzeko, gehienez, 75.000 euroko laguntza.

a) Proyectos Individuales. El 50%, con un límite de subvención de 75.000 euros por empresa y año.

b) Lankidetza-proiektuak. Oro har, % 50, eta, onuraduna ETEa baldin bada, % 60; enpresa eta urte bakoitzeko, gehienez ere 90.000 euro, eta lankidetzaren perimetroan sartutako enpresa guztientzat, guztira, 250.000 euro.

b) Proyectos en Cooperación. El 50% en general o el 60% si la beneficiaria es una PYME con un máximo de 90.000 euros por empresa y año y de 250.000 euros para el conjunto de las empresas incluidas en el perímetro de la cooperación.

Bitarteko eragileentzat, gehienez, % 100eko laguntza ezartzen da; proiektuko, gehienez, 25.000 euro.

Para el caso de los Agentes Intermedios se establece una ayuda máxima del 100% con un máximo de 25.000 euros por proyecto.

2.- Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremua.

2.- En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

a) 1) Eskualde- edo herri-garapeneko agentziak. % 100.

a) Agencias de Desarrollo Comarcal y Local. El 100%.

b) Kluster Nagusiak eta Aurrekluster Sektorialak. 7.2.a artikuluan adierazitako plantillaren langile-gastuen % 70, eta gainerako gastu hautagarrien % 50.

b) Clusters Prioritarios y Preclusters Sectoriales. El 70% de los gastos de personal perteneciente a la plantilla mencionados en el artículo 7 apartado 2 a, y el 50% del resto de gastos elegibles.

c) Compite Merkataritza Eragileak. % 100.

c) Agentes Compite Comercio. El 100%.

Erakundeko eta urteko, gehienez, 100.000 eurokoa izango da diru-laguntza; salbuespen izango dira Compite Merkataritza Eragileak: horien kasuan, 75.000 eurokoa izango da, gehienez, zenbatekoa.

El límite de la subvención por entidad y año es de 100.000 euros, salvo para los Agentes Compite Comercio, que es de 75.000 euros.

10. artikulua.- Laguntzak metatzea eta mugak.

Artículo 10.- Acumulación y límites de las ayudas.

1.- Programa honetan jasotako laguntzak eskuratzen dituzten enpresa onuradunek beste laguntza bateragarri batzuk eskuratu ahal izango dituzte euren jardueretarako, edo Europako beste finantzabide batzuk, betiere gastu hautagarri horietarako gehienezko laguntza-mugak gainditzen ez badira.

1.- Las subvenciones concedidas a las empresas beneficiarias en el presente Programa podrán acumularse con otras ayudas compatibles o con otras formas de financiación comunitaria, siempre que se respeten para los mismos gastos elegibles la intensidad de ayuda máxima.

2.- Programa hau aplikatuz emandako laguntzak minimis laguntzak edo garrantzia txikiagoko laguntzak dira.

2.- Las ayudas concedidas en aplicación de este Programa tienen la consideración de ayudas de menor importancia o de minimis.

Erakunde onuradun batek jaso dezakeen minimis-eko laguntzaren guztizkoak ezingo du 200.000 eurotik gorakoa izan, 2011, 2009 eta 2010 ekitaldi fiskalak aintzat hartuz. Hortaz, programa honetan aurreikusitako laguntzak ez dira esleituko kasu honetan: baldin eta esleitutako laguntzak muga hori gainditzen badu, hain justu ere onuradunak aurreko hiru ekitaldietan eskuratutako beste minimis laguntza batzuk erantsi ondoren. Berdin dio laguntza horiek zein administraziok esleitu dituen.

La ayuda total de minimis que puede percibir una misma entidad beneficiaria no podrá ser superior a 200.000 euros contabilizados a lo largo de los ejercicios fiscales de 2009, 2010 y 2011. Por este motivo, no se concederán las ayudas previstas en el presente Programa cuando la ayuda concedida agregada a otras ayudas de minimis que hubiese percibido el beneficiario en los tres ejercicios económicos anteriores, con independencia de la administración o administraciones concedentes, pudiese exceder dicho límite.

Muga hori edo programa honek zehazten dituen beste batzuk gaindituz gero, soberako zenbatekoa murriztu egingo da programa honen arabera emandako zenbatekotik.

En caso de superarse dicho límite u otros que establezca este Programa, la ayuda concedida en virtud del mismo se minorará en la cantidad correspondiente al exceso.

3.- Aurreko paragrafoa ez zaie aplikatuko sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileei.

3.- El apartado anterior no es de aplicación a los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

11. artikulua.- Laguntzak eskatzea.

Artículo 11.- Solicitud de Ayuda.

1.- Baldintzak betetzen dituzten erakundeek laguntzak jaso nahi badituzte, laguntza-eskabidea egin beharko dute, zehazki, SPRIren webgunean: http://www.spri.es/compite.

1.- Las entidades que reúnan las condiciones para poder acceder a las ayudas previstas deberán cumplimentar los formularios de Solicitud de Ayuda habilitados en la página web de SPRI: http://www.spri.es/compite.

2.- Izenpe elektronikoaren bidez erakundea ordezkatzeko ahalorde nahikoa duen pertsonak izenpetu beharko du eskabide hori. SPRIra egin den bidalketa telematikoaren eguna hartuko da aurkezpen-egun modura.

2.- Dicha solicitud deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la del envío telemático a SPRI.

3.- Erakunde eskatzailearen eta beraren legezko ordezkariaren identifikazio-datuak jaso beharko dira laguntza-eskabidean.

3.- La Solicitud de Ayuda deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.

4.- Laguntza-eskabidearekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

4.- La Solicitud de Ayuda habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:

a) Erakundearen legezko ordezkariaren erantzukizunpeko aitorpena.

a) Declaración responsable del representante legal de la entidad.

b) Eskatzaileari dagokion ordezkaritza-ahalordearen kopia.

b) Copia del poder de representación de la persona solicitante.

c) Jarduera Ekonomikoen Zergan kasu bakoitzari dagokion epigrafean alta emanda egotea.

c) Documento de alta en el correspondiente epígrafe del Impuesto de Actividades Económicas.

d) Erakundeak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta dituela egiaztatzen duten ziurtagiri eguneratuak, gehienez hiru hilabeteko antzinatasuna dutenak.

d) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

e) Finantza-erakundearen ziurtagiriaren kopia, kontu korrontearen titulartasuna onuradunari dagokiola eta zenbaki hori duela egiaztatzen duena.

e) Copia del certificado de la entidad financiera que acredite la titularidad y número de la cuenta corriente a nombre del beneficiario.

f) Proiektuaren memoria teknikoa eta ekonomikoa.

f) Memoria técnica y económica del proyecto.

g) Lehiakortasun Ibilbidearen, Berrikuntza Agendaren, Estrategia Planaren, Berrikuntza Planaren edo antzekoaren kopia, enpresa eskatzaileetako zuzendaritzak bere gain hartuko duena eta laguntza-eskabidearen helburu diren jarduerak bilduko dituena (enpresen eremuan exijitzekoa).

g) Copia del Itinerario de Competitividad, Agenda de Innovación, Plan Estratégico, Plan de Innovación o similar asumido por la dirección de la(s) empresa(s) solicitante(s) y que incluya las actuaciones objeto de la Solicitud de Ayuda. Exigible en el ámbito empresarial.

5.- Lankidetza-proiektuak badira, enpresa edo eragile eskatzaileek laguntza-eskabide bakarra aurkeztu beharko dute proiektu bakoitzeko. Proiektuan parte hartzen duten guztiek izenpetu beharko dute digitalki eskabidea. Parte-hartzaileetako bat proiektuko liderra izango da, proiektuaren garapenaz eta kudeaketaz arduratzeko, eta administrazioarekiko solaskide eta harreman eginkizunak bere gain hartzeko, beharrezkoa baita proiektua SPRIrekin ongi gara dadin eta proiektuko parte-hartze maila egokia izan dadin.

5.- En el caso de tratarse de proyectos en cooperación, las empresas o agentes solicitantes deberán presentar una única Solicitud de Ayuda por proyecto, firmada digitalmente por todos los que participen en el mismo. Uno de los participantes habrá de asumir la condición de líder del proyecto, a efectos de responsabilizarse del desarrollo y de la gestión del mismo y de asumir todas las funciones de interlocución y relación necesaria para la buena marcha del proyecto con SPRI, así como reflejar su grado de participación.

6.- Lankidetza-proiektuan parte hartuko duten guztiek aurkeztu beharko dute 4. atalean eskatzen den dokumentazioa.

6.- La documentación requerida en el apartado 4 anterior deberán presentarla todos los participantes en el proyecto en cooperación.

12. artikulua.- Laguntza-eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 12.- Plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda.

Enpresaren eremuan laguntza-eskabideak aurkezteko epea: araudi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik harakoa izango da, eta 2012ko irailaren 18an amaituko da, non eta ez den aurrekontua agortzen.

El plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda en el ámbito empresarial se iniciará a partir del día siguiente de la publicación de la presente normativa en el Boletín Oficial del País Vasco y finalizará, salvo agotamiento presupuestario, el 18 de septiembre de 2012.

Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremuko laguntza-eskabideak aurkezteko epea: 2012ko maiatzaren 15etik ekainaren 28ra , non eta ez den aurrekontua agortzen.

El plazo de presentación de las Solicitudes de Ayuda en el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial se iniciará a partir del 15 de mayo de 2012 y finalizará el 28 de junio del mismo año, salvo agotamiento presupuestario.

13. artikulua.- Ebaluazio- eta ebazpen-prozedura.

Artículo 13.- Procedimiento de evaluación y resolución.

1.- Laguntza-eskabideak ebaluatu eta ebazteko, SPRIren Administrazio Kontseiluak izendatutako lau pertsonek osatutako batzorde betearazle bat sortuko da eta batzorde horren erabakiak batzar-aktetan jasoko dira.

1.- Para la evaluación y resolución de las solicitudes de ayuda se crea una Comisión Ejecutiva formada por cuatro personas a designar por el Consejo de Administración de SPRI, plasmándose sus deliberaciones en un acta de la reunión.

Akta horrek, nahitaez, honako erabakiak jaso beharko ditu, besteak beste: onartutako proiektuak, ukatutako proiektuak, uko egindakoak eta atzera egindakoak.

Dicha acta recogerá obligatoriamente, entre otros acuerdos, los proyectos aprobados, los denegados, los renunciados y los desistidos.

2.- Laguntza-eskabideak ebaluatzea. Espedientea osorik den unearen arabera.

2.- Evaluación de las solicitudes de ayuda. En función del momento en que el expediente esté completo.

3.- Ebaluazio-irizpideak. SPRIren Enpresa Eraldaketako Sailetik jasotako proposamen-txostenen arabera ebaluatuko dira proiektuak.

3.- Criterios de Evaluación. La evaluación de los proyectos se hará en base a informes propuesta elevados desde el Departamento de Transformación Empresarial de SPRI.

Enpresa Eraldaketako Sailak eta Batzorde Betearazleak ondoko ebaluazio-irizpideak, puntuekin adieraziak, hartuko dituzte kontuan:

El Departamento de Transformación Empresarial y la Comisión Ejecutiva tendrán en cuenta los siguientes criterios de evaluación expresados en términos de puntos:

Enpresaren eremua.

En el ámbito empresarial.

a) Programaren helburuekiko adostasuna: 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

a) Conformidad con los objetivos del Programa: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

b) Jardueren kalitatea: 20 (12 gutxienez / 20 gehienez).

b) Calidad de las Actividades: 20 (mínimo de 12 / máximo de 20).

c) Emaitzen eragina: 20 (12 gutxienez / 20 gehienez).

c) Impacto de los resultados: 20 (mínimo de 12 / máximo de 20).

d) Talde sustatzailearen kalitatea eta gaitasuna. 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

d) Calidad y capacidad del equipo promotor: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

e) Proiektuaren kudeaketa kalitatea: 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

e) Calidad de la gestión del proyecto: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

f) Baliabideen egokitzapena. 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

f) Adecuación de los recursos asignados: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

Sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileen eremua.

En el ámbito de los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

a) Erakunde eskatzailearen izaera. 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

a) Naturaleza de la Organización Solicitante: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

b) Programaren helburuekiko adostasuna: 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

b) Conformidad con los objetivos del Programa: 15 (mínimo de 9 / máximo de 15).

c) Eskualdeko eta sektoreko Lehiakortasunerako Jarduera Planeko ekintzen kalitatea. 20 (12 gutxienez / 20 gehienez).

c) Calidad de las Actividades del Plan de Actuación de Competitividad comarcal o sectorial: 20 (mínimo de 12/máximo de 20).

d) Emaitzek ehunean duten eragina: 20 (12 gutxienez / 20 gehienez).

d) Impacto de los resultados en el tejido: 20 (mínimo de 12/máximo de 20).

e) Proiektuaren kudeaketaren kalitatea eta talde sustatzailearen gaitasuna —halakorik balego—: 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

e) Calidad de la gestión del proyecto y, en su caso, capacidad del equipo promotor: 15 (mínimo de 9/máximo de 15).

f) Jarduera Plana garatzeko esleitutako baliabideen egokitzapena: 15 (9 gutxienez / 15 gehienez).

f) Adecuación de los recursos asignados para el desarrollo del Plan de Actuación: 15 (mínimo de 9/máximo de 15).

Ebaluazio-irizpide bakoitzak exijitu daitekeen gutxieneko puntuazioa eta lortu daitekeen gehienezko puntuazioa dauzka. Puntuazioa lortzeko, irizpide bakoitzarentzat definitu diren alderdiak betetzen diren ala ez begiratuko da. Ukatu egingo dira aurreko irizpideetariko batean exjiigarria den gutxieneko puntuazioa gainditzen ez duten laguntza-eskabideak.

Cada criterio de evaluación tiene una puntuación mínima exigible y una puntuación máxima alcanzable. La puntuación se obtiene en función del grado de cumplimiento de los aspectos que se han definido para cada criterio. Las solicitudes de ayuda cuyas actuaciones no superen la puntuación mínima exigible en alguno de los criterios anteriores serán denegadas.

Ebaluazio-prozesuan, jardueretan aldaketak egiteko iradoki ahal izango zaie eskatzaileei, proiektuak zehaztutako helburuetara hobeto egokitu daitezen.

Durante el proceso de evaluación se podrá sugerir a los solicitantes la introducción de modificaciones en las actuaciones para conseguir una mejor adaptación de las mismas a los objetivos establecidos.

4.- Programaren Batzorde Betearazleak ebatziko du, norgehiagoka erregimenean.

4.- La resolución se hará por una Comisión Ejecutiva del Programa en régimen de concurrencia competitiva.

Nolanahi ere, enpresaren eremuan hiru batzorde ezarriko dira, eta bakoitzak ezarritako urteko aurrekontuaren herena jasoko du. Lehenengo batzordeak ebatzi eta ebaluatuko ditu epea hasi eta 2012ko apirilaren 18ra arte aurkeztutako proiektuak; bigarrenak, apirilaren 19tik ekainaren 18ra artekoak; eta, hirugarrenak, berriz, ekainaren 19tik irailaren 18ra artekoak. Lehen batzordearen aurrekontu-soberakina bigarren batzordeari esleituko zaio, eta bigarrenaren soberakina, berriz, hirugarrenari.

No obstante, en el ámbito empresarial se establecen tres comisiones que se repartirán cada una la tercera parte del presupuesto anual establecido. La primera comisión evaluará y resolverá los proyectos presentados desde el inicio del plazo hasta el 18 de abril, la segunda desde el 19 de abril hasta el 18 de junio y la tercera desde el 19 de junio hasta el 18 de septiembre de 2012. El importe de presupuesto excedente de la primera comisión se reasigna a la segunda, y el excedente de ésta segunda, se reasigna a la tercera.

5.- Ebazteko epea. Hiru hilabeteko epea ezartzen da ebazpena emateko, deialdia ixten den egunetik aurrera. Aipatutako epea zenbatzeko, abuztua ez da kontuan hartuko.

5.- Plazo de resolución. Se establece un plazo de resolución de tres meses desde la fecha de cierre de la convocatoria. A efectos de cómputo de dicho plazo, no se considera el mes de agosto.

6.- Epe horretan ebazpenik ematen ez bada, ezetsi egin dela ulertuko da.

6.- La falta de resolución en plazo se entenderá como resolución denegatoria.

7.- Ebazpenak Batzorde Betearazleko idazkariak jakinaraziko dizkio eskabidea egiten duen erakundeari, eta bertan honakoak jasoko dira: proiektua zein araudiri atxikitzen zaion, laguntzaren helburua, zenbateko diru-laguntza ematen den, forma, baldintzak, eta diruz lagungarri den jarduera egiteko epeak, justifikazioak egiteko epeak eta ordainketa-epeak, eta beharrezko den beste edozein baldintza.

7.- La comunicación de las resoluciones la realizará el Secretario de la Comisión Ejecutiva a la entidad solicitante indicando la normativa a la que se acoge el proyecto, el objeto de la ayuda, la cuantía que se concede, la forma, las condiciones de la misma y los plazos de realización de la actuación subvencionable, los de justificación de la misma y los de pago, así como cualquier otra condición que sea necesaria.

8.- Aipatu ebazpena erakunde eskatzaileari jakinaraziko zaio, honako epe honetan: Batzorde Betearazleak —ebazpena emateko— batzarra egin eta, gehienez ere, 20 eguneko epean.

8.- La citada resolución se dictará y se notificará a la entidad solicitante en un plazo máximo de 20 días desde la fecha de la celebración de la Comisión Ejecutiva en que se resuelva.

9.- Aurrekoa eragotzi gabe, ebazpena SPRIren webgunean argitaratuko da, guztiek izan dezaten eman diren laguntzen berri.

9.- Sin perjuicio de lo anterior, para general conocimiento de las Ayudas concedidas se procederá a su publicación en la página web de SPRI.

14. artikulua.- Likidazio-eskabidea. Aurkezteko epea.

Artículo 14.- Solicitud de Liquidación. Plazo de presentación.

1.- Diruz lagungarri den jarduera amaitu eta gero, erakunde onuradunek jarduera akreditatu beharko dute, SPRIren web-gunean horretarako ezarri diren likidazio-eskabideko inprimakiak betez: Eskabide hori aurkezteko epea, goitik jota, hiru hilabetekoa izango da, proiektua burutzen den egunetik aurrera.

1.- Una vez finalizada la actuación subvencionable, las entidades beneficiarias deberán justificar la misma utilizando los formularios de Solicitud de Liquidación habilitados en la página web de SPRI. El plazo límite para la presentación de esta solicitud será de tres meses a partir de la fecha de fin de la ejecución del proyecto.

2.- Sinadura elektronikoaren bidez erakundea ordezkatzeko ahalorde nahikoa duen pertsonak izenpetu beharko du likidazio-eskabide hori. SPRIra egindako bidalketa telematikoaren eguna hartuko da aurkezpen-egun modura.

2.- La solicitud de liquidación deberá ser firmada por la persona que posea poder suficiente para representar a la entidad mediante firma electrónica. Se considerará como fecha de presentación la del envío telemático a SPRI.

3.- Erakunde eskatzailearen eta beraren legezko ordezkariaren identifikazio-datuak jaso beharko dira likidazio-eskabidean.

3.- La Solicitud de Liquidación deberá contener datos de identificación de la entidad solicitante y de su representante legal.

4.- Likidazio-eskabidearekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

4.- La Solicitud de Liquidación habrá de presentarse acompañada de la siguiente documentación:

a) Fakturen koadroa.

a) Cuadro de facturas.

b) Fakturen fotokopia.

b) Fotocopia de facturas.

c) Erakundeak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak beteta dituela egiaztatzen duten ziurtagiri eguneratuak, gehienez hiru hilabeteko antzinatasuna dutenak.

c) Certificados, con un máximo de tres meses de antigüedad, que acrediten que la entidad se encuentra al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y para con la Seguridad Social.

d) Ordaindu izanaren egiaztagiriak, finantza-erakundeenak.

d) Justificantes de pago de institución financiera.

e) Memoria teknikoa eta ekonomikoa.

e) Memoria técnica y económica.

f) Ordutegiak, non erakunde eskatzaileetako ikertzaileek proiektuari eskainitako dedikazioa asteka banatzen baita.

f) Partes horarios con desglose semanal de las dedicaciones imputadas al proyecto por los investigadores de las entidades solicitantes.

g) Proiektuan parte hartzen duten erakundeetako ikertzailearen ordu-tarifarik handienaren kalkulua.

g) Cálculo de la tarifa horaria más alta de investigador de las entidades solicitantes participantes en el proyecto.

15. artikulua.- Laguntzen ordainketa.

Artículo 15.- Pago de la ayuda.

1.- Diru-laguntzak SPRIk gauzatuko ditu, bi ordainketa eginez.

1.- Las subvenciones serán formalizadas y entregadas por SPRI mediante dos pagos.

a) % 70eko aurrerapena, indarrean den legedian xedatutakoaren arabera aplikatzekoa den berme-erregimenarekin, laguntza-eskabidea onartu eta 60 eguneko epean.

a) Un anticipo del 70%, con el régimen de garantías que resulte de aplicación según lo establecido en la legislación vigente, en el plazo de 60 días desde la aprobación de la Solicitud de Ayuda.

b) Gainerako % 30, ordainketa bakarrean, proiektua amaitutakoan.

b) El restante 30% mediante un único pago a la finalización del proyecto.

Likidazio-eskabidea eta aurreko artikuluan eskatutako agiriak aurkeztu, eta, gehienez ere, 60 eguneko epean egingo die azken ordainketa SPRIk, betiere, SPRIren Enpresa Sustapeneko Sailak ebaluatu ondoren eta ebaluazio horren arabera. SPRIren berrikuspenaren ondoriozko epea -17 artikuluko 1. paragrafoko c idatzi-zatian aipatua- ez da zenbatuko, ez eta abuztua ere, ez baita hilabete balioduntzat hartzen.

SPRI procederá al libramiento del pago final en un plazo máximo de 60 días a partir de la presentación de la Solicitud de Liquidación y documentación justificativa exigida en el artículo anterior, y una vez evaluada y conforme la misma por parte del Departamento de Transformación Empresarial de SPRI. A efectos de éste cómputo no se tendrá en cuenta el plazo motivado por la revisión de SPRI a la que se refiere el artículo 17, punto 1 letra c, ni el mes de agosto que se considerará inhábil.

16. artikulua.- Laguntza- edo/eta likidazio-eskabideak zuzentzea.

Artículo 16.- Subsanación de las Solicitudes de Ayuda y/o Liquidación.

1.- Laguntza- eta/edo likidazio-eskabideak behar bezala beteta ez badaude, edo 11. eta 14. artikuluetan eskatutako agiri guztiak aurkezten ez badira, SPRIk, 10 egun balioduneko epean akatsa zuzentzeko edo beharrezko agiriak helarazteko eskatuko dio enpresaren legezko ordezkariari, eta bestalde, ohartaraziko dio, hala egin ezean, eskabideari uko egin diola ulertuko dela, eta horixe jakinaraziko zaiola erakunde eskatzaileari.

1.- En el caso de que la Solicitud de Ayuda y/o de Liquidación no vinieran cumplimentadas en todos sus términos o no fueran acompañadas del resto de la documentación exigida en los artículos 11 y 14, SPRI requerirá al representante legal de la entidad, para que, en un plazo máximo de 10 días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hiciera, se le tendrá por denegada, comunicándose tal circunstancia a la entidad solicitante.

2.- Aipatu epea igaro eta zuzenketarik egin ez bada, Programaren Batzorde Betearazleak laguntza ukatuko du, ebazpen bidez.

2.- Transcurrido dicho plazo sin haber procedido a la subsanación, la Comisión Ejecutiva del Programa dictará resolución declarando la denegación.

3.- Enpresa eskatzaileak balioetsi egingo ditu SPRIk —laguntza-eskabidean erakundeak harremanetarako izendatutako pertsonaren posta elektronikora— e-mail bidez egindako komunikazioak.

3.- La entidad solicitante dará validez a todas las comunicaciones emitidas por SPRI vía e-mail a la cuenta de correo electrónico de la persona de contacto declarada por la entidad en la Solicitud de Ayuda.

17. artikulua.- Entitate onuradunen betebeharrak.

Artículo 17.- Obligaciones de las entidades beneficiarias.

1.- Erakunde onuradunek, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren 50. artikuluan xedatutakoaz gain, honako hauek ere bete beharko dituzte:

1.- Las entidades beneficiarias están obligadas, además de lo previsto en el artículo 50 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, a lo siguiente:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Alde horretatik, erakunde onuradunak, laguntza esleitu izanaren jakinarazpena jaso eta 15 eguneko epean, espresuki —eta SPRIren aurrean—horri uko egiten ez badio, laguntza onartu duela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la notificación de concesión de la subvención, la entidad beneficiaria no renuncia expresamente a la misma ante SPRI, se entenderá que ésta queda aceptada.

b) Eman den diru-laguntza, eskatu den xede horretarakoxe erabiltzea.

b) Destinar la subvención otorgada al desarrollo del plan de actuación para el que ha sido concedida.

c) SPRIk agiri osagarriak eska ditzakeela onartzea, eta, lagundu den proiektua burutu dela eta eskatutako baldintzak bete direla egiaztatzeko, SPRIk izendatutako pertsonalak instalazioetan beharrezko eta komenigarri jotzen dituen egiaztapen eta azterketak egin ditzakeela onartzea.

c) Aceptar que SPRI pueda requerir toda aquella documentación adicional que estime precisa, así como que personal designado por SPRI pueda realizar en cualquiera de sus instalaciones, cuantas verificaciones considere necesarias y convenientes, con el fin de constatar la realización del proyecto objeto de la ayuda concedida y el cumplimiento de los requisitos exigidos.

d) Faktura osoak gordetzea eta SPRIren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eskura jartzea bost urtez, gastu hautagarriak burutzen direnetik aurrera.

d) Conservar las facturas completas y tenerlas a disposición de SPRI y de la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco durante un periodo de cinco años a contar desde el momento de la realización de los gastos elegibles.

e) Eusko Jaurlaritzako Kontrol Ekonomikoko Bulegoak edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatutako informazio guztia ematea, betiere laguntzen zertarakoaren fiskalizazio-eginkizunen jardunean ari badira.

e) Facilitar a la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones de fiscalización del destino de las ayudas.

f) SPRIri lehenbailehen jakinaraztea honako hauek: xede berbererako beste administrazio edo erakunde publiko edo pribatu batzuei eskatutako edo horiek emandako laguntzak eta diru-laguntzak, edota beste edozein diru-sarrera edo baliabide.

f) Comunicar inmediatamente a SPRI la solicitud u obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma o similar finalidad que las ayudas aquí reguladas, procedentes de cualquier otra Administración o ente público o privado.

g) Diru-laguntza esleitzeko aintzat hartu den arrazoiren bat aldatu bada, SPRIri horren berri ematea.

g) Notificar a SPRI la modificación de cualquier circunstancia que haya sido tenida en cuenta para el otorgamiento de la ayuda.

h) Programaren Batzorde Betearazleari aldez aurretik baimena eskatzea, akziodunen egituran aldaketaren bat badago eta horrek erakundearen kontrolean aldaketa badakar, diru-laguntzaren gaineko ebazpena ematen den egunetik hiru urteko epean. Baldintza hori ez zaie aplikatuko sektore, enpresa edo lurralde mailako eragileei.

h) Solicitar autorización previa a la Comisión Ejecutiva del Programa en el supuesto de modificación de la estructura del accionariado que implique un cambio de control en la entidad, en el plazo de tres años contados a partir de la fecha de resolución de la ayuda. Este requisito no le es de aplicación a los Agentes de carácter sectorial, empresarial o territorial.

18. artikulua.- Laguntzak aldatzea.

Artículo 18.- Modificación de las ayudas.

1.- Diru-laguntzak emateko baldintzetan aldaketaren bat gertatzen bada. eta, edozein kasutan, xede berbererako beste administrazio edo erakunde publiko zein pribatu batzuetatik laguntzak edo diru-laguntzak edota beste edozein diru-sarrera edo baliabide jaso bada, diru-laguntza esleitzeko ebazpena aldatu ahal izango da, betiere programa honetan ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira.

1.- Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso, la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión de la ayuda, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en el presente Programa.

2.- Halaber, Batzorde Betearazleak jarduerak gauzatzeko luzapena eman dezake, baldin eta erakunde onuradunek hala eskatu eta behar bezala justifikatzen badute; eta hala izanez gero, laguntzaren ordainketa ere atzeratu egin ahal izango da, emandako arrazoiek hori justifikatzen badute. Atzerapenak atzerapen, diruz lagunduko den jarduera amaitzeko ezingo dira igaro hamabi hilabete baino gehiago, proiektua hasten denetik aurrera.

2.- Asimismo, previa solicitud y justificación por parte de las entidades beneficiarias, se podrá conceder, por la Comisión Ejecutiva del Programa, un aplazamiento en la ejecución de las actividades a realizar, que podrá conllevar un retraso en el pago de la subvención que corresponda, siempre que las razones alegadas así lo justifiquen. Este aplazamiento no podrá dar lugar a que la realización de la actividad subvencionable finalice con posterioridad al plazo de doce meses contados a partir de la fecha de inicio del proyecto.

3.- Jarduerek laguntza-eskabidea egindakoan aurkeztutako memorian jasotakoak izan beharko dute ezinbestean; hala ere, Batzorde Betearazleak jarduera horietan aldaketak egiteko baimena eman dezake, baldin eta erakunde onuradunak, jarduerak amaitu aurretik, aldaketak erabat justifikatzen baditu eta jarduera horien izaera eta helburuak —Programa honetan hasieratik ezarritakoak— aldatzen ez badira.

3.- Las actuaciones comprenderán necesariamente las contempladas en la Solicitud de Ayuda y documentación complementaria, pudiendo autorizarse cambios en las mismas por parte de la Comisión Ejecutiva del Programa, siempre que estos cambios hayan sido previamente justificados por la entidad beneficiaria con anterioridad a su finalización, y siempre que no se desvirtúe la naturaleza de las actuaciones y los objetivos perseguidos inicialmente por este Programa.

19. artikulua.- Ez-betetzeak.

Artículo 19.- Incumplimientos.

1.- Erakunde onuradunek ez badute betetzen araudi honetan eta aplikagarriak zaizkien gainerako arauetan ezarritako baldintzaren bat, edo laguntzak emateko ebazpenean ezar daitekeen baldintzaren bat, emandako diru-laguntza jasotzeko eskubidea galduko dute. Halakorik gertatuz gero, SPRIri itzuli beharko dizkiote une horretara arte jasotako zenbatekoak eta legezko interesak. Beharrezkoa izanez gero, legezko ekintzak bideratu ahal izango dira, zenbateko horiek itzularazteko.

1.- En el supuesto de que las entidades beneficiarias incumplieran alguno de los requisitos establecidos en la presente normativa y en las demás normas que le son de aplicación, así como alguna de las condiciones que, en su caso, se establezcan en la resolución de concesión de las ayudas, perderán el derecho a obtener la subvención otorgada, debiendo en ese caso reintegrar a SPRI el montante de las ayudas que hubieran percibido hasta ese momento, más los correspondientes intereses legales que correspondan, procediéndose, en caso necesario, a ejercitar las acciones legales a las que hubiera lugar para conseguir su reintegro.

2.- Dena den, artikulu honetan xedatutakoaren ondorioetarako, hauek izango dira ez-betetzeak:

2.- En todo caso, se considerará incumplimiento a los efectos de lo previsto en este artículo:

a) Gastu hautagarriak epe barruan ez justifikatzea, edo programa honetan edo laguntza emateko ebazpenean eskatzen diren baldintzak ez betetzea.

a) La no justificación en plazo de los gastos elegibles o el incumplimiento de los requisitos exigidos en este Programa o en la resolución de concesión de la ayuda.

b) Diruz lagundutako proiektua betetzeko epeak gainditzea, aldatzeko baimena edo luzapena eman ez bada.

b) Sobrepasar los plazos establecidos para la realización del proyecto subvencionado, siempre que no medie autorización de modificación o de prórroga.

c) Proiektua beste edozertan desbideratzea edo laguntza emateko ebazpenean ezarritako beste edozein betebehar ez betetzea.

c) Cualquier otra desviación del proyecto o el incumplimiento de cualquier otra obligación que se disponga en la resolución de concesión de la ayuda.

3.- Ez-betetzea egiaztatzeko espedientea abiarazi eta izapidetzea, eta tokatzen den txostena ematea SPRIri dagozkio. Ez-betetzearen inguruko ebazpena emateko eskuduntza SPRIren zuzendari nagusiak izango du, eta hartarako proposamena, Programaren Batzorde Betearazleak egin beharko du.

3.- El inicio, la tramitación del expediente de comprobación del incumplimiento y la emisión del correspondiente informe corresponderá a SPRI. La resolución sobre la existencia de un incumplimiento será competencia del Director General de SPRI, a propuesta de la Comisión Ejecutiva del Programa.

XEDAPEN GEHIGARRIA

DISPOSICIÓN ADICIONAL

Programako 6.1.b artikuluak aipatzen duen Kanpo Aholkularien Erregistroa erabat martxan egon arte, SPRIk baliozkotuko ditu kanpo-aholkulariak, hots, eskatutako laguntzak helburu duen lehiakortasun-hobekuntzaren alorrean nahikoa gaitasun eta lan-eskarmentu dutela egiaztatzen dutenak, eman behar duten laguntza emateko behar bezain beste gaitasun dutela frogatzeko.

Hasta tanto el Registro de Asesores Externos al que se hace referencia en el artículo 6 apartado 1 b del presente Programa, no se encuentre totalmente operativo, SPRI validará a aquéllos Asesores Externos que acrediten tener capacitación y experiencia profesional bastante en el ámbito de la mejora competitiva objeto de la ayuda solicitada, de forma que demuestren tener la capacidad necesaria para afrontar con éxito la asistencia requerida.

Horretarako, kasu bakoitzak eskatzen duen alorrean gutxienez 5 urtetik gorako lan-eskarmentua dutela frogatu beharko dute aholkulari horiek.

A tal fin, dichos asesores deberán acreditar una experiencia profesional mínima de 5 años en el ámbito concreto requerido.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Baliogabetuta eta ondoriorik gabe geratzen da EAEko enpresen lehiakortasunaren hobekuntzan laguntzeko den Compite Programaren araudia (2011ko urtarrilaren 31ko EHAA), eta haren ondorengo aldaketak.

Queda anulada y sin efecto la normativa del Programa Compite de apoyo a la mejora de la competitividad en las empresas de la Comunidad Autónoma del País Vasco publicada en el Boletín Oficial del País Vasco de 31 de enero de 2011, y sus posteriores modificaciones.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Erakunde onuradunek programa honekin lotutako argitalpen eta sustapeneko jarduera guztietan zehaztu beharko dute SPRItik laguntza jaso dutela.

Primera.- Las entidades beneficiarias harán constar en todas las actividades editoriales o promocionales en relación con este Programa el apoyo recibido de SPRI.

Bigarrena.- Abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoarekin bat, helarazi dizkiguten izaera pertsonaleko datuak «Laguntzak» izeneko fitxategian bilduko dira. Horren guztiaren arduraduna SPRI da (Urkixo zumardia, 36, 4. solairua, Bizkaia Plaza eraikina, 48011 Bilbao).

Segunda.- De conformidad con lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de 13 de diciembre, los datos de carácter personal que nos faciliten serán recogidos en un fichero denominado «Ayudas», del que es responsable SPRI, con domicilio en Alameda Urquijo, 36-4.ª planta, Edificio Plaza Bizkaia, 48011 Bilbao.

Fitxategi horren helburua SPRIk diseinatu eta/edo kudeatutako laguntza/diru-laguntzako espedienteak kudeatzea da. Informazio hori enpresa kolaboratzaileei, arlo horretan eskumena duen Administrazio Publikoari eta SPRI taldeko enpresei eman ahal izango zaie, hala behar izanez gero.

Este fichero tiene como finalidad gestionar los expedientes de ayudas/subvenciones diseñados y/o gestionados desde SPRI. Dicha información podrá ser facilitada a empresas colaboradoras, Administración Pública con competencia en la materia y empresas del Grupo SPRI si fuera necesario.

Datuak Babesteko Espainiako Agentziari fitxategi horren berri eman zaio; fitxategiak, bestalde, datuen erabateko segurtasuna bermatzeko beharrezko neurriak betetzen ditu.

Dicho fichero, ha sido notificado a la Agencia Española de Protección de Datos y cuenta con las medidas de seguridad necesarias para garantizar la total seguridad de los datos.

Nolanahi ere, emandako datuetara sartzeko aukera dago, baita, behar izanez gero, datuak zuzentzeko, datuak ezerezteko edo datuen aurka egiteko aukera ere, betiere, adierazitako legean ezarritakoaren arabera. Horretarako, jakinarazpen bat bidali beharko zaio, idatziz, SPRIko Segurtasuneko arduradunari, helbide honetara: lopd@spri.es.

La posibilidad de acceder a los datos facilitados, así como de solicitar, en su caso, su rectificación, oposición o cancelación, en los términos establecidos por la Ley indicada, puede ejercerse dirigiendo una comunicación escrita al Responsable de Seguridad de SPRI, a la dirección lopd@spri.es.

Hirugarrena.- SPRIren erabakia merkataritza-izaerakoa da eta jurisdikzio-eskumena epaile eta epaitegi zibilena da. Erakunde onuradunak, dagokien edozein eskumeni formalki uko eginez, diru-laguntzen programa hau interpretatu edo gauzatzerakoan sor daitekeen edozein auzi, desadostasun, arazo edo erreklamazio konpontzeko, Bilboko Justizia Auzitegien esanetara jartzen dira espresuki, horiek baitira gai horietan eskumena dutenak.

Tercera.- La decisión de SPRI es de naturaleza mercantil y la competencia jurisdiccional es de los jueces y tribunales civiles. Las entidades beneficiarias, con renuncia formal a cualquier fuero que pudiera corresponderles, se someten de manera expresa, para la resolución de todo litigio, discrepancia, cuestión o reclamación que pudiera suscitarse, directa o indirectamente, respecto de la interpretación o ejecución del presente Programa de ayudas, a los Tribunales de Justicia de Bilbao, competentes al efecto.

Laugarrena.- SPRIren zuzendari nagusiari eskumena ematen zaio araudi hau gauzatzeko eta garatzeko beharrezkoak diren xedapenak emateko.

Cuarta.- Se faculta al Director General de SPRI para dictar las disposiciones que sean necesarias para la ejecución y desarrollo de la presente normativa.

Bilbao, 2011ko abenduaren 21a.

Bilbao, a 21 de diciembre de 2011.

Zuzendari nagusia,

El Director General,

TOMÁS ORBEA CELAYA.

TOMÁS ORBEA CELAYA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental