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Boletin Oficial del País Vasco

58. zk., 2011ko martxoaren 24a, osteguna

N.º 58, jueves 24 de marzo de 2011


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Iragarkiak

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Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saila
Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca
1668
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IRAGARKIA, «Zabortegi publiko ez-aktiboen ingurumen-eragina zaintzeko eta segimendua egiteko (II. fasea)» zerbitzuen administrazio-kontratua esleitzeko lehiaketarako dei egiten duena (Espedientea: 005A/2011).

ANUNCIO por el que se convoca concurso para la licitación pública del contrato administrativo de servicios de «Control y seguimiento de la afección ambiental de vertederos públicos inactivos. Fase II» (Expediente: 005A/2011).

1.- Entitate esleitzailea.

1.- Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Zerbitzu Zuzendaritza. Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saila.

a) Organismo: Dirección de Servicios. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia. Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saila.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saileko Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua).

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

4) Telefonoa: 945 01 98 26.

4) Teléfono: 945 01 98 26.

5) Telefaxa: 945 01 98 56.

5) Telefax: 945 01 98 56.

6) Posta elektronikoa: contratacion.maptap@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: contratacion.maptap@ej-gv.es.

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.info.

7) Dirección de internet del perfil del contratante: www.contratacion.info.

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna:

8) Fecha límite de obtención de documentos e información.

d) Espedientearen zenbakia: 005A/2011.

d) Número de expediente: 005A/2011.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.- Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: zabortegi publiko ez-aktiboen ingurumen-eragina zaintzea eta segimendua egitea. II. Fasea.

b) Descripción: control y seguimiento de la afección ambiental de vertederos públicos inactivos. Fase II.

c) Loteak: bai, 2.

c) División por lotes y número: sí (2 lotes).

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua:

d) Lugar de ejecución/entrega:

- Landa-lanak, zabortegi bakoitzean edo inguruan.

- Los trabajos de campo en cada vertedero o su entorno.

- Gainerako jarduerak, berriz, enpresa esleipendunaren instalazioetan.

- El resto de las actividades en las instalaciones de la empresa adjudicataria.

Agiriak Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Saileko Ingurumenaren Kalitatearen Zuzendaritzan aurkeztuko dira.

La entrega de documentos se realizará en la Dirección de Calidad Ambiental del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 2012ko maiatzaren 31.

e) Plazo de ejecución/entrega: 31 de mayo de 2012.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: sí.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 90522300-5.

i) CPV (referencia de nomenclatura) 90522300-5.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.- Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

- Eskaintza ekonomikoa: % 40.

- Oferta económica: 40%.

- Eskaintza teknikoa: % 60.

- Oferta técnica 60%.

Metodologiaren garapena, dagokion atalean zehaztutako fase eta egiteko bakoitzarentzat (% 45).

Desarrollo de la metodología a utilizar para cada una de las fases y tareas definidas en el apartado correspondiente (45%).

Lanari balioa gehitzen dioten garapen osagarriak eta hobekuntzak, baldin eta lizitatzaileak hala adierazten badu bere eskaintzan. Hobekuntzek ez dute kostu gehigarririk ekarriko, eta administrazio-klausula zehatzen pleguko IX. eranskinari, 16.1 klausulari eta karatularen 31.3 atalari lotuko zaizkio (% 15).

Desarrollos adicionales y mejoras que aportan valor añadido al trabajo y que el licitador refleje en su oferta como tal. Las mejoras no llevarán coste adicional y se ajustarán al apartado 31.3 de la carátula, cláusula 16.1 y anexo IX del pliego de cláusulas administrativas particulares (15%).

4.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.- Presupuesto base de licitación.

- Zenbateko garbia: laurehun eta bi mila bostehun eta berrogeita bi euro eta hogeita hamazazpi zentimo (402.542,37).

- Importe neto: cuatrocientos dos mil quinientos cuarenta y dos euros con treinta y siete céntimos (402.542,37).

- BEZa (% 18): hirurogeita hamabi mila laurehun eta berrogeita hamazazpi euro eta hirurogeita hiru zentimo (72.457,63).

- IVA(18%): setenta y dos mil cuatrocientos cincuenta y siete euros con sesenta y tres céntimos (72.457,63).

- Zenbatekoa, guztira: laurehun eta hirurogeita hamabost mila (475.000) euro, bi lotetan banaturik.

- Importe total: cuatrocientos setenta y cinco mil (475.000) euros, dividido en 2 lotes.

a) 1. lotea: Bizkaiko zabortegi publiko ez-aktiboen ingurumen-eragina zaintzea eta segimendua egitea.

a) Lote 1: control y seguimiento de la afección ambiental de vertederos público inactivos localizados en Bizkaia.

- Zenbateko garbia: berrehun eta bat mila berrehun eta hirurogeita hamaika euro eta hemeretzi zentimo (201.271,19).

- Importe neto: doscientos un mil doscientos setenta y un euros con diecinueve céntimos (201.271,19).

- BEZa (% 18): hogeita hamasei mila berrehun eta hogeita zortzi euro eta laurogeita bat zentimo (36.228,81).

- IVA 18%: treinta y seis mil doscientos veintiocho euros con ochenta y un céntimos (36.228,81).

- Zenbatekoa, guztira: berrehun eta hogeita hamazazpi mila eta bostehun (237.500) euro.

- Importe total: doscientos treinta y siete mil quinientos (237.500) euros.

b) Lote 2: Arabako eta Gipuzkoako zabortegi publiko ez-aktiboen ingurumen-eragina zaintzea eta segimendua egitea.

b) Lote 2: control y seguimiento de la afección ambiental de vertederos público inactivos localizados en Álava y Gipuzkoa.

- Zenbateko garbia: berrehun eta bat mila berrehun eta hirurogeita hamaika euro eta hemeretzi zentimo (201.271,19).

- Importe neto: doscientos un mil doscientos setenta y un euros con diecinueve céntimos (201.271,19).

- BEZa (% 18): hogeita hamasei mila berrehun eta hogeita zortzi euro eta laurogeita bat zentimo (36.228,81).

- IVA 18%: treinta y seis mil doscientos veintiocho euros con ochenta y un céntimos (36.228,81).

- Zenbatekoa, guztira: berrehun eta hogeita hamazazpi mila eta bostehun (237.500) euro.

- Importe total: doscientos treinta y siete mil quinientos (237.500) euros.

5.- Bermeak.

5.- Garantías exigidas.

- Behin-behinekoa: ez.

- Provisional: no.

- Behin betikoa: lizitaziorako oinarrizko aurrekontuaren % 5, BEZik gabe.

- Definitiva: 5% del presupuesto base de licitación sin IVA.

6.- Kontratistaren betebeharrak.

6.- Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso:

- Ekonomia- eta finantza-kaudimena: azken bi urteetako fakturazioa, lizitazio honen aurrekontuaren parekoa, gutxienez.

- Solvencia económica y financiera: facturación en los dos últimos años por valor como mínimo del presupuesto de esta licitación.

- Gaitasun teknikoa:

- Solvencia técnica:

" Lurzoruak ikertu eta berreskuratzeko entitate gisa kreditatua egon behar da, urriaren 10eko 199/2006 Dekretuan ezarritakoarekin bat (2006ko azaroaren 8ko EHAA, 213. zk.).

" Deberá estar acreditada como entidad de investigación y recuperación de suelos de conformidad con el Decreto 199/2006, de 10 de octubre (BOPV n.º 213, de 8 de noviembre de 2006).

" Arrisku-analisietarako kreditatua egon behar da, aurreko dekretuan ezarritakoarekin bat (ABEEek aurkeztutako eskaintzen kasuan, nahikoa izango da elkarte horretako enpresetako batek kreditazio hori izatea).

" Deberá estar acreditada en Análisis de Riesgos de conformidad con el Decreto anterior (En caso de oferta presentadas por UTEs resulta suficiente que una de las empresas que conforman la UTE disponga de dicha acreditación).

" 3 urteko esperientzia, kontratu honetako zereginen antzeko beste batzuetan.

" Experiencia de 3 años en tareas similares a las que resultan objeto de la presente contratación.

- Ekipoa:

- Equipo:

" Hiru (3) lagunek, gutxienez, proiektu-buru gisa aitortuak egon behar dute, enpresa lizitatzaileari lurzorua ikertu eta berreskuratzeko arloan emandako kreditazioan.

" Un mínimo de tres (3) personas reconocidas como Jefes de Proyecto en la acreditación concedida a la empresa licitante en materia de investigación y recuperación de la calidad del suelo.

" Hiru (3) lagunek, gutxienez, arrisku-analista gisa aitortuak egon behar dute, enpresa lizitatzaileari lurzorua ikertu eta berreskuratzeko arloan emandako kreditazioan.

" Un mínimo de tres (3) personas reconocidas como Analistas de Riesgos en la acreditación concedida a la empresa licitante en materia de investigación y recuperación de la calidad del suelo.

" Bost (5) teknikarik, gutxienez, landa-lanaren arduradun jardungo dute, makinetan bertan eta lanaldi osoz.

" Un mínimo de cinco (5) técnicos responsables del trabajo de campo, a pie de máquina y a tiempo completo.

" Geologia eta hidrogeologian aditua den teknikari bat (1), gutxienez.

" Un mínimo de un (1) técnico experto en Geología e Hidrogeología.

c) Bestelako betebehar bereziak: ez.

c) Otros requisitos específicos: no procede.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

7.- Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.- Presentación de ofertas o solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2011ko apirilaren 11, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 11 de abril de 2011, antes de las 12:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: eskura edo postaz.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzako Ingurumen, Lurralde Plangintza, Nekazaritza eta Arrantza Sailaren Erregistro Orokorra.

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial, Agricultura y Pesca del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua).

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

4) Helbide elektronikoa: contratacion.maptap@ej-gv.es.

4) Dirección electrónica: contratacion.maptap@ej-gv.es.

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik aurrera.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

8.- Eskaintzak irekitzea.

8.- Apertura de las ofertas.

a) Helbidea: eskaintzak irekitzeko sala (Lakua II. Donostia kalea, 1).

a) Dirección: sala de apertura de ofertas de Lakua 2; c/ Donostia-San Sebastián, 1.

b) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010 (Araba).

b) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010 (Álava).

c) C gutun-azalak («Balio-iritzia ematea eskatzen duten irizpideak, aplikatuko badira») jendaurrean irekitzea:

c) La apertura de sobres C, «Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor», se realizará:

Eguna eta ordua: 2011ko apirilaren 19a, 11:00ak.

Fecha y hora: 19 de abril de 2011 a las 11:00 horas.

d) «B» gutun-azalak, «Eskaintza ekonomikoa, eta formulak aplikatuz automatikoki balioesten diren irizpideak» izenekoak.

d) La apertura de sobres B, «Oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas», se realizará:

Eguna eta ordua: 2011ko maiatzaren 10a, 11:00etan.

Fecha y hora: 10 de mayo de 2011 a las 11:00 horas.

9.- Publizitate-gastuak.

9.- Gastos de publicidad.

EHAA: laurehun eta sei euro eta berrogeita bederatzi zentimo (406,49).

BOPV: cuatrocientos seis euros con cuarenta y nueve céntimos (406,49).

10.- Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez zen bidali EBAOra.

10.- Fecha de envío del anuncio al Diario Oficial de la Unión Europea (en su caso) no existe envío a DOUE.

11.- Bestelako argibideak.

11.- Otras informaciones.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko martxoaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de marzo de 2011.

Zerbitzu zuzendaria,

Director de Servicios,

JOSÉ LUIS BARRENA MARTÍNEZ.

JOSÉ LUIS BARRENA MARTÍNEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental