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Boletin Oficial del País Vasco

58. zk., 2011ko martxoaren 24a, osteguna

N.º 58, jueves 24 de marzo de 2011


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Iragarkiak

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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
1667
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IRAGARKIA, «Irungo (Gipuzkoa) CEP Alzukaitz Toki-Alai LHIn Haur Hezkuntzarako eraikin berria» helburu duen lanen kontratu administratiboa esleitzeko dena (Espedientea: CO/08/11).

ANUNCIO para la adjudicación del contrato administrativo de obras de «Nuevo Centro de Educación Infantil denominado CEP Alzukaitz Toki-Alai LHI de Irun (Gipuzkoa)» (Expediente: CO/08/11).

1.- Entitate esleitzailea.

1.- Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la documentación.

a) Erakundea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordea.

a) Organismo: Viceconsejera de Administración y Servicios del Departamento.de Educación, Universidades e Investigación.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Mahaia - Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila (Administrazio eta Zerbitzuen Sailburuordetza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación (Viceconsejería de Administración y Servicios).

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01010.

4) Telefonoa: 945 01 65 42.

4) Teléfono: 945 01 65 42.

5) Telefaxa: 945 01 83 35.

5) Telefax: 945 01 83 35.

6) Posta elektronikoa: huisl049@ej-gv.es.

6) Correo electrónico: huisl049@ej-gv.es.

7) Kontratatzailearen profilaren internet helbidea: www.contratacion.euskadi.net.

7) Dirección de Internet del Perfil del Contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2011-04-19.

8) Fecha límite de obtención de documentos e información: 19-04-2011.

d) Espedientearen zenbakia: CO/08/11.

d) Número de expediente: CO/08/11.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.- Objeto del contrato.

a) Mota: lanak.

a) Tipo: obras.

b) Deskribapena: Irungo CEP Alzukaitz Toki-Alai LHIn Haur Hezkuntzarako eraikin berria.

b) Descripción: nuevo Centro de Educación Infantil denominado CEP Alzukaitz Toki-Alai LHI de Irun.

c) Loterik dagoen eta zenbat lote/unitate dauden: ez.

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Irungo CEP Alzukaitz Toki-Alai LHI.

d) Lugar de ejecución/entrega: CEP Alzukaitz Toki-Alai LHI de Irun.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 12 hilabete zuinketaren egiaztapen-aktaren sinadura egin eta hurrengo egunetik.

e) Plazo de ejecución/entrega: 12 meses a contar desde el día siguiente a la firma del acta de comprobación del replanteo.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat osatzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo Marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 45214200-2.

i) CPV (Referencia de nomenclatura): 45214200-2.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.- Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

Prezioa Ponderazioa: 40,00.

Precio Ponderación: 40,00.

Prezioen koherentzia eta arrazionaltasuna. Ponderazioa: 10,00.

Coherencia y racionalidad de precios. Ponderación: 10,00.

Obra egitasmoaren koherentzia. Ponderazioa: 50,00.

Coherencia del Plan de Obra. Ponderación: 50,00.

4.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.- Presupuesto base de licitación.

Zenbateko garbia: milioi bat zazpiehun hogeita sei mila eta berrehun hamabost euro eta hirurogeita zazpi zentimo (1.726.215,67). BEZa (% 18): hirurehun eta hamar mila zazpiehun hamazortzi euro eta laurogeita bi zentimo (310.718,82). Guztira: bi milioi hogeita hamasei mila eta bederatziehun hogeita hamalau euro eta berrogeita bederatzi zentimo (2.036.934,49).

Importe neto: un millón setecientos veintiséis mil doscientos quince euros con sesenta y siete euros (1.726.215,67); IVA (18%): trescientos diez mil setecientos dieciocho euros con ochenta y dos céntimos (310.718,82). Importe total: dos millones treinta y seis mil novecientos treinta y cuatro euros con cuarenta y nueve céntimos (2.036.934,49).

5.- Bermeak.

5.- Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, IVA excluido.

6.- Kontratistaren betebeharrak.

6.- Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena (taldea, azpitaldea eta kategoria):

a) Clasificación, en su caso: (grupo, subgrupo y categoría):

Taldea: C).

Grupo: C).

Azpitaldea:

Subgrupo:

Kategoria: e).

Categoría: e).

b) Kaudimen ekonomiko-finantzarioa eta gaitasun tekniko-profesionala, kasuan kasu: karatularen 29. atalean aurreikusitakoaren arabera.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: conforme a lo previsto en el apartado 29 de la carátula.

c) Bestelako betebehar bereziak.: ez dago.

c) Otros requisitos específicos: no procede.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no procede.

7.- Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

7.- Presentación de ofertas o solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2011-04-20, 13:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 20-04-2011, antes de las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: eskura edo posta bidez.

b) Modalidad de presentación: en mano o por correo postal.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren Erregistro Orokorra.

1) Dependencia: Registro General del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2) Helbidea: Donostia 1, Lakua II, 3. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II 3.ª Planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01010.

4) Posta elektronikoa: huis1049@ej-gv.es.

4) Dirección electrónica: huisl049@ej-gv.es.

d) Zenbat enpresari dei egingo zaien eskaintzak aurkezteko (prozedura murriztua): ez.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldaerak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

8.- Eskaintzak irekitzea.

8.- Apertura de las ofertas.

a) Erakundea: Lakua II, 1. bilera-gela.

a) Entidad: Sala 1 de Lakua II.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba) 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz (Álava) 01010.

d) Data eta ordua (balio-judizio bidez baloratu beharreko esleipenerako irizpideak, C gutun-azala): 2011-05-09, 10:00ak.

d).Fecha y hora (criterios de adjudicación dependientes de un juicio de valor, sobre C): 09-05-2011, 10:00 horas.

e) Data eta ordua (formula bidezko esleipenerako irizpideak, B gutun-azala): 2011-06-24, 12:00ak.

e) Fecha y hora (criterios de adjudicación evaluables mediante fórmulas, sobre B): 24-06-2011, 12:00 horas.

9.- Publizitate-gastuak: EHAA: laurehun sei euro eta berrogeita bederatzi zentimo (406,49).

9.- Gastos de publicidad: BOPV: cuatrocientos seis euros con cuarenta y nueve céntimos (406,49).

10.- Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez.

10.- Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso). No existe envío a DOUE.

11.- Bestelako argibideak.

11.- Otras informaciones.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko martxoaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de marzo de 2011.

Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordea,

Viceconsejera de Administración y Servicios,

MARÍA SOLEDAD ESTEBAN GALARZA.

MARÍA SOLEDAD ESTEBAN GALARZA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental