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Boletin Oficial del País Vasco

58. zk., 2011ko martxoaren 24a, osteguna

N.º 58, jueves 24 de marzo de 2011


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Iragarkiak

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Herrizaingo Saila
Interior
1665
1665

IRAGARKIA, terrorismoaren biktimentzat iraingarri edo umiliagarriak diren edo terrorismoa goratzen duten pintaketak ezabatzeko eta pankartak, argazkiak edo afixak kentzeko zerbitzua kontratatzeko dena (Espedientea: PL-122/11).

ANUNCIO para la contratación del servicio de eliminación de pintadas y retirada de pancartas, fotos o carteles ofensivos o humillantes para las víctimas del terrorismo o de exaltación del terrorismo (Expediente: PL-122/11).

1.- Entitate esleitzailea.

1.- Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Herrizaingo Saila.

a) Organismo: Departamento de Interior.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zuzendaritza-Kontratazioa.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica e Infraestructuras-Contratación.

c) Espedientearen zenbakia: PL-122/11.

c) Número de expediente: PL-122/11.

2.- Kontratuaren ezaugarriak.

2.- Objeto del contrato.

a) Helburua: iragarki honen idazpuruan adierazitakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak eta kopurua: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Gauzatzeko lekua: EAEko kasuan kasuko udalerriak.

c) Lugar de ejecución: en los municipios de la CAPV donde en cada caso de indique.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: 2011ko abenduaren 31.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: 31 de diciembre de 2011.

3.- Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.- Tramitación; procedimiento y forma de adjudicación:

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: eskaintzak baloratzeko hainbat irizpide daude.

c) Forma: existe pluralidad de criterios de valoración de las ofertas.

4.- Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: guztira, ehun eta hamabi mila eta ehun (112.100) euro.

4.- Presupuesto base de licitación: importe total; ciento doce mil cien (112.100) euros.

5.- Fidantzak: behin betikoa: esleipenaren zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

5.- Garantías: definitiva; 5% del importe de adjudicación IVA excluido.

6.- Agiriak eta argibideak.

6.- Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza - Herrizaingo Saila - Kontratazioa.

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación.

b) Helbidea: Donostia kalea 1 - E aldea - solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1- Zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 88 98.

d) Teléfono: 945 01 88 98.

e) Telefaxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945 01 87 49.

f) E-maila: c-lopez@ej-gv.es.

f) E-mail: c-lopez@ej-gv.es.

g) Web orria: www.contratacion.info.

g) Página web: www.contratacion.info.

h) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2011ko apirilaren 8a.

h) Fecha límite de obtención de documentos e información: 8 de abril de 2011.

7.- Kontratistaren berariazko eskakizunak:

7.- Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no se exige.

Lizitatzaileak honako hauek aurkeztu beharko ditu:

El licitador estará obligado a presentar:

- Ekonomia- eta finantza-kaudimena: finantza-erakundeak kontratazio honetarako berariaz emandako txostena aurkeztu beharko du; txostenean helburua aipatuko da, eta kontratuaren aurrekontua estaltzeko adinako kaudimena (112.100 euro) baduela adieraziko da.

- Solvencia económica y financiera: deberán presentar informe de institución financiera emitido ex profeso para la presente contratación, mencionando su objeto, e indicando que es solvente por el presupuesto del contrato (112.100) euros.

- Gaitasun teknikoa edo profesionala:

- Solvencia técnica o profesional:

- Azken hiru urteetan egindako zerbitzu edo lanik garrantzizkoenen zerrenda, horien zenbatekoak, egunak eta onuradun publikoak edo pribatuak jasota. Horietatik hiruk, gutxienez, kontratu honen antzeko xedea izan behar dute.

- Relación de los principales trabajos y servicios prestados en los tres últimos años que incluya importe, fechas y beneficiarios públicos o privados de los mismos. Al menos tres trabajos deben tener objeto similar al de este contrato.

8.- Eskaintzak aurkeztea.

8.- Presentación de las ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2011ko apirilaren 8a, 10:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 10:00 horas del 8 de abril de 2011.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: hiru gutun-azal aurkeztu behar dira («A», «B» eta «C»), administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitakoa barruan daramatela; eskura, edo administrazio-klausula zehatzen pleguko 12.3 puntuan zehaztutako eran aurkeztuko dira.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse tres sobres «A», «B» y «C», con el contenido previsto en el pliego de cláusulas administrativas particulares, en mano o en la forma prevista en el punto 12.3 del pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Entitatea: Eusko Jaurlaritza - Herrizaingo Saila - Kontratazioa.

1) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Contratación.

2) Helbidea: eskaintza eskura entregatu beharko da Kontratazio Zerbitzuan (Donostia kalea 1), edo, bestela, postaz bidali beharko da ezarritako epearen barruan. Postaz bidaltzez gerotan, posta-bulegoan justifikatu egin beharko da bidalketa-eguna, eta eskaintza bidali izanaren berri eman beharko zaio kontratazio-organoari, telex, telefax edo telegrama bidez. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira edo bidalketaren berri emateko agiria eskaintzak jasotzeko ezarri den epea amaitu eta gero heltzen bada, eskaintza ez da onartuko. Nolanahi ere, adierazi den egunetik hamar egun natural igaro eta eskaintza jaso ez bada, ez da inola ere onartuko.

2) Domicilio: serán entregados en mano en contratación. c/ Donostia-San Sebastián, 1, o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama. Sin la concurrencia de ambos requisitos o si la comunicación de la remisión es recibida con posterioridad al transcurso del plazo de recepción de proposiciones establecido, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabete.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.- Eskaintzak irekitzea:

9.- Apertura de las ofertas:

1) Eskaintza teknikoak irekitzea: balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak.

1) Apertura ofertas técnicas: criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza - Herrizaingo Saila - Kudeaketa Ekonomiko eta Kontratazioko Zerbitzua.

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Servicio de Gestión Económica y Contratación.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, E aldea - solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 - zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Eguna: 2011ko apirilaren 13a.

d) Fecha: 13 de abril de 2011.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

2) Eskaintza ekonomikoak irekitzea: eskaintza ekonomikoa, eta automatikoki baloratzen diren irizpideak, formulak aplikatuz:

2) Apertura ofertas económicas: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas:

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza - Herrizaingo Saila - Kudeaketa Ekonomiko eta Azpiegituren Zerbitzua.

a) Entidad: Gobierno Vasco - Departamento de Interior - Servicio de Gestión Económica e Infraestructuras.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, E aldea - solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 - zona E - entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código posta: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Eguna: 2011ko apirilaren 15a.

d) Fecha: 15 de abril de 2011.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.- Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.- Gastos de anuncios: serán por cuenta del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2011ko martxoaren 1a.

Vitoria-Gasteiz, a 1 de marzo de 2011.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.

JUAN MANUEL URRETABIZKAIA QUINTANA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental