Boletin Oficial del País Vasco

146. zk., 2010eko uztailaren 30a, ostirala

N.º 146, viernes 30 de julio de 2010


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
3625
3625

206/2010 DEKRETUA, uztailaren 20koa, Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokiei eta irakasleen kudeaketari emandako sariei buruzkoa.

DECRETO 206/2010, de 20 de julio, sobre premios a las buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional.

Lanbide Heziketak funtzio estrategikoa du pertsonen prestakuntzan eta kualifikazioan, enpresen lehiakortasunaren hobekuntzan, lanbide-prestakuntza ingurune produktiboaren premiei egokitzean, eta enplegu-politikak laneratzeko tresnatzat hartzean.

La formación profesional desempeña una función estratégica en la preparación y cualificación de las personas, en la mejora de la competitividad de las empresas, en la adaptación de las cualificaciones profesionales a las necesidades del entorno productivo y en las políticas de empleo como instrumento de inserción profesional.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak, Lanbide Heziketako Ikastetxeek ematen duten zerbitzuen balioa eta kalitatea gehitzeko asmoa, eta honako hauen aldeko apustua egiten du:

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación, con el fin de incrementar el valor y la calidad de los servicios que prestan los centros de formación profesional, apuesta por:

- Ikastetxeetako langileen lankidetza-espiritua bultzatu, bakoitzaren jakintza eta praktika egokiak ikastetxe guztien ondare izan daitezen sustatuz.

- Fomentar el espíritu colaborativo del personal de los centros, propiciando que el conocimiento individual y las buenas prácticas sean patrimonio de todos los centros.

- Praktika egokien zabalkundea formalizatu, sistematizatu eta bultzatu, jarduera-sare edo komunitateen bitartez egituratzen den sistema sortuz ezagutza zabaltzeko.

- Formalizar, sistematizar e impulsar la difusión de las buenas prácticas, mediante la creación de un sistema de transferencia de conocimiento estructurado a través de redes o comunidades de prácticas.

- Ikastetxeek eskuetan dituzten multimedia-sistemen erabilera sustatzea irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan, gune partekatu edo konpartituak sortzea eta denbora errealeko lankidetza bultzatuz.

- Fomentar la utilización de los sistemas multimedia disponibles en los centros en los procesos de enseñanza-aprendizaje, impulsando la creación de espacios compartidos y la colaboración en tiempo real.

Horrekin guztiarekin bat etorriz, eta ikasleengan ondo egiteari eta etengabeko hobekuntzari lotutako jarrerak eta baloreak bultzatzeko, dekretu honek «Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokien eta irakasleen kudeaketaren sariak» emateko baldintzak ezartzen ditu, eta helburu hauek ditu:

De acuerdo con todo ello, y con el fin de potenciar en el alumnado y profesorado actitudes y valores ligados al buen hacer y a la mejora continua, el presente Decreto establece las condiciones para la concesión de los premios a las «buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional», cuyo objetivo es:

- Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokiei eta irakasleen kudeaketari buruzko esperientzia hoberenen aurkezpena sustatzea.

- Promover la presentación de las mejores experiencias de buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional.

- Identifikaturiko praktikarik onenetan zerikusia duten pertsonei aitortza eta saria ematea.

- Reconocer y premiar a las personas implicadas en las mejores prácticas identificadas.

- Praktika egokiak pertsona eta ikastetxe interesatuen artean partekatzeko aukerak ematea.

- Ofrecer oportunidades para compartir buenas prácticas entre personas y centros interesados.

Ondorioz, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuak proposatuta, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2010eko uztailaren 20an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

En su virtud, a propuesta de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en sesión celebrada el día 20 de julio de 2010,

XEDATU DUT:

DISPONGO:

1. artikulua.- Xedea.

Artículo 1.- Objeto.

1.- Dekretu honen xedea Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokien eta irakasleen kudeaketaren sariak emateko baldintzak arautzea da.

1.- Es objeto del presente Decreto regular las condiciones para la concesión de los premios a las buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional.

2.- Praktika egokien identifikazioa eta sailkapena honako kontzeptuen zioz emango dira:

2.- Se concederán premios a las buenas prácticas en las siguientes modalidades:

a) Ikasketa autonomoan eta lankidetza-ikasketan oinarritutako portaera eta jarrerekin erlazionatutako gaitasunak bereganatzeko ikasleen ikasketa-jarduerak.

a) Actividades de aprendizaje del alumnado orientadas a la adquisición de competencias relacionadas con comportamientos y actitudes basadas en el aprendizaje autónomo y colaborativo.

b) Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak (IKTak) erabiltzea eta ikasketa-metodo eta -prozesuak eguneratzean horiek aplikatzea.

b) Utilización de las nuevas tecnologías de la información y comunicación (TICs) y su aplicación en la actualización de los métodos y en los procesos de aprendizaje.

c) Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak (IKTak) erabiltzea eta horiek aplikatzea Lanbide Heziketako ikastetxeen kudeaketa hobetzeko.

c) Utilización de las nuevas tecnologías de la información y comunicación (TICs) y su aplicación para mejorar la gestión de los centros de formación profesional.

d) Lanbide Heziketako ikastetxeen kudeaketaren eraginkortasuna hobetzeko jarduerak eta metodoak.

d) Actividades y métodos orientados a mejorar la eficacia de la gestión de los centros de formación profesional.

3.- Aurreko puntuan ezarritako modalitate bakoitzean gehienez lau sari emango dira. Modalitate bati edo batzuei dagokien sariren bat 7. artikuluan eskatutako gutxieneko puntuazioa ez lortzeagatik eman gabe geratuz gero, puntuazio handiagoa lortu duten beste modalitateei dagozkionak gehitu ahal izango dira.

3.- Se concederán hasta cuatro premios por cada una de las modalidades establecidas en el punto anterior. En el caso de que alguno o algunos de los premios correspondientes a una o varias modalidades se declaren desiertos por no alcanzar la puntuación mínima exigida en el artículo 7, podrán incrementarse los correspondientes a las otras modalidades que hayan obtenido mayor puntuación.

4.- Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokien eta irakasleen kudeaketaren sariak Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburuaren Agindu bidez deituko dira urtero. Agindu horretan modalitate bakoitzeko zenbat sari deituko diren jasoko da beti, eta horien edukia, hautagaiak aurkezteko epea eta lekua (inoiz ez da hilabetetik beherakoa izango), eta hautagaiarekin batera aurkeztu behar diren agiriak.

4.- Los premios a las buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional serán convocados anualmente por Orden de la Consejera de Educación, Universidades e Investigación. En dicha Orden constará, en todo caso, el número de premios que se convocarán por cada modalidad y el contenido de los mismos, el plazo y lugar de presentación de las candidaturas, que en ningún caso será inferior a un mes, así como la documentación que debe acompañarse junto con la candidatura.

2. artikulua.- Baldintzak.

Artículo 2.- Requisitos.

1.- EAEko ikastetxeetan Lanbide Heziketako heziketa-zikloetan eskolak ematen dituzten irakasleak aurkeztu ahal izango dira 1. artikuluko 2. puntuko a) eta b) modalitateetako sarietara. 1. artikuluko 2. puntuko c) eta d) modalitateen kasuan, hautagaiek, irakasle izateaz gain, EAEan Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituen ikastetxe bateko prozesuen kudeaketa-taldeetako kide izan beharko dute.

1.- Podrá optar a los premios de las modalidades a) y b), del punto 2 del artículo 1 el profesorado que imparta clases en ciclos formativos de formación profesional de los centros de la CAPV. En el caso de las modalidades c) y d), del punto 2 del artículo 1 las personas candidatas deberán ser, además de profesores, miembros de los equipos de gestión de procesos de un centro que imparta ciclos formativos de formación profesional en la CAPV.

2.- Dekretu honek araututako sarietara ezingo dira aurkeztu zigorren edo administrazioaren arloan diru-laguntza edo laguntza publikoak jasotzeko debekuren bat dutenak, edota laguntzak jasotzeko ezgaitzen duten legezko debekuren bat dutenak. Horregatik, hautagaiekin batera, kausa horietakoren batean ez daudela ziurtatzen duen zinpeko aitorpena aurkeztu behar izango dute.

2.- No podrán concurrir a los premios regulados por el presente Decreto quienes se encuentren sancionados penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas o se hallen incursos en alguna prohibición legal que los inhabilite para ello. A este respecto, junto con las candidaturas, deberán presentar una declaración jurada en la que certifiquen que no se encuentran en ninguna de las causas citadas.

3. artikulua.- Hautagai-zerrenden aurkezpena.

Artículo 3.- Presentación de candidaturas.

1.- Hautagai-zerrendak zikloetan eskolak ematen dituzten irakasleek eta EAEko Lanbide Heziketako heziketa-zikloak ematen dituen ikastetxe bateko prozesuen kudeaketa-taldeetako kideek aurkeztu ahal izango dituzte, eta ikastetxe bakoitzak egoki deritzon proposamenak aurkeztu ahal izango ditu.

1.- Las candidaturas podrán ser presentadas por el profesorado impartidor en ciclos y por los miembros de los equipos de gestión de procesos de un centro que imparta ciclos formativos de formación profesional en la CAPV, pudiendo presentarse desde cada centro cuantas propuestas se consideren oportunas.

2.- Hautagai-zerrendak proposamen bakarra jasoko du, eta saria aurkeztutako hautagaiko emango da, praktika egokian zenbat irakaslek parte hartu duten kontuan izan gabe.

2.- La candidatura comprenderá una sola propuesta y el premio se otorgarán por candidatura presentada, con independencia del número de profesoras y profesores que hayan participado en la realización de la buena práctica.

3.- Hautagai-zerrendekin batera deialdi bakoitzean eskatzen diren agiriak aurkeztu beharko dira, eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Etengabeko Ikaskuntza eta Lanbide Heziketako Sailburuordetzara igorriko dira (Erref.: «Lanbide Heziketako ikasgela, tailer eta ikastetxeetako praktika pedagogiko egokien eta irakasleen kudeaketaren sariak», Donostia kalea, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz), bai zuzenean, bai Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legearen 38.4 artikuluan ezarritako bitartekoen bidez.

3.- Las candidaturas deberán ir acompañadas de la documentación que se exija en cada una de las convocatorias y se remitirán a la Viceconsejería de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente (Ref.: Premios a las «buenas prácticas pedagógicas y de gestión del profesorado en aulas, talleres y centros de formación profesional») del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco (c/ Donostia-San Sebastián, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz), bien directamente o a través de los medios establecidos en el artículo 38.4 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

4.- Izangaiek EAEko bi hizkuntza ofizialetako edozeinetan aurkeztu ahal izango dituzte eskabideak eta gainerako agiriak.

4.- Las personas candidatas podrán presentar las solicitudes y demás documentación en cualquiera de los dos idiomas oficiales de la CAPV.

5.- Aurreko urteetan irabazle atera diren praktika egokiak ezin izango dira aurkeztu hurrengo deialdietara.

5.- No podrán presentarse a posteriores convocatorias las buenas prácticas ganadoras de ediciones anteriores.

4. artikulua.- Eskabideetako akatsak zuzentzea.

Artículo 4.- Subsanación de defectos de las solicitudes.

Dekretu honetan eskatutako zerbait betetzen ez duen eskabideren bat edo agiriren bat aurkezten bada, 10 eguneko epean hutsak bete ditzatela edo arauzko agiriak aurkez ditzatela eskatuko die Lanbide Heziketako Zuzendaritzak eskabideok izenpetzen dituztenei; orobat ohartaraziko die, hala egin ezean, beren eskaeran atzera egin dutela ulertuko dela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen (urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatu zuen lege hori) 71.1 artikuluan agindutakoa betez.

En el caso de remitirse solicitudes y documentación que, en algún punto, no cumplan lo exigido en el presente Decreto o en la convocatoria correspondiente, las personas firmantes de tales solicitudes serán requeridas por la Dirección de Formación Profesional, para que en el plazo de 10 días subsanen las faltas o presenten los documentos preceptivos con indicación de que si así no lo hicieran se les tendrá por desistidas en su petición de conformidad con lo establecido en el artículo 71.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

5. artikulua.- Laguntza kudeatzeko organoa.

Artículo 5.- Órgano de gestión del premio.

Lanbide Heziketako Zuzendaritzari dagokio dekretu honetan jasotako Sariaren emakida kudeatzea.

Corresponderá a la Dirección de Formación Profesional la realización de las tareas de gestión de la concesión de los premios previstos en el presente Decreto.

6. artikulua.- Epaimahaia.

Artículo 6.- Jurado.

1.- Epaimahaiak aztertu eta sailkatuko ditu aurkeztutako Praktika Egokiak, eta berak erabakiko du sari bakoitza nori eman ere.

1.- El estudio y clasificación de las buenas prácticas presentadas, así como la propuesta de adjudicación de cada uno de los premios se realizará por un jurado.

2.- Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordeak erabakiko du epaimahaia nork osatuko duen, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da; hain zuzen, ondorengo hauek izango dira epaimahaikide:

2.- La identidad de los miembros del jurado, que se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco, será determinada por el Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente, y estará compuesto por los siguientes miembros:

- Lanbide Heziketako zuzendaria edo berak eskuordetzen duen pertsona, batzordeburu izango dena.

- La Directora de Formación Profesional o persona en quien delegue que actuará como Presidente.

- Agentziako kalitatearen arloko teknikari bat.

- Una técnica o técnico del área de calidad de la Agencia Vasca para la Calidad.

- Tknikako prestakuntzaren arloko teknikari bat.

- Una técnica o técnico del área de formación de Tknika.

- Hezkuntza Ikuskaritzako kide bat.

- Un miembro de la inspección educativa.

- Lanbide Heziketako Zuzendaritzako teknikari bat, idazkari lana egingo duena.

- Una técnica o técnico de la Dirección de Formación Profesional que actuará como secretaria o secretario.

3.- Epaimahaiak emakumeen eta gizonen % 40ko ordezkaritza orekatua izango du gutxienez.

3.- El jurado tendrá una representación equilibrada de mujeres y de hombres de al menos un 40%.

4.- Epaimahaikideek EAEn ofizial diren bi hizkuntzak badakizkitela bermatuko da.

4.- Se garantizará que los miembros del jurado conozcan los dos idiomas oficiales de la CAPV.

7. artikulua.- Esleipen-prozedura.

Artículo 7.- Procedimiento de adjudicación.

1.- Epaimahaiak, aurreko artikuluetan aipatzen denak, aurkeztutako praktika egokiak egitearen ziurtatze zehatza egingo du eta Lanbide Heziketako eta Etengabeko Prestakuntzako sailburuordeari igorriko dio ebazpen-proposamena, hautagai onuradunen zerrenda izango duen proposamena, sariak ere aipatuz.

1.- El jurado verificará la efectiva realización de las buenas prácticas presentadas y realizará un análisis y valoración de todas las candidaturas que cumplan los requisitos establecidos y elevará propuesta de Resolución al Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente, propuesta que contendrá la relación de candidaturas a premiar.

2.- Sariak emateko epaimahaiak honako irizpideak baloratuko ditu:

2.- A efectos de la concesión de los premios, el jurado valorará los siguientes criterios:

- Originala eta berritzailea izatea.

- La originalidad y el carácter innovador.

- Beste ikastetxe batzuetara egokitzeko aukera: proiektua transferitzeak duen erraztasun-maila.

- La posibilidad de adaptación y aplicación a otros centros.

- 1.2 artikuluko a) eta b) modalitateetarako ikasleen ikaskuntzan praktika egokiak dituen onurak, eta 1.2 artikuluko c) eta d) modalitateetarako ikastetxeen kudeaketan praktika egokiak dituen onurak.

- Los beneficios de la buena práctica en el aprendizaje del alumnado, para las modalidades a) y b) del artículo 1.2, y los beneficios de la buena práctica en la gestión de los centros para las modalidades c) y d) del artículo 1.2.

- Aurkeztutako praktika egokian genero-ikuspegia sartzea.

- La integración de la perspectiva de género en la buena práctica presentada.

3.- Aurreko atalean adierazten den irizpide bakoitzari 0 eta 5 puntu arteko balioa emango zaio. Edozein sari emateko, gutxienez 10 puntuko puntuazio orokorra beharko da.

3.- Cada uno de los criterios a los que se refiere el apartado anterior se valorará con una puntuación de 0 a 5 puntos. La concesión de cualquiera de los premios requerirá una puntuación global mínima de 10 puntos.

4.- Epaimahaiak hartzen duen erabaki-proposamenak kideen gehiengoaren aldeko botoa izan behar izango du eta berdinketa batzordeburuaren kalitate-botoak erabakiko du.

4.- Cualquier acuerdo de propuesta que adopte el jurado requerirá el voto favorable de la mayoría de los miembros, decidiendo el empate el voto de calidad de la Presidenta.

5.- Epaimahaiaren emakida-proposamena jasotzen duen akta Lanbide Heziketa eta Etengabeko Ikaskuntzako sailburuordeari helaraziko zaio. Sailburuordeak ebazpen bidez esleituko ditu sariak, eta izangai guztiei banan-banan jakinaraziko zaie, deialdia EHAAn argitaratzen denetik gehienez 6 hilabeteko epean. Gainera, jendaurrean jartzearren, emandako sarien zerrenda argitaratuko da EHAAn.

5.- Del acta que recoja la propuesta de concesión del jurado se dará traslado al Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente, que adjudicará los premios mediante resolución que será notificada individualmente a todos los candidatos en el plazo máximo de 6 meses contados a partir de la publicación de la convocatoria en el BOPV. Además, a efectos de publicidad, se publicará en el BOPV una relación de los premios concedidos.

6.- Ezarritako epearen barruan berariazko jakinarazpenik egiten ez bada, ezetsitzat jo ahal izango dira eskabideak, hala ezarri baita Herri Administrazioen Araubide Juridikoari eta Administrazio Prozedura Erkideari buruzko Legeak 44.1 artikuluan; hori horrela izanik ere, lege horren arabera, administrazioak berariazko ebazpena egin behar izango du.

6.- En el caso de que no recaiga notificación expresa en el plazo establecido, podrán entenderse desestimadas las solicitudes a los efectos establecidos en el artículo 44.1 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, sin perjuicio de la obligación que la citada Ley impone a la Administración de resolver expresamente.

7.- Azken fasera heldu diren hautagaiak Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Sailburuordetzaren web-orrian agertuko dira eta beste ikastetxe batzuek praktika egokien eredu gisa erabili ahal izango dituzte.

7.- Las candidaturas premiadas se expondrán en la página web de la Viceconsejería de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente y podrán ser utilizadas como ejemplo de buenas prácticas por los demás centros.

8. artikulua.- Sariak ematea.

Artículo 8.- Entrega de Premios.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak (Lanbide Heziketako eta Etengabeko Ikaskuntzako Sailburuordetzak) antolatutako ekitaldi publikoan, saria emango zaie hautatuak izan direnei.

La entrega de los premios se realizará en acto público convocado por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación (Viceconsejería de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente).

9. artikulua.- Bateragarritasuna.

Artículo 9.- Compatibilidad.

Dekretu honetan araututako diru-laguntza hau bateragarria da beste finantza erakunde batzuek xede berbererako emandako diru-laguntzekin.

La percepción del premio regulado en el presente Decreto es compatible con otras ayudas que pudieran concederse por otros organismos para la financiación de la actividad.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.- Dekretu honek jardunbideko gaiei buruzko edozer arautu gabe utziz gero, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritakoa aplikatuko da.

Primera.- En lo no previsto en el presente Decreto en materia de procedimiento, será de aplicación la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Bigarrena.- Dekretu honetan aipatzen diren diru-laguntzak, dekretuan bertan aurreikusitakoaz gainera, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak onartutako Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen Testu Bategineko VI. tituluan ezarritakoaren arabera arautuko dira.

Segunda.- Las subvenciones a que se refiere el presente Decreto, además de lo previsto en el mismo, se regirán por lo establecido en el Título VI del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Maiatzaren 6ko 78/2008 Dekretua, otsailaren 17ko 43/2009 Dekretuak aldatzen duena, indargabetuta geratzen da. Azken dekretu hori ikasleengan ondo egiteari eta etengabeko hobekuntzari lotutako jarrera eta baloreak bultzatzeko eta multimedia-sistemak erabiliz irakaskuntza-praktika sustatzeko asmoz Lanbide Heziketako gela eta tailerretako praktika egokiei emandako sariei buruzkoa da.

Queda derogado el Decreto 78/2008, de 6 de mayo, modificado por Decreto 43/2009, de 17 de febrero, sobre Premios a las Buenas Prácticas en aulas y talleres de Formación Profesional, con el fin de potenciar en el alumnado actitudes y valores ligados al buen hacer y a la mejora continua, e incentivar la práctica docente mediante la utilización de los sistemas multimedia.

XEDAPEN IRAGANKORRA

DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Arau hau indarrean sartzean hasitako baina amaitu gabeko espedienterik badago, horiek zuzentzeko kontuan hartuko da dekretu honek indargabetzen duen araudia.

Los expedientes iniciados y no finalizados a la entrada en vigor de esta norma se regirán por la normativa anterior.

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2010eko uztailaren 20an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 20 de julio de 2010.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

FRANCISCO JAVIER LÓPEZ ÁLVAREZ.

FRANCISCO JAVIER LÓPEZ ÁLVAREZ.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketako sailburua,

La Consejera de Educación, Universidades e Investigación,

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.

MARÍA ISABEL CELAÁ DIÉGUEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental