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Boletin Oficial del País Vasco

55. zk., 2010eko martxoaren 23a, asteartea

N.º 55, martes 23 de marzo de 2010


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Bestelako Xedapenak

Otras Disposiciones

Herrizaingo Saila
Interior
1687
1687

EBAZPENA, 2010eko martxoaren 9koa, Trafikoko zuzendariarena, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako Lurralde Historikoetako bide-sareko gune batzuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzea eta erabiltzea xedatzen duena, hain zuzen ere, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko.

RESOLUCIÓN de 9 de marzo de 2010, de la Directora de Tráfico, por la que se acuerda la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en determinados puntos de la red viaria de los Territorios Históricos de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa.

1999ko ekainaren 15eko Ebazpenaren bidez, jakineko errepide eta kilometro-puntuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzea eta erabiltzea xedatu zen, hain zuzen ere trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko. Izan ere, trafikoa erregulatzeko eta zaintzeko teknika berrien artean azpimarratzekoa da bideguneetan etengabeko abiadura-kontrolak jartzea, horretarako zinemometroak instalatzeko ekipatutako puntu finkoen sare bat ezarriz.

Por Resolución de 15 de junio de 1999, se ordenó la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en las vías y puntos kilométricos que indicaba, ya que entre las nuevas técnicas de regulación y vigilancia del tráfico, destaca el sometimiento a control de velocidad permanente de amplios tramos de vías, por medio de la implantación de una red de puntos fijos equipados para la instalación de cinemómetros.

Zinemometroak errepideetan ezartzeak gehiegizko abiaduragatik egiten diren arau-hausteak egiaztatzeko balio du; erabaki honekin lortu nahi dugun azken helburua, alabaina, beste bat da: bidegune arriskutsuetan ezarri diren abiadura-mugak bete ditzatela gidariek. Hori horrela, zigortzeko zeregina bigarren mailan geratuko litzateke, eta gure asmo horren adibide argia da gidariari seinaleen bidez ohartarazten zaiola erradarrak ezarrita daudela bidegunean zehar.

El objetivo perseguido con la instalación de dichos cinemómetros no era únicamente la formulación de denuncias por exceso de velocidad, sino que respondía a una filosofía más ambiciosa cuyo objetivo final era disuadir de forma efectiva a los conductores para que adecuen la velocidad a los límites específicos fijados para esos tramos especialmente conflictivos. Un ejemplo claro de esta intencionalidad es que los conductores son advertidos por medio de señales informativas sobre la existencia de radares en la zona.

Azken batean, erabaki honek lehentasuna ematen dio arriskuei aurre hartzeari, bide batez, bide-segurtasuna hobeto bermatzeko eta zirkulazioa arintzeko. Gaur egungo lan-harremanetan eta harreman ekonomikoetan gero eta garrantzi handiagoa dute leku-aldaketek, eta herritarren bizitza-kalitatean ere bai (aisialdian, oporretan, e.a. gero eta arruntagoa da ibilgailua erabiltzea toki batetik bestera joateko). Hori dela-eta, bai bide-segurtasuna bermatzea, bai zirkulazioa arina izatea gizarteak gero eta gehiago kontuan hartzeko eskatzen du. Zinemometroen eraginkortasuna ikusita helburu horiek lortzeko, bidezkotzat jo da aparailu hauen kopurua gehitzea erkidegoko errepideetan, jada daudenen lagungarri.

En definitiva, prevalece el aspecto preventivo frente al meramente punitivo, reforzando de esta forma la seguridad vial y mejorando la fluidez de la circulación, factores ambos insistentemente reclamados por la sociedad por incidir directamente en la agilidad y seguridad de los desplazamientos, como presupuestos básicos que condicionan el actual marco de las relaciones económicas y laborales, e incluso la calidad de vida (desplazamientos por motivos de ocio, vacaciones, etc.). Vista la efectividad de los cinemómetros en la consecución de estos objetivos, se ha considerado oportuno aumentar el número de estos aparatos en las vías de nuestra Comunidad colaborando con los ya existentes en dicha finalidad.

Adierazitakoari jarraiki, alde batetik Herrizaingo Saileko egitura organiko eta funtzionalari buruzko 471/2009 Dekretuaren (abuztuaren 28koa) 11. artikuluak, eta bestetik, Euskal Herriko Poliziak toki publikoetan bideokamarak erabiltzeko baimena eta haien erabileraren erregimena (abuztuaren 4ko 4/1997 Lege Organikoan araututa) garatzen duen uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren 3. xedapen gehigarriaren 2.paragrafoak ematen dizkidaten eskumenak erabiliz, honakoa

Por todo lo expuesto, y en el ejercicio de las funciones que me atribuye el artículo 11 de Decreto 471/2009, de 28 de agosto de Estructura Orgánica y Funcional del Departamento de Interior, y la disposición adicional tercera, punto segundo, del Decreto 168/1998, de 21 de julio, por el que se desarrolla el régimen de autorización y utilización de videocámaras por la Policía del País Vasco en lugares públicos regulado en la Ley Orgánica 4/1997, de 4 de agosto,

EBATZI DUT:

RESUELVO:

Lehenengoa.- Eranskinean adierazten diren bide eta kilometro-puntuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzeko eta erabiltzeko agintzea, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko.

Primero.- Ordenar la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en las vías y puntos kilométricos que se indican en el anexo.

Bigarrena.- Abiadura kontrolatuko den bideguneetan herritarrei seinaleen bidez ohartaraziko zaie zinemometroak badirela.

Segundo.- En los tramos sometidos a control de velocidad se informará al público de la existencia de cinemómetros, por medio de señales informativas adecuadas a tal fin.

Hirugarrena.- Zinemometroek hartutako irudietatik trafiko arloko arau-hausteren bat egin dela ondorioztatzen bada, irudiak -ekintza non gertatu den ikusita- Arabako, Bizkaiko edo Gipuzkoako Lurralde Zerbitzura bidaliko dira; izan ere, dagokion Lurralde Zerbitzuaren eginkizuna da zigor-prozedura izapidetzea eta ebaztea. Irudietatik zigor-arloko arau-haustea egon dela ondorioztatzen bada, orduan, eskumena duen epaitegira bidaliko dira hartutako irudiak.

Tercero.- Las grabaciones que capten hechos que pudieran ser constitutivos de una infracción administrativa contra la normativa de seguridad vial se emitirán a los Servicios Territoriales de Tráfico de Álava, Bizkaia o Gipuzkoa, en función del Territorio donde se hayan captado las grabaciones, con el fin de que se tramite y resuelva el procedimiento sancionador que corresponda. Si la grabación captara hechos que pudieran ser constitutivos de ilícito penal se remitirán dichas grabaciones a la autoridad judicial competente.

Vitoria-Gasteiz, 2010eko martxoren 9a.

En Vitoria-Gasteiz, a 9 de marzo de 2010.

Trafikoko zuzendaria,

La Directora de Tráfico,

AMPARO LÓPEZ ANTELO.

AMPARO LÓPEZ ANTELO.

ERANSKINA / ANEXO

ERANSKINA / ANEXO

Arabako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Arabako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Álava.

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Álava.

Errepidea

Errepidea

Via Kilometro-puntua

Via Kilometro-puntua

Punto kilométrico Noranzkoa

Punto kilométrico Noranzkoa

Sentido

Sentido

AP-68 29,690 Zaragoza

AP-68 29,690 Zaragoza

A-625 365,090 Burgos

A-625 365,090 Burgos

A-625 365,910 Bilbao

A-625 365,910 Bilbao

N-622 11,870 Bilbao

N-622 11,870 Bilbao

N-622 12,290 Vitoria-Gasteiz

N-622 12,290 Vitoria-Gasteiz

N-622 15,425 Vitoria-Gasteiz

N-622 15,425 Vitoria-Gasteiz

N-240 16,120 Bilbao

N-240 16,120 Bilbao

A-124 68,640 Vitoria-Gasteiz

A-124 68,640 Vitoria-Gasteiz

A-124 68,780 Logroño

A-124 68,780 Logroño

A-1 390,750 Irun

A-1 390,750 Irun

A-1 390,740 Madrid

A-1 390,740 Madrid

Gipuzkoako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Gipuzkoako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Gipuzkoa.

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Gipuzkoa.

Errepidea

Errepidea

Via Kilometro-puntua

Via Kilometro-puntua

Punto kilométrico Noranzkoa

Punto kilométrico Noranzkoa

Sentido

Sentido

N-1A 1,208 Vitoria-Gasteiz

N-1A 1,208 Vitoria-Gasteiz

N-1 451,219 Vitoria-Gasteiz

N-1 451,219 Vitoria-Gasteiz

N-1 432,385 Vitoria-Gasteiz

N-1 432,385 Vitoria-Gasteiz

N-1 407,760 Irun

N-1 407,760 Irun

N-1 411,426 Irun

N-1 411,426 Irun

N-1 431,035 Irun

N-1 431,035 Irun

N-1 448,829 Irun

N-1 448,829 Irun

N-1-A 1,470 Irun

N-1-A 1,470 Irun

A-8 20,654 Bilbao

A-8 20,654 Bilbao

A-8 22+1,350 Bilbao

A-8 22+1,350 Bilbao

GI-632 2,670 Beasain

GI-632 2,670 Beasain

A-8 46,811 Behobia

A-8 46,811 Behobia

A-8 61,081 Bilbao

A-8 61,081 Bilbao

A-8 69,782 Behobia

A-8 69,782 Behobia

Bizkaiko Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Bizkaiko Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Bizkaia

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Bizkaia

Errepidea

Errepidea

Via Kilometro-puntua

Via Kilometro-puntua

Punto kilométrico Noranzkoa

Punto kilométrico Noranzkoa

Sentido

Sentido

A-8 134,960 Cantabria

A-8 134,960 Cantabria

A-8 137,150 Bilbao

A-8 137,150 Bilbao

AP-68 0,270 Bilbao

AP-68 0,270 Bilbao

AP-68 7,450 Bilbao

AP-68 7,450 Bilbao

BI-637 14,690 Berango

BI-637 14,690 Berango

BI-637 15,330 Bilbao

BI-637 15,330 Bilbao

N-637 8,610 Erletxes

N-637 8,610 Erletxes


Azterketa dokumentala


Análisis documental