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Boletin Oficial del País Vasco

59. zk., 2009ko martxoaren 26a, osteguna

N.º 59, jueves 26 de marzo de 2009


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila
Vivienda y Asuntos Sociales
1677
1677

61/2009 DEKRETUA, martxoaren 10ekoa, 316/2002 Dekretua, abenduaren 30ekoa, hirugarrenez aldatzeko dena. Dekretu horrek «Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatzen du, programa horren araubide juridikoa ezartzen du eta Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SAri baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dio.

DECRETO 61/2009, de 10 de marzo, de tercera modificación del Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A.

«Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatu, programa horren araubide juridikoa ezarri eta Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dion abenduaren 30eko 316/2002 Dekretua arrakasta handiz garatu izan da azken urteetan, eta horren adierazgarri da 2008ko abenduan 4.200 etxebizitzatik gora kudeatu izana programa horren bidez.

El Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A ha venido desarrollándose a lo largo de estos últimos años con un importante nivel de éxito tal y como constatan los datos de viviendas gestionadas que, en diciembre de 2008, ascienden a más de 4.200.

Hala ere, Etxebizitza Hutsaren Programa abian jarri zenetik etxebizitzen gutxieneko baldintzak eta oinarrizko abiapuntu ekonomikoak aldatu ez badira ere, etxebizitzaren merkatuan, erosketa- nahiz alokairu-erregimenean, prezioen gorakada izan da joera nabarmenena.

Sin embargo, si bien desde la implantación del citado Programa de Vivienda Vacía las condiciones mínimas de las viviendas y sus premisas económicas básicas no han sido alteradas hay que decir que el mercado de la vivienda, no solo en régimen de compra sino también en régimen alquiler ha sufrido importantes alteraciones de precio al alza.

Bestalde, abenduaren 30eko 316/2002 Dekretua indarrean egon den aldian argi ikusi da etxebizitza hutsari buruz dekretuak ematen duen definizioarekin bete-betean bat ez datozen zenbait etxebizitza programan sartu litezkeela, arau horren mamia desitxuratu gabe. Asmoa ez da alokairuko etxebizitza librearen merkatuan eragitea, baizik eta programan hainbat etxebizitza sartzea, etxebizitza hutsaren definizioaren galbahetik pasatu beharrik izan gabe.

Por otra parte, a lo largo de la vigencia del Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, se ha constatado la existencia de viviendas vacías que, si bien no encajaban en la estricta definición de vivienda vacía que dicho Decreto proporciona a sus efectos, su inclusión en el Programa no desvirtúa el sentido de la norma, que no pretende influir en el mercado de la vivienda libre en alquiler, sino que agrega un número de viviendas a las que sería innecesario hacer pasar por el filtro de la definición dada para poder ser consideradas como vacías.

Ildo horretatik, abenduaren 30eko 316/2002 Dekre­tuaren 3. artikulua aldatzea proposatzen da, ondoko helburuak betetzeko:

En este sentido, se propone modificar el artículo 3 del referido Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, con objeto de:

- Etxebizitza Hutsaren Programan parte hartzeko etxebizitzei eskatzen zaizkien gutxieneko baldintzak eguneratzea, egungo errealitate ekonomikoa aintzat hartuz.

- Actualizar las condiciones mínimas requeridas a las viviendas que pueden participar en el programa de vivienda vacía a la realidad económica actual.

- Onartutako gehienezko azaleraren baldintza (120 m2) indargabetzea; izan ere, gainerako baldintzak betetzen dituzten etxebizitzak arrazoi horregatik programatik kanpo uztea zentzugabea da.

- Eliminar la superficie máxima de vivienda admitida (120 m2 útiles) puesto que carece de fundamento el rechazo por este motivo de viviendas que, cumpliendo el resto de requisitos, pretendan su incorporación al programa.

- Etxebizitzek okupatu edo alokatu gabe egon behar izan duten aldia 12 hilabetetik 9 hilabetera murriztea.

- Rebajar el plazo general durante el cual las viviendas deben haber estado no ocupadas o arrendadas de 12 a 9 meses.

- Lehendik programan sartuta egon diren etxebizitzak okupatu gabekotzat hartzea, programan berriro sartu daitezen.

- Permitir que aquellas viviendas que ya hayan participado en el programa con anterioridad no sean consideradas como viviendas ocupadas en orden a conseguir su reincorporación.

- Etxebizitza Hutsaren Programan sartzeko Babes ofizialeko etxebizitzei ezarri zaien debekua babes publikoko edozein etxebizitza-motari ere ezartzea.

- Hacer extensiva la imposibilidad de incorporación al programa de vivienda vacía, que anteriormente era para las viviendas de protección oficial, a cualquier tipología de vivienda de protección pública.

- Etxebizitza Hutsaren Programan, hutsik geratu diren etxebizitzak onartzeko baimena ematea, baldin eta horien titularrak martxoaren 10eko 41/1998 Dekre­tuan eskaintzen diren etxeetako gizarte-zerbitzuren batean sartu badira (41/1998 Dekretua, adintsuentzako etxeetako gizarte-zerbitzuei buruzkoa).

- Permitir la entrada de viviendas que queden vacías como consecuencia del ingreso de sus titulares en alguno de los servicios sociales residenciales a que se refiere el Decreto 41/1998, de 10 de marzo, sobre los servicios sociales residenciales para la tercera edad.

- 2008ko apirilaren 16ko Aginduaren 4.5 artikuluan ezarritakoa aplikatzearen ondorioz Euskal Autonomia Erkidegoaren eskura jarri behar diren etxebizitzak programan sartu ahal izateko beharrezkoa den arau-estaldura ematea.

- Dar adecuada cobertura normativa a la entrada en el programa de viviendas que, en aplicación de lo dispuesto en el artículo 4-5 de la Orden de 16 de abril de 2008 hayan de ser puestas a disposición de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

- Gehienezko errenta tasatua sailburuaren agindu bidez eguneratu ahal izatea.

- Posibilitar que, mediante Orden del Consejero puedan actualizarse la renta máxima tasada.

Halaber, 6. artikulua ere aldatuko da, bi helburu hauek betetzeko: batetik, etxebizitzetan konponketa-lanak egitea egokia den ala ez erabakitzeko irizpide objektiboak zehaztea, betiere abenduaren 30eko 317/2002 Dekretuaren IV. eranskinean ezarritako gutxieneko bizigarritasun-baldintzei erreferentzia eginez (317/2002 Dekretua, ondare urbanizatu eta eraikia birgaitzeko jarduketa babestuei buruzkoa); eta, bestetik, kontrol-neurriak ezartzea hain zuzen nolako konpoketa-lanak egin behar diren eta horietara bideratutako funtsak nola aplikatu aztertzeko. Azkenik, konponketak egiteko laguntzak eta onartu daitekeen beste edozein laguntza bateragarriak direla ezartzen da.

Se contempla asimismo la modificación del artículo 6 con objeto por un lado, de definir los criterios objetivos que determinan la procedencia de la reforma de la vivienda haciendo referencia específica a las condiciones mínimas de habitabilidad establecidas en el anexo IV del Decreto 317/2002, de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado y por otro lado de incluir controles sobre el alcance de la reforma a ejecutar y la aplicación de los fondos a su finalidad. En último término se establece del mismo modo la compatibilidad de las ayudas a la reforma con cualquier otra que pudiera concederse.

Azkenik, arauaren eraginkortasuna bermatzeko, bigarren xedapen gehigarria gehitzen zaio dekretuari. Xedapen horren bidez, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak honako zeregin hau ematen dio Euskadiko Etxebizitza eta Lurra EAri: zerbitzu juridiko eta finantzarioen eta administrazio- eta informatika-euskarrien arloan egokiak diren eta Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SAk bere jarduera-eremuetako edozeinetan eska ditzakeen gestioak, jarduerak eta jarduketak garatzea.

Por último, por motivos de eficacia normativa, se incluye una Disposición Adicional Segunda mediante la que el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales encomienda a la Sociedad Pública Vivienda y Suelo de Euskadi S.A. el desarrollo de cuantas gestiones, actividades y actuaciones resulten procedentes en materia de servicios jurídicos, financieros, soportes administrativos e informáticos, que pudiera demandar la Sociedad Pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A en cuales quiera de los ámbitos de actuación que son objeto de su actividad.

Dekretu honen formulazioa eta izapidetzea Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen 22. artikuluak ezarritakoaren arabera egin da; eta, halaber, Euskadiko Jaurlaritzaren Kontseiluak 2007ko otsailaren 13an egindako bileran onartu zituen generoaren eragina aurrez ebaluatzeko Jarraibideak kontuan hartu dira.

Finalmente se debe señalar que la formulación y tramitación de este Decreto se ha sujetado a los señalado en el artículo 22 de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres así como a las Directrices para la realización de la evaluación previa del impacto de genero aprobadas por Consejo de Gobierno del País Vasco en sesión celebrada el día 13 de febrero de 2007.

Horregatik, eta Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailaren egitura organikoa ezartzen duen azaroaren 15eko 373/2005 Dekretuaren 5. artikuluan ezarritakoarekin bat, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren proposamenez eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2009ko martxoaren 10ean egindako bilkuran aztertu ondoren,

En su virtud, y de conformidad con lo dispuesto en el artículo 5 del Decreto 373/2005, de 15 de noviembre, por el que se establece la estructura orgánica del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales, a propuesta del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, previa la correspondiente deliberación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 10 de marzo de 2009,

XEDATU DUT:

DISPONGO:

Lehenengo artikulua.- Bestelako idazkera ematen zaio abenduaren 30eko 316/2002 Dekretuaren 3. artikuluaren 1. atalari. Dekretu horrek «Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatzen du, programa horren araubide juridikoa ezarri eta «Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA» baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dio. Honela geratzen da idatzita aipatutako atala:

Artículo primero.- Se da nueva redacción al apartado 1 del artículo 3 del Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A que queda redactado como sigue:

«1.- " Etxebizitza Hutsaren Programan" sartu eta parte hartzeko, etxebizitzek gutxieneko baldintza hauek bete beharko dituzte:

«1.- Para su incorporación y participación en el " Programa de Vivienda Vacía" las viviendas habrán de cumplir las siguientes condiciones mínimas:

a) Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA baltzu publikoak tasatutako merkatu-errenta, hilean, 750 eurotik gorakoa ez izatea. Zenbateko horri urteko KPIa gehitu ahal izango zaio.

a) Que la renta de mercado tasada por la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A no sea superior a 750 euros al mes. A dicha cuantía podrá incrementarse el correspondiente IPC anual.

Aipatutako merkatu-errenta eguneratu ahal izango da Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren agindu bidez.

La citada renta de mercado podrá ser actualizada mediante Orden del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales.

b) Etxebizitza Hutsaren Programan sartzeko kontratua izenpetu aurreko bederatzi hilabeteetan etxebizitza okupatu edo alokatu gabe egon izana.

b) Que no haya estado ocupada o arrendada a lo largo o durante los nueve meses anteriores a la firma del contrato de inclusión en el Programa de Vivienda Vacía.

Ondorio horietarako, honako hauek ez dira okupatutako etxebizitzatzat hartuko:

A estos efectos no tendrán la consideración de ocupadas las siguientes:

- Etxebizitza Hutsaren Programan lehendik sartuta egon diren eta berriro sartuko diren etxebizitzak.

- Viviendas que hayan estado ya incorporadas al programa de vivienda vacía y vayan a ser reincorporadas.

- Etxebizitzak hutsik geratzen badira, titularrak martxoaren 10eko 41/1998 Dekretuan eskaintzen diren etxeetako gizarte-zerbitzuren batean sartu direlako (41/1998 Dekretua, adintsuentzako etxeetako gizarte-zerbitzuei buruzkoa). Nolanahi ere, aipatutako zerbitzu horietan sartu izana egiaztatzen duten agiriak aurkeztu beharko dira.

- Viviendas que queden vacías como consecuencia del ingreso de sus titulares en alguno de los servicios sociales residenciales a que se refiere el Decreto 41/1998, de 10 de marzo, sobre los servicios sociales residenciales para la tercera edad. Habrá de aportarse certificación acreditativa de dicho ingreso.

- Etxebizitza Hutsaren Programan sartu ahal izateko Euskal Autonomia Erkidegoaren esku jarri behar diren etxebizitzak, betiere Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburuaren 2008ko apirilaren 16ko Aginduaren 4.5 artikuluan ezarritakoari jarraiki; agindu hori etxebizitza premiaren inguruko egoerari buruzkoa da.

- Viviendas que, en aplicación de lo dispuesto en el artículo 4-5 de la Orden de 16 de abril de 2008 del Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales, sobre circunstancias de necesidad de vivienda, hayan de ser puestas a disposición de la Comunidad Autónoma del País Vasco para su incorporación al Programa de Vivienda Vacía.

c) Etxebizitza librea izatea eta, ondorioz, babes publikokotzat kalifikatuta ez egotea, eta erabiltzeko moduan egotea.»

c) Que sea una vivienda libre y, por lo tanto, no calificada como vivienda de protección pública, y disponible para su uso.»

Bigarren artikulua.- Bestelako idazkera ematen zaio abenduaren 30eko 316/2002 Dekretuaren 5. artikuluari. Dekretu horrek «Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatzen du, programa horren araubide juridikoa ezarri eta «Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA» baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dio. Honela geratzen da idatzita artikulu hori:

Artículo segundo.- Se da nueva redacción al artículo 5 del Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A, que queda redactado como sigue:

«1.- Programaren onuradunak izango diren hirugarrenei errentan emateko etxebizitza hutsak edo bizilagunik gabekoak Visesari lagatzen dizkioten pertsonek hainbat onura izango dituzte, betiere lagapena dekretu hau garatzen duten xedapenetan ezarritako baldintzen arabera egiten bada; hona hemen onura horiek:

«1.- Las personas que cedan el uso de las viviendas deshabitadas o vacías a favor de Visesa para su posterior alquiler a terceros beneficiarios del programa, y en los términos y condiciones que al efecto establezcan en las disposiciones de desarrollo del presente Decreto, percibirán de la misma las siguientes compensaciones:

- Lagapenak dirauen bitartean etxebizitza bizitzeko moduan dagoela ahalbidetzen duen konponketa edo, bestela, lagatzen duenak zuzenean konponketa egiteko finkatzen den diru-laguntza, betiere etxebizitza bizitzeko moduan uzteko helburuz. Konponketa horren kostua edo diru-laguntza ezin izango da 18.000 eurotik gorakoa izan (hemezortzi mila euro) etxebizitza bakoitzeko.

- La reforma de la vivienda para hacer posible su habitabilidad durante el tiempo que dure la cesión o, alternativamente, el importe de ayuda económica que se establezca con destino a la reforma directa por parte del cedente y con la misma finalidad. El coste de esta reforma o el importe de la ayuda para la misma no podrá ser superior a 18.000,00 euros por vivienda (dieciocho mil euros).

- Kanon bat edo aldizkako errenta bat edo, hala egokituz gero, zenbateko kapitalizatu bat. Zenbateko hori merkatuko batez besteko prezioen arabera kalkulatuko da eta ez du inola ere Visesak tasatutako merkatu- errenta gaindituko. Kasu horretan, egindako birgaitze-lanaren zenbatekoa kontuan hartu ahal izango da.

- Un canon o renta periódica o, en su caso, un importe capitalizado, a calcular en función de los precios medios de mercado sin que, en ningún caso se supere la renta de mercado tasada por Visesa. En este caso podrá tenerse en cuenta el importe de la rehabilitación efectuada.

2.- Agindu honetan aurreikusitako laguntzak bateragarriak izango dira xede berarekin eman daitezkeen bestelako laguntzekin.

2.- Las ayudas previstas en el presente Decreto serán compatibles con cualesquiera otras que pudieran concederse para la misma finalidad.

3.- Agindu honek xede dituen laguntzekin batera onuradunak bestelako laguntzak jasotzen baditu, laguntza guztien zenbatekoak ez du gaindituko diruz lagundutako jardunen kostua. Bestela, emandako laguntzatik soberakinari dagokion kopurua kenduko da, aldez aurretik behar diren izapideak eginda.»

3.- En el caso de concurrencia con otras ayudas, el conjunto de las mismas no podrá superar el coste de las actuaciones subvencionadas. En caso contrario se procederá, previa sustanciación de los trámites oportunos, a la minoración de la ayuda concedida en la cantidad que corresponda.»

Hirugarren artikulua.- Bestelako idazkera ematen zaio abenduaren 30eko 316/2002 Dekretuaren 6. artikuluaren 1. atalari. Dekretu horrek «Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatzen du, programa horren araubide juridikoa ezarri eta «Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA» baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dio. Honela geratzen da idatzita aipatutako atala:

Artículo tercero.- Se da nueva redacción al apartado 1 del artículo 6 del Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A, que queda redactado como sigue:

«1.- Etxebizitzaren gutxieneko bizigarritasun-baldintzei dagokienez, bertan konponketa-lanak egitea egokia den ala ez erabakitzeko, uztailaren 30eko 317/2002 Dekretuaren IV. eranskinean ezarritakoa aplikatuko da. Ondare urbanizatu eta eraikia birgaitzeko jarduketa babestuei buruzkoa da abenduaren 30eko aipaturiko dekretua. Ondorio horietarako, Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA sozietate publikoak, bere kontura edo berari etxe hutsak lagatzen dizkiotenen bitartez, txosten tekniko bat egiteko eskatuko du; bertan, nolako konponketak egin behar diren zehaztuko da. Ondoren, sozietate publikoko zerbitzu teknikoek egiaztatu egingo dute txosten hori.

«1.- Para la determinación de la procedencia de la reforma de la vivienda se estará a lo establecido en el anexo IV del Decreto 317/2002, de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado, en relación con las condiciones mínimas de habitabilidad. A estos efectos la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A recabará por sí o a través de las personas que cedan el uso de las viviendas vacías en su favor la elaboración de un informe técnico comprensivo del alcance de la reforma a llevar a cabo el cual será contrastado por los servicios técnicos de la sociedad pública.

Konponketa-lanak etxea lagatzen duenak berak egiten baditu, honako izapide hauek bete beharko dira:

En el caso de que la ejecución de la reforma se lleve a cabo por parte de las personas cedentes se llevarán a cabo los siguientes trámites:

- Sozietateak txosten teknikoari oniritzia eman ostean, eta lanak egin aurretik, etxeak lagatzen dituztenek lan horien behin betiko aurrekontua aurkeztu beharko dute.

- Tras el visto bueno del informe técnico y con anterioridad al inicio de las obras, las personas cedentes de las viviendas habrán de aportar el presupuesto definitivo de las mismas.

- Lanak bukatu ondoren, Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SAk egiaztatu egingo du egindako lanak eta txosten teknikoan jasotakoa bat datozen ala ez.

- Tras la finalización de las obras de reforma la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A procederá a comprobar la adecuación de la obra ejecutada a la comprendida en el informe técnico.

- Konponketa-lanen oniritzia jasota, etxeak lagatzen dituztenek dagokion faktura aurkeztu beharko dute.»

- Tras el visto bueno de la ejecución de la obra, por parte de las personas cedentes de las viviendas habrá de presentarse la correspondiente factura.»

Laugarren artikulua.- Bigarren xedapen gehigarria gehitzen zaio abenduaren 30eko 316/2002 Dekretuari. Dekretu horrek «Etxebizitza Hutsaren Programa» sustatu eta bultzatzen du, programa horren araubide juridikoa ezarri eta «Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SA» baltzu publikoari programa kudeatzeko ardura ematen dio. Hona hemen xedapen horren testua:

Artículo cuarto.- Se añade una disposición adicional segunda al Decreto 316/2002, de 30 de diciembre, por el que se promueve e impulsa el Programa de Vivienda Vacía, se establece su régimen jurídico y se encomienda su gestión a la sociedad pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa, S.A, que tendrá el siguiente texto:

«Bigarren xedapen gehigarria.

«Disposición adicional segunda.

Etxebizitza Hutsen Programaren kudeaketari dagozkion zerbitzu guztiak eskaintzeko beharrezko eta egoki diren bitartekoak bermatzeko eta zerbitzu horien eraginkortasuna hobetzeko, Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak honako zeregin honen ardura emango dio Euskadiko Etxebizitza eta Lurra EAri: zerbitzu juridiko eta finantzarioen eta administrazio- eta informatika-euskarrien arloan egokiak diren eta Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa SAk bere jarduera-eremuetako edozeinetan eska ditzakeen gestio, jarduera eta jarduketak garatzea.

Al objeto de establecer los medios adecuados y necesarios para la prestación de todos los servicios inherentes a la gestión del Programa de de Vivienda Vacía y con el fin de mejorar la eficacia en el desempeño de los mismos, el Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales encomienda a la Sociedad Pública Vivienda y Suelo de Euskadi, S.A. / Euskadiko Etxebizitza eta Lurra, E.A. el desarrollo de cuantas gestiones, actividades y actuaciones resulten procedentes en materia de servicios jurídicos, financieros, soportes administrativos e informáticos, que pudiera demandar la Sociedad Pública de Gestión de Viviendas en Alquiler / Etxebizitza Alokairuetarako Sozietate Publikoa S.A, en cuales quiera de los ámbitos de actuación que son objeto de su actividad.

Xedapen honen bidez agindutako euskarri-jarduerak betetzeko, hitzarmen orokor bat izenpetuko dute bi sozietate publikoek. Horren bitartez, hemen aipatutako kudeaketa-gomendioa behar bezala gauzatuko da. Hitzarmen horretan, zerbitzuak emateko xedea, epea eta kostua zehaztuko dira.

El cumplimiento de las actuaciones de soporte encomendadas mediante esta disposición, se materializará mediante la suscripción de un convenio general entre ambas sociedades públicas, que dará debido cumplimiento a la encomienda de gestión aquí formulada y que contendrá tanto el objeto y plazo para la prestación de los servicios, como el coste de los mismos.

Nolanahi ere, hemen esleitutako ardurak ez du inola ere aldatuko Etxebizitza Hutsaren Programa kudeatzeko eskumenaren titularitatea eta ez du eraginik izango programa horren jarduera betetzeko hartu beharreko erabaki juridikoen arloan ere.

En ningún caso la encomienda aquí realizada producirá un cambio de titularidad de la competencia en la gestión del Programa de Vivienda Vacía, ni afectará a su ejercicio en el ámbito de las decisiones jurídicas que hayan de adoptarse en la ejecución material de dicha actividad.

Kudeaketa-gomendio horren indarraldia urtebetekoa izango da eta automatikoki luzatuko da, non eta Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Sailak kontrakoa erabakitzen ez duen.

La encomienda de gestión tendrá una vigencia anual prorrogándose automáticamente en tanto no se proceda a su revocación por parte del Departamento de Vivienda y Asuntos Sociales.»

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean jarriko da indarrean dekretu hau.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2009ko martxoaren 10ean.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 10 de marzo de 2009.

Lehendakaria

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako sailburua,

El Consejero de Vivienda y Asuntos Sociales,

JAVIER MADRAZO LAVÍN.

JAVIER MADRAZO LAVÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental