Sede electrónica del Gobierno Vasco

Euskadi.eus

Boletin Oficial del País Vasco

141. zk., 2008ko uztailaren 24a, osteguna

N.º 141, jueves 24 de julio de 2008


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Industria, Merkataritza eta Turismo Saila
Industria, Comercio y Turismo
4423
4423

135/2008 DEKRETUA, uztailaren 15ekoa, gasa kanalizazio bidez banatzen duten enpresek erabiltzaileei egiten dizkieten zerbitzuen kostuak arautzen dituena.

DECRETO 135/2008, de 15 de julio, por el que se regulan los costes de los servicios que las empresas distribuidoras de gas por canalización prestan a los usuarios.

Hidrokarburoen Sektorearen urriaren 7ko 34/1998 Legearen 91.3 artikuluaren arabera, alta-eskubideen ekonomia-erregimena autonomia-erkidegoek ezarriko dute beren lurraldean diharduten banatzaileentzat, baita erabiltzaileak hornitzeko behar diren zerbitzuek sortzen dituzten gainerako kostuak ere.

La Ley 34/1998, de 7 de octubre, del Sector de Hidrocarburos, establece, en el artículo 91.3 que las Comunidades Autónomas, respecto a los distribuidores que desarrollan su actividad en su ámbito territorial, establecerán el régimen económico de los derechos de alta, así como de los demás costes derivados de servicios necesarios para atender los requerimientos de suministro de los usuarios.

Legezko aurreikuspen horri jarraiki, Eusko Jaurlaritzak kanalizazio bidezko gas naturaleko hornitzaileek beren erabiltzaileei ematen zizkieten zerbitzuen kostuak arautzen zituen azaroaren 2ko 393/1999 Dekretua onartu zuen, eta enpresa hornitzaileek erabiltzaileei faktura ziezazkiekeen alta- eta errengantxe-eskubideen zenbatekoak ezarri ziren.

De acuerdo con esta previsión legal el Gobierno Vasco aprobó el Decreto 393/1999, de 2 de noviembre, por el que se regulaban los costes de los servicios que las empresas suministradoras de gas natural por canalización prestaban a sus usuarios, estableciéndose en concreto las cuantías de los derechos de alta y reenganche que las empresas suministradoras podían facturar a los usuarios.

Konstituzioaren 149.1.13 eta 25 artikuluaren arabera oinarrizkoak diren gas naturalaren garraio-, banaketa-, merkaturatze- eta hornidura-jarduerak eta gas naturaleko instalazioen baimen-prozedurak arautzen dituen abenduaren 27ko 1434/2002 Errege Dekretuak 29. artikuluan definitzen ditu alta-eskubideak eta enpresa banatzaileek eskubide horiek jaso ditzaketen kasuak, eta ezartzen du, halaber, enpresa hornitzaileek diru-kopuruak jaso ahalko dituztela engantxe- eta egiazta-tze-zerbitzuei erantzuteko. Era berean, deskonexio- eta berkonexio-gastuak definitzen ditu 59. artikuluak.

El Real Decreto 1434/2002, de 27 de diciembre, por el que se regulan las actividades de transporte, distribución, comercialización, suministro y procedimientos de autorización de instalaciones de gas natural, que tiene carácter básico de acuerdo con el articulo 149.1.13.º y 25.º de la Constitución, define en su artículo 29, los derechos de alta y los supuestos en los que los mismos pueden ser percibidos por las empresas distribuidoras, estableciendo igualmente que las empresas suministradoras podrán obtener percepciones económicas para atender los servicios de enganche y verificación. Asimismo, el artículo 59 define los gastos por desconexión y reconexión.

Bestalde, gas-erregaien banaketako eta erabilpeneko erregelamendu teknikoa eta erregai horien jarraibide teknikoak onartzen dituen uztailaren 28ko 919/2006 Errege Dekretuak 7. artikuluan ezartzen du banatzaileak kanalizazio bidezko banaketa-sareetatik elikaturiko instalazio hartzaileen aldizkako ikuskapenak egin behar dituela, eta ondoren xedatzen du instalazioen titularrak ordainduko diola ikuskapen horien ondoriozko zenbatekoa banatzaileari.

Por otra parte, el Real Decreto 919/2006, de 28 de julio, por el que se aprueba el Reglamento Técnico de Distribución y Utilización de Combustibles Gaseosos y sus instrucciones técnicas complementarias. Tras establecer en su artículo 7 la obligación del distribuidor de realizar inspecciones periódicas de las instalaciones receptoras alimentadas desde redes de distribución por canalización, dispone que es el titular de las instalaciones quien abonará el importe derivado de dichas inspecciones al distribuidor.

Arestian adieraziriko arau-aurrekari horiei jarraiki, Dekretu honen helburua zera da, hornidura-eskakizunei erantzuteko beharrezkoak diren zerbitzuengatik erabiltzaileengandik jaso ahalko duten gasa kanalizazio bidez banatzen duten enpresen konpentsazioa arautzea, eta kontzeptu horien artean alta-, engantxe- eta egiaztatze-, deskonexio- eta berkonexio-eskubideak bilduta daude, baita instalazio hartzaileetan egindako aldizkako ikuskapenen ondoriozkoak ere.

De conformidad con los antecedentes normativos antes citados, el presente Decreto tiene por objeto regular la compensación que las compañías distribuidoras de gas por canalización podrán percibir de los usuarios por los servicios necesarios para atender los requerimientos de suministro, incluyéndose entre dichos conceptos los derechos de alta, de enganche y verificación, desconexión y reconexión así como los derivados de las inspecciones periódicas efectuadas en las instalaciones receptoras.

Kontzeptuak eta eska daitezkeen zenbatekoak homogeneizatu nahi dira, eta aldi berean zerbitzuaren erabiltzaileei bermatu zein diren gasa kanalizazio bidez banatzen duten enpresek kontzeptu horiek direla-eta kobratu ahal izango dizkieten kopuruak.

Se trata de esta manera de homogeneizar los conceptos y cantidades exigibles, así como de garantizar a un tiempo a los usuarios del servicio el conocimiento exacto de las cantidades máximas que las empresas distribuidoras de gas por canalización pueden cobrarles por estos conceptos.

Dekretu hau Kontsumoko Aholku Batzordearen azterketapean eta Kontsumitzaileen Elkartearen entzunaldipean jarri da, kontsumitzaile eta erabiltzaileen eta enpresa banatzaileen eta gainerako eraginpeko entitate eta erakundeen defentsarako uztailaren 19ko 26/1984 Legearen 22.2.d) artikuluan ezarririkoa betetzeko.

El presente Decreto ha sido sometido a la Comisión Consultiva de Consumo, a la audiencia de las Asociaciones de Consumidores, en cumplimiento de lo establecido en el artículo 22.2.d) de la Ley 26/1984, de 19 de julio, General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios y de las empresas distribuidoras y demás entidades y organismos afectados.

Hori horrela, Euskal Herriko Autonomia Estatutuaren 10. artikuluaren 11 eta 30 eta 11.2 idatz-zatietan zehazten diren eskumenak erabiliz, Euskadiko Aholku Juridikoko Batzordearekin bat etorriz, Industria, Merkataritza eta Turismo sailburuaren proposamenez, Jaurlaritzaren Kontseiluak 2008ko uztailaren 15ean egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, honako hau:

En su virtud, a tenor de las competencias previstas en el artículo 10 apartado 11 y 30 y 11.2 del Estatuto de Autonomía del País Vasco, de acuerdo con la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi, a propuesta de la Consejera de Industria, Comercio y Turismo, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 15 de julio de 2008,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.–

Artículo 1.

Xedea eta aplikazio-esparrua.

– Objeto y ámbito de aplicación.

1.– Dekretu honen xedea Euskal Autonomia Erkidegoan bere jarduera garatzen duten gas kanalizatuko banatzaileek beren erabiltzaileei hainbat kontzeptu direla-eta fakturatu ahalko dizkieten gehieneko zenbatekoak ezartzea da, eta altarekin, engantxearekin, deskonexio eta berkonexioarekin, egiaztapenarekin eta gaseko instalazio hartzaileen aldizkako ikuskapenarekin loturiko eskubideak dira kontzeptu horiek.

1.– El presente Decreto tiene por objeto establecer las cantidades máximas que los distribuidores de gas canalizado que desarrollan su actividad en la Comunidad Autónoma del País Vasco podrán facturar a sus usuarios en concepto de derechos de alta, enganche, desconexión y reconexión, verificación e inspección periódica de las instalaciones receptoras de gas.

Era berean, eta aldizkako ikuskapenei dagokienez, Dekretu hau aplikatzekoa izango zaie eraikin bereko edo higiezinen gune pribatu bateko erabiltzaile bat baino gehiagori PGLko biltegiratze-depositu finkoetatik hornitu eta ikuskapenak beren erabiltzaileen instalazioetan egin behar dituztenei.

Asimismo y por lo que se refiere a las inspecciones periódicas el presente Decreto será igualmente de aplicación a las que estén obligados a realizar en las instalaciones de sus usuarios quienes suministren desde depósitos fijos de almacenamiento de GLP a varios usuarios de un mismo edificio o de un complejo inmobiliario privado.

2.– Azken errekurtsoko tarifara bilduriko kontsumitzaileei zein merkatu liberalizatura bildurikoei eskatu ahalko zaizkie zenbateko horiek.

2.– Estas cantidades serán exigibles tanto a los consumidores acogidos a la tarifa de último recurso como a los del mercado liberalizado.

2. artikulua.–

Artículo 2.

Alta-eskubideak.

– Derechos de Alta.

1.– Enpresa hornitzaileek jaso ditzaketen diru-kopuruak dira alta-eskubideak, erabiltzaile berri batekin kanalizazio bidezko gas-erregaien hornidura-zerbitzuaren prestazioa kontratatzean.

1.– Los derechos de alta son las percepciones económicas que pueden recibir las empresas distribuidoras al contratar la prestación del servicio de suministro de combustibles gaseosos por canalización con un nuevo usuario.

2.– Alta-eskubideak hornidura berriei eta egungo horniduren zabalkuntzari aplikatzekoak dira, eta horietan barne hartuta daude instalazioen engantxe- eta egiaztatze-zerbitzuak eta, zehazki, instalazio hartzailearen ikuskapena, instalazioaren estankotasunaren egiaztapena, neurketa-ekipoaren instalazioa eta zigilatua, sarerako akoplamendua eta, oro har, instalazioa zerbitzurako prest uzteko beharrezkoa den beste edozein jardun.

2.– Los derechos de alta son de aplicación a nuevos suministros y a la ampliación de los existentes y en los mismos estarán incluidos los servicios de enganche y verificación de las instalaciones y, en concreto, la inspección de la instalación receptora, la verificación de su estanqueidad, la instalación y precintado del equipo de medida, el acoplamiento a la red y, en general, cualquier otra actuación necesaria para dejar la instalación en disposición de servicio.

3.– Enpresa banatzaileak ez du kopururik jasoko titulartasun-aldaketen ondoriozko kontratu berriak formalizatzeagatik, betiere erabiltzailearen instalazioetan jardunik egin behar ez bada.

3.– La empresa distribuidora no percibirá cantidad alguna por la formalización de los nuevos contratos que se deriven de cambios de titularidad, siempre que no se requieran actuaciones en las instalaciones del usuario.

3. artikulua.–

Artículo 3.–

Engantxe- eta egiaztatze-eskubideak.

Derechos de Enganche y Verificación.

1.– Instalazio hartzailea banaketa-sarera akoplatzeko lanengatik enpresa banatzaileek jaso ditzaketen diru-kopuruak dira engantxe-eskubideak eta, hala badagokio, neurketa-ekipoa instalatu eta zigilatzeagatik ere bai.

1.– Los derechos de enganche son las percepciones económicas que pueden percibir las empresas distribuidoras por las operaciones de acoplamiento de la instalación receptora a la red de distribución y, en su caso, instalación y precintado del equipo de medida.

2.– Kasu bakarrean eskatuko ahalko dute enpresa banatzaileek engantxe-eskubideak ordaintzea, hots, aurreko puntuan definituriko lanak egikaritutakoan, alta-eskubiderik kobratzea ez badagokio, hornidura berri bat ez delako edo lehendik bazegoen beste baten zabalkuntza delako.

2.– Las empresas distribuidoras solo podrán exigir el pago de los derechos de enganche cuando ejecutadas las operaciones definidas en el punto anterior no proceda el cobro de los derechos de alta por no tratarse de un nuevo suministro o de la ampliación de uno ya existente.

Instalazio hartzailean aldaketak izaten badira, enpresa banatzaileak azken erabiltzaileari egotzi ahalko dio engantxe-eskubideen kostua, arauen arabera ezarririko aldez aurreko probak egindakoan.

En el caso de modificaciones de la instalación receptora la empresa distribuidora, una vez realizadas las pruebas previas establecidas reglamentariamente, podrá repercutir el coste de los derechos de enganche al usuario final.

3.– Enpresa banatzaileek instalazioaren arauzko segurtasuneko baldintza teknikoen egokitasuna egiaztatzeko lanengatik jaso ditzaketen diru-kopuruak dira egiaztatze-eskubideak.

3.– Los derechos de verificación son las percepciones económicas que pueden percibir las empresas distribuidoras por las operaciones de comprobación de la idoneidad de las condiciones técnicas de seguridad reglamentarias de la instalación.

4.– Engantxe- eta egiaztatze-eskubideengatik fakturatu behar bada eta beste alta bat ez bada, bi kontzeptuengatik ordaindu beharreko zenbatekoak ezin izango du gainditu alta-eskubideetarako Dekretu honen eranskinean adieraziriko kopurua.

4.– En el supuesto de que correspondiera facturar por los derechos de enganche y verificación, y no se tratase de una nueva alta, la suma de la cuantía a abonar por ambos conceptos no podrá ser superior a la que se indica en el anexo de este Decreto para los derechos de alta.

4. artikulua.–

Artículo 4.–

Deskonexio- eta berkonexio-eskubideak.

Derechos de Desconexión y Reconexión.

1.– Hornidura-eteteak eragiten dituen gastuak enpresa hornitzailearen kontura izango dira eta horniduraren berkonexioa, etete justifikatua eta kontsumitzaileari egotz dakiokeena bada, kontsumitzailearen beraren kontura izango da, eta indarrean dauden engantxe-eskubideen bikoitza den kopuru baliokidea ordaindu beharko du, deskonexio-gastuen konpentsazio gisa.

1.– Los gastos que origine la suspensión del suministro serán por cuenta de la empresa distribuidora y la reconexión del suministro, en caso de corte justificado e imputable al consumidor, será por cuenta de este ultimo, quien deberá abonar una cantidad equivalente al doble de los derechos de enganche vigentes, como compensación por los gastos de desconexión.

2.– Hornidura-etetea egiaz egin bada eta arauzko baldintzak zorrotz beteta egin bada soilik fakturatu ahalko dira deskonexio- eta berkonexio-eskubideak.

2.– Los derechos de desconexión y reconexión solo podrán facturarse si la suspensión del suministro se ha efectuado realmente y con estricto cumplimiento de las condiciones reglamentarias.

5. artikulua.–

Artículo 5.–

Aldizkako ikuskapenengatiko eskubideak.

Derechos por Inspecciones Periódicas.

Gasa kanalizazio bidez banatzen duen enpresari instalazio hartzaileen titularrak ordaindu beharreko diru-kopuruak dira aldizkako ikuskapenengatiko eskubideak, baita PGL biltegiratzeko depositu finkoetatik eraikin bereko edo higiezinen gune pribatu bateko erabiltzaile bati baino gehiagori hornitzen dietenei ere, enpresa horiek lau urtean behin beren erabiltzaileen instalazioetan egin behar dituzten aldizkako ikuskapenengatik.

Los derechos por las inspecciones periódicas son las percepciones económicas que debe abonar el titular de las instalaciones receptoras a la empresa distribuidora de gas por canalización, así como a los que suministren desde depósitos fijos de almacenamiento de GLP a varios usuarios de un mismo edificio o de un complejo inmobiliario privado, por las inspecciones periódicas que dichas empresas están obligadas a realizar, cada cuatro años, en las instalaciones de sus usuarios.

Instalazio hartzaile komunitario bati konektaturiko banakako instalazioen kasuan, erabiltzaile bakoitzaren instalazioaren ikuskapen-eskubideei dagokien zenbatekoak instalazio hartzaile komunitario horren aldizkako ikuskapenari dagokion zatia bilduko du.

En el caso de instalaciones individuales conectadas a una instalación receptora comunitaria el importe correspondiente a los derechos de inspección de la instalación de cada usuario incluirá la parte correspondiente a la inspección periódica de dicha instalación receptora comunitaria.

6. artikulua.–

Artículo 6.–

Eskubideen zenbatekoa.

Cuantía de los derechos.

1.– Alta-, engantxe-, egiaztatze-, deskonexio- eta berkonexio-eskubideek eta aldizkako ikuskapenen ondorioz sortutakoek ez dituzte gaindituko erabiltzaile-kategoria guztientzat Dekretu honetako eranskinetan finkatzen diren zenbatekoak.

1.– Los derechos de alta, enganche, verificación, desconexión y reconexión y los devengados como consecuencia de inspecciones periódicas no superarán las cantidades que se fijan en los anexos de este Decreto para las distintas categorías de usuario.

2.– Alta-eskubideengatik eta engantxe- edo deskonexio- eta berkonexio- eta egiztatze-zerbitzua emateagatik eta aldizkako ikuskapenak egiteagatik jasotzen diren kopuruak identifikatu eta banakatu egin beharko dira ordainketa-polizan edo erabiltzaileei igorririko fakturan.

2.– Las cantidades que se perciban en concepto de derechos de alta y por la prestación de los servicios de enganche o desconexión y reconexión, verificación e inspecciones periódicas deberán figurar identificados y desglosados en la póliza de abono o en la factura emitida a los usuarios.

3.– Dekretu honetan ezarririko zenbatekoak dagozkien zergekin gehituko dira, hala badagokio, eta urtero automatikoki eguneratuko dira Kontsumo Prezioen Indizearen (KPI) arabera.

3.– Las cuantías establecidas en el presente Decreto se incrementarán, en su caso, con los impuestos correspondientes y se actualizarán anualmente de manera automática en función del Índice de Precios al Consumo (IPC).

7. artikulua.–

Artículo 7.–

Salbuespena.

Exención.

Enpresa banatzaile batek Dekretu honetan ezarririko kontzeptuengatik ez kobratzea erabakitzen badu, edo kontzeptu horietan deskontuak aplikatzea, salbuespen edo deskontu hori aplikatu beharko die bere hornidura-zonako kontsumitzaile guztiei.

En el caso de que una empresa distribuidora decidiese no cobrar por los conceptos establecidos en el presente Decreto, o bien aplicar descuentos en los mismos, quedará obligada a aplicar dicha exención o descuento a todos los consumidores de su zona de suministro.

8. artikulua.–

Artículo 8.–

Beste kontzeptu batzuengatiko fakturazioa.

Facturación por otros conceptos.

Ez da zilegi alta-, engantxe-, deskonexio- eta berkonexio-, eta egiztatze-eskubideengatiko eta aldizkako ikuskapenetarako eskubideengatiko fakturaziorik egitea Dekretu honetan aurreikusirikoez bestelako kontzeptuengatik.

Queda excluida la facturación de los derechos de alta, enganche, desconexión y reconexión, verificación e inspecciones periódicas por otros conceptos diferentes a los previstos en el presente Decreto.

9. artikulua.–

Artículo 9.–

Zaintza.

Vigilancia.

Energiaren alorrean Euskal Autonomia Erkidegoan eskudun den organoak zainduko du Dekretu hau zorrotz betetzen dela, betiere bere eskumenen esparruan.

El Órgano competente de la Comunidad Autónoma en materia de energía vigilará el exacto cumplimiento del presente Decreto, dentro del ámbito de sus competencias.

ALDI BATERAKO XEDAPENA

DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Aldizkako ikuskapenetarako Dekretu honetan finkaturiko zenbatekoa erabiltzaileei eskatu ahalko zaie 2007ko martxoaren 4tik aurrera eginiko ikuskapenekiko, egun horretan jarri baitzen indarrean gas-erregaiak banatu eta erabiltzeko erregelamendu teknikoa eta haren jarraibide tekniko osagarriak onartzen dituen uztailaren 28ko 919/2006 Errege Dekretua.

El importe fijado en el presente Decreto para las inspecciones periódicas se podrá exigir a los usuarios en relación con las inspecciones efectuadas a partir del 4 de marzo de 2007, fecha de entrada en vigor del Real Decreto 919/2006, de 28 de julio, por el que se aprueba el Reglamento Técnico de Distribución y Utilización de Combustibles Gaseosos y sus instrucciones técnicas complementarias.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Indargabetuta geratzen da 393/1999 Dekretua, azaroaren 2koa, gas naturala kanalizazio bidez banatzen duten enpresek erabiltzaileei ematen dizkieten zerbitzuen kostuak arautzen dituena.

Queda derogado el Decreto 393/1999, de 2 de noviembre, por el que se regulan los costes de los servicios que las empresas suministradoras de gas natural por canalización prestan a usuarios.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.–

Primera.–

Arau-arloan gaitzea.

Habilitación Normativa.

Energia-arloan eskuduna den sailburuari ahalmena ematen zaio Dekretu honen garapen- eta aplikazio-xedapenak emateko, baita Dekretuaren eranskina alda-tzeko ere.

Se faculta al Consejero competente en materia de energía para dictar las disposiciones de desarrollo y aplicación de este Decreto, así como para modificar su anexo.

Bigarrena.–

Segundo.–

Indarrean hastea.

Entrada en vigor.

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean hasiko da indarrean.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2008ko uztailaren 15ean.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 15 de julio de 2008.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Industria, Merkataritza eta Turismo sailburua,

La Consejera de Industria, Comercio y Turismo,

ANA AGUIRRE ZURUTUZA.

ANA AGUIRRE ZURUTUZA.

I. ERANSKINA, uztailaren 15eko 135/2008 Dekretuarena

GAS NATURAL KANALIZATUKO INSTALAZIOAK
ALTA, ENGANTXE, EGIAZTATZE, DESKONEXIO ETA BERKONEXIO ESKUBIDEAK ETA ALDIZKAKO IKUSKAPENETARAKO ESKUBIDEA
ANEXO I AL DECRETO 135/2008, DE 15 DE JULIO

INSTALACIONES DE GAS NATURAL CANALIZADO
DERECHOS DE ALTA, ENGANCHE, VERIFICACIÓN, DESCONEXIÓN Y RECONEXIÓN E INSPECCIONES PERIÓDICAS

PGL-ko INSTALAZIOAK
ALTA, ENGANTXE, EGIAZTATZE, DESKONEXIO ETA BERKONEXIO ESKUBIDEAK ETA ALDIZKAKO IKUSKAPENETARAKO ESKUBIDEA

5.000 kWh/urte neurritik beherako edo neurri horretako kontsumoa duten erabiltzaileak

Usuarios con consumo inferior o igual a 5.000 kWh/año

Euroak

Euros

Alta

138,55

Desconexión y reconexión

Egiaztatzea

138,55

47, 80

5.000 kWh/urte

44,58

Alta

Usuarios con consumo superior a 5.000 kWh/año e inferior o igual a 50.000 kWh/año

78, 32

Engantxea

Alta

69, 27

78,32

Deskonexioa eta berkonexioa

39, 40

Verificación

Instalazio hartzaile komunitarioari konektaturiko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

47,80

44, 58

Engantxea

Usuarios con consumo superior a 50.000 kWh/año e inferior o igual a 100.000 kWh/año

69, 27

Deskonexioa eta berkonexioa

Alta

138,55

117,50

Egiaztatzea

44, 58

Verificación

100.000 kWh/urte neurritik gorako kontsumoa duten erabiltzaileak

47,80

Deskonexioa eta berkonexioa

Usuarios con consumo superior a 100.000 kWh/año

138,55

Egiaztatzea

Alta

47, 80

117,50

Banakako aldizkako ikuskapena

Urteko kontsumoa < 5 Gwh

Enganche

69,27

4 bar-tik gorako presiora elikaturiko instalazioak dituzten erabiltzaileak.

Engantxea

Inspección periódica individual

Deskonexioa eta berkonexioa

Egiaztatzea

Urteko kontsumoa < 5 Gwh

Urteko kontsumoa 5-10 Gwh

Enganche

69,27

* Kmaxe = Kontrataturiko eguneko energia-kontsumo maximoa (kWh/egun)

Desconexión y reconexión

Alta

78, 32

78,32

Engantxea

69, 27

Enganche

Deskonexioa eta berkonexioa

69,27

Verificación

Instalazio hartzaile komunitarioari konektatu gabeko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

47,80

39, 40

Instalazio hartzaile komunitarioari konektaturiko BANAKAKO instalazioaren aldizkako ikuskapena

Inspección periódica individual no conectada a instalación receptora comunitaria

44, 58

39,40

neurrik gorako eta 50.000 kWh/urte neurritik beherako edo neurri horretako kon-tsumoa duten erabiltzaileak

Inspección periódica individual conectada a una instalación receptora comunitaria

Enganche

138,55

69,27

Egiaztatzea

47, 80

Desconexión y reconexión

Instalazio hartzaile komunitarioari konektatu gabeko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

138,55

Inspección periódica individual no conectada a instalación receptora comunitaria

50.000 kWh/urte neurrik gorako eta 100.000 kWh/urte neurritik beherako edo neurri horretako kontsumoa duten erabiltzaileak

39,40

Alta

Inspección periódica individual conectada a una instalación receptora comunitaria

117,50

44,58

Enganche

47, 80

69,27

Instalazio hartzaile komunitarioari konektatu gabeko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

39, 40

Desconexión y reconexión

Instalazio hartzaile komunitarioari konektaturiko BANAKAKO instalazioaren aldizkako ikuskapena

138,55

Inspección periódica individual no conectada a instalación receptora comunitaria

Alta

39,40

117,50

Engantxea

Inspección periódica individual conectada a una instalación receptora comunitaria

69, 27

44,58

Urteko kontsumoa > 5 Gwh

114,00

148,00

Desconexión y reconexión

138,55

Alta

109,8+Kmaxe* 0,08

Verificación

(muga: 654,04)

47,80

Consumo anual < 5 Gwh

69, 27

Consumo anual > 5 Gwh

114,00

148,00

Usuarios con instalaciones alimentadas a presión superior a 4 bar.

138,55

Alta

47, 80

109,8+Cmaxd* 0,08

Banakako aldizkako ikuskapena

Urteko kontsumoa 10-50 Gwh

(límite: 654,04)

Urteko kontsumoa > 50 Gwh

114,00

148,00

193,00

220,00

II. ERANSKINA, uztailaren 15eko 135/2008 Dekretuarena

138,55

Alta

Inspección periódica individual.

Consumo anual 10-50 Gwh

Engantxea

114,00

148,00

193,00

220,00

69, 27

Deskonexioa eta berkonexioa

* Cmaxd = Consumo energético diario máximo contratado (kWh/día)

138,55

Verificación

Euroak

47,80

Consumo anual < 5 Gwh

78, 32

Consumo anual 5-10 Gwh

Consumo anual > 50 Gwh

Egiaztatzea

ANEXO II AL DECRETO 135/2008, DE 15 DE JULIO.

INSTALACIONES DE GLP
DERECHOS DE ALTA, ENGANCHE, VERIFICACIÓN, DESCONEXIÓN Y RECONEXIÓN E INSPECCIONES PERIÓDICAS

47, 80

46, 85

Alta

Instalazio hartzaile komunitarioari konektaturiko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

78,32

52, 70

Instalazio hartzaile komunitarioari konektatu gabeko banakako instalazioaren aldizkako ikuskapena

Euros

Enganche

69,27

Desconexión y reconexión

138,55

Verificación

47,80

Inspección periódica de instalación individual no conectada a instalación receptora comunitaria

46,85

Inspección periódica de instalación individual conectada a una instalación receptora comunitaria

52,70


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común